Dostawa akcesoriów do procesów dezynfekcji i sterylizacji do Szpitala Praskiego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa akcesoriów do procesów dezynfekcji i sterylizacji do Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w Warszawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-01-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • Data publikacji ogłoszenia2019-01-04
  • Numer ogłoszenia500457-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 500457-N-2019 z dnia 2019-01-04 r.

Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Dostawa akcesoriów do procesów dezynfekcji i sterylizacji do Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 01229882300000, ul. Al. Solidarności  67 , 03-401   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 555 11 54, e-mail zamowienia@szpitalpraski.pl , pzp@szpitalpraski.pl, faks 22 619 69 43.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalpraski.pl; http://przetargi.ipzp.pl/praski;
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.szpitalpraski.pl; http://przetargi.ipzp.pl/praski;
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.szpitalpraski.pl; http://przetargi.ipzp.pl/praski

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.szpitalpraski.pl; http://przetargi.ipzp.pl/praski

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów do procesów dezynfekcji i sterylizacji do Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w Warszawie
Numer referencyjny: ZP/55/sterylizacja/2018/BZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do procesów dezynfekcji i sterylizacji.

II.5) Główny kod CPV: 33191000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33631600-8
33772000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Przewidywany termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy lub do wyczerpania wartości maksymalnej Umowy w zakresie poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenie Wykonawcy, że posiada świadectwa/dokumenty/certyfikaty dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w Polsce, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego i Unii Europejskiej, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ; 2) materiały informacyjne (np. katalogi, specyfikacja techniczna, informacja od producenta), potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia wstępnego spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty. 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. Jednocześnie Zamawiający informuje, że uwzględniając dyspozycję art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym w pkt. 1 ppkt. 2, samodzielnie pobierze i skorzysta z dokumentów z dokumentów znajdujących się w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych. 7. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt. 6 ppkt. 1) lit. a) SIWZ. 8. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 6 ppkt. 1) lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 10. Dokument, o których mowa w pkt. 9 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem łub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt. 10 znajdują odpowiednie zastosowanie. 12. Forma dokumentów: Oświadczenia, składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach których polega Wykonawca, składane są w oryginale. Za oryginał uważa się oświadczenie złożone w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem. Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonywane są w formie pisemnej przez Wykonawcę albo podmiot, na którego zdolnościach polega Wykonawca albo Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego – odpowiednio w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 13. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia odpowiednich oświadczeń lub dokumentów, jeżeli: 1) Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W takim przypadku, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów; 2) Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy; 3) Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na oświadczenia lub dokumenty, będące w posiadaniu Zamawiającego, potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, zaleca się wskazanie w ofercie informacji czy Zamawiający jest w posiadaniu oświadczeń lub dokumentów dotyczących Wykonawcy (z podaniem numeru i nazwy postępowania Zamawiającego, w którym powyższe dokumenty zostały złożone) lub wskazanie nazwy ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (ze wskazaniem adresu internetowego, wydającego urzędu lub organu, z dokładnymi danymi referencyjnymi dokumentacji). 14. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenie Wykonawcy, że posiada świadectwa/dokumenty/certyfikaty dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w Polsce, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego i Unii Europejskiej, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ; 2) materiały informacyjne (np. katalogi, specyfikacja techniczna, informacja od producenta), potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
oferowana cena 80,00
termin dostawy 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
ZMIANA I ODSTĄPIENIE OD UMOWY 1. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 3, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy np. w przypadku wycofania z obrotu przedmiotu umowy, zaprzestania produkcji przedmiotu umowy, utraty pozwolenia na obrót. W powyższym przypadku dopuszcza się zmiany przedmiotu Umowy na inny, lecz o tym samym składzie chemicznym i o cenie nie wyższej niż określonej w ofercie i Załączniku nr 1 do Umowy. 3. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: 1) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian. 2) Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy wyrobów medycznych będących przedmiotem niniejszej umowy po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie (zaistnienie okoliczności nie wymaga sporządzania aneksu). 3) zmniejszenie ilości asortymentu, będącego przedmiotem Umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, bez konieczności zmiany wartości przedmiotu Umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 Umowy, 4) zakupu towaru o tych samych parametrach, lecz niższej cenie, jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony do obrotu nowy, równoważny produkt o niższej cenie, 5) wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w §3 ust. 1 Umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości Umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 Umowy, 6) zmiany terminu realizacji Umowy, jej wartości oraz zwiększenie ilości przedmiotu Umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, 7) zmiany ilości przedmiotu Umowy pomiędzy poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia, określonymi w załączniku nr 1 do Umowy, 8) zmiany numerów katalogowych oferowanych produktów (po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego), w cenach i na warunkach realizacji zamówienia określonych w Umowie, 9) zmiany wynikające ze zmiany przepisów prawnych związanych z Umową, zgodnie z terminem obowiązywania w/w przepisów. 10) zmiany ilości sztuk w opakowaniu/wielkości opakowania (inny sposób konfekcjonowania) z zachowaniem ogólnej (łącznej) zamawianej ilości danego towaru po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego ( nie wymaga aneksowania), 11) zmiany cen jednostkowych oraz wartości brutto umowy w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności, powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części Umowy. 5. W przypadku braku objętego umową przedmiotu zamówienia danego producenta, czego nie dało się uprzednio przewidzieć, dopuszcza się za zgodą Zamawiającego sprzedaż odpowiednika tego samego producenta po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie. Zamiennik będzie charakteryzował się właściwościami nie gorszymi niż oferowany produkt. Powyższe będzie możliwe tylko po przetestowaniu i akceptacji przez Zamawiającego zaproponowanego przez Wykonawcę zmienionego przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może przenosić praw i obowiązków wynikających z niniejszej Umowy na osoby trzecie, bez zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności na piśmie. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom wyłącznie na podstawie zgody wyrażonej przez Zamawiającego na piśmie i w zakresie wskazanym w ofercie. W takim przypadku Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działanie lub zaniechanie podwykonawcy jak za działanie lub zaniechanie własne. Niewykonanie lub nienależyte wykonanie przez podwykonawców zobowiązań związanych z realizacją przedmiotu Umowy będzie traktowane jak niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań związanych z realizacją przedmiotu Umowy z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę. 8. Ustala się następujące zasady zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku dokonywania zmian określonych w ust. 3 pkt 11): 1) Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego na piśmie o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 3 pkt 11) niniejszej umowy – w terminie 14 dni od dnia ich wystąpienia oraz przedstawić w tym terminie szczegółową kalkulację wzrostu kosztów wykonania zamówienia objętego niniejszą umową wraz z dokumentami potwierdzającymi powyższe okoliczności. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia dodatkowych dokumentów potwierdzających wystąpienie okoliczności określonych w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ich rzeczywistego wpływu na wzrost kosztów wykonania zamówienia. 2) obowiązek udowodnienia wpływu w/w zmian przepisów prawa na koszty wykonania zamówienia objętego niniejszą umową obciąża Wykonawcę. 3) okoliczności powoływane przez Wykonawcę muszą pozostawać w ścisłym związku z zakresem obowiązków Wykonawcy wynikających z wykonania zamówienia objętego niniejszą umową. 4) zmiana wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. Brak zgody Zamawiającego na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy nie stanowi podstawy do rozwiązania niniejszej umowy. 9. Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy bez uprzedniego wypowiedzenia z zachowaniem uprawnienia do naliczenia kar umownych, o których mowa w § 6 ust. 3 Umowy, jeżeli Wykonawca dopuszcza się rażącego naruszenia obowiązków wynikających z umowy w szczególności, gdy: 1) powtarzają się przypadki nienależytego wykonania umowy (co najmniej dwukrotnie); 2) Wykonawca naruszył obowiązki o których mowa w § 8 ust. 6 lub 7; 3) Wykonawca odmówił zawarcia umowy, o której mowa w § 9 ust. 6; 4) Wykonawca działa na szkodę Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-14, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Test symulacyjny Bowie - Dick
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Przedmiot zamówienia J.m. Ilość do przetargu 12 m-cy 1. Test symulacyjny Bowie– Dick 134°C - 3,5min. Samoprzylepne testy paskowe, pokryte polimerem z symetrycznie rozłożona substancja wskaźnikową na całej długości testu, walidowane z przyrządem testowym PCD posiadanym przez Szpital, składającym się z kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego, op – 250szt Op. 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191000-5, 33631600-8, 33772000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Test kontroli wsadu w procesie sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Przedmiot zamówienia J.m. Ilość do przetargu 12 m-cy 1. Zintegrowany test kontroli wsadu w procesie sterylizacji parą wodną. Samoprzylepne testy paskowe, pokryte polimerem z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na całej długości testu, walidowane z przyrządem testowym PCD posiadanym przez Szpital, składającym się z rurki kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego, op. – 250szt Op. 10 2. Zintegrowany test kontroli wsadu w procesie sterylizacji tlenkiem etylenu. Samoprzylepne testy paskowe, pokryte polimerem z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na całej długości testu, walidowane z przyrządem testowym PCD posiadanym przez Szpital, składającym się z rurki kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego, op. – 250szt Op. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191000-5, 33631600-8, 33772000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Testy biologiczne do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Przedmiot zamówienia J.m. Ilość do przetargu 12 m-cy 1. Biologiczny zestaw testowy o szybkim odczycie do pary wodnej, symulujący Część porowaty, zawierający wskaźnik biologiczny i kartę ze wskaźnikiem chemicznym do opisu cyklu. Do każdego pojedynczego zestawu dołączony jeden wskaźnik stosowany jako kontrola pozytywna wskaźników. Wskaźnik biologiczny zapewnia ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 3 godzinach inkubacji. Wykrycie aktywności metabolicznej spor/wynik pozytywny po ok 30-60 min. inkubacji. Odczyt automatyczny fluorescencji w autoczytniku poprzez wskazanie koloru na wyświetlaczu. Nakrętka wskaźnika w kolorze brązowym. Na fiolce repozycjonowalna nierwąca się naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu. Zgodność wskaźnika znajdującego się w zestawie z normą referencyjną potwierdzona certyfikatem niezależnej jednostki notyfikowanej. Do każdego zestawu dołączona jest dodatkowa fiolka. Szt. 1500 2. Biologiczny zestaw testowy o szybkim odczycie do tlenku etylenu, symulujący narzędzie rurowe, zawierający wskaźnik biologiczny . Do każdego pojedynczego zestawu dołączony jeden wskaźnik stosowany jako kontrola pozytywna wskaźników. Wykrycie aktywności metabolicznej spor/wynik pozytywny po ok 60-120 min. inkubacji. Wskaźnik biologiczny zapewnia ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 4 godzinach inkubacji. Odczyt wskaźnika automatyczny w autoczytniku poprzez wskazanie koloru na wyświetlaczu. Nakrętka wskaźnika w kolorze zielonym. Na fiolce repozycjonowalna nierwąca się naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu. Zgodność wskaźnika znajdującego się w zestawie z normą referencyjną potwierdzona certyfikatem niezależnej jednostki notyfikowanej.Do każdego zestawu dołączona jest dodatkowa fiolka. szt 300 3. Autoczytnik przeznaczony do inkubacji wskaźników biologicznych do tlenku etylenu o ostatecznym odczycie po 3 godzinach. Kompatybilny z testami z poz. 2. Wskaźniki inkubowane w 10 komorach o kształcie litery "D", czas pozostały do końca inkubacji wyświetlany w sposób ciągły, (co 1 minuta) i indywidualny dla każdej komory inkubacyjnej. Wynik inkubacji widoczny na wyświetlaczy LCD za pomocą znaku "+" lub "-" oraz sygnału dźwiękowego w przypadku pozytywnego wyniku. Automatyczna informacja o nieprawidłowym umieszczeniu wskaźnika biologicznego w komorze inkubacyjnej. Odczyt automatyczny, na podstawie fluorescencji. szt 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191000-5, 33631600-8, 33772000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Taśma sterylizacyjna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Przedmiot zamówienia J.m. Ilość do przetargu 12 m-cy 1. Taśma samoprzylepna na rolce, do zaklejania części pakowanych w papier krepowy i włókninę, bez wskaźników (bez indykatora), szerokość 25 mm długość 50 m Szt. 500 2. Taśma samoprzylepna na rolce, do zaklejania części pakowanych w papier krepowy i włókninę, ze wskaźnikiem (indykator), szerokość 25 mm długość 50 m szt 300 3. Podajnik do w/w taśm, metalowy podwójny szt 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191000-5, 33631600-8, 33772000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Kontrola szczelności zgrzewu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Przedmiot zamówienia J.m. Ilość do przetargu 12 m-cy 1. Arkusze kontroli szczelności zgrzewu w zgrzewarkach rotacyjnych dla wszystkich rodzajów opakowań zgodne z wymaganiami normy PN EN ISO 11607 op. =250szt. Op. 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191000-5, 33631600-8, 33772000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Etykiety sterylizacyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Przedmiot zamówienia J.m. Ilość do przetargu 12 m-cy 1. Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną z miejscami informacyjnymi: w rzędzie pierwszym – numer operatora (1-2 symbole w tym cyfry lub litery i znaki interpunkcyjne), numer sterylizatora (1-3 symbole w tym cyfry i znaki interpunkcyjne), numer cyklu (2-3 symbole w tym cyfry i znaki interpunkcyjne), kod Częśću (2-4 symbole w tym cyfry lub litery i znaki interpunkcyjne),w rzędzie drugim – datę sterylizacji (8-12 w tym cyfry i znaki interpunkcyjne),w rzędzie trzecim – datę ważności (8-12 w tym cyfry i znaki interpunkcyjne).Etykiety o wymiarach 22x29mm kompatybilne z posiadaną przez Szpital metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet, lub Zaoferowanie innego systemu zgodnie z parametrami wskazanymi w OPZ wraz z nieodpłatnym użyczeniem metkownic na czas trwania umowy w ilości 4szt w przypadku awarii metkownicy wymiana/naprawa na koszt Wykonawcy.Op. – 12 rolek = 750 szt. etykiet + wałek z tuszem Op. 15 2. Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem sterylizacji tlenkiem etylenu z miejscami informacyjnymi: w rzędzie pierwszym – numer operatora (1-2 symbole w tym cyfry lub litery i znaki interpunkcyjne), numer sterylizatora (1-3 symbole w tym cyfry i znaki interpunkcyjne), numer cyklu (2-3 symbole w tym cyfry i znaki interpunkcyjne), kod Częśću (2-4 symbole w tym cyfry lub litery i znaki interpunkcyjne), w rzędzie drugim – datę sterylizacji (8-12 w tym cyfry i znaki interpunkcyjne), w rzędzie trzecim – datę ważności (8-12 w tym cyfry i znaki interpunkcyjne). Etykiety o wymiarach 22x29mm kompatybilne z posiadaną przez Szpital metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet, lub Zaoferowanie innego systemu zgodnie z parametrami wskazanymi w OPZ wraz z nieodpłatnym użyczeniem metkownic na czas trwania umowy w ilości 4szt w przypadku awarii metkownicy wymiana/naprawa na koszt Wykonawcy. Op. – 12 rolek = 750 szt. etykiet + wałek z tuszem Op. 4
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191000-5, 33631600-8, 33772000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Papier sterylizacyjny krepowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Przedmiot zamówienia J.m. Ilość do przetargu 12 m-cy I Papier sterylizacyjny krepowy – zielony i biały, do pakowania materiałów sterylizowanych parą wodną, tlenkiem etylenu o gramaturze papieru 60g/m², odporny na pęknięcia, wypukliny i przesiąkanie, zgodny z normą PN EN 868-2 oraz ISO 11607-1. a 450x450 a 500 Op. 1 b 600x600 a 500 Op. 12 c 1000x1000 a 250 Op. 70 d 1200x1200 a 100 Op. 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191000-5, 33631600-8, 33772000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Pisak do oznaczania zestawów i Częśćów sterylizacyjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Przedmiot zamówienia J.m. Ilość do przetargu 12 m-cy 1. Pisak nietoksyczny, odporny na warunki procesu sterylizacji i działanie wody, grubość 0,75-1,00mm, w kolorach czarnym, czerwonym, niebieskim lub zielonym Szt. 150
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191000-5, 33631600-8, 33772000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Włóknina celulozowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Przedmiot zamówienia J.m. Ilość do przetargu 12 m-cy 1 Włóknina celulozowa niebieska; gramatura minimum 57g/m²; zawartość chlorków ≤0,05%; zawartość siarczanów ≤ 0,25%; wytrzymałość na rozciąganie liniowe na sucho w kierunku walcowania ≥ 2,1 kN/m, w kierunku poprzecznym ≥0,9 kN/m; wytrzymałość na rozciąganie liniowe na mokro w kierunku walcowania ≥ 1,7 kN/m, w kierunku poprzecznym ≥0,7 kN/m; wytrzymałość na przepuklenie ≥210 kPa na sucho i ≥180 kPa na mokro; wytrzymałość na rozdarcie w kierunku walcowania ≥ 1550 mN, w kierunku poprzecznym ≥ 1050 mN; niezwilżalność roztworem soli fizjologicznej ≥ 110 min; przeznaczona do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu a 45 x 45cm a 500szt Op. 1 b 60 x 60 cm a 500szt Op. 9 c 100 x 100cm a 250szt Op. 33 d 120x120cm a 100szt Op. 30
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191000-5, 33631600-8, 33772000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Środki do konserwacji sprzętu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Przedmiot zamówienia J.m. Ilość do przetargu 12 m-cy 1. Nietoksyczny olej syntetyczny do konserwacji napędów wiertarek, możliwość używania zgodnie z normą EN ISO17665w sterylizacji parowej. dozowanie kroplowe, pojemność 50 ml Szt. 15 2. Nietoksyczny olej syntetyczny do konserwacji napędów wiertarek i pielęgnacji narzędzi chirurgicznych, możliwość używania zgodnie z normą EN ISO17665 w sterylizacji parowej, w aerozolu, posiadający kilka rodzajów nakładek dyfuzyjnych, pojemność 300-400ml Szt. 60
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191000-5, 33631600-8, 33772000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Filtry do kontenerów sterylizacyjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Przedmiot zamówienia J.m. Ilość do przetargu 12 m-cy 1. Filtry do kontenerów sterylizacyjnych, papierowe, jednorazowego użytku, okrągłe, z naniesionym wskaźnikiem procesu sterylizacji parą wodną o średnicy 190mm, z otworem centralnym o średnicy 6mm, op. 500szt. Op. 6
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191000-5, 33631600-8, 33772000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Rękawy papierowo – foliowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Przedmiot zamówienia J.m. Ilość do przetargu 12 m-cy I Rękaw papierowo-foliowy z zakładką, długość 100m, gramatura papieru 60-70g/m², laminat foliowy min 6-cio warstwowy (nie licząc warstwy kleju), wskaźniki chemiczne do pary wodnej, tlenku etylenu i formaldehydu, oznaczenia i wskaźniki umieszczone na papierze pod folią, wszystkie oznaczenia poza przestrzenią załadowczą, opisy dotyczące wskaźników na rękawach w języku polskim, nr LOT i rozmiar podany na rękawie. Powierzchnia wskaźnika sterylizacji min 100mm². Piktogram wskazujący kierunek bezpiecznego otwierania zarówno od strony folii jak i papieru. Zgodność opakowań z wymaganiami PN EN 868-3,5, oraz ISO 11607- 1. a 100x40x100m Szt. 40 b 150x50x100m Szt. 40 c 200x50x100m Szt. 40 d 250x60x100m Szt. 30 e 300x60x100m Szt. 1 f 420x90x100m Szt. 1 II Rękaw papierowo-foliowy płaski, długość 200m, gramatura papieru 60-70g/m², laminat foliowy min 6-cio warstwowy (nie licząc warstwy kleju), wskaźniki chemiczne do pary wodnej, tlenku etylenu i formaldehydu, oznaczenia i wskaźniki umieszczone na papierze pod folią, wszystkie oznaczenia poza przestrzenią załadowczą, opisy dotyczące wskaźników na rękawach w języku polskim, nr LOT i rozmiar podany na rękawie. Powierzchnia wskaźnika sterylizacji min 100mm². Piktogram wskazujący kierunek bezpiecznego otwierania zarówno od strony folii jak i papieru. Zgodność opakowań z wymaganiami PN EN 868-3,5, oraz ISO 11607- 1. a 75mmx200m Szt. 30 b 100mmx200m Szt. 35 c 150mmx200m Szt. 45 d 200mmx200m Szt. 30 e 250mmx200m Szt. 25 f 300mmx200m Szt. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191000-5, 33631600-8, 33772000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Plomby do kontenerów sterylizacyjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Przedmiot zamówienia J.m. Ilość do przetargu 12 m-cy 1. Plomby z tworzywa sztucznego odpornego na procesy sterylizacji parą wodną, jednorazowe, posiadające miejsce na naklejenie etykiety sterylizacyjnej. Kolor plomby – biały, czerwony, niebieski lub żółty, op. 100szt. Op. 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191000-5, 33631600-8, 33772000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Test kontroli mycia i dezynfekcji w myjkach ultradźwiękowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Przedmiot zamówienia J.m. Ilość do przetargu 12 m-cy 1. Test codziennej kontroli skuteczności mycia narzędzi chirurgicznych w myjniach ultradźwiękowych, sprawdzający obecność energii ultradźwiękowej podczas mycia, op. 30szt. Op. 12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191000-5, 33631600-8, 33772000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Torebka włókninowo-foliowa do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Przedmiot zamówienia J.m. Ilość do przetargu 12 m-cy I Torebki włókninowo-foliowe – do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu, do pakowania wyrobów cięższych i większych objętościowo. Produkt wykonany z włókniny celulozowo- poliestrowej o gramaturze 60g/ m2 oraz przezroczystego laminatu foliowego poliestrowo- polipropylenowego (grubość poliestru 12 mikrometrów, grubość polipropylenu 38 mikrometrów). Temperatura zgrzewania 170x185 °C Zgodność opakowań z wymaganiami PN EN 868-5, oraz ISO 11607- 1. a 270 mm x 450 mm a 100 Op. 18 b 320 mm x 500mm a 100 Op. 14 c 420mm x 600mm a 100 Op. 16 d 480mm x 750mm a 100 Op. 17
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191000-5, 33631600-8, 33772000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin dsotawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Rękawice do procedur dezynfekcyjnych z przedłużonym mankietem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Przedmiot zamówienia J.m. Ilość do przetargu 12 m-cy 1. Rękawice syntetyczne, nitrylowe o przedłużonym mankiecie, bezpudrowe, kształt uniwersalny, mankiet rolowany, w rozmiarach XS – XL, powierzchnia zewnętrzna teksturowana na końcach palców, powierzchnia wewnętrzna chlorowana, długość rękawicy   minimum 300 mm, grubość na palcu 0.14 mm, na dłoni 0.09 mm oraz na mankiecie 0.07 mm, siła zrywu   minimum przed starzeniem 8.0 N oraz   minimum po starzeniu 9.5 N, wydłużenie minimum przed starzeniem 500% i minimum po starzeniu 400%, rękawice bez protein lateksu, posiadające AQL 1.5, rękawice zgodne z Dyrektywa o Wyrobie Medycznym MDD 93/42/EEC & 2007/47/EC w klasie I oraz Dyrektywa o Środkach Ochrony Indywidualnej - PPE 89/686/EEC  w kategorii III, rękawice zgodne z EN 455(1-4), EN 374, EN 420, EN 388, posiadające Certyfikat Badania Typu WE w kategorii III Środków Ochrony Indywidualnej, rękawice przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671, rękawice  przebadane na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3, rękawice oznakowane fabrycznie zgodnie z MDD/PPE - rękawice diagnostycznie i ochronne, oznakowany  fabrycznie poziom AQL,  oznakowane fabrycznie informacją ‘wolne od akceleratorów chemicznych’, oznakowane datą produkcji, ważności i numerem serii, opakowanie papierowe a’100 sztuk z podziałem kolorystycznym opakowania ze względu na poszczególne rozmiary. Na opakowaniu oznakowanie zgodności z normami: EN 455, EN 420, EN 388, EN 374, ASTM D 6978, ASTM F 1671. Op. 300
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191000-5, 33631600-8, 33772000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Wskaźnik chemiczny klasy 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Przedmiot zamówienia J.m. Ilość do przetargu 12 m-cy 1. Wskaźnik chemiczny klasy 5 do pary wodnej z przesuwającą się substancją wskaźnikową w okienku o długości 2,5-3,0 cm, do zastosowania we wszystkich cyklach sterylizacji parą wodną, nie wymagający interpretacji zmiany koloru, Parametry punktu końcowego w 3 temperaturach badane dla każdej serii i podane na opakowaniu. Zgodność z normą ISO 11140, op. 100 szt. Op. 150
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191000-5, 33631600-8, 33772000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Kaseta drukująca do myjni-dezynfektorów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Przedmiot zamówienia J.m. Ilość do przetargu 12 m-cy 1. Kaseta drukująca do myjni-dezynfektorów Miele PG 8528, kolor wydruków - czarny Szt. 80
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191000-5, 33631600-8, 33772000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19 Nazwa: Test kontroli skuteczności mycia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Przedmiot zamówienia J.m. Ilość do przetargu 12 m-cy 1. Test codziennej kontroli skuteczności mycia narzędzi chirurgicznych w myjniach dezynfektorach posiadający wzorcową substancję testową zgodną z normą EN ISO 15883-5, zawierającą dwa rodzaje białek, lipidy i polisacharydy. Do testów w pierwszej dostawie muszą być dołączone uchwyty – 2szt., op. 100szt Op. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191000-5, 33631600-8, 33772000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20 Nazwa: Test chemiczny kontroli procesów dezynfekcji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Przedmiot zamówienia J.m. Ilość do przetargu 12 m-cy 1. Test chemiczny klasy 6 do kontroli procesu dezynfekcji termicznej w myjni –dezynfektorze, paskowy dla parametrów 90°C – 5min, op. 100szt. Op. 12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191000-5, 33631600-8, 33772000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21 Nazwa: Papier termiczny do drukarki sterylizatora MMM
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Przedmiot zamówienia J.m. Ilość do przetargu 12 m-cy 1. Papier termiczny do drukarki sterylizatora MMM Selectomat, szerokość rolki 110mm, średnica 42mm Szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191000-5, 33631600-8, 33772000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
cena 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22 Nazwa: Koperty systemu dokumentacji procesów sterylizacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Przedmiot zamówienia J.m. Ilość do przetargu 12 m-cy 1. Koperty dwustronne systemu dokumentacji ( kompatybilne z systemem dokumentacji prowadzonym w Szpitalu) do zapisywania i przechowywania dokumentów potwierdzających prawidłową pracę sterylizatorów , czytelna i przejrzysta forma, możliwość zawarcia informacji o prawidłowości przeprowadzanych procesów oraz z możliwością naklejenia testów kontroli sterylizacji - chemicznych i biologicznych Szt. 400
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191000-5, 33631600-8, 33772000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23 Nazwa: Materiały eksploatacyjne do komputerowego systemu zarządzania narzędziami chirurgicznymi Medok
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Przedmiot zamówienia J.m. Ilość do przetargu 12 m-cy 1. Etykiety obiegowe – para wodna. Etykiety ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną do komputerowego systemu dokumentacji o wymiarach pojedynczej etykiety 58x35mm, przeznaczone do użytku w posiadanych drukarkach Gk420t firmy Zebra. Typu Sandwich dwuwarstwowe (dwukrotnie przylepne). Dwudzielne- górna warstwa podzielona w poziomie na dwie równe części, z perforacją pomiędzy etykietami ułatwiającą oderwanie. Dostarczone w rolkach zawierających 1000 szt etykiet każda. Średnica zewnętrzna rolki nie większa niż 125mm. rol 30 2. Etykiety obiegowe – tlenek etylenu. Etykiety ze wskaźnikiem sterylizacji tlenkiem etylenu do komputerowego systemu dokumentacji o wymiarach pojedynczej etykiety 58x35mm, przeznaczone do użytku w posiadanych drukarkach Gk420t firmy Zebra. Typu Sandwich dwuwarstwowe (dwukrotnie przylepne). Dwudzielne- górna warstwa podzielona w poziomie na dwie równe części, z perforacją pomiędzy etykietami ułatwiającą oderwanie. Dostarczone w rolkach zawierających 1000 szt etykiet każda. Średnica zewnętrzna rolki nie większa niż 125mm. rol 5 3. Etykiety oznacznikowe. Etykiety poliestrowe, białe, błyszczące, z klejem akrylowym, do komputerowego systemu dokumentacji, o wymiarach pojedynczej etykiety 30x80mm, do użytku w posiadanych drukarkach Gk420t firmy Zebra. Przeznaczone do trwałego oznaczania pojemników transportowych używanych w CS. Odporne na ścieranie, rozmazywanie oraz środowisko panujące w myjniach-dezynfekataorach i sterylizatorach w czasie ich pracy. Rolki zawierające 1000 szt. etykiet każda. Średnica zewnętrzna rolki nie większa niż 125mm. rol 2 4. Taśma żywiczna. Taśma barwiąca żywiczna do zadruku etykiet foliowych, przeznaczona do użytku w posiadanych drukarkach Gk420t firmy Zebra. Długość nie mniejsza niż 74m. Dopuszczalna szerokość taśmy nie mniejsza niż 85mm, nie większa niż 110mm. Średnica rolki 0,5 cala. Kolor czarny szt 7 5. Taśma woskowa. Taśma barwiąca woskowa do zadruku etykiet obiegowych, przeznaczona do użytku w posiadanych drukarkach Gk420t firmy Zebra. Długość nie mniejsza niż 74m. Dopuszczalna szerokość taśmy nie mniejsza niż 84mm, nie większa niż 110mm. Średnica rolki 0,5 cala. Kolor czarny. szt 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191000-5, 33631600-8, 33772000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24 Nazwa: naboje gazowe do sterylizatora gazowego Steri-Vac5xl.oraz oryginalny papier do drukarki n/w sterlizatora
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Lp Przedmiot zamówienia J.m Ilość do przetargu 12m-cy 1. Naboje gazowe do sterylizatora gazowego 3M, zawierające 100 gram czystego EO, zgodne z instrukcją użytkowania sterylizatora i dopuszczone przez producenta sterylizatora na podstawie oświadczenia producenta sterylizatora. Nabój ma posiadać płaskie dno i wymiary: wysokość 16,5 cm, średnica 3,3cm.Przeznaczone do modelu Steri-Vac5xl. szt. 300 2. Oryginalny papier do drukarki sterylizatora gazowego Steri-Vac 5x1 Rolka 79mmx30m2 rolki w op. 2 szt. szt. 6
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191000-5, 33631600-8, 33772000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
termin dostawy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie przeglądu autoklawu - Otwock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Kupiłam autoklaw używany ale w bardzo dobrym stanie. Chce go zarejestrować i potrzebuje zrobić przegląd tego autoklawu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI