Dostawa aparatury do diagnostyki i zabiegów endoskopowych.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa aparatury do diagnostyki i zabiegów endoskopowych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-09-05
  • ZamawiającyKliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00317435
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa aparatury do diagnostyki i zabiegów endoskopowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szopena 2

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatury do diagnostyki i zabiegów endoskopowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45f559d9-237b-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034714/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa aparatury do diagnostyki i zabiegów endoskopowych w tym: Endoskopowy tor wizyjny, zestaw histeroskopowy, doposażenie zestawu laparoskopowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.
Szczegóły opisano w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły Klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO zastosowanej przez zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego opisano w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.11-AM.2022 Postępowanie nr 64

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury do diagnostyki i zabiegów endoskopowych dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Dostawa endoskopowego toru wizyjnego dla Bloku Operacyjnego Kliniki Otolaryngologii.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, wymagania Zamawiającego zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia – Zestawieniu Parametrów Wymaganych dla Części nr 1 - Załącznik nr 1 do SWZ oraz Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 1 (Załącznik nr 2 do SWZ) będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia, w ilościach: Część nr 1 - endoskopowego toru wizyjnego – 1 zestaw, opisanego w Załącznikach nr 1 i nr 2 do SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.
5. Zamawiający przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup przedmiotów zamówienia: w Części nr 1 w oparciu o realizację umowy nr OZ.I.11/22 z dnia 08.02.2022r. – dotacji przyznanej
z Urzędu Marszałkowskiego na zadanie „Zakup aparatury i sprzętu medycznego” z przeznaczeniem na „Zakup endoskopowego toru wizyjnego dla Kliniki Otolaryngologii.”
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 1 – do 8 tygodni od daty zawarcia umowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w poszczególnych Częściach Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
a) Cena brutto oferty zł: 60%.
b) Okres gwarancji na zaoferowane przedmioty zamówienia w miesiącach: 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na zaoferowane przedmioty zamówienia w miesiącach

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury do diagnostyki i zabiegów endoskopowych dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Dostawa zestawu histeroskopowego dla Bloku Operacyjnego Kliniki Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, wymagania Zamawiającego zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia – Zestawieniu Parametrów Wymaganych dla Części nr 2 - Załącznik nr 1 do SWZ oraz Formularzu cenowo - ofertowym dla Części nr 2 (Załącznik nr 2 do SWZ) będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia, w ilościach: Część nr 2 - zestawu histeroskopowego – 1 zestaw, opisanym w Załącznikach nr 1 i nr 2 do SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.
5. Zamawiający przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup przedmiotów zamówienia: w Części nr 2 w oparciu o realizację umowy nr S-II.3111.31.COVID-19/2022 na przyznanie w 2022r. środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na realizację zakupu inwestycyjnego zawartej w dniu 28.04.2022r. – dotacji przyznanej przez Skarb Państwa na zakup aparatury do zabiegów endoskopowych: zestawu histeroskopowego dla Bloku Operacyjnego Kliniki Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej i doposażenia zestawu laparoskopowego dla Bloku Operacyjnego Kliniki Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej.
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 2 – do 8 tygodni od daty zawarcia umowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w poszczególnych Częściach Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
a) Cena brutto oferty zł: 60%.
b) Okres gwarancji na zaoferowane przedmioty zamówienia w miesiącach: 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na zaoferowane przedmioty zamówienia w miesiącach

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury do diagnostyki i zabiegów endoskopowych dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym: Dostawa doposażenia zestawu laparoskopowego dla Bloku Operacyjnego Kliniki Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, wymagania Zamawiającego zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia – Zestawieniu Parametrów Wymaganych dla Części nr 3 - Załącznik nr 1 do SWZ oraz Formularzu cenowo - ofertowych dla Części nr 3 (Załącznik nr 2 do SWZ) będącymi integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia, w ilościach: Część nr 3 - doposażenia zestawu laparoskopowego – 1 zestaw, opisanych w Załącznikach nr 1 i nr 2 do SWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych.
5. Zamawiający przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup przedmiotów zamówienia: w Części nr 3 w oparciu o realizację umowy nr S-II.3111.31.COVID-19/2022 na przyznanie w 2022r. środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 na realizację zakupu inwestycyjnego zawartej w dniu 28.04.2022r. – dotacji przyznanej przez Skarb Państwa na zakup aparatury do zabiegów endoskopowych: zestawu histeroskopowego dla Bloku Operacyjnego Kliniki Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej i doposażenia zestawu laparoskopowego dla Bloku Operacyjnego Kliniki Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej.
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 3 – do 8 tygodni od daty zawarcia umowy w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z podpisaniem protokołu zdawczo - odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w poszczególnych Częściach Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
a) Cena brutto oferty zł: 60%.
b) Okres gwarancji na zaoferowane przedmioty zamówienia w miesiącach: 40%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na zaoferowane przedmioty zamówienia w miesiącach

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia, potwierdzających brak wykluczenia, opisano w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu i w związku z tym nie stawia żadnych wymagań dotyczących podmiotowych środków dowodowych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykaz wymaganych przedmiotowych środków dowodowych opisano w SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wykaz wymaganych przedmiotowych środków dowodowych, które podlegają uzupełnieniu, opisano w SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów, opisano w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Do umów o zamówienie publiczne stosuje się przepisy DZIAŁU VII Pzp - UMOWA W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO I JEJ WYKONANIE.
Zamawiający przedstawia projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dla Części nr 1 jako Załącznik nr 8 do SWZ, dla Części nr 2 i 3 jako Załącznik nr 9 do SWZ, w oparciu o które zostanie zawarta umowa.
Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami/dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Systemu Zamawiającego pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-02 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-01

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki do osoby starszej (91 lat) - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję opiekunki do osoby starszej (91 lat) przychodzącej codziennie (niedzielę i święta też), co dwa tygodnie spać do niej na noc w godz. od 20.00 do 8.00 rano. Osoba jest chodząca i w większości samodzielna. Potrzebuję kogoś, kto do jej poczucie bezpieczeństwa w porze nocnej, dopilnuje przyjmowania leków, pomoże w rannej toalecie. Do dyspozycji opiekunki jest duży, osobny pokój. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.