Dostawa materiałów medycznych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów medycznych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-02-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyInstytut Hematologii i Transfuzjologii
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-18
  • Numer ogłoszenia514492-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 514492-N-2019 z dnia 2019-02-18 r.

Instytut Hematologii i Transfuzjologii: Dostawa materiałów medycznych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hematologii i Transfuzjologii, krajowy numer identyfikacyjny 28848400000000, ul. ul. Indiry Gandhi  14 , 02-776  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 349 62 22, e-mail zaopat@ihit.waw.pl, faks 022 349 62 23.
Adres strony internetowej (URL): www.ihit.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.ihit.waw.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemnie, forma papierowa
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych
Numer referencyjny: IHIT/P/7/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów medycznych z podziałem na 25 części. Materiały zużywalne do sterylizatora Getinge 66 i do myjek dezynfekatorów firmy Getinge według numerów katalogowych wskazanego producenta lub równoważne Materiały zużywalne do urządzeń NOCOSPRAY według numerów katalogowych producenta lub równoważne Materiały zużywalne do automatu FILM Coverslipper według numerów katalogowych wskazanego producenta lub równoważne Koreczki do kaniul Jednorazowe nakładki na sedes Igły do pobierania szpiku kostnego Igły do dostepu naczyniowego Wiaderka na preparaty Cewnik typu Tiemmann Materiały zużywalne do strzykawki automatycznej Medrad Mark V ProVis według numerów katalogowych wskazanego producenta lub równoważne Filtry do insuflatora 40 I HIGH FLOW kolumy laparoskopowej wg katalogu STRYKER lub równoważne System ewakuacji treści płynnej, zestaw do drenażu piersiowego i zestawy do ewakuacji płynu z opłucnej Zestawy do toalety jamy ustnej Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych do pomp ASCOR AP31 Zestaw do pomiaru diurezy godzinowej oraz worki do dobowej zbiorki moczu i system do kontrolowanej zbiórki stolca Strzykawki do przepłukiwania dostępu naczyniowego Pojemniki do fototerapii pozaustrojowej Jednorazowa bielizna ochronna Sprzęt do aparatury do elektrokoagulacji ERBOTOM ICC-300, VIO 300D według numerów katalogowych wskazanego producenta lub równoważne Drobny sprzęt Drobny sprzęt Jednorazowa odzież i bielizna ochronna Jednorazowa odzież i bielizna ochronna Filtry do respiratorów Ręczniki z celulozy sterylne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik Nr 1A do SIWZ – Opis przedmiotu zzamówienia i Załącznik Nr 5 do SIWZ – wzór umowy. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania funkcjonalne i użytkowe takie same lub wyższe jak opisane w załączniku nr 1A do SIWZ (specyfikacja asortymentowo - cenowa). Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały użyte nazwy własne/marki produktów lub producenta Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Za równoważność Zamawiający rozumie konieczność zapewnienia przez oferowany produkt, produktów równoważnych wg funkcjonalności i zgodnych z parametrami technicznymi nie gorszymi niż produkt wskazany przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33140000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający żąda w tym zakresie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ i dokumentów (jeżeli dotyczy): 1) Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2015r. poz. 876 z późn. zm.) posiadają: - deklarację/deklaracje zgodności potwierdzające spełnienie przez wyrób wymagań zasadniczych Dyrektywy Urządzenia Medyczne 93/42/ECC* - /lub wpis do rejestru wyrobów medycznych* - i/lub odpowiedni certyfikat CE* - i/lub certyfikaty CE* - i/lub deklarację zgodności* Jeżeli produkty nie zostały sklasyfikowane jako wyroby medyczne i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych, nie są objęte deklaracjami zgodności i nie podlegają żadnym wpisom – Wykonawca składa stosowne oświadczenie. 2) oryginalne prospekty/foldery producenta lub wszystkie inne dokumenty potwierdzające spełnienie parametrów granicznych/ odcinających (w języku polskim lub przetłumaczonych na język polski). W przypadku, gdy Wykonawca nie ma możliwości potwierdzenia parametru granicznego/ odcinającego poprzez oryginalny prospekt/folder itp., Wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie, że oferowany sprzęt spełnia parametry graniczne/odcinające (jeżeli dotyczy).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ– należy złożyć w oryginale. 1.Oferta musi zawierać -Formularz ofertowy –Załącznik Nr 1 do SIWZ, -Specyfikacja asortymentowo – cenowa- Załącznik Nr 1A do SIWZ; Załącznik nr 1A – Specyfikacja sortymentowo-cenowa jest załącznikiem do formularza ofertowego – załącznik nr 1 do SIWZ i stanowi integralną część oferty.-Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany numeru katalogowego produktu; 2) zmiany sposobu konfekcjonowania – ogólna ilość przedmiotu zamówienia nie może być mniejsza niż ilość wymagana przez Zamawiającego; 3) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów; 4) w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez Producenta zmodyfikowany / udoskonalony produkt lub wycofany produkt dotychczasowy; 5) powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą cen jednostkowych, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego, chyba, że został wprowadzony udoskonalony produkt lub produkt dotychczasowy został wycofany i w takim przypadku może ulec zmianie wartość umowy; 6) w okresie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku obniżenia ceny przez producenta lub samego Wykonawcę; 7) w przypadku zmiany w ustawie o podatku od towarów i usług VAT, które podwyższą lub obniżą cenę/y przedmiotu niniejszej umowy, to w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce, zostanie stosownie obniżona lub podwyższona cena przedmiotu umowy oraz całkowita wartość przedmiotu umowy; 8) w przypadku nie wykorzystania w okresie trwania umowy pełnych ilości przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu jej obowiązywania. Ceny jednostkowe w tym okresie nie mogą ulec zmianie; 9) Zamawiający może do końca trwania umowy nie dokonać zakupu pełnych ilości przedmiotu umowy także w przypadku przedłużenia terminu realizacji umowy 10) zakup wg zasad określonych w ust. 2.9. nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń odszkodowawczych wobec Zamawiającego; 11) Strony przewidują możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w ramach wartości asortymentu określonego w danym zadaniu stanowiącym przedmiot niniejszej umowy, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego; 12) Strony przewidują możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w ramach wartości asortymentu określonego w załączniku do umowy stanowiącym przedmiot niniejszej umowy lub do wartości kwoty przeznaczonej na to zadanie – kwoty odczytanej podczas otwarcia ofert, którą zamawiający przeznacza na sfinansowanie zamówienia tj. ………………. zł brutto, bez względu na ilość wskazaną w zadaniu nr ………. w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego. (kwoty podane na otwarciu ofert odpowiednio dla części) 3. Zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i dla swojej ważności wymagają formy pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Materiały zużywalne do sterylizatora Getinge 66 i do myjek dezynfekatorów firmy Getinge według numerów katalogowych wskazanego producenta lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Flusher Detergent; pojemność opakowania 5 litrów op. 50 Flusher Rinse; pojemność opakowania 5 litrów op. 50 Tarcze/papier do rejestratora/ poj.op.100 szt. op. 3 Pisak czerwony szt. 15 Pisak zielony szt. 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Materiały zużywalne do urządzeń NOCOSPRAY według numerów katalogowych wskazanego producenta lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Nocolyse ONESHOT - środek dezynfekcyjny o działaniu bakteriobójczym, wirusobójczym, grzybobójczym i sporobójczym, gotowy do użycia roztwór wodny; pojemność opakowania 1 l, 12 % stężenie roztworu nadtlenku wodoru i kationów srebra preparat biodegradowalny w 99,9%; nie pozostawia śladów osadu po użyciu, nie powoduje korozji" "Nocolyse Neutral - środek dezynfekcyjny o działaniu bakteriobójczym, wirusobójczym, grzybobójczym i sporobójczym, gotowy do użycia roztwór wodny; pojemność opakowania 1 l, 6 % stężenie roztworu nadtlenku wodoru i kationów srebra preparat biodegradowalny w 99,9%; nie pozostawia śladów osadu po użyciu, nie powoduje korozji, zapach neutralny/bezwonny"
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Materiały zużywalne do automatu FILM Coverslipper według numerów katalogowych wskazanego producenta lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Taśma do zaklejania preparatów immunohistochemicznych 10x5x70m; pojemność opakowania 1 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Koreczki do kaniul
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Koreczki do kaniul pakowane po 1 szt., sterylne Opakowanie musi zawierać znacznik otwarcia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Jednorazowe nakładki na sedes
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednorazowa nakładka na sedes op.=50 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Igły do pobierania szpiku kostnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Igła do pobierania szpiku kostnego, boczne otwory na końcówce, 13Ga (2,4mm), długość 11 cm; W zestawie 2 mandryny z kócówką typu trokar; uchwyt motylkowy igły Igła do pobierania szpiku kostnego, boczne otwory na końcówce, 11Ga (3,0mm), długość 13 cm; W zestawie 2 mandryny z kócówką typu trokar; uchwyt motylkowy igły
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Igły do dostępu naczyniowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Igły do dostępu naczyniowego z motylkiem i drenem 16G (1,6mm) długość ostrza 25mm, długość drenu 15cm. Ostrza igieł wykonane ze stali kwasoodpornej dobrze silikonowanej, zapinka na drenie plastikowa oznaczona kolorami - czerwona igła tętnicza, niebieska igła żylna, skrzydełka obrotowe, korek zabezpieczający igłę. Igły sterylizowane promieniami Gamma.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Wiaderka na preparaty
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wiaderka szczelnie zamykane pokrywą na preparaty utrwalone formaliną z przeznaczeniem do badań histopatologicznych; pojemność wiaderka 0,5 litra szt. 1500 Wiaderka szczelnie zamykane pokrywą na preparaty utrwalone formaliną z przeznaczeniem do badań histopatologicznych; pojemność wiaderka 0,75 litra szt. 500 Wiaderka szczelnie zamykane pokrywą na preparaty utrwalone formaliną z przeznaczeniem do badań histopatologicznych; pojemność wiaderka 1 litr szt. 500 Wiaderka szczelnie zamykane pokrywą na preparaty utrwalone formaliną z przeznaczeniem do badań histopatologicznych; pojemność wiaderka 2 - 2,5 litra szt. 500 Wiaderka szczelnie zamykane pokrywą na preparaty utrwalone formaliną z przeznaczeniem do badań histopatologicznych; pojemność wiaderka 5 litrów szt. 200 Wiaderka szczelnie zamykane pokrywą na preparaty utrwalone formaliną z przeznaczeniem do badań histopatologicznych; pojemność wiaderka 10 - 11 litrów szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Cewniki typu Tiemann
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sterylny jednorazowy cewnik typu Tiemmann rozm. 8 szt. 120 Sterylny jednorazowy pakowany pojedynczo cewnik typu Tiemmann rozm. 10 szt. 120 Sterylny jednorazowy pakowany pojedynczo cewnik typu Tiemmann rozm. 12 szt. 120 Sterylny jednorazowy pakowany pojedynczo cewnik typu Tiemmann rozm. 14 szt. 120 Sterylny jednorazowy pakowany pojedynczo cewnik typu Tiemmann rozm. 16 szt. 120 Sterylny jednorazowy pakowany pojedynczo cewnik typu Tiemmann rozm. 18 szt. 120 Sterylny jednorazowy pakowany pojedynczo cewnik typu Tiemmann rozm. 20 szt. 120 Sterylny jednorazowy pakowany pojedynczo cewnik typu Tiemmann rozm. 22 szt. 120 Sterylny jednorazowy pakowany pojedynczo cewnik typu Tiemmann rozm. 24 szt. 120
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Materiały zużywalne do strzykawki automatycznej Medrad Mark V ProVis według numerów katalogowych wskazanego producenta lub równoważn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw wkładowy jednorazowego użytku do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu Mark V ProVis składający się z: 1 wkładu o pojemności 150 ml i wytrzymałości ciśnieniowej 1200 PSI, 1 złącza szybkiego napełniania typu "J". Zestaw wolny od ftalanów.szt. 1500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Filtry do insuflatora 40 I HIGH FLOW kolumny laparoskopowej wg katalogu STRYKER lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Filtr CO2 jednorazowy do F112, nr kat. Zo536-01 szt. 150
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: System ewakuacji treści płynnej, zestaw do drenażu piersiowego i zestawy do ewakuacji płynu z opłucnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pojemnik wielorazowy o poj. 1000 i 2000 ml szt. 10 Wkład jednorazowy: poj. 1000 i 2000 ml szt. 500 wkład jednorazowy: poj. 3000 i 2000 ml szt. 200 dren łączący do odsysania sterylny 6/3000 mm i 6/2000 mm szt. 100 dren z łącznikiem do cewnika i kontrolą siły ssania o średnicy wewnętrznej 6 mm, długość 200 cm i 300 cm szt. 500 zestaw do odysania szt. 10 łącznik kątowy do pojemników szt. 10 10 Zestaw do drenażu klatki piersiowej pracujący na sucho szt. 10 Worek wymienny szt. 10 Zestaw do ewakuacji płynu z opłucnej Bezpieczny zestaw do ewakuacji płynu z opłucnej, jednorazowego użytku szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: zestawy do toalety jamy ustnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Zestaw do toalety jamy ustnej zawierający w jednym fabrycznym opakowaniu: 1 szczoteczkę do zębów z odsysaniem z poziomą manualną zastawką do regulacji siły odsysania, z 3 otworami ssącymi oraz z pofałdowaną gąbką na górnej powierzchni, 7 ml bezalkoholowego płynu do płukania jamy ustnej z 0,05% roztworem chlorku cetylpirydyny w wyciskanej saszetce, 1 gąbka-aplikator z poprzecznym pofałdowaniem, 1 saszetkę z 2 g preparatu nawilżającego do ust na bazie wodnej z cetylpirydyną i witaminą E. Każde pojedyncze opakowanie pełni jednocześnie funkcję pojemnika na płyn i pozwala na przygotowanie roztworu roboczego przed otwarciem opakowania. Zestaw zarejestrowany jako wyrób medyczny klasy IIa szt. 100"Zestaw do toalety jamy ustnej zawierający w jednym fabrycznym opakowaniu: 2 gąbki z poprzecznym pofałdowaniem pokryte dwuwęglanem sodu z odsysaniem, z 2 otworami ssącymi, z zagiętą końcówką oraz z poziomą manualną zastawką do regulacji siły odsysania, 7 ml płynu do płukania jamy ustnej z 1,5% roztworem nadtlenku wodoru w wyciskanej saszetce, 1 saszetkę z 2 g preparatu nawilżającego do ust na bazie wodnej z cetylpirydyną i witaminą E.Każde pojedyncze opakowanie pełni jednocześnie funkcję pojemnika na płyn i pozwala na przygotowanie roztworu roboczego przed otwarciem opakowania. Zestaw zarejestrowany jako wyrób medyczny klasy IIa "szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych do pompy ASCOR AP31
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Przyrządy jednorazowego użytku do przetaczania płynów infuzyjnych bez wkładki silikonowej do pompy ASCOR AP31: Filtr płynu (wielkość oczek 15 mikrometrów) - poliamid + ABS; Igła - ABS; Komora - SBS; Dren o dł. 230 cm - RB5 szt. 500 2 Przyrządy jednorazowego użytku bursztynowe do przetaczania płynów infuzyjnycDren o dł. 230 cm - RB5 szt. 500 2 Przyrządy jednorazowego użytku bursztynowe do przetaczania płynów infuzyjnych do leków światłoczułych bez wkładki silikonowej do pompy ASCOR AP31: Filtr płynu (wielkość oczek 15 mikrometrów) - poliamid + ABS; Igła - ABS; Komora - SBS; Dren o dł. 230 cm - RB5 szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Zestaw do pomiaru diurezy godzinowej oraz worki do dobowej zbiórki moczu i system do kontrolowanej zbiórki stolca
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednorazowy system do kontrolowanej zbiórki luźnego stolca wyposażony w:  silikonowy rękaw o długości 167 cm z wbudowaną w strukturę silikonu na całej długości substancją neutralizującą nieprzyjemne zapachy; niskociśnieniowy balonik retencyjny z niebieską kieszonką dla umieszczenia palca wiodącego; port do napełniania balonika retencyjnego z sygnalizatorem, który wypełnia się,  gdy balonik osiągnie wielkość optymalną dla pacjenta oraz port do irygacji umożliwiający także doodbytnicze podanie leków, z klamrą zamykającą światło drenu w celu utrzymania leku w miejscu podania.  System zawiera port do pobierania próbek stolca, pasek koralikowy do podwieszania kompatybilny z ramami łóżek szpitalnych  i z miejscem na opis. System przebadany klinicznie (ocena bezpieczeństwa stosowania systemu do 29 dni), czas utrzymania systemu do 29 dni, biologicznie czysty. W zestawie 3 worki do zbiórki stolca, o pojemności 1000 ml, z zastawką zabezpieczającą przed wylaniem zawartości skalowane co 25 ml, w tym numerycznie co 100 ml oraz z filtrem węglowym. szt. 20 Worki  wymienne kompatybilne z zestawem  do kontrolowanej zbiórki stolca pojemności 1000 ml, skalowane co 25 ml w tym numerycznie co 100 ml, nieprzezroczyste, z okienkiem podglądu, z zastawką zabezpieczającą przed wylaniem zawartości i filtrem węglowym pochłaniającym nieprzyjemne zapachy i zapobiegającym balonowaniu worka, biologicznie czyste w opakowaniu po 10 szt. szt. 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Strzykawki do przepłukiwania dostępu naczyniowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Strzykawki 3 ml do przepłukiwania dostępu naczyniowego szt. 15 000 Strzykawki 10 ml do przepłukiwania dostępu naczyniowego szt. 25 000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Pojemniki do fototerapii pozaustrojowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pojemniki do naświetlania materiału biologicznego w procesie fototerapii pozaustrojowej w systemie off-line szt. 280
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 4
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Jednorazowa bielizna ochronna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Maseczka medyczna proceduralna wykonana z min. trzech warstw włóknin, wyposażona w sztywnik zapewniający łatwe dopasowanie się maski do kształtu twarzy, na gumki. Skuteczność filtracji bakteryjnej minimum 99,7%. Maska typu II zgodnie z EN 14683. Wyrażne oznakowanie zewnętrznej strony maski dodatkowym oznaczeniem graficznym. Pakowana w kartoniki z oznaczeniem typu, rodzaju maski i spełnienia normy. szt. 10000 Rękawica jednorazowego użytku nasączona środkiem myjącym o neutralnym pH. Aktywuje się po zmoczeniu wodą. Rozmiar 16 x 23cm., z możliwością podgrzania w mikrofali szt. 20000 Prześcieradło termiczne: - z folii metalizowanej, - musi posiadać właściwości termoizolacyjne, - wymiary 210 x 160cm szt. 800
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Sprzęt do aparatury do elektrokoagulacji ERBOTOM ICC-300, VIO 300D według numerów katalogowych wskazanego producenta lub równoważne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Elektroda neutralna typ Omega do diatermii elektrochirurgicznej VIO 300, jednorazowa, okrągła, symetrycznie dzielona na podłożu z włókniny dokładnie przylegająca do skóry pacjenta, złożona z dwóch jednakowych części symetrycznie usytuowanych względem osi elektrod i zewnętrznym pierścieniem ekwipotencjalnym pełniącym funkcję równomiernego rozproszenia gęstości prądu, odizolowanym elektrycznie i mechanicznie od powierzchni elektrod. Powierzchnia elektrody 85 cm², powierzchnia pierścienia ekwipotencjalnego 23cm². Do każdej elektrody dołączona informacja o numerze serii i dacie ważności w formie samoprzylepnej etykiety. Kompatybilność z posiadanymi przez Zamawiającego diatermiami ERBE,potwierdzona deklaracją zgodności. (op. = 50 szt.) szt. 1500 Czyścik elektrod, sterylny, jednorazowy, z folią samoprzylepną 50x50 mm szt. 500 Kabel do uchwytu elektrod z przyciskami, dł. 4 m szt. 5 Kabel wielorazowego użytku do jednorazowych elektrod neutralnych szt. 5 Instrument bipolarny jednorazowego użytku do zamykania dużych naczyń z funkcją cięcia aktywowany z rękojeści. Część robocza 5mm wygięta w kształcie rynienki z izojacją ceramiczną. Powierzchnia robocza ok. 7 mm, długość cięcia ok. 18 mm, obrót szaftu 340 st., dł. instrumentu 35 cm, współpracujący z aparatem VIO300D. szt. 1 Uchwyt argonowy z dwoma przyciskami i kablem do aparatu firmy Erbe będącego w posiadaniu Zamawiającego szt. 2 Elektroda szpatułkowa prosta, poj.opakowania 5 sztuk szt. 20 Przedłużenie eleketrod monopolarnych trzpień o śr. 4 mm dł. 10 cm szt. 10 Kabel przyłączeniowy do pincet bipolarnych dł. 4 m szt. 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Drobny sprzęt
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kaczka sanitarna, plastikowa męska, 800 ml, z zatyczką szt 70 Basen sanitarny z pokrywą, plastikowy, wielokrotnego użytku szt 50 Termometr lekarski, bezrtęciowy, szklany szt 200 Golarka medyczna typu BIC op. = 12 szt. szt. 384 Stetoskop jednostronny internistyczny - dla dorosłych, jednostronna polerowana główka z pełnego aluminium, dwutonowa membrana, umożliwiająca osłuchanie wysokich i niskich tonów; jednokanałowy wężyk Y, aluminiowe słuchawki zakończone oliwkami; w komplecie zapasowa membrana wraz z oliwkami szt 8 Stetoskop kardiologiczny- dla dorosłych, z dwustronną, obrotową, metalową główką ze stali nierdzewnej, wyposażoną w membranę i głęboki, stożkowaty lejek; główka wyposażona w pierścień z tworzywa izolujący od zimnej stalowej obudowy; słuchawki wyposażone w 3 rozmiary specjalnych oliwek, dobrze dopasowujących się do kształtu ucha. Etui na nieużywane elementy. szt 4 Sterylne ostrze ze stali węglowej do przecinania szwów; nazwa producenta i numer ostrza wygrawerowane na pojedynczym ostrzu szt 3000 Elektroda jednorazowego użytku do badań EKG, śr. 50 mm, elastyczna, wodoodporna, wodoszczelna, żel stały, pianka.Opakowanie folia aluminiowa z wewnętrzną warstwą folii polietylenowej. szt 40000 Cewnik do podawania tlenu (wąsy tlenowe) przez nos dla dorosłych, przezroczysty, końce do nosa anatomicznie zakrzywione; dł. drenu min. 300 ±5cm; zakończony pętlą, z obejmą umożliwiającą dopasowanie do głowy; końcówka zakładana na przepływomierz tlenowy. szt 4000 Żel aloesowy do USG. Hipoalergiczny, rozpuszczalny w wodzie, do użytku zewnętrznego.Butelka = 500g. szt 20 Jednorazowa torba na basen sanitarny z super chłonną wkładką, wchłania do 450ml płynów organicznych. Torba: polietylenowy wkład z kolorowymi taśmami do wiązania. Wkładka: połączenie pulpy i polimeru akrylowego w technologii, Rozmiary torby 60 x 40cm (±5%), rozmiar wkładki żelującej 13 x 24 cm (±5%), pakowane po 20 toreb w opakowaniu. Torba bezpieczna w użyciu z każdym rodzajem basenu, wkładka redukująca nieprzyjemne zapachy po zamknięciu szt. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Drobny sprzęt
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Fartuch przedni foliowy zakładany na szyję z wiązaniem z tyłu pleców, rozm. uniwersalny, wykonany z polietylenu, pak. po 100 szt. szt 3000 Worek na wymiociny z podziałką od 100 do 1500 ml, wyposażony w zastawkę antyrefluksową szt 1400 Śliniak stomatologiczny wykonany z jednowarstwowej bibuły i wzmocniony folią PE, nie podrażniającej skóry, troczki w górnej części, kieszeń w dolnej części na zanieczyszczenia; wymiary śliniaka: 59cm x 34,5cm; wymiary kieszeni: 11cm x 34,5cm szt. 2400 Chusta trójkątna,jednorazowa, temblak do tymczasowego unieruchomienia kończyny; wykonana z włókniny polipropylenowej; o wymiarach: 134 x 95 x 95 cm szt. 200 Jednorazowy pokrowiec higieniczny, laminowany, nieprzemakalny, perforowany, w rolce; szer. 50 cm, dł. 50 mb rolka 400 Jednorazowy pokrowiec higieniczny,celulozowy, perforowany, w rolce; szer. 50 cm, dł. 50 mb rolka 600 Szpatułki sterylne: drewaniane, pakowane pojedynczo szt. 8000 Kompres żelowy, zimno-ciepły, wymiary: 12 x 18cm szt. 60 Kompres żelowy, zimno-ciepły, wymiary: 20 x 28cm szt. 60 Opaska z identyfikatorem dla zmarłych, polietelenowa, biała, z jednorazowym zatrzaskiem uniemożliwiającym rozpięcie, o wymiarach: szer. 13mm, obwód regulowany 9 - 25cm, etui z folii PCV o wymiarach 68 x 96mm na wkładkę kartonową z nadrukowanym zakresem danych do uzupełnienia: nazwisko, imię, pesel, zgon: data i godzina. szt. 400
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Jednorazowa odzież i bielizna ochronn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Fartuch ochronny: - wykonany z włókniny, rozmiar XL - gramatura min. 30g/m2, - rękaw wykończony bawełnianym mankietem, - produkt oznakowany podwójnie jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej szt. 60000 Prześcieradło: o wymiarach 160 x 210cm; wykonane z włókniny polipropylenowej; dwuwarstwowe; gramatura 40g/m2; kolor zielony szt. 12000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: Jednorazowa odzież i bielizna ochronna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Półmaska ochronna dla personelu medycznego - respiratorowa spełniająca wymogi klasy FFP3 wg EN 149:2001 zarejestrowana jako środek ochrony osobistej, w kształcie stożka jednopanelowa, wykonana z materiałów; poliester, melt blown, poliester posiadającą w części środkowej zawór oddechowy wykonany z ABS, ułatwiający oddychanie, w górnej części maski wyprofilowane usztywnienie na nos, po stronie wewnętrznej (od strony twarzy) pianka zwiększająca komfort użytkownika i ułatwiająca oddychanie, gumki na głowę wykonane z termoplastycznego materiału ułatwiającego nakłaanie maski, skuteczność filtracji cząsteczkowej ( dla cząsteczek 0,1µm) >99,9%, skuteczność filtracji bakteryjnej >99,9%, odporność na przesiąkanie do środka ≤ 0,8%, opór odechowy przy wdechu i wydechu <2,4 mbar. Pakowane po 10 szt. szt. 100 Koszula dla pacjenta, krótki rękaw, wykonana z włókniny typu SMS, o gramaturze min. 35g/m2, rozmiar XL/XXL, długość min. 125cm, szerokość min. 180cm, z rozcięciem z tyłu, wiązana w pasie i przy szyi szt. 4000 Zestaw dla pacjenta, pakowany w woreczek foliowy; składający się z: 1. Koszula dla pacjenta rozmiar M/L, wykonany z włókniny typu SMS o gramaturze min.35g/m2, z rozcięciem z tyłu, wiązana w pasie i przy szyi - 1 szt.; 2. Czepek typu beret, wykonany z włókniny polipropylenowej o gramaturze min.14g/m2 - 1 szt.; 3. Ochraniacze włókninowe - 1 para; 4. Majtki z włókniny polipropylenowej o gramaturze min.40g/m2, nieprzezroczyste, z wzmocnieniem w kroku - 1szt. szt. 600 Osłona na buty z antypoślizgowym spodem, wykoanana z włókniny typu SMS, o gramaturze min. 40g/m2, krótka, kolor niebieski szt. 16000 Pokrowiec na leżankę: na zakładkę; o wymiarach 200 x 80cm; wykonany z włókniny polipropylenowej; gramatura 40g/m2; kolor zielony szt. 24000 Ręcznik jednorazowego użytku wykonany z tkaniny poliestrowej. Miękki, chłonny, kolor biały. Rozmiar 50 x70cm szt. 20000 Czepek domycia głowy "z suchym szamponem" z odżywką o śr. 32cm szt. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: Filtry do respiratorów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jednopacjentowy filtr wydechowy do respiratorów Bennett stale połączony z pułapką wodną do respiratora Bennett serii 900 szt. 360 Jednopacjentowy filtr wdechowy do respiratora, bakteryjno-wirusowy, mechaniczny, hydrofobowy szt. 450
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25 Nazwa: Ręczniki z celulozy sterylne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ręczniki z celulozy, sterylne, o wymiarach: 30 x 40 cm szt. 20000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usunięcie migdałków u dziecka- Mława
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usunięcie migdałków u dziecka. Proszę o kontakt. Pozdrawiam