Dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁomża
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-12-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-27
  • Numer ogłoszenia628326-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 628326-N-2019 z dnia 2019-11-27 r.

Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego: Dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego, krajowy numer identyfikacyjny 45066502400000, ul. Al. Piłsudskiego  11 , 18-404  Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 864 733 610, e-mail przetargi@szpital-lomza.pl, faks 864 733 210.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital-lomza.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.szpital-lomza.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpital-lomza.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Kancelaria Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego(pokój 235), Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża; od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.05

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
Numer referencyjny: ZT-SZP-226/01/48/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
18 części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ– Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zamówienie podzielone jest na 18 części, zwane dalej pakietami, tj.: PAKIET 1 – PREPARATY DO DEZYNFEKCJI I MYCIA RĄK PAKIET 2 – PREPARAT DO ODKAŻANIA POLA OPERACYJNEGO PAKIET 3 – ŚRODEK DO ODKAŻANIA RAN CHIRURGICZNYCH, RAN PRZEWLEKŁYCH, ODKAŻANIA BŁON ŚLUZOWYCH, ANTYSEPTYKA W GINEKOLOGII PAKIET 4 – ŚRODEK DO ODKAŻANIA BŁON ŚLUZOWYCH, ANTYSEPTYKA W GINEKOLOGII, UROLOGII PAKIET 5 – ŚRODEK OPARTY NA ALKOHOLU, O PRZEDŁUŻONYM DZIAŁANIU, BEZ ZAWARTOŚCI JODU, PRZEZNACZONY DO ODKAŻANIA SKÓRY PRZED INIEKCJAMI DOŻYLNYMI, DOMIĘŚNIOWYMI, ŚRÓDSKÓRNYMI I PODSKÓRNYMI, POBIERANIEM KRWI, SZCZEPIENIAMI PAKIET 6 – DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI, WYROBÓW MEDYCZNYCH, POMIESZCZEŃ PAKIET 7 – PREPARAT DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH MATERIAŁEM BIOLOGICZNYM PAKIET 8 – ŚRODEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH MATERIAŁEM BIOLOGICZNYM NA BAZIE CHLORU. PAKIET 9 – PREPARAT ALKOHOLOWY DO SZYBKIEJ DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I MIEJSC TRUDNODOSTĘPNYCH ORAZ PREPARAT DO DEZYNFEKCJI SPRZĘTU I WYROBÓW MEDYCZNYCH WYKONANYCH Z MATERIAŁÓW NIETOLERUJĄCYCH STĘŻONYCH ALKOHOLI (INKUBATORY, STOŁY RTG) PAKIET 10 – CHUSTECZKI DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI, WYROBÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTU MEDYCZNEGO WRAŻLIWYCH NA DZIAŁANIE ALKOHOLU NP. GŁOWICE USG, MONITORY, STETOSKOPY ITP. PAKIET 11 – CHUSTECZKI DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I WYROBÓW MEDYCZNYCH O ROZSZERZONYM SPEKTRUM DZIAŁANIA PAKIET 12 – PŁYNNE PREPARATY PRZEZNACZONE DO PRANIA I DEZYNFEKCJI CHEMICZNO - TERMICZNEJ PAKIET 13 – ŚRODEK DO JEDNOCZESNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH PRZEZNACZONY DO STOSOWANIA W OBSZARZE MEDYCZNYM PAKIET 14 – ENZYMATYCZNY PREPARAT PRZEZNACZONY DO NAWILŻANIA ZANIECZYSZCZONYCH NARZĘDZI I WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ ROZPUSZCZANIA SUBSTANCJI ORGANICZNYCH NA ICH POWIERZCHNI PAKIET 15 – PREPARATY DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI ORAZ PIELĘGNACJI NARZĘDZI I SPRZĘTU ZE STALI KWASOODPORNEJ I ALUMINIUM. PREPARATY DO MANUALNEGO I MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ELASTYCZNYCH W MYJNIACH AUTOMATYCZNYCH PAKIET 16 – PREPARATY MYJĄCE DO POWIERZCHNI PAKIET 17 – PREPARATY DO CZYSZCZENIA, KONSERWACJI I ZABEZPIECZANIA WSZYSTKICH PODŁÓG ODPORNYCH NA DZIAŁANIE WODY PAKIET 18 – POZOSTAŁE PREPARATY MYJĄCE CZYSZCZĄCE I KONSERWUJĄCE

II.5) Główny kod CPV: 33631600-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39800000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. – dotyczy wszystkich Pakietów.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) opisy producenta produktów (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie przez zaoferowane dostawy wymogów określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Autentyczność załączonych dokumentów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę – dotyczy wszystkich Pakietów b) dotyczy PAKIETU 1 – PREPARATY DO DEZYNFEKCJI I MYCIA RĄK - w przypadku produktu leczniczego Zamawiający wymaga świadectwa rejestracji produktu leczniczego wraz z charakterystyką produktu leczniczego, pozwolenie na obrót produktem leczniczym, ulotki informacyjne produktu. - w przypadku produktu biobójczego Zamawiający wymaga świadectwa rejestracji produktu biobójczego, pozwolenie na obrót produktem biobójczym, preparat posiada wpis do Wykazu Produktów Biobójczych, - preparaty przebadane zgodnie z metodologią: Higieniczna dezynfekcja rąk zgodnie z normą EN 1500. Chirurgiczna dezynfekcja rąk zgodnie z normą EN 12791. • Bakterie - EN 13727 • Wirusy – EN 14476 • Grzyby -EN 13624 • Tbc – EN 14348 Ponadto Zamawiający wymaga: • raportów badań potwierdzających skuteczność działania biobójczego w wymaganym powyżej zakresie wg norm zawartych w PN-EN 14885. • kart charakterystyki produktu biobójczego c) dotyczy PAKIETU 2 - PREPARAT DO ODKAŻANIA POLA OPERACYJNEGO Zamawiający wymaga:  świadectwa rejestracji produktu leczniczego wraz z charakterystyką produktu leczniczego, pozwolenie na obrót produktem leczniczym  oświadczenia Wykonawcy, że składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązuje się dostarczyć wyroby, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania, zgodnie z:  Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2018.2231)  Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 4.12.2015 r. w sprawie prowadzenia Wykazu Produktów Biobójczych (Dz.U. 2015, poz. 2045);  Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2019 poz. 175 z późn. zm.);  Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. z 2019, poz. 499 z późn. zm.) – dla produktów leczniczych;  Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5.11.2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U. 2010, N 215 poz. 1416);  Ustawa z dnia 25 lutego 2011r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. 2019 r., poz. 1225) d) dotyczy PAKIETU 3 - ŚRODEK DO ODKAŻANIA RAN CHIRURGICZNYCH, RAN PRZEWLEKŁYCH, ODKAŻANIA BŁON ŚLUZOWYCH, ANTYSEPTYKA W GINEKOLOGII Zamawiający wymaga:  świadectwa rejestracji produktu leczniczego wraz z charakterystyką produktu leczniczego, pozwolenie na obrót produktem leczniczym  oświadczenia Wykonawcy, że składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązuje się dostarczyć wyroby, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania, zgodnie z: • Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2018, poz. 2231) • Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 4.12. 2015 r. .w sprawie prowadzenia Wykazu Produktów Biobójczych (Dz.U. 2015, poz. 2045); • Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2019 r. poz. 175 z późn. zm.); • Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 499 z późn. zm.) – dla produktów leczniczych; • Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5.11.2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U. 2010, N 215 poz. 1416) ; • Ustawa z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. 2019 r., poz. 1225) e) dotyczy PAKIETU 4 - ŚRODEK DO ODKAŻANIA BŁON ŚLUZOWYCH, ANTYSEPTYKA W GINEKOLOGII, UROLOGII Zamawiający wymaga:  świadectwa rejestracji produktu leczniczego wraz z charakterystyką produktu leczniczego, pozwolenie na obrót produktem leczniczym  oświadczenia Wykonawcy, że składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązuje się dostarczyć wyroby, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania, zgodnie z:  Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2018.2231)  Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 4.12.2015 r. w sprawie prowadzenia Wykazu Produktów Biobójczych (Dz.U. 2015, poz. 2045);  Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2019 poz. 175 z późn. zm.);  Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. z 2019, poz. 499 z późn. zm.) – dla produktów leczniczych;  Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5.11.2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U. 2010, N 215 poz. 1416);  Ustawa z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. 2019 r., poz. 1225) f) dotyczy PAKIETU 5 - ŚRODEK OPARTY NA ALKOHOLU, O PRZEDŁUŻONYM DZIAŁANIU, BEZ ZAWARTOŚCI JODU, PRZEZNACZONY DO ODKAŻANIA SKÓRY PRZED INIEKCJAMI DOŻYLNYMI, DOMIĘŚNIOWYMI, ŚRÓDSKÓRNYMI I PODSKÓRNYMI, POBIERANIEM KRWI, SZCZEPIENIAMI Zamawiający wymaga:  świadectwa rejestracji produktu leczniczego wraz z charakterystyką produktu leczniczego, pozwolenie na obrót produktem leczniczym  oświadczenia Wykonawcy, że składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązuje się dostarczyć wyroby, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania, zgodnie z:  Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2018.2231)  Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 4.12.2015 r. w sprawie prowadzenia Wykazu Produktów Biobójczych (Dz.U. 2015, poz. 2045);  Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2019 poz. 175 z późn. zm.);  Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. z 2019, poz. 499 z późn. zm.) – dla produktów leczniczych;  Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5.11.2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U. 2010, N 215 poz. 1416);  Ustawa z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. 2019 r., poz. 1225) g) dotyczy PAKIETU 6 - DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI, WYROBÓW MEDYCZNYCH, POMIESZCZEŃ Zamawiający wymaga: 1. Kart charakterystyki substancji chemicznej. 2. Świadectwa rejestracji produktu, jako wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019.175 z późn. zm.) 3. Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych. 4. Świadectwa rejestracji produktu, jako środek biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. 2018, poz. 2231) 5. Opakowanie oznakowane w języku polskim. Opis powinien zawierać: skład, przeznaczenie, właściwości i sposób użycia oferowanego produktu. 6. Raporty badań potwierdzające skuteczność działania biobójczego w wymaganym powyżej zakresie wg norm zawartych w PN-EN 14885. 7. Raporty badań potwierdzające możliwość użycia w oddziale neonatologicznym; 8. Oświadczenia Wykonawcy, że składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązuje się dostarczyć wyroby, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania, zgodnie z: • Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2018.2231); • Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 4.12.2015 r. w sprawie prowadzenia Wykazu Produktów Biobójczych (Dz.U. 2015, poz. 2045); • Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2019 r. poz. 175 z późn. zm.); • Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5.11.2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U. 2010 N 215, poz. 1416); • Ustawa z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. 2019, poz. 1225) h) dotyczy PAKIETU 7 - PREPARAT DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH MATERIAŁEM BIOLOGICZNYM Zamawiający wymaga: 1. Kart charakterystyki substancji chemicznej. 2. Świadectwa rejestracji produktu, jako wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019.175 z późn. zm.) 3. Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych. 4. Świadectwa rejestracji produktu, jako środek biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych ( Dz. U.2018. 2231) 5. Opakowanie oznakowane w języku polskim. Opis powinien zawierać: skład, przeznaczenie, właściwości i sposób użycia oferowanego produktu. 6. Raporty badań potwierdzające skuteczność działania biobójczego w wymaganym powyżej zakresie wg norm zawartych w PN-EN 14885. 7. Raporty badań potwierdzające możliwość użycia w oddziale neonatologicznym; 8. Oświadczenia Wykonawcy, że składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązuje się dostarczyć wyroby, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania, zgodnie z: • Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2018.2231); • Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 4.12. 2015 r. .w sprawie prowadzenia Wykazu Produktów Biobójczych (Dz.U. 2015, poz. 2045); • Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2019 r. poz. 175 z późn. zm.); • Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5.11.2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U. 2010 N 215 poz. 1416); • Ustawa z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. 2019, poz. 1225) i) dotyczy PAKIETU 8 - ŚRODEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH MATERIAŁEM BIOLOGICZNYM NA BAZIE CHLORU Zamawiający wymaga: 1. Kart charakterystyki substancji chemicznej. 2. Świadectwa rejestracji produktu, jako wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2019 poz. 175 z późn. zm.) 3. Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych. 4. Świadectwa rejestracji produktu, jako środek biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych ( Dz.U. 2018. 2231) 5. Opakowanie oznakowane w języku polskim. Opis powinien zawierać: skład, przeznaczenie, właściwości i sposób użycia oferowanego produktu. 6. Raporty badań potwierdzające skuteczność działania biobójczego w wymaganym powyżej zakresie wg norm zawartych w PN-EN 14885. 7. Raporty badań potwierdzające możliwość użycia w oddziale neonatologicznym; 8. Oświadczenia Wykonawcy, że składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązuje się dostarczyć wyroby, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania, zgodnie z: • Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2018. 2231); • Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 4.12. 2015 r. w sprawie prowadzenia Wykazu Produktów Biobójczych (Dz.U. 2015, poz. 2045); • Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2019 r. poz. 175 z późn. zm.); • Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5.11.2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U. 2010 N 215 poz. 1416); • Ustawa z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. 2019, poz. 1225) j) dotyczy PAKIETU 9 - PREPARAT ALKOHOLOWY DO SZYBKIEJ DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I MIEJSC TRUDNODOSTĘPNYCH ORAZ PREPARAT DO DEZYNFEKCJI SPRZĘTU I WYROBÓW MEDYCZNYCH WYKONANYCH Z MATERIAŁÓW NIETOLERUJĄCYCH STĘŻONYCH ALKOHOLI (INKUBATORY, STOŁY RTG) Zamawiający wymaga: 1. Kart charakterystyki substancji chemicznej. 2. Świadectwa rejestracji produktu, jako wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019 poz. 175 z późn. zm.) 3. Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych. 4. Świadectwa rejestracji produktu, jako środek biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. 2018. 2231) 5. Opakowanie oznakowane w języku polskim. Opis powinien zawierać: skład, przeznaczenie, właściwości i sposób użycia oferowanego produktu. 6. Raporty badań potwierdzające skuteczność działania biobójczego w wymaganym powyżej zakresie wg norm zawartych w PN-EN 14885. 7. Raporty badań potwierdzające możliwość użycia w oddziale neonatologicznym; 8. Oświadczenia Wykonawcy, że składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązuje się dostarczyć wyroby, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania, zgodnie z: • Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2018. 2231); • Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 4.12.2015 r. w sprawie prowadzenia Wykazu Produktów Biobójczych (Dz.U. 2015, poz. 2045); • Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2019 r. poz. 175 z późn. zm.); • Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5.11.2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U. 2010 N 215, poz. 1416); • Ustawa z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. 2019, poz. 1225) k) dotyczy PAKIETU 10 - CHUSTECZKI DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI, WYROBÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTU MEDYCZNEGO WRAŻLIWYCH NA DZIAŁANIE ALKOHOLU NP. GŁOWICE USG, MONITORY, STETOSKOPY ITP. Zamawiający wymaga: 1. Kart charakterystyki substancji chemicznej. 2. Świadectwa rejestracji produktu, jako wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019 poz. 175 z późn. zm.) 3. Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych. 4. Świadectwa rejestracji produktu, jako środek biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. 2018. 2231) 5. Opakowanie oznakowane w języku polskim. Opis powinien zawierać: skład, przeznaczenie, właściwości i sposób użycia oferowanego produktu. 6. Raporty badań potwierdzające skuteczność działania biobójczego w wymaganym powyżej zakresie wg norm zawartych w PN-EN 14885. 7. Raporty badań potwierdzające możliwość użycia w oddziale neonatologicznym; 8. Oświadczenia Wykonawcy, że składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązuje się dostarczyć wyroby, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania, zgodnie z: • Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2018. 2231); • Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 4.12. 2015 r. w sprawie prowadzenia Wykazu Produktów Biobójczych (Dz.U. 2015, poz. 2045); • Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2019 r. poz. 175 z późn. zm.); • Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5.11.2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U. 2010 N 215 poz. 1416); • Ustawa z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. 2019, poz. 1225) l) dotyczy PAKIETU 11 - CHUSTECZKI DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I WYROBÓW MEDYCZNYCH O ROZSZERZONYM SPEKTRUM DZIAŁANIA. Zamawiający wymaga: 1. Kart charakterystyki substancji chemicznej. 2. Świadectwa rejestracji produktu, jako wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019 poz. 175 z późn. zm.) 3. Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych. 4. Świadectwa rejestracji produktu, jako środek biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. 2018. 2231) 5. Opakowanie oznakowane w języku polskim. Opis powinien zawierać: skład, przeznaczenie, właściwości i sposób użycia. 6. Raporty badań potwierdzające skuteczność działania biobójczego w wymaganym powyżej zakresie 7. Raporty badań potwierdzające możliwość użycia w oddziale neonatologicznym; 8. Oświadczenia Wykonawcy, że składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązuje się dostarczyć wyroby, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania, zgodnie z: • Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz.U. 2018. 2231); • Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 4.12.2015 r. w sprawie prowadzenia Wykazu Produktów Biobójczych (Dz.U. 2015, poz. 2045); • Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2019 r. poz. 175 z późn. zm.); • Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 5.11.2010 r. w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz.U. 2010 N 215 poz. 1416); • Ustawa z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. 2019, poz. 1225) ł) dotyczy PAKIETU 12 - PŁYNNE PREPARATY PRZEZNACZONE DO PRANIA I DEZYNFEKCJI CHEMICZNO - TERMICZNEJ. Zamawiający wymaga: 1) Dokumentów potwierdzających skuteczność dezynfekcji w wymaganym zakresie, poparte badaniami wykonanymi przez akredytowane laboratoria. 2) Ulotki producenta w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika. 3) Kart charakterystyki substancji chemicznej dla oferowanego produktu. m) dotyczy PAKIETU 13 - ŚRODEK DO JEDNOCZESNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH PRZEZNACZONY DO STOSOWANIA W OBSZARZE MEDYCZNYM Zamawiający wymaga: 1. Karty charakterystyki substancji chemicznej dla oferowanego produktu. 2. Deklaracji zgodności z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42 EWG, co w praktyce oznacza zakwalifikowanie tych preparatów do grupy wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) i sygnowanie poprzez zamieszczenie na opakowaniu znaku CE wraz z liczbowym kodem oznaczającym jednostkę notyfikującą oraz Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych. 3. Świadectwa rejestracji produktu, jako środek biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. 2018, poz. 2231) 4. Raportów badań mikrobiologicznych wydanych przez akredytowane laboratoria i zgodnych z normą PN-EN 14885 dla B, Tbc, F, V oraz PN-EN 13704 dla S. 5. Ulotki producenta w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika. n) dotyczy PAKIETU 14 - ENZYMATYCZNY PREPARAT PRZEZNACZONY DO NAWILŻANIA ZANIECZYSZCZONYCH NARZĘDZI I WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ ROZPUSZCZANIA SUBSTANCJI ORGANICZNYCH NA ICH POWIERZCHNI Zamawiający wymaga: 1. Karty charakterystyki substancji chemicznej dla oferowanego produktu. 2. Deklaracji zgodności z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42 EWG, co w praktyce oznacza zakwalifikowanie tych preparatów do grupy wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) i sygnowanie poprzez zamieszczenie na opakowaniu znaku CE wraz z liczbowym kodem oznaczającym jednostkę notyfikującą oraz Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych. 3. Ulotki producenta w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika. o) dotyczy PAKIETU 15 - PREPARATY DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI ORAZ PIELĘGNACJI NARZĘDZI I SPRZĘTU ZE STALI KWASOODPORNEJ I ALUMINIUM. PREPARATY DO MANUALNEGO I MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ELASTYCZNYCH W MYJNIACH AUTOMATYCZNYCH Zamawiający wymaga: 1. Karty charakterystyki substancji chemicznej dla oferowanego produktu. 2. Deklaracji zgodności z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42 EWG, co w praktyce oznacza zakwalifikowanie tych preparatów do grupy wyrobów medycznych (klasa IIa lub IIb) i sygnowanie poprzez zamieszczenie na opakowaniu znaku CE wraz z liczbowym kodem oznaczającym jednostkę notyfikującą oraz Certyfikat jednostki notyfikowanej przy współudziale, której przeprowadzono procedurę oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych. 3. Świadectwa rejestracji produktu, jako środek biobójczy w rozumieniu ustawy z dnia 09.10.2015 r. o produktach biobójczych ( Dz. U. 2018, poz. 2231) 4. Raportów badań mikrobiologicznych wydanych przez akredytowane laboratoria i zgodnych z normą PN-EN 14885 dla B, Tbc, F, V – pozycja 3 w tabeli. 5. Raportów badań mikrobiologicznych wydanych przez akredytowane laboratoria i zgodnych z normą PN-EN 14885 dla B, Tbc, F, V oraz potwierdzenie działania na spory Clostridium difficile- pozycja 6 w tabeli. 6. Ulotki producenta w języku polskim z opisem właściwości i zastosowania oraz oznakowaniem i opisem środków ostrożności dla użytkownika. p) dotyczy PAKIETU 16 - PREPARATY MYJĄCE DO POWIERZCHNI Zamawiający wymaga: 1. Kart charakterystyki produktu chemicznego; 2. Ulotek informacyjnych producenta lub kart produktu; 3. Dostarczenia wraz z pierwszą dostawą instrukcji producenta dotyczących użytkowania oferowanych preparatów. r) dotyczy PAKIETU 17 - PREPARATY DO CZYSZCZENIA, KONSERWACJI I ZABEZPIECZANIA WSZYSTKICH PODŁÓG ODPORNYCH NA DZIAŁANIE WODY Zamawiający wymaga: 1. Kart charakterystyki produktu chemicznego; 2. Ulotek informacyjnych producenta lub kart produktu; 3. Dostarczenia wraz z pierwszą dostawą instrukcji producenta dotyczących użytkowania oferowanych preparatów. s) dotyczy PAKIETU 18 - POZOSTAŁE PREPARATY MYJĄCE, CZYSZCZĄCE I KONSERWUJĄCE ZAMAWIAJĄCY WYMAGA: 1. Kart charakterystyki produktu chemicznego; 2. Ulotek informacyjnych producenta lub kart produktu, świadectwa rejestracji produktu jako wyrób medyczny (Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych - Dz.U. 2019 r. poz. 175 z późn. zm.); 3. Dostarczenia wraz z pierwszą dostawą instrukcji producenta dotyczących użytkowania oferowanych preparatów.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ), 2) Zestawienie asortymentowo – ilościowe i parametry wymagane (wg załącznika nr 4 do SIWZ), 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana istotnych postanowień umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z ustawy Pzp oraz w przypadkach wskazanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego na zasadach określonych w art. 23 ustawy PZP. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: PAKIET 1 – PREPARATY DO DEZYNFEKCJI I MYCIA RĄK
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: PAKIET 2 – PREPARAT DO ODKAŻANIA POLA OPERACYJNEGO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: PAKIET 3 – ŚRODEK DO ODKAŻANIA RAN CHIRURGICZNYCH, RAN PRZEWLEKŁYCH, ODKAŻANIA BŁON ŚLUZOWYCH, ANTYSEPTYKA W GINEKOLOGII
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: PAKIET 4 – ŚRODEK DO ODKAŻANIA BŁON ŚLUZOWYCH, ANTYSEPTYKA W GINEKOLOGII, UROLOGII
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: PAKIET 5 – ŚRODEK OPARTY NA ALKOHOLU, O PRZEDŁUŻONYM DZIAŁANIU, BEZ ZAWARTOŚCI JODU, PRZEZNACZONY DO ODKAŻANIA SKÓRY PRZED INIEKCJAMI DOŻYLNYMI, DOMIĘŚNIOWYMI, ŚRÓDSKÓRNYMI I PODSKÓRNYMI, POBIERANIEM KRWI, SZCZEPIENIAMI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: PAKIET 6 – DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI, WYROBÓW MEDYCZNYCH, POMIESZCZEŃ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: PAKIET 7 – PREPARAT DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH MATERIAŁEM BIOLOGICZNYM
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: PAKIET 8 – ŚRODEK DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI ZANIECZYSZCZONYCH MATERIAŁEM BIOLOGICZNYM NA BAZIE CHLORU
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: PAKIET 9 – PREPARAT ALKOHOLOWY DO SZYBKIEJ DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I MIEJSC TRUDNODOSTĘPNYCH ORAZ PREPARAT DO DEZYNFEKCJI SPRZĘTU I WYROBÓW MEDYCZNYCH WYKONANYCH Z MATERIAŁÓW NIETOLERUJĄCYCH STĘŻONYCH ALKOHOLI (INKUBATORY, STOŁY RTG)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: PAKIET 10 – CHUSTECZKI DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI, WYROBÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTU MEDYCZNEGO WRAŻLIWYCH NA DZIAŁANIE ALKOHOLU NP. GŁOWICE USG, MONITORY, STETOSKOPY ITP
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: PAKIET 11 – CHUSTECZKI DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI I WYROBÓW MEDYCZNYCH O ROZSZERZONYM SPEKTRUM DZIAŁANIA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: PAKIET 12 – PŁYNNE PREPARATY PRZEZNACZONE DO PRANIA I DEZYNFEKCJI CHEMICZNO - TERMICZNEJ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8, 39800000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: PAKIET 13 – ŚRODEK DO JEDNOCZESNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH PRZEZNACZONY DO STOSOWANIA W OBSZARZE MEDYCZNYM
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: PAKIET 14 – ENZYMATYCZNY PREPARAT PRZEZNACZONY DO NAWILŻANIA ZANIECZYSZCZONYCH NARZĘDZI I WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ ROZPUSZCZANIA SUBSTANCJI ORGANICZNYCH NA ICH POWIERZCHNI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: PAKIET 15 – PREPARATY DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI ORAZ PIELĘGNACJI NARZĘDZI I SPRZĘTU ZE STALI KWASOODPORNEJ I ALUMINIUM. PREPARATY DO MANUALNEGO I MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ELASTYCZNYCH W MYJNIACH AUTOMATYCZNYCH
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: PAKIET 16 – PREPARATY MYJĄCE DO POWIERZCHNI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Jakość 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: PAKIET 17 – PREPARATY DO CZYSZCZENIA, KONSERWACJI I ZABEZPIECZANIA WSZYSTKICH PODŁÓG ODPORNYCH NA DZIAŁANIE WODY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: PAKIET 18 – POZOSTAŁE PREPARATY MYJĄCE CZYSZCZĄCE I KONSERWUJĄCE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w asortymencie, ilości i o parametrach określonych w Załączniku nr 4 do SIWZ – Zestawienie asortymentowo-ilościowe i parametry wymagane. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39800000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki na godziny do niepełnosprawnej kobiety - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania21-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję opiekunki na godziny do niepełnosprawnej kobiety, wiek 82 lat. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI