Dostawa leków do apteki szpitalnej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa leków do apteki szpitalnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZamość
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-01-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-10
  • Numer ogłoszenia501932-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 501932-N-2020 z dnia 2020-01-10 r.

Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o.o.: Dostawa leków do apteki szpitalnej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 95121753600026, ul. ul. Peowiaków  1 , 22-400  Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 775 000, e-mail szpitalniepublicznyzam@wp.pl, faks 846 385 145.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.szpital.com.pl i https://zamojskiszpital.ezamawiajacy.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zamojski Szpital Niepubliczny Sp. z o. o. ul. Peowiaków 1 22-400 Zamość Dział Obsługi Szpitala , pok. 222. budynek administracji

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków do apteki szpitalnej
Numer referencyjny: 1/PN/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa leków do apteki szpitalnej- 15 zadań, których szczegółowy opis i zakres zawarto w Załącznikach Nr 2 do SIWZ - „Formularz asortymentowo- cenowy

II.5) Główny kod CPV: 33600000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: wymagane jest : Zezwolenie na obrót oferowanymi produktami leczniczymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji. Lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem tego terminu składania ofert. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielnie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów o których mowa w rozdz. VII B siwz, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazanych przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 6) Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów wymaganych w rozdz. VII B wraz z ofertą. UWAGA Podmioty występujące wspólnie składają dla każdego podmiotu dokumenty wskazane w rozdz. VII B ust. 1 siwz.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zezwolenie na obrót oferowanymi produktami leczniczymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenie składane po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia w Załączniku nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w następujących zakresach: 1) zmiany ceny brutto spowodowanej wzrostem stawki VAT, 2) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 3) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-20, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> p
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Acidum hyaluronicum 16 mg/2 ml a 2 ml x 3 ampułkostrzykawka op 30 2 Acidum hyaluronicum 48 mg/6 ml a 2 ml x1 ampułkostrzykawka szt. 30 3 Acidum tranexamicum 500MG X 20 tabl. op 30 4 Acidum tranexamicum 100 mg/1 ml x 5 ampułki op 100 5 Acidum tranexamicum1 g/10 ml r-r do picia x 5 ampułki op 2 6 Adenosinum 3mg/1ml inj. a 2 ml X 6 fil. op 3 7 Calcium Resonium proszek x 300 g op 1 8 Drotaverini h/chl 20 mg/1 ml x 5 amp. op 200 9 Spiramycinum 1,5 mln j.m. X 16 tabl. op 5 10 Spiramycinum 3,0 mln j .m x 10 tabl. op 2 11 Teicoplaninum 200 mg fiolki x 1 szt sz. 5 12 Teicoplaninum 400 mg fiolki x 1 szt szt. 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Gabapentinum 100mg x 50 kasp.twarde op 30 2 Gabapentinum 300mg x 50 kasp op 3 3 Galantamini hydrobromidum 2,5 mg/1ml x 10 amp. op. 10 4 Galantamini hydrobromidum 5 mg/1ml x 10 amp. op. 10 5 Gentamicinum 40mg/ml a 1ml x 10 amp r-r do wstrz i inf op 30 6 Gentamicinum 40mg/ml a 2ml x 10 amp r-r do wstrz i inf op 30 8 Gentamicinum, gabka, 2 mg/cm2 o wymiarach 5 x 20 x 0,5 cm zawiera 130 mg gentamycyny (Gentamicinum) w postaci siarczanu gentamycyny (200 mg) (produkt leczniczy) x 1 gąbka zawierający antybiotyk w leczeniu zakażeń kości i tkanek miękkich Szt 10 9 Gentamicinum, gabka, 2 mg/cm2 o wymiarach 5 x 5 x 0,5 cm zawiera 32,5 mg gentamycyny (Gentamicinum) w postaci siarczanu gentamycyny (50 mg) (produkt leczniczy) x 1 gąbka Szt 5 10 Gentamycinum,gąbka ,2mg/cm2 o wymiarach 10x10x0,5cm zawiera 130mg gentamycyny w postaci siarczanu /produkt leczniczy/zawierajacy antybiotyk w leczeniu zakażeń kości i tkanek miękkich szt 30 11 Gliceroli suppositoria 1,0g x 10 szt. op. 30 12 Gliceroli suppositoria 2,0g x 10 szt. op. 100 13 Linagliptyna 5 mg x 28 tabl.powlekanych Op 1 14 Empagliflozyna 10 mg x 28 tabl.powlekanych Op 5 15 GlucaGen 1mg HypoKit inj. x 1 fiolka s.s +rozp.strzyk. X 1 szt szt 5 16 Glucosense lancety op. x 100 szt. op 5 17 Glucosum pulvis a75g a 1torebka,pudełko x 1szt szt 500 18 Glyceroli trinitras 0,4mg/daw. A200dawekx1szt areosol podjęzyk. op. 30 19 Glyceroli ttinitras inj 10 mg /10 ml x10szt op 30 20 Haloperidolum 2mg/1ml krople a` 100ml x 1 szt szt. 10 21 Hemorol czopki x 12 szt op. 5 22 Heparinum 500 UI a 5 ml x 10 amp op 20 23 Heparinum natricum krem 30000 j./20 g x1szt szt. 2 24 Humalog 100 j /ml x 5 wkładów po 3ml Op 5 25 Humalog mix 25 100 j /ml x 5 wkładów po 3ml Op 5 26 Humalog mix 50 100 j /ml x 5 wkładów po 3ml Op 5 27 Humulin M3 100 j / ml x 5 wkladów po 3 ml Op 5 28 Humulin N 100 j / ml x 5 wkladów po 3 ml Op 5 29 Humulin R 100 j / ml x 5 wkladów po 3 ml Op 5 30 Hydrocortisonum krem 1% a 15 g szt 30 31 Hydroxyzinum hydrochloridum syrop 1,6mg/g a 250g x fl. szt. 150 32 Hymecromonum 200mg x 50 tabl op 2 33 Hyoscini butylobromidum 20mg/1ml x 10 amp. op. 50 34 Beclometasoni dipropionas+Formoteroli fumaras dihydricus x 180 dawek Szt 5 35 Umeclidinium/vilanterolum 55/22 mikrogramów x 30 dawek Szt 5 36 Ipratropii bromidum+ salbutamolum r-r do nebulizacji (0,5 mg+2,5mg)/2,5 ml x 20 amp. Op 5 37 Celekoksyb 100 mg x 30 kaps. Op 50 38 Lidocaine plastry lecznicze x 5 sztuk Op 20 39 Memantine 20 mg x 28 tabl. Op 15 40 Tapentadolum 100 mg x 30 tabl.o przedłuzonym uwalnianiu Op 1 41 Tapentadolum 150 mg x 30 tabl.o przedłuzonym uwalnianiu Op 1 42 Memantine 10 mg x 28 tabl. Op 10 43 Insulina glargine 100jm/mla 3ml x 10 wkładów Op 2 44 Insulinum humanum,biosyntetyczna ins. ludz. Izofanowa wysokooczyszczona,otrzymywana met.rekombinacji DNA bakt.E.coli zawiesina d/wstrzyk.100j.m./ml 5wkład.a 3 ml op 5 45 Insulinum humanum,biosyntetyczna ins. ludz. wysokooczyszczona , dwufazowa ,otrzymywana met.rekombinacji DNA bakt.E.coli zaw.zawier. 3cz.ins. rozp. i 7 cz.ins. Izofanowej-d/wstrzyk.100j.m./ml 5wkład.a 3 ml op 1 46 Insulinum humanum,biosyntetyczna ins. ludz. wysokooczyszczona , dwufazowa ,otrzymywana met.rekombinacji DNA bakt.E.coli zaw.zawier. 4cz.ins. rozp. I 6 cz.ins. Izofanowej-d/wstrzyk.100j.m./ml 5wkład.a 3 ml op 1 47 Insulinum humanum,biosyntetyczna ins. ludz. wysokooczyszczona , dwufazowa ,otrzymywana met.rekombinacji DNA bakt.E.coli zaw.zawier. 5cz.ins. rozp. I 5cz.ins. Izofanowej-d/wstrzyk.100j.m./ml 5wkład.a 3 ml op 1 48 Insulinum humanum,biosyntetyczna ins. ludz. wysokooczyszczona, dwufazowa ,otrzymywana met.rekombinacji DNA bakt.E.coli zaw.2cz.ins.rozp. i 8 cz. ins.izofanowj zaw.d/wstrzyk.100j.m./ml d.a 3 ml op 1 49 Insulinum humanum,biosyntetyczna ins. ludz. Wysokooczyszczona,otrzymywana met.rekombinacji DNA bakt.E.coli r-r d/wstrzyk.100j.m./ml 5wkłada 3 ml op 10 50 Insulinum humanum-ins.ludzka szybkodziałająca 100jm/mlla 3ml x 5 wkładów Op 10 51 Ipratropi bromidum cum Fenoteroli hydrobromidum R-v do inhalacji 20 ml (0,5 mg + 0,25 mg)/ml) x 1szt szt. 1000 52 Ipratropi bromidum cum Fenoteroli hydrobromidum aerosol 10 ml szt. 5 53 Ipratropi bromidum R-r do inhalacji 0,25 mg/ml a`20 ml x 1 szt. szt. 600 54 Insulinum glulisine 100jm/ml x 5 wkładów a 3 ml r-r do wstrzyknięć op. 1 55 Ferrous sulphate tabl. o przedł. uwalnianiu (105mg Fe 2+) x 30 szt. op. 50 56 Addamel N 10 ml inj. x 20 amp. op 30 57 Rywaroksaban 10 mg x 10 tabl. op. 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Bleomycini sulfas -proszek do sporz.roztw.do wstrzyk. 15 000IU x 1fiolka szt 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Cyclophosphamidum 50 mg x 50 tabl szt 6 2 Cyclophosphamidum -proszek do sporz.roztw.do wstrzyk.1g x 1 fiolka szt 150 3 Cyclophosphamidum -proszek do sporz.roztw.do wstrzyk.200mg x 1 fiolka szt. 1000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Oxaliplatinum 0,1 g x 1 fiolka szt. 4 2 Oxaliplatinum 0,2 g x 1 fiolka szt 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zadanie nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mitoxantroni hydrochloridum -konc.do sporz.roztw.do inf. 2mg/ ml x1 fiol. 10 ml szt 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zadanie nr 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Melphalan 2 mg x 25 tabl. op. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zadanie nr 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Busulfanum 2mg x 100 tabl op. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Zadanie nr 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lenograstimum 33,6ml pr i rozp do sporz r-ru do wwstrz podskór. i inf iv x 1 fiolka +1amp-srzyk rozp szt 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Zadanie nr 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Gliclazidum 60 mg tabl.o zmodyfikowanym uwalnianiu x 60 szt op 30 2 Glicyna 1,5% a 3000ml x 1worek szt 10 3 Glimepiridum 1 mg x 30 tabl. op 5 4 Glimepiridum 2 mg x 30 tabl. op 5 5 Glimepiridum 3 mg x30 tabl. op 10 6 Glimepiridum 4 mg x 30 tabl. op 15 7 Gluc. 5% et Natr, chlor. 0,9% (1:1), 250ml, butelki stojące wyposażone w dwa sterylne niezależnie zabezpieczone porty Szt 800 8 Gluc. 5% et Natr, chlor. 0,9% (1:1), 500ml, butelki stojące wyposażone w dwa sterylne niezależnie zabezpieczone porty Szt 500 9 Gluc. 5% et Natr, chlor. 0,9% (2:1), 250ml, butelki stojące wyposażone w dwa sterylne niezależnie zabezpieczone portyx Szt 600 10 Gluc. 5% et Natr, chlor. 0,9% (2:1), 500ml, butelki stojące wyposażone w dwa sterylne niezależnie zabezpieczone porty Szt 200 11 Glucosum 20% a 10 ml x 50 amp. op 3 12 Glucosum 40% a 10 ml x 50 amp. op. 2 13 Haloperidolum kr.doust.roztw.0,2% 2mg/ml but.10ml szt 5 14 Haloperidolum r/do wstrz.5mg/ml amp 1mlx10szt op. 150 15 Haloperidolum tabl.1mgx40szt op 80 16 Haloperidolum tabl.5mgx30szt op 5 17 Heparinum natricum r/do wstrz.5000j.m./ml 5 ml x10fiol. op 50 18 Hydrochlorothiazidum tabl. 12,5mg x30szt op 80 19 Hydrochlorothiazidum tabl. 25Mg x30szt op 50 20 Hydrocortisonum 100mg x 5 amp ss + rozp op 400 21 Hydrocortisonum 20mg x 20 tabl op 6 22 Hydrocortisonum 25mg x 5 amp ss + rozp op 50 23 Hydroxizinum 50 mg/1 ml a 2 ml x5 ampułki op 100 24 Hydroxyzinum draż. 10 mg x 30 szt. op 50 25 Hydroxyzinum draż. 25 mg x 30 szt. op. 40 26 Ibuprofenum 200 mg x 60 tabl draż op 24 27 Ibuprofenum 200 mg/5ml zawiesina doustna a 100 g x 1 flakon szt 20 28 Ibuprofenum 200mg x10 kaps.miękkie /od 6 r.ż./ op 20 29 Ibuprofenum 400 mg x 60 tabl op 1 30 Ibuprofenum 60mg x10 czopków op 15 31 Ibuprofenum zawiesina doustna 100mg /5ml a 100 ml x 1 szt szt. 80 32 Imipenemum /Cilastatinum, 500mg+500mg, pr. d/inf, 1 fiolka posiadający stabilność po rozpuszczeniu do 2 godz.co pozwoli na bezpieczne przeprowadzenie infuzji dożylnej. szt 2000 33 Indapamidum 1,5mg tabl.powlekane o powolnym uwalnianiu x 90 szt. op 50 34 Intralipid, 20%, inj.doż., 250ml,x 1flakon Szt 2 35 Intralipid, 20%, inj.doż., 500mlx 1 flakon Szt 2 36 Bupvacaini h/chl 5mg/ml 5 fiol. a 20 ml op 50 37 Dieta hiperkaloryczna ( 2,0 kcal/ml ), wysokobiałkowa ( 18 g / 200 ml ), bez błonnika , kompletna pod względem odżywczym .Smak waniliowy, morelowy, czekolada mięta , ananas mango.Osmolarność 520 mOsm/l. op. butelka x 1 szt Szt 60 38 Dieta hiperkaloryczna ( 1,25 kcal/ml ), wysokobiałkowa ( 18.8 g / 200 ml ), bez błonnika , kompletna pod względem odżywczym .Smak truskawkowy, morelowy, czekoladowy.Osmolarność 390 mOsm/l. op. butelka x 1 szt Szt 60 39 Dieta normokaloryczna ( 1 kcal/ml ), zawierająca nukleotydy, kwasy tłuszczowe omega-3 i argininę oraz MCT. Źródłem białka jest kazeina, wolna L-arginina. Kompletne pod względem odżywczym immunożywienie. Osmolarność 298 mOSM/L .op. butela x 1 szt Szt 30 40 Dieta normokaloryczna ( 1.1 kcal/ml ), z dodatkiem rozpuszczalnego błonnika PHGG-2g /100 ml, kompletna pod względem odżywczym . Żródłem białka jest kazeina 4.8 g /100 ml. Osmolarność 320 mOSM/L. Dla pacjentów z zaburzeniami metabolizmu glukozy. op butelka SmartFlex 500 ml x 1 szt Szt 50 41 Dietetyczny środek spożywczy specj.przezn.medycznego,niekompletny pod wzgledem odżywczym.Białko kazeinowe.Wartość odżywcza pochodząca z białka to 97% kcal.,węglowodany 1 %kcal,tłuszcz 2% kcal.Odpowiedni dla dzieci powyżej 3 roku życia i dorosłych.Puszka 400 g. Szt 5 42 Natrii glycerophosphas 216 mg/ml ,koncentrat do sporzadzania roztworu do infuzji a 20 ml x 10amp. op 25
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Zadanie nr 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Carfilzomib 60 mg proszek do sporządzania roztworu do infuzji x 1 fiolka szt 5 2 Carfilzomib 10 mg proszek do sporządzania roztworu do infuzji x 1 fiolka szt 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Zadanie nr 12
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Blinatumomab 38,5 mikrograma,proszek do sporządzania koncentratu i roztwór do przygotowania roztworu do infuzji x 1 fiolka szt 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Zadanie nr 13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Rytuksymabum -konc.do sporz.roztw.do inf. 100mg/10ml x2 fiolki op 50 2 Rytuksymabum -konc.do sporz.roztw.do inf. 500mg/50ml x1 fiolki szt 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Zadanie nr 14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Witaminy rozpuszczalne w tłuszczach i wodzie a 75 g x 10 fiolek op 20 Torsemidum tabl.2,5 mg x 30 tabl. op 40 SmofKabiven emulsja do inf.1477 ml x 4 worki op 10 SmofKabiven emulsja do inf.1206 ml x 4 worki op 5 Glyceryl trnitrate 6,5 mg x 30 tabl. op 10 Gancyklowir sodowy 500 mg proszek do sporzadzania koncentratu roztworu do infuzji x 1 fiolka szt. 20 Cefotaksym 1 g proszek do sporzadz.roztw. Do wstrzykiwań szt 1000 Cefotaksym 2 g proszek do sporzadz.roztw. Do wstrzykiwań szt 1000 Theophyllinum 20mg/ml roztwor do wstrzyk.i infuzji dożylnych x 5 amp.a 10 ml op. 1000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Zadanie nr 15
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Anagrelide 1 mg x 100 kaps. op. 10 Anagrelide 0,5 mg x 100 kaps. op. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przedłużenie rzęs, najchętniej przed 03.05.24 r. - Świdnik
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przedłużenie rzęs, najchętniej przed 03.05.24 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI