Gospodarka odpadami - budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - wy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Gospodarka odpadami - budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - wyposażenie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiedźna
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-04-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miedźna
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-01
  • Numer ogłoszenia531873-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 531873-N-2019 z dnia 2019-04-01 r.

Gmina Miedźna: Gospodarka odpadami - budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - wyposażenie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Rozwijanie systemu gospodarki odpadami; poddziałanie 5.2.2. gospodarka odpadami –spr. Nr naboru: RPMP.05.02.02-IŻ.00-12-023/18.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedźna, krajowy numer identyfikacyjny 27625829100000, ul. ul. Wiejska  131 , 43-227  Miedźna, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2116338, 2116196, 2116160, e-mail info@miedzna.pl, faks 322 116 089.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miedzna.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.miedzna.pl, www.miedzna.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.miedzna.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.miedzna.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składac w Kancelarii Urzędu Gminy w Miedźnej, przy ul. Wiejskiej 131, pokój nr 15 w budynku A lub przesyłką kurierską, pocztową na adres: Gmina Miedźna ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna.
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Gospodarka odpadami - budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - wyposażenie.
Numer referencyjny: IR.271.2.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dla punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych – PSZOK. 1. Zamówienie obejmuje następujące pozycje z podziałem na części: CZĘŚĆ 1: 1. Wózek widłowy x 1 szt. 2. Wózek ręczny taczkowy x 1 szt. CZĘŚĆ 2: 1. Rębak (urządzenie do rozdrabniania gałęzi). CZĘŚĆ 3: 1. wyposażenie do punktu napraw. CZĘŚĆ 4: 1.waga paletowa. CZĘŚĆ 5: 5. Monitoring. CZĘŚĆ 6: 1. Pojemnik na odpady ciekłe – 1 szt. 2. Pojemnik 1100 l x 10 szt. 3. kontener z wanną przechwytującą – 3 szt. 4. pojemnik na odpady niebezpieczne – akumulatory – 2 szt. 5. pojemnik na odpady niebezpieczne – baterie i zużyte lekarstwa – 5 szt. 6. pojemnik na świetlówki – 2 szt. 7. kontener KP 7 – 5 szt. 8. kontener KP 7 zamykany – 1 szt. 9. kontener KP 10 – 2 szt. 10. zestaw do pompowania odpadów ciekłych – 1 szt. 11. wanna wychwytowa z rusztem – 1 szt. CZĘŚĆ 7: 1. paleta ładunkowa – 10 szt. 2. paleta do składowania i transportu – 2 szt. 3. skrzyniopaleta – 2 szt. CZĘŚĆ 8: 1. regały na palety – 1 szt. 2. regał do punktu ponownego wykorzystania – 1 szt. Dla każdej z ww części przedmiot zamówienia obejmuje również: a) dostawę urządzenia na miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj. siedziba Zamawiającego -Urząd Gminy Miedźna ul. Wiejska 131, 43-227 Miedźna – po dokonaniu odbioru i podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru – na miejsce wskazane przez Zamawiającego nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego.). b) przeprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi, użytkowania i konserwacji urządzeń. c) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim. d) serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji

II.5) Główny kod CPV: 39150000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34000000-7
34000000-7
34000000-7
34000000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 30 dni od dnia podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni (bez wezwania Zamawiającego) od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wybór najkorzystniejszej oferty, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 SIWZ. Wypełniony załącznik nr 1 a do SIWZ – dotyczy kryterium oceny ofert - gwarancja. Załącznik do Formularza oferty: Specyfikacja techniczna, opisy techniczne i/lub funkcjonalne oferowanego sprzętu i urządzeń oraz elementów pozwalających na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów z wymogami SIWZ. Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Pełnomocnictwo bądź jego kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie udzielone osobie uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści wybranej oferty, w przypadku: a) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonywania umowy; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; c) z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym zmian w strukturze organizacyjnej; d) z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego e) zaistnienia siły wyższej f) zaprzestania produkcji sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie na etapie realizacji Umowy – Zamawiający dopuszcza zmianę na sprzęt o parametrach technicznych i funkcjonalnych co najmniej takich, jak wskazane w ofercie bez zwiększenia ceny określonej w Umowie. 3. W przypadku konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, na podstawie okoliczności których wcześniej nie można było przewidzieć, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zmniejszone.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-15, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: CZĘŚĆ 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wózek widłowy (1 szt.): Fabrycznie nowy, z napędem gazowym (LPG) Udźwig minimum 1200 kg Wysokość podnoszenia masztu minimum 3000 mm Moc silnika minimum 30 KM Krata ochronna załadunku Pełne oświetlenie, lusterka wsteczne, światło ostrzegawcze („kogut”) Długość wideł minimum 1000 mm Maksymalna wysokość wózka ze złożonym masztem i daszkiem kabiny 2300 mm Ogumienie pneumatyczne Promień skrętu minimum 1500 mm 2. Wózek ręczny taczkowy (1 szt.): stalowa konstrukcja, wyposażony w koła pełne, uchwyty z tworzywa sztucznego z ochroną dłoni minimalne parametry techniczne: długość: 620 mm szerokość: 660 mm wysokość: 1275 mm nośność: 150 kg wymiary platformy: 400 x 220 mm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42415110-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja: do 30 dni od dnia podpisania umowy.


Część nr: 2 Nazwa: CZĘŚC 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rębak (urządzenie do rozdrabniania gałęzi) - 1 szt.: Opis urządzenia łącznie z parametrami technicznymi: 1) Parametry techniczne: a) urządzenie fabrycznie nowe (rok produkcji 2018, 2019), b) Silnik spalinowy; c) Konstrukcja urządzenia osadzona na jednoosiowym podwoziu; d) Średnica rozdrabnianych gałęzi (mm) przystosowana do rozdrabniania gałęzi o wymiarach do 110 mm; e) Ilość noży: min. 2 tnące + 2 podporowe; f) Szybkość podawania (mb/min) minimum -30; g) Sposób podawania - napęd hydrauliczny; h) Rodzaj paliwa — olej napędowy; i) Max. zużycie paliwa (l/h) — max. 8 l/h; j) Rozruch elektryczny; 2) Wyposażenie maszyny: a) Urządzenie ma mieć możliwość holowania, k) Rura wyrzutowa z obrotnicą, deflektor; l) System anty-przeciążeniowy; m) Zaczep holowniczy kulowy i oczkowy; n) Licznik motogodzin; o) Oświetlenie drogowe LED; p) Hamulec najazdowy i postojowy; q) Koło zapasowe. 3) Wymiary: a) wysokość- max. 2500 mm, b) szerokość- max. 1850 mm, c) długość- max. 3800 mm. Wymagania dodatkowe: Jednostka musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające ją do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jej rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego. W szczególności wymagane będą: 1) dokumenty niezbędne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych, w tym świadectwo homologacji umożliwiające rejestrację urządzenia jako przyczepę specjalną (o ile dotyczy), 2) ewentualny katalog części zamiennych — o ile wykonawca posiada, 3) instrukcja obsługi w języku polskim lub z tłumaczeniem Wykonawcy na język polski, 4) dokument gwarancyjny, 5) wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 6) deklaracja zgodności (certyfikat CE - Conformité Européenne), 7) oświadczenie Wykonawcy, że urządzenie jest fabrycznie nowe (wyprodukowane w 2018 roku), kompletne, nieużywane, w pełni sprawne i gotowe do użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42996100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja: 30 dni od dnia podpisania umowy.


Część nr: 3 Nazwa: CZĘŚĆ 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyposażenie punktu napraw: Wyposażenie, w skład którego wchodzą: Miernik elektryczny – 1 szt. Klucz pneumatyczny udarowy 1500 NM – 1 szt. Klucz pneumatyczny 850 NM min – 1 szt. Kompresor sprężarka o pojemności około 270 l – 1 szt. Imadło ślusarskie obrotowe kulowe 100 MM – 1 szt. Urządzenie rozruchowe z prostownikiem 500A 100 – 1000 Ah – 1 szt. Szlifierka kątowa elektryczna 115 MM 850W – 1 szt. Klucz dynamometryczny ¼’’ 5-25 Nm – 1 szt. Klucz dynamometryczny 3/8’’ 20-110 Nm – 1 szt. Klucz dynamometryczny 1’’ 42-210 Nm – 1 szt. Breszki – łyżki montażowe do podbijania – komplet 4 sztuk Szczypce do opasek taśmowych wygięte z blokadą – komplet Szczypce wzmocnione do opasek przegubów – komplet Zestaw kluczy płaskich z grzechotką 8-23 – komplet Spawarka inwertorowa 250 A MIG/MMA – 1 szt. Maska spawalnicza przyłbica samościemniająca – 1 szt. Klucze L TORX T10-T50 IMBUS HEX 2-10 mm – komplet Podnośnik hydrauliczny 2,5 t niski – 1 szt. Wiertarka udarowa o mocy silnika ok 680 W – 1 szt. Wkrętarko – wiertarka akumulatorowa 18V 35 NM – 1 szt. Wiertarka stołowa kolumnowa 1600 W 16 MM – 1 szt. Zestaw kluczy nasadowych (walizka) ¼ oraz ½ - komplet Stół do prac naprawczych (remontowych) – 1 szt. Szafka narzędziowa co najmniej 7 szuflad – 1 szt. Odsysarka – pompka do oleju. – 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,98
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja: 30 dni od dnia podpisania umowy.


Część nr: 4 Nazwa: CZĘŚĆ 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Waga paletowa: Udźwig minimum - 3000 kg Działka odczytowa (d) — 1 kg Działka legalizacyjna (e) — 1 kg Obciążenie minimalne nie większe niż 20 kg Konstrukcja platformy — stal nierdzewna e Klasa dokładności — III Temperatura pracy - od -10 do +40oC Wyświetlacz — LED (świecący) Zasilanie — 230V (wbudowany zasilacz) Waga musi posiadać legalizację.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38311000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja: 30 dni od dnia podpisania umowy.


Część nr: 5 Nazwa: CZĘŚĆ 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:MONITORING: 1. System 8 kamer zewnętrznych tubowych min. 2.0 Mpx zasilanych technologią PoE, 2. Kamery z oświetlaczem podczerwieni IR min. 50m, obudowa klasa szczelności min. IP66, klasa wandaloodporności IK10, wymagana hermetyzacja złącz, wymaga się dostarczenia wraz z kamerami dedykowanych adapterów, 3. Rejestrator cyfrowy IP NVR 16 kanałowy z obsługą kamer min. do 8.0 Mpx, 4. Kodowanie video dla kamer i rejestratora H.265, 5. Obsługa min. 2 x HDD do 6TB z wejściem USB (do archiwizacji), wejściem ETHERNET do połączenia zdalnego; połączenie P2P wbudowane w rejestrator, 6. Wymagany czas zapisu video min. 30 dni w trybie ciągłym 24h na dobę, 7. Zasilacz awaryjny do podtrzymania całego systemu w razie zaników źródła stałego zasilania, 8. Monitor do podglądu i obsługi min. FHD – 22 cale. Warunki gwarancji: 1. Każde urządzenie systemowe objęte niezależną gwarancją.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32323500-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja: 30 dni od dnia podpisania umowy.


Część nr: 6 Nazwa: CZĘŚĆ 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Pojemniki do odpadów ciekłych -1 szt.: Pojemność ok 600 l Wymiary ok 800 x 1330 x 1330 mm Waga ok. 100 kg Dwupłaszczowa konstrukcja z wysokiej jakości polietylenu, odpornego na działanie UV Króciec przystosowany do współpracy ze złączem cysterny Czujnik przecieku zawartości do przestrzeni międzypłaszczowej Zamykana pokrywa Zbiornik przeznaczony jest do przechowywania oraz transportowania płynnych odpadów problemowych zgodnie z normami UE ADR 2. Pojemniki 1100 l - 10 szt.: Zamykany pojemnik 1100 litrów - 10 szt. do magazynowania selektywnie zebranych odpadów na 4 kółkach, w tym 2 kółkami hamowanymi. Odporny na działanie warunków chemicznych i biologicznych oraz promieni UV i działania warunków atmosferycznych Pojemnik kompatybilny z każdym mechanizmem załadowczym. Wykonane z utwardzonego plastiku - PEHD,, posiadają certyfikat unijny EN 840 oraz certyfikaty międzynarodowe DIN EN ISO 3. Kontener z wanną przechwytującą- 3 szt.: Wymiary ok: 1000 x 1200 x 800 mm. Kontener przeznaczony na substancje niebezpieczne . Przystosowany do przechowywania materiałów problemowych. Wewnątrz znajduje się ocynkowana kratka oraz wanna przechwytująca. • wykonany z wysokiej jakości metalu • wyłożony tworzywem chemio i kwaso odpornym • posiada wannę wychwytową • odporny na zmiany warunków atmosferycznych • nie wymaga konserwacji specjalistycznych zabiegów 4. Pojemnik na odpady niebezpieczne - akumulatory -2 szt.: Wymiary ok. 1200 x 800 x 795 mm pojemność ok. 500 l Nośność ok 500 kg Wytrzymałość cieplna –od - 40oC do + 40oC Pojemnik z polietylenu Wygodny do składowania i transportu starych zużytych akumulatorów Masywna konstrukcja umożliwiająca wielowarstwowe składowanie 5. Pojemnik na odpady niebezpieczne – baterie i zużyte lekarstwa - 5 szt.: pojemność ok. 150 l Pojemnik z polietylenu o wysokości ok 90 cm Z otworem wrzutowym o średnicy otworu minimum 10 cm Wygodny do składowania i transportu starych zużytych baterii oraz przeterminowanych lekarstw 6. Pojemnik na świetlówki- 2 szt.: Wymiary (mm): ok. 1600x500x800 Waga ok.60 kg, masa odpadów ok. 200kg, otwierane górne wieko z elementem do zamykania Materiał: blacha stalowa 7. Kontener KP 7 - 5 szt. : kontener otwarty, pojemności 7m3, z uchwytem hakowym, spełniający wymagania norm Polski i Unii Europejskiej, minimalne wymiary zewnętrzne: długość: 3 500 mm, szerokość: 1 700 mm - wysokość: 1 100 mm, hak na wysokości 1200 mm, blachy o grubości min.: dno 3mm, boki 2 mm, płozy ceownik G/W 160, rozstaw płóz 1020mm, wręgi wykonane z ceownika Z/G 50x80x50x3, wzmocnienia poziome w podłodze pomiędzy wręgami, wszystkie elementy ruchome wyposażone są w smarowniczki, kontener wyposażony w drzwi otwierane na boki lub uchylną klapę, rolki o średnicy ok. 160 mm i długości ok. 200 mm, haczyki do siatki/plandeki, wszystkie spawy konstrukcji nośnej wykonane spoinami ciągłymi 8. Kontener KP 7 zamykany - 1 szt.: kontener zamknięty, pojemności 7m3, z uchwytem hakowym, spełniający wymagania norm Polski i Unii Europejskiej, minimalne wymiary zewnętrzne: długość: 3 500 mm, szerokość: 1 700 mm - wysokość: 1 100 mm, hak na wysokości 1200 mm, blachy o grubości min.: dno 3 mm, boki 2 mm, płozy ceownik G/W 160, rozstaw płóz 1020 mm, rolki o średnicy ok. 160 mm i długości ok. 200 mm, wszystkie elementy ruchome wyposażone są w smarowniczki, kontener wyposażony w 6 otworów wrzutowych wyposażonych w przetłoczone klapy, wszystkie spawy konstrukcji nośnej wykonane spoinami ciągłymi. 9. Kontener KP-10- 2szt.: kontener otwarty, pojemności 10m3, z uchwytem hakowym, spełniający wymagania norm Polski i Unii Europejskiej, minimalne wymiary zewnętrzne: długość: 3 400 mm, szerokość: 1 700 mm, wysokość: 1 500 mm, hak na wysokości 1200 mm, blachy o grubości min.: dno 3 mm, boki 2 mm, płozy ceownik G/W 160, rozstaw płóz 1020mm, wręgi wykonane z ceownika Z/G 50x80x50x3, wzmocnienia poziome w podłodze pomiędzy wręgami, wszystkie elementy ruchome wyposażone są w smarowniczki, kontener wyposażony w drzwi otwierane na boki lub uchylną klapę, rolki o średnicy ok. 160 mm i długości ok. 200 mm, haczyki do siatki/ plandeki, wszystkie spawy konstrukcji nośnej wykonane spoinami ciągłymi. 10. Zestaw do pompowania odpadów ciekłych-1 szt.: Wydajność- ok.25 l/min, wyposażona w rurę ssącą o długości min. 500 mm, który umożliwi czerpanie z trudno dostępnych miejsc. Możliwość czerpania oleju o lepkości 20-2000 mPas. 11. Wanna wychwytowa z rusztem- 1szt.: Minimalne wymiary (mm): ok. 1200 x 600 x 300 Pojemność wanny minimum 200 l z przeznaczeniem do stosowania mniejszymi pojemnikami, w których przechowywane są substancje niebezpieczne i grożące środowisku naturalnemu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34928480-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja: 30 dni od dnia podpisania umowy.


Część nr: 7 Nazwa: CZĘŚĆ 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Paleta ładunkowa – 10 szt.: Wymiary (mm): 1200 x 800 x 144 nośność: min. 800 kg materiał: drewno 2. Paleta do składowania i transportu - 2 szt.: Wymiary (mm)- ok. 2400 x 2000 x 1800 Nośność min. 1200 kg. Konstrukcja metalowa, malowana 3. Skrzyniopaleta - 2 szt.: Wymiary (mm): ok. 1200 x 800 x 850 Pojemność: min. 500 l Konstrukcja umożliwiająca stabilne sztaplowanie w stosy Materiał: tworzywo sztuczne lub metal
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44143000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja: 30 dni od dnia podpisania umowy.


Część nr: 8 Nazwa: CZĘŚĆ 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Regał na palety- 1 szt.: Metalowa konstrukcja do składowania materiałów znajdujących się na paletach o wymiarach 1200 x 800 mm, Wymiary: szerokość: minimum 2 400 mm; głębokość 1100 mm 3 poziomy magazynowe o wysokości co najmniej 1400 mm każdy (podłoga + 2 regały) przy czym ostatni poziom nie powinien znajdować się wyżej niż 3 000 mm od poziomu 0 Nośność poziomu min. 3 000 kg Maksymalna ilość palet do ułożenia – 10 szt. 2. Regał do punktu ponownego wykorzystania – 1 szt.: Metalowa konstrukcja do składowania materiałów uzupełniona o półki z siatki, Wymiary: szerokość: minimum 2 400 mm; głębokość 1100 mm 3 poziomy magazynowe o wysokości co najmniej 1 000 mm Nośność poziomu min. 600 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39141100-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja: 30 dni od dnia podpisania umowy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie kafli na tarasie-Skrzyszów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę położenie kafli na tarasie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI