Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Karola Olszewskiego w Broniszowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Karola Olszewskiego w Broniszowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWielopole Skrzyńskie
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-01-12
  • ZamawiającyGMINA WIELOPOLE SKRZYŃSKIE
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-20
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00563116
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Karola Olszewskiego w Broniszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELOPOLE SKRZYŃSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 200

1.5.2.) Miejscowość: Wielopole Skrzyńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-110

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielopole.itl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wielopole.bip.gmina.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Karola Olszewskiego w Broniszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db59edd8-9f09-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00563116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00517643/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. prof. K. Olszewskiego w Broniszowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/865229

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą w tym zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/865229

Zgodnie z art. 61 ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przesyłane pliki należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub podpisem osobistym.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem
wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).

2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/wielopole - (należy wybrać właściwe postępowanie w zakładce „POSTĘPOWANIA”)

lub link bezpośredni:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/865229

3. Szczegółowo wymagania określa rozdział XIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Wójt Gminy Wielopole Skrzyńskie.
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres iod@post.pl
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych
osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.

Szczegóły określa rozdział XXVI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRz.271.52.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia różnego dla Szkoły Podstawowej im. prof. Karola Olszewskiego w Broniszowie w ramach zadania pn. „Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Karola Olszewskiego w Broniszowie”.
Miejsce wykonania umowy: siedziba Szkoły Podstawowej im. prof. Karola Olszewskiego w Broniszowie, 39-106 Łączki Kucharskie, Broniszów 197.

Zamówienie podzielono na 7 części:
Część nr I – wyposażenie różne.

Szczegółowe określenie parametrów technicznych oraz dostarczanego wyposażenia zawiera załącznik nr 5 do SWZ – specyfikacja dostaw oraz załączniki nr 1a do 1g do SWZ - wzory kosztorysów ofertowych.

Dostawa wyposażenia fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu, w zakresie określonym poniżej wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu w zakresie obsługi sprzętu oraz dostarczenia wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (niekoniecznie papierowej).

Wszystkie pozycje wyposażenia powinny być zgodne z polskimi normami (tam gdzie jest taka możliwość), z normami BHP, posiadać certyfikaty CE oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans „ceny” i kryterium „okras gwarancji”. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny oferty:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okras gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia różnego dla Szkoły Podstawowej im. prof. Karola Olszewskiego w Broniszowie w ramach zadania pn. „Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Karola Olszewskiego w Broniszowie”.
Miejsce wykonania umowy: siedziba Szkoły Podstawowej im. prof. Karola Olszewskiego w Broniszowie, 39-106 Łączki Kucharskie, Broniszów 197.

Zamówienie podzielono na 7 części:

Część nr II – sprzęt elektroniczny i AGD,

Szczegółowe określenie parametrów technicznych oraz dostarczanego wyposażenia zawiera załącznik nr 5 do SWZ – specyfikacja dostaw oraz załączniki nr 1a do 1g do SWZ - wzory kosztorysów ofertowych.

Dostawa wyposażenia fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu, w zakresie określonym poniżej wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu w zakresie obsługi sprzętu oraz dostarczenia wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (niekoniecznie papierowej).

Wszystkie pozycje wyposażenia powinny być zgodne z polskimi normami (tam gdzie jest taka możliwość), z normami BHP, posiadać certyfikaty CE oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans „ceny” i kryterium „okras gwarancji”. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny oferty:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okras gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia różnego dla Szkoły Podstawowej im. prof. Karola Olszewskiego w Broniszowie w ramach zadania pn. „Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Karola Olszewskiego w Broniszowie”.
Miejsce wykonania umowy: siedziba Szkoły Podstawowej im. prof. Karola Olszewskiego w Broniszowie, 39-106 Łączki Kucharskie, Broniszów 197.

Zamówienie podzielono na 7 części:
Część nr III – wyposażenie w meble z montażem,

Szczegółowe określenie parametrów technicznych oraz dostarczanego wyposażenia zawiera załącznik nr 5 do SWZ – specyfikacja dostaw oraz załączniki nr 1a do 1g do SWZ - wzory kosztorysów ofertowych.

Dostawa wyposażenia fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu, w zakresie określonym poniżej wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu w zakresie obsługi sprzętu oraz dostarczenia wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (niekoniecznie papierowej).

Wszystkie pozycje wyposażenia powinny być zgodne z polskimi normami (tam gdzie jest taka możliwość), z normami BHP, posiadać certyfikaty CE oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans „ceny” i kryterium „okras gwarancji”. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny oferty:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okras gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia różnego dla Szkoły Podstawowej im. prof. Karola Olszewskiego w Broniszowie w ramach zadania pn. „Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Karola Olszewskiego w Broniszowie”.
Miejsce wykonania umowy: siedziba Szkoły Podstawowej im. prof. Karola Olszewskiego w Broniszowie, 39-106 Łączki Kucharskie, Broniszów 197.

Zamówienie podzielono na 7 następujących części:
Część nr IV – wykonanie rolet okiennych z montażem,

Szczegółowe określenie parametrów technicznych oraz dostarczanego wyposażenia zawiera załącznik nr 5 do SWZ – specyfikacja dostaw oraz załączniki nr 1a do 1g do SWZ - wzory kosztorysów ofertowych.

Zalecane jest przeprowadzenie wizji lokalnej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia (cz. IV,V, VI i VII) oraz wyceny kosztów zadania. Zamawiający umożliwi Oferentom uczestnictwo w wizji lokalnej na obiekcie, którego dotyczy przedmiot zamówienia. Wizja lokalna winna być dokonana na koszt własny Oferenta. Realizacja zamówienia może nastąpić jedynie po ostatecznym zatwierdzeniu wymiarów/projektu przez Zamawiającego.

Dostawa wyposażenia fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu, w zakresie określonym poniżej wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu w zakresie obsługi sprzętu oraz dostarczenia wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (niekoniecznie papierowej).

Wszystkie pozycje wyposażenia powinny być zgodne z polskimi normami (tam gdzie jest taka możliwość), z normami BHP, posiadać certyfikaty CE oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39515410-2 - Rolety wewnętrzne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44115310-5 - Rolety zwijane

45421145-2 - Instalowanie rolet

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans „ceny” i kryterium „okras gwarancji”. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny oferty:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okras gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia różnego dla Szkoły Podstawowej im. prof. Karola Olszewskiego w Broniszowie w ramach zadania pn. „Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Karola Olszewskiego w Broniszowie”.
Miejsce wykonania umowy: siedziba Szkoły Podstawowej im. prof. Karola Olszewskiego w Broniszowie, 39-106 Łączki Kucharskie, Broniszów 197.

Zamówienie podzielono na 7 następujących części:
Część nr V – meble w zabudowie na wymiar,

Szczegółowe określenie parametrów technicznych oraz dostarczanego wyposażenia zawiera załącznik nr 5 do SWZ – specyfikacja dostaw oraz załączniki nr 1a do 1g do SWZ - wzory kosztorysów ofertowych.

Zamawiający informuje, że wszystkie podane wymiary mebli (cz. V) są orientacyjne i stanowią materiał poglądowy. Dopuszcza się dostosowanie wymiarów mebli w celu właściwego wykonania zamówienia. Zalecane jest również przeprowadzenie wizji lokalnej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia (cz. IV,V, VI i VII) oraz wyceny kosztów zadania. Zamawiający umożliwi Oferentom uczestnictwo w wizji lokalnej na obiekcie, którego dotyczy przedmiot zamówienia. Wizja lokalna winna być dokonana na koszt własny Oferenta. Realizacja zamówienia może nastąpić jedynie po ostatecznym zatwierdzeniu wymiarów/projektu przez Zamawiającego.

Dostawa wyposażenia fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu, w zakresie określonym poniżej wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu w zakresie obsługi sprzętu oraz dostarczenia wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (niekoniecznie papierowej).

Wszystkie pozycje wyposażenia powinny być zgodne z polskimi normami (tam gdzie jest taka możliwość), z normami BHP, posiadać certyfikaty CE oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39160000-1 - Meble szkolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans „ceny” i kryterium „okras gwarancji”. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny oferty:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okras gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia różnego dla Szkoły Podstawowej im. prof. Karola Olszewskiego w Broniszowie w ramach zadania pn. „Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Karola Olszewskiego w Broniszowie”.
Miejsce wykonania umowy: siedziba Szkoły Podstawowej im. prof. Karola Olszewskiego w Broniszowie, 39-106 Łączki Kucharskie, Broniszów 197.

Zamówienie podzielono na 7 następujących części:
Część nr VI – rozbudowa sieci monitoringu.

Szczegółowe określenie parametrów technicznych oraz dostarczanego wyposażenia zawiera załącznik nr 5 do SWZ – specyfikacja dostaw oraz załączniki nr 1a do 1g do SWZ - wzory kosztorysów ofertowych.

Zamawiający informuje, że wszystkie podane wymiary mebli (cz. V) są orientacyjne i stanowią materiał poglądowy. Dopuszcza się dostosowanie wymiarów mebli w celu właściwego wykonania zamówienia. Zalecane jest również przeprowadzenie wizji lokalnej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia (cz. IV,V, VI i VII) oraz wyceny kosztów zadania. Zamawiający umożliwi Oferentom uczestnictwo w wizji lokalnej na obiekcie, którego dotyczy przedmiot zamówienia. Wizja lokalna winna być dokonana na koszt własny Oferenta. Realizacja zamówienia może nastąpić jedynie po ostatecznym zatwierdzeniu wymiarów/projektu przez Zamawiającego.

Dostawa wyposażenia fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu, w zakresie określonym poniżej wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu w zakresie obsługi sprzętu oraz dostarczenia wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (niekoniecznie papierowej).

Wszystkie pozycje wyposażenia powinny być zgodne z polskimi normami (tam gdzie jest taka możliwość), z normami BHP, posiadać certyfikaty CE oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans „ceny” i kryterium „okras gwarancji”. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny oferty:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okras gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia różnego dla Szkoły Podstawowej im. prof. Karola Olszewskiego w Broniszowie w ramach zadania pn. „Wyposażenie Szkoły Podstawowej im. Karola Olszewskiego w Broniszowie”.
Miejsce wykonania umowy: siedziba Szkoły Podstawowej im. prof. Karola Olszewskiego w Broniszowie, 39-106 Łączki Kucharskie, Broniszów 197.

Zamówienie podzielono na 7 następujących części:
Część nr VII – trybuna wewnętrzna na wymiar z montażem.

Szczegółowe określenie parametrów technicznych oraz dostarczanego wyposażenia zawiera załącznik nr 5 do SWZ – specyfikacja dostaw oraz załączniki nr 1a do 1g do SWZ - wzory kosztorysów ofertowych.

Zamawiający informuje, że wszystkie podane wymiary mebli (cz. V) są orientacyjne i stanowią materiał poglądowy. Dopuszcza się dostosowanie wymiarów mebli w celu właściwego wykonania zamówienia. Zalecane jest również przeprowadzenie wizji lokalnej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia (cz. IV,V, VI i VII) oraz wyceny kosztów zadania. Zamawiający umożliwi Oferentom uczestnictwo w wizji lokalnej na obiekcie, którego dotyczy przedmiot zamówienia. Wizja lokalna winna być dokonana na koszt własny Oferenta. Realizacja zamówienia może nastąpić jedynie po ostatecznym zatwierdzeniu wymiarów/projektu przez Zamawiającego.

Dostawa wyposażenia fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu, w zakresie określonym poniżej wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu w zakresie obsługi sprzętu oraz dostarczenia wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (niekoniecznie papierowej).

Wszystkie pozycje wyposażenia powinny być zgodne z polskimi normami (tam gdzie jest taka możliwość), z normami BHP, posiadać certyfikaty CE oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39111000-3 - Siedziska

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44200000-2 - Wyroby konstrukcyjne

45262420-1 - Wznoszenie konstrukcji obiektów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans „ceny” i kryterium „okras gwarancji”. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny oferty:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okras gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokumenty te mają być sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga tylko złożenia wraz z ofertą oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

Pozostałe informacje w tym zakresie zawiera dział XII SWZ - PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Na ofertę składają się następujące dokumenty, do złożenia których zobowiązany jest Wykonawca:
1) Formularz oferty przygotowany zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 1 do SWZ.
2) Kosztorys ofertowy, o treści zgodnej ze wzorami załączników nr 1a do 1g do SWZ – stosownie do części zamówienia której dotyczy oferta.
3) Oświadczenie/oświadczenia Wykonawcy/ Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotów udostępniających zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
4) Oświadczenie/oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotów udostępniających zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
5) Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika - o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
6) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy - jeśli dotyczy.
7) Zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów - jeśli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w oryginale winno być załączone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają w ofercie oświadczenie, z którego wynika, które: dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
3. Umowa w sprawie zamówienia zostanie zawarta zgodnie z projektem umowy, stanowiącym załącznik Nr 2 do SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-12 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/transakcja/865229

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-12 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/ w zakładce„Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składaniaofert/wniosków dostępnej pod
linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view .

2. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową inie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

3. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

4. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art.125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w formie lub postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych
formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenia o jakich mowa w rozdziale VIII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5. Zaoferowane ceny jednostkowe mają charakter ryczałtowy, uwzględniają wszelkie koszty realizacji zamówienia i bez względu na stopień inflacji nie ulegną zmianie w okresie obowiązywania umowy.

6. Dostawa wyposażenie Szkoły Podstawowej im. prof. Karola Olszewskiego w Broniszowie jest realizowaną w ramach zadania określonego w planie finansowym Gminy Wielopole Skrzyńskie pn.
„Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. prof. Karola Olszewskiego w Broniszowie” w tym zadanie finansowane ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych pn. „Poprawa jakości kształcenia ogólnego w SP Gliniku poprzez budowę boiska wielofunkcyjnego oraz w SP Broniszowie poprzez rozbudowę budynku szkoły o 4 sale lekcyjne i salę gimnastyczną – Etap I oraz Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Broniszowie o salę gimnastyczną i pomieszczenia dydaktyczne wraz z niezbędnym wyposażeniem – II etap”
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady cieśli i zbrojarzy - Nisko
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzoną inwestycja poszukuję brygady cieśli, zbrojarzy. Inwestycja to budynek mieszkalny na terenie m.Nisko. Rozpoczęcie prac możliwe praktycznie od zaraz. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI