DOSATWA LEKÓW

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSATWA LEKÓW
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Dworek
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-12-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyOśrodek dla Osób Uzależnionych SPZOZ "Nowy Dworek"
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-02
  • Numer ogłoszenia630460-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 630460-N-2019 z dnia 2019-12-02 r.

Ośrodek dla Osób Uzależnionych SPZOZ "Nowy Dworek": DOSATWA LEKÓW
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Dostawa leków
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek dla Osób Uzależnionych SPZOZ "Nowy Dworek", krajowy numer identyfikacyjny 12864060000000, ul. Nowy Dworek  46 , 66-200  Nowy Dworek, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 381 10 91, 68 381 01 67, e-mail i.kimsa@nowydworek.com, faks 68 381 01 67 wew. 11.
Adres strony internetowej (URL): www.nowydworek.com
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.nowydworek.com

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
9. Zamawiający nie dopuszcza składania oświadczeń z art. 25a środkami komunikacji elektronicznej ani faksem. Dopuszcza tylko formę papierową. 10. Korespondencja z wykonawcami ( z wyłączeniem pkt. IV.10) może odbywać się za pomocą poczty elektronicznej na adres: przetargi@nowydworek.com o parametrach: a) całkowita pojemność skrzynki wynosi: 10Gb, b) przepustowość łącza internetowego wynosi: 10Gbps, c) maksymalna wielkość pojedynczego załącznika: 30Mb, d) maksymalna wielkość całej wiadomości : 100Mb, e) rodzaj przyjmowanych plików: pdf, f) rodzaj wysyłanych plików: pdf, word, exel, g) automatyczna odpowiedź potwierdzającą otrzymanie korespondencji.
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSATWA LEKÓW
Numer referencyjny: 2/ZP/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pakiet – Leki psychiatryczne Lp. Nazwa międzynarodowa leku dawka leku postać leku ilość w opakowaniu Razem na 2020 rok 1 Acidum valproicum 300mg kapsułki 100 3 2 Acidum valproicum 500mg kapsułki 100 7 3 amisulpridum 200mg tabletki 30 30 4 amitriptylini hydrochloridum 25mg tabletki 60 7 5 aripiprazolum 15mg tabletki 14 52 6 biperidenum 2mg tabletki 50 18 7 buspironum 10mg tabletki 60 25 8 buspironum 5mg tabletki 60 6 9 carbamazepinum 200mg tabletki 50 19 10 carbamazepinum 400mg tabletki 50 65 11 carbamazepinum 300mg tabletki 50 32 12 chlorprothexinum 15mg tabletki 50 55 13 chlorprothexinum 50mg tabletki 50 10 14 Citalopramum 20mg tabletki 28 21 15 Citalopramum 40mg tabletki 28 10 16 clomipraminum 75mg tabletki 20 15 17 clomipraminum 25mg tabletki 30 1 18 clomipraminum 10mg tabletki 30 4 19 clozapinum 100mg tabletki 50 26 20 Clozapinum 25mg tabletki 50 7 21 Diazepamum 10mg/2ml ampułki 5 1 22 doxepinum 10mg kapsułki 30 54 23 doxepinum 25mg kapsułki 30 164 24 escitalopramum 10mg tabletki 28 61 25 Fluoxetinum 10mg tabletki 28 14 26 Fluoxetinum 20mg kapsułki 28 73 27 Fluoxetinum 20mg/1ml ampułki 1 1 28 flutenpixolum 0,5mg tabletki 50 10 29 flutenpixolum 3mg tabletki 50 2 30 haloperidolum 1mg tabletki 40 53 31 haloperidolum 5mg tabletki 30 7 32 hydroxyzinum 10mg tabletki 30 69 33 hydroxyzinum 25mg tabletki 30 331 34 Lamotriginum 100mg tabletki 30 48 35 Lamotriginum 25mg tabletki 30 19 36 Levetiracetam 500mg tabletki 50 5 37 levomepromazinum 25mg tabletki 50 18 38 Lithii carbonas 250mg tabletki 60 14 39 mianserinum 10mg tabletki 30 23 40 mianserinum 30mg tabletki 30 41 41 Mirtazapinum 30mg tabl. rozp. W j. Ustnej 30 0 42 Moclobemidum 150mg tabletki 30 0 43 natrii valproas 300mg tabletki 30 72 44 natrii valproas 500mg tabletki 30 175 45 Olanzapinum 5mg tabletki 28 297 46 opipramolum 50mg tabletki 20 37 47 paroxetinum 20mg tabletki 30 33 48 perazinum 100mg tabletki 30 50 49 perazinum 25mg tabletki 20 106 50 piracetamum 1,2g tabletki 60 31 51 pregabalinum 150mg kapsułki 56 55 52 pregabalinum 75mg kapsułki 56 23 53 pridinolum hydrochloridum 5mg tabletki 50 23 54 promazinum 100mg tabletki 60 4 55 promazinum 25mg tabletki 60 8 56 promazinum 50mg tabletki 60 17 57 Promethazinum 25mg drażetki 20 6 58 Promethazinum 10mg drażetki 20 0 59 Quetiapinum 100mg tabletki 60 59 60 Quetiapinum 25mg tabletki 30 54 61 Quetiapinum 150mg tabletki 60 0 62 risperidonum 1mg tabletki 20 121 63 risperidonum 2mg tabletki 20 115 64 risperidonum 3mg tabletki 20 33 65 Risperidonum 37,5mg ampułkostrzykawka 1 2 66 Risperidonum 50mg ampułkostrzykawka 1 2 67 sertralinum 100mg tabletki 28 61 68 sertralinum 50mg tabletki 28 95 69 sulpiridum 100mg kapsułki 24 33 70 sulpiridum 200mg tabletki 30 9 71 sulpiridum 50mg kapsułki 24 10 72 tianeptinum 12,5mg tabletki 30 0 73 tiapridum 100mg tabletki 20 0 74 trazodonum 150mg tabletki 20 117 75 trazodonum 75mg tabletki 30 9 76 Venlafaxinum 37,5mg tabletki 28 31 77 Venlafaxinum 75mg tabletki 28 137 78 Zuclopenthixoli decanoas 200mg/1ml ampułki 10 1 79 zuclopenthixolum 10mg tabletki 100 2

II.5) Główny kod CPV: 33600000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-01   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: 1) Określone powyżej w pakietach ilości mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone zapotrzebowanie Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia. Nazwy podanych leków są często nazwami handlowymi i powinny być traktowane jako przykład preparatu zawierającego daną substancję czynną w konkretnej dawce, postaci i ilości. Użyte w specyfikacji nazwy nie sugerują producenta. 2) Wykonawca może zaoferować wyłącznie produkty lecznicze, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r., Prawo farmaceutyczne (tj.: Dz. U z 2016r., poz. 2142 z późn. zmianami) – dotyczy produktów leczniczych. Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 211z późn. zmianami) – dotyczy wyrobów medycznych. Oferty muszą być zgodne z art. 9 ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych z dnia 12 maja 2011 r. ( tj. Dz. U. z 2016.1536 z późn. zmianami ) 3) Dostawy będą realizowane sukcesywnie, według zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego telefonicznie, z terminem dostawy na dzień i o godzinę wskazaną przez Zamawiającego w dniach poniedziałek-sobota, z zapewnieniem dostaw na dni świąteczne. Dostawa artykułów będących przedmiotem umowy będzie dokonywana transportem dostawcy. Koszt transportu wliczony jest w cenę towaru. 4) W przypadku innej ilości leku w opakowaniu niż jest w SIWZ należy przeliczyć proporcjonalnie ilość do dwóch miejsc po przecinku. 5) Należy podać odpłatność za lek nie uwzględniającą refundacji. 6) Termin ważności oferowanych produktów leczniczych nie może być krótszy niż 12 miesięcy od chwili podpisania umowy. 7) Miejscem dostawy przedmiotu umowy jest: filia Zamawiającego Jordanowo 53; 8) Odbioru kolejnych dostaw wymienionych w umowie , dokona upoważniony przedstawiciel Zamawiającego w miejscu wykonania umowy. 9) Wykonawca ma obowiązek bezpłatnie odebrać od Zamawiającego leki nie wykorzystane do utylizacji. 10) Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy w całości bądź w części w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach – zgodnie z art. 145 ustawy pzp. Pozostałe warunki i przesłanki odstąpienia określa §7 projektu umowy. 11) Dostarczane leki muszą posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego minimum 12 miesięczny okres przydatności do użycia. 12) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą wskazanie producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek poprzez wykazanie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, a w szczególności posiadają zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej zgodnie z art. 75 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity z dnia 17 lipiec 2018 r. Dz.U. z 2018 r. poz. 1375).) wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie wprowadzania do obrotu artykułów objętych ofertą lub inny dokument upoważniający Wykonawcę do obrotu i sprzedaży produktów leczniczych na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej - w formie koncesji, zezwolenia na obrót i sprzedaż leków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek poprzez złożenie oświadczenia – stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek poprzez złożenie oświadczenia – stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.. Koncesje, zezwolenie lub licencje - zgodnie z treścią pkt. 2,2,1 SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. W celu wykazania braku podstawy do wykluczenia, określonej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy, które przewiduje Zamawiający zgodnie z art.144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz jej warunki: A. waloryzacja ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT dotyczącej przedmiotu zamówienia, B. zmiana terminów płatności w przypadku zmian w terminach finansowania świadczeń przez Narodowy Fundusz Zdrowia, C. zmiana wielkości przedmiotu umowy nie więcej jednak niż 15%, w przypadku zmniejszenia kontraktu zawartego z Narodowym Funduszem Zdrowia i tym samym zmniejszenia ilości udzielanych świadczeń (wykonawca zagwarantuje zmniejszenie lub zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zamówień w przypadkach, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy np. niemożliwe do przewidzenia nagłe zmniejszenie lub zwiększenie stanu osobowego leczonych), D. wypowiedzenie umowy w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności np. klęska żywiołowa. E. w przypadku zmiany siedziby wykonawcy lub zamawiającego, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu, F. w przypadku zmiany nazwy oraz formy prawnej stron (np. przekształcenie spółki cywilnej w spółkę jawną) , zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu, G.w przypadku zmiany ceny na cenę korzystniejszą dla Zamawiającego, wynikającą z obniżenia cen rynkowych, trwających promocji lub innych zdarzeń, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu po obniżonej cenie, H. jeśli w toku umowy którakolwiek z pozycji z formularza cenowego zostanie wycofana z rynku, lub zaprzestana jej produkcja, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany takiej pozycji na produkt równoważny, I. jeśli w toku umowy okaże się, że którakolwiek z pozycji z formularza cenowego nie jest dostępna na rynku z jakichkolwiek innych niż wymienione powodów, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany takiej pozycji na produkt równoważny.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-10, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymodelowanie włosów w sobotę 11.05.24 r.- Skąpe
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymodelowanie włosów w sobotę 11.05.24 r. na komunię. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: „Dostawa środków dezynfekcyjnych”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Nowy Dworek: DOSTAWA LEKÓW
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Nowy Dworek: DOSTAWA LEKÓW
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: zakup i sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego do zabiegów radiologicznych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Zdrowie i uroda: „Dostawa środków dezynfekcyjnych”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI