Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby Specjalistycznego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoszalin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-12-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySpecjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-06
  • Numer ogłoszenia656615-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 656615-N-2018 z dnia 2018-12-06 r.

Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny 000290759, ul. ul. Niepodległości  44-48 , 75-252  Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 3406542, e-mail przetargi@szgichp.med.pl, faks 94 3423339.
Adres strony internetowej (URL): www.szgichp.med.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szgichp.med.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej oferty przesłanie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. z dnia 12.07.2017 r. Dz. U. z 2017 r., poz. 1481 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca,
Adres:
75 -252 Koszalin ul. Niepodległości 44-48 (sekretariat, wejście C, piętro I, pokój 110)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc
Numer referencyjny: PN15/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
14


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wyłączenie z zakresie, w jakim zamówienie zostało podzielone na części : 2. Zadanie 1 – Artykuły medyczna Zadanie 2 – Artykuły medyczne jednorazowego użytku – różne Zadanie 3 – Rękawice Zadanie 4 – Artykuły medyczne jednorazowego użytku – prześcieradła włókninowe Zadanie 5 – Artykuły medyczne jednorazowego użytku – zamknięty system do nawilżania tlenu Zadanie 6 - Artykuły medyczne jednorazowego użytku – maska ochronna Zadanie 7- Artykuły medyczne jednorazowego – szczotki cytologiczne Zadanie 8- Rękawice Zadanie 9 – Strzykawki Zadanie 10 – Kaniula Zadanie 11 – igły Zadanie 12 – Bezpieczne kaniule i igły Zadanie 13 – Przyrządy do przetaczania i transferu leków cytostatycznych Zadanie 14 - Zintegrowany zestaw do pobierania próbek moczu i cewnikowania przerywanego. 3. Podział zamówienia na części ma ten skutek, że każdą część zamówienia należy traktować tak jakby była samodzielnym przedmiotem postępowania. 4. Wykonawcy mogą złożyć Ofertę na jedną lub więcej części zamówienia, jako jedną Ofertę lub oddzielne Oferty na każdą część zamówienia. 5. Zamawiający nie ogranicza maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. 6. Przez wymóg złożenia tylko jednej Oferty należy rozumieć złożenie przez Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia tylko jednej oferty na poszczególną część zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca nie może złożyć dwóch ofert na poszczególną część zamówienia. Za naruszenie tego wymogu uznaje się także złożenie oferty na daną część zamówienia przez Wykonawcę działającego wspólnie z innymi Wykonawcami w dwóch lub więcej konfiguracjach podmiotowych. 7. Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi oddzielnie dla każdej części zamówienia (zadania). 8. Złożenie większej liczby Ofert spowoduje odrzucenie wszystkich Ofert złożonych przez Wykonawcę w danej Części Zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 33000000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunki w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunki w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunki w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) Próbki a) Zadanie nr 1: poz.22,23,29,34,35,36,37,38 - po jednej sztuce b) Zadanie nr 2: poz. 2,5,6,10 - po jednej sztuce c) Zadanie nr 4: poz. 1, d) Zadanie nr 6: poz. 1, 2 – po jednej sztuce, e) Zadanie nr 3 i 6 . Próbki będą oceniane przez członków komisji przetargowej odpowiedzialnych za opis przedmiotu zamówienia w zakresie zweryfikowania zgodności wszystkich wymogów technicznych określonych w załączniku nr 2 z oferowanym asortymentem. Zamawiający zastrzega, iż próbki w celu zweryfikowania wymogów opisanych w SIWZ zostaną otwarte oraz zużyte podczas oceny. 2) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 3) deklaracja zgodności z załącznikami; 3) potwierdzenie jednostki notyfikowanej – nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne; 4) dokumenty potwierdzające zgodność z normami opisanymi w zał. nr 2 do SIWZ dla zadania nr 3 i 8 (rękawice ), potwierdzone raportem badania wykonane w niezależnym laboratorium. 5) badania nie starsze niż z 2016 r. potwierdzające parametry rękawic. 6) dokumenty potwierdzające parametry przedmiotu zamówienia (katalog, strony katalogu, foldery, ulotki informacyjne, prospekty, itp.); Wykonawcy zobowiązani są opisać próbki numerem zadania i rodzajem asortymentu oraz opisać dokumenty numerem zadania i pozycji.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) Wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) Producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) Producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 6) Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 5. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 6. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, wejście C, świetlica (niski parter)w dniu 14.12.2018 r. o godz. 10:15.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1 – Artykuły medyczna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Cewniki Foley silikonowany z latexową zastawką roz.16,18,20,22) szt. 800 2 Cewnik do odsys. górnych dróg oddech z centralnym otworem Ch20 sterylny dł. 600mm. Typ A. Cewniki mają posiadać kolorowe półprzeźroczyste konektory oznaczające ich rozmiar. szt. 20000 3 Cewnik do podawania tlenu przez nos roz. Ch 16 dł. 3000 mm sterylny, miękka elastyczna końcówka o średnicy 7,8 mm do 8mm kompatybilna z reduktorem tlenu. szt. 6000 4 Kranik trójdrożny jedn. użytku sterylny z łatwą regulacją przepustowości - zintegrowany ze strzykawka Luer - Lock szt. 200 5 koreczki z trzpieniem poniżej krawędzi korka umożliwiające jego aseptyczne użytkowanie. szt. 40000 6 Szpatułki jednorazowe sterylne a 100szt. op. 100 7 Nakłuwacze jed. użytku automatyczne 2,4 mm (a.200 szt.) Sterylne op. 200 8 Nakłuwacze jed. użytku automatyczne 1,5 mm (a.200 szt.) Sterylne op. 100 9 Przedłużacz z końcówką „Luer” Ch 14 x 2000.mm sterylny. szt. 1000 10 Przedłużacz do pomp infuzyjnych dł. 1500 mm szt. 300 11 Przedłużacz do pomp infuzyjnych dł. 150 mm – 200mm szt. 1000 12 Pojemnik 20 ml z cewnikiem do próbek z drzewa oskrzelowego – sterylny ( pojemnik bakteriologiczny z końcówkami sterylny) szt. 3000 13 Przyrząd do przetaczania krwi, transfuzji,, komora kroplowa wolna od PVC, całość bez zawartości ftalanów ( informacja na opakowaniu jednostkowym) zacisk rolkowy, wyposażony w uchwyt na dren, oraz możliwość zabezpieczenia igły biorczej po użyciu, nazwa producenta na zaciskaczu, opakowanie kolorystyczne folia-Papier, sterylny. szt. 40000 14 IS - Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, komora kroplowa wykonana z PP o długości min 60mm ( w części przezroczystej), całość wolna od ftalanów (informacja na opakowaniu jednostkowym), igła biorcza ścięta dwupłaszczyznowo wykonana z ABS wzmocnionego włóknem szklanym, zacisk rolkowy wyposażony w uchwyt na dren oraz możliwość zabezpieczenia igły biorczej po użyciu, nazwa producenta bezpośrednio na przyrządzie, opakowanie kolorystyczne folia-papier, sterylny szt. 40000 15 Worki do moczu pojem. 2l sterylne z zaworem poprzecznym szt. 7000 16 Kieliszki do leków jednorazowego użytku 25 ml (a75) op. 500 17 "Pojemniki do moczu 100ml.pokrywka zakręcana (niesterylny)" szt. 20000 18 Pojemniki na odpady medyczne ostre wykonane z tworzywa sztucznego odporne na przekucie czerwone 1 l wys. ok. 16 cm śred.pojem. ok.11cm. szt. 2000 19 Pojemniki na odpady medyczne 5l (otwór w pokrywie 10cm) czerwone wykonane z tworzywa sztucznego odporne na przekucie. szt. 1000 20 Pojemniki na odpady medyczne 10l (otwór w pokrywie 10cm) czerwone wykonane z tworzywa sztucznego odporne na przekucie szt. 3000 21 Pojemniki PP V 20-25 ml. 25 x 80 – plujki zamykane dno stożkowe, okrągłe, stojące, sterylne pakowane pojedynczo szt. 6000 22 Papier do EKG rolki 0.112x25mb rolki szt. 300 23 Żel do USG, EKG 0,5l szt. 100 24 Opaska identyfikacyjna dla dorosłych szt. 1000 25 Pincety Jednoraz. Użytku szt. 2000 26 Wieszak na worki do moczu szt. 200 27 Lancetka –nożyk metalowy do nakłuć palca (A200szt) op. 300 28 Papier Mitsubishi 110x21 K65HM szt. 20 29 Exadrop - zestaw do infuzji z regul. 180 cm szt. 100 30 Nerka tekturowa jednorazowego użytku szt. 4000 31 Pojemniki na odpady medyczne ostre wykonane z tworzywa sztucznego szt. 200 odporne na przekłucie, żółty 1l 32 Pojemniki na odpady medyczne ostre wykonane z tworzywa odporne na przekłucie, żółty 5l szt. 200 33 Transofix - kolec przelewowy szt. 200 34 Skalpel jednorazowego użytku "10" szt. 400 35 Skalpel jednorazowego użytku "22" szt. 400 36 Opaski uciskowe automatyczne szt. 100 37 Pojnik dla chorych szt. 150 38 Szczotka do rurek tracheostomijnych Fi 14mm szt. 100 39 Pojemnik do moczu 100ml.pokrywka zakręcana sterylny szt. 600 40 Staza bezlatexowa gumowa jednorazowego użytku a 25 op. 100 41 Zgłębnik żołądkowy 16, 18 szt. 50 42 Zgłębnik gastrostomijny G- TUBE różne rozmiary szt. 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: zadanie 2 artykuły medyczne -różne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Maski chirurg. 3-warstwowe na gumkę 200000 2 Myjki jednorazowego użytku „rękawica 20000 3 Fartuch przedni z folii 2500 4 Czepki włókninowe okrągłe z gumką 4500 5 Serwety sterylne włókninowe rozm. 80 x 90 2500 6 Serwety sterylne włóknina„ 50 x 60 1000 7 Fartuchy włókninowy z mankietem 6000 8 Fartuch chirurgiczny foliowany 100 9 Prześcieradło papierowe szer.50 x 80 rolka dopuszcza się w rolce o długości 50m z odpowiednim przeliczeniem zamawianych ilosci 200 10 Myjki j.uż. nasączone mydłem 80000 11 Prześcieradło włóknina 210x130 200 12 Pokrowiec foliowy na materac 210x90 300
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3 rękawice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Rękawice diagnostyczne lateksowe bezpudrowe, niejałowe, kształt uniwersalny, kolor kremowy, mankiet rolowany, dostępne w rozmiarach XS – XL, powierzchnia zewnętrzna teksturowana, powierzchnia wewnętrzna polimeryzowana , długość rękawicy minimum 240 mm, grubość na palcu do 0.14 mm ±0,01, na dłoni 0.11 mm ± 0,01 ( ścianka pojedyncza), siła zrywu przed starzeniem minimum 9 N , poziom protein lateksu ≤19 µg/g, posiadające AQL 1.0 . Rękawice zgodne z Dyrektywa o Wyrobie Medycznym MDD 93/42/EEC w klasie I oraz Rozporządzeniem (UE) 2016/425, które zastąpiło Dyrektywę Rady 89/686/EWG w kategorii III, rękawice zgodne z EN 455(1-4), EN 420, EN 388, rękawice przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671 , rękawice przebadane na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3. Na opakowaniu fabryczne oznakowania: oznakowany fabrycznie poziom AQL, oznakowane datą produkcji, ważności i numerem serii, opakowanie papierowe a’100 sztuk z podziałem kolorystycznym opakowania ze względu na poszczególne rozmiary. Na opakowaniu oznakowanie zgodności z normami: EN 455, EN 420, EN 388, EN 374, ASTM F 1671. " op.4000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie 4 – Artykuły medyczne jednorazowego użytku – prześcieradła włókninowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa Szt. Prześcieradła wzmacniane wykonane z chłonnej celulozy 30 000,00 laminowanej folią nieprzemakalne 80x170-180
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Termin dostawy cząstkowej 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie 5 – Artykuły medyczne jednorazowego użytku – zamknięty system do nawilżania tlenu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa Szt. 400 Zamknięty system do nawilżania tlenu Typu respiflow w zestawie z kompatybilnym adapterem do reduktoratlenowego.Butla poj. 500ml Wypełniona jałową wolną od pirogeów Wodą oraz wyposażoną w system mikrodyfuzorów (znajdujący się w podstawie butelki) umożliwiający przepływ tlenu przez całą objętość wody.Okres sterylności wody co najmniej do 30 dni od momentu przekłucia z możliwością bezpiecznego stosowania u wielu pacjentów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zadanie 6 - Artykuły medyczne jednorazowego użytku – maska ochronna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nazwa Szt. Maska ochronna jednorazowego użytku,pakowana pojedyńczo w higieniczne opakowania foliowe, zgodna z klasyfikacją FFP2, bez zaworu kodowana kolorem. Trójwarstwowy filtr wykonany z polipropylenu, waga maski max.10g Maska winna spełniać wymagania normy EN 14683 Typ IIR oraz EN 149 z efektywnością filtrowania min.94% oznaczone ceryfikatem CE, 5000 oporność na rozpryski >/120mmHg,opór powietrza wdychanego i wydychanego <49 Pa/cm2. Maska powinna posiadać klapkę pod brodą ułatwiającą zakładanie, taśmy nagłowiawykonane z materiału poprawiającego komfort na poziomie szyi,twarzy i głowy. Maska ochronna jednorazowego użytku do zastosowania w środowisku medycznym,pakowana pojedyńczo w higieniczne opakowania foliowe,zgodna z klasyfikacją FFP3,bez zawor.Trójwarstwowy filtr wykonany z polipropylenu.Maska winna spełniać wymagania normy EN14683 Typ IIR oraz en 149 z efektywnością filtrowania min.98% ,oporność na rozpryski 2000 >/120mmHg,włóknina filtracyjnao niskich oporach oddychania na poziomie 1,13 mbar dla przepływu95l/min.Maska powinna posiadać klapkę pod brodą ułatwiającą zakładanie,taśmy nagłowia wykonane z materiału poprawiającego komfort na poziomie szyi,twarzy i głowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zadanie 7- Artykuły medyczne jednorazowego – szczotki cytologiczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zadanie 8- Rękawice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rękawice diagnostyczne syntetyczne, nitrylowe bezpudrowe, kształt uniwersalny, kolor lawendowy, mankiet rolowany, dostępne w rozmiarach XS – XL, powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana z dodatkową teksturą na końcach palców, powierzchnia zewnętrzna pokryta polimerem, powierzchnia wewnętrzna polimeryzowana i chlorowana, długość rękawicy minimum 265 mm , grubość na palcu 0.10 mm ±0,01mm, na dłoni 0.08 mm ±0,01mm (ścianka pojedyncza), siła zrywu przed starzeniem minimum10 N, posiadające AQL 1.0 . Rękawice ułożone w pudełku w sposób umożliwiający pobranie dokładnie jednej rękawicy, ułożone precyzyjnie, bez widocznych zagnieceń. Rękawice w pudełku nie mogą być sklejone jedna do drugiej. Rękawice zgodne z Dyrektywa o Wyrobie Medycznym MDD 93/42/EEC w klasie I oraz Rozporządzeniem (UE) 2016/425, które zastąpiło Dyrektywę Rady 89/686/EWG w kategorii III, rękawice zgodne z EN 455(1-4), EN 420, EN 388, posiadające Certyfikat Badania Typu WE w kategorii III Środków Ochrony Indywidualnej, rękawice przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671 , rękawice przebadane na przenikanie co najmniej 15 cytostatyków zgodnie z ASTM 6978 , przebadane na przenikanie co najmniej 15 substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3 ), Na opakowaniu fabryczne oznakowania: datą produkcji i datą ważności oraz numerem serii, AQL, znak CE, opakopwanie papierowe a 100 sztuk op.4000 "Rękawice ochronne, syntetyczne, jałowe, neoprenowe, bezpudrowe, kształt anatomiczny, kolor zielony, mankiet prosty, dostępne w rozmiarach 6.0 – 9.0, sterylizowane radiacyjnie , powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana, powierzchnia zewnętrzna chlorowana i silikonowana, powierzchnia wewnętrzna pokryta poliuretanem, silikonowana, długość rękawicy minimum 305 mm (potwierdzone kartą techniczną wytwórcy), grubość średnia na palcu 0.185 mm, średnia na dłoni 0.175 mm (potwierdzone kartą techniczną wytwórcy), siła zrywu średnia przed starzeniem 13.1 N oraz średnia po starzeniu 15.5 N (potwierdzone kartą techniczną wytwórcy), posiadające AQL 0.65 (potwierdzone kartą techniczną wytwórcy).Rękawice zgodne z Dyrektywa o Środkach Ochrony Indywidualnej - PPE 89/686/EEC w kategorii III, rękawice zgodne z EN 374, EN 420, EN 388, EN 455(1-3), posiadające Certyfikat Badania Typu WE w kategorii III Środków Ochrony Indywidualnej, rękawice przebadane na przenikanie wirusów zgodnie z ASTM F1671-07 oraz w warunkach dynamicznego testu AVPP (potwierdzone raportem badania wytwórcy), rękawice przebadane na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3 , rękawice przebadane na przenikanie 18 cytostatyków zgodnie z EN 374-3 , rękawice przebadane na przenikanie cytostatyków w warunkach dynamicznego testu ACPP (potwierdzone raportem badania wytwórcy), rękawice wolne od akceleratorów chemicznych (potwierdzone kartą techniczną wytwórcy). Oznakowane datą produkcji, oznakowane datą ważności i numerem serii, opakowanie: koperta zewnętrzna folia/folia. " 400 par "Rękawice diagnostyczne syntetyczne, nitrylowe o przedłużonym mankiecie, bezpudrowe, kształt uniwersalny, kolor niebieski, mankiet rolowany, dostępne w rozmiarach XS – XL, powierzchnia zewnętrzna mikroteksturowana z dodatkową teksturą na końcach palców, obustronnie polimeryzowane, wewnętrznie chlorowane, długość rękawicy minimum 300 mm, grubość na palcu 0.14 mm±0,01mm, na dłoni 0.09 mm±0,01mm ( ścianka pojedyncza), siła zrywu minimum przed starzeniem 10 N, rękawice bez protein lateksu, posiadające AQL 1.0 Rękawice zgodne z Dyrektywa o Wyrobie Medycznym MDD 93/42/EEC w klasie I oraz Rozporządzeniem (UE) 2016/425, które zastąpiło Dyrektywę Rady 89/686/EWG w kategorii III, rękawice zgodne z EN 455(1-4), EN 420, EN 388, posiadające Certyfikat Badania Typu WE w kategorii III Środków Ochrony Indywidualnej, rękawice przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671 , rękawice przebadane na przenikanie 9 cytostatyków zgodnie z ASTM 6978 , rękawice przebadane na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3, rękawice odpowiednie do kontaktu z żywnościąNa opakowaniu fabryczne oznakowanie: poziom AQL, datą produkcji, ważności i numer serii, opakowanie papierowe a’100 sztuk z podziałem kolorystycznym opakowania ze względu na poszczególne rozmiary. Na opakowaniu oznakowanie zgodności z normami: EN 455, EN 420, EN 388, EN 374, ASTM D 6978, ASTM F 1671. " op.100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Zadanie 9 – Strzykawki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Strzykawki dwuczęściowe, końcówka Luer, posiadająca tłok oraz czarną podwójną rozszerzoną skalę pomiarową, musi posiadać podwójne zabezpieczenie przed wypadnięciem tłoka, nazwa producenta i typ strzykawki nadrukowane na cylindrze, op. 100 szt., sterylna. Musi posiadać kolorystyczne oznakowanie strzykawki na opakowaniu jednostkowym, oraz informację o braku ftalanów. Strzykawki jedn. użytku 2ml skala do 3 (a 100szt) op. 200 Strzykawki jedn. użytku 5ml skala do 6 (a 100szt) op. 500 Strzykawki „ „ 10ml skala do 12 (a 100szt) op. 400 Strzykawki „ „ 20ml skala do 24 (a 100szt) op. 500 Strzykawka j.u. 50/60 ml do pomp z końcówką Luer Lock z obustronną skalą, wcięcie na tłoku z czterech stron szt. 1000 Strzykawka trzyczęściowa 100 ml Janeta z centrycznym stożkiem do łączenia z cewnikiem z dołączoną nasadką Luer, dwie skale naprzeciwległe, tłoczysko z elastycznym uszczelnieniem zapewniającym płynny przesuw opakowanie blister-pack. szt. 3000 Strzykawki do tuberkuliny z igłą szt. 3000 Strzykawki do insuliny z igłą szt. 400 Strzykawki jedn. Uytku Luer-Lock 10 ml szt. 600 Strzykawki jedn. Uytku Luer-Lock 20 ml szt. 300
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Zadanie 10 – Kaniula
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Kaniula –wykonana z poliuretanu, z samodomykającym się zaworem portu górnego, z wtopionymi paskami kontrastującymi, z filtrem hydrofobowym, nazwa producenta bezpośrednio na kaniuli, sterylizowana EO (dot. poz. 1,2,3,4) 1 Kaniula –Venflon 0,9 x 25mm szt. 8000 2 Kaniula-Venflon 1,1x 25 mm szt. 4000 3 Kaniula – Venflon 1,1 x 33 mm szt. 2000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Zadanie 11 – Igły
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Igły jednorazowego użytku 0,5 x 25 (a 100) ; 0,6 op. 100 „ „ „ 0,7 x 30 „ op. 100 „ „ „ 0,8 x 40 „ op. 100 Igły jednorazowego użytku - 0.9 x 40 (a 100) op. 100 Igły jednorazowego użytku - 1,1 ; 1,2 x 40 „ op. 600 Igły do portów, różne rozmiary Typ Hubera szt. 100 Igły do PEN 0,30 x 8mm op. 50 Igły do PEN 0,30 x 6mm szt. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Zadanie 12 – Bezpieczne kaniule i igły
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kaniula – z samodomykającym się zaworem portu górnego, z 4 wtopionymi paskami kontrastującymi, z filtrem hydrofobowym, posiadająca automatyczne zabezpieczenie ostrego końca igły stalowej w postaci metalowego zatrzasku, aktywowane po wyjęciu igły z cewnika, nazwa producenta bezpośrednio na kaniuli, sterylizowana EO (dot. poz. 1,2,3,4) Kaniula –Venflon 0,9 x 25mm szt. 800 Kaniula-Venflon 1,1x 25 mm szt. 400 Kaniula – Venflon 1,1 x 33 mm szt. 400 Kaniula Venflon 1,3 ; 1,5 ;1,7; 2,2 szt. 200 Bezpieczne igły iniekcyjne, z mechanizmem bezpieczeństwa zintegrowanym z igłą, umozliwiające aktywację jedną ręką, kolorystyczne rozróznianie średnic igieł, kompatybilne z końcówkami Luer Slip i Luer Lock, zabezpieczenie podwójnym mechanizmem blokady. (dot. poz. 5,6) igła j.u 0,7 x 30 (a 100) op. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Zadanie 13 – Przyrządy do przetaczania i transferu leków cytostatycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:IS - Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych bursztynowy z workiem, pakowany fabrycznie przez producenta w jednym opakowaniu razem z workiem do osłony podawanego płynu przed światłem, worek w kolorze zielonym o wymiarach 210mmx310mm, komora kroplowa bez PVC o długości min. 50mm w części przezroczystej, całość wolna od ftalanów (informacja na opakowaniu jednostkowym), zacisk rolkowy wyposażony w uchwyt na dren oraz możliwość zabezpieczenia igły biorczej po użyciu, nazwa producenta bezpośrednio na przyrządzie, opakowanie kolorystyczne folia-papier, sterylny szt. 1000 Przyrząd do ternsferu leków Ekstra – Spike – sterylny, z filtrem bakteryjnym i cząsteczkowym. szt. 2000 Przysząd do transferu leków Mini Spike Sterifix Chemo szt. 150
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Zadanie 14 - Zintegrowany zestaw do pobierania próbek moczu i cewnikowania przerywanego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Zintegrowany, jednorazowy, sterylny zestaw do pobierania próbek moczu i cewnikowania przerywanego składający się z: sterylnego cewnika o długości 47cm pokrytego lubrykantem z osłoną chroniącą przed kontaminacją (system bezdotykowy), zaworem zabezpieczającym przed przepływem zwrotnym oraz worka o poj.1,5l ze zintegrowanym bezigłowym portem do pobierania próbek moczu.,wyrób medyczny, pakowane po 50sztuk w kartonie Średnice cewnika CH16,18" 350 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin dostawy cząstkowej 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby do pomocy przy opiece nad moimi rodzicami - Stargard
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby do pomocy przy opiece nad moimi rodzicami. Możliwość zamieszkania, lub praca dorywcza. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI