Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz materiałów archiwizacyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych biur powiatowych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁomża
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-07-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPodlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-02
  • Numer ogłoszenia567803-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 567803-N-2019 z dnia 2019-07-02 r.

Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych biur powiatowych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, krajowy numer identyfikacyjny 10613083000430, ul. ul. Nowa  2 , 18-400  Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 156 314, e-mail podlaski@arimr.gov.pl, faks 862 164 513.
Adres strony internetowej (URL): www.arimr.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.arimr.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą
Adres:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Warszawie Podlaski Oddział Regionalny w Łomży, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, pokój nr 109

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych biur powiatowych.
Numer referencyjny: BOR10.2610.3.2019.BS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych biur powiatowych. 2. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: 1) Główny przedmiot: 30197630-1 Papier do drukowania 2) Dodatkowe przedmioty: 22000000-0 Druki i produkty podobne 30192800-9 Etykiety samoprzylepne 19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych 30197110-0 Klamry 30199230-1 Koperty 22816100-4 Bloczki notatkowe 22816300-6 Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 30237430-2 Markery 30192500-6 Okładki przezroczyste 39831400-0 Środki do czyszczenia ekranów 24113200-1 Sprężone powietrze 39833000-0 Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu 30199500-5 Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22800000-8 Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22850000-3 Skoroszyty i podobne wyroby 30197220-4 Spinacze do papieru 22600000-6 Tusz. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w poniższych zestawieniach: 1) artykuły biurowe – I część zamówienia – zakres asortymentowy i ilościowy dostawy obejmuje: Lp. Nazwa towaru Jednostka miary Ilość 1 Antyrama plexi, wymiary 21x29,7 mm A4 sztuka 14 2 Antyrama plexi, wymiary 29,7x42 mm A3 sztuka 9 3 Blok biurowy w kratkę A4, 100 kartek sztuka 172 4 Blok biurowy w kratkę A5, 100 kartek Sztuka 184 5 BRULION A4 kratka 96 kartkowy Szyty Sztuka 6 6 Cienkopis z plastikową końcówką oprawioną w metal, z wentylowaną skuwką, tusz odporny na wysychanie, grubość linii pisania 0,4-0,5 mm, kolor czerwony Sztuka 350 7 Długopis na sprężynce odpornej na odkształcenia, długość sprężynki po rozciągnięciu przynajmniej 80 cm, podstawka samoprzylepna, grubość linii pisania min. 0,3 mm, wymienny wkład koloru niebieskiego Sztuka 514 8 Długopis automatyczny z wymiennym wkładem, gumowy uchwyt/ elementy gumowe w części chwytowej gwarantujace komfort pisania, posiadajacy klips, końcówka kulkowa min. 0,6 mm, wkład koloru niebieskiego Sztuka 2347 9 Dratwa/sznurek lniany lekko sztywny o średnicy min. 1,1 mm, szpula o długości ok. 120 metrów, kolor naturalny Sztuka 3 10 Druki "potwierdzenia odbioru", wykorzystywane przy nadawaniu korespondencji w trybie Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Wykonane na białym kartonie o gramaturze od 140 do 200 g/m², formatu A6, o wymiarach około 160 x 100 mm (+/- 2mm), po oderwaniu około 140 x 100 mm (+/- 2 mm), dwustronnie zadrukowane, kolor nadruku czarny, dwie sperforowane listwy boczne zaopatrzone w paski klejowe, zabezpieczone silikonowymi nakładkami z okresem trwałości kleju min. 2 lata. Zastrzeżenie – na awersie druku, w tzw. polu adresowym (po prawej stronie druku) nie może być zamieszczona adnotacja o producencie (wzór druku stanowi Załącznuikiem nr 7A do SIWZ) Sztuka 170000 11 Etykieta biurowa samoprzylepna A4/na formacie A4 do wszystkich typów drukarek oraz kserokopiarek 297x210mm (+/- 0,5mm), ilość arkuszy w opakowaniu 100 opakowanie 12 12 Etykiety biurowe samoprzylepne formatu A4/na formacie A4 do wszystkich typów drukarek oraz kserokopiarek, podzielone w poziomie na 2 etykiety - wielkość jednej etykiety 105-148mm (+/- 0,5mm) - ilość etykiet na arkuszu A4 - 4, ilość arkuszy w opakowaniu 100 opakowanie 9 13 Etykiety biurowe samoprzylepne formatu A4/na formacie A4 do wszystkich typów drukarek oraz kserokopiarek, podzielone w poziomie na 6 etykiet wielkość jednej etykiety 105-48mm (+/- 0,5mm) - ilość etykiet na arkuszu A4 - 12, ilość arkuszy w opakowaniu 100 opakowanie 22 14 "Ewidencja wyjść w godzinach służbowych" w formie zeszytu A4, okładka ze sztywnego kartonu, na każdej stronie tabela zawierająca rubryki: lp., data, imię i nazwisko, symbol wyjścia, godzinę wyjścia, godzinę przyjścia, cel wyjścia, liczba minut nieobecności, podpis, zawierający min. 32 strony Sztuka 27 15 Grzbiet do bindowania plastikowy o średnicy 16 mm w kolorze zielonym, 100 sztuk w opakowaniu opakowanie 2 16 Grzbiet do bindowania plastikowy o średnicy 19 mm w kolorze zielonym, 100 sztuk w opakowaniu opakowanie 2 17 Grzbiet do bindowania plastikowy o średnicy 10 mm w kolorze zielonym, 100 sztuk w opakowaniu opakowanie 1 18 Grzbiet do bindowania plastikowy o średnicy 12,5 mm w kolorze zielonym, 100 sztuk w opakowaniu opakowanie 1 19 Grzbiet do bindowania plastikowy o średnicy 25 mm w kolorze zielonym, 50 sztuk w opakowaniu opakowanie 2 20 Gumka biała do ścierania ołówka, nie brudząca papieru, ma ścierać nie naruszając struktury papieru, w kształcie prostopadłościanu, wymiary min. 40x20x10 mm Sztuka 430 21 Gumki recepturki, średnica (bez rozciągania) nie mniejsza niż 70mm, opakowanie 1 kg opakowanie 1kg 9 22 Identyfikator, holder z niebieską taśmą, wykonany z przezroczystego tworzywa typu plexi, wymiary 90x56 mm (+/- 2 mm) Sztuka 20 23 Kalka ołówkowa w kolorze niebieskim, format A4, opakowanie 50 arkuszy opakowanie 16 24 Kalkulator biurowy 12-sto pozycyjny, podwójny system zasilania, baterie w komplecie, duży wyświetlacz, z funcjami m. in. zaokrąglanie wyników, klawisz cofania, klawisz zmiany znaku +/-, klawisz podwójnego zera, przycisk cofania ostatniej cyfry, obudowa i przyciski z tworzywa sztucznego, wymiary długość: 150-200 mm, szerokość: 120-160 mm, wysokość: nie więcej niż 40 mm. Sztuka 40 25 Klej na bazie żywicy poliwinylowej do łączenia papieru, drewna, wysoka wytrzymałość na odrywanie powierzchni sklejonych, pojemność 200-300ml. Sztuka 29 26 Klej cyjanoakrylowy do szybkiego łączenia, uniwersalny, konstrukcja tubki ułatwiajaca aplikację kleju w miejscach trudnodostepnych, np. w wąskich szczeilnach, tubka zawierająca min. 2 g. Sztuka 60 27 Klej w płynie z aplikatorem do sklejania papieru, pojemność: 40-50 ml Sztuka 746 28 Klipsy archiwizacyjne do spinania dokumentów, klips dwuczęściowy, wykonany z wytrzymałego polipropylenu, długość wąsów 80-90 mm, rozstawienie wąsów: 80mm., kolor biały, opakowanie 100 sztuk. opakowanie 21 29 Klipsy metalowe do spinania papieru 19 mm, opakowanie 12 sztuk opakowanie 42 30 Klipsy metalowe do spinania papieru 32 mm, opakowanie 12 sztuk opakowanie 25 31 Klipsy metalowe do spinania papieru 51 mm, opakowanie 12 sztuk opakowanie 15 32 Koperta biała C5 SK 162x229 samoklejąca okno prawe, okno prawy środek, białe, opakowanie 500 sztuk opakowanie 25 33 Koperta rozszerzana C4 HK, wymiary 229x324x40 (+/- 5 mm), gramatura papieru min. 120/g/m2, kolor brązowy, opakowanie 100 sztuk opakowanie 30 34 Koperty bezpieczne B4 transparentne •trójwarstwowa folia LDPE o grubości 70 mikronów [+/ –5%], materiał trwały i odporny na warunki atmosferyczne, kod kreskowy dla ułatwienia identyfikacji i możliwości śledzenia przesyłki, kolejne, niepowtarzalne numerowanie kopert (pod taśmą zabezpieczającą i na kopercie), panel opisowy, bezpieczny zgrzew boczny płaski z mikronadrukiem - 9 mm [+/ –3%], trwałe zamknięcie samoprzylepne z paskiem i integratorem ciepła - taśma bezpieczna 35mm (z zabezpieczeniem mechanicznym, termicznym, chemicznym), dwa odrywane odcinki przewozowe (z numeracją koperty powieloną w kodzie kreskowym) Sztuka 200 35 Koperty DL bez okienka, samoprzylepne bez paska, opakowanie 1000 sztuk opakowanie 18 36 Koperty DL z okienkiem standard z prawej strony, samoprzylepne bez paska, opakowanie 1000 sztuk opakowanie 119 37 Koperty papierowe pełne (bez okienka) na płyty CD, opakowanie 100 sztuk opakowanie 35 38 Koperty samoklejące formatu C6, białe bez okienka, opakowanie 50 sztuk opakowanie 140 39 Koperty samoklejące formatu C6, białe z okienkiem, opakowanie 50 sztuk opakowanie 43 40 Koperty samoklejące z paskiem formatu C4 bez okienka, białe, opakowanie 50 sztuk opakowanie 353 41 Koperty samoklejące z paskiem formatu C4 z okienkiem z prawej strony, białe, opakowanie 50 sztuk opakowanie 27 42 Koperty samoklejące z paskiem formatu C5 bez okienka, białe, opakowanie 50 sztuk opakowanie 419 43 Koperty samoklejące z paskiem formatu C5 z okienkiem z prawej strony, białe, opakowanie 50 sztuk opakowanie 149 44 Kostka papierowa biała - wkład do pojemników plastikowych, klejona; rozmiar 83-85x83-85x35-40 mm bloczek 347 45 Kostka samoprzylepna o wymiarach 38x51 mm (+/-2 mm), kartki w kolorze żółtym, każda kartka nasączona wzdłuż jednej krawędzi klejem umożliwiającym jej wielokrotne przyklejanie i odklejanie, po przyklejeniu nie może odklejać się samoistnie od powierzchni, do której została przyklejona. bloczek 1982 46 Kostka samoprzylepna o wymiarach 76x76 mm (+/-2 mm), kartki w kolorze żółtym, każda kartka nasączona wzdłuż jednej krawędzi klejem umożliwiającym jej wielokrotne przyklejanie i odklejanie, po przyklejeniu nie może odklejać się samoistnie od powierzchni, do której została przyklejona. bloczek 1635 47 Koszulka foliowa na płyty CD z możliwością wpięcia do segregatora, opakowanie 50 sztuk opakowanie 8 48 Koszulka krystaliczna na dokumenty formatu A4 z możliwością wpięcia do segregatora, bezbarwna, otwierana z góry, antyelektrostatyczna /antystatyczna, folia o grubości min. 45 µm, opakowanie 100 sztuk opakowanie 180 49 Koszulka na dokumenty formatu A4 z klapą boczną z możliwością wpięcia do segregatora, bezbarwna, folia o grubości min. 100 µm, opakowanie 10 sztuk opakowanie 55 50 Koszulka na katalogi formatu A4, z możliwością wpięcia do segregatora. Otwarta od góry, bez klapki, bezbarwna, folia o grubości min. 150 µm, opakowanie 10 sztuk. opakowanie 133 51 KP- kasa przyjęła - druk akcydensowy A6, wielokopia (80 szt. druków w bloczku) bloczek 41 52 Kubek plastikowy jednorazowy, biały do napoi zimnych o pojemności 200 ml, opakowanie 100 sztuk opakowanie 28 53 Kubek styropianowy jednorazowy do napoi gorących o pojemności 200 ml, opakowanie 50 sztuk opakowanie 35 54 KW - kasa wypłaci - druk akcydensowy A6, wielokopia (80 szt. druków w bloczku) bloczek 13 55 Linijka przezroczysta, skala w centymetrach, długość 30 cm Sztuka 145 56 Łyżeczka plastikowa jednorazowa, opakowanie 50 sztuk opakowanie 32 57 Marker pernamentny do pisania po papierze, tekturze, szkle, plastiku, metalu, grubość pisania od 0,8 mm do 1,2 mm, kolor czarny Sztuka 52 58 Marker permanentny do opisywania płyt CD/DVD, wodoodporny, nietoksyczny, kolor czarny, grubość pisania 0,3-0,5 mm Sztuka 99 59 Marker z tuszem olejowym, szybkoschnący, piszący po każdej powierzchni, wodoodporny, odporny na ścieranie, grubość od 0,8 mm do 1,2 mm kolor biały Sztuka 13 60 Marker z tuszem olejowym, szybkoschnący, piszący po każdej powierzchni, wodoodporny, odporny na ścieranie, grubość pisania od 0,8 mm do 1,2 mm kolor czarny Sztuka 15 61 Mieszadełko jednorazowe plastikowe, opakowanie 250 sztuk opakowanie 7 62 Nici bawełniane nabłyszczane, waga: min. 100 g, długość: min. 80 m, białe, udźwig: 10,7 kg, siła zrywjąca: min. 11,2/Nm Sztuka 53 63 Nożyczki, długość nożyczek: 17-20 cm, ostrza z hartowanej nierdzewnej stali, niełamliwa rękojeść, dla prawo i leworęcznych Sztuka 49 64 Obrus papierowy jednorazowy w rolce imitujący materiał. Rozmiar nie mniej niż 1,18 m × 8 m, gramatura min. 40g/m², kolor biały Sztuka 17 65 Okładka do bindowania skóropodobna - zielona format A4, opakowanie 100 sztuk - komplet do poz. nr 66 opakowanie 5 66 Okładka foliowa przezroczysta do bindowania w kolorze zielonym, format A4, opakowanie 100 sztuk - komplet do poz. nr 65 opakowanie 11 67 Ołówek drewniany z żywicy syntetycznej, twardość grafitu HB Sztuka 579 68 Papier ksero formatu A4 biały o gram 120g/m², grubość min. 120 μm, białość min. 166 CIE, nieprzezroczystość min. 92%, wilgotność 3–6 %. posiada oznakowanie ekologiczne EU Ecolabel lub FSC (Forest Stewardship Council). Karton (5 ryz w kartonie, każda ryza 250 kartek)* Karton 122 69 Papier ksero formatu A4 biały o gram 80g/m²; grubość min. 104 μm, białość min. 164 CIE, nieprzezroczystość min. 92%, wilgotność 3–6 %; posiada oznakowanie ekologiczne EU Ecolabel lub FSC (Forest Stewardship Council) lub PEFC (Programme for Endorsement of Forest Certification). Karton (5 ryz w kartonie każda ryza 500 kartek)* Karton 1680 70 Płyn do czyszczenia matryc LCD/TFT, pojemność min. 250 ml Sztuka 120 71 Pianka do czyszczenia plastików (antystatyczna bakteriobójcza) do czyszczenia sprzętu komputerowego i biurowego opak. min 400 ml Sztuka 97 72 Polecenie przelewu WP, bloczek A6, druk samokopiujący (oryginał + 1 kopia), min. 80 kartek w bloczku, przekładka w zestawie. bloczek 22 73 Powietrze sprężone do usuwania zanieczyszczeń z urzadzeń elektronicznych, elektromechanicznych itp., opakowanie o pojemności min. 400 ml Sztuka 214 74 Przekładka kartonowa 1-12 kolor formatu A4- 12 przekładek numerycznych od 1 do 12 opakowanie 18 75 Przekładka kartonowa 1-31 formatu A4, opakowanie - 31 przekładek numerycznych od 1 do 31 komplet 13 76 Przekładka kartonowa 1-5 kolor formatu A4- 5 przekładek numerycznych od 1 do 5 opakowanie 5 77 przekładka kartonowa A - Z, formatu A4, przekładek numerycznych od A do Z opakowanie 8 78 Przekładki do segregatora 1/3 A4 - kartonowe mix kolorów (po 100 szt. w opakowaniu) Donau lub równoważne. opakowanie 5 79 Przekładki kartonowe z kartą opisową A4 - komplet 5 przekładek z kartą opisową, uniweralny rozstaw perforacji komplet 35 80 Ręcznik papierowy w rolkach, długość rolki min. 100 m, papier celulozowy, jednowarstwowy, biały, perforowany. Sztuka 338 81 Rozszywacz mały biurowy do zszywek, metalowa konstrukcja, korpus wykonany z trwałego tworzywa. Sztuka 31 82 Serwetki gastronomiczne trzywarstwowe 30-33cm ×30-33cm, kolor ecru/krem, opakowanie 20 sztuk opakowanie 67 83 Serwetki gastronomiczne, ząbkowane 15-17cm x15-17cm, kolor biały, opakowanie 500 sztuk opakowanie 54 84 Skoroszyt oczkowy 1/2 z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu o gramaturze 250-280g/m² biały Sztuka 59300 85 Skoroszyt oczkowy pełny z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu o gramaturze 250-280g/m² biały Sztuka 9280 86 Skoroszyt plastikowy zawieszkowy A4 przednia okładka przeźroczysta, tylna okładka kolorowa, twarda. Foliowy pasek do podpisu, boczna perforacja umożliwiająca wpięcie do segregatora z dowolnym ringiem, wewnątrz metalowe wąsy do wpinania dokumentów. Sztuka 418 87 Spinacz biurowy 25 mm (+/-2 mm), o kształcie trójkąta, opakowanie 100 sztuk opakowanie 477 88 Spinacz biurowy 41 mm (+/-2 mm), krzyżowy, opakowanie 50 sztuk opakowanie 117 89 Spinacz biurowy 50 mm (+/-2 mm), okrągły, opakowanie 100 szt. opakowanie 225 90 Ściereczka czyszcząca z mikrofibry do ekranów LCD Sztuka 356 91 Talerzyk plastikowy jednorazowy o średnicy 17-18 cm, opakowanie 100 sztuk opakowanie 22 92 Taśma dwustronna cienka, klejąca na folii PP, szerokość 18-24 mm, długość 10-15 m Sztuka 34 93 Taśma dwustronna, klejąca na folii PP, szerokość 30-50 mm, długość 10-25 m Sztuka 23 94 Taśma pakowa przezroczysta, jenostronna, szerokość 48-50 mm, długość 60-66m Sztuka 151 95 Taśma samoprzylepna przezroczysta, jednostronna, bez podajnika o wymiarach 18-20mm, długość 24-33m Sztuka 720 96 Teczka do podpisu na dokumenty A4 z kartonu pokrytego folią PP, nie mniej niż 20 przekładek z możliwością podglądu zawartości z etykietą do opisu na okładce, rozciągnięty grzbiet, kolor czerwony Sztuka 21 97 Teczka kartonowa z gumkami narożnymi, z bocznymi zakładkami zabezpieczającymi dokumenty przed wypadaniem, kolorowa, format A4, opakowanie 10 sztuk opakowanie 45 98 Temperówka do ołówków, metalowa, pojedyncza Sztuka 150 99 Tusz bezolejowy uniwersalny, do każdego rodzaju stempli, kolor czarny, pojemność min. 25 ml Sztuka 35 100 Tusz bezolejowy uniwersalny, do każdego rodzaju stempli, kolor czerwony, pojemność min. 25 ml Sztuka 11 101 Tusz bezolejowy uniwersalny, do każdego rodzaju stempli, kolor zielony, pojemność min. 25 ml Sztuka 79 102 Wąsy do skoroszytu wykonane z metalu (metalowe wąsy spinające) oraz z kolorowego polipropylenu jako podkładka (z tworzywa sztucznego), listewka dociskowa w kolorze białym, możliwość wpięcia do segregatora, opakowanie 25 sztuk opakowanie 204 103 Wkład do długopisu na sprężynce w poz. 7 kolor niebieskiego Sztuka 505 104 Wkład do długopisu w poz.8, kolor niebieski Sztuka 1043 105 Worek na śmieci, pojemność 150-160 l, opakowanie 10 sztuk opakowanie 42 106 Worek na śmieci, pojemność 240 l, opakowanie 10 sztuk opakowanie 32 107 Zakładki indeksujące plastikowe do zaznaczania stron i fragmentów tekstu, kolor neonowy mix kolorów, rozmiar 45x12 mm (+/- 2 mm), opakowanie 5x25 szt. opakowanie 123 108 Zakreślacz fluorescencyjny 4 kolory w opakowaniu opakowanie 142 109 Zawieszki na klucze, plastikowe, wyposażone w etykietę opisową oraz kółeczko łączące zawieszkę z kluczem, wymiary ok.50x22mm (opakowanie 100 szt) opakowanie 1 110 Zestaw 4 markerów do tablic suchościeralnych z gąbką, mix kolorów komplet 22 111 Zeszyt w kratkę 16 kartkowy Sztuka 4 112 Zszywacz biurowy na zszywki 23/6-23/10, metalowy, obudowa z trwałego tworzywa, jednorazowe zszycie 50-60 kartek, głębokość wsunięcia kartek 60-65 mm Sztuka 9 113 Zszywacz biurowy na zszywki 24/6, metalowy, obudowa metalowa, jednorazowe zszycie 20-30 kartek, głębokość wsuwania kartek 60-65mm Sztuka 102 114 Zszywki stalowe wykonane z wysokiej jakości galwanizowanego materiału typ 24/6, opakowanie 1000 sztuk opakowanie 988 115 Zszywki stalowe wykonane z wysokiej jakości galwanizowanego materiału, typ 23/10 opakowanie 1000 sztuk opakowanie 255 2) materiały archiwizacyjne (zgodnie z Załącznikiem nr 7B do Specyfikacji) – II część zamówienia – zakres asortymentowy i ilościowy dostawy obejmuje: Lp. Nazwa towaru Jednostka miary Ilość 1 Teczka archiwizacyjna wiązana A4, format na dokumenty A4, materiał: karton o gramaturze mieszczącej się w przedziale 300 - 350 g/m², wiązane tasiemki o długości co najmniej 200 mm, przymocowane w sposób trwały, grzbiet teczki oraz grzbiety zakładek bigowane co 5 mm - wymiary od 0 mm do 20 mm, posiadające trzy zakładki boczne chroniące dokumenty przed wypadnięciem, szerokość zakładek bocznych liczona od zagięcia ostatniego bigu powinna wynosić co najmniej 130 mm, długość zakładek bocznych 160 mm i 320 mm, dostawa w formie złożonej. sztuka 3750 2 Teczka archiwizacyjna wiązana A4, format na dokumenty A4, materiał: karton o gramaturze mieszczącej się w przedziale 300-350 g/m², wiązane tasiemki o długości co najmniej 200 mm, przymocowane w sposób trwały, grzbiet teczki oraz grzbiety zakładek bigowane co 10 mm - wymiary od 0 mm do 60 mm, posiadające trzy zakładki boczne chroniące dokumenty przed wypadnięciem, szerokość zakładek bocznych liczona od zagięcia ostatniego bigu powinna wynosić co najmniej 130 mm, długość zakładek bocznych 160 mm i 320 mm, dostawa w formie złożonej. sztuka 5150 3 Pudełka do dokumentów format A5, wykonane z kartonu. Wymiary: szerokość 110 mm, długość 300 mm, wysokość 160mm. Dostawa w formie złożonej z pokrywą zdejmowaną. Składane bez użycia taśmy i zszywek. sztuka 220 4 Pudełka do dokumentów - wykonane z kartonu, na dokumenty o formacie A6. Wymiary wewnętrzne: szerokość 160mm, długość 300 mm, wysokość 110mm. Dostawa w formie złożonej. Bez pokrywy. Składane bez użycia taśmy i zszywek. sztuka 410 5 Pudło archiwizacyjne -wykonane z kartonu na dokumenty o formacie A5. Wymiary wewnętrzne: szerokość 220mm,długość 300 mm, wysokość 160 mm. Dostawa w formie złożonej. Z pokrywą zdejmowaną. Składane bez użycia taśmy i zszywek. sztuka 240 6 Pudło archiwizacyjne -wykonane z twardej tektury falistej na dokumenty o formacie A4. Wymiary wewnętrzne: szerokość 100 mm x długość 323 mm, wysokość 264mm.Otwór ułatwiający wyjęcie pudełka. Dostawa w formie złożonej. Pokrywa/klapa połączona z pudełkiem na krawędzi o dł. 323 mm. Składane bez użycia taśmy i zszywek. sztuka 595 7 Pudło archiwizacyjne -wykonane z twardej tektury falistej na dokumenty formatu A4. Wymiary wewnętrzne: szerokość 100 mm, długość 264 mm, wysokość 323mm. Otwór ułatwiający wyjęcie pudełka. Ściany boczne ścięte ukośnie. Składane bez użycia taśmy i zszywek. sztuka 900 4. Warunki wykonania zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby dostarczone artykuły biurowe oraz materiały archiwizacyjne były fabrycznie nowe, wysokiej jakości i spełniały wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji i wzorach Umów. 2) Przez fabrycznie nowe artukuły biurowe Zamawiający rozumie takie artykuły, przy których produkcji musi być wykorzystane 100 % nowych części i żadna z części nie była wykorzystawana w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. 3) Artykuły biurowe nie mogą mieć sladów poprzedniego używania i uszkodzenia. 4) Za oryginalne artykuły biurowe należy uznawać artykuły biurowe nie będące naśladownictwem ani przeróbką, nie fałszowane, nie posiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. 5) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył zamówione artykuły biurowe oraz materiały archiwizacyjne do siedzib jednostek organizacyjnych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie województwa podlaskiego wskazanych w Załącznikach nr 2 do Umów oraz wniósł przedmiot zamówienia w dniu dostawy do pomieszczeń wskazanych przez osoby upoważnione do odbioru przedmiotu zamówienia w każdej lokalizacji, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30-14:30. 6) Wszelkie ryzyko związane z dostawami oraz koszt dostaw obciąża Wykonawcę. 5. Gwarancja: Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 12 miesięcy gwarancji jakości na artykuły biurowe oraz materiały archiwizacyjne liczonej od dnia podpisania Protokołu odbioru końcowego. 6. Zamawiający nie przewiduje w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy. 7. Zamawiający wymaga, na podstawie art. 30a Ustawy, aby papier ksero formatu A4 posiadał oznakowanie ekologiczne EU Ecolabel lub FSC (Forest Stewardship Council) lub PEFC (Programme for Endorsement of Forest Certification). 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazuje części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy, wypełniając punkt 6 Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 A, 1B do Specyfikacji).

II.5) Główny kod CPV: 30197630-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
22000000-0
30192800-9
19520000-7
30197110-0
30199230-1
22816100-4
22816300-6
30237430-2
30192500-6
39831400-0
24113200-1
39833000-0
30199500-5
22800000-8
22850000-3
30197220-4
22600000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku na podstawie analizy treści Oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do Specyfikacji),
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku na podstawie analizy treści Oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do Specyfikacji),
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku na podstawie analizy treści Oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do Specyfikacji),
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) Ustawy,
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1A, 1B do Specyfikacji) w części, która dotyczy Wykonawcy, 2) oryginał lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestrowym. Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym wspólnicy spółki cywilnej) – oferta musi być podpisana przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania Wykonawców (wspólników) w niniejszym postępowaniu – zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym na podstawie art. 23 ust. 2 Ustawy, które należy załączyć do oferty, 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 5 do Specyfikacji), 4) Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (Załącznik nr 4 do Specyfikacji). Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
skrócenie terminu realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji zmniejszenia ostatecznej ilości zamówionych artykułów biurowych oraz materiałów archiwizacyjnych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-10, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PLN
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych biur powiatowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych biur powiatowych. 2. Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: 1) Główny przedmiot: 30197630-1 Papier do drukowania 2) Dodatkowe przedmioty: 22000000-0 Druki i produkty podobne 30192800-9 Etykiety samoprzylepne 19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych 30197110-0 Klamry 30199230-1 Koperty 22816100-4 Bloczki notatkowe 22816300-6 Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 30237430-2 Markery 30192500-6 Okładki przezroczyste 39831400-0 Środki do czyszczenia ekranów 24113200-1 Sprężone powietrze 39833000-0 Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu 30199500-5 Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 22800000-8 Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22850000-3 Skoroszyty i podobne wyroby 30197220-4 Spinacze do papieru 22600000-6 Tusz. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w poniższych zestawieniach: 1) artykuły biurowe – I część zamówienia – zakres asortymentowy i ilościowy dostawy obejmuje: Lp. Nazwa towaru Jednostka miary Ilość 1 Antyrama plexi, wymiary 21x29,7 mm A4 sztuka 14 2 Antyrama plexi, wymiary 29,7x42 mm A3 sztuka 9 3 Blok biurowy w kratkę A4, 100 kartek sztuka 172 4 Blok biurowy w kratkę A5, 100 kartek Sztuka 184 5 BRULION A4 kratka 96 kartkowy Szyty Sztuka 6 6 Cienkopis z plastikową końcówką oprawioną w metal, z wentylowaną skuwką, tusz odporny na wysychanie, grubość linii pisania 0,4-0,5 mm, kolor czerwony Sztuka 350 7 Długopis na sprężynce odpornej na odkształcenia, długość sprężynki po rozciągnięciu przynajmniej 80 cm, podstawka samoprzylepna, grubość linii pisania min. 0,3 mm, wymienny wkład koloru niebieskiego Sztuka 514 8 Długopis automatyczny z wymiennym wkładem, gumowy uchwyt/ elementy gumowe w części chwytowej gwarantujace komfort pisania, posiadajacy klips, końcówka kulkowa min. 0,6 mm, wkład koloru niebieskiego Sztuka 2347 9 Dratwa/sznurek lniany lekko sztywny o średnicy min. 1,1 mm, szpula o długości ok. 120 metrów, kolor naturalny Sztuka 3 10 Druki "potwierdzenia odbioru", wykorzystywane przy nadawaniu korespondencji w trybie Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Wykonane na białym kartonie o gramaturze od 140 do 200 g/m², formatu A6, o wymiarach około 160 x 100 mm (+/- 2mm), po oderwaniu około 140 x 100 mm (+/- 2 mm), dwustronnie zadrukowane, kolor nadruku czarny, dwie sperforowane listwy boczne zaopatrzone w paski klejowe, zabezpieczone silikonowymi nakładkami z okresem trwałości kleju min. 2 lata. Zastrzeżenie – na awersie druku, w tzw. polu adresowym (po prawej stronie druku) nie może być zamieszczona adnotacja o producencie (wzór druku stanowi Załącznuikiem nr 7A do SIWZ) Sztuka 170000 11 Etykieta biurowa samoprzylepna A4/na formacie A4 do wszystkich typów drukarek oraz kserokopiarek 297x210mm (+/- 0,5mm), ilość arkuszy w opakowaniu 100 opakowanie 12 12 Etykiety biurowe samoprzylepne formatu A4/na formacie A4 do wszystkich typów drukarek oraz kserokopiarek, podzielone w poziomie na 2 etykiety - wielkość jednej etykiety 105-148mm (+/- 0,5mm) - ilość etykiet na arkuszu A4 - 4, ilość arkuszy w opakowaniu 100 opakowanie 9 13 Etykiety biurowe samoprzylepne formatu A4/na formacie A4 do wszystkich typów drukarek oraz kserokopiarek, podzielone w poziomie na 6 etykiet wielkość jednej etykiety 105-48mm (+/- 0,5mm) - ilość etykiet na arkuszu A4 - 12, ilość arkuszy w opakowaniu 100 opakowanie 22 14 "Ewidencja wyjść w godzinach służbowych" w formie zeszytu A4, okładka ze sztywnego kartonu, na każdej stronie tabela zawierająca rubryki: lp., data, imię i nazwisko, symbol wyjścia, godzinę wyjścia, godzinę przyjścia, cel wyjścia, liczba minut nieobecności, podpis, zawierający min. 32 strony Sztuka 27 15 Grzbiet do bindowania plastikowy o średnicy 16 mm w kolorze zielonym, 100 sztuk w opakowaniu opakowanie 2 16 Grzbiet do bindowania plastikowy o średnicy 19 mm w kolorze zielonym, 100 sztuk w opakowaniu opakowanie 2 17 Grzbiet do bindowania plastikowy o średnicy 10 mm w kolorze zielonym, 100 sztuk w opakowaniu opakowanie 1 18 Grzbiet do bindowania plastikowy o średnicy 12,5 mm w kolorze zielonym, 100 sztuk w opakowaniu opakowanie 1 19 Grzbiet do bindowania plastikowy o średnicy 25 mm w kolorze zielonym, 50 sztuk w opakowaniu opakowanie 2 20 Gumka biała do ścierania ołówka, nie brudząca papieru, ma ścierać nie naruszając struktury papieru, w kształcie prostopadłościanu, wymiary min. 40x20x10 mm Sztuka 430 21 Gumki recepturki, średnica (bez rozciągania) nie mniejsza niż 70mm, opakowanie 1 kg opakowanie 1kg 9 22 Identyfikator, holder z niebieską taśmą, wykonany z przezroczystego tworzywa typu plexi, wymiary 90x56 mm (+/- 2 mm) Sztuka 20 23 Kalka ołówkowa w kolorze niebieskim, format A4, opakowanie 50 arkuszy opakowanie 16 24 Kalkulator biurowy 12-sto pozycyjny, podwójny system zasilania, baterie w komplecie, duży wyświetlacz, z funcjami m. in. zaokrąglanie wyników, klawisz cofania, klawisz zmiany znaku +/-, klawisz podwójnego zera, przycisk cofania ostatniej cyfry, obudowa i przyciski z tworzywa sztucznego, wymiary długość: 150-200 mm, szerokość: 120-160 mm, wysokość: nie więcej niż 40 mm. Sztuka 40 25 Klej na bazie żywicy poliwinylowej do łączenia papieru, drewna, wysoka wytrzymałość na odrywanie powierzchni sklejonych, pojemność 200-300ml. Sztuka 29 26 Klej cyjanoakrylowy do szybkiego łączenia, uniwersalny, konstrukcja tubki ułatwiajaca aplikację kleju w miejscach trudnodostepnych, np. w wąskich szczeilnach, tubka zawierająca min. 2 g. Sztuka 60 27 Klej w płynie z aplikatorem do sklejania papieru, pojemność: 40-50 ml Sztuka 746 28 Klipsy archiwizacyjne do spinania dokumentów, klips dwuczęściowy, wykonany z wytrzymałego polipropylenu, długość wąsów 80-90 mm, rozstawienie wąsów: 80mm., kolor biały, opakowanie 100 sztuk. opakowanie 21 29 Klipsy metalowe do spinania papieru 19 mm, opakowanie 12 sztuk opakowanie 42 30 Klipsy metalowe do spinania papieru 32 mm, opakowanie 12 sztuk opakowanie 25 31 Klipsy metalowe do spinania papieru 51 mm, opakowanie 12 sztuk opakowanie 15 32 Koperta biała C5 SK 162x229 samoklejąca okno prawe, okno prawy środek, białe, opakowanie 500 sztuk opakowanie 25 33 Koperta rozszerzana C4 HK, wymiary 229x324x40 (+/- 5 mm), gramatura papieru min. 120/g/m2, kolor brązowy, opakowanie 100 sztuk opakowanie 30 34 Koperty bezpieczne B4 transparentne •trójwarstwowa folia LDPE o grubości 70 mikronów [+/ –5%], materiał trwały i odporny na warunki atmosferyczne, kod kreskowy dla ułatwienia identyfikacji i możliwości śledzenia przesyłki, kolejne, niepowtarzalne numerowanie kopert (pod taśmą zabezpieczającą i na kopercie), panel opisowy, bezpieczny zgrzew boczny płaski z mikronadrukiem - 9 mm [+/ –3%], trwałe zamknięcie samoprzylepne z paskiem i integratorem ciepła - taśma bezpieczna 35mm (z zabezpieczeniem mechanicznym, termicznym, chemicznym), dwa odrywane odcinki przewozowe (z numeracją koperty powieloną w kodzie kreskowym) Sztuka 200 35 Koperty DL bez okienka, samoprzylepne bez paska, opakowanie 1000 sztuk opakowanie 18 36 Koperty DL z okienkiem standard z prawej strony, samoprzylepne bez paska, opakowanie 1000 sztuk opakowanie 119 37 Koperty papierowe pełne (bez okienka) na płyty CD, opakowanie 100 sztuk opakowanie 35 38 Koperty samoklejące formatu C6, białe bez okienka, opakowanie 50 sztuk opakowanie 140 39 Koperty samoklejące formatu C6, białe z okienkiem, opakowanie 50 sztuk opakowanie 43 40 Koperty samoklejące z paskiem formatu C4 bez okienka, białe, opakowanie 50 sztuk opakowanie 353 41 Koperty samoklejące z paskiem formatu C4 z okienkiem z prawej strony, białe, opakowanie 50 sztuk opakowanie 27 42 Koperty samoklejące z paskiem formatu C5 bez okienka, białe, opakowanie 50 sztuk opakowanie 419 43 Koperty samoklejące z paskiem formatu C5 z okienkiem z prawej strony, białe, opakowanie 50 sztuk opakowanie 149 44 Kostka papierowa biała - wkład do pojemników plastikowych, klejona; rozmiar 83-85x83-85x35-40 mm bloczek 347 45 Kostka samoprzylepna o wymiarach 38x51 mm (+/-2 mm), kartki w kolorze żółtym, każda kartka nasączona wzdłuż jednej krawędzi klejem umożliwiającym jej wielokrotne przyklejanie i odklejanie, po przyklejeniu nie może odklejać się samoistnie od powierzchni, do której została przyklejona. bloczek 1982 46 Kostka samoprzylepna o wymiarach 76x76 mm (+/-2 mm), kartki w kolorze żółtym, każda kartka nasączona wzdłuż jednej krawędzi klejem umożliwiającym jej wielokrotne przyklejanie i odklejanie, po przyklejeniu nie może odklejać się samoistnie od powierzchni, do której została przyklejona. bloczek 1635 47 Koszulka foliowa na płyty CD z możliwością wpięcia do segregatora, opakowanie 50 sztuk opakowanie 8 48 Koszulka krystaliczna na dokumenty formatu A4 z możliwością wpięcia do segregatora, bezbarwna, otwierana z góry, antyelektrostatyczna /antystatyczna, folia o grubości min. 45 µm, opakowanie 100 sztuk opakowanie 180 49 Koszulka na dokumenty formatu A4 z klapą boczną z możliwością wpięcia do segregatora, bezbarwna, folia o grubości min. 100 µm, opakowanie 10 sztuk opakowanie 55 50 Koszulka na katalogi formatu A4, z możliwością wpięcia do segregatora. Otwarta od góry, bez klapki, bezbarwna, folia o grubości min. 150 µm, opakowanie 10 sztuk. opakowanie 133 51 KP- kasa przyjęła - druk akcydensowy A6, wielokopia (80 szt. druków w bloczku) bloczek 41 52 Kubek plastikowy jednorazowy, biały do napoi zimnych o pojemności 200 ml, opakowanie 100 sztuk opakowanie 28 53 Kubek styropianowy jednorazowy do napoi gorących o pojemności 200 ml, opakowanie 50 sztuk opakowanie 35 54 KW - kasa wypłaci - druk akcydensowy A6, wielokopia (80 szt. druków w bloczku) bloczek 13 55 Linijka przezroczysta, skala w centymetrach, długość 30 cm Sztuka 145 56 Łyżeczka plastikowa jednorazowa, opakowanie 50 sztuk opakowanie 32 57 Marker pernamentny do pisania po papierze, tekturze, szkle, plastiku, metalu, grubość pisania od 0,8 mm do 1,2 mm, kolor czarny Sztuka 52 58 Marker permanentny do opisywania płyt CD/DVD, wodoodporny, nietoksyczny, kolor czarny, grubość pisania 0,3-0,5 mm Sztuka 99 59 Marker z tuszem olejowym, szybkoschnący, piszący po każdej powierzchni, wodoodporny, odporny na ścieranie, grubość od 0,8 mm do 1,2 mm kolor biały Sztuka 13 60 Marker z tuszem olejowym, szybkoschnący, piszący po każdej powierzchni, wodoodporny, odporny na ścieranie, grubość pisania od 0,8 mm do 1,2 mm kolor czarny Sztuka 15 61 Mieszadełko jednorazowe plastikowe, opakowanie 250 sztuk opakowanie 7 62 Nici bawełniane nabłyszczane, waga: min. 100 g, długość: min. 80 m, białe, udźwig: 10,7 kg, siła zrywjąca: min. 11,2/Nm Sztuka 53 63 Nożyczki, długość nożyczek: 17-20 cm, ostrza z hartowanej nierdzewnej stali, niełamliwa rękojeść, dla prawo i leworęcznych Sztuka 49 64 Obrus papierowy jednorazowy w rolce imitujący materiał. Rozmiar nie mniej niż 1,18 m × 8 m, gramatura min. 40g/m², kolor biały Sztuka 17 65 Okładka do bindowania skóropodobna - zielona format A4, opakowanie 100 sztuk - komplet do poz. nr 66 opakowanie 5 66 Okładka foliowa przezroczysta do bindowania w kolorze zielonym, format A4, opakowanie 100 sztuk - komplet do poz. nr 65 opakowanie 11 67 Ołówek drewniany z żywicy syntetycznej, twardość grafitu HB Sztuka 579 68 Papier ksero formatu A4 biały o gram 120g/m², grubość min. 120 μm, białość min. 166 CIE, nieprzezroczystość min. 92%, wilgotność 3–6 %. posiada oznakowanie ekologiczne EU Ecolabel lub FSC (Forest Stewardship Council). Karton (5 ryz w kartonie, każda ryza 250 kartek)* Karton 122 69 Papier ksero formatu A4 biały o gram 80g/m²; grubość min. 104 μm, białość min. 164 CIE, nieprzezroczystość min. 92%, wilgotność 3–6 %; posiada oznakowanie ekologiczne EU Ecolabel lub FSC (Forest Stewardship Council) lub PEFC (Programme for Endorsement of Forest Certification). Karton (5 ryz w kartonie każda ryza 500 kartek)* Karton 1680 70 Płyn do czyszczenia matryc LCD/TFT, pojemność min. 250 ml Sztuka 120 71 Pianka do czyszczenia plastików (antystatyczna bakteriobójcza) do czyszczenia sprzętu komputerowego i biurowego opak. min 400 ml Sztuka 97 72 Polecenie przelewu WP, bloczek A6, druk samokopiujący (oryginał + 1 kopia), min. 80 kartek w bloczku, przekładka w zestawie. bloczek 22 73 Powietrze sprężone do usuwania zanieczyszczeń z urzadzeń elektronicznych, elektromechanicznych itp., opakowanie o pojemności min. 400 ml Sztuka 214 74 Przekładka kartonowa 1-12 kolor formatu A4- 12 przekładek numerycznych od 1 do 12 opakowanie 18 75 Przekładka kartonowa 1-31 formatu A4, opakowanie - 31 przekładek numerycznych od 1 do 31 komplet 13 76 Przekładka kartonowa 1-5 kolor formatu A4- 5 przekładek numerycznych od 1 do 5 opakowanie 5 77 przekładka kartonowa A - Z, formatu A4, przekładek numerycznych od A do Z opakowanie 8 78 Przekładki do segregatora 1/3 A4 - kartonowe mix kolorów (po 100 szt. w opakowaniu) Donau lub równoważne. opakowanie 5 79 Przekładki kartonowe z kartą opisową A4 - komplet 5 przekładek z kartą opisową, uniweralny rozstaw perforacji komplet 35 80 Ręcznik papierowy w rolkach, długość rolki min. 100 m, papier celulozowy, jednowarstwowy, biały, perforowany. Sztuka 338 81 Rozszywacz mały biurowy do zszywek, metalowa konstrukcja, korpus wykonany z trwałego tworzywa. Sztuka 31 82 Serwetki gastronomiczne trzywarstwowe 30-33cm ×30-33cm, kolor ecru/krem, opakowanie 20 sztuk opakowanie 67 83 Serwetki gastronomiczne, ząbkowane 15-17cm x15-17cm, kolor biały, opakowanie 500 sztuk opakowanie 54 84 Skoroszyt oczkowy 1/2 z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu o gramaturze 250-280g/m² biały Sztuka 59300 85 Skoroszyt oczkowy pełny z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu o gramaturze 250-280g/m² biały Sztuka 9280 86 Skoroszyt plastikowy zawieszkowy A4 przednia okładka przeźroczysta, tylna okładka kolorowa, twarda. Foliowy pasek do podpisu, boczna perforacja umożliwiająca wpięcie do segregatora z dowolnym ringiem, wewnątrz metalowe wąsy do wpinania dokumentów. Sztuka 418 87 Spinacz biurowy 25 mm (+/-2 mm), o kształcie trójkąta, opakowanie 100 sztuk opakowanie 477 88 Spinacz biurowy 41 mm (+/-2 mm), krzyżowy, opakowanie 50 sztuk opakowanie 117 89 Spinacz biurowy 50 mm (+/-2 mm), okrągły, opakowanie 100 szt. opakowanie 225 90 Ściereczka czyszcząca z mikrofibry do ekranów LCD Sztuka 356 91 Talerzyk plastikowy jednorazowy o średnicy 17-18 cm, opakowanie 100 sztuk opakowanie 22 92 Taśma dwustronna cienka, klejąca na folii PP, szerokość 18-24 mm, długość 10-15 m Sztuka 34 93 Taśma dwustronna, klejąca na folii PP, szerokość 30-50 mm, długość 10-25 m Sztuka 23 94 Taśma pakowa przezroczysta, jenostronna, szerokość 48-50 mm, długość 60-66m Sztuka 151 95 Taśma samoprzylepna przezroczysta, jednostronna, bez podajnika o wymiarach 18-20mm, długość 24-33m Sztuka 720 96 Teczka do podpisu na dokumenty A4 z kartonu pokrytego folią PP, nie mniej niż 20 przekładek z możliwością podglądu zawartości z etykietą do opisu na okładce, rozciągnięty grzbiet, kolor czerwony Sztuka 21 97 Teczka kartonowa z gumkami narożnymi, z bocznymi zakładkami zabezpieczającymi dokumenty przed wypadaniem, kolorowa, format A4, opakowanie 10 sztuk opakowanie 45 98 Temperówka do ołówków, metalowa, pojedyncza Sztuka 150 99 Tusz bezolejowy uniwersalny, do każdego rodzaju stempli, kolor czarny, pojemność min. 25 ml Sztuka 35 100 Tusz bezolejowy uniwersalny, do każdego rodzaju stempli, kolor czerwony, pojemność min. 25 ml Sztuka 11 101 Tusz bezolejowy uniwersalny, do każdego rodzaju stempli, kolor zielony, pojemność min. 25 ml Sztuka 79 102 Wąsy do skoroszytu wykonane z metalu (metalowe wąsy spinające) oraz z kolorowego polipropylenu jako podkładka (z tworzywa sztucznego), listewka dociskowa w kolorze białym, możliwość wpięcia do segregatora, opakowanie 25 sztuk opakowanie 204 103 Wkład do długopisu na sprężynce w poz. 7 kolor niebieskiego Sztuka 505 104 Wkład do długopisu w poz.8, kolor niebieski Sztuka 1043 105 Worek na śmieci, pojemność 150-160 l, opakowanie 10 sztuk opakowanie 42 106 Worek na śmieci, pojemność 240 l, opakowanie 10 sztuk opakowanie 32 107 Zakładki indeksujące plastikowe do zaznaczania stron i fragmentów tekstu, kolor neonowy mix kolorów, rozmiar 45x12 mm (+/- 2 mm), opakowanie 5x25 szt. opakowanie 123 108 Zakreślacz fluorescencyjny 4 kolory w opakowaniu opakowanie 142 109 Zawieszki na klucze, plastikowe, wyposażone w etykietę opisową oraz kółeczko łączące zawieszkę z kluczem, wymiary ok.50x22mm (opakowanie 100 szt) opakowanie 1 110 Zestaw 4 markerów do tablic suchościeralnych z gąbką, mix kolorów komplet 22 111 Zeszyt w kratkę 16 kartkowy Sztuka 4 112 Zszywacz biurowy na zszywki 23/6-23/10, metalowy, obudowa z trwałego tworzywa, jednorazowe zszycie 50-60 kartek, głębokość wsunięcia kartek 60-65 mm Sztuka 9 113 Zszywacz biurowy na zszywki 24/6, metalowy, obudowa metalowa, jednorazowe zszycie 20-30 kartek, głębokość wsuwania kartek 60-65mm Sztuka 102 114 Zszywki stalowe wykonane z wysokiej jakości galwanizowanego materiału typ 24/6, opakowanie 1000 sztuk opakowanie 988 115 Zszywki stalowe wykonane z wysokiej jakości galwanizowanego materiału, typ 23/10 opakowanie 1000 sztuk opakowanie 255 4. Warunki wykonania zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby dostarczone artykuły biurowe były fabrycznie nowe, wysokiej jakości i spełniały wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji i wzorach Umów. 2) Przez fabrycznie nowe artykuły biurowe Zamawiający rozumie takie artykuły, przy których produkcji musi być wykorzystane 100 % nowych części i żadna z części nie była wykorzystawana w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. 3) Artykuły biurowe nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia. 4) Za oryginalne artykuły biurowe należy uznawać artykuły biurowe nie będące naśladownictwem ani przeróbką, nie fałszowane, nie posiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. 5) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył zamówione artykuły biurowe do siedzib jednostek organizacyjnych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie województwa podlaskiego wskazanych w Załącznikach nr 2 do Umów oraz wniósł przedmiot zamówienia w dniu dostawy do pomieszczeń wskazanych przez osoby upoważnione do odbioru przedmiotu zamówienia w każdej lokalizacji, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30-14:30. 6) Wszelkie ryzyko związane z dostawami oraz koszt dostaw obciąża Wykonawcę. 5. Gwarancja: Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 12 miesięcy gwarancji jakości na artykuły biurowe liczonej od dnia podpisania Protokołu odbioru końcowego. 6. Zamawiający nie przewiduje w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy. 7. Zamawiający wymaga, na podstawie art. 30a Ustawy, aby papier ksero formatu A4 posiadał oznakowanie ekologiczne EU Ecolabel lub FSC (Forest Stewardship Council) lub PEFC (Programme for Endorsement of Forest Certification). 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazuje części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy, wypełniając punkt 6 Formularza ofertowego (Załącznik nr 1 A do Specyfikacji).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30197630-1, 22000000-0, 30192800-9, 19520000-7, 30197110-0, 30199230-1, 22816100-4, 22816300-6, 30237430-2, 30192500-6, 39831400-0, 24113200-1, 39833000-0, 30199500-5, 22800000-8, 22850000-3, 30197220-4, 22600000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
skrócenie terminu realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych biur powiatowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych biur powiatowych. 1) materiały archiwizacyjne (zgodnie z Załącznikiem nr 7B do Specyfikacji) – II część zamówienia – zakres asortymentowy i ilościowy dostawy obejmuje: Lp. Nazwa towaru Jednostka miary Ilość 1 Teczka archiwizacyjna wiązana A4, format na dokumenty A4, materiał: karton o gramaturze mieszczącej się w przedziale 300 - 350 g/m², wiązane tasiemki o długości co najmniej 200 mm, przymocowane w sposób trwały, grzbiet teczki oraz grzbiety zakładek bigowane co 5 mm - wymiary od 0 mm do 20 mm, posiadające trzy zakładki boczne chroniące dokumenty przed wypadnięciem, szerokość zakładek bocznych liczona od zagięcia ostatniego bigu powinna wynosić co najmniej 130 mm, długość zakładek bocznych 160 mm i 320 mm, dostawa w formie złożonej. sztuka 3750 2 Teczka archiwizacyjna wiązana A4, format na dokumenty A4, materiał: karton o gramaturze mieszczącej się w przedziale 300-350 g/m², wiązane tasiemki o długości co najmniej 200 mm, przymocowane w sposób trwały, grzbiet teczki oraz grzbiety zakładek bigowane co 10 mm - wymiary od 0 mm do 60 mm, posiadające trzy zakładki boczne chroniące dokumenty przed wypadnięciem, szerokość zakładek bocznych liczona od zagięcia ostatniego bigu powinna wynosić co najmniej 130 mm, długość zakładek bocznych 160 mm i 320 mm, dostawa w formie złożonej. sztuka 5150 3 Pudełka do dokumentów format A5, wykonane z kartonu. Wymiary: szerokość 110 mm, długość 300 mm, wysokość 160mm. Dostawa w formie złożonej z pokrywą zdejmowaną. Składane bez użycia taśmy i zszywek. sztuka 220 4 Pudełka do dokumentów - wykonane z kartonu, na dokumenty o formacie A6. Wymiary wewnętrzne: szerokość 160mm, długość 300 mm, wysokość 110mm. Dostawa w formie złożonej. Bez pokrywy. Składane bez użycia taśmy i zszywek. sztuka 410 5 Pudło archiwizacyjne -wykonane z kartonu na dokumenty o formacie A5. Wymiary wewnętrzne: szerokość 220mm,długość 300 mm, wysokość 160 mm. Dostawa w formie złożonej. Z pokrywą zdejmowaną. Składane bez użycia taśmy i zszywek. sztuka 240 6 Pudło archiwizacyjne -wykonane z twardej tektury falistej na dokumenty o formacie A4. Wymiary wewnętrzne: szerokość 100 mm x długość 323 mm, wysokość 264mm.Otwór ułatwiający wyjęcie pudełka. Dostawa w formie złożonej. Pokrywa/klapa połączona z pudełkiem na krawędzi o dł. 323 mm. Składane bez użycia taśmy i zszywek. sztuka 595 7 Pudło archiwizacyjne -wykonane z twardej tektury falistej na dokumenty formatu A4. Wymiary wewnętrzne: szerokość 100 mm, długość 264 mm, wysokość 323mm. Otwór ułatwiający wyjęcie pudełka. Ściany boczne ścięte ukośnie. Składane bez użycia taśmy i zszywek. sztuka 900 Warunki wykonania zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały archiwizacyjne były fabrycznie nowe, wysokiej jakości i spełniały wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji i wzorach Umów. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył zamówione materiały archiwizacyjne do siedzib jednostek organizacyjnych Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie województwa podlaskiego wskazanych w Załącznikach nr 2 do Umów oraz wniósł przedmiot zamówienia w dniu dostawy do pomieszczeń wskazanych przez osoby upoważnione do odbioru przedmiotu zamówienia w każdej lokalizacji, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30-14:30. 6) Wszelkie ryzyko związane z dostawami oraz koszt dostaw obciąża Wykonawcę. Gwarancja: Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 12 miesięcy gwarancji jakości na materiały archiwizacyjne liczonej od dnia podpisania Protokołu odbioru końcowego. Zamawiający nie przewiduje w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazuje części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy, wypełniając punkt 6 Formularza ofertowego (Załącznik nr 1B do Specyfikacji).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30199500-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
skrócenie terminu realizacji zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż dwóch kamer w biurze oraz alarmu-Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż dwóch kamer w biurze. Są to dwa pomieszczenia o długości 8 m. oraz montaż alarmu. Jedne drzwi wejściowe oraz dwa okna balkonowe. Proszę o przesłanie oferty cenowej. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Łomża: Dostawa, montaż i uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego dla oddziałów: Noworodkowego, Dziecięcego i Ginekologiczno-Położniczego realizowane w ramach projektu RPPD.08.04.01-IZ.00-20-001/18 pn „Poprawa opieki nad matką i dzieckiem w celu dostosowania do trendów demograficznych poprzez wyposażenie/doposażenie w nowoczesną aparaturę medyczną oddziałów: Noworodkowego, Dziecięcego i Ginekologiczno-Położniczego”. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej Działanie 8.4. Infrastruktura społeczna Poddziałanie 8.4.1 Infrastruktura ochrony zdrowia
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Dla firmy i biura: Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI