Całodobowy dozór na terenie Szpitala

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Całodobowy dozór na terenie Szpitala
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-02-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-28
  • Numer ogłoszenia506919-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 506919-N-2020 z dnia 2020-01-28 r.

Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie: Całodobowy dozór na terenie Szpitala
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 63016100000000, ul. os. Na Skarpie  66 , 31-913  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. (012) 6441956, , e-mail zpubl@zeromski-szpital.pl, , faks (012) 6444756.
Adres strony internetowej (URL): www.zeromski-szpital.pl
Adres profilu nabywcy: www.zeromski-szpital.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie na adres wskazany poniżej
Adres:
Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SPZOZ w Krakowie os. Na Skarpie 66 31-913 Kraków Polska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowy dozór na terenie Szpitala
Numer referencyjny: ZP/1/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Całodobowy dozór na terenie Szpitala 1. Całodobowa usługa ochrony osób i mienia na terenie Szpitala Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej/stała lub doraźna ochrona , stały dozór sygnałów przesyłanych , gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych / Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia będzie wykonywana w czasie trwania umowy przez 7 dni w tygodniu przez pracowników Wykonawcy. Pracownicy dozoru muszą być jednakowo umundurowani oraz wyposażeni w identyfikatory, a strażnicy nocni winni być w czasie służby wyposażeni w następujące środki: łączność telefoniczna lub łączność radiowa (środek łączności umożliwiający niezakłóconą łączność pomiędzy strażnikiem, a strażnikiem na portierni głównej - obukierunkowo), rower lub skuter dla strażnika obchodowego umożliwiający szybkie przemieszczanie się pracownika i patrolowanie terenu . Wykonawca zapewni pracownika na każdej portierni Zamawiającego wykonującego obowiązki zgodnie z zakresem czynności. Wykonawca winien posiadać patrole interwencyjne , które mają w szczególnych sytuacjach podejmować działania na wezwanie pracowników pełniących dyżur w obiekcie , lub na zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu grafiki służb pracowników oraz zapewnić stałość pracowników na poszczególnych portierniach. I. DOZÓR OBIEKTÓW - wykaz obiektów, pomieszczeń i terenu na zewnątrz Szpitala. Główny kompleks budynków Szpitala przy os. Na Skarpie 66 w Krakowie: - główne wejście do szpitala I piętro i parter (Pawilon C) - wejście do poradni, - wejście koło II Oddziału Chorób Wewnętrznych i Kardiologii z Odcinkiem Intensywnej Terapii Kardiologicznej - wejście koło Izby Przyjęć Oddziału. Ginekologiczno - Położniczego (Pawilon E) - 2 x wejście koło Oddziału Chorób Wewnętrznych (Pawilon A-1) - wejście do Oddziału Otolaryngologii (Pawilon A) - wejście koło Izby Przyjęć Oddziału. Pediatrycznego (Pawilon D) - brama koło Apteki Galen (Pawilon C) - pomieszczenia w tunelach w głównym budynku tj: -Magazyn Gospodarczy -Magazyn Medyczny -Magazyn Ubrań Chorych -Apteka Szpitalna -Pomieszczenia Centralnej Sterylizatorni -Pomieszczenia Szatni -Szkoła Rodzenia -Sala Konferencyjna -Pomieszczenia przylegające do oddziałów - budynek Administracji (Pawilon A) - brama wewnętrzna przy Małopolskiej Regionalnej Stacji Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa - budynek Oddziału. Obserwacyjno - Zakaźnego oraz Oddziału Dermatologii (Pawilon G ) - budynek Pracowni Anatomopatologicznej - brama w ogrodzeniu koło Pracowni Anatomopatologicznej - budynek i główna brama wjazdowa do Szpitala - budynek i brama wjazdowa dla karetek i służb technicznych wraz wejściem - budynek Pralni i Kuchni (Archiwum Medyczne) oraz Stolarni (Pawilon K- P) - budynek Działu Technicznego i Stacji Uzdatniania Wody (studnie, zbiornik wody - ujęcie wody) - pomieszczenia magazynowe koło II Oddziału Chorób Wew. i Kardiologii z Odcinkiem Intensywnej Terapii Kardiologicznej (wiaty), pomieszczenie odpadów medycznych , miejsca składowania pozostałych odpadów - rampa tlenowa, zbiornik tlenu - teren lądowiska dla helikopterów Teren zewnętrzny, na którym znajdują się obiekty podlegające dozorowi wynosi 11 ha. Plan terenu szpitala stanowi załącznik nr 1.1. do SIWZ. II. DOZÓR OBIEKTÓW - zakres obowiązków Strażników i Strażników nocnych. Dozór obiektów pełniony będzie codziennie w dni robocze, soboty, niedziele, święta S t r a ż n i c y * Portiernia R - brama wjazdowa karetek - całodobowo / 1 osoba / * Portiernia w budynku głównym I Piętro (Pawilon C) - całodobowo / 1 osoba / * Portiernia Oddziału Chorób Infekcyjnych i Pediatrii (Pawilon G) - całodobowo / 1 osoba / * S t r a ż n i k patrolujący parkingi i teren zewnętrzny Szpitala , pomieszczenia SOR, pomieszczenia nocnej i świątecznej pomocy ( os. Na Skarpie 66 w Krakowie) - całodobowo / 1 osoba / Do obowiązków s t r a ż n i k a - brama wjazdowa dla karetek całodobowo - Portiernia R - 24 godziny należy: 1. Obsługa bramy wjazdu i wyjazdu - każdorazowe otwieranie szlabanu przy wjeździe i wyjeździe karetek oraz uprawnionych samochodów. 2. Udzielanie informacji (odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych) 3. Czuwanie, aby na teren obiektu nie wchodziły osoby nieuprawnione oraz nie wjeżdżały inne samochody niż tylko uprawnione. 4. Czuwanie i przestrzeganie, aby mienie kontrolowanego obiektu nie było wynoszone i wywożone bez zezwolenia Dyrekcji Szpitala. 5. Zawiadomienie, zgodnie z instrukcją, osób odpowiedzialnych lub odpowiednich instytucji w razie pożaru, kradzieży lub innego niebezpieczeństwa. 6. Zapewnienie bezpieczeństwa i porządku publicznego w rejonie pełnienia służby. 7. Przestrzeganie zasad właściwego zachowania się na służbie, kulturalne odnoszenie się do interesantów. 8. Podejmowanie interwencji w stosunku do osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla zdrowia lub życia ludzkiego do czasu przyjazdu Policji lub Straży Miejskiej. Przed podjęciem interwencji Strażnik zobowiązany jest zawiadomić o incydencie Policję lub Straż Miejską. 9. Strażnik zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej, przestrzegania przepisów wewnętrznych i porządkowych Szpitala, a w szczególności przepisów p-poż. 10. Strażnik nie może opuścić stanowiska pracy bez przekazania swych czynności następnej zmianie i wpisania meldunku do książki raportów o odbytej służbie. 11. Zatrzymywanie osób wchodzących z psami na teren Szpitala. 12. Wykonywanie innych czynności według potrzeb zlecanych przez Szpital nie objętych niniejszym zakresem. Do obowiązków S t r a ż n i k a - portiernia całodobowa - główne wejście I Piętro należy: 1. Obsługa wejścia (wydawanie kluczy i ich odbiór / rejestracja w książce kluczy /, zamykanie drzwi i bram, odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych oraz obsługa centrali p.poż). 2. Po godzinie 16:00 sprawdzenie i zamknięcie wejścia do budynku administracyjnego (pawilon A), otwarcie tego wejścia o godz. 6:00 rano. 3. Udzielanie informacji interesantom, pacjentom 4. Czuwanie i przestrzeganie, aby na teren obiektu nie wchodziły osoby nieuprawnione. 5. Czuwanie i przestrzeganie, aby mienie kontrolowanego obiektu nie było wynoszone i wywożone bez zezwolenia Dyrekcji Szpitala. 6. Włączanie i wyłączanie świateł wewnątrz budynku. 7. Regulowanie ruchu odwiedzających zgodnie z wewnętrznymi przepisami Szpitala w tym zakresie. 8. Zawiadomienie, zgodnie z instrukcją, osób odpowiedzialnych lub odpowiednich instytucji w razie pożaru, kradzieży lub innego niebezpieczeństwa. 9. Zapewnienie bezpieczeństwa i porządku publicznego w rejonie pełnienia służby. 10. Przestrzeganie zasad właściwego zachowania się na służbie, kulturalne odnoszenie się do interesantów, dbałość o wygląd zewnętrzny. 11. Podejmowanie interwencji w stosunku do osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla zdrowia lub życia ludzkiego do czasu przyjazdu Policji lub Straży Miejskiej. Przed podjęciem interwencji Strażnik zobowiązany jest zawiadomić o incydencie Policję lub Straż Miejską. 12. Strażnik zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej, przestrzegania przepisów wewnętrznych i porządkowych Szpitala, a w szczególności przepisów p-poż. 13. Strażnik nie może opuścić stanowiska pracy bez przekazania swych czynności następnej zmianie i wpisania meldunku do książki raportów o odbytej służbie. 14. Wykonywanie innych czynności wg potrzeb zlecanych przez Szpital nie objętych niniejszym zakresem. Do obowiązków s t r a ż n i k a - portiernia Oddziału Chorób Infekcyjnych i Pediatrii należy: 1. Obsługa wejścia na Oddział Chorób Infekcyjnych i Pediatrii i pozostałych Oddziałów znajdujacych sie w budynku G po godz. 21.00 (wydawanie kluczy i ich odbiór ,rejestracja w książce kluczy, zamykanie wejść do budynku, odbieranie rozmów telefonicznych oraz łączenie tych rozmów), otwieranie domofonów do budynku, obsługa monitoringu / kamer/. 2. Udzielanie informacji interesantom i pacjentom. 3. Czuwanie i przestrzeganie, aby na teren obiektu nie wchodziły osoby nieuprawnione. 4. Czuwanie i przestrzeganie, aby mienie kontrolowanego obiektu nie było wynoszone i wywożone bez zezwolenia Dyrekcji Szpitala. 5. Regulowanie ruchu odwiedzających zgodnie z wewnętrznymi przepisami Szpitala w tym zakresie. 6. Zawiadomienie, zgodnie z instrukcją, osób odpowiedzialnych lub odpowiednich instytucji w razie pożaru, kradzieży lub innego niebezpieczeństwa. 7. Zapewnienie bezpieczeństwa i porządku publicznego w rejonie pełnienia służby. 8. Przestrzeganie zasad właściwego zachowania się na służbie, kulturalne odnoszenie się do interesantów .,dbałość o wygląd zewnętrzny. 9. Podejmowanie interwencji w stosunku do osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla zdrowia lub życia ludzkiego do czasu przyjazdu Policji lub Straży Miejskiej. Przed podjęciem interwencji Strażnik zobowiązany jest zawiadomić o incydencie Policję lub Straż Miejską. 10. Strażnik zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej, przestrzegania przepisów wewnętrznych i porządkowych Szpitala, a w szczególności przepisów p-poż. 11. Strażnik zobowiązany jest do wpisania meldunku do książki raportów o odbytej służbie. 12. Patrolowanie terenu wokół budynku w godz. wieczornych zamykanie okien i drzwi. 13. Wykonywanie innych czynności wg potrzeb zlecanych przez Szpital nie objętych niniejszym zakresem. Do obowiązków s t r a ż n i k a patrolującego teren zewnętrzny należy: Prowadzenie ochrony parkingów i innych miejsc przyległych od obiektów Zamawiającego znajdujących się w obrębie Szpitala. Pilnowanie porządku i parkowania samochodów w miejscach do tego przeznaczonych, zgodnie z oznakowaniem dróg wewnętrznych i parkingów na terenie szpitala (postój pojazdu dozwolony tylko w miejscu , w którym nie powoduje utrudnienia w ruchu drogowym dla innych użytkowników i nie niszczy zieleni) Zawiadamianie Policji lub Straży Miejskiej o wszystkich zauważonych nieprawidłowościach , również w celu konieczności podjęcia interwencji wobec kierowców parkujących nieprawidłowo samochody i nie przestrzegających przepisów ruchu drogowego. Prowadzenie obserwacji pojazdów znajdujących się na parkingach. Nadzorowanie ruchu pojazdów na parkingu szpitala (znajomość numerów rejestracyjnych pojazdów posiadających uprawnienia do wjazdu i parkowania w ramach uprawnień stałych i czasowych). Zamykanie bocznych bram w obiektach na terenie Szpitala o godz. 16:00 i otwieranie ich o godz. 6.00 oraz sprawdzanie stanu technicznego obiektów, ogrodzenia, oświetlenia, urządzeń sygnalizacyjnych, a w przypadku ich awarii zgłaszanie odpowiednim służbom do naprawy (poprzez wpis do książki uwag). Dozorowanie całego terenu zewnętrznego zwracanie uwagi na osoby postronne przebywające w okolicach Kuchni, Archiwum Medycznego, Magazynu Bielizny, i Działu Technicznego oraz całego zaplecza Szpitala - wzywanie, zgłaszanie służbom interwencyjnym Wykonawcy , lub Policji , Straży Miejskiej o zaistniałych sytuacjach. Zapalanie i gaszenie świateł na zewnątrz i wewnątrz budynków. Dopilnowywanie, aby w godzinach nocnych wejścia budynków były zamknięte, a do Szpitala wchodził tylko personel dyżurny oraz osoby potrzebujące pomocy. Wykonywanie patroli w godzinach wieczornych i nocnych na terenie objętym dozorem, po trasie patrolowania uzgodnionej z Zamawiającym minimum 8 razy w ciągu nocy. Udzielanie informacji pacjentom i interesantom. Czuwanie i przestrzeganie, aby na teren obiektu nie wchodziły osoby nieuprawnione - wzywanie do opuszczenia terenu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie Szpitala. Sprawdzanie w czasie obchodów pomieszczeń SOR i Poradni Specjalistycznych ,Nocnej i Świątecznej Opieki Medycznej , zwłaszcza w godzinach nocnych i zwracanie uwagi na przebywające tam osoby. Czuwanie i przestrzeganie, aby mienie kontrolowanego obiektu nie było wynoszone lub wywożone bez zezwolenia Dyrekcji Szpitala. Przeciwdziałanie próbom kradzieży i niszczenia mienia. Zawiadomienie, zgodnie z instrukcją, osób odpowiedzialnych lub odpowiednich instytucji w razie pożaru, kradzieży lub innego niebezpieczeństwa. Zapewnienie bezpieczeństwa i porządku publicznego w rejonie pełnienia służby. Przestrzeganie zasad właściwego zachowania się na służbie, kulturalne odnoszenie się do pacjentów i interesantów , dbałość o wygląd zewnętrzny. Podejmowanie interwencji w stosunku do osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla zdrowia lub życia ludzkiego do czasu przyjazdu Policji lub Straży Miejskiej. Przed podjęciem interwencji Strażnik zobowiązany jest zawiadomić o incydencie Policję lub Straż Miejską. Podejmowanie interwencji w stosunku do sprawców przestępstw. Przed podjęciem interwencji Strażnik zobowiązany jest zawiadomić o incydencie Policję lub Straż Miejską. Zabezpieczanie obiektu do czasu przyjazdu policji lub właściciela lub osoby wskazanej. Strażnik zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej, przestrzegania przepisów wewnętrznych i porządkowych Szpitala, a w szczególności przepisów p-poż. Strażnik nie może opuścić stanowiska pracy bez wpisania meldunku do książki raportów o odbytej służbie. Wykonywanie innych czynności wg potrzeb zlecanych przez Szpital nie objętych niniejszym zakresem. Strażnicy wykonujący pracę w charakterze strażnika nadzorującego teren zewnętrzny winni być sprawni fizycznie / bez orzeczeń o niepełnosprawności /. Niedopuszczalne jest w godzinach pracy oglądanie telewizji , czytanie gazet, prowadzenie prywatnych rozmów , przebywanie poza miejscem pracy / nie dotyczy strażników obchodowych/ . Wszyscy strażnicy pełniący dyżur są zobowiązani do stałego , bieżącego prowadzenia książki dyżuru do której będą wpisywane wszelkiego rodzaju zdarzenia tj. np. brak zdania kluczy , trasy obchodów , opis zdarzeń niepożądanych , interwencje służb zewnętrznych jak również imię i nazwisko osoby zdającej dyżur i pracownika przejmującego dyżur Książka / osobna dla każdego punktu dozoru tj. brama dla karetek , portiernia główna , oddział Chorób infekcyjnych i Pediatrii , strażnik obchodowy/ winna być przedstawiona przedstawicielowi Zamawiającego na każde żądanie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli pracy strażników. Pracownicy / strażnicy / wykonujący swoją prace powinni być jednolicie ubrani , posiadać imienne identyfikatory , kamizelki odblaskowe / strażnicy obchodowi/ jak również na ubraniu winno znajdować się oznaczenie firmy świadczącej usługę. Wykonawca w okresie 2 tygodni od podpisania umowy oznaczy teren zewnętrzny informacją iż teren jest ochraniany , informacje te dodatkowo pojawią się również w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia do zorganizowania świadczenia usług dozoru, które będzie wykorzystywał wyłącznie na cele związane ze świadczeniem usług dozoru. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stan techniczny udostępnionych pomieszczeń. Modernizacja pomieszczeń wykraczająca poza bieżące remonty i konserwacje może być przeprowadzona przez Wykonawcę wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez pracowników Wykonawcy. Wykonawca powinien dbać o zabezpieczenie przedmiotu najmu przed kradzieżą, pożarem i zalaniem. Zamawiający oddaje w najem pomieszczenia o łącznej powierzchni użytkowe j 40,00 m2 z tytułu najmu Wykonawca będzie płacił Zamawiającemu stawkę w wysokości: netto 18,00 zł/m2 . Wynajmowane pomieszczenia usytuowane są : 1. Portiernia I piętro - Pawilon C: 7,80 m2 2. Portiernia Oddziału Chorób Infekcyjnych i Pediatrii parter - Pawilon G:9,40 m2 3. Portiernia R przy bramie wjazdowej dla karetek i służb technicznych: 22,80 m2 Wykonawca ponosić będzie koszty eksploatacyjne pomieszczeń przeznaczonych do zorganizowania usług dozoru. Koszty eksploatacyjne /woda , ogrzewanie, prąd ,wywóz odpadów/ będzie rozliczana miesięcznie w formie ryczałty wynoszącego 550 złotych netto + obowiązujący podatek VAT Wykonawca będzie ponosił koszty za korzystanie z wyposażenia Zamawiającego w pomieszczeniach Szpitala w wysokości 200,00 złotych netto + obowiązujący podatek VAT miesięcznie. Wyposażenie pomieszczeń: 1. Aparat telefoniczny 3 szt. 2. Biurko 3 szt. 3. Fotel 3 szt. 4. Krzesła 7 szt. 5. Radio 2 szt. 6. Stolik 1 szt. 7. Szafka metalowa 1 szt. 8. Lada i szafka z 5 półkami 1 szt. 9. Szafa drewniana 3 szt. 10. Szafa 4 szt. 11. Gaśnica 1 szt.

II.5) Główny kod CPV: 98341120-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
85312310-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-03-03   lub zakończenia: 2021-03-03

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej/stała lub doraźna ochrona, stały dozór sygnałów przesyłowych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, Wykonawca ubiegajacy się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 usługami całodobowego dozoru obiektów przez okres minimum 12 miesięcy o wartosci minimum 400 000 zł brutto /każda/.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - zał. nr 8 do SIWZ Koncesja potwierdzająca, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca przedłoży aktualną koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zał. nr 9 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert - zał. nr 7 do SIWZ; Formularz ofertowy - zał. nr 2 do SIWZ; oświadczenie dot wynagrodzenia - zał. nr 4 do SIWZ; oświadczenie posiadania statusu pracy chronionej - zał. nr 10 do SIWZ; potwierdzenie złożenia wadium w innej formie niż pieniężna
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
16 560.00 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 0
Maksymalna liczba wykonawców   0
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
czas reakcji patrolu interwencyjnego 20,00
wysokość odpisu na PFRON 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany: a. stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Opieka dla starszej pani - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję opieki na cały etat z zamieszkaniem do starszej Pani ( 85 lat ) , która porusza się samodzielnie o balkoniku . Jest osobą komunikatywną i spokojną z częściową demencją . Pomoc potrzebna jest przy : - przygotowaniu posiłków , płynów . - zadbaniu o higienę osobistą - zakup art. spożywczych i lekkich porządkach . - wyprowadzaniu na spacer . Praca dla Pani empatycznej i z doświadczeniem . Zapewniamy osobny pokój . Lokalizacja - Kraków Krowodrza Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI