Dostawa tablic informacyjnych wraz z ich montażem w ramach zadania Stworzenie mini-centrów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa tablic informacyjnych wraz z ich montażem w ramach zadania Stworzenie mini-centrów edukacji ekologiczno-kulturowej w projekcie pn. „Utrzymanie różnorodności biologicznej łąk i pastwisk górskich poprzez prowadzenie gospodarki pasterskiej” współfinansowanego z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-04-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-19
  • Numer ogłoszenia539990-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 539990-N-2019 z dnia 2019-04-19 r.

Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego: Dostawa tablic informacyjnych wraz z ich montażem w ramach zadania Stworzenie mini-centrów edukacji ekologiczno-kulturowej w projekcie pn. „Utrzymanie różnorodności biologicznej łąk i pastwisk górskich poprzez prowadzenie gospodarki pasterskiej” współfinansowanego z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. Utrzymanie różnorodności biologicznej łąk i pastwisk górskich poprzez prowadzenie gospodarki pasterskiej, realizowany w ramach Działania 6.2 Ochrona różnorodności biologicznej współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego, krajowy numer identyfikacyjny 12084810200000, ul. ul. Vetulaniego  , 31-227  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. , e-mail tarnow@zpkwm.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): https://bip.malopolska.pl/zpkwmalopolskiego,m,313290,2019-r.html
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.malopolska.pl/zpkwmalopolskiego,m,313290,2019-r.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.malopolska.pl/zpkwmalopolskiego,m,313290,2019-r.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego - Oddział w Starym Sączu, Wola Krogulecka 82, 33-342 Barcice

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic informacyjnych wraz z ich montażem w ramach zadania Stworzenie mini-centrów edukacji ekologiczno-kulturowej w projekcie pn. „Utrzymanie różnorodności biologicznej łąk i pastwisk górskich poprzez prowadzenie gospodarki pasterskiej” współfinansowanego z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny: OS/2711/3/2019/ML
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż tablic informacyjnych oraz stojaków dydaktycznych wraz z ich montażem w ramach zadania: Stworzenie w bacówkach mini-centrów edukacji ekologiczno-kulturowych poprzez wykonanie tablic informacyjnych i stojaków dydaktycznych, realizowanego w ramach projektu pn. „Utrzymanie różnorodności biologicznej łąki pastwisk górskich poprzez prowadzenie gospodarki pasterskiej” współfinansowanego z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. 2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części, zwane dalej "Zadaniami". 3. Przedmiotowa dostawa winna być wykonana zgodnie ze szczegółowym opisem przedstawionym w Rozdziale III pkt 1, Rysunkiem nr 1, stanowiącym Załącznik nr 7 do specyfikacji (Zadanie II) oraz wzorem umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji, gdyż zamawiający wymaga, aby wykonawca zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak określone w ww. wzorcu. 4. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił min. 60 -miesięcznej (5-letniej) gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 30195000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
35261000-1
39294100-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-08-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-08-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy b) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużenie okresu gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały zawarte we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dotyczy Zadania I, Zadania II).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-29, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa 3 (trzech) kompletów tablic informacyjnych (po 3 tablice w każdym komplecie) wraz z montażem w trzech bacówkach edukacyjnych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.W ramach Zadania I należy wykonać do każdej z trzech bacówek edukacyjnych po jednym komplecie zawierającym: A. Tablicę informacyjną o wymiarach 82x73cm – bez konstrukcji - 1szt B. Tablicę informacyjną o wymiarach 53x83 cm – bez konstrukcji - 1szt C. Tablicę informacyjno-pamiątkowa o wymiarach 100x193 cm – bez konstrukcji- 1szt 2. UWAGA! Tablice A,B,C montowane są na zewnątrz bacówki edukacyjnej na istniejących drewnianych konstrukcjach. Tablice muszą być zabezpieczone przed warunkami zewnętrznymi (laminowane), wykonane z tworzywa sztucznego lub innego odpowiedniego materiału o minimalnej żywotności 5 lat, zapewniające czytelność informacji. 3. Zamawiający przekaże Wykonawcy teksty oraz grafiki do umieszczenia na tablicach. Wykonanie projektu wraz z wydrukiem leży po stronie Wykonawcy. 4. Bacówki, w których mają zostać zamontowane tablice w ramach Zadania I zlokalizowane są w miejscowościach: a) Gmina Piwniczna Zdrój , miejscowość: Kokuszka 2, działka ew. nr 849/7; b) Gmina Jabłonka, miejscowość: Zubrzyca Górna 308, działki ew. nr 3246/1, 3246/3,3246/4, 3246/13; c) Gmina Łapsze Niżne, miejscowość: Niedzica ul. 3 Maja 16, działka ew. nr 4312. 5. Zamawiający zatwierdza projekty tablic przed ich nadrukiem, tym samym Zamawiający ma prawo do ich modyfikacji. Ostateczny projekt graficzny musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu min. 60 - miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone tablice.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30195000-2, 35261000-1, 39294100-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużenie okresu gwarancji na dostarczone tablice 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa stojaków dydaktyczny (z tablicami) wraz z opracowaniem i przygotowaniem projektu graficznego tablic.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Stojak dydaktyczny: ruchomy, obrotowy, rozbieralny z tablicami edukacyjnymi wg Rysunku Nr 1. 2. Opis: Stojak będący przedmiotem zamówienia ma być ruchomy, obrotowy, rozbieralny i mają w nim być wmontowane tablice informacyjne. Stojak ma być wykonany z drewna (czereśni leśnej). Stojak składa się z ruchomej podstawy z rozkładanymi dwoma parami nóg, połączonych pomiędzy sobą a wykonanych z masywnych kawałków (jednolite) w/w drewna o przekrojach 100x100x600 mm. Podstawa będzie wyposażona w obrotowe, mocne kółeczka umożliwiające swobodne przemieszczanie stojaka po pomieszczeniu. Górna gruba belka (belka nośna) 140x70x1850 mm ma posiadać dwa dopasowane otwory, do których wsuwane będą dwa maszty (belki o wymiarach 100x100x1200 mm, na których będą zamocowane na zawiasach dwustronne tablice z treścią pisaną i grafiką. Na stojaku będzie w sumie sześć takich tablic, po 3 na każdym z dwóch masztów. Konstrukcja każdej z tablic będzie w połączeniu rozłącznym pozwalającym na sprawną konserwację tablic. Ramy tablic mają być wykonane z masywnych kawałków frezowanego drewna, w które wpuszczone będzie płyta poliwęglanowa o grubości 3 mm (mocna i elastyczna), na którą należy nakleić po obu stronach dobrej jakości wydruki wielkoformatowe zabezpieczone folią UV-stop. Na jednym stojaku będzie 12 pól o wymiarach 900 mm wys. x 600 mm szer. Na wydrukach będzie treść i fotografie w pełnym kolorze (całość). Konstrukcja stojaka ma być rozbieralna poprzez wyjęcie niegubiących się zawleczek (wsuwek) i złożenia konstrukcji na zawiasach. Wszystkie elementy drewniane winny być zabezpieczone starannie dobrym impregnatem do drewna w kolorze bezbarwnym. Po rozłożeniu jednego kompletnego stojaka jego konstrukcja oraz tablice mają być przechowywane w trzech specjalnie uszytych (w ramach przedmiotu zamówienia) pokrowcach (jeden rozłożony stojak z tablicami podzielony na trzy pokrowce). Pokrowce mają być wykonane z mocnego materiału, na którym należy wydrukować tytuł i logotypy projektu. Uchwyty w torbach winny być mocne na tyle, by pod ciężarem ich zawartości torby spełniały swoje zadanie. W ramach realizacji zadania należy wykonać pokrowce na trzy komplety stojaków (9 pokrowców). 3. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podane na rysunku Nr 1 wymiary są wymiarami minimalnymi. Jeśli w trakcie realizacji zadania Wykonawca stwierdzi, iż dla stabilności i bezpieczeństwa osób użytkujących stojak poszczególne elementy winny być większe lub należy przyjąć inne rozwiązania jego konstrukcji wówczas należy uprzednio uzgodnić wprowadzane zmiany z Zamawiającym. Zmiany w zakresie konstrukcji stojaka mogą nastąpić wyłącznie po uzyskaniu pisemnej, uprzedniej zgody Zamawiającego. 4. W ramach realizacji zadania będącego przedmiotem zamówienia Wykonawca musi przygotować treść tablic edukacyjnych zgodnie z wytycznymi i materiałami przekazanymi uprzednio przez Zamawiającego. Treść i rysunki tablic muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego przed przystąpieniem do ich wykonaniem. Przygotowanie treści, wykonanie projektu wydruk i dostawa do siedziby zamawiającego (Oddział Stary Sącz) leży po stronie Wykonawcy. 5. Zamawiający zatwierdza projekty tablic przed ich nadrukiem, tym samym Zamawiający ma prawo do ich modyfikacji. Ostateczny projekt graficzny musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. 6. Przedmiot zamówienia - wykonane tablice, stojaki, torby mają być objęte min. 60-miesięcznym (5-letnim) okresem gwarancji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30195000-2, 35261000-1, 39294100-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużenie okresu gwarancji na dostarczone stojaki, tablice, torby 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie ulotek wyborczych- Bochnia
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania14-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie ulotek wyborczych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI