Dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych urządzeń: 1) piec konwekcyjny, 2)...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych urządzeń: 1) piec konwekcyjny, 2) pralnica, 3) suszarka, 4) magiel elektryczny, 5) podnośnik transportowo-kąpielowy, 6) wanna uchylna, 7) kocioł warzelny z grzaniem pośrednim.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-13
  • Numer ogłoszenia647150-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 647150-N-2018 z dnia 2018-11-13 r.

Dom Pomocy Społecznej: Dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych urządzeń: 1) piec konwekcyjny, 2) pralnica, 3) suszarka, 4) magiel elektryczny, 5) podnośnik transportowo-kąpielowy, 6) wanna uchylna, 7) kocioł warzelny z grzaniem pośrednim.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 35064430900000, ul. Łanowa   41 , 30-725   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 650 56 00, , e-mail sekretariat@dpslanowa41.pl, , faks 12 653 23 35.
Adres strony internetowej (URL): www.dpslanowa41.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.dpslanowa41.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych urządzeń: 1) piec konwekcyjny, 2) pralnica, 3) suszarka, 4) magiel elektryczny, 5) podnośnik transportowo-kąpielowy, 6) wanna uchylna, 7) kocioł warzelny z grzaniem pośrednim.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Ad.1. - piec konwekcyjno-parowy elektryczny, - zasilanie elektryczne, - wymiary nie większe niż: szerokość 879mm, głębokość 791mm, wysokość 1782mm, - pojemność nie mniejsza niż 20 × 1/1 GN, - materiał zewnętrzny i wewnętrzny ze stali szlachetnej, - transmisja danych HACCP i aktualizacja oprogramowania przez wbudowane USB, - drzwi urządzenia z potrójną szybą, powłoką odbijającą ciepło, - ogranicznik temperatury dla generatora pary i gorącego powietrza, - urządzenie dopuszczone do pracy bez nadzoru zgodnie z VDE, - maksymalna wysokość najwyższej półki nie mniejsza niż 160cm, - zintegrowany hamulec wirnika wentylatora, - automatyczne ustawiania trybu pracy, temperatury, temperatury rdzenia i czasu, - świecący wyświetlacz widoczny z daleka, - czytelny panel obsługi, - automatyczne czyszczenie z programami czyszczenia, - system diagnostyczny z automatycznym pokazywaniem komunikatów serwisowych, - programowana menu funkcja odkamieniania, - pomiar temperatury rdzenia za pomocą czujnika, - indywidualne programowanie około 100 programów przyrządzania do 6 kroków każdy, - min 5 programowanych prędkości pracy wentylatora, - zintegrowany, nie wymagający konserwacji system odprowadzania tłuszczu, bez filtra, - funkcja do szybkiego schładzania komory urządzenia za pomocą wirnika wentylatora, - wysokowydajny generator pary, - automatyczne, aktywne płukanie i opróżnianie generatora pary za pomocą pompy, - automatyczne dostosowanie do miejsca instalacji (wysokości, klimatu itd.), - pozbawiona fug higieniczna komora robocza z zaokrąglonymi narożami, komora z zabez-pieczeniem przed falą piętrzenia – woda nie wychlapuje ze środka, - stelaż ruchomy (odstęp prowadnic min 63mm) z podwójnymi rolkami, Ø kółek min 125mm, - rączka uchwytu stelaża ruchomego, - drzwi komory urządzenia z wbudowanym mechanizmem uszczelniającym, - w wyposażeniu automatyczny spryskiwacz ręczny, - osobne zawory magnetyczne do wody zwykłej i zmiękczonej, - stałe przyłącze odpływowe wg SVGW dopuszczalne, - poziom izolacji elektrycznej przed pryskającą wodą i wodą o niskim ciśnieniu IP×5, - zgodne z zapotrzebowaniem doprowadzenie ciepła, - wzdłużny układ prowadnic odpowiedni dla pojemników GN 1/1, 1/2, 2/3, 1/3, 2/8, - wózek wjazdowy, - system rozprowadzania powietrza w komorze, - nóżki urządzenia z regulacją wysokości. Ad.2. - wymiary nie większe niż: szerokość 830mm, głębokość 1029mm, wysokość 1426mm, - pojemność bębna nie mniejsza niż 250l, - automatyczne dozowanie detergentów w płynie, - podłączenie do systemu rezerwacji/obsługi płatności lub mechanizmu wrzutowego, - duży wyświetlacz oraz jedno pokrętło umożliwiające łatwy wybór programu, - możliwość wyboru języka menu, - przyciski szybkiego wyboru do obsługi najczęściej stosowanych programów oraz opcji prania, - zestawy programów prania zoptymalizowane pod względem ekonomii, skuteczności i cza-su, - ważenie wsadu i odpowiednio dostosowywanie ilości potrzebnej wody oraz energii, - dozownik środka piorącego z czterema przegrodami na detergent w proszku lub w płynie, - wysoka siła wirowania zapewniająca skuteczne usuwanie wody z pranej odzieży, - konstrukcja drzwiczek z uszczelką i wytrzymałymi zawiasami przeznaczona do intensyw-nych zastosowań, - najważniejsze elementy wykonane ze stali nierdzewnej i galwanizowanej zapewniającej wy-soki stopień ochrony przed korozją, - maksymalizacja siły wirowania zapewniająca lepsze usuwanie wody i oszczędniejszy proces suszenia, - minimalizacja obciążenia urządzenia zapewniająca jego bezawaryjną pracę oraz wydłużenie okresu użytkowania, - zmniejszenie wibracji, dzięki któremu maszynę można ulokować w każdym miejscu. Ad. 3. - wymiary nie większe niż: szerokość 960mm, głębokość 1445mm, wysokość 1855mm, - objętość bębna nie mniejsza niż 550l, - przód i bęben ze stali nierdzewnej, - układ kontroli pozostałości wilgoci, - bęben z obustronnym obracaniem, - przycisk zatrzymania awaryjnego, - wyłącznik zasilania, - silnik regulowany częstotliwościowo, - osiowy przepływ powietrza i zwarta konstrukcja zapewniające niskie zużycie energii, - duża wydajność – dwa pełne wsady na godzinę, - drzwiczki z dużym otworem ułatwiającym napełnianie i opróżnianie, - łatwy i ergonomiczny dostęp do sitka na strzępki tkanin, - duża wydajność odparowywania wody na każdą kWh energii, - wersja z mechanizmem wrzutowym i funkcją Ecopower zapobiegającą nadmiernemu wy-suszaniu tkanin i zmniejszającą zużycie energii, - duży, czytelny wyświetlacz z pokrętłem umożliwiają łatwy wybór programu, - łatwy dostęp z łatwym w obsłudze interfejsem, - możliwość wyboru języka menu, - zestawy programów suszenia zoptymalizowane pod względem ekonomii, pielęgnacji i cza-su, - program serwisowy do regulacji parametrów, - złącze USB, - wlot świeżego powietrza – wylot z góry, - wkładka do suszenia wyposażenia specjalnego, - wymiennik ciepła, - redukcja wylotu. Ad.4. - magiel nieckowy, przyścienny, - wymiary nie większe niż: długość 2296mm, szerokość 657mm, wysokość 1142mm, - walec: 1750mm × 330mm, - masa nie większa niż 195kg, - podgrzew elektryczny 3AC, - wentylator odsysający opary, - wydajność około 50kg/godz., - płynna regulacja prędkości prasowania od 1 do 6m/min, - elektryczny siłownik umożliwiający regulację docisku niecki, - programator mikroprocesorowy (fabryczne programy prasowania), - możliwość własnoręcznego ustawienia parametrów (temperatura, szybkość, siła docisku), - system błyskawicznego mechanicznego odstawienia niecki w przypadku zaniku zasilania. - siłownik liniowy umożliwiający kontrolę docisku walca prasującego i modyfikację pro-gramu prasowania w zależności od rodzaju tkaniny, - drążek skrętny zapewniający jednolity docisk na całej długości walca pozwalający na uzy-skanie doskonałego efektu prasowania, - panel bezpieczeństwa zapewniający maksimum ochrony osobie pracującej przy maglu, - łatwa obsługa przy pomocy kilku czytelnych przycisków, - odczyt aktualnych ustawień urządzenia na wyświetlaczu ciekłokrystalicznym, - korzystanie z ponad 30 programów maglowania, które mogą być dowolnie modyfikowane oraz nazywane, - możliwość tworzenia własnych programów maglowania, - elektroniczna kontrola prędkości, temperatury i szybkości prasowania, - funkcja oszczędzania energii, - tryb pracy automatycznej, dzięki któremu magiel może być obsługiwany przez osoby, któ-re nie posiadają doświadczenia w obsłudze tego typu urządzeń, - pamięć sterownika w której zapisywane są wszystkie błędy, co umożliwia ich późniejszy odczyt, analizę oraz wyeliminowanie w przyszłości jak również znacznie ułatwi czynności konserwacyjne. Ad. 5. - wymiary nie większe niż 860mm × 718mm × 1375mm, - zakres podnoszenia min 475mm, max 1175mm, - dopuszczalny ciężar pacjenta nie mniejszy niż 150kg, - 2 podwójne koła przednie Ø około 100mm, - 2 podwójne koła tylnie z hamulcami Ø około 125mm, - kolumna nośna z aluminium, w środku wrzecionowaty system napędowy 24V, - zasilanie 24V, - w komplecie waga cyfrowa, 2 moduły do leżenia, kratki boczne, bateria, ładowarka, - moduł do ułożenia pacjenta zarówno w pozycji leżącej i siedzącej – trzystopniowy kąt na-chylenia modułów do leżenia, - łatwość przekształcenia podnośnika z pozycji siedzącej w wersję leżącą, - kompatybilność ze wszystkimi wannami pielęgnacyjnymi, - konstrukcja lakierowana proszkowo, stal nierdzewna, - wysokość regulowana elektrycznie, sterowana pilotem, - pilot sterujący z informacją o stanie naładowania, - pasy bezpieczeństwa, - siedzisko z otworem umożliwiającym pielęgnację miejsc intymnych, - tapicerka wykonana z materiału poliuretanowego, - łatwość obsługi przez jedną osobę obsługującą podnośnik, - niskie podwozie podnośnika umożliwiające podjazd pod każde łóżko szpitalne. Ad. 6. - wymiary nie mniejsze niż: długość 1565mm, szerokość 830mm, - wysokość w pozycji kąpieli nie mniejsza niż 920mm, - wysokość w pozycji prysznica nie mniejsza niż 1280mm, - zasilanie 230V, - pojemność 80-120l, - w komplecie armatura do kąpieli mineralnych, dodatkowy sterownik montowany na brze-gu wanny, możliwość odbycia kąpieli perełkowej, - możliwość pielęgnacji, kąpieli całego ciała również osobom o dużym stopniu niepełno-sprawności, - możliwość kąpieli w pozycji siedzącej i leżącej, - wycięcie w siedzisku pozwalające na dokładną higienę miejsc intymnych, - możliwość kąpieli samych stóp bez potrzeby napełniania całej wanny, - pozycjonowanie wanny z pozycji pionowej do poziomej, - niskie zużycie wody i szybki spust wody, - moduł bezpieczeństwa zapobiegający niepożądanym ruchom wanny, - uchwyt bezpieczeństwa dla pewnego podparcia, - powierzchnia antypoślizgowa ułatwiająca wejście i wyjście z wanny, - pilot sterujący pneumatyczny – nie zasilany elektrycznie, - napędzanie mechanizmu pozycjonowania wanny za pomocą silnika elektrycznego stero-wanego pilotem hermetycznym, - konstrukcja wzmocniona włóknem szklanym – dobre właściwości izolacyjne. Ad. 7. - kocioł warzelny gazowy z grzaniem pośrednim, - pojemność zbiornika 150l, - wymiary kotła nie większe niż 930×900×900, - obudowa prostokątna z kranem spustowym, - zbiornik, płaszcz wodny, pokrywa z uchwytami i rama ze stali nierdzewnej, - izolacja cieplna wykonana z włókien ceramicznych o wysokiej gęstości, - ogrzewanie za pomocą wysokiej jakości grzałek ze stali nierdzewnej, - manualne uruchamianie poprzez iskrownik i płomień pilotażowy, - zawór bezpieczeństwa z termoparą, - kratka odpowietrzająca, - wskaźnik poziomu wody w płaszczu, - system grzania: pośredni, - możliwość napełniania ogrzewacza (płaszcza) wodą destylowaną, - czujnik poziomu wody w płaszczu z kontrolką max/min, - kontrola ciśnienia w płaszczu wodnym poprzez zawór bezpieczeństwa, - zawór próżniowy i manometr, - regulowane nóżki.

II.5) Główny kod CPV: 33192300-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39721000-2
42716110-2
42716200-0
42718200-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w wysokości maksimum wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-21

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 90,00
okres gwarancji 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam groty solnej - Bolechowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam groty solnej. Proszę o przesłanie oferty cenowej. Pozdrawiam.