Realizacja projektu z budżetu obywatelskiego pn. „Bujane ławeczki w parkach” – numer...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Realizacja projektu z budżetu obywatelskiego pn. „Bujane ławeczki w parkach” – numer postęp.: 36/ZP/21.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-08
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-27
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Realizacja projektu z budżetu obywatelskiego pn. „Bujane ławeczki w parkach” – numer postęp.: 36/ZP/21.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224435683

1.5.8.) Numer faksu: 224435600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja projektu z budżetu obywatelskiego pn. „Bujane ławeczki w parkach” – numer postęp.: 36/ZP/21.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8b4651d-05a0-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162149

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001481/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Bujane ławki w parkach - zadanie z budżetu obywatelskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W niniejszym post o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem
zapisów pkt 2, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2.Komunikacja ustna
dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne. 3. Ofertę z zał, o których mowa w
Rozdziale IX SWZ, składa się za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania,
wskazanej w Rozdziale I pkt 4 SWZ, tj.: https://zamowienia.um.warszawa.pl, zwanej dalej także
Systemem. 4. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem Systemu. 5. Zamawiający
dopuszcza możliwość zadania pytań do SWZ także drogą elektroniczną. Pytania należy wówczas
kierować na adres wola.zzp@um.warszawa.pl ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru
postępowania, którego dotyczą. 6.Zamawiający zamieści treść pytań wraz z wyjaśnieniami, bez
ujawniania źródeł zapytań w Systemie. 7.W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed
upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę treści SWZ udostępnia w
Systemie. 8. Pozostałe dokumenty w post., w szczególności oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub
informacje, niewskazane w pkt 3-4, należy przekazywać za pośrednictwem Systemu lub drogą
elektroniczną na adres wola.zzp@um.warszawa.pl. 9.Za datę wpływu ww. dokumentów przekazanych
na adres Zamawiającego, przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail
Zamawiającego. Za datę wpływu ww. dokumentów do Zamawiającego przekazanych za
pośrednictwem Systemu, przyjmuje się datę ich złożenia/ wysłania w Systemie. 10.Wymagania
dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od Wykonawcy
przy wykorzystaniu Systemu do elektronicznej komunikacji w Wykonawcami udostępnianym pod
adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl. 11.Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej. 12.Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne,
które musi spełniać komputer Wykonawcy: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer; komputer PC/MAC z aktualnym systemem
operacyjnym wspieranym przez producenta; Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta:
MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge; Zainstalowany program Acrobat Reader
lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf; 13.Kodowanie i czas odbioru danych: Plik załączony i
zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.
Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie
terminu składania ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny
czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem
czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. Pozostałe wymagania i informacje zostały szczegółowo
opisane w Rozdziale V SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 36/ZP/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 15 szt. ławek bujanych:
- 6 szt. ławek na terenie Parku im. E. Szymańskiego,
- 4 szt. ławek na terenie Parku im. J. Sowińskiego.
- 5 szt. ławek na terenie Parku Moczydło
- montaż oznaczeń „trybik” wycinana z folii samoprzylepnej, odpornej na warunki atmosferyczne.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres oraz sposób i wymagania dotyczące realizacji zamówienia, określają:
a) projektowane postanowienia umowy - wzór umowy, zwane dalej także wzorem umowy, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ,
b) opis przedmiotu zamówienia stanowiący integralną część umowy - załącznik nr 1 do wzoru umowy.

3. Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia związanego z dostawą mebli miejskich oraz elementów małej architektury na części, z których każda stanowi przedmiot oddzielnego postępowania. Niniejsze postępowanie dotyczy jednej z ww. części zamówienia.

4. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 75.000,00 zł.

5. Gwarancja:
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy.
Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 48 miesięcy.
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39113600-3 - Ławki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 52

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 48

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w złożonym w postępowaniu oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VI pkt 1 SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Rodzaj i zakres zmian oraz warunki wprowadzenia zmian wskazane są w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-08 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont kapitalny kawalerki - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont kapitalny kawalerki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI