Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Podlaskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych jednostek organizacyjnych na terenie województwa podlaskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁomża
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2023-10-30
  • ZamawiającyARiMR Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-20
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00454505
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych jednostek organizacyjnych na terenie województwa podlaskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARiMR Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Podlaski Oddział Regionalny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48862156311

1.5.8.) Numer faksu: +48862164513

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: podlaski@arimr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

wspieranie rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich w roli akredytowanej agencji płatniczej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych jednostek organizacyjnych na terenie województwa podlaskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edafe1d9-6f1f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454505

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy Zakupowej, zwanej dalej „Platformą Zakupową” dostępnej
pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/arimr, gdzie należy wybrać zakładkę „postępowania”, a następnie przejść na formularz
niniejszego postępowania.
2. Złożenie oferty wraz z Załącznikami odbywa się poprzez formularz składania ofert znajdujący się na Platformie Zakupowej (po
przejściu do strony niniejszego postępowania z sekcji „Formularz”).
3. Za datę przekazania (wpływu oświadczeń, dokumentów, wniosków, zawiadomień oraz informacji) przyjmuje się datę ich przesłania
za pośrednictwem Platformy Zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po którym pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
1) złożenie oferty możliwe jest przez Wykonawców, którzy posiadają konto na Platformie Zakupowej oraz przez Wykonawców
nieposiadających konta na Platformie Zakupowej. W celu założenia konta na Platformie Zakupowej należy wybrać zakładkę „Zaloguj
się” w kolejnym kroku należy wybrać „Załóż konto”, następnie należy wypełnić formularze i postępować zgodnie z poleceniami
wyświetlającymi się ekranie monitora. W przypadku Wykonawców niezalogowanych w celu złożenia oferty niezbędne jest podanie
adresu e-mail (na który wysyłane będzie potwierdzenie złożenia oferty), numeru NIP oraz nazwy firmy i nieobowiązkowo numeru
telefonu,
2) ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 Ustawy, należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej
podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do tej czynności lub postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do tych czynności.
3) Wykonawca składa ofertę, która w przypadku prawidłowego złożenia oferty zostaje automatycznie zaszyfrowana przez system.
Nie jest możliwe zapoznanie się z treścią złożonej oferty przed upływem terminu otwarcia ofert,
4) podpisywanie dokumentów w formie skompresowanej poprzez opatrzenie całego pliku jednym podpisem kwalifikowanym,
podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku
odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oraz z poświadczeniem za
zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów. Dokumenty, co do których wymagana jest forma oryginału,
muszą być podpisane indywidualnie (każdy z nich) kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
2.
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików PDF.
3. dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików wielkości do 150 MB. Zalecany format PDF.
4. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.
5. Użycie powszechnych a NIE występujących w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247 ze zm.) formatów: .rar, .gif, .bmp, .numbers, .pages,
spowoduje, że dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
6. informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.:
1) szyfrowanie na Platformie Zakupowej odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
2) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany nie jest widoczny dla Zamawiającego, gdyż jest w systemie
zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez system, co następuje po terminie otwarcia
ofert,
3) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do oferty elektronicznej data oraz dokładny czas (hh:mm:ss),
znajdujące się w kolumnie dotyczącej danej oferty w sekcji „Data złożenia oferty”.
7. dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego oraz podpisu osobistego, w przypadku:
1) dokumentów sporządzonych w formacie PDF zaleca się podpisanie dokumentu w formacie PAdES,
2) dokumentów sporządzonych w formacie innym niż PDF zaleca się podpisanie dokumentu w formacie XAdES.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych została
zamieszczona w Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający nie przewiduje ograniczeń stosowania przepisów Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 - zgodnie z art. 19 ust. 4 Ustawy prawo zamówień publicznych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BOR10.2619.3.2023.AK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych jednostek organizacyjnych na terenie województwa podlaskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w poniższym zestawieniu:
Nazwa towaru
Blok biurowy w kratkę A4 100 kartek
Blok biurowy w kratkę A5 100 kartek
Cienkopis z plastikową końcówką oprawioną w metal, z wentylowaną skuwką, tusz odporny na wysychanie, grubość linii pisania 0,4-0,5 mm, kolor czarny
Cienkopis z plastikową końcówką oprawioną w metal, z wentylowaną skuwką, tusz odporny na wysychanie, grubość linii pisania 0,4-0,5 mm, kolor czerwony
Cienkopis z plastikową końcówką oprawioną w metal, z wentylowaną skuwką, tusz odporny na wysychanie, grubość linii pisania 0,4-0,5 mm, kolor niebieski
Cienkopis z plastikową końcówką oprawioną w metal, z wentylowaną skuwką, tusz odporny na wysychanie, grubość linii pisania 0,4-0,5 mm, kolor zielony
Długopis automatyczny z wymiennym wkładem, elementy gumowe w części chwytowej, posiadający klips, końcówka kulkowa min. 0,6 mm, wkład kolor niebieski
Długopis na sprężynce odpornej na odkształcenia, długość sprężynki po rozciągnięciu przynajmniej 80 cm, podstawka samoprzylepna, grubość linii pisania min. 0,3 mm, wymienny wkład koloru niebieskiego
Długopis żelowy z wymiennym wkładem, gumowy wygodny uchwyt, grubość linii pisania min. 0,25 mm, długość linii pisania min. 1200 m, wkład koloru niebieskiego
Dratwa/sznurek lniany lekko sztywny o średnicy min. 1,1 mm, szpula o długości ok. 120 metrów, kolor naturalny
Druki "potwierdzenia odbioru", wykorzystywane przy nadawaniu korespondencji w trybie Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Wykonane na białym papierze offsetowym BD o gramaturze 140-200 g/m², 1) wymiar druku
Wzór druku stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
Dziurkacz biurowy wykonany z metalowej ramy i metalowej podstawy, wyposażony we wskaźnik środka strony i metalową listwę formatową. Rozstaw otworów 80 mm, średnica dziurki 5,5-6 mm, ma dziurkować do 30-40 kartek o gramaturze 80g/m2, głębokość wsuwania kartek 12 mm.
Dziurkacz biurowy wykonany z metalowej ramy i metalowej podstawy, wyposażony we wskaźnik środka strony i metalową listwę formatową. Rozstaw otworów 80 mm, średnica dziurki 5,5-6 mm, ma dziurkować do 60-63 kartek o gramaturze 80g/m2, głębokość wsuwania kartek 12 mm.
Etykieta samoprzylepna A3/na formacie A3 do wszystkich typów drukarek oraz kserokopiarek 297x420 mm (+/- 0,5mm), ilość arkuszy w opakowaniu 100
Etykieta samoprzylepna A4/na formacie A4 do wszystkich typów drukarek oraz kserokopiarek 210x297mm (+/- 0,5mm), ilość arkuszy w opakowaniu 100
Etykiety samoprzylepne formatu A4/na formacie A4 do wszystkich typów drukarek oraz kserokopiarek, podzielone w poziomie na 2 etykiety, wielkość jednej etykiety 210x148 (+/- 0,5mm) - ilość etykiet na arkuszu A4 - 2, ilość arkuszy w opakowaniu 100
Etykiety samoprzylepne formatu A4/na formacie A4 do wszystkich typów drukarek oraz kserokopiarek, podzielone w poziomie na 6 etykiet wielkość jednej etykiety 105x48mm (+/- 0,5mm) - ilość etykiet na arkuszu A4 - 12, ilość arkuszy w opakowaniu 100
Gumka biała do ścierania ołówka, nie brudząca papieru, ma ścierać nie naruszając struktury papieru, w kształcie prostopadłościanu, wymiary min. 40x20x10 mm
Gumki recepturki, średnica (bez rozciągania) 70-80 mm, opakowanie 1 kg
Kalka ołówkowa w kolorze niebieskim, format A4, opakowanie 50 arkuszy
Karton klapowy 400x400x400 mm, wykonany z tektury 3-warstwowej o fali B - gramatura 450 g/m². Max. pojemność 64 L. Rodzaj kartonu:
Klapowy - zamykany obustronnie za pomocą tzw. klapek. Do jego zamknięcia potrzeba taśmy.
Kolor: Szary (brązowy) - naturalny kolor tektury. Ekologiczny, w 100% biodegradowalny.
Klej w płynie z aplikatorem do sklejania papieru, pojemność: 40-50 ml
Klipsy archiwizacyjne do spinania dokumentów, klips dwuczęściowy, wykonany z wytrzymałego polipropylenu, długość wąsów 80-90 mm, rozstawienie wąsów: 80mm., kolor biały, opakowanie 100 sztuk.
Klipsy metalowe do spinania papieru 19 mm, opakowanie 12 sztuk
Klipsy metalowe do spinania papieru 32 mm, opakowanie 12 sztuk
Koperty bezpieczne B4 transparentne
•trójwarstwowa folia LDPE o grubości 70 mikronów [+/ –5%], materiał trwały i odporny na warunki atmosferyczne, kod kreskowy dla ułatwienia identyfikacji i możliwości śledzenia przesyłki, kolejne, niepowtarzalne numerowanie kopert (pod taśmą zabezpieczającą i na kopercie), panel opisowy, bezpieczny zgrzew boczny płaski z mikronadrukiem - 9 mm [+/ –3%], trwałe zamknięcie samoprzylepne z paskiem i integratorem ciepła - taśma bezpieczna 35mm (z zabezpieczeniem mechanicznym, termicznym, chemicznym), dwa odrywane odcinki przewozowe (z numeracją koperty powieloną w kodzie kreskowym)
Koperty DL HK (samoklejące z paskiem) z okienkiem standard z prawej strony, opakowanie 1000 sztuk
Koperty formatu C4 HK (samoklejące z paskiem), bez okienka, białe, opakowanie 50 sztuk
Koperty formatu C4 HK (samoklejące z paskiem), z okienkiem z prawej strony, białe, opakowanie 50 sztuk
Koperty formatu C5 HK (samoklejące z paskiem) bez okienka, białe, opakowanie 50 sztuk
Koperty formatu C5 HK (samoklejące z paskiem) okno prawe środek, białe, opakowanie 500 sztuk
Koperty formatu C5 HK (samoklejące z paskiem) z okienkiem z prawej strony, białe, opakowanie 50 sztuk
Koperty formatu C6 HK (samoklejące z paskiem), bez okienka, białe opakowanie 50 sztuk
Koperty papierowe pełne (bez okienka) na płyty CD, opakowanie 100 sztuk
Koperty papierowe z okienkiem na płyty CD, opakowanie 100 sztuk
Koperty rozszerzane C4 HK, wymiary 229x324x40 (+/- 5 mm), gramatura papieru min. 120/g/m2, kolor brązowy, opakowanie 100 sztuk
Korektor w pisaku z metalową końcówką o pojemności 6-7 ml
Korektor w taśmie, można stosować do korekty wydruków na wszystkich rodzajach papieru, w obudowie przezroczystej, szerokość taśmy nie mniej niż 5 mm, długość taśmy nie mniejsza niż 5 m
Kostka papierowa biała - wkład do pojemników plastikowych, klejona; rozmiar 83-85x83-85x35-40 mm
Kostka samoprzylepna o wymiarach 51x38 mm (+/-2 mm), kartki w kolorze żółtym, każda kartka nasączona wzdłuż jednej krawędzi klejem umożliwiającym jej wielokrotne przyklejanie i odklejanie
Kostka samoprzylepna o wymiarach 76x76 mm (+/-2 mm), kartki w kolorze żółtym, każda kartka nasączona wzdłuż jednej krawędzi klejem umożliwiającym jej wielokrotne przyklejanie i odklejanie
Koszulka foliowa na płyty CD z możliwością wpięcia do segregatora, opakowanie 50 sztuk
Koszulka krystaliczna na dokumenty formatu A4 z możliwością wpięcia do segregatora, bezbarwna, otwierana z góry, antystatyczna i antyrefleksyjna, folia o grubości min. 45 µm, opakowanie 100 sztuk
Koszulka na dokumenty formatu A4 z klapą boczną z możliwością wpięcia do segregatora, bezbarwna, folia o grubości min. 100 µm, opakowanie 10 sztuk
Koszulka na katalogi formatu A4, z możliwością wpięcia do segregatora. Otwarta od góry, bez klapki, bezbarwna, folia o grubości min. 150 µm, opakowanie 10 sztuk.
Linijka przezroczysta, skala w centymetrach, długość 20 cm
Linijka przezroczysta, skala w centymetrach, długość 30 cm
Marker permanentny do opisywania płyt CD/DVD, wodoodporny, nietoksyczny, kolor czarny, grubość pisania 0,3-0,5 mm
Marker permanentny do opisywania płyt CD/DVD, wodoodporny, nietoksyczny, kolor czerwony, grubość pisania 0,3-0,5 mm
Marker permanentny do pisania po papierze, tekturze, szkle, plastiku, metalu, grubość pisania od 1,2 mm do 1,6 mm, kolor czarny
Marker permanentny do pisania po papierze, tekturze, szkle, plastiku, metalu, grubość pisania od 1,2 mm do 1,6 mm, kolor czerwony
Marker z tuszem olejowym, szybkoschnący, piszący po każdej powierzchni, wodoodporny, odporny na ścieranie, grubość pisania od 0,8 mm do 1,2 mm, kolor biały
Marker z tuszem olejowym, szybkoschnący, piszący po każdej powierzchni, wodoodporny, odporny na ścieranie, grubość pisania od 0,8 mm do 1,2 mm, kolor czarny
Nici bawełniane nabłyszczane, waga: min. 100 g, długość: min. 80 m, białe, udźwig: 10,7 kg, siła zrywająca: min. 11,2/Nm
Nożyczki biurowe, długość nożyczek: 17-20 cm, ostrza z hartowanej nierdzewnej stali, niełamliwa rękojeść, dla prawo i leworęcznych
Ołówek drewniany, lakierowany, bez gumki, zatemperowany, twardość grafitu HB
Papier ksero formatu A4 biały o gram 120g/m², grubość min. 120 μm, białość min. 166 CIE, nieprzezroczystość min. 92%, wilgotność 3–6 %. posiada oznakowanie ekologiczne EU Ecolabel lub FSC (Forest Stewardship Council). Karton (5 ryz w kartonie, każda ryza po 250 kartek)
Papier ksero formatu A4 biały o gram 80g/m²; grubość min. 104 μm, białość min. 164 CIE, nieprzezroczystość min. 92%, wilgotność 3–6 %; posiada oznakowanie ekologiczne EU Ecolabel lub FSC (Forest Stewardship Council) lub PEFC (Programme for Endorsement of Forest Certification). Karton (5 ryz w kartonie każda ryza po 500 kartek)
Papier ksero formatu A4 biały o gramaturze 160g/m², ilość kartek w ryzie 250 sztuk
Podkładka sztywna do pisania z okładką, zamykana, format A4, powleczona tworzywem sztucznym w kolorze niebieskim, wyposażona w mocny klip u góry służący do utrzymania kartek papieru
Półka na dokumenty formatu A4, transparentna, wykonana z wytrzymałego plastiku, wymiary nie mniejsze niż 245 x 55 x 345 mm
Przekładka kartonowa 1-12 kolor formatu A4- 12 przekładek numerycznych od 1 do 12
Przekładki kartonowe 1/3 A4 100 szt.; mix kolorów wykonane z kartonu
Przybornik na biurko siatkowy, trzyczęściowy pojemnik na długopisy, na kostkę papierową oraz na drobiazgi
Rozszywacz mały biurowy do zszywek, metalowa konstrukcja, korpus wykonany z trwałego tworzywa.
Segregator A4 50 mm Segregator wąski formatu A4/50 z mechanizmem dźwigowym, wykonany z kartonu pokrytego na zewnątrz folią, wymienna etykieta na grzbiecie, dolna krawędź wzmocniona metalową szyną, szerokość grzbietu 50 mm, kolor niebieski
(...)
3. Ze względu na ograniczona pojemność ogłoszenia cały zakres zamówienia zawiera SWZ.
4. Warunki wykonania zamówienia zostały opisane w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30197644-2 - Papier kserograficzny

39292400-9 - Przybory do pisania

22000000-0 - Druki i produkty podobne

30197320-5 - Zszywacze

30199230-1 - Koperty

44617100-9 - Pudła kartonowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym dokumentach zamówienia i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane poniżej kryteria wyboru:

1) kryterium „cena oferty” – C – waga kryterium 60%
W ramach kryterium „cena oferty” (C) oceniana będzie najniższa łączna cena oferty brutto za realizację całości zamówienia podana w Formularzu Ofertowym. Ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = Cn/Co x 60 pkt
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium łączna cena oferty brutto (liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
Cn – najniższa łączna cena oferty brutto za realizację zamówienia spośród ofert nieodrzuconych,
Co – cena oferty badanej brutto za realizację zamówienia.
W kryterium „cena oferty” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 punktów.

2) kryterium „termin realizacji zamówienia” – T – waga kryterium 40%
W ramach kryterium „termin realizacji zamówienia” (T) oceniany będzie termin realizacji zamówienia wskazany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Ocena zostanie dokonana wg poniższych zasad:

termin realizacji zamówienia – od 15 do 21 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt,
termin realizacji zamówienia – od 11 do 14 dni od dnia zawarcia umowy – 20 pkt,
termin realizacji zamówienia – od 1 do 10 dni od dnia zawarcia umowy – 40 pkt.

W kryterium „termin realizacji zamówienia” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów.

2. Łączna liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę zostanie wyliczona na podstawie sumy uzyskanych punktów w kryteriach opisanych powyżej, zgodnie ze wzorem:
P = C + T
gdzie:
P – liczba punktów przyznana ofercie (liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). Zasada zaokrąglania – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, 5 i powyżej 5 należy zaokrąglić w górę.
C – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena oferty”,
T – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „termin realizacji zamówienia”

3. Oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty, które przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zastosowanie będą miały zapisy art. 248 Ustawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych jednostek organizacyjnych na terenie województwa podlaskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w poniższym zestawieniu:
Lp. Nazwa towaru Jednostka miary Ilość
1 Teczka archiwizacyjna wiązana A4, format na dokumenty A4, materiał: karton o gramaturze mieszczącej się w przedziale 300 - 350 g/m², wiązane tasiemki o długości co najmniej 200 mm, przymocowane w sposób trwały, grzbiet teczki oraz grzbiety zakładek bigowane co 5 mm - wymiary od 0 mm do 10 mm, posiadające trzy zakładki boczne chroniące dokumenty przed wypadnięciem, szerokość zakładek bocznych liczona od zagięcia ostatniego bigu powinna wynosić co najmniej 120 mm, wymiary zakładki bocznej dł. 320 mm x szer. 150 mm, wymiary zakładki górnej i dolnej dł. 150 mm x szer.160 mm, dostawa w formie złożonej przed bigiem. sztuka 1370
2 Teczka archiwizacyjna wiązana, format na dokumenty A4, materiał: karton o gramaturze mieszczącej się w przedziale 300 - 350 g/m², wiązane tasiemki o długości co najmniej 200 mm, przymocowane w sposób trwały, grzbiet teczki oraz grzbiety zakładek bigowane co 5 mm - wymiary od 0 mm do 20 mm, posiadające trzy zakładki boczne chroniące dokumenty przed wypadnięciem, szerokość zakładek bocznych liczona od zagięcia ostatniego bigu powinna wynosić co najmniej 120 mm, wymiary zakładki bocznej dł. 320 mm x szer. 150 mm, wymiary zakładki górnej i dolnej dł. 150 mm x szer.160 mm, dostawa w formie złożonej przed bigiem. sztuka 3135
3 Teczka archiwizacyjna wiązana, format na dokumenty A4, materiał: karton o gramaturze mieszczącej się w przedziale 350-400 g/m², wiązane tasiemki o długości co najmniej 200 mm, przymocowane w sposób trwały, grzbiet teczki oraz grzbiety zakładek bigowane co 10 mm - wymiary od 0 mm do 40 mm, posiadające trzy zakładki boczne chroniące dokumenty przed wypadnięciem, szerokość zakładek bocznych liczona od zagięcia ostatniego bigu powinna wynosić co najmniej 120 mm, wymiary zakładki bocznej dł. 320 mm x szer.140 mm, wymiary zakładki górnej i dolnej dł. 140 mm x szer.180 mm, dostawa w formie złożonej przed bigiem. sztuka 3010
4 Teczka archiwizacyjna wiązana, format na dokumenty A4, materiał: karton o gramaturze 400 g/m², wiązane tasiemki o długości co najmniej 200 mm, przymocowane w sposób trwały, grzbiet teczki oraz grzbiety zakładek bigowane co 10 mm - wymiary od 0 mm do 60 mm, posiadające trzy zakładki boczne chroniące dokumenty przed wypadnięciem, szerokość zakładek bocznych liczona od zagięcia ostatniego bigu powinna wynosić co najmniej 100 mm, wymiary zakładki bocznej dł. 320 mm x szer. 160 mm, wymiary zakładki górnej i dolnej dł. 160 mm x szer. 190 mm, dostawa w formie złożonej przed bigiem. sztuka 7090
5 Pudełka do dokumentów format A5, wykonane z kartonu. Wymiary: szerokość 110 mm, długość 300 mm, wysokość 160mm. Dostawa w formie złożonej z pokrywą zdejmowaną. Składane bez użycia taśmy i zszywek. sztuka 315
6 Pudełka do dokumentów - wykonane z kartonu, na dokumenty o formacie A6. Wymiary wewnętrzne: szerokość 160mm, długość 300 mm, wysokość 110mm. Dostawa w formie złożonej. Bez pokrywy. Składane bez użycia taśmy i zszywek. sztuka 285
7 Pudło archiwizacyjne -wykonane z kartonu na dokumenty o formacie A5. Wymiary wewnętrzne: szerokość 220mm, długość 300 mm, wysokość 160 mm. Dostawa w formie złożonej. Z pokrywą zdejmowaną. Składane bez użycia taśmy i zszywek. sztuka 115
8 Pudło archiwizacyjne -wykonane z twardej tektury falistej na dokumenty o formacie A4. Wymiary wewnętrzne: szerokość 100 mm x długość 323 mm, wysokość 264mm.Otwór ułatwiający wyjęcie pudełka. Dostawa w formie złożonej. Pokrywa/klapa połączona z pudełkiem na krawędzi o dł. 323 mm. Składane bez użycia taśmy i zszywek. sztuka 1650
9 Pudło archiwizacyjne na płyty CD-wykonane z twardej tektury falistej na dokumenty o formacie A6. Wymiary wewnętrzne: szerokość 130 mm x długość 340 mm, wysokość 130 mm. Otwór ułatwiający wyjęcie pudełka. Dostawa w formie złożonej. Pokrywa/klapa połączona z pudełkiem na krawędzi o dł. 340 mm. Składane bez użycia taśmy i zszywek. sztuka 165.
3. Warunki wykonania zamówienia zostały opisane w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44617100-9 - Pudła kartonowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym dokumentach zamówienia i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane poniżej kryteria wyboru:

1) kryterium „cena oferty” – C – waga kryterium 60%
W ramach kryterium „cena oferty” (C) oceniana będzie najniższa łączna cena oferty brutto za realizację całości zamówienia podana w Formularzu Ofertowym. Ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = Cn/Co x 60 pkt
gdzie:
C – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium łączna cena oferty brutto (liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
Cn – najniższa łączna cena oferty brutto za realizację zamówienia spośród ofert nieodrzuconych,
Co – cena oferty badanej brutto za realizację zamówienia.
W kryterium „cena oferty” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 punktów.

2) kryterium „termin realizacji zamówienia” – T – waga kryterium 40%
W ramach kryterium „termin realizacji zamówienia” (T) oceniany będzie termin realizacji zamówienia wskazany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Ocena zostanie dokonana wg poniższych zasad:

termin realizacji zamówienia – od 15 do 21 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt,
termin realizacji zamówienia – od 11 do 14 dni od dnia zawarcia umowy – 20 pkt,
termin realizacji zamówienia – od 1 do 10 dni od dnia zawarcia umowy – 40 pkt.

W kryterium „termin realizacji zamówienia” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów.

2. Łączna liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę zostanie wyliczona na podstawie sumy uzyskanych punktów w kryteriach opisanych powyżej, zgodnie ze wzorem:
P = C + T
gdzie:
P – liczba punktów przyznana ofercie (liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). Zasada zaokrąglania – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, 5 i powyżej 5 należy zaokrąglić w górę.
C – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena oferty”,
T – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „termin realizacji zamówienia”

3. Oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty, które przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zastosowanie będą miały zapisy art. 248 Ustawy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2-3 Ustawy,
2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 ze zm.)
2. Wykonawca jest zobowiązany wykazać niepodleganie wykluczeniu z postępowania i spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Ocena spełniania w/w zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI Specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że Wykonawca w/w warunki spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 2 do Specyfikacji),

Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia, za pośrednictwem Platformy Zakupowej, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych i dokumentów:

2) na potwierdzenie braku podstawy wykluczenia o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5) Ustawy – oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w niniejszym postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w niniejszym postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do Specyfikacji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do Specyfikacji),
2) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wskazania, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum) – (Załącznik nr 4 do Specyfikacji),
3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w szczególności w zakresie podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestrowym,
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami, jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 6 do Specyfikacji).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku:
1) oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie,
2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w rozdziale VIII Specyfikacji, co oznacza, że każdy z Wykonawców składa oddzielnie oświadczenia stanowiące Załączniki nr 2 i 3 do Specyfikacji – zgodnie z art. 125 ust. 4 Ustawy,
3) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy,
4) przed podpisaniem umowy przedłożą pełnomocnictwo do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli pełnomocnictwo takie nie zostało dołączone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają świadczenia, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji, zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy, Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie w zakresie wskazania, które świadczenia wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz zmian dopuszczalnych Ustawą (art. 455 Ustawy) Zamawiający przewiduje zmiany określone poniżej:
1) działanie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,
2) zmiana sposobu realizacji przedmiotu Umowy wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
3) zmiany danych identyfikujących Strony Umowy,
4) zmian mających na celu doprecyzowanie zapisów w treści Umowy, jeśli będą budziły wątpliwości interpretacyjne między Stronami,
2. Zmiana Umowy nastąpi w formie pisemnego Aneksu do Umowy pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-30 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pozycja planu zamówień publicznych nr 1.2.24
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie audiogramu i tympanogramu- Puławy
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie audiogramu i tympanogramu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI