Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Nowoczesna szkoła w Gminie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDrelów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-31
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Drelów
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-15
  • Numer ogłoszenia636080-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 636080-N-2018 z dnia 2018-10-15 r.

Gmina Drelów: Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
RPO dl woj. lubelskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drelów, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Szkolna  12 , 21570   Drelów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 83 372 32 21, e-mail drelow@tnet.pl, faks 83 372 32 20.
Adres strony internetowej (URL): http://www.drelow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
drelow.e-bip.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
drelow.e-bip.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie pod rygorem nieważności
Adres:
ul. Szkolna 12 21-570 Drelów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów”
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu pn.: „Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów”. 2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: „Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura społeczna, Działanie 13.7 Infrastruktura szkolna. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp, dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na dwie części, jak poniżej: 1) część nr 1 – dostawa mebli w ramach projektu pn.: „Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów”, 2) część nr 2 – dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: „Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów”. 4. Przedmiotem części nr 1 jest dostawa mebli do szkół, zlokalizowanych na terenie Gminy Drelów: Szkoła Podstawowa im. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Szóstce, Publiczne Gimnazjum Nr 1 im. Unitów Drelowskich w Drelowie, Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Drelowie, Szkoła Podstawowa im. Legionów Polskich w Żerocinie, Szkoła Podstawowa im ks. Jana Twardowskiego w Dołdze, Gimnazjum nr 2 im. Ks. Jana Twardowskiego w Zespole Szkół w Dołdze. Zamówienie obejmuje dostawę następującego wyposażenia: 1) rolety do okien – 8 szt., 2) stolik dwuosobowy (rozmiar 6) – 8 szt., 3) krzesło szkolne (rozmiar 6) – 47 szt., 4) szafa na pomoce – 3 szt., 5) stolik dwuosobowy (rozmiar 5) – 8 szt., 6) krzesło szkolne (rozmiar 5) – 16 szt., 7) stolik dwuosobowy (rozmiar 3) – 8 szt., 8) krzesło szkolne (rozmiar 3) – 16 szt., 9) ławka szkolna trzyosobowa – 8 szt., 10) stolik jednoosobowy (rozmiar 6) – 31 szt., 11) szafa na mapy – 1 szt., 12) parawan – 1 szt., 13) krzesło szkolne z możliwością regulacji wysokości (min. 4-6) – 165 szt., 14) stolik szkolny jednoosobowy z możliwością regulacji wysokości – 64 szt., 15) regał z trzema półkami otwartymi – 2 szt., 16) regał szkolny z szafką – 2 szt., 17) stolik szkolny dwuosobowy z możliwością regulacji wysokości (min. 4-6) – 38 szt., 18) biurko nauczyciela – 2 szt., 19) zestaw mebli: szafa aktowa (1 szt.), regał szkolny z szafką (2 szt.), regał z trzema półkami otwartymi i szafką (1 szt.), szafka szkolna z witryną (1 szt.) – 1 zestaw, 20) zestaw mebli: szafa aktowa (1 szt.), regał szkolny z szafką (1 szt.), regał z trzema półkami otwartymi i szafką (2 szt.), szafka szkolna z witryną (1 szt.) – 1 zestaw, 21) dygestorium chemiczne – 2 szt., 22) stolik laboratoryjny (długość 1200 mm +/- 50 mm) – 2szt., 23) stolik laboratoryjny (długość 800 mm +/- 50 mm) – 2 szt. 5. Część nr 1 zamówienia obejmuje m.in. dostawę, montaż, ustawienie w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu części nr 1 zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. Meble szkolne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r., Nr 6, poz. 69 ze zm.) muszą posiadać odpowiednie certyfikaty m.in. certyfikaty na zgodność z normami PN-EN 1729-1:2007 lub równoważną i PN-EN 1729-2:2007 lub równoważną. 6. Przedmiotem części nr 2 jest dostawa pomocy dydaktycznych do szkół, zlokalizowanych na terenie Gminy Drelów: Szkoła Podstawowa im. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Szóstce, Publiczne Gimnazjum Nr 1 im. Unitów Drelowskich w Drelowie, Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Drelowie, Szkoła Podstawowa im. Legionów Polskich w Żerocinie, Szkoła Podstawowa im ks. Jana Twardowskiego w Dołdze, Gimnazjum nr 2 im. Ks. Jana Twardowskiego w Zespole Szkół w Dołdze. Zamówienie obejmuje dostawę następującego wyposażenia: 1) Tablica trzyskrzydłowa – 2 szt., 2) Zestaw plansz do nauki języka angielskiego – 1 szt., 3) Zestaw pomocy i plansz do nauki języka polskiego – 1 szt., 4) Zestaw filmów – 1 szt., 5) Ścienna mapa Polski fizyczna z elementami ekologii – 2 szt., 6) Mapa fizyczno-polityczna Europy – 2 szt., 7) Mapa fizyczno-polityczna Świat – 2 szt., 8) Mapa fizyczna Polski – 2 szt., 9) Mapa Polski w Europie i świecie – 2 szt., 10) Mapa administracyjna Polski – 2 szt., 11) Mapa fizyczno-polityczna Ameryki Północnej – 2 szt., 12) Mapa fizyczno-polityczna Azji – 2 szt., 13) Mapa fizyczno-polityczna Afryki – 2 szt., 14) Mapa fizyczno-polityczna Ameryki Południowej – 2 szt., 15) Regulowany stojak do map i plansz – 2 szt., 16) Gra dydaktyczna mnożenie i dzielenie – 2 szt., 17) Puzzle matematyczne -mnożenie do 100 – 2 szt., 18) Puzzle matematyczne – mnożenie do 1000 – 2 szt., 19) Układanka mnożenie i dzielenie dużych liczb – 2 szt., 20) Układanka -miara powierzchni 2 szt., 21) Układanka – mnożenie i dzielenie do 1000 – 2 szt., 22) Domino – dopełnianie do 100 – 2 szt., 23) Liczby rzymskie i arabskie – 2 szt., 24) Ile czasu byłem w podróży? – godziny i minuty – 2 szt., 25) Ile czasu byłem w podróży? – pełne godziny – 2 szt., 26) Przekładam i utrwalam – dzielenie – 2 szt., 27) Piłka arytmetyczna – mnożenie przez 2-5-10 – 2 szt., 28) Piłka arytmetyczna – mnożenie przez 7-8-9 – 2 szt., 29) Zestaw - bryły geometryczne składane – 8 brył i 8 siatek – 2 szt., 30) Zestaw porównawczy brył – 2 szt., 31) Zestaw konstrukcyjny demonstracyjny – 2 szt., 32) Zestaw - siatki 5 brył – 2 szt., 33) Szkieletowe konstrukcje brył – 2 szt., 34) Bryły wpisane – 2 szt., 35) Zadania z cylindra – zegar i czas – 2 szt., 36) Szablony geometryczne – 2 szt., 37) Zestaw figur geometrycznych porównawczych – 2 szt., 38) Cyrkiel – 2 szt., 39) Kątomierz magnetyczny – 2 szt., 40) Magnetyczna kolorowa tabliczka mnożenia – 2 szt., 41) Geometria – magnetyczne przybory do tablicy – 2 szt., 42) Konstrukcje geometryczne dla klasy 6 – 2 szt., 43) Kratka – nakładka magnetyczna na tablicę – 2 szt., 44) Zegar demonstracyjny z mechanizmem – 2 szt., 45) Model anatomiczny człowieka – 2 szt., 46) Mikroskop – 3 szt., 47) Mikroskopy dla uczniów – 14 szt., 48) Tablica moderacyjna korkowa – 2 szt., 49) Dwustronna mobilna tablica magnetyczna, suchościeralna – 2 szt., 50) Tablica moderacyjna tekstylna – 1 szt., 51) Tablica korkowa – 2 szt., 52) Tablica obrotowa – 1 szt., 53) Zestaw tablic tekstylnych ściennych i obrotowych – 1 szt., 54) Szkielet człowieka – 1 szt., 55) Zestaw ćwiczeń z elektrochemii – 1 szt., 56) Zestaw modeli budowy zwierząt i roślin – 1 szt., 57) Zestaw preparatów mikroskopowych – 1 szt., 58) Zestaw modeli części ciała człowieka – 1 szt., 59) Zestaw plansz biologicznych – 1 szt., 60) Lupa – 1 szt., 61) Szkielet człowieka z ruchomymi elementami – 1 szt., 62) Zestaw preparatów mikroskopowych – bezkręgowce – 1 szt., 63) Zestaw preparatów mikroskopowych – skrzydła owadów – 1 szt., 64) Zestaw preparatów mikroskopowych – tkanki ssaków – 1 szt., 65) Zestaw preparatów mikroskopowych – grzyby – 1 szt., 66) Zestaw preparatów biologicznych – 1 szt., 67) Zestaw plastikowych pipet Pasteura – 2 szt., 68) Magnes sztabkowy – 9 szt., 69) Zestaw soczewek – 1 szt., 70) Zestaw szkiełek mikroskopowych podstawowych – 1 szt., 71) Palnik spirytusowy – 2 szt., 72) Fantom – dziecięcy manekin ratowniczy – 1 szt., 73) Plansza obrazująca zmysły człowieka – 1 szt., 74) Globus fizyczny – 4 szt., 75) Plansza obiegu wody w przyrodzie – 1 szt., 76) Mapa fizyczna Polski dwustronna – 1 szt., 77) Zestaw klocków do programowania – 1 szt., 78) Opiłki żelaza – 1 szt., 79) Pierścień Gravesandego – 1 szt., 80) Szalka Petriego – 5 szt., 81) Termometr – 1 szt., 82) Zlewka szklana 250 ml – 4 szt., 83) Zlewka szklana 400 ml – 2 szt., 84) Deszczomierz – 1 szt., 85) Zestaw sześcianów – 1 szt., 86) Pipeta 3 ml – 6 szt., 87) Szpatułka – 1 szt., 88) Termometr – 5 szt., 89) Zestaw do budowania obwodów elektrycznych – 1 szt., 90) Zestaw odczynników chemicznych – 2 szt., 91) Zestaw szkła i przyrządów laboratoryjnych – 2 szt. 7. Szczegółowy opis przedmiotu części nr 2 zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SIWZ. 8. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1a, 1b do SIWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE – Conformité Européenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim. 9. Wyposażenie należy dostarczyć w miejsca wskazane odpowiednio w załącznikach nr 1a i 1b do SIWZ. 10. Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego wskazując datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia do danej szkoły. 11. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dniu roboczym tj. poniedziałek – piątek, w godzinach od 9:00 do 14:00. Zamawiający nie wyraża zgody na dostarczenie towaru w godzinach popołudniowych. 12. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, należy zamontować urządzenia, które tego wymagają. 13. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1a, 1b do SIWZ) wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 14. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 15. W każdym przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach oznakowania określonego w art. 2 pkt 16 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawy spełniają wymagania równorzędne. 16. W przypadkach, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie jest w stanie uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że ofertowane przez niego dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne środki dowodowe, a w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile Wykonawca udowodni że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. 17. Użycie w SIWZ lub załącznikach do niej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 18. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.5) Główny kod CPV: 39160000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39162100-6
39180000-7
33793000-5
33696300-8
38510000-3
22114300-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 50
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) dla części 1 – 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych), 2) dla części 2 – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 złotych), które może być wnoszone w:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 77 8039 0006 0010 0100 0840 0005. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, zaleca się, aby wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg „Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów”” część/części nr …(wskazać nr części zamówienia na które wykonawca będzie składać ofertę). 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na konto Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu „Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów” – część nr …” nie otwierać przed 31.10.2018 r. godz. 9:15”. Dokument musi być złożony w sekretariacie Urzędu Gminy Drelów przed upływem terminu składania ofert tj.: do 31.10.2018 r. do godz. 9:00. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 31.10.2018 r. do godz. 9:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 7. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach: 1) w sytuacji, gdy urządzenia/sprzęty określone w specyfikacji, a następnie w umowie, przestały być produkowane/zostały wycofane ze sprzedaży i są niedostępne albo zostały uznane przez producenta za przestarzałe, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu umowy na wersję o parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Ww. zamianę przedmiotu umowy Zamawiający rozpatrzy, po uprzednim złożeniu przez Wykonawcę pisemnego uzasadnienia i propozycji zamiany. 2) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym, 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy, 4) w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie przewidział korzystania z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą powierzenia przez Wykonawcę wykonywania części zamówienia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom, jeżeli Wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej, 5) W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie przewidział korzystanie z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwiększenia bądź zmniejszenia liczby podwykonawców, jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej. Zgoda na zmianę, rezygnację z podwykonawcy może nastąpić pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę oświadczeń podwykonawców i dalszych podwykonawców, którzy byli związani umową z dotychczasowym podwykonawcą, potwierdzających zapłatę przez niego należnego wynagrodzenia za wykonaną część zamówienia do dnia dokonania zmiany umowy w tym zakresie. 6) dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy w przypadkach: a) działania siły wyższej, klęski żywiołowej – termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania okoliczności, b) wystąpienia udokumentowanych okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności), skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, c) wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego– termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania okoliczności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-31, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: 4. Przedmiotem części nr 1 jest dostawa mebli do szkół, zlokalizowanych na terenie Gminy Drelów: Szkoła Podstawowa im. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Szóstce, Publiczne Gimnazjum Nr 1 im. Unitów Drelowskich w Drelowie, Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Drelowie, Szkoła Podstawowa im. Legionów Polskich w Żerocinie, Szkoła Podstawowa im ks. Jana Twardowskiego w Dołdze, Gimnazjum nr 2 im. Ks. Jana Twardowskiego w Zespole Szkół w Dołdze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4. Przedmiotem części nr 1 jest dostawa mebli do szkół, zlokalizowanych na terenie Gminy Drelów: Szkoła Podstawowa im. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Szóstce, Publiczne Gimnazjum Nr 1 im. Unitów Drelowskich w Drelowie, Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Drelowie, Szkoła Podstawowa im. Legionów Polskich w Żerocinie, Szkoła Podstawowa im ks. Jana Twardowskiego w Dołdze, Gimnazjum nr 2 im. Ks. Jana Twardowskiego w Zespole Szkół w Dołdze. Zamówienie obejmuje dostawę następującego wyposażenia: 1) rolety do okien – 8 szt., 2) stolik dwuosobowy (rozmiar 6) – 8 szt., 3) krzesło szkolne (rozmiar 6) – 47 szt., 4) szafa na pomoce – 3 szt., 5) stolik dwuosobowy (rozmiar 5) – 8 szt., 6) krzesło szkolne (rozmiar 5) – 16 szt., 7) stolik dwuosobowy (rozmiar 3) – 8 szt., 8) krzesło szkolne (rozmiar 3) – 16 szt., 9) ławka szkolna trzyosobowa – 8 szt., 10) stolik jednoosobowy (rozmiar 6) – 31 szt., 11) szafa na mapy – 1 szt., 12) parawan – 1 szt., 13) krzesło szkolne z możliwością regulacji wysokości (min. 4-6) – 165 szt., 14) stolik szkolny jednoosobowy z możliwością regulacji wysokości – 64 szt., 15) regał z trzema półkami otwartymi – 2 szt., 16) regał szkolny z szafką – 2 szt., 17) stolik szkolny dwuosobowy z możliwością regulacji wysokości (min. 4-6) – 38 szt., 18) biurko nauczyciela – 2 szt., 19) zestaw mebli: szafa aktowa (1 szt.), regał szkolny z szafką (2 szt.), regał z trzema półkami otwartymi i szafką (1 szt.), szafka szkolna z witryną (1 szt.) – 1 zestaw, 20) zestaw mebli: szafa aktowa (1 szt.), regał szkolny z szafką (1 szt.), regał z trzema półkami otwartymi i szafką (2 szt.), szafka szkolna z witryną (1 szt.) – 1 zestaw, 21) dygestorium chemiczne – 2 szt., 22) stolik laboratoryjny (długość 1200 mm +/- 50 mm) – 2szt., 23) stolik laboratoryjny (długość 800 mm +/- 50 mm) – 2 szt. 5. Część nr 1 zamówienia obejmuje m.in. dostawę, montaż, ustawienie w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu części nr 1 zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. Meble szkolne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r., Nr 6, poz. 69 ze zm.) muszą posiadać odpowiednie certyfikaty m.in. certyfikaty na zgodność z normami PN-EN 1729-1:2007 lub równoważną i PN-EN 1729-2:2007 lub równoważną.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39160000-1, 39162100-6, 39180000-7, 33793000-5, 33696300-8, 38510000-3, 22114300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: 6. Przedmiotem części nr 2 jest dostawa pomocy dydaktycznych do szkół, zlokalizowanych na terenie Gminy Drelów: Szkoła Podstawowa im. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Szóstce, Publiczne Gimnazjum Nr 1 im. Unitów Drelowskich w Drelowie, Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Drelowie, Szkoła Podstawowa im. Legionów Polskich w Żerocinie, Szkoła Podstawowa im ks. Jana Twardowskiego w Dołdze, Gimnazjum nr 2 im. Ks. Jana Twardowskiego w Zespole Szkół w Dołdze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:6. Przedmiotem części nr 2 jest dostawa pomocy dydaktycznych do szkół, zlokalizowanych na terenie Gminy Drelów: Szkoła Podstawowa im. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Szóstce, Publiczne Gimnazjum Nr 1 im. Unitów Drelowskich w Drelowie, Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Drelowie, Szkoła Podstawowa im. Legionów Polskich w Żerocinie, Szkoła Podstawowa im ks. Jana Twardowskiego w Dołdze, Gimnazjum nr 2 im. Ks. Jana Twardowskiego w Zespole Szkół w Dołdze. Zamówienie obejmuje dostawę następującego wyposażenia: 1) Tablica trzyskrzydłowa – 2 szt., 2) Zestaw plansz do nauki języka angielskiego – 1 szt., 3) Zestaw pomocy i plansz do nauki języka polskiego – 1 szt., 4) Zestaw filmów – 1 szt., 5) Ścienna mapa Polski fizyczna z elementami ekologii – 2 szt., 6) Mapa fizyczno-polityczna Europy – 2 szt., 7) Mapa fizyczno-polityczna Świat – 2 szt., 8) Mapa fizyczna Polski – 2 szt., 9) Mapa Polski w Europie i świecie – 2 szt., 10) Mapa administracyjna Polski – 2 szt., 11) Mapa fizyczno-polityczna Ameryki Północnej – 2 szt., 12) Mapa fizyczno-polityczna Azji – 2 szt., 13) Mapa fizyczno-polityczna Afryki – 2 szt., 14) Mapa fizyczno-polityczna Ameryki Południowej – 2 szt., 15) Regulowany stojak do map i plansz – 2 szt., 16) Gra dydaktyczna mnożenie i dzielenie – 2 szt., 17) Puzzle matematyczne -mnożenie do 100 – 2 szt., 18) Puzzle matematyczne – mnożenie do 1000 – 2 szt., 19) Układanka mnożenie i dzielenie dużych liczb – 2 szt., 20) Układanka -miara powierzchni 2 szt., 21) Układanka – mnożenie i dzielenie do 1000 – 2 szt., 22) Domino – dopełnianie do 100 – 2 szt., 23) Liczby rzymskie i arabskie – 2 szt., 24) Ile czasu byłem w podróży? – godziny i minuty – 2 szt., 25) Ile czasu byłem w podróży? – pełne godziny – 2 szt., 26) Przekładam i utrwalam – dzielenie – 2 szt., 27) Piłka arytmetyczna – mnożenie przez 2-5-10 – 2 szt., 28) Piłka arytmetyczna – mnożenie przez 7-8-9 – 2 szt., 29) Zestaw - bryły geometryczne składane – 8 brył i 8 siatek – 2 szt., 30) Zestaw porównawczy brył – 2 szt., 31) Zestaw konstrukcyjny demonstracyjny – 2 szt., 32) Zestaw - siatki 5 brył – 2 szt., 33) Szkieletowe konstrukcje brył – 2 szt., 34) Bryły wpisane – 2 szt., 35) Zadania z cylindra – zegar i czas – 2 szt., 36) Szablony geometryczne – 2 szt., 37) Zestaw figur geometrycznych porównawczych – 2 szt., 38) Cyrkiel – 2 szt., 39) Kątomierz magnetyczny – 2 szt., 40) Magnetyczna kolorowa tabliczka mnożenia – 2 szt., 41) Geometria – magnetyczne przybory do tablicy – 2 szt., 42) Konstrukcje geometryczne dla klasy 6 – 2 szt., 43) Kratka – nakładka magnetyczna na tablicę – 2 szt., 44) Zegar demonstracyjny z mechanizmem – 2 szt., 45) Model anatomiczny człowieka – 2 szt., 46) Mikroskop – 3 szt., 47) Mikroskopy dla uczniów – 14 szt., 48) Tablica moderacyjna korkowa – 2 szt., 49) Dwustronna mobilna tablica magnetyczna, suchościeralna – 2 szt., 50) Tablica moderacyjna tekstylna – 1 szt., 51) Tablica korkowa – 2 szt., 52) Tablica obrotowa – 1 szt., 53) Zestaw tablic tekstylnych ściennych i obrotowych – 1 szt., 54) Szkielet człowieka – 1 szt., 55) Zestaw ćwiczeń z elektrochemii – 1 szt., 56) Zestaw modeli budowy zwierząt i roślin – 1 szt., 57) Zestaw preparatów mikroskopowych – 1 szt., 58) Zestaw modeli części ciała człowieka – 1 szt., 59) Zestaw plansz biologicznych – 1 szt., 60) Lupa – 1 szt., 61) Szkielet człowieka z ruchomymi elementami – 1 szt., 62) Zestaw preparatów mikroskopowych – bezkręgowce – 1 szt., 63) Zestaw preparatów mikroskopowych – skrzydła owadów – 1 szt., 64) Zestaw preparatów mikroskopowych – tkanki ssaków – 1 szt., 65) Zestaw preparatów mikroskopowych – grzyby – 1 szt., 66) Zestaw preparatów biologicznych – 1 szt., 67) Zestaw plastikowych pipet Pasteura – 2 szt., 68) Magnes sztabkowy – 9 szt., 69) Zestaw soczewek – 1 szt., 70) Zestaw szkiełek mikroskopowych podstawowych – 1 szt., 71) Palnik spirytusowy – 2 szt., 72) Fantom – dziecięcy manekin ratowniczy – 1 szt., 73) Plansza obrazująca zmysły człowieka – 1 szt., 74) Globus fizyczny – 4 szt., 75) Plansza obiegu wody w przyrodzie – 1 szt., 76) Mapa fizyczna Polski dwustronna – 1 szt., 77) Zestaw klocków do programowania – 1 szt., 78) Opiłki żelaza – 1 szt., 79) Pierścień Gravesandego – 1 szt., 80) Szalka Petriego – 5 szt., 81) Termometr – 1 szt., 82) Zlewka szklana 250 ml – 4 szt., 83) Zlewka szklana 400 ml – 2 szt., 84) Deszczomierz – 1 szt., 85) Zestaw sześcianów – 1 szt., 86) Pipeta 3 ml – 6 szt., 87) Szpatułka – 1 szt., 88) Termometr – 5 szt., 89) Zestaw do budowania obwodów elektrycznych – 1 szt., 90) Zestaw odczynników chemicznych – 2 szt., 91) Zestaw szkła i przyrządów laboratoryjnych – 2 szt. 7. Szczegółowy opis przedmiotu części nr 2 zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SIWZ. 8. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1a, 1b do SIWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39160000-1, 39162100-6, 39180000-7, 33793000-5, 33696300-8, 38510000-3, 22114300-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Pracownicy i ekipy do montażu balustrad, zadaszeń, itp. - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Pracownicy i ekipy do montażu balustrad, zadaszeń, itp. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI