Dostawa materiałów medycznych do zabiegów endoskopowych dla Centrum endoskopii Samodzielnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów medycznych do zabiegów endoskopowych dla Centrum endoskopii Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBochnia
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-03-28
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-18
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00091516
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów medycznych do zabiegów endoskopowych
dla Centrum endoskopii Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni
Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-bochnia.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów medycznych do zabiegów endoskopowych
dla Centrum endoskopii Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni
Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0515814-a6a5-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091516

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039591/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa materiałów medycznych do zabiegów endoskopowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,
który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zostały zawarte w VI. SWZ Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym.
Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Nie podpisanie oferty ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym będzie skutkowało jej odrzuceniem na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 Ustawy Pzp

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do wykonawców na etapie badania i
oceny ofert o udostępnienie próbnej ilości oferowanych Towarów w celu ich przetestowania i sprawdzenia pod kątem spełniania postawionych dla przedmiotu zamówienia wymagań
Zamawiającego
Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej za wyjątkiem opisanym w II.7.4). tj. Zamawiający odstępuje od
wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej, w zakresie przedstawienia Próbki, której nie
można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Próbkę, o której mowa w pkt. II.7.4)., można przekazać, za pośrednictwem operatora pocztowego w
rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem
posłańca.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ-271-1-12/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 - Materiały medyczne do zabiegów endoskopowych - materiały do protezowania I (*)
Lp. Przedmiot zamówienia J.m. Podstawowa szacunkowa ilość J.m.(**)
1. 2. 3. 4.
1. Proteza plastikowa do dróg żółciowych (**) szt. 15
2. Prowadnica do zabiegów ERCP (**) szt. 25
3. Prowadnik stosowany do ułatwienia kaniulacji przewodów żółciowych i trzustkowych szt. 10
4. Zestaw do protezowania dróg żółciowych jednostopniowy szt. 10
5. Cewnik popychający do stentów szt. 5
6. Plastikowe stenty do dróg żółciowych używane do drenażu zaczopowanych kanałów żółciowych szt. 2
7. Papilotom igłowy szt. 5
8. Poszerzadło do dróg żółciowych szt. 1
9. Protezy trzustkowe szt. 5
10. Endoskopowa igła ultrasonograficzna szt. 5
11. "Cystotom służący do przezżołądkowego lub przezdwunastniczego nakłucia
elektrochirurgicznego torbieli rzekomej trzustki. " szt. 2
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp – Zamawiający korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy zastrzega sobie, że:
• określił podstawową szacunkową ilość przedmiotu Zamówienia niezbędną do obliczenia ceny przez Wykonawcę (zamówienie maksymalne),
• podane ilości zamawianego Towaru są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (tzn. zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania Umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego,
• do jednostronnego zwiększenia zakresu Umowy (zamówienie podstawowe) o maksymalnie 100% ilości zamówionego Towaru, przy zachowaniu jego cen jednostkowych (prawo opcji). Skorzystanie z prawa opcji będzie spowodowane, wzrostem liczby pacjentów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem Towaru lub zwiększonym zużyciem Towaru w ramach udzielanych świadczeń.
• maksymalna wartość przedmiotu Zamówienia objęta prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywana maksymalna szacunkowa ilość przedmiotu Zamówienia nie jest gwarantowana do realizacji.
Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej
ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe
odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 - Materiały medyczne do zabiegów endoskopowych dla Pracowni Endoskopii - materiały do protezowania II (*)
Lp. Przedmiot zamówienia J.m. Podstawowa szacunkowa ilość J.m.(**)
1. 2. 3. 4.
1. Litotryptor jednorazowy I szt. 1
2. Koszyk jednorazowy 4-drutowy szt. 1
3. Koszyk jednorazowy 8-drutowy szt. 1
4. Cewniki do dróg żółciowych i trzustkowych (jednorazowego użytku) I szt. 1
5. Cewniki do dróg żółciowych i trzustkowych (jednorazaowego użytku) II szt. 1
6. Litotryptor jednorazowy szt. 1
7. Podwiązki na szypułę polipa szt. 2
8. Proteza do dróg żółciowych szt. 1
9. Papilotom trójkanałowy szt. 25
10. Igła aspiracyjna jednorazowego użytku, do wykonywania biopsji pod kontrolą USG szt. 5
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp – Zamawiający korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy zastrzega sobie, że:
• określił podstawową szacunkową ilość przedmiotu Zamówienia niezbędną do obliczenia ceny przez Wykonawcę (zamówienie maksymalne),
• podane ilości zamawianego Towaru są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (tzn. zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania Umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego,
• do jednostronnego zwiększenia zakresu Umowy (zamówienie podstawowe) o maksymalnie 100% ilości zamówionego Towaru, przy zachowaniu jego cen jednostkowych (prawo opcji). Skorzystanie z prawa opcji będzie spowodowane, wzrostem liczby pacjentów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem Towaru lub zwiększonym zużyciem Towaru w ramach udzielanych świadczeń.
• maksymalna wartość przedmiotu Zamówienia objęta prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywana maksymalna szacunkowa ilość przedmiotu Zamówienia nie jest gwarantowana do realizacji.
Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej
ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe
odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 - Materiały medyczne do zabiegów endoskopowych - zestaw do gumkowania żylaków w przełyku (*)
Lp. Przedmiot zamówienia J.m. Podstawowa szacunkowa ilość J.m.(**)
1. 2. 3. 4.
1. Zestaw do gumkowania żylaków w przełyku (*) zestaw 1
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp – Zamawiający korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy zastrzega sobie, że:
• określił podstawową szacunkową ilość przedmiotu Zamówienia niezbędną do obliczenia ceny przez Wykonawcę (zamówienie maksymalne),
• podane ilości zamawianego Towaru są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (tzn. zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania Umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego,
• do jednostronnego zwiększenia zakresu Umowy (zamówienie podstawowe) o maksymalnie 100% ilości zamówionego Towaru, przy zachowaniu jego cen jednostkowych (prawo opcji). Skorzystanie z prawa opcji będzie spowodowane, wzrostem liczby pacjentów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem Towaru lub zwiększonym zużyciem Towaru w ramach udzielanych świadczeń.
• maksymalna wartość przedmiotu Zamówienia objęta prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywana maksymalna szacunkowa ilość przedmiotu Zamówienia nie jest gwarantowana do realizacji.
Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej
ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe
odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 - Materiały medyczne do zabiegów endoskopowych - klipsownica do tamowania krwawień, balony ekstrakcyjne (*)
Lp. Przedmiot zamówienia J.m. Podstawowa szacunkowa ilość J.m.(**)
1. 2. 3. 4.
1. Kipsownica do tamowania krwawień (**) szt. 20
2. Pułapka jednokomorowa szt. 5
3. Kapturek osłonowy szt. 1
4. Balon ekstrakcyjny I szt. 7


Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp – Zamawiający korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy zastrzega sobie, że:
• określił podstawową szacunkową ilość przedmiotu Zamówienia niezbędną do obliczenia ceny przez Wykonawcę (zamówienie maksymalne),
• podane ilości zamawianego Towaru są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (tzn. zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania Umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego,
• do jednostronnego zwiększenia zakresu Umowy (zamówienie podstawowe) o maksymalnie 100% ilości zamówionego Towaru, przy zachowaniu jego cen jednostkowych (prawo opcji). Skorzystanie z prawa opcji będzie spowodowane, wzrostem liczby pacjentów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem Towaru lub zwiększonym zużyciem Towaru w ramach udzielanych świadczeń.
• maksymalna wartość przedmiotu Zamówienia objęta prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywana maksymalna szacunkowa ilość przedmiotu Zamówienia nie jest gwarantowana do realizacji.
Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej
ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe
odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5 - Materiały medyczne do zabiegów endoskopowych - szczoteczki do czyszczenia (*)
Lp. Przedmiot zamówienia J.m. Podstawowa szacunkowa ilość J.m.(**)
1. 2. 3. 4.
1. Szczotka czyszcząca jednorazowego użytku, dwustronna do kanału roboczego szt. 50
2. Szczotka czyszcząca jednorazowego użytku, dwustronna do zaworów kanału balonowego  szt. 50
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp – Zamawiający korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy zastrzega sobie, że:
• określił podstawową szacunkową ilość przedmiotu Zamówienia niezbędną do obliczenia ceny przez Wykonawcę (zamówienie maksymalne),
• podane ilości zamawianego Towaru są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (tzn. zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania Umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego,
• do jednostronnego zwiększenia zakresu Umowy (zamówienie podstawowe) o maksymalnie 100% ilości zamówionego Towaru, przy zachowaniu jego cen jednostkowych (prawo opcji). Skorzystanie z prawa opcji będzie spowodowane, wzrostem liczby pacjentów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem Towaru lub zwiększonym zużyciem Towaru w ramach udzielanych świadczeń.
• maksymalna wartość przedmiotu Zamówienia objęta prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywana maksymalna szacunkowa ilość przedmiotu Zamówienia nie jest gwarantowana do realizacji.
Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej
ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe
odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6 - Materiały medyczne do zabiegów endoskopowych - materiały do czyszczenia videoduodenoskopu (*)
Lp. Przedmiot zamówienia J.m. Podstawowa szacunkowa ilość J.m.(**)
1. 2. 3. 4.
1. Szczoteczka do czyszczenia kanału videoduodenoskopu szt. 1
2. Adapter szt. 1
3. Osłona na końcówkę videoduodenoskopu (*) szt. 25
4. Szczoteczka do czyszczenia przestrzeni wokół elewatora (*) szt. 25

Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp – Zamawiający korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy zastrzega sobie, że:
• określił podstawową szacunkową ilość przedmiotu Zamówienia niezbędną do obliczenia ceny przez Wykonawcę (zamówienie maksymalne),
• podane ilości zamawianego Towaru są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (tzn. zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania Umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego,
• do jednostronnego zwiększenia zakresu Umowy (zamówienie podstawowe) o maksymalnie 100% ilości zamówionego Towaru, przy zachowaniu jego cen jednostkowych (prawo opcji). Skorzystanie z prawa opcji będzie spowodowane, wzrostem liczby pacjentów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem Towaru lub zwiększonym zużyciem Towaru w ramach udzielanych świadczeń.
• maksymalna wartość przedmiotu Zamówienia objęta prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywana maksymalna szacunkowa ilość przedmiotu Zamówienia nie jest gwarantowana do realizacji.
Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej
ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe
odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 7 - Materiały medyczne do zabiegów endoskopowych - Ustniki, szczoteczki (*)
Lp. Przedmiot zamówienia J.m. Podstawowa szacunkowa ilość J.m.(**)
1. 2. 3. 4.
1. Ustnik jednorazowy szt. 650
2. Szczoteczka czyszcząca do endoskopów jednorazowego użytku szt. 1 150
3. Szczoteczka do czyszczenia akcesoriów endoskopowych i otworów jednorazowego użytku szt. 1350
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp – Zamawiający korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy zastrzega sobie, że:
• określił podstawową szacunkową ilość przedmiotu Zamówienia niezbędną do obliczenia ceny przez Wykonawcę (zamówienie maksymalne),
• podane ilości zamawianego Towaru są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (tzn. zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania Umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego,
• do jednostronnego zwiększenia zakresu Umowy (zamówienie podstawowe) o maksymalnie 100% ilości zamówionego Towaru, przy zachowaniu jego cen jednostkowych (prawo opcji). Skorzystanie z prawa opcji będzie spowodowane, wzrostem liczby pacjentów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem Towaru lub zwiększonym zużyciem Towaru w ramach udzielanych świadczeń.
• maksymalna wartość przedmiotu Zamówienia objęta prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywana maksymalna szacunkowa ilość przedmiotu Zamówienia nie jest gwarantowana do realizacji.
Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej
ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe
odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 8 - Materiały medyczne do zabiegów endoskopowych - Igły, pętle, kleszcze (*)
Lp. Przedmiot zamówienia J.m. Podstawowa szacunkowa ilość J.m.(**)
1. 2. 3. 4.
1. Igła do skleroterapii szt. 35
2. Szczypce biopsyjne gastroskopowe jednorazowego użytku szt. 235
3. Kapturki gumowe na kanał biopsyjny do endoskopów szt. 100
4. Pętla elektrochirurgiczna kolonoskopowa szt. 70
5. Kleszcze do usuwania ciał obcych szt. 1

Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2 http://szpital-bochnia.pl/zamowienia-i-konkursy/zamowienia-publiczne/

4.2.6.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

ZAMÓWIENIE Z PRAWEM OPCJI zgodnie z art. 441 Ustawy Pzp – Zamawiający korzystając z prawa opcji w trakcie realizacji Umowy zastrzega sobie, że:
• określił podstawową szacunkową ilość przedmiotu Zamówienia niezbędną do obliczenia ceny przez Wykonawcę (zamówienie maksymalne),
• podane ilości zamawianego Towaru są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (tzn. zmniejszeniu lub zwiększeniu) w trakcie trwania Umowy w ramach zamówień zamiennie bilansujących się w ramach wynagrodzenia umownego,
• do jednostronnego zwiększenia zakresu Umowy (zamówienie podstawowe) o maksymalnie 100% ilości zamówionego Towaru, przy zachowaniu jego cen jednostkowych (prawo opcji). Skorzystanie z prawa opcji będzie spowodowane, wzrostem liczby pacjentów, a tym samym ilości wykonywanych procedur z użyciem Towaru lub zwiększonym zużyciem Towaru w ramach udzielanych świadczeń.
• maksymalna wartość przedmiotu Zamówienia objęta prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywana maksymalna szacunkowa ilość przedmiotu Zamówienia nie jest gwarantowana do realizacji.
Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 3 do SWZ- projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej
ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe
odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAMAWIAJĄCY, WEZWIE WYKONAWCĘ KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA DO ZŁOŻENIA W WYZNACZONYM, NIE KRÓTSZYM NIŻ 5 DNI, TERMINIE, AKTUALNYCH NA DZIEŃ ZŁOŻENIA PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH TJ.:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 2B do SWZ
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Na potwierdzenie, że oferowane dostawy są zgodne z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu Zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia, że oferowane wyroby są wyrobami dopuszczonymi do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017r (MDR)
2) dokumentów potwierdzających, że oferowane parametry spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w formularzu asortymentowym – szczegółowa oferta cenowa – załącznik nr 1A do SWZ tj. Katalog oferowanego wyrobu medycznego - oryginalna specyfikacja techniczna, karta katalogowa, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim - każda strona musi zostać opisana, którego pakietu i pozycji dotyczy..

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z punktem 5.8)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1) formularz asortymentowy - szczegółowa oferta cenowa sporządzony odpowiednio wg załącznika nr 1A do SWZ - podpisany ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Formularz nie podlega uzupełnieniu. (Zamawiający prosi o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej, postaci elektronicznej (w wersji edytowalnej) Formularz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania).
2) oświadczenie wymienione w pkt. V.1.1) SWZ podpisany ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
3) przedmiotowe środki dowodowe wymienione w pkt. II.9) SWZ - podpisany ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
4) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik - podpisany ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.;
5) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia - podpisany ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym;
6) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia - dotyczy Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - podpisany ważnym i aktualnym podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowe informacje zostały zawarte w V.9) SWZ - WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Reguluje wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-28 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego Postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-28 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-26

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam terapeuty Gestalt, który przeprowadzi mnie przez 100h terapii własnej- Chełmiec
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam terapeuty Gestalt, który przeprowadzi mnie przez 100h terapii własnej. Poszukuję terapeuty z certyfikatem PTPG lub EAGT i z conajmniej 5-letnim doświadczeniem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI