Zakup i dostawa artykułów biurowych, papieru toaletowego i ręczników papierowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa artykułów biurowych, papieru toaletowego i ręczników papierowych dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa centralna
  • Termin składania wniosków2018-10-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaLicytacja elektroniczna
  • ZamawiającyUrząd Ochrony Danych Osobowych
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-22
  • Numer ogłoszenia638858-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 638858-N-2018 z dnia 2018-10-22 r.

Urząd Ochrony Danych Osobowych: Zakup i dostawa artykułów biurowych, papieru toaletowego i ręczników papierowych dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Danych Osobowych, krajowy numer identyfikacyjny 1304909700000, ul. Stawki  2 , 00-193   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 531 03 00, , e-mail przetargi@uodo.gov.pl, , , faks 22 531 03 01.
Adres strony internetowej (URL): www.uodo.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.uodo.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych, papieru toaletowego i ręczników papierowych dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Numer referencyjny: ZA.260.9.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Do zadań Wykonawcy będzie należało sukcesywne dostarczanie do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych, papieru toaletowego i ręczników papierowych zgodnych z formularzem ofertowym (zał. nr 2a) oraz poniższymi wymaganiami: 1. Dostawa ww. materiałów do siedziby Zamawiającego będzie się odbywać sukcesywnie, zgodnie z uprzednim zamówieniem złożonym przez Zamawiającego. 2. Materiały mają być fabrycznie nowe, zapakowane w oryginalne opakowania. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem podczas jego transportu do siedziby Zamawiającego. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie wady fizyczne przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się do natychmiastowej wymiany towaru na towar wolny od wad. 5. Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowej wymiany towaru lub jego uzupełnienia w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności zarówno rodzaju i ilości dostarczonego przez Wykonawcę towaru z zapotrzebowaniem złożonym przez Zamawiającego. 6. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczone materiały (dot. artykułów objętych gwarancją producenta), zgodnie z gwarancją producenta. 7. W związku z możliwością wystąpienia wad ukrytych danego towaru, Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania Wykonawcy reklamacji na dany towar w każdym momencie trwania umowy. 8. Czas dostawy nie może przekroczyć 3 dni roboczych od chwili przyjęcia zamówienia przesłanego drogą elektroniczną albo zgłoszonego telefonicznie. 9. Dostawa, w tym załadunek i rozładunek, będzie się odbywać na koszt Wykonawcy. 10. Miejsce dostawy – Urząd Ochrony Danych Osobowych w Warszawie przy ul. Koszykowej 53 lub przy ul. Stawki 2. II. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. że zastosowane przez Wykonawcę inne, niż wymienione w formularzu asortymentowo ilościowych (zał. 2a) rozwiązania systemowe, technologiczne i materiałowe muszą być o parametrach takich samych, bądź lepszych w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, nazwy lub pochodzenia, wskazanie to ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca poda w ofercie wykaz zastosowanych produktów (rozwiązań) równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów, jakie dany produkt (rozwiązanie) posiada oraz załączy dokumenty potwierdzające daną równoważność. Zastosowane technologie oraz użyte materiały powinny spełniać wszystkie obowiązujące normy i być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. III. Ilości artykułów, które Zamawiający przewiduje do zamówienia są maksymalnymi ilościami szacunkowymi i nie stanowią faktycznej ilości towaru, który zostanie zamówiony. Zamawiający będzie zamawiał materiały biurowe, papier toaletowy i ręcznik papierowy według ich bieżącego zapotrzebowania. W przypadku realizacji mniejszych ilości towaru Wykonawcy nie będzie przysługiwało prawo dochodzenia roszczeń z tego tytułu. IV. Pełny wykaz asortymentowo–ilościowy został przedstawiony w załączniku nr 2a do Ogłoszenia. 2 Blok notatnikowy A5 klejony 200 szt TOP 2000 3 Box na dokumenty A4, wykonany z twardego, odpornego na pęknięcia materiału, ścięte boki, pojemność wew.70-80mm 75 szt Donau 4 Długopisy żelowe, na wymienne wkłady żelowe, metalowa końcówka, grubość linia pisania 0,25-0,4mm, długość linii pisania min. 900m- max. 1300m, oprawa przezroczysta. Granatowe 1000 szt. Pilot G1 Czarne 500 szt. Pilot G1 Zielone 350 szt. Pilot G1 Czerwone 350 szt. Pilot G1 5 Cienkopisy permanentne, szybkoschnące, do pisania na płytach CD/DVD i innych gładkich powierzchni, nietoksyczny, 4 kolory w opakowaniu 80 opak. Stabilo 6 Długopisy biurowe w transparentnej obudowie, posiada ergonomiczny uchwyt i szczelną zatyczkę. Grubość linii pisania min.0,25- max.0,5mm. Długość linii pisania min.1500m -max. 3500m. Niebieskie 800 szt. BIC Czarne 400 szt. BIC 7 Dziurkacz duży do grubego pliku kartek z długą dźwignią z ogranicznikiem formatu (A3, A4, A5, A6), średnica dziurek 5,5 mm, odległość między dziurkami 80mm 30 szt. Leitz 8 Dziurkacz metalowy, średnica dziurek 5,5 mm, odległość między dziurkami 80mm z ogranicznikiem formatu (A4, A5 A6) dziurkujący min. 16 kartek o gr. 80 g/m2 50 szt. Leitz 9 Etykiety termotransferowe rozmiar 30x50mm, białe (1000 etykiet w rolce) 300 rolek Zebra 10 Taśma woskowo-żywiczna do w/w etykiet do zadruku etykiet papierowych kodami kraskowymi rozmiar 64mm-74m 300 szt. Zebra 11 Etykiety , naklejki adresowe, białe, około 105x41 mm (100 arkuszy w opak) 20 opak. Avery 12 Grzbiety do bindowania (100 szt. w opakowaniu) czarne średnica 10 mm 10 opak. Argo średnica 16 mm 10 opak. Argo średnica 25 mm 10 opak. Argo 13 Gumki krzyżowe recepturki (o srednicy min,100 mm-max.105mm, (opak. Po 100 g) 20 opak. Q-Connect 14 Gumki do ścierania uniwersalne, waga min 12 g., zabezpieczone jednostkowo folią 250 szt. Pentel 15 Kosteczki samoprzylepne, żółte w rozmiarach: 76x76 mm 800 bl. 3M posit-it 127x76 mm 500 bl. 3M posit-it 38x51 mm 1500 bl. 3M posit-it 16 Podajnik do bloczków harmonijkowych 76x76mm, po wyciągnięciu jednej karteczki z podajnika kolejne wysuwają się automatycznie kolor czarny 10 szt. Post-it 17 "Bloczki harmonijkowe Z-Notes 76x76 mm - ilość kartek 100 szt. " 100 bl. Post-it 18 Klipy metalowe do spinania dokumentów (12 szt. w opakowaniu) o długości grzbietu: 19 mm 250 opak. Grand 32 mm 100 opak. Grand 41 mm 50 opak. Grand 51 mm 50 opak. Grand 19 Koperty C5 białe, samoklejące z taśmą, 162 mm x 229 mm, papier biały gr.90-100g. zamykane z krótszego boku ( 500 szt. w opak.) 150 opak. NC 20 Koperty C4 białe, samoklejące z taśmą, 229 mm x 324 mm, papier biały gr.90-100g. niebieski poddruk, zamykane z krótszego boku ( 500 szt. w opak.) 50 opak. NC 21 Koperty C6 białe, samoklejące z taśmą, 162x114mm, papier biały gr.90-100g. Niebieski poddruk, zamykane z krótszego boku (50szt. w opak.) 30 opak. NC 22 Koperty C4 brązowe z rozszerzanym spodem i bokami, ok.229 x 324 x 38 mm, samoklejące z paskiem, otwierane z krótszego boku 200 szt. NC 23 Kosz na śmieci z PP o poj min 10l max 20l. 20 szt. Donay 24 Koszulki A4 PCV do segregatora na katalogi ( z poszerzanym brzegiem mieszczącym do 200 kartek) 10 szt w opak. 80 opak. Laitz 25 Koszulki A4 miękkie z folii polipropylenowej z boczną klapą wpinane do segregatora ułatwiającą wkładanie i wyjmowanie dokumentów, przezroczyste (10 szt. w opak.) 80 opak. Esselte 26 Koszulki A4 z folii polipropylenowej wpinane do segregatora, przezroczyste, otwierane na górze, ze wzmocnionym multiperforowanym marginesem (100 szt. w opak.) 600 opak. Esselte 27 Koszulki A5 z folii polipropylenowej wpinane do segregatora, przezroczyste, otwierane na górze, ze wzmocnionym multiperforowanym marginesem (100 szt. w opak.) 30 op. Bantex 28 Korektor w płynie ( buteleczka z pędzelkiem o poj.min 20 ml.max 30ml) 50 szt. Donau 29 Korektor w taśmie 4,2 mm z kasetą wymienną 250 szt. Pritt System 30 Kaseta wymienna do ww. korektora 100 szt. Pritt System 31 Klej biurowy w sztyfcie do papieru, kartonu, bezwonny (min 25 g.) 200 szt. Donau 32 Linijka plastikowa o długości 20 cm, odporne na odkształcenia 50 szt. Pratel 33 Linijka plastikowa o długości 30 cm, odporne na odkształcenia 50 szt. Pratel 34 Markery permanentne, okrągła końcówka, wodoodporny, szybkoschnący, nietoksyczny, grubość linii pisania od 2 do 5 mm. Dopuszcza się markery z okrągłą końcówką o grubości linii pisania 1-3 mm. Czarny 80 szt. Pilot Granatowy 50 szt. Pilot Czerwony 40 szt. Pilot Zielony 40 szt. Pilot 35 Notatnik A5 w kratkę, twarda okładka, elastyczna gumka zamykająca, taśmiekma do zaznaczenia ostatnej zapisanej storny, praktyczna kieszonka na luźne notatki, szyty grzbiet, papier min. 90 g 50 szt. Oxford 36 Nóż do kopert wykonany ze stali nierdzewnej, obustronne ostrze, ergonomiczny uchwyt 15 szt. Idest 37 Nożyczki, dł. około 21 cm z ostrzem z nierdzewnej stali z metalową lub inną rękojeścią odporną na pęknięcia 100 szt. Scotch 38 Obwoluty A4 sztywne, ofertówki, wysokokrystaliczne, wykonane z folii Pcv o grubości 150 mic (25 szt. w opak.) 40 opak. Esselte 39 Okładki A4 do bindowania wykonane z kartonu, kolor czarny 200 szt 40 Okładki A4 do bindowania wykonane ze sztywnej folii PCV, przezroczyste 200 szt 41 Ołówki drewniane HB z gumką, odporne na złamania dzięki klejonemu na całej długości grafitowi 250 szt. BIC 42 Papier kserograficzny A4, 80g/m2 ,klasa B+, biel min.154 3400 ryz Xerox 43 "Papier Ozdobny A4 ok. 180g Ozdobne Ecru Gładki" 1500 ark. 44 Papier Ozdobny A4 ok.180g Ozdobne Ecru Kratka 1500 ark. 45 Papier pakowy szary lub brązowy o dużej wytrzymałości w arkuszach o wymiarach min 100 x 125 cm i gramaturze 80-90 g/m2 50 arkusz List 46 "Pinezki tablicowe: plastikowa główka o wymiarach 12 x 8 mm długość szpilki 10 mm w plastikowym pudełku op. 40 szt." 40 opak. Idest 47 Przekładki z kolorowego polipropylenu A4 PP wpinane do segregatora z opisem w 10 kolorach 100 kompl. Esselte 48 Przybornik na biurko, plastik wielofunkcyjny (na długopisy, wkład papierowy, spinacze, itp.) 50 szt. Dual 49 Pudełka archiwizacyjne kartonowe do przechowywania dokumentów w formacie A4, składane, wymiar ok.80 x 260 x 325 mm (20 szt. w opak.) 100 opak. Fellows 50 Rolki termiczne , 55g/m2, rozm 57mm x 30m, (10 szt. w opakowaniu) 30 opak. Emerson 50 Rozszywacz do zszywek 100 szt. Fian 51 Segregatory A4 z dwustronną etykietą do opisu oraz mechanizmem dźwigniowym i dociskaczem, na dolnych krawędziach metalowe okucia, grubość 75mm, kolory: zielone, niebieskie, czerwone 1200 szt. Esselte 52 Segregatory A5 z dwustronną etykietą do opisu oraz mechanizmem dźwigniowym i dociskaczem, na dolnych krawędziach metalowe okucia, grubość 50mm, kolory: zielone, niebieskie, czerwone 30 szt. Donau 53 Segregatory A4 z dwustronną etykietą do opisu oraz mechanizmem dźwigniowym i dociskaczem, grubość 50 mm, kolory: zielone, niebieskie, czerwone 500 szt. Esselte 54 Skoroszyty A4 sztywne, wykonana ze sztywnego PCV, wpinane do segregatora z paskiem do opisu, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, metalowe wąsy uniemożliwiające wypadanie dokumentów (20 szt. w opak) w różnych kolorach 2500 opak. Bantex 55 Spinacze metalowe okrągłe 28 mm, (100 szt. w opak) 400 opak. Fian 56 Spinacze metalowe, metalowe ocynkowane, długość 26 mm, grubość drutu 0,8 mm, w pudełku magnetycznym o wymiarach wys. 71 mm/ 50 mm (100 szt. w opak) 300 opak. Idest 57 Spinacze metalowe trójkątne 31 mm, (100 szt. w opak) 150 opak. 58 59 Sprężone powietrze do szczelin i irządzeń elektronicznych o poj. Min 30ml, max. 400 ml 15 szt. Durable 60 Spray do czyszczenia ekranów LCD, wyświetlaczy itp. .o poj. Min. 250ml, max 400ml 30 szt. APLI 61 Spinka archiwizacyjna (100 szt. w opak.) do przekładania dokumentów, wykonana z polietylenu 250 opak. Fellows 62 Szufladki polistyrenowane na biurko transparentne na dokumenty A4, ścianki boczne 60-70mm 250 szt Lentz 63 Tablica korkowa w ramie drewnianej o wymiarach ok. 120x80 cm 30 szt Bi-office 64 Tablice suchościeralne w ramie aluminiowej, powierzchnia lakierowana o właściwościach magnetycznych, do pisania markerami do ścierania na sucho oraz przyczepianie karteczek informacyjnych lub materiałów dydaktycznych za pomocą magnesów, rama wykonana z profilu aluminiowego w kolorze srebrnym, wykończona plastikowymi, popielatymi narożnikami, możliwość zawieszania jej zarówno w pionie, jak i w poziomie, w zależności od potrzeb, w komplecie: zestaw do mocowania oraz tacka na markery, rozm. 60x45 mm 5 szt. Idest 65 Tablice suchościeralne w ramie aluminiowej, powierzchnia lakierowana o właściwościach magnetycznych, do pisania markerami do ścierania na sucho oraz przyczepianie karteczek informacyjnych lub materiałów dydaktycznych za pomocą magnesów, rama wykonana z profilu aluminiowego w kolorze srebrnym, wykończona plastikowymi, popielatymi narożnikami, możliwość zawieszania jej zarówno w pionie, jak i w poziomie, w zależności od potrzeb, w komplecie: zestaw do mocowania oraz tacka na markery, rozm. 120x80 mm 2 szt. Idest 66 Gąbka magnetyczna do tablic suchościeralnych 20 szt. Donau 67 "Flipchart MobileChart Pro: powierzchnia magnetyczna, kółka z hamulcem, półka na markery, dwa ramiona do zawieszania dodatkowych plansz, uniwersalny uchwyt do zawieszania bloku, stały kąt pochylenia tablicy 30°, regulowana wysokość" 2 szt. Idest 68 Bloki do flipchartów, gładkie, w formacie A1, poręczne pakowanie w rulon, 6 otworów do zawieszenia (30 szt.) 5 blok 69 Taśma pakowa 48mm x 60-70m 250 szt. Tesa 70 Magnesy do tablic magnetycznych nie rysującej powierzchni magnetycznej o średnicy 20 mm +/- 1 mm, w opak. 10 szt. mix kolorów. 20 szt. 71 Taśma klejąca matowa 19 mm x 33 m z dyspenserem 250 szt. Scotch 72 Taśma klejąca dwustronna 12mm x 6,3m w podajniku 60 szt. Scotch 73 Teczki na gumkę A4 (kolorowe) 1000 szt. Bantex 74 Teczki tekturowe do akt A4, białe, wiązane 8000 szt. KT 75 Teczka skrzydłowa z gumką, wykonana z grubego kartonu min. 1,25 mm, powlekana folią polipropylenową, trzy wewnętrzne klapki zabezpieczające dokumenty przed wypadnięciem 100 szt. Donau 76 Teczki do podpisu, format A4 w oprawie introligatorskiej zawierająca 10 kart (kolor czarny) 60 szt. Warta 77 Temperówki metalowe „kostki” z pojedynczy ostrzem 150 szt. KUM 78 Tusz do stempli niebieski min.25 ml. 20 szt. Noris 79 Tusz do stempli czarny min.25 ml. 20 szt. Noris 80 Datownik samotuszujący wysokość cyfr 4 mm 20 szt. 81 Zakładki indeksujące plastikowe, klejone (43 mm x 12 mm) 4 kolory (4x35 szt) 250 szt. Idest 82 Zakładki indeksujące plastikowe, klejone (43 mm x 25 mm) różne kolory 300 szt. 3M 83 Zakreślacze do papieru ze skuwką, kolorowe, fluorescencyjne, gruba, ścięta końcówka, wydajny, grubość linii: 2-5 mm 500 szt. Donau 84 Zestaw akcesoriów do tablic suchościeralnych ( 4 kolory markerów, gąbka lub ścierka) 10 szt. donau 85 Zeszyt A5 w kratkę, gruba lakierowana okładka, trwale mocowane kartki, 96 kartek 150 szt. Interdruk 86 Zeszyt A4 w kratkę, gruba lakierowana okładka, trwale mocowane kartki, 96 kartek 150 szt. Interdruk 87 Kołobrulion A5, środek: 4 sekcje kolorystyczne , otwory do segregatora, oprawa twarda, pokryta błyszczącą folią, perforacja wzdłuż grzbietu, ułatwiająca wyrywanie kartek 50 szt. Idest 88 Folia do laminowania 100 micron A4 błyszcząca (216x303 mm) 100 szt w op. 4 op. 89 Zszywacze biurowe na zszywki 24/6, głębokość zszywania min. 50 mm 150 szt. Laitz 90 Zszywki 24/6 (1000 szt. w opak) 500 opak. Laitz 91 Zszywacz do dużej ilości kartek ( minimum 90 kartek) 40 szt. SAX 92 Zszywki do w/w zszywacza (1000 szt. w opak.) 80 opak. Laitz 93 Planer roczny na ścianę kalendarz 2019 84x59 A1 SC 10 szt 94 Papier toaletowy, makulaturowy, miękki, rolka o średnicy 19 cm i szer.10 cm, dł. min. 130 mb, kolor biały, dwuwarstwowy 3800 rolek Merida 95 Papier toaletowy biały w standardowych rolkach, miękki, dwuwarstwowy, waga min. 95 g. listkowany min 200 listków w rolce 1200 rolek Velvet 96 Ręczniki papierowe białe do rąk składane w ZZ, jednowarstwowe, wodoutwardzone, niepylące, gramatura min 40g/m2 (opakowanie po 4000 listków) wymiar listka 23x25 cm. 1400 opak. Cliro

II.5) Główny kod CPV: 30000000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30190000-7
30100000-0
22816300-6
30199230-1
22815000-6
22816000-3
22851000-0
30192000-1
30197220-4
30192100-2
30192121-5
30192125-3
30192130-1
30192130-1
30192160-0
30197130-6
44174000-0
30192800-9
24910000-6
30199410-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12 2019-01-01 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej - załącznik nr 3 do Ogłoszenia 2) Oryginał lub kopię pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisującej/ych wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji, gdy prawo do podpisania wniosku nie wynika z innych dokumentów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
https://licytacje.uzp.gov.pl
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
www.uodo.gov.pl
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek. 2. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji, powinien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. 3. Login powinien uniemożliwić identyfikację Wykonawcy. W przypadku niepodania loginu we wniosku, lub też błędnego podania loginu niezarejestrowanego na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia w wyznaczonym terminie loginu, który umożliwi przypisanie Wykonawcy do prowadzonej licytacji poprzez jego wpisanie na listę Wykonawców (na platformie licytacji) biorących w niej udział. Brak uzupełnienia w wyznaczonym terminie loginu, skutkować będzie brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. Uwaga: nie należy przesyłać swojego hasła Zamawiającemu, ani udostępniać hasła osobom nieuprawnionym. 4. Licytacja elektroniczna na dostawę materiałów i artykułów biurowych, będzie licytacją 1-etapową. 5. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpień istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 6. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 7. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 500,00 PLN brutto (słownie: pięćset złotych). W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 8. W celu zapewnienia aktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielne odświeżanie ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej - system nie dokonuje odświeżania automatycznie. 9. Zamawiający przyjął za cenę wywoławczą kwotę brutto 246 000,00 PLN (słownie dwieście czterdzieści sześć tysięcy złotych) 10. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej najniższą cenę brutto za realizację całego zamówienia. 10. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda na swojej stronie internetowej nazwę oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano. 12. Formalności niezbędne do zawarci umowy jakie powinny zostać dopełnione po borze oferty: w celu zawarcia umowy Wykonawca winien: 1) przedłożyć pełnomocnictwo do zawarcia umowy, jeżeli nie wynika ono z treści wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej; 2) umowę regulującą współpracę, w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 3) przekazać drogą elektroniczną (fax, e-mail) informacje dotyczących danych do umowy (m.in. adres siedziby firmy, osoby do kontaktu) oraz inne niezbędne wynikające z treści umowy, wysokość kwoty netto wynikająca z oferty; 4) dla każdego artykułu z przedmiotu umowy wybrany Wykonawca musi złożyć dokumenty potwierdzające wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia np. karty produktu, opis przedmiotu itp. Niedopełnienie powyższych formalności stanowić będzie uchylenie się Wykonawcy od zawarcia Umowy. 13. Czas trwania licytacji elektronicznej: 30 min.
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja jednoetapowa Czas trwania: 30 min.

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: 2018-10-30 godzina: 09:30:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
8 listopada 2018 r. godz.10:00
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Licytacja zakończy się w dniu otwarcia licytacji o godzinie 10:30. Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie została złożona żadna oferta ( postąpienie).

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Zgodnie ze wzorem istotnych warunków umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do Ogłoszenia

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Informacje dodatkowe:
Wszelkie informacje, w celu sprawnego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienie w trybie licytacji elektronicznej znajdują się w załączniku nr 1 do ogłoszenia - Informacje dotyczące postępowania w trybie licytacji elektronicznej. Od momentu otwarcia licytacji do momentu zamknięcia licytacji, zgodnie z art. 77 ustawy Pzp, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inne drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformy licytacyjnej. Zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej przekazane zostanie Wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną. Wszelkie informacje dotyczące niniejszego postępowania do momentu upływu terminu otwarcia licytacji, będą zamieszczane na stronie internetowej Zamawiającego www.uodo.gov.pl Wszelka korespondencja powinna być opatrzna nr sprawy tj. ZA.260.9.2018. Załącznikami do niniejszego ogłoszenia, udostępnionymi na stronie internetowej Zamawiającego www.uodo.gov.pl, są: 1) informacje dotyczące postępowania w trybie licytacji elektronicznej, 2)opis przedmiotu zamówienia, 2a) wykaz asortymentowo-ilościowy 3) wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, 4) istotne warunki umowy, 5) wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału, 6) wzór oświadczenia o braku podstaw wykluczenia.
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-30, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam spodni ogrodniczek w stylu KANZAS/STRAUSS/ROFA itp., gramatura 300 -400, sklad 65/35, szycie min podwójne. kolor- szary, granatowy, raczej ciemne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI