DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO – LECZNICZEGO W BRZESKU
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrzesko
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-05-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Brzesku
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-16
  • Numer ogłoszenia548193-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 548193-N-2019 z dnia 2019-05-16 r.

Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Brzesku: DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO – LECZNICZEGO W BRZESKU
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Brzesku, krajowy numer identyfikacyjny 12103119400000, ul. ul. Tadeusza Kościuszki  33 , 32-800  Brzesko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 663 01 09, e-mail zol@powiatbrzeski.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.ppzolbrzesko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
POWIATOWY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKUŃCZO - LECZNICZY
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ppzolbrzesko.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ppzolbrzesko.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
ul. Kościuszki 33, 32-800 Brzesko

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO – LECZNICZEGO W BRZESKU
Numer referencyjny: 5/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku w okresie od czerwiec 2019 r. do czerwiec 2021 r. Zamawiający będzie zamawiał materiały medyczne i sprzęt jednorazowego użytku wykazane w załączniku nr 4 . 3.3 Sukcesywne zamawianie towaru określające ilość i asortyment odbywać się będzie telefonicznie, faxem lub emailem. 3.4 Dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku odbywać się będzie 2 razy w tygodniu do 24 godzin od daty zgłoszenia tego faktu Wykonawcy. 3.5 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar na własny koszt. 3.6 Przyjęcie towaru następować będzie w magazynie Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości i rodzaju dostarczonego asortymentu. Pakiet Nr 1 LP Nazwa towaru JM Ilość 1 Maseczki chirurgiczne 3 warstwowe, pakowane po 50 szt z gumką op 30 2 Fartuchy foliowe niesterylne (indywidualnie pakowane) 71 x 116 cm. 1 op. (100 szt.) op 100 3 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych z otworem centralnym i 2 naprzeciwległymi, barwne i numeryczne oznaczenie rozm.na cewniku, rozm. 14 CH 16 CH, CH 18 (OP 10SZT.) op. 650 4 Cewnik typu Foley dwudrożny, silikonowany, sterylizowany radiacyjnie, opakowanie wewn. folia, zewn. folia-papier, rozm. 16 CH, 18 CH, 20 CH (OP 10SZT) op 140 5 Cewnik do podawania tlenu przez nos, dł. 2,0 m (OP. 10SZT) Wykonany z elastycznego PVC, bardzo miękkie końcówki, odporny na złamania, jałowy, 1-razowego użytku. op 40 6 Strzykawka jałowa cewnikowa 100ml, 3 - częściowa ze stożkiem usytuowanym centralnie, z dołączonym łącznikiem Luer. Tłoczek gumowy z podwójnym elastycznym uszczelnieniem. Sterylizowana EO. (OP 50 SZT.) op. 50 7 Strzykawka j.u.przezroczysta 20ml, czarna rozszerzona, czytelna skala odpowiadająca pojemności nominalnej strzykawki, op. max 100szt. Wykonana z polipropylenu. op 80 8 Strzykawka j.u.przezroczysta 10ml, skala co 0,5 ml, czarna czytelna skala odpowiadająca pojemności nominalnej strzykawki, logo firmy na korpusie, op. 100szt op 30 9 Strzykawka j.u.przezroczysta 5ml, czarna rozszerzona, czytelna skala odpowiadająca pojemności nominalnej strzykawkiop. 100szt. op 60 10 Strzykawka j.u.przezroczysta 2ml, czarna rozszerzona, czytelna skala odpowiadająca pojemności nominalnej strzykawki, op. 100szt. op 50 11 Igła j.u. do iniekcji 0,5; 0,6; 0,7; 0,8; 0,9; a 100szt op 330 12 Igły Motylki, z drenem 30 cm: 22 G op 10szt op 35 13 Kaniula dożylna wykonana z PTFE, z samodomykającym się zaworem portu górnego, całkowicie widoczna w USG bez pasków radiocieniujących, z zastawką antyzwrotną, sterylna, nazwa własna wyrobu umieszczona bezpośrednio na kaniuli w celu jej identyfikacji po użyciu, opakowanie Tyvek. rozm. 0,8 x 25mm x 22 G kolor niebieski, min. przepływ 31 ml/min. Opakowanie 50 sztuk. op. 50 14 Kaniula dożylna wykonana z PTFE, z samodomykającym się zaworem portu górnego, całkowicie widoczna w USG bez pasków radiocieniujących, z zastawką antyzwrotną, sterylna, nazwa własna wyrobu umieszczona bezpośrednio na kaniuli w celu jej identyfikacji po użyciu, opakowanie Tyvek. rozm.1,0 x 32mm x 20 G kolor różowy, min. przepływ 54 ml/min. Opakowanie 50 sztuk. op. 10 15 Kaniula dożylna wykonana z PTFE, z samodomykającym się zaworem portu górnego, całkowicie widoczna w USG bez pasków radiocieniujących, z zastawką antyzwrotną, sterylna, nazwa własna wyrobu umieszczona bezpośrednio na kaniuli w celu jej identyfikacji po użyciu, opakowanie Tyvek, rozmiar 0,7 x 19mm x 24G kolor żółty, min. przepływ 13 ml/min. Opakowanie 50 sztuk op. 20 16 Korki sterylne typu luer-lok do kaniul dożylnych , krótkie, na opakowaniu jednostkowym informacja o numerze katalogowym, nazwie producenta, dacie, ważności i numerze serii.Opakowanie 250 sztuk. op 6 17 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, wolny od ftalanów, opakowanie zbiorcze 400 sztuk op 30 18 Przyrząd do przetaczania krwi, wolny od ftalanów op 25 szt. op 2 19 Nebulizator do podawania leku, z antyprzelewową konstrukcją pozwalającą na skuteczne działanie w zakresie 0-90 stopni, ze stabilną podstawką dyfuzora w zakresie 0-360 stopni , o pojemności 6 ml, skalowany z podziałką co 1 ml, czysty biologicznie, w zestawie dren 210cm, maska dla dorosłych op. 10szt. op 20 20 Worek na mocz z odpływem 2l z odpływem typu T sterylny (op.10szt) op 180 21 zgłębnik żołądkowy CH 18- CH 20 (op 10szt) op 40 22 Kieliszki jednorazowe do leków (opakowanie a 75szt) op 230 23 Skalpel jednorazowego użytku z plastikowa rączką nr 20-22 a’10 szt op 10 24 Staza bezlateksowa jednorazowego uzytku w rolce (25staz w rolce) op. 12 25 Worek stomijny zamknięty szt szt. 60 26 Worek urostomijny(jednoczęściowy) szt szt. 60 27 Szczoteczka do rurki tracheostomijnej duża szt. 20 28 Pean prosty 14 cm, sterylny, metalowy 1-raz użytku op. 25 szt. op. 1 29 Pęseta prosta chirurgiczna 14 cm, sterylna, metalowa 1 raz użytku op. 25 szt. op. 1 30 Papier do EKG Ascard A4/B56 op. 5 szt op. 10 31 Rękawice diagnostyczne syntetyczne, nitrylowe bezpudrowe, kształt uniwersalny, kolor niebieski, mankiet rolowany, dostępne w rozmiarach XS – XL, teksturowana na końcach palców, powierzchnia wewnętrzna chlorowana, rękawicy minimum 240 mm (potwierdzone badaniami wytwórcy), grubość minimum na palcu 0.12 mm, na dłoni minimum 0.08 mm (potwierdzone badaniami wytwórcy), siła zrywu minimum przed starzeniem 7.5 N (potwierdzone badaniami wytwórcy), posiadające AQL 1.0 (potwierdzone badaniami wytwórcy). Rękawice zgodne z EN 455(1-4), EN 420, EN 388, posiadające Certyfikat Badania Typu WE w kategorii III Środków Ochrony Indywidualnej. Rękawice przebadane na przenikanie co najmniej 15 cytostatyków zgodnie z ASTM 6978 (potwierdzone raportem badania wykonanym w niezależnym laboratorium) w tym na karmustynę przez min. 15 min., rękawice przebadane na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3 (potwierdzone certyfikatem wydanym przez jednostkę notyfikowaną). Opakowanie a’200 szt. op 2100 32 Rękawice chirurgiczne, sterylne z naturalnego lateksu, bezpudrowe, z rolowanym mankietem, mikroteksturowane na całej powierzchni. Grubość na palcu 0,16 mm +/- 0,02, na dłoni 0,14 mm +/- 0,02 na mankiecie 0,10 mm +/- 0,02 o długości 286 mm. Zawartość protein poniżej 79 mikrogram/gram. W rozmiarze 6,5- 9,0. Opakowanie 50 par. para 280 33 Rękawice diagnostyczne, winylowe, bezpudrowe, z rantem, w rozmiarach S,M,L. Opakowanie a 100 sztuk. Na opakowaniu jednostkowym wymagana: data produkcji, data ważności. Pasujące na obie dłonie. Przeznaczone do ochrony rak w trakcie badań lekarskich, czynności terapeutycznych, prac z materiałem septycznym. Rękawice maja gładkie powierzchnie, są odpowiednie dla osób uczulonych na latex. Zapewniają ochronę przed mikroorganizmami i chemikaliami EN 374. op 1100 34 Rękawice foliowe w rozmiarach S,M.L. op. A 100 sztuk op 50 35 Opaska identyfikacyjna dla dorosłych z wkładaną karteczką, długość całkowita opaski w nadgarstku nie mniejsza niż 25 cm (1op.100 sztuk) op. 10 36 Worek do lewatywy z kanką 1750 ml szt. 20 37 Opaska do rurek tracheostomijnych szt. 10 38 Dren łączący do oddysania z możliwością do cięcia łącznika do połączenia końcówki ssącej z urządzeniem ssącym, zakończenie lejek-lejek z mozliwością do cięcia w oznaczonych miejscach łącznika i dopasowaniem do każdego rodzaju ssaka, długość 180 cm-210 cm, rozmiar CH 24 - 5,60mm/8,00mm (wewn./zewn.) (Op./50szt. ) op. 2 Pakiet Nr 2 LP Nazwa towaru JM Ilość 1 Amika pump set easybag, universal, (1 op.30 sztuk) op. 52 Pakiet Nr 3 LP Nazwa towaru JM Ilość 1 Airlife Sterylna woda do nawilżania 500 ml z łączn.(op.12) op. 20

II.5) Główny kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA MOŻLIWOŚĆ UDZIELENIA ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH, STANOWIĄCYCH NIE WIĘCEJ NIŻ 20 % ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE WYZNACZA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia: - dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum nie mniejszą niż 100 tys. zł, lub - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 10 tys. zł; Ocena spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów Wykonawcy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE WYZNACZA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ – wzór formularza); 2) Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ - wzór oświadczenia) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ; 3) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 5) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;, 6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu; 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu; 3) składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę minimum 100 tys. złotych w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, lub informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na kwotę minimum 10 tys. zł; 5) Wykonawca, wraz z ofertą, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. 6) Oświadczenie, że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7) Formularz kosztorysu cenowego – zał. Nr 4
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
- zmiany mogą dotyczyć terminu wykonania zamówienia oraz innych zmian nie powodujących zmian zawartej umowy co do treści złożonej oferty.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-27, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO – LECZNICZEGO W BRZESKU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku w okresie od czerwiec 2019 r. do czerwiec 2021 r. Zamawiający będzie zamawiał materiały medyczne i sprzęt jednorazowego użytku wykazane w załączniku nr 4 . 3.3 Sukcesywne zamawianie towaru określające ilość i asortyment odbywać się będzie telefonicznie, faxem lub emailem. 3.4 Dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku odbywać się będzie 2 razy w tygodniu do 24 godzin od daty zgłoszenia tego faktu Wykonawcy. 3.5 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar na własny koszt. 3.6 Przyjęcie towaru następować będzie w magazynie Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości i rodzaju dostarczonego asortymentu. Pakiet Nr 1 LP Nazwa towaru JM Ilość 1 Maseczki chirurgiczne 3 warstwowe, pakowane po 50 szt z gumką op 30 2 Fartuchy foliowe niesterylne (indywidualnie pakowane) 71 x 116 cm. 1 op. (100 szt.) op 100 3 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych z otworem centralnym i 2 naprzeciwległymi, barwne i numeryczne oznaczenie rozm.na cewniku, rozm. 14 CH 16 CH, CH 18 (OP 10SZT.) op. 650 4 Cewnik typu Foley dwudrożny, silikonowany, sterylizowany radiacyjnie, opakowanie wewn. folia, zewn. folia-papier, rozm. 16 CH, 18 CH, 20 CH (OP 10SZT) op 140 5 Cewnik do podawania tlenu przez nos, dł. 2,0 m (OP. 10SZT) Wykonany z elastycznego PVC, bardzo miękkie końcówki, odporny na złamania, jałowy, 1-razowego użytku. op 40 6 Strzykawka jałowa cewnikowa 100ml, 3 - częściowa ze stożkiem usytuowanym centralnie, z dołączonym łącznikiem Luer. Tłoczek gumowy z podwójnym elastycznym uszczelnieniem. Sterylizowana EO. (OP 50 SZT.) op. 50 7 Strzykawka j.u.przezroczysta 20ml, czarna rozszerzona, czytelna skala odpowiadająca pojemności nominalnej strzykawki, op. max 100szt. Wykonana z polipropylenu. op 80 8 Strzykawka j.u.przezroczysta 10ml, skala co 0,5 ml, czarna czytelna skala odpowiadająca pojemności nominalnej strzykawki, logo firmy na korpusie, op. 100szt op 30 9 Strzykawka j.u.przezroczysta 5ml, czarna rozszerzona, czytelna skala odpowiadająca pojemności nominalnej strzykawkiop. 100szt. op 60 10 Strzykawka j.u.przezroczysta 2ml, czarna rozszerzona, czytelna skala odpowiadająca pojemności nominalnej strzykawki, op. 100szt. op 50 11 Igła j.u. do iniekcji 0,5; 0,6; 0,7; 0,8; 0,9; a 100szt op 330 12 Igły Motylki, z drenem 30 cm: 22 G op 10szt op 35 13 Kaniula dożylna wykonana z PTFE, z samodomykającym się zaworem portu górnego, całkowicie widoczna w USG bez pasków radiocieniujących, z zastawką antyzwrotną, sterylna, nazwa własna wyrobu umieszczona bezpośrednio na kaniuli w celu jej identyfikacji po użyciu, opakowanie Tyvek. rozm. 0,8 x 25mm x 22 G kolor niebieski, min. przepływ 31 ml/min. Opakowanie 50 sztuk. op. 50 14 Kaniula dożylna wykonana z PTFE, z samodomykającym się zaworem portu górnego, całkowicie widoczna w USG bez pasków radiocieniujących, z zastawką antyzwrotną, sterylna, nazwa własna wyrobu umieszczona bezpośrednio na kaniuli w celu jej identyfikacji po użyciu, opakowanie Tyvek. rozm.1,0 x 32mm x 20 G kolor różowy, min. przepływ 54 ml/min. Opakowanie 50 sztuk. op. 10 15 Kaniula dożylna wykonana z PTFE, z samodomykającym się zaworem portu górnego, całkowicie widoczna w USG bez pasków radiocieniujących, z zastawką antyzwrotną, sterylna, nazwa własna wyrobu umieszczona bezpośrednio na kaniuli w celu jej identyfikacji po użyciu, opakowanie Tyvek, rozmiar 0,7 x 19mm x 24G kolor żółty, min. przepływ 13 ml/min. Opakowanie 50 sztuk op. 20 16 Korki sterylne typu luer-lok do kaniul dożylnych , krótkie, na opakowaniu jednostkowym informacja o numerze katalogowym, nazwie producenta, dacie, ważności i numerze serii.Opakowanie 250 sztuk. op 6 17 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, wolny od ftalanów, opakowanie zbiorcze 400 sztuk op 30 18 Przyrząd do przetaczania krwi, wolny od ftalanów op 25 szt. op 2 19 Nebulizator do podawania leku, z antyprzelewową konstrukcją pozwalającą na skuteczne działanie w zakresie 0-90 stopni, ze stabilną podstawką dyfuzora w zakresie 0-360 stopni , o pojemności 6 ml, skalowany z podziałką co 1 ml, czysty biologicznie, w zestawie dren 210cm, maska dla dorosłych op. 10szt. op 20 20 Worek na mocz z odpływem 2l z odpływem typu T sterylny (op.10szt) op 180 21 zgłębnik żołądkowy CH 18- CH 20 (op 10szt) op 40 22 Kieliszki jednorazowe do leków (opakowanie a 75szt) op 230 23 Skalpel jednorazowego użytku z plastikowa rączką nr 20-22 a’10 szt op 10 24 Staza bezlateksowa jednorazowego uzytku w rolce (25staz w rolce) op. 12 25 Worek stomijny zamknięty szt szt. 60 26 Worek urostomijny(jednoczęściowy) szt szt. 60 27 Szczoteczka do rurki tracheostomijnej duża szt. 20 28 Pean prosty 14 cm, sterylny, metalowy 1-raz użytku op. 25 szt. op. 1 29 Pęseta prosta chirurgiczna 14 cm, sterylna, metalowa 1 raz użytku op. 25 szt. op. 1 30 Papier do EKG Ascard A4/B56 op. 5 szt op. 10 31 Rękawice diagnostyczne syntetyczne, nitrylowe bezpudrowe, kształt uniwersalny, kolor niebieski, mankiet rolowany, dostępne w rozmiarach XS – XL, teksturowana na końcach palców, powierzchnia wewnętrzna chlorowana, rękawicy minimum 240 mm (potwierdzone badaniami wytwórcy), grubość minimum na palcu 0.12 mm, na dłoni minimum 0.08 mm (potwierdzone badaniami wytwórcy), siła zrywu minimum przed starzeniem 7.5 N (potwierdzone badaniami wytwórcy), posiadające AQL 1.0 (potwierdzone badaniami wytwórcy). Rękawice zgodne z EN 455(1-4), EN 420, EN 388, posiadające Certyfikat Badania Typu WE w kategorii III Środków Ochrony Indywidualnej. Rękawice przebadane na przenikanie co najmniej 15 cytostatyków zgodnie z ASTM 6978 (potwierdzone raportem badania wykonanym w niezależnym laboratorium) w tym na karmustynę przez min. 15 min., rękawice przebadane na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3 (potwierdzone certyfikatem wydanym przez jednostkę notyfikowaną). Opakowanie a’200 szt. op 2100 32 Rękawice chirurgiczne, sterylne z naturalnego lateksu, bezpudrowe, z rolowanym mankietem, mikroteksturowane na całej powierzchni. Grubość na palcu 0,16 mm +/- 0,02, na dłoni 0,14 mm +/- 0,02 na mankiecie 0,10 mm +/- 0,02 o długości 286 mm. Zawartość protein poniżej 79 mikrogram/gram. W rozmiarze 6,5- 9,0. Opakowanie 50 par. para 280 33 Rękawice diagnostyczne, winylowe, bezpudrowe, z rantem, w rozmiarach S,M,L. Opakowanie a 100 sztuk. Na opakowaniu jednostkowym wymagana: data produkcji, data ważności. Pasujące na obie dłonie. Przeznaczone do ochrony rak w trakcie badań lekarskich, czynności terapeutycznych, prac z materiałem septycznym. Rękawice maja gładkie powierzchnie, są odpowiednie dla osób uczulonych na latex. Zapewniają ochronę przed mikroorganizmami i chemikaliami EN 374. op 1100 34 Rękawice foliowe w rozmiarach S,M.L. op. A 100 sztuk op 50 35 Opaska identyfikacyjna dla dorosłych z wkładaną karteczką, długość całkowita opaski w nadgarstku nie mniejsza niż 25 cm (1op.100 sztuk) op. 10 36 Worek do lewatywy z kanką 1750 ml szt. 20 37 Opaska do rurek tracheostomijnych szt. 10 38 Dren łączący do oddysania z możliwością do cięcia łącznika do połączenia końcówki ssącej z urządzeniem ssącym, zakończenie lejek-lejek z mozliwością do cięcia w oznaczonych miejscach łącznika i dopasowaniem do każdego rodzaju ssaka, długość 180 cm-210 cm, rozmiar CH 24 - 5,60mm/8,00mm (wewn./zewn.) (Op./50szt. ) op. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO – LECZNICZEGO W BRZESKU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku w okresie od czerwiec 2019 r. do czerwiec 2021 r. Zamawiający będzie zamawiał materiały medyczne i sprzęt jednorazowego użytku wykazane w załączniku nr 4 . 3.3 Sukcesywne zamawianie towaru określające ilość i asortyment odbywać się będzie telefonicznie, faxem lub emailem. 3.4 Dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku odbywać się będzie 2 razy w tygodniu do 24 godzin od daty zgłoszenia tego faktu Wykonawcy. 3.5 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar na własny koszt. 3.6 Przyjęcie towaru następować będzie w magazynie Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości i rodzaju dostarczonego asortymentu. Pakiet Nr 2 LP Nazwa towaru JM Ilość 1 Amika pump set easybag, universal, (1 op.30 sztuk) op. 52
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: DOSTAWA MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO – LECZNICZEGO W BRZESKU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku w okresie od czerwiec 2019 r. do czerwiec 2021 r. Zamawiający będzie zamawiał materiały medyczne i sprzęt jednorazowego użytku wykazane w załączniku nr 4 . 3.3 Sukcesywne zamawianie towaru określające ilość i asortyment odbywać się będzie telefonicznie, faxem lub emailem. 3.4 Dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku odbywać się będzie 2 razy w tygodniu do 24 godzin od daty zgłoszenia tego faktu Wykonawcy. 3.5 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar na własny koszt. 3.6 Przyjęcie towaru następować będzie w magazynie Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości i rodzaju dostarczonego asortymentu. Pakiet Nr 3 LP Nazwa towaru JM Ilość 1 Airlife Sterylna woda do nawilżania 500 ml z łączn.(op.12) op. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy opieki do starszej osoby - Piekiełko
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy opieki do starszej osoby. Opieka całodobowa (od poniedziałku do piątku). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawy środków dezynfekcyjnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Brzesko: Myjnia dezynfektor z zasilaniem elektrycznym - kpl 1
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Brzesko: Zakup paliw do pojazdów samochodowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawy środków dezynfekcyjnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: Dostawa odczynników chemicznych oraz materiałów zużywalnych do badań
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI