„Dostawa specjalistycznego sprzętu oraz oprogramowania diagnostycznego do pracowni:...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa specjalistycznego sprzętu oraz oprogramowania diagnostycznego do pracowni: technik pojazdów samochodowych, mechanik pojazdów samochodowych, elektromechanik pojazdów samochodowych oraz do pracowni: technik mechanik, operator obrabiarek skrawających, ślusarz, mechanik monter maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej oraz do Zespołu Szkół Techniczno - Informatycznych w Mszanie Dolnej w ramach projektu „Utworzenie CKZiU w ZSTiO w Limanowej - poszerzenie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe i ustawiczne z terenu powiatu limanowskiego”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLimanowa
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-04-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Powiatu w Limanowej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-28
  • Numer ogłoszenia530822-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 530822-N-2019 z dnia 2019-03-28 r.

Zarząd Powiatu w Limanowej: „Dostawa specjalistycznego sprzętu oraz oprogramowania diagnostycznego do pracowni: technik pojazdów samochodowych, mechanik pojazdów samochodowych, elektromechanik pojazdów samochodowych oraz do pracowni: technik mechanik, operator obrabiarek skrawających, ślusarz, mechanik monter maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej oraz do Zespołu Szkół Techniczno - Informatycznych w Mszanie Dolnej w ramach projektu „Utworzenie CKZiU w ZSTiO w Limanowej - poszerzenie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe i ustawiczne z terenu powiatu limanowskiego”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt „Utworzenie CKZiU w ZSTiO w Limanowej - poszerzenie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe i ustawiczne z terenu powiatu limanowskiego" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2, Poddziałanie 10.2.2, z Europejskiego Funduszu Społecznego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Limanowej, krajowy numer identyfikacyjny 49189332200000, ul. ul. Józefa Marka  9 , 34-600  Limanowa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 33 37 800, , e-mail zamowienia@powiat.limanowski.pl, , faks 18 33 37 880.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.limanowski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej na wskazany poniżej adres
Adres:
w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Limanowej, ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, I piętro, budynek B.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa specjalistycznego sprzętu oraz oprogramowania diagnostycznego do pracowni: technik pojazdów samochodowych, mechanik pojazdów samochodowych, elektromechanik pojazdów samochodowych oraz do pracowni: technik mechanik, operator obrabiarek skrawających, ślusarz, mechanik monter maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej oraz do Zespołu Szkół Techniczno - Informatycznych w Mszanie Dolnej w ramach projektu „Utworzenie CKZiU w ZSTiO w Limanowej - poszerzenie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe i ustawiczne z terenu powiatu limanowskiego”
Numer referencyjny: BZ.272.7.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu oraz oprogramowania diagnostycznego do pracowni: technik pojazdów samochodowych, mechanik pojazdów samochodowych, elektromechanik pojazdów samochodowych oraz do pracowni: technik mechanik, operator obrabiarek skrawających, ślusarz, mechanik monter maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej oraz do Zespołu Szkół Techniczno - Informatycznych w Mszanie Dolnej w ramach projektu „Utworzenie CKZiU w ZSTiO w Limanowej - poszerzenie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe i ustawiczne z terenu powiatu limanowskiego" współfinansowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2, Poddziałanie 10.2.2, z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 20 zadań częściowych - opis wg. załącznika.

II.5) Główny kod CPV: 39162110-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
31700000-3
31120000-3
38342000-4
38341320-6
38341310-3
31731000-9
38300000-8
42661000-7
44510000-8
44522200-7
44512940-3
38410000-2
33124100-6
48000000-8
38000000-5
39151200-7
42662000-4
42623000-9
42621000-5
43315000-4
43812000-8
18444200-5
18141000-9
44511400-9
44510000-8
42670000-3
42662000-4
39300000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
60

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia podpisania umowy – dotyczy wszystkich zadań częściowych. 2. Termin wykonania zamówienia dla wszystkich zadań częściowych stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w związku z czym nie wymaga oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom. 2. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w pkt 15 Formularza oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. 3. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku w Formularzu oferty należy wymienić dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, ponadto Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy przedłożyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełnione Oświadczenie o którym mowa w pkt 8.2. SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w pkt 8.3. SIWZ składa każdy z Wykonawców.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w pkt 14 Formularza oferty dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych wówczas Zamawiający pobierze go samodzielnie z tej bazy danych (np. https://ems.ms.gov.pl/ lub https://prod.ceidg.gov.pl/). 2) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 8.5. ppkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z Wykonawców z osobna. 2. Pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje katalog zmian na które może wyrazić zgodę, co nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w postanowieniach zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawca, w przypadkach określonych w § 11 wzoru umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe z siedzibą w Limanowej przy ulicy Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, tel. 18 33 37 816, e-mail starostwo@powiat.limanowski.pl; b) Osobą do kontaktu w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych jest inspektor ochrony danych, z którym można kontaktować się telefonicznie pod nr tel.18 33 37 835 lub e-mail: iod@powiat.limanowski.pl ; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; d) Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione Wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres odpowiedni dla dokumentacji zamówień publicznych zgodny z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; f) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, zakres wymaganych danych wynika z przepisów Pzp i jest związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Dostawa i montaż sprzętu do pracowni pojazdów samochodowych oraz elektromechaniki pojazdów samochodowych do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych sprzętu do pracowni pojazdów samochodowych oraz elektromechaniki pojazdów samochodowych do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej. 2. Dostawa obejmuje: 1) autotransformator 260V/8A - 6 szt., 2) generator funkcyjny - 1 szt., 3) oscyloskop 2-kanałowy - 1 szt., 4) woltomierz wielozakresowy analogowy klasy 0,5 - 3 szt., 5) amperomierz wielozakresowy analogowy klasy 0,5 - 1 szt., 6) multimetr cyfrowy - 4 szt., 7) dekada rezystancyjna - 4 szt., 8) dekada indukcyjna - 3 szt., 9) dekada pojemnościowa - 3 szt., 10) rezystory laboratoryjne regulowane - 16 szt., 11) miernik uniwersalny - 16 szt., 12) mierniki rezystancji izolacji - 1 zestaw w tym: a) miernik rezystancji izolacji typu IMI, induktorowy – 1 szt., b) miernik rezystancji izolacji – 1 szt., c) cyfrowy miernik rezystancji izolacji – 1 szt. o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 31700000-3, 31120000-3, 38342000-4, 38341320-6, 38341310-3, 31731000-9, 38300000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia podpisania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.


Część nr: 2 Nazwa: „Dostawa i montaż stacji lutowniczych do pracowni pojazdów samochodowych oraz elektromechaniki pojazdów samochodowych do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych stacji lutowniczych do pracowni pojazdów samochodowych oraz elektromechaniki pojazdów samochodowych do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej. 2. Dostawa obejmuje: 1) stacja lutownicza grotowa Hot Air - 3 szt., 2) stacja lutownicza grotowa Hot Air z zasilaczem DC - 1 komplet o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 42661000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia podpisania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.


Część nr: 3 Nazwa: „Dostawa narzędzi niezbędnych do pracowni pojazdów samochodowych oraz elektromechaniki pojazdów samochodowych do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych narzędzi niezbędnych do pracowni pojazdów samochodowych oraz elektromechaniki pojazdów samochodowych do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej. 2. Dostawa obejmuje: 1) komplet kluczy i narzędzi - wózek narzędziowy z wyposażeniem - 2szt 2) kliny pod koła do samochodów osobowych i dostawczych – 1 kpl., 3) klucz dynamometryczny (automatyczny) 40-210 Nm – 1 szt., 4) klucz dynamometryczny (automatyczny) 19-110Nm – 1 szt., 5) kluz dynamometryczny (automatyczny) 5-25 Nm – 1 szt., 6) ręczny napełniacz oleju do skrzyń biegów – 1 szt., 7) ściągacz do przegubów kulowych i sworzni (widelec do rozpinania sworzni) – 1 kpl., 8) przyrząd do wybijania sworzni zwrotnic samochodów osobowych – 3 kpl., 9) ściągacz do sprężyn zawieszenia – samochody osobowe – 1 szt., 10) zestaw do wkręcania i wykręcania tłoczków hamulcowych – 1 kpl., 11) zestaw adapterów, krążków do samochodów - 1 zestaw, 12) pokrowce ochronne na siedzenia samochodów osobowych i dostawczych – 1 kpl., 13) pokrowce na błotniki i części lakierowane pojazdu – 2 szt., 14) zestaw ściągaczy do przegubów kulowych i sworzni – 1 kpl., 15) przyrząd do wykręcania i wkręcania drążków układu kierowniczego – 1 szt. 16) narzędzia i przyrządy pomiarowe do naprawy silników spalinowych 1 komplet wózek narzędziowy - 1 komplet Wyposażenie wózka obejmuje: a) średnicówka zegarowa b) mikrometry c) suwmiarki uniwersalne d) szczelinomierze metryczne e) statyw magnetyczny do czujników zegarowych f) czujnik zegarowy, metryczny g) kątomierz 17) klucz udarowy pneumatyczny 1" - 1 zestaw W skład zestawu wychodzą: a) klucz udarowy pneumatyczny z końcówką trzpienia 1” – 1 szt. b) zestaw nasadek udarowych długich 1/2” w pudełku – 2 szt., c) zestaw nasadek udarowych krótkich 1” w pudełku – 1 szt. o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 44510000-8, 44522200-7, 44512940-3, 38410000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia podpisania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.


Część nr: 4 Nazwa: „Dostawa testerów diagnostycznych do pracowni pojazdów samochodowych oraz elektromechaniki pojazdów samochodowych do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych testerów diagnostycznych do pracowni pojazdów samochodowych oraz elektromechaniki pojazdów samochodowych do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej. 2. Dostawa obejmuje: 1) tester diagnostyczny wtryskiwaczy + urządzenie do mycia i konserwacji - 1 komplet w skład kompletu wchodzą: a) tester wtryskiwaczy benzynowych z myjką ultradźwiękową, b) próbnik wtryskiwaczy diesel, c) wózek narzędziowy z wyposażeniem 2) tester diagnostyczny - 1 szt., 3) tester do badania alternatorów – 1 szt., 4) przystawka do testowania alternatorów - 2 szt., 5) analizator spalin czterogazowy z dymomierzem - 1 szt. o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 33124100-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia podpisania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.


Część nr: 5 Nazwa: „Dostawa oprogramowania diagnostycznego do pracowni pojazdów samochodowych oraz elektromechaniki pojazdów samochodowych do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych oprogramowania diagnostycznego VW do pracowni pojazdów samochodowych oraz elektromechaniki pojazdów samochodowych do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 48000000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia podpisania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.


Część nr: 6 Nazwa: „Dostawa sondy prądowej oscyloskopu kts do pracowni pojazdów samochodowych oraz elektromechaniki pojazdów samochodowych do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych sond prądowych oscyloskopu kts do pracowni pojazdów samochodowych oraz elektromechaniki pojazdów samochodowych dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 38000000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia podpisania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.


Część nr: 7 Nazwa: „Dostawa testerów zasilaczy do pracowni elektromechaniki pojazdów samochodowych dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych 3 szt. testerów zasilaczy do pracowni elektromechaniki pojazdów samochodowych dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 38300000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia podpisania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.


Część nr: 8 Nazwa: „Dostawa i montaż stołu montażowego do pracowni obrabiarek skrawających oraz pracowni ślusarskiej do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 szt. fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych stołów montażowych z rozdzielnicą zabezpieczonych wyłącznikiem różnicowoprądowym i wyłącznikiem bezpieczeństwa do pracowni obrabiarek skrawających oraz pracowni ślusarskiej do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 39151200-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia podpisania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.


Część nr: 9 Nazwa: „Dostawa spawarek, przecinarek do pracowni obrabiarek skrawających oraz pracowni ślusarskiej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, nieużywanej, wolnej od wad fizycznych spawarki i przecinarki plazmowej do pracowni obrabiarek skrawających oraz pracowni ślusarskiej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej. 2. Dostawa obejmuje: 1) spawarka TIG/MMA – 1 szt., 2) przecinarka plazmowa – 1 szt. o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 42662000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia podpisania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.


Część nr: 10 Nazwa: „Dostawa frezarek do pracowni obrabiarek skrawających oraz pracowni ślusarskiej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych frezarek do pracowni obrabiarek skrawających oraz pracowni ślusarskiej do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej, 2. Dostawa obejmuje: 1) Frezarko – wiertarka pionowo – pozioma – 1 szt., 2) Frezarka z wrzecionem pionowym i poziomym – 1 szt. o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 42623000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia podpisania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.


Część nr: 11 Nazwa: „Dostawa tokarek do pracowni obrabiarek skrawających oraz pracowni ślusarskiej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych tokarek do pracowni obrabiarek skrawających oraz pracowni ślusarskiej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej, o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 42621000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia podpisania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.


Część nr: 12 Nazwa: „Dostawa i montaż stołów do projektowania do pracowni obrabiarek skrawających oraz pracowni ślusarskiej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 15 szt. fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych stołów do projektowania – rysownica kreślarska wyposażona w regulację umożliwiającą 5 kątowe położenie do pracowni obrabiarek skrawających oraz pracowni ślusarskiej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej, o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 39151200-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia podpisania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.


Część nr: 13 Nazwa: „Dostawa i montaż pilarek i zagęszczarek do pracowni mechanik monter maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Mszanie Dolnej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych pilarek i zagęszczarek do pracowni mechanik monter maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Techniczno – Informatycznych w Mszanie Dolnej, 2. Dostawa obejmuje: 1) zagęszczarkę skoczek – 1 szt. 2) zagęszczarka 1 szt., 3) pilarka łańcuchowa klasy 2,2, kW + nogawnice + osprzęt + kombinezon a) pilarka spalinowa A – 1 szt., b) pilarka spalinowa B – 1 szt., c) kask leśny – 5 szt., d) nogawki ochronne – 5 szt., e) rękawice z wkładka antyprzepięciową – 6 szt., f) pojemnik na paliwo – 1 szt., g) sorbent olejowy/mata standard – 6 kpl. (kpl. min. 25 szt.) h) pas + futerał na klin i siekierę – 2 szt., i) siekiera rozłupująca – 2 szt., j) klin do obalenia - 4 szt. o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 43315000-4, 43812000-8, 18444200-5, 18141000-9, 44511400-9, 44510000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia podpisania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.


Część nr: 14 Nazwa: „Dostawa narzędzi do obróbki skrawaniem konwencjonalnym do pracowni mechanik monter maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Mszanie Dolnej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych narzędzi do obróbki skrawaniem konwencjonalnym do pracowni mechanik monter maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Techniczno – Informatycznych w Mszanie Dolnej. 2. Dostawa obejmuje: 1) kieł zabierakowy, 2) Kieł obrotowy, 3) rozwiertak stały maszynowy, 4) rozwiertak nastawny, 5) frezy modułowe średnica pod wrzeciono fi 32, 6) nóż tokarski 25x25, 7) nóż składany, 8) płytki do noża składanego, 9) frez palcowy HSS – chwyt walcowy – 4 ostrza, 10) tuleja redukcyjna, 11) frez tarczowy średnica pod wrzeciono fi 32, 12) frez czołowo boczny na wrzeciono fi 32, 13) frez czołowo boczny na wrzeciono fi 22, 14) stal szybkotnąca na noże do ręcznego kształtowania SW16, 15) nóż strugarski, 16) imadło wiertarskie, 17) imadło frezarskie, 18) płytki typu SPKN 1203 do głowicy frezarskiej hR 257.1-100, 19) nawiertaki zwykłe do nakiełków 600, o parametrach i w ilościach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 44510000-8, 42670000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia podpisania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.


Część nr: 15 Nazwa: „Dostawa narzędzi do obróbki skrawaniem CNC do pracowni mechanik monter maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Mszanie Dolnej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych narzędzi do obróbki skrawaniem CNC do pracowni mechanik monter maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Mszanie Dolnej. 2. Dostawa obejmuje: 1) frez palcowy walcowo czołowy – 4 ostrzowe, 2) frez palcowy walcowo – czołowy – 4 ostrzowy długi, 3) frez trzpieniowy z czołem kulistym, 4) frez trzpieniowy kątowy rozbieżny HSSE, 5) frez trzpieniowy kątowy zbieżny HSSE, 6) frez trzpieniowy tarczowy, 7) frez trzpieniowy tarczowo czołowy do rowków teowych, o parametrach i w ilościach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 44510000-8, 42670000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia podpisania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.


Część nr: 16 Nazwa: „Dostawa wyposażenia do stołu spawalniczo - montażowego do pracowni mechanik monter maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Mszanie Dolnej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych wyposażenia stołu spawalniczo – montażowego do pracowni mechanik monter maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Mszanie Dolnej o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 42662000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia podpisania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.


Część nr: 17 Nazwa: „Dostawa spawarki do światłowodów do pracowni mechanik monter maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Mszanie Dolnej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, nieużywanej, wolnej od wad fizycznych spawarki do światłowodów wraz z akcesoriami do pracowni mechanik monter maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Mszanie Dolnej o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 42662000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia podpisania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.


Część nr: 18 Nazwa: „Dostawa osprzętu do systemu KNX do pracowni mechanik monter maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Mszanie Dolnej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych osprzętu do systemu KNX do pracowni mechanik monter maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Mszanie Dolnej. 2. Dostawa obejmuje: 1) zestaw umożliwiający wizualizację systemu KNX z możliwością zdalnego sterowania za pomocą komputera lub smartfona, 2) zasilacz KNX, 3) uniwersalny przekaźnik/sterownik rolet, 4) ściemniacz do lamp halogenowych i żarowych, 5) router IP, 6) przycisk wielo – klawiszowy z wbudowanym sensorem i regulatorem temperatury, 7) pokojowy kontroler temperatury z wyświetlaczem dotykowym, 8) sterownik grzewczy do sterowania zaworami termoelektrycznymi, 9) interfejs wejścia/wyjścia, 10) ściemniacz do kolorowych diod LED, 11) czujnik światła, 12) czujnik obecności, 13) sprzęgło RF, 14) ściemniacz do taśm LED RF, 15) wejście binarne, 16) panel dotykowy do wizualizacji i sterowania instalacją KNX o parametrach i w ilościach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 39300000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia podpisania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.


Część nr: 19 Nazwa: „Dostawa osprzętu do nowoczesnych instalacji elektrycznych do pracowni mechanik monter maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Mszanie Dolnej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych osprzętu do nowoczesnych instalacji elektrycznych do pracowni mechanik monter maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Mszanie Dolnej. 2. Dostawa obejmuje: 1) płytę główną centrali, 2) moduł komunikacyjny Ethernetowy, 3) moduł GSM, 4) Manipulator graficzny dotykowy, 5) manipulator z klawiaturą sensoryczną, 6) manipulator z wbudowanym czytnikiem zbliżeniowym, 7) wielofunkcyjna klawiatura z czytnikiem kart zbliżeniowych, 8) dwukierunkowy pilot zdalnego sterowania, 9) moduł integracji z systemem KNX, 10) kamera przemysłowa w czujniku PIR , 11) kamera tubowa czterosystemowa, 12) kamera kopułkowa czterosystemowa standard przesyłu obrazu: AHD/HDCVI/HDTVI/ANALOG, 13) kamera megapikselowa, 14) klawiatura sterująca technologia AHD do rejestratorów, 15) dysk 2 TB SATA III, 16) dysk rekomendowany do rejestratorów cyfrowych z obsługą dysków SATA, o parametrach i w ilościach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 39300000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia podpisania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.


Część nr: 20 Nazwa: „Dostawa osprzętu do sterowników PLC do pracowni mechanik monter maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Mszanie Dolnej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych osprzętu do sterowników PLC do pracowni mechanik monter maszyn i urządzeń do Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Mszanie Dolnej o parametrach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dostawa musi obejmować wszystkie pozycje wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9, 39300000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: do 60 dni od dnia podpisania umowy. 2. Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert w sposób określony w pkt 17 SIWZ. Ostateczny termin wykonania przedmiotu zamówienia określonego zadaniem częściowym określi Wykonawca w pkt 2 Formularza oferty.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę nowego obiektu produkcyjno-magazynowego - Andrychów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
zlecę budowę nowego obiektu produkcyjno-magazynowego. zainteresowanych proszę o kontakt. pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Dostawa sprzętu gastronomicznego wraz rozładunkiem i montażem do Oddział Rewita Jurata
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI