„Sukcesywna dostawa trumien i sarkofagów w 2024 roku na potrzeby Brzeskich Zakładów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Sukcesywna dostawa trumien i sarkofagów w 2024 roku na potrzeby Brzeskich Zakładów Komunalnych Sp. z o.o - część I"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrzesko
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-05-07
  • ZamawiającyBrzeskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-30
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00307977
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywna dostawa trumien i sarkofagów w 2024 roku na potrzeby Brzeskich Zakładów Komunalnych Sp. z o.o - część I"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Brzeskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850035397

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@bzk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka gminna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa trumien i sarkofagów w 2024 roku na potrzeby Brzeskich Zakładów Komunalnych Sp. z o.o - część I"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-166137c5-06d7-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307977

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-166137c5-06d7-11ef-9b7e-467806a93518

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert , odbywa się drogą
elektroniczną za pośrednictwem portalu eZamówienia -poprzez stronę internetową postępowania https://ezamowienia.gov.pl/
zakładka „Formularze" lub poczty elektronicznej zarzad@bzk.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-
Zamówienia.
2) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2020 r. w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia R.M. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje
się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP, ww. regulacje nie będą miały
bezpośredniego zastosowania.
3) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa R.M. w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia R.M. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje
się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji").
4) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, w
celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym
zaznaczeniem w nazwie pliku „Tajemnica przedsiębiorstwa".
5) W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą PZP lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/ Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu
(zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub
dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy" na Platformie e- Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja".
8) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem".
10) Zamawiający nie przewiduje zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69, wobec czego nie
dopuszcza komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji Elektronicznej

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Zamówienie obejmuje dostawę następujących trumien:

CZĘŚĆ I

I.1. Sarkofag z drzewa dębowego wieko półokrągłe nachodzące na dno trumny, na wieku
krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z metalu, 8 sztuk zakrętek metalowych, 6
sztuk uchwytów metalizowanych mocowane w zagłębieniach, dół trumny z litego drzewa
z zaokrąglonymi narożnikami wkomponowanymi w profilowany spód trumny, w kolorze
jasny lub ciemny orzech w macie lub połysku, wieko i spód trumny wewnątrz wykończone
dwukolorowym atłasem z taśmą ozdobną na obrzeżach wybicia. – szt 20

I.2. Sarkofag z drzewa dębowego z dwuczęściowym wiekiem nachodzące na dno trumny,
otwierany na zawiasach, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z metalu,
8 sztuk zakrętek metalowych, 6 sztuk uchwytów metalizowanych mocowane w
zagłębieniach, dół trumny z litego drzewa z zaokrąglonymi narożnikami
wkomponowanymi w profilowany spód trumny, w kolorze jasny lub ciemny orzech w
macie lub połysku, wieko i spód trumny wewnątrz wykończone dwukolorowym atłasem z
taśmą ozdobną na obrzeżach wybicia – szt 10

I.3. Sarkofag z drzewa dębowego łamany wieko profilowane, wypukłe nachodzące na dno
trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z metalu, 6 sztuk zakrętek
metalowych, 6 sztuk uchwytów metalizowanych, w kolorze jasny lub ciemny orzech w
macie lub połysku, wieko i spód trumny wewnątrz wykończone dwukolorowym atłasem z
taśmą ozdobną na obrzeżach wybicia. – szt 15

I.4. Sarkofag z drzewa dębowego, wieko półokrągłe nachodzące na dno trumny, na wieku
krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z metalu, 6 szt. zakrętek metalowych, 4 szt.
uchwytów metalizowanych, na spodzie trumny od strony zewnętrznej po obu stronach
zagłębiona płaskorzeźba, w kolorze jasny lub ciemny orzech w macie lub połysku, wieko
i spód trumny wewnątrz wykończone dwukolorowym atlasem z taśmą ozdobną na
obrzeżach wybicia - szt 10

I.5. Trumna z drzewa dębowego, wieko profilowane nachodzące na dno trumny, na wieku
krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z metalu, 6 szt. zakrętek metalowych, 4 szt.
uchwytów metalizowanych- szt 10

I.6.Trumna z drzewa dębowego prosta /dół i góra są podobnej wielkości/, wieko nachodzące
na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt.
zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, w kolorze jasny lub ciemny
orzech w macie lub połysku - szt 20

I.7. Trumna z drzewa dębowego, kopuła łamana, wieko półokrągłe nachodzące na dno
trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek
plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, spód trumny -ozdobiony zagłębionym
frezowaniem w kolorze jasny lub ciemny orzech w macie lub połysku, z koronką
wypuszczoną na zewnętrz – szt 15

I.8. Trumna z drzewa dębowego, kopuła prosta, wieko półokrągłe nachodzące na dno
trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z plastiku, 6 szt. zakrętek
plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, spód trumny -ozdobiony po obu stronach
zagłębioną płaskorzeźbą, w kolorze jasny lub ciemny orzech w macie lub połysku,
z koronką wypuszczoną na zewnętrz – szt 15

I.9. Trumna z drzewa dębowego płaska, wieko trumny profilowane nachodzące na dno, na
wieku krzyż drewniany na całości wieka a na nim krzyż metalizowany z wizerunkiem
Pana Jezusa, 6 szt. zakrętek plastikowych, 4 szt. uchwytów metalizowanych, spód
trumny –ozdobiony po obu stronach zagłębioną płaskorzeźba, w kolorze jasny lub
ciemny orzech w macie lub połysku, z koronką wypuszczoną na zewnętrz – szt 15

I.10. Trumna z drzewa dębowego podwyższana łamana, wieko trumny profilowane
nachodzące na dno trumny, na wieku krzyż z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z
plastiku, zakrętki plastikowe, uchwyty metalizowane, spód trumny ozdobiony
zagłębionym frezowaniem w kolorze jasny lub ciemny orzech w macie lub połysku, z
koronką wypuszczoną na zewnątrz.- szt 20

I.11. Krzyż z drzewa dębowego, z wizerunkiem Pana Jezusa wykonany z metalu, w kolorze
jasny lub ciemny orzech, o wymiarach minimum 200 cm x 60 cm- szt. 100

4.2.6.) Główny kod CPV: 39296100-4 - Trumny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 91

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 9

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8.Warunki udziału w postępowaniu:
8.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Określenie warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
8.2.Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Określenie warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
8.3. sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Określenie warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
8.4.Zdolności techniczne lub zawodowe
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 podobne dostawy trumien i akcesoriów pogrzebowych.
Za dostawy podobne Zamawiający uzna dostawy trumien i krzyży o wartości brutto :
- dla części pierwszej: minimum 100.000 zł brutto każda

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ezamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-07 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekipy do budowy fundamentów - Laskówka Chorąska
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam ekipy do budowy fundamentów dom parterowy 11x8m fundamenty tradycyjne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI