Zakup mebli dla powierzchni PGE Narodowego w Warszawie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup mebli dla powierzchni PGE Narodowego w Warszawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-12-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPL.2012+ Sp. z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-23
  • Numer ogłoszenia652492-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 652492-N-2018 z dnia 2018-11-23 r.

PL.2012+ Sp. z o. o.: Zakup mebli dla powierzchni PGE Narodowego w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: PL.2012+ Sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny 14117191000000, ul. Al. Ks. J. Poniatowskiego  1 , 03-901   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 295 90 00, e-mail marta.zacharewicz@2012plus.pl, faks +48 22 295 90 10.
Adres strony internetowej (URL): https://www.pgenarodowy.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://www.pgenarodowy.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://www.pgenarodowy.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna składania ofert
Adres:
al. Ks. J. Poniatowskiego 1, 03-901 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mebli dla powierzchni PGE Narodowego w Warszawie
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: a) w zakresie Części I - dostawa 10 sztuk foteli tapicerowanych oraz 5 sztuk kanap, b) w zakresie Części II - dostawa 500 sztuk krzeseł konferencyjnych, c) w zakresie Części III - dostawa 100 sztuk stołów bankietowo – cateringowych składanych, d) w zakresie Części IV - dostawa 300 sztuk stołów koktajlowych, e) w zakresie Części V - dostawa 200 sztuk stołów konferencyjnych składanych, f) w zakresie Części VI - dostawa 8 sztuk foteli biurowych skórzanych oraz 30 sztuk foteli biurowych z tkaniny membranowej.

II.5) Główny kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39516100-3
39112000-0
39121200-8
39113100-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamówienia dodatkowe będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego dla danej Części, a ich wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego dla każdej z Części.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Karty katalogowe, foldery lub inne dokumenty, przedstawiające oferowane meble, spełniające wymogi określone w Załączniku nr 1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto za realizację całego zamówienia 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-03, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa foteli tapicerowanych oraz kanap.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dostarczyć 10 sztuk foteli tapicerowanych oraz 5 sztuk kanap. 2. Oferowane fotele tapicerowane muszą spełniać poniższe wymogi: a) elementy konstrukcyjne korpusu powinny być wykonane z płyty wiórowej /MDF o grubości minimum 18 mm, b) siedzisko powinno być wykonane z pianki poliuretanowej lub sprężyny, c) na oparciach i podłokietnikach ma być pianka wysokoplastyczna, d) na warstwę wyściełającą zastosowanie włókniny tapicerskiej o gramaturze minimum 100 g/m2, e) warstwę pokryciową stanowić ma ekoskóra; ścieralność minimum 20000 cykli Martindala, f) kolor tapicerki: biały, czerwony, czarny (odcień do ustalenia z Zamawiającym), g) wymiary gabarytowe: wysokość 750 mm, szerokość 900 mm, głębokość 900 mm, Zamawiający dopuszcza 8% tolerancję wartości podanych w tym punkcie, h) fotele muszą spełniać wymogi norm: PN-EN 1021-1 2007 i PN-EN 1021-2 2007. Do oferty należy załączyć testy potwierdzające niepalność, i) kształt fotela sześcienny, proste, gładkie krawędzie. 3. Oferowane kanapy muszą spełniać poniższe wymogi: a) wielkość kanapy: szerokość 170 cm, głębokość 92 cm, wysokość 85 cm. Zamawiający dopuszcza 8% tolerancję wartości podanych w tym punkcie, b) kanapa powinna być dwuosobowa lub trzyosobowa, c) materac siedziska ma być wyposażony w system sprężynowy lub piankowy, d) tapicerka ma być w kolorze czerwonym. Dokładny odcień do ustalenia z Zamawiającym, e) tapicerka ma być o wysokiej wytrzymałości na ścieranie, f) konstrukcja stelaża ma być zbudowana z drewna iglastego, płyty wiórowej lub MDF, g) kanapy muszą spełniać wymogi norm: PN-EN 1021-1 2007 i PN-EN 1021-2 2007. Do oferty należy załączyć testy potwierdzające niepalność, h) kształt kanapy prosty, sześcienny, gładkie krawędzie, i) na oparciu mają być dodatkowo dwie prostokątne poduszki, j) siedzisko ma składać się z dwóch oddzielnych poduszek.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39516100-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za realizację całego zamówienia 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa krzeseł konferencyjnych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dostarczyć 500 sztuk krzeseł konferencyjnych. 2. Oferowane krzesła konferencyjne muszą spełniać poniższe wymogi: a) wszystkie krzesła muszą się sztaplować do minimum 10 sztuk, b) krzesła mają być tapicerowane od strony użytkownika, c) kolor tapicerki ma być czerwony lub szary. Dokładny odcień do ustalenia z Zamawiającym, d) tapicerka powinna być o wysokiej wytrzymałości na ścieranie. Krzesła mają być przeznaczone do intensywnej eksploatacji, e) konstrukcja ma być wykonana z profili stalowych chromowanych, f) wszystkie spawy mają być wykonane w sposób niewidoczny (gładkie i niewystające poza obrys profilu), g) stopki mają być zakończone nakładkami z tworzywa sztucznego w ciemnym kolorze, które chronią podłoże przed porysowaniem, h) stelaż ma być mocowany do siedziska w taki sposób, że od strony osoby siedzącej niewidoczne są śruby łączące (widoczna lita sklejka), i) krzesła mają posiadać podłokietniki wykonane ze sklejki bukowej. Dokładny odcień do ustalenia z Zamawiającym, j) krzesła muszą posiadać wbudowane uchwyty umożliwiające ich montaż w sztywne rzędy, k) krzesło powinno wytrzymać obciążenie, co najmniej 110 kg, l) krzesła muszą spełniać wymogi norm: PN-EN 1021-1 2007 i PN-EN 1021-2 2007. Do oferty należy załączyć testy potwierdzające niepalność.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39112000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za realizację całego zamówienia 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa stołów bankietowo – cateringowych składanych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dostarczyć 100 sztuk stołów bankietowo – cateringowych składanych. 2. Oferowane stoły bankietowo – cateringowe składane muszą spełniać poniższe wymogi: a) wielkość stołu: wysokość 740 mm, fi 1800 mm. Zamawiający dopuszcza 5% tolerancję wartości podanych w tym punkcie, b) konstrukcja ma składać się ze stalowych rurek, c) konstrukcja ma być malowana farbą proszkową w kolorze czarnym lub aluminium, d) mechanizm zabezpieczający stół po rozłożeniu ma być stalowy, e) blat ma być wykonany z HDPE w kolorze białym, f) blat stołu ma być nieskładany, g) składanie stołu ma odbywać się poprzez złożenie nóg pod blat stołu, h) nogi mają być zakończone stopami z tworzywa sztucznego, które chronią podłoże przed porysowaniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30100000-3, 39121200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za realizację całego zamówienia 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa stołów koktajlowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dostarczyć 300 sztuk stołów koktajlowych. 2. Oferowane stoły koktajlowe muszą spełniać poniższe wymogi: a) konstrukcja stelaża powinna być stabilna, wykonana z chromowanej stali, b) blat okrągły powinien być wykonany z płyty wiórowej/ MDF dwustronnie laminowanej, o grubości minimum 20 mm, c) krawędzie blatu mają być zabezpieczone doklejką aluminiową o grubości minimum 2mm, d) średnica blatu powinna mieć 600 lub 800 mm, e) stolik musi posiadać regulowaną hydraulicznie wysokość.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39121200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za realizację całego zamówienia 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Dostawa stołów konferencyjnych składanych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dostarczyć 200 sztuk stołów konferencyjnych składanych. 2. Oferowane stoły konferencyjne składane muszą spełniać poniższe wymogi: a) stół ma być składany o wymiarach: długość 1800 mm, szerokość 800 mm, wysokość 740 mm. Zamawiający dopuszcza 5% tolerancję wartości podanych w tym punkcie, b) konstrukcja stołu ma być stalowa spawana, c) kółka na mocowaniu powinny obracać się o 360 stopni, d) co najmniej 2 kółka mają posiadać mechanizm blokady, e) blat ma być wykonany z płyty o grubości 28 mm. Zamawiający dopuszcza 30% tolerancję wartości podanej w tym punkcie, f) blat ma mieć strukturę naturalnego drewna. Odcień laminatu do ustalenia z Zamawiającym, g) krawędź ma być zabezpieczona obrzeżem w kolorze płyty, h) system ma posiadać zabezpieczenie przed przypadkowym podniesieniem blatu, i) składanie stołu ma odbywać się poprzez podniesienie blatu od dłuższej strony.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39121200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za realizację całego zamówienia 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Dostawa foteli biurowych skórzanych oraz foteli z tkaniny membranowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dostarczyć 8 sztuk foteli biurowych skórzanych obrotowych oraz 30 sztuk foteli biurowych obrotowych z tkaniny membranowej. 2. Oferowane fotele biurowe skórzane obrotowe muszą spełniać poniższe wymogi: a) wymiary fotela: wysokość w granicach od 119 do 128 cm, szerokość 68 cm. Zamawiający dopuszcza 10% tolerancję wartości podanych w tym punkcie, b) fotele mają posiadać regulację wysokości siedziska, c) obicie fotela ma być skórzane, d) fotele mają być koloru czarnego. Kolor ma być jednolity, e) podstawy foteli mają być na kółkach, f) fotele mają być obrotowe, g) fotele mają posiadać podłokietniki, h) oparcia mają być wyprofilowane, i) fotel powinien wytrzymać obciążenie, co najmniej 110 kg, j) fotele muszą spełniać wymogi norm: PN-EN 1021-1 2007 i PN-EN 1021-2 2007. Do oferty należy załączyć testy potwierdzające niepalność. 3. Oferowane fotele biurowe obrotowe z tkaniny membranowej muszą spełniać poniższe wymogi: a) wymiary fotela: wysokość w granicach od 119 do 128 cm, szerokość 61 cm, głębokość 46 cm, wysokość do siedziska w granicach od 47 do 56 cm. Zamawiający dopuszcza 5% tolerancję wartości podanych w tym punkcie, b) fotele mają być wyposażone w mechanizm TILT, c) fotele mają być z tkaniny membranowej, d) fotele mają być koloru czarnego. Kolor ma być jednolity, e) podstawy foteli mają być na kółkach, f) fotele mają być obrotowe, g) fotele mają posiadać podłokietniki, h) oparcia mają być wyprofilowane, i) fotel powinien wytrzymać obciążenie co najmniej 110 kg, j) zagłówek fotela powinien być zaokrąglony, k) fotele muszą spełniać wymogi norm: PN-EN 1021-1 2007 i PN-EN 1021-2 2007. Do oferty należy załączyć testy potwierdzające niepalność.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39113100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za realizację całego zamówienia 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę bliźniaka - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę bliźniaka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI