Zakup i dostawa bonów uprawniających do posiłków profilaktycznych i napoi gorących...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa bonów uprawniających do posiłków profilaktycznych i napoi gorących w MZDiM Bytom
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-10-18
  • ZamawiającyMiejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-10
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00436691
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa bonów uprawniających do posiłków profilaktycznych
i napoi gorących w MZDiM Bytom

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu

1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smolenia 35

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa bonów uprawniających do posiłków profilaktycznych
i napoi gorących w MZDiM Bytom

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a0a0178-6684-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436691

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034972/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa bonów uprawniających do posiłków profilaktycznych i napoi gorących w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu na rok 2023/2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mzdim-bytom.logintrade.net/zapytania_email,142979,7cb9867f36d84c6b2f8ffa61a6c3b884.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
1.1. Platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/;
Obsługę techniczną Platformy świadczy firma Logintrade S.A. W przypadku pytań dotyczących korzystania z Platformy lub ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt: pn – pt. w godz. 8.00 – 16.00, tel. +48 71 787 35 34 lub e-mail: helpdesk@logintrade.net.
1.2. Poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl;
2. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy.
3. Zgodnie z § 11 ust. 2 r.d.e. Zamawiający udostępnia poniżej informacje na temat specyfikacji, połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania
i odbioru danych. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
3.1. dopuszczalne przeglądarki internetowe:
a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11
b) Google Chrome 31
c) Mozilla Firefox 26
d) Opera 18
3.2. pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci Internet
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest-ajax
c) włączona obsługa JavaScript
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
e) zainstalowany Acrobat Reader
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java – Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
3.3. wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
a) Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
b) Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
c) Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
d) Kwalifikowane Centrum Certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB. Większe pliki zaleca się skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nie przekroczenia w/w wielkości. Zamawiający informuje, że w oparciu o zapisy pkt 4 załącznika nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych, wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformacyjnych (t.j. Dz. U. 2017 poz. 2247 z późn. zm.) nie dopuszcza się kompresji pliku archiwum w formacie RAR. W przypadku próby zastosowania formatu kompresji RAR nie będzie możliwe jego złożenie za pomocą Platformy.
5. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
Zamawiający wskazuje jako format danych przesyłanych przez Wykonawcę środkiem komunikacji elektronicznych oświadczeń lub dokumentów format .pdf. Jednak Wykonawca może przygotować dokumenty i oświadczenia w każdym innym formacie określonym treścią rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. 2017 poz. 1320 z poźn. zm).
6. Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: czas zapisany jest w formacie YYYY MM-DD HH:MM:SS.
7. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet.
8. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
9. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w toku negocjacji oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana (wymagana jest pisemna notatka z rozmowy lub negocjacji).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DNP.260.36.2023.TP2.D

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa bonów uprawniających do posiłków profilaktycznych i napoi gorących w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu o wartości nominalnej 15,00 zł z możliwością zastosowania opcji:
a) przedmiot zamówienia z zakresu podstawowego:
• dostawa do 9 180 sztuk bonów uprawniających do posiłków profilaktycznych i napoi gorących w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu,
b) przedmiot zamówienia z zakresu opcjonalnego:
• dostawa do 1 020 sztuk bonów uprawniających do posiłków profilaktycznych i napoi gorących w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu.

2. Wskazane ilości są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia zamówienia mniejszej ilości bonów w danym miesiącu ze względu na nieobecności w pracy pracowników (urlopy wypoczynkowe i inne nieobecności w pracy).
3. Szczegółowy opis został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4. Dostawy w ramach zakresu podstawowego będą realizowane partiami miesięcznymi (5 dostaw), których wielkość będzie każdorazowo określona przy składaniu zamówienia:
a) pierwsza dostawa do 15.12.2023 r. – do 1800 szt. bonów o wartości nominalnej 15 zł;
b) druga dostawa do 15.01.2024 r. - do 1710 szt. bonów o wartości nominalnej 15 zł;
c) trzecia dostawa do 15.02.2024 r. - do 1890 szt. bonów o wartości nominalnej 15 zł;
d) czwarta dostawa do 15.03.2024 r. - do 1890 szt. bonów o wartości nominalnej 15 zł;
e) piąta dostawa do 15.04.2024 r. - do 1890 szt. bonów o wartości nominalnej 15 zł.
5. Dostawy w ramach zakresu opcjonalnego będą realizowane partiami miesięcznymi (5 dostaw), których zapotrzebowanie oraz wielkość będzie każdorazowo określona przy składaniu zamówienia:
a) pierwsza dostawa do 15.12.2023 r. – do 200 szt. bonów o wartości nominalnej 15 zł;
b) druga dostawa do 15.01.2024 r. - do 190 szt. bonów o wartości nominalnej 15 zł;
c) trzecia dostawa do 15.02.2024 r. - do 210 szt. bonów o wartości nominalnej 15 zł;
d) czwarta dostawa do 15.03.2024 r. - do 210 szt. bonów o wartości nominalnej 15 zł;
e) piąta dostawa do 15.04.2024 r. - do 210 szt. bonów o wartości nominalnej 15 zł.
6. Zamawiający dla zakresu podstawowego oraz zakresu opcjonalnego (w przypadku jego uruchomienia) będzie w terminie do 10 dnia każdego miesiąca składał Wykonawcy zamówienia (na wskazany adres poczty elektronicznej), w których będzie określał liczbę bonów o nominalnej wartości 15 zł, jaka ma zostać dostarczona przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającemu.
7. Dostawy odbywać się będą do siedziby Zamawiającego – Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35, II piętro, pok. 220 (Dział Księgowości) w dni robocze w godzinach od 08.00 do 14.00.
8. Dostawy winny odbywać się zgodnie z zasadami określonymi w umowie. Pierwsze zamówienie nastąpi w miesiącu grudniu 2023 r. Bony dostarczane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy jego własnym transportem lub transportem profesjonalnej firmy przewozowej, przy czym całkowitą odpowiedzialność za wynikłe z tego tytułu uchybienia ustaleniom zawartym w umowie ponosi Wykonawca.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
10. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.
11. Odbiór bonów przez Zamawiającego nastąpi na podstawie dołączonego przez Wykonawcę potwierdzenia odbioru bonów, które będzie podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy lub przedstawiciela firmy transportowej.
12. Kopia potwierdzenia odbioru bonów, o którym mowa w ust. 11, będzie niezwłocznie przekazywana Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej do osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia z ramienia Wykonawcy, na wskazany w umowie adres mailowy.
13. W razie stwierdzenia braków ilościowych dostarczonych bonów w stosunku do treści złożonego zamówienia lub jakichkolwiek uchybień dotyczących jakości dostarczonych bonów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia braków i uchybień.
14. Wezwanie nastąpi pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej, niezwłocznie po stwierdzeniu braków i uchybień przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku do uzupełnienia braków nie później jednak niż w terminie do 5 dni kalendarzowych.
15. Cena musi obejmować wszystkie koszty związane z dostawą, w tym transport.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30199770-8 - Talony na posiłki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

16. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w zakresie zakupu i sukcesywnej dostawy bonów uprawniających do posiłków profilaktycznych i napoi gorących w Miejskim Zarządzie Dróg i Mostów w Bytomiu.
17. Zamawiający przewiduje, że korzystanie z opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości bonów w stosunku do zamówienia podstawowego dostarczanych dla Zamawiającego w maksymalnej ilości do 1020 szt.
18. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.
19. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego może nastąpić najpóźniej do 10 dnia każdego miesiąca trwania umowy.
20. Realizacja zakupu i dostawy bonów w ramach prawa opcji może być zlecona w trakcie trwania umowy w całości lub w części.
21. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa.
22. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.
23. Zlecanie realizacji zakupu i dostawy bonów w ramach zakresu opcjonalnego może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego oraz dostępnych środków finansowych.
24. Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy pisemnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa ze zlecaniem realizacji dostawy bonów w ramach zakresu opcjonalnego realizacji zamówienia, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium K1: „CENA” w PLN:
a) znaczenie kryterium K1– waga 60% (60 pkt);

2. Kryterium K2: „Liczba placówek handlowych i gastronomicznych na terenie Miasta Bytomia”
a) znaczenie kryterium K2– waga 40% (40 pkt);

Przedmiotowy środek dowodowy tj. Wykaz placówek handlowych i gastronomicznych realizujących bony żywieniowe zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy Pzp nie będzie podlegał uzupełnieniu ani poprawieniu, gdyż przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami i kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert.

Zamawiający oceni oferty nie podlegające odrzuceniu. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną punktację w ramach kryteriów oceny ofert: K1 + K2.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba placówek handlowych i gastronomicznych na terenie Miasta Bytomia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykaz placówek handlowych i gastronomicznych realizujących bony żywieniowe (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ),

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
7.1. Formularz oferty zgodnie z Załącznikiem nr 3a do SWZ;
7.2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
7.3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

UWAGA: Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.

7.4. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, jeśli ofertę składa osoba prowadząca działalność gospodarczą lub podmiot jest wpisany do w/w rejestrów.

UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 7.4., jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczył dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
UWAGA: Zapisy pkt 7.2-7.4 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 p.z.p. lub Podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
7.5. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3b do SWZ w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.

UWAGA: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu musi być złożone w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7.6. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy p.z.p., z którego wynika, które prace, usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3c do SWZ).
7.7. Wykaz placówek handlowych i gastronomicznych realizujących bony żywieniowe (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ), który stanowi przedmiotowy środek dowodowy.
UWAGA: Wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub są one nie kompletne, oferta podlega odrzuceniu bez możliwości uzupełnienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne).
W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegać się będą Wykonawcy wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego (powyższe nie dotyczy spółki cywilnej, jeżeli Wykonawcy do oferty dołączą
umowę spółki, z której wynikać będzie pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki, bądź wszyscy wspólnicy
podpiszą ofertę).
W zakresie nieuregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z
dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający podwykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze względu na ograniczoną liczbę znaków do 4000 Zamawiający informuje, że rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków
ich wprowadzenia opisano w § 11 projektowanych postanowień umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-18 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-16

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę projektor wraz z ekranem w dniu 4.05.2024 w miejscowości - Rybnik
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wynajmę projektor wraz z ekranem w dniu 4.05.2024 w miejscowości Rybnik. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI