Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem trzech pracowni w Centrum...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem trzech pracowni w Centrum Kształcenia Praktycznego w Grudziądzu w ramach projektu „Modernizacja infrastruktury edukacyjnej szkolnictwa zawodowego miasta Grudziądza – etap II”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrudziądz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-08-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasto Grudziądz
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-01
  • Numer ogłoszenia597572-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 597572-N-2018 z dnia 2018-08-01 r.

Gmina Miasto Grudziądz: Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem trzech pracowni w Centrum Kształcenia Praktycznego w Grudziądzu w ramach projektu „Modernizacja infrastruktury edukacyjnej szkolnictwa zawodowego miasta Grudziądza – etap II”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Modernizacja infrastruktury edukacyjnej szkolnictwa zawodowego Miasta Grudziądza – Etap II współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Grudziądz, krajowy numer identyfikacyjny 87111883300000, ul. ul. Ratuszowa  1 , 86300   Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 564 510 233, e-mail bzp@um.grudziadz.pl, faks 564 510 233.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.grudziadz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.grudziadz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.grudziadz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres:
Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem trzech pracowni w Centrum Kształcenia Praktycznego w Grudziądzu w ramach projektu „Modernizacja infrastruktury edukacyjnej szkolnictwa zawodowego miasta Grudziądza – etap II”
Numer referencyjny: FE.042.9.6.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni elektrotechniki i mechatroniki samochodowej (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczący zamawianego sprzętu i wyposażenia zawiera załącznik do SIWZ, stanowiący jednocześnie wzór formularza cenowego). 1.1 Samochód osobowy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.2 Zestaw panelowy „Oświetlenie pojazdu samochodowego” – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.3 Zestaw panelowy „Podstawy elektroniki i elektrotechniki pojazdowej” – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.4 Tester potencjometrów i czujników podciśnienia – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.5 Tester sondy lambda – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.6 Tester czujników Halla – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.7 Tester impulsu wtrysku – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.8 Symulator czujników temperatury „PCT” – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.9 Tester regulatorów napięcia 12/24 V – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.10 Przystawka PWM-COM – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.11 Stanowisko testowania sondy lambda – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.12 Tester przepływomierzy powietrza – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.13 Tester mechanizmów wykonawczych – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.14 Tester modułów zapłonu – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.15 Tester pomp paliwa TPP1 – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata. Część II Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni spawalnictwa i obróbki cieplnej (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczący zamawianego sprzętu i wyposażenia zawiera załącznik do SIWZ, stanowiący jednocześnie wzór formularza cenowego). 2.1 Spawarka MAG/MIG – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.2 Uchwyt spawalniczy – 4 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.3 Uchwyt spawalniczy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.4 Uchwyt spawalniczy do elektrody – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.5 Reduktor Argon/CO2 – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.6 Podgrzewacz gazu – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.7 Wąż gazowy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.8 Młotek spawalniczy – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.9 Uchwyt magnetyczny uziemienia – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.10 Spawarka MAG/MIG – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.11 Łuski M36 – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.12 Końcówki prądowe – 100 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.13 Drut spawalniczy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.14 Stół spawalniczy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.15 Zestaw oprzyrządowania stołu spawalniczego – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.16 Spawarka inwertorowa – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.17 Elektroda – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.18 Elektroda – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.19 Suszarka do elektrod – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.20 Przecinarka plazmowa – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.21 Zespół filtra powietrza – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.22 Zestaw cyrkla w kasecie – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.23 Cyrkiel standardowy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.24 Cyrkiel z magnesem – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.25 Prowadnik prostoliniowy z magnesem – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.26 Elektrody do cięcia – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.27 Dysze – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.28 Rękawice spawalnicze – 10 par, gwarancja minimum 2 lata, 2.29 Fartuchy spawalnicze – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.30 Tarcze spawalnicze – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.31 Przyłbica samościemniająca – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.32 Przyłbica samościemniająca z nawiewem – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.33 Szczotki stalowe – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.34 Filtry spawalnicze – 40 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.35 Okulary ochronne – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.36 Wózek ręczny do przewożenia butli – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.37 Szlifierka kątowa 125 – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.38 Szafka narzędziowa z wyposażeniem – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.39 Szlifierka stołowa – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.40 Szlifierka stołowa dwutarczowa – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.41 Szlifierka do ostrzenia elektrod wolframowych – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.42 Tarcze szlifierskie – 1 opakowanie, gwarancja minimum 2 lata, 2.43 Spoinomierz MS1 – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.44 Termokredki – 1 komplet, gwarancja minimum 2 lata, 2.45 Pirometr – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.46 Środki antyodpryskowe – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.47 Pasta do dysz antyodpryskowa – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.48 Ceramic spray antyodpryskowy – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.49 Zmywacz do aluminium – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.50 Pasta do trawienia – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.51 Pędzel do pasty do trawienia – 4 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.52 Penetrant – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.53 Zmywacz – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.54 Wywoływacz – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.55 Penetrant magnetyczny – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.56 Zmywacz magnetyczny – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.57 Wywoływacz magnetyczny – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.58 Podkładki ceramiczne – 1 komplet, gwarancja minimum 2 lata, 2.59 Spawarka TIG AC/DC 300A – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.60 Uchwyt spawalniczy – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.61 Przewód masowy – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.62 Chłodnica – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.63 Tulejki zaciskowe – 1 komplet, gwarancja minimum 2 lata, 2.64 Korek uchwytu – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.65 Elektrody wolframowe – 30 opakowań, gwarancja minimum 2 lata, 2.66 Elektrody wolframowe – 30 opakowań, gwarancja minimum 2 lata, 2.67 Elektrody wolframowe – 30 opakowań, gwarancja minimum 2 lata, 2.68 Drut spawalniczy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.69 Drut spawalniczy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.70 Drut spawalniczy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.71 Zestaw palników uniwersalnych do cięcia i spawania – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.72 Palnik do lutowania – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.73 Wąż tlenowy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.74 Wąż acetylenowy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.75 Reduktor tlenu – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.76 Reduktor acetylenu – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.77 Końcówka na wąż tlenowy z nakrętką – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.78 Końcówka na wąż acetylenowy z nakrętką – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.79 Bezpiecznik przypalnikowy do tlenu – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.80 Bezpiecznik przypalnikowy do acetylenu – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.81 Bezpiecznik przyreduktorowy do tlenu – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.82 Bezpiecznik przyreduktorowy do acetylenu – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.83 Szybkozłączka do tlenu – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.84 Szybkozłączka do acetylenu – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata 2.85 Wózek dwubutlowy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.86 Drut spawalniczy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.87 Okulary do spawania gazowego – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.88 Rozgałęziacz gazu – 4 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.89 Spoiwo do lutowania – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.90 Pasta lutownicza – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.91 Układ wentylacyjny spawalniczy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata. Część III Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni obróbki ręcznej, remontu i montażu maszyn i urządzeń (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczący zamawianego sprzętu i wyposażenia zawiera załącznik do SIWZ, stanowiący jednocześnie wzór formularza cenowego). 3.1 Wiertarka promieniowa – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.2 Wiertarka kadłubowa (słupowa) – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.3 Szlifierka ostrzałka – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.4 Nożyce dźwigniowe ręczne do cięcia blach – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.5 Stół ślusarski - 6 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.6 Imadło ślusarskie ciężkie – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.7 Imadło ślusarskie typu szufladowego – 12 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.8 Płyta traserska – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.9 Zaginarka do rur – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.10 Urządzenie do mycia – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.11 Prasa hydrauliczna z oprzyrządowaniem – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.12 Prasa montażowa ręczna z oprzyrządowaniem – 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.13 Wózek narzędziowy 7-szuflad z wyposażeniem we wkładkach narzędziowych min. 266 szt. narzędzi – 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.14 Zestaw narzędzi ślusarskich – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.15 Suwmiarka uniwersalna – 15 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.16 Suwmiarka uniwersalna z odczytem cyfrowym – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.17 Mikrometry do pomiarów zewnętrznych – 3 komplety, gwarancja minimum 2 lata, 3.18 Mikrometry do pomiarów wewnętrznych – 2 komplety, gwarancja minimum 2 lata, 3.19 Kątomierz tarczowy z przesuwanym ramieniem – 6 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.20 Kątomierz uniwersalny z lupką – 6 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.21 Promieniomierz – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.22 Sprawdzian grzebieniowy do gwintów – 3 komplety, gwarancja minimum 2 lata, 3.23 Klucz dynamometryczny – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.24 Szlifierka kątowa – 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.25 Szlifierka kątowa – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.26 Zestaw do zgrzewania polifuzyjnego – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata. 1. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia: - własnym transportem i na własny koszt, dokonując rozładunku, montażu, uruchomienia oraz bezpłatnego przeszkolenia 2 osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie bieżącej obsługi, konserwacji i eksploatacji sprzętu i wyposażenia, - zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w opisie, - fabrycznie nowego, nieużywanego, nieregenerowanego w pełni sprawnego, wolnego od wad materiałowych i produkcyjnych, - zgodnie z parametrami technicznymi podanymi w załącznikach, które należy traktować jako wymagania podstawowe uważane przez Zamawiającego za minimalne. 2. Wykonawca może zaproponować sprzęt i wyposażenie o lepszych parametrach technicznych. 3. Sprzęt i wyposażenie będące przedmiotem dostawy musi spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 roku o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2016 r., poz. 2047). 4. Sprzęt i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę musi być kompletne. 5. Samochód osobowy powinien zostać dostarczony przez Wykonawcę z pełnym zbiornikiem paliwa oraz ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi. 6. Wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem i wyposażeniem w stosunku do którego istnieje konieczność posiadania certyfikatu, atestu lub deklaracji producenta/wykonawcy za zgodność z normą, niezbędne dokumenty. 7. Wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem i wyposażeniem wszelkie niezbędne dokumenty – w języku polskim – konieczne do prawidłowego korzystania z dostarczonego sprzętu i wyposażenia, w tym w szczególności: dokumenty gwarancyjne, instrukcje, atesty, homologacje, certyfikaty oraz inne dokumenty wymagane odrębnymi przepisami prawa, w tym dokumenty umożliwiające rejestrację samochodu osobowego. 8. Dostarczony sprzęt i wyposażenie pozostaje własnością Wykonawcy do momentu skontrolowania ich jakości oraz zgodności z opisem przedmiotu zamówienia oraz podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 9. Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi w formie protokołu, po uprzednim stwierdzeniu jego zgodności z warunkami zamówienia. 10. Minimalny okres gwarancji został określony w poszczególnych pozycjach podpunktów: 1.1 – 1.15, 2.1 – 2.91 i 3.1 – 3.26 punktu III Opis przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji określany jest przez Wykonawcę w pełnych latach. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. Okres rękojmi równy będzie okresowi gwarancji. 11. Serwis gwarancyjny i okresowe przeglądy gwarancyjne w okresie gwarancji będą świadczone w miejscu przechowywania sprzętu i wyposażenia tj. siedzibie Centrum Kształcenia Praktycznego w Grudziądzu (ul. Czarnieckiego 5/7, 86-300 Grudziądz). Okresowe przeglądy gwarancyjne Wykonawca jest zobowiązany realizować w zakresie oraz z częstotliwością wymaganą przez producenta sprzętu i wyposażenia. 12. Szczegółowe wymagania w zakresie dostawy, montażu i uruchomienia pracowni, gwarancji i serwisu sprzętu i wyposażenia określają wzory umów stanowiące załącznik do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 39162110-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34110000-1
34152000-7
42662000-4
44315100-2
42661200-9
44512000-2
42652000-1
43800000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-09-28

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczących zmiany sprzętu i wyposażenia wskazanego w ofercie Wykonawcy – w przypadku braku sprzętu i wyposażenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji). W takim przypadku Wykonawca przekaże Zamawiającemu propozycję sprzętu i wyposażenia o tych samych lub wyższych parametrach – po cenie nie wyższej niż w ofercie Wykonawcy. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 3. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni elektrotechniki i mechatroniki samochodowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1 Samochód osobowy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.2 Zestaw panelowy „Oświetlenie pojazdu samochodowego” – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.3 Zestaw panelowy „Podstawy elektroniki i elektrotechniki pojazdowej” – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.4 Tester potencjometrów i czujników podciśnienia – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.5 Tester sondy lambda – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.6 Tester czujników Halla – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.7 Tester impulsu wtrysku – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.8 Symulator czujników temperatury „PCT” – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.9 Tester regulatorów napięcia 12/24 V – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.10 Przystawka PWM-COM – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.11 Stanowisko testowania sondy lambda – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.12 Tester przepływomierzy powietrza – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.13 Tester mechanizmów wykonawczych – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.14 Tester modułów zapłonu – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 1.15 Tester pomp paliwa TPP1 – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 34110000-1, 34152000-7, 42662000-4, 44315100-2, 42661200-9, 44512000-2, 42652000-1, 43800000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni spawalnictwa i obróbki cieplnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 Spawarka MAG/MIG – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.2 Uchwyt spawalniczy – 4 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.3 Uchwyt spawalniczy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.4 Uchwyt spawalniczy do elektrody – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.5 Reduktor Argon/CO2 – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.6 Podgrzewacz gazu – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.7 Wąż gazowy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.8 Młotek spawalniczy – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.9 Uchwyt magnetyczny uziemienia – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.10 Spawarka MAG/MIG – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.11 Łuski M36 – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.12 Końcówki prądowe – 100 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.13 Drut spawalniczy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.14 Stół spawalniczy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.15 Zestaw oprzyrządowania stołu spawalniczego – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.16 Spawarka inwertorowa – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.17 Elektroda – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.18 Elektroda – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.19 Suszarka do elektrod – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.20 Przecinarka plazmowa – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.21 Zespół filtra powietrza – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.22 Zestaw cyrkla w kasecie – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.23 Cyrkiel standardowy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.24 Cyrkiel z magnesem – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.25 Prowadnik prostoliniowy z magnesem – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.26 Elektrody do cięcia – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.27 Dysze – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.28 Rękawice spawalnicze – 10 par, gwarancja minimum 2 lata, 2.29 Fartuchy spawalnicze – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.30 Tarcze spawalnicze – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.31 Przyłbica samościemniająca – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.32 Przyłbica samościemniająca z nawiewem – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.33 Szczotki stalowe – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.34 Filtry spawalnicze – 40 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.35 Okulary ochronne – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.36 Wózek ręczny do przewożenia butli – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.37 Szlifierka kątowa 125 – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.38 Szafka narzędziowa z wyposażeniem – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.39 Szlifierka stołowa – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.40 Szlifierka stołowa dwutarczowa – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.41 Szlifierka do ostrzenia elektrod wolframowych – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.42 Tarcze szlifierskie – 1 opakowanie, gwarancja minimum 2 lata, 2.43 Spoinomierz MS1 – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.44 Termokredki – 1 komplet, gwarancja minimum 2 lata, 2.45 Pirometr – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.46 Środki antyodpryskowe – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.47 Pasta do dysz antyodpryskowa – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.48 Ceramic spray antyodpryskowy – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.49 Zmywacz do aluminium – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.50 Pasta do trawienia – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.51 Pędzel do pasty do trawienia – 4 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.52 Penetrant – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.53 Zmywacz – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.54 Wywoływacz – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.55 Penetrant magnetyczny – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.56 Zmywacz magnetyczny – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.57 Wywoływacz magnetyczny – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.58 Podkładki ceramiczne – 1 komplet, gwarancja minimum 2 lata, 2.59 Spawarka TIG AC/DC 300A – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.60 Uchwyt spawalniczy – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.61 Przewód masowy – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.62 Chłodnica – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.63 Tulejki zaciskowe – 1 komplet, gwarancja minimum 2 lata, 2.64 Korek uchwytu – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.65 Elektrody wolframowe – 30 opakowań, gwarancja minimum 2 lata, 2.66 Elektrody wolframowe – 30 opakowań, gwarancja minimum 2 lata, 2.67 Elektrody wolframowe – 30 opakowań, gwarancja minimum 2 lata, 2.68 Drut spawalniczy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.69 Drut spawalniczy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.70 Drut spawalniczy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.71 Zestaw palników uniwersalnych do cięcia i spawania – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.72 Palnik do lutowania – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.73 Wąż tlenowy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.74 Wąż acetylenowy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.75 Reduktor tlenu – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.76 Reduktor acetylenu – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.77 Końcówka na wąż tlenowy z nakrętką – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.78 Końcówka na wąż acetylenowy z nakrętką – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.79 Bezpiecznik przypalnikowy do tlenu – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.80 Bezpiecznik przypalnikowy do acetylenu – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.81 Bezpiecznik przyreduktorowy do tlenu – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.82 Bezpiecznik przyreduktorowy do acetylenu – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.83 Szybkozłączka do tlenu – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.84 Szybkozłączka do acetylenu – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata 2.85 Wózek dwubutlowy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.86 Drut spawalniczy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.87 Okulary do spawania gazowego – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.88 Rozgałęziacz gazu – 4 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.89 Spoiwo do lutowania – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.90 Pasta lutownicza – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 2.91 Układ wentylacyjny spawalniczy – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 34110000-1, 34152000-7, 42662000-4, 44315100-2, 42661200-9, 44512000-2, 42652000-1, 43800000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa sprzętu i wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem pracowni obróbki ręcznej, remontu i montażu maszyn i urządzeń
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Wiertarka promieniowa – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.2 Wiertarka kadłubowa (słupowa) – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.3 Szlifierka ostrzałka – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.4 Nożyce dźwigniowe ręczne do cięcia blach – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.5 Stół ślusarski - 6 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.6 Imadło ślusarskie ciężkie – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.7 Imadło ślusarskie typu szufladowego – 12 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.8 Płyta traserska – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.9 Zaginarka do rur – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.10 Urządzenie do mycia – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.11 Prasa hydrauliczna z oprzyrządowaniem – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.12 Prasa montażowa ręczna z oprzyrządowaniem – 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.13 Wózek narzędziowy 7-szuflad z wyposażeniem we wkładkach narzędziowych min. 266 szt. narzędzi – 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.14 Zestaw narzędzi ślusarskich – 10 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.15 Suwmiarka uniwersalna – 15 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.16 Suwmiarka uniwersalna z odczytem cyfrowym – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.17 Mikrometry do pomiarów zewnętrznych – 3 komplety, gwarancja minimum 2 lata, 3.18 Mikrometry do pomiarów wewnętrznych – 2 komplety, gwarancja minimum 2 lata, 3.19 Kątomierz tarczowy z przesuwanym ramieniem – 6 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.20 Kątomierz uniwersalny z lupką – 6 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.21 Promieniomierz – 5 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.22 Sprawdzian grzebieniowy do gwintów – 3 komplety, gwarancja minimum 2 lata, 3.23 Klucz dynamometryczny – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.24 Szlifierka kątowa – 3 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.25 Szlifierka kątowa – 2 szt., gwarancja minimum 2 lata, 3.26 Zestaw do zgrzewania polifuzyjnego – 1 szt., gwarancja minimum 2 lata.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 34110000-1, 34152000-7, 42662000-4, 44315100-2, 42661200-9, 44512000-2, 42652000-1, 43800000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję podwykonawcy murarzy, żelbeciarzy - Brodnica
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzoną inwestycją na budowę hali sportowej poszukuję firmy do prac murarskich i żelbetowych. Inwestycja na terenie Brodnicy. Planowany termin rozpoczęcia prac - czerwiec-lipiec. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI