Zakup i dostawa taboretów, stołów świetlicowych, łóżek koszarowych, szafek przyłóżkowych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa taboretów, stołów świetlicowych, łóżek koszarowych, szafek przyłóżkowych, wieszaków wielokołkowych metalowych, tapczanów oraz wieszaków metalowych stojących
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2023-10-12
  • Zamawiający15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-03
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00424280
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa taboretów, stołów świetlicowych, łóżek koszarowych, szafek przyłóżkowych, wieszaków wielokołkowych metalowych, tapczanów oraz wieszaków metalowych stojących

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.stefanska@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa taboretów, stołów świetlicowych, łóżek koszarowych, szafek przyłóżkowych, wieszaków wielokołkowych metalowych, tapczanów oraz wieszaków metalowych stojących

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45b52167-61b4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00424280

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121904/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 Zakup i dostawa taboretów, stołów, łóżek, szafek przyłóżkowych, wieszaków wielokołkowych metalowych i tapczanów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/15wog/public/postepowanie?postepowanie=54150578

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/15wog/public/postepowanie?postepowanie=54150578

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :Wymagania technicznie i
organizacyjnie dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w rozdziale 8 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych: klauzula informacyjna
dotycząca przetwarzania danych osobowych zostały określone w rozdziale 3 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 84-ZP-10-23/183

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis znajduje się:
Część 1 pn. Zakup i dostawa taboretów koszarowych WP 2 - 30 w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2A do SWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w ww. załącznikach i postanowieniach przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39113200-9 - Taborety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji o którym mowa
w art. 441 ustawy Pzp. Realizacja prawa opcji – w zależności od posiadanych środków finansowych i potrzeb Zamawiającego – polegać będzie na zwiększeniu asortymentu do ilości wskazanych w kolumnie nr 4 w Formularzu cenowym (załącznik nr 2A), co stanowi zwiększenie maksymalnie do 50% ilości zamówienia podstawowego. Realizowanie opcjonalnej części zamówienia będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jego realizacji w ramach obowiązującej umowy. Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na tych samych warunkach, co zamówienie podstawowe. Rozliczenie w ramach opcji będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartych w umowie. Zasady skorzystania z prawa opcji zostały szczegółowo opisane we „Wzorze umowy” stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Wykonawca składając ofertę obowiązany jest uwzględnić w niej także prawo opcji, dokonując jej wyceny w formularzu cenowym oraz wskazując cenę całkowitą opcji w formularzu ofertowym. Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, która otrzyma największą ilość punktów w toku oceny ofert, stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z kryteriów wymienionych w pkt. 14.1 SWZ, wyliczonych zgodnie ze wzorem A+B. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis znajduje się:
Część 2 pn. Zakup i dostawa stołów świetlicowych na metalowej podstawie
WP 2 – 19 w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2B do SWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w ww. załącznikach i postanowieniach przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji o którym mowa
w art. 441 ustawy Pzp. Realizacja prawa opcji – w zależności od posiadanych środków finansowych i potrzeb Zamawiającego – polegać będzie na zwiększeniu asortymentu do ilości wskazanych w kolumnie nr 4 w Formularzu cenowym (załącznik nr 2B), co stanowi zwiększenie maksymalnie do 50% ilości zamówienia podstawowego. Realizowanie opcjonalnej części zamówienia będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jego realizacji w ramach obowiązującej umowy. Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na tych samych warunkach, co zamówienie podstawowe. Rozliczenie w ramach opcji będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartych w umowie. Zasady skorzystania z prawa opcji zostały szczegółowo opisane we „Wzorze umowy” stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Wykonawca składając ofertę obowiązany jest uwzględnić w niej także prawo opcji, dokonując jej wyceny w formularzu cenowym oraz wskazując cenę całkowitą opcji w formularzu ofertowym. Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, która otrzyma największą ilość punktów w toku oceny ofert, stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z kryteriów wymienionych w pkt. 14.1 SWZ, wyliczonych zgodnie ze wzorem A+B. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis znajduje się:
Część 3 pn. Zakup i dostawa łóżek koszarowych uniwersalnych WP 2- 27 formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2C do SWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w ww. załącznikach i postanowieniach przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji o którym mowa
w art. 441 ustawy Pzp. Realizacja prawa opcji – w zależności od posiadanych środków finansowych i potrzeb Zamawiającego – polegać będzie na zwiększeniu asortymentu do ilości wskazanych w kolumnie nr 4 w Formularzu cenowym (załącznik nr 2C), co stanowi zwiększenie maksymalnie do 50% ilości zamówienia podstawowego. Realizowanie opcjonalnej części zamówienia będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jego realizacji w ramach obowiązującej umowy. Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na tych samych warunkach, co zamówienie podstawowe. Rozliczenie w ramach opcji będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartych w umowie. Zasady skorzystania z prawa opcji zostały szczegółowo opisane we „Wzorze umowy” stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Wykonawca składając ofertę obowiązany jest uwzględnić w niej także prawo opcji, dokonując jej wyceny w formularzu cenowym oraz wskazując cenę całkowitą opcji w formularzu ofertowym. Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, która otrzyma największą ilość punktów w toku oceny ofert, stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z kryteriów wymienionych w pkt. 14.1 SWZ, wyliczonych zgodnie ze wzorem A+B. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis znajduje się:
Część 4 pn. Zakup i dostawa szafek żołnierskich przyłóżkowych WP 2 – 24 w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2D do SWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w ww. załącznikach i postanowieniach przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji o którym mowa
w art. 441 ustawy Pzp. Realizacja prawa opcji – w zależności od posiadanych środków finansowych i potrzeb Zamawiającego – polegać będzie na zwiększeniu asortymentu do ilości wskazanych w kolumnie nr 4 w Formularzu cenowym (załącznik nr 2D), co stanowi zwiększenie maksymalnie do 50% ilości zamówienia podstawowego. Realizowanie opcjonalnej części zamówienia będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jego realizacji w ramach obowiązującej umowy. Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na tych samych warunkach, co zamówienie podstawowe. Rozliczenie w ramach opcji będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartych w umowie. Zasady skorzystania z prawa opcji zostały szczegółowo opisane we „Wzorze umowy” stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Wykonawca składając ofertę obowiązany jest uwzględnić w niej także prawo opcji, dokonując jej wyceny w formularzu cenowym oraz wskazując cenę całkowitą opcji w formularzu ofertowym. Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, która otrzyma największą ilość punktów w toku oceny ofert, stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z kryteriów wymienionych w pkt. 14.1 SWZ, wyliczonych zgodnie ze wzorem A+B. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis znajduje się:
Część 5 pn. Zakup i dostawa wieszaków wielokołkowych stojących metalowych WP 2 – 22 w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2E do SWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w ww. załącznikach i postanowieniach przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39136000-4 - Wieszaki na odzież

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji o którym mowa
w art. 441 ustawy Pzp. Realizacja prawa opcji – w zależności od posiadanych środków finansowych i potrzeb Zamawiającego – polegać będzie na zwiększeniu asortymentu do ilości wskazanych w kolumnie nr 4 w Formularzu cenowym (załącznik nr 2E), co stanowi zwiększenie maksymalnie do 50% ilości zamówienia podstawowego. Realizowanie opcjonalnej części zamówienia będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jego realizacji w ramach obowiązującej umowy. Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na tych samych warunkach, co zamówienie podstawowe. Rozliczenie w ramach opcji będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartych w umowie. Zasady skorzystania z prawa opcji zostały szczegółowo opisane we „Wzorze umowy” stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Wykonawca składając ofertę obowiązany jest uwzględnić w niej także prawo opcji, dokonując jej wyceny w formularzu cenowym oraz wskazując cenę całkowitą opcji w formularzu ofertowym. Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, która otrzyma największą ilość punktów w toku oceny ofert, stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z kryteriów wymienionych w pkt. 14.1 SWZ, wyliczonych zgodnie ze wzorem A+B. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis znajduje się:
Część 6 pn. Zakup i dostawa tapczanów WP 2 – 42 w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2F do SWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w ww. załącznikach i postanowieniach przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji o którym mowa
w art. 441 ustawy Pzp. Realizacja prawa opcji – w zależności od posiadanych środków finansowych i potrzeb Zamawiającego – polegać będzie na zwiększeniu asortymentu do ilości wskazanych w kolumnie nr 4 w Formularzu cenowym (załącznik nr 2F), co stanowi zwiększenie maksymalnie do 50% ilości zamówienia podstawowego. Realizowanie opcjonalnej części zamówienia będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jego realizacji w ramach obowiązującej umowy. Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na tych samych warunkach, co zamówienie podstawowe. Rozliczenie w ramach opcji będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartych w umowie. Zasady skorzystania z prawa opcji zostały szczegółowo opisane we „Wzorze umowy” stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Wykonawca składając ofertę obowiązany jest uwzględnić w niej także prawo opcji, dokonując jej wyceny w formularzu cenowym oraz wskazując cenę całkowitą opcji w formularzu ofertowym. Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, która otrzyma największą ilość punktów w toku oceny ofert, stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z kryteriów wymienionych w pkt. 14.1 SWZ, wyliczonych zgodnie ze wzorem A+B. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis znajduje się:
Część 7 pn. Zakup i dostawa wieszaków wielokołkowych stojących
- metalowych WP 2 -35 w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2G do SWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w ww. załącznikach i postanowieniach przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji o którym mowa
w art. 441 ustawy Pzp. Realizacja prawa opcji – w zależności od posiadanych środków finansowych i potrzeb Zamawiającego – polegać będzie na zwiększeniu asortymentu do ilości wskazanych w kolumnie nr 4 w Formularzu cenowym (załącznik nr 2G), co stanowi zwiększenie maksymalnie do 50% ilości zamówienia podstawowego. Realizowanie opcjonalnej części zamówienia będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jego realizacji w ramach obowiązującej umowy. Zamówienie w ramach prawa opcji będzie realizowane na tych samych warunkach, co zamówienie podstawowe. Rozliczenie w ramach opcji będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartych w umowie. Zasady skorzystania z prawa opcji zostały szczegółowo opisane we „Wzorze umowy” stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Wykonawca składając ofertę obowiązany jest uwzględnić w niej także prawo opcji, dokonując jej wyceny w formularzu cenowym oraz wskazując cenę całkowitą opcji w formularzu ofertowym. Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, która otrzyma największą ilość punktów w toku oceny ofert, stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z kryteriów wymienionych w pkt. 14.1 SWZ, wyliczonych zgodnie ze wzorem A+B. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z dyspozycją
przepisu art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie będzie wymagał złożenia w niniejszym postępowaniu podmiotowych
środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie
z dyspozycją przepisu art. 273 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający nie będzie wymagał złożenia w niniejszym postępowaniu
podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy, zgodny ze wzorem zawartym w załączniku nr 1 do SWZ.
2) Formularz cenowy, załącznik nr 2A-2G – odpowiednio dla części (Formularz cenowy stanowi podstawę do rozliczeń z Wykonawcą, zgodnie z warunkami umownymi).
3) Oświadczenia wstępne Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (załącznik nr 3 do SWZ).
4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (tzw. konsorcja lub spółki cywilne). W takim przypadku Wykonawcy powinni:
1) Ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich lub reprezentowania i zawarcia umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty (oryginał w postaci elektronicznej podpisany w formie elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
lub elektroniczna kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
2) Złożyć wspólną ofertę według niniejszej SWZ, przy czym dokumenty dotyczące
własnej firmy, a w szczególności:
a) oświadczenie o braku podstaw do Wykluczenia w postępowaniu,
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie (w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym). Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie w jakim wykazuje brak podstaw do wykluczenia. Pozostałe dokumenty i oświadczenia (np. formularz oferty, formularz cenowy) składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian został pisany we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie Portal SmartPZP:https://portal.smartpzp.pl/15wog do upływu terminu składania ofert

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-12 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dotyczy części 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7:
Umowa obowiązuje od dnia jej podpisania do dnia 15.12.2023r.
Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert opisanych w rozdziale 14 SWZ. Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało wykonane w terminie nie dłuższym niż 20 dni kalendarzowych, licząc od dnia złożenia zamówienia
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę tynkarską - Stargard
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę tynkarską. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI