Sukcesywna dostawa papieru do urządzeń kopiująco-drukujących na potrzeby wojewódzkich...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa papieru do urządzeń kopiująco-drukujących na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych oraz w imieniu i na rzecz instytucji kultury
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-03-07
  • ZamawiającyWojewództwo Mazowieckie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-26
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00219481
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa papieru do urządzeń kopiująco-drukujących na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych oraz w imieniu i na rzecz instytucji kultury

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Mazowieckie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015528910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 26

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: luiza.buze@mazovia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy – Biblioteka Główna Województwa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261287150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Koszykowa 26/28

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Biblioteka@koszykowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ww.koszykowa.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Europejskie Centrum Artystyczne im. Fryderyka Chopina w Sannikach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710668077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 142

1.5.2.) Miejscowość: Sanniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-540

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ecasanniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ecasanniki.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Instytut Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250005900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elektoralna 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-139

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mik@mik.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mik.waw.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Papieża Jana Pawła II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512184309

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Księdza Prymasa Augusta Hlonda 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-972

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: instytut@ipjp2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipjp2.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Teatr Muzyczny im. Jana Kiepury w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252333270

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Goplańska 42

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-954

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mteatr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mteatr.pl/pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260250015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Solec 24

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-403

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeumazji.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumazji.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Polskiego Ruchu Ludowego w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211032910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Wilanowska 204

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-730

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mhprl@mhprl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mhprl.pl/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960078513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 11

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malczewski@muzeum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.edu.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Jana Kochanowskiego w Czarnolesie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8111773005

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czarnolas 36

1.5.2.) Miejscowość: Policzna

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-720

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeumkochanowski.pl;

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumkochanowski.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581633838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Gen. J. Bema 8

1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeum.ostroleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: muzeum.ostroleka.pl

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Literatury im. Adama Mickiewicza w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251571671

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Starego Miasta 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-272

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeumliteratury.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumliteratury.pl/

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7991537749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kąpielowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Szydłowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeuminstrumentow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeuminstrumentow.pl/

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Mazowieckie w Płocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741373620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tumska 8

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeumplock.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumplock.eu/

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Niepodległości w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260307904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Solidarności 62

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-240

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzn.pl/pl/

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Regionalne im. Mieczysława Asłanowicza w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8211135215

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piłsudskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeumsiedlce.art.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeumsiedlce.art.pl/

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Romantyzmu w Opinogórze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661081268

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krasińskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Opinogóra

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-406

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mr@muzeumromantyzmu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumromantyzmu.pl/

Zamawiający 18

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261288385

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wybrzeże Gdyńskie 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-531

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeumsportu.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeumsportu.waw.pl/

Zamawiający 19

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Szlachty Mazowieckiej w Ciechanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661024603

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 61

1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeumciechanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumciechanow.pl/

Zamawiający 20

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Treblinka. Niemiecki nazistowski obóz zagłady i obóz pracy (1941-1944)

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231663667

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wólka Okrąglik 115

1.5.2.) Miejscowość: Kosów Lacki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-330

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeumtreblinka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumtreblinka.eu/

Zamawiający 21

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7760004823

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Narutowicza 64

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skansen@mwmskansen.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mwmskansen.pl/

Zamawiający 22

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960078507

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szydłowiecka 30

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeumwsi@muzeum-radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeum-radom.pl/

Zamawiający 23

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Zbrojownia na Zamku w Liwie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241584283

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Liw, ul. Batorego 2

1.5.2.) Miejscowość: Węgrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbrojownia@liw-zamek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://liw-zamek.pl/

Zamawiający 24

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Archeologiczne w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260307867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Długa 52

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-241

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pma.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pma.pl/

Zamawiający 25

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Etnograficzne w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260008691

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kredytowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-056

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ethnomuseum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ethnomuseum.pl/

Zamawiający 26

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca „Mazowsze” im. Tadeusza Sygietyńskiego w Karolinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5340003046

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Otrębusy

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-805

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mazowsze.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mazowsze.waw.pl/

Zamawiający 27

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stacja Muzeum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010533090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Towarowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-811

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stacjamuzeum.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://stacjamuzeum.pl/

Zamawiający 28

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego w Płocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740002169

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowy Rynek 11

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: teatr@teatrplock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.teatrplock.pl/pl

Zamawiający 29

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250009766

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karasia 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-327

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrpolski.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatrpolski.waw.pl/pl/teatr/

Zamawiający 30

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawska Opera Kameralna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250009677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców 31

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-933

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@operakameralna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://operakameralna.pl/

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Zamawiający działający jako Wyznaczony Zamawiający - pełnomocnik działający w imieniu i na rzecz wymienionych w ogłoszeniu Instytucji Kultury, na podstawie porozumienia nr B/UMWM-UU/POR/OR/667/2023 z dnia 19 grudnia 2023 roku w sprawie zamówień wspólnych Województwa Mazowieckiego i Instytucji Kultury

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa papieru do urządzeń kopiująco-drukujących na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych oraz w imieniu i na rzecz instytucji kultury

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-781030ae-d244-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00219481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070713/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Sukcesywna dostawa papieru do urządzeń kopiująco-drukujących na potrzeby Jednostek i Instytucji Kultury

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

nr projektu: FEMA.10.01-IZ.00-01CX/23 oraz FEMA.10.01-IZ.00-018X/23

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, o której mowa w ust. 3.5 ogłoszenia, i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie Platformy dot. danego postępowania. Za datę przekazania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy Zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 2. Instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dot. logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, ofert oraz innych czynności podejmowanych w przedmiotowym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla
Wykonawców": https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Informacje dotyczące przedmiotowego postępowania będą zamieszczane na Platformie w zakładce „Wiadomości”, sekcji “Komunikaty publiczne”. Korespondencja, której adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej do konkretnego
Wykonawcy. Wykonawca w trakcie toczącego się postępowania powinien sprawdzać komunikaty i wiadomości przesłane przez Zamawiającego bezpośrednio na Platformie Zakupowej, gdyż system powiadomień Platformy może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 4. Zaleca się, aby Wykonawca założył bezpłatne Konto Użytkownika na platformazakupowa.pl. Warunkiem założenia Konta jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail). W celu założenia konta Użytkownik wypełnia formularz Założenia konta, podając m. in. adres e-mail. Powiadomienia systemowe dot. opublikowania
komunikatu publicznego lub przesłania spersonalizowanej wiadomości przekazywane będą wyłącznie na adres poczty elektronicznej wskazany przez Wykonawcę w formularzu Założenia konta. 5. Realizując obowiązek wynikający z art. 67 PZP Zamawiający informuje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej: 1) minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Platformy Zakupowej to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka
Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s., 2) Platforma Zakupowa jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli, 3) w celu założenia Konta Użytkownika na Platformie Zakupowej, konieczne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail), 4) występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB (w
przypadku większych plików zalecane jest skorzystanie z instrukcji pakowania plików, dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda), 5) komunikacja poprzez Wyślij wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników); występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB, 6) czas wyświetlany na Platformie Zakupowej synchronizuje się automatycznie z
serwerem Głównego Urzędu Miar. 6. Wykonawca za pośrednictwem Platformy Zakupowej składa ofertę, przygotowaną w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR-D-III.272.9.2024.LB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru do urządzeń kopiująco-drukujących na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych (dalej: Jednostki) oraz w imieniu i na rzecz instytucji kultury (dalej: Instytucje), zgodnie z zapotrzebowaniem ilościowym, określonym w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) i załącznikach do OPZ. Wykonawca ma zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentami zamówienia w szczególności z opisem przedmiotu zamówienia oraz projektowanymi postanowieniami umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30197642-8 - Papier fotokopiujący i kserograficzny

30197640-4 - Papier samokopiujący lub inny papier powielający

30197630-1 - Papier do drukowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji; zakres asortymentowy i ilościowy w ramach opcji określony został w załącznikach 1 i 2 do Opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o uruchomieniu opcji najpóźniej w terminie do 60 dni przed zakończeniem terminu obowiązywania umowy. Ilość asortymentu zamawianego w
opcji lub jej części będzie określana szczegółowo w zamówieniach przekazywanych Wykonawcy. Realizacja umowy w ramach zamówienia podstawowego oraz opcji będzie się odbywała na podstawie cen jednostkowych
asortymentu, określonych w formularzu oferty Wykonawcy i na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby
uprawnione do reprezentowania podmiotu, chyba że pełnomocnictwo wynika z innych załączonych do oferty dokumentów. 2. W związku z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497, ze zm.), treść oświadczenia, o którym mowa w sekcji V ustęp 5.5.) ogłoszenia, uzupełniona została o przesłanki wykluczenia Wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 ww. ustawy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być opatrzona nazwami wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.
1 p.z.p. obowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Oświadczenie powinno być aktualne na dzień składania ofert, złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie w zakresie, w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p.
5. Jeżeli w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
6. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy. Dopuszczalne zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia przewidziane zostały w dokumentach zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy Zakupowej

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-06 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Skrót pzp/ustawa/PZP użyty w ogłoszeniu oznacza ustawę z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Skrót SWZ/specyfikacja oznacza
Specyfikację Warunków Zamówienia zamieszczoną na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia. 3. Termin wykonania zamówienia - 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od
19 kwietnia 2024 r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.