Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkół podstawowych w Gminie Lgota...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w ramach projektu pn. „Z małej szkoły w wielki świat” – zakup pomocy dydaktycznych, wyposażenia pracowni szkolnych, w tym sprzętu elektronicznego z podziałem na części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLgota Wielka
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Lgota Wielka
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-19
  • Numer ogłoszenia587480-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 587480-N-2019 z dnia 2019-08-19 r.

Gmina Lgota Wielka: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w ramach projektu pn. „Z małej szkoły w wielki świat” – zakup pomocy dydaktycznych, wyposażenia pracowni szkolnych, w tym sprzętu elektronicznego z podziałem na części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności, Działanie XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałanie XI.2.1 Kształcenie ogólne
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lgota Wielka, krajowy numer identyfikacyjny 59064813200000, ul. Ul. Radomszczańska  60 , 97-565  Lgota Wielka, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. (044) 680 13 81, e-mail lgota@i-bip.pl, faks (044) 680 17 77.
Adres strony internetowej (URL): www.lgota.i-bip.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.lgota.i-bip.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.lgota.i-bip.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie zamawiajacego. Pokój nr 2 - SEKRETARIAT.
Adres:
Urząd Gminy w Lgocie Wielkiej, ul.Radomszczańska 60, 97-565 Lgota Wielka

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w ramach projektu pn. „Z małej szkoły w wielki świat” – zakup pomocy dydaktycznych, wyposażenia pracowni szkolnych, w tym sprzętu elektronicznego z podziałem na części
Numer referencyjny: OS.I.271.15 2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA – dostawa i instalacja przedmiotu zamówienia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Brudzicach, ul. Radomszczańska 1; 97-565 Lgota Wielka, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do Formularza ofertowego tj.: a) dostawa i instalacja ( jeśli dotyczy) pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu) b) dostawa i instalacja ( jeśli dotyczy) wyposażenia pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych) c) dostawa i instalacja ( jeśli dotyczy) wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 4 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie, wniesienie oraz instalację ( w tym oprogramowania) przedmiotu zamówienia do: Szkoły Podstawowej w Brudzicach (w Publiczna Szkoła Podstawowa w Brudzicach); ul. Radomszczańska 1; 97-565 Lgota Wielka. Zamawiający dopuszcza realizowanie dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do Formularza oferty. 2) CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA – dostawa i instalacja przedmiotu zamówienia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Lgocie Wielkiej, ul. Szkolna 3; 97-565 Lgota Wielka, zgodnie opisem zawartym w załączniku nr 2 do Formularza ofertowego tj.: a) dostawa i instalacja ( jeśli dotycz) pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu) b) dostawa i instalacja (jeśli dotyczy) wyposażenia pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych) c) dostawa i instalacja (jeśli dotyczy) wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 4 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie, wniesienie oraz instalację ( w tym oprogramowania) przedmiotu zamówienia do: Publicznej Szkoły Podstawowej w Lgocie Wielkiej (w Publiczna Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Lgocie Wielkiej); ul. Szkolna 3; 97-565 Lgota Wielka. Zamawiający dopuszcza realizowanie dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do Formularza oferty. 3) CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA – dostawa i instalacja przedmiotu zamówienia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Woli Blakowej, Wola Blakowa 39; 97-565 Lgota Wielka, zgodnie opisem zawartym w załączniku nr 3 do Formularza ofertowego tj.: a) dostawa i instalacja ( jeśli dotycz) pomocy dydaktycznych do pracowni językowej (w ramach zadania 1 projektu: Kompleksowe wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka z zakresu kompetencji kluczowych) b) dostawa i instalacja ( jeśli dotyczy)pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu) c) dostawa i instalacja ( jeśli dotyczy) wyposażenia pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych) d) dostawa i instalacja ( jeśli dotyczy) wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 4 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie, wniesienie oraz instalację ( w tym oprogramowania) przedmiotu zamówienia do: Publicznej Szkoły Podstawowej w Woli Blakowej (w Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Blakowej); Wola Blakowa 39; 97-565 Lgota Wielka. Zamawiający dopuszcza realizowanie dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do Formularza oferty. 3.3. Informacje wspólne dla Części 1, 2 i 3 zamówienia: 1) Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wykonany z materiałów nietoksycznych, zgodnych z aktualnymi normami, fabrycznie nowy, wolny od wad i bez uszkodzeń mechanicznych, wolny do obciążeń prawami osób trzecich, zapakowany w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. Wymóg ten nie dotyczy substancji chemicznych zakupywanych w ramach projektu. 2) Zamawiający wymaga, aby wydania książek i pomocy dydaktycznych były wydaniami najnowszymi. Zamawiający dopuszcza wydania starsze tylko wówczas, gdy nie ukazało się jeszcze wydanie nowe, poprawione lub uzupełnione. Zamawiający wymaga książek bez wad i pomyłek wydawcy. 3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone egzemplarze nie spełniają wymagań Zamawiającego, Wykonawca winien wymienić je na inne spełniające te wymogi. 4) Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności znakami bezpieczeństwa oraz muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty wymagane dla przedmiotów przeznaczonych do użytkowania w placówkach oświatowych. 5) Wszystkie wymienione pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki: a) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne – jeśli dotyczy; b) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (wyposażenie TIK); c) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim; d) Wykonawca udziela gwarancji jakości umowy, na okres nie krótszy niż 24 miesiące, z zastrzeżeniem wyjątków szczegółowo wskazanych w załącznikach nr 1/nr 2/nr 3 do Formularza oferty, w których dla poszczególnych elementów przedmiotu umowy wskazany został dłuższy okres gwarancji. W odniesieniu do produktów objętych przedmiotem umowy, dla których okres gwarancji producenta jest dłuższy od wskazanego w zdaniu poprzednim, obowiązuje dłuższy termin. Za datę początkową obowiązywania udzielonej gwarancji, uznaje się dzień podpisania Protokołu zdawczo – odbiorczego, o którym mowa w § 5 ust.1. 6) Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. 7) Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy produktów, urządzeń i materiałów wskazujące na konkretnego producenta, które ewentualnie zostały użyte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia są przykładowe i służą jedynie ustaleniu pożądanego standardu jakościowego oraz określeniu parametrów technicznych, użytkowych i funkcjonalnych. Zamawiający informuje, że dopuszcza w tym zakresie składanie ofert równoważnych tj. zaoferowanie produktów, urządzeń i materiałów innych producentów niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 8) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia, materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania produktów, urządzeń lub materiałów równoważnych do wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wyraźnie wskazać w złożonej ofercie oferowane produkty, urządzenia lub materiały równoważne oraz wykazać, że posiadają one parametry techniczne, użytkowe i funkcjonalne nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 9) Nie wskazanie w złożonej ofercie produktów, urządzeń lub materiałów równoważnych traktowane będzie przez Zamawiającego, jako deklaracja dostarczenia produktów, urządzeń i materiałów wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30190000-7
22100000-1
32321300-2
30213100-6
30200000-1
48900000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-10-11

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 13.4. SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie: a) braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ ; b) spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zmiana niniejszej umowy musi być zgodna z art. 144 Prawa zamówień publicznych oraz wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Działając zgodnie z Art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w szczególności w przypadkach: 1) zmiany w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach, 2) zmiany terminów oraz zasad płatności na skutek wystąpienia przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 3) zmiany innych postanowień umownych tylko w uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 4) cena jednostkowa brutto ulegnie zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-28, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa i instalacja przedmiotu zamówienia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Brudzicach, ul. Radomszczańska 1; 97-565 Lgota Wielka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA – dostawa i instalacja przedmiotu zamówienia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Brudzicach, ul. Radomszczańska 1; 97-565 Lgota Wielka, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do Formularza ofertowego tj.: a) dostawa i instalacja ( jeśli dotyczy) pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu) b) dostawa i instalacja ( jeśli dotyczy) wyposażenia pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych) c) dostawa i instalacja ( jeśli dotyczy) wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 4 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie, wniesienie oraz instalację ( w tym oprogramowania) przedmiotu zamówienia do: Szkoły Podstawowej w Brudzicach (w Publiczna Szkoła Podstawowa w Brudzicach); ul. Radomszczańska 1; 97-565 Lgota Wielka. Zamawiający dopuszcza realizowanie dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do Formularza oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 30190000-7, 22100000-1, 32321300-2, 30200000-1, 30213100-6, 48900000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa i instalacja przedmiotu zamówienia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Lgocie Wielkiej, ul. Szkolna 3; 97-565 Lgota Wielka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA – dostawa i instalacja przedmiotu zamówienia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Lgocie Wielkiej, ul. Szkolna 3; 97-565 Lgota Wielka, zgodnie opisem zawartym w załączniku nr 2 do Formularza ofertowego tj.: a) dostawa i instalacja ( jeśli dotycz) pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu) b) dostawa i instalacja (jeśli dotyczy) wyposażenia pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych) c) dostawa i instalacja (jeśli dotyczy) wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 4 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie, wniesienie oraz instalację ( w tym oprogramowania) przedmiotu zamówienia do: Publicznej Szkoły Podstawowej w Lgocie Wielkiej (w Publiczna Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Lgocie Wielkiej); ul. Szkolna 3; 97-565 Lgota Wielka. Zamawiający dopuszcza realizowanie dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do Formularza oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 22100000-1, 30190000-7, 32321300-2, 30213100-6, 30200000-1, 48900000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa i instalacja przedmiotu zamówienia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Woli Blakowej, Wola Blakowa 39; 97-565 Lgota Wielka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ 3 ZAMÓWIENIA – dostawa i instalacja przedmiotu zamówienia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Woli Blakowej, Wola Blakowa 39; 97-565 Lgota Wielka, zgodnie opisem zawartym w załączniku nr 3 do Formularza ofertowego tj.: a) dostawa i instalacja ( jeśli dotycz) pomocy dydaktycznych do pracowni językowej (w ramach zadania 1 projektu: Kompleksowe wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka z zakresu kompetencji kluczowych) b) dostawa i instalacja ( jeśli dotyczy)pomocy dydaktycznych (w ramach zadania 2 projektu: Tworzenie w szkołach podstawowych w Gminie Lgota Wielka warunków do nauki przedmiotów matematyczno-przyrodniczych opartych na metodzie eksperymentu) c) dostawa i instalacja ( jeśli dotyczy) wyposażenia pracowni w pomoce i narzędzia TIK (w ramach zadania 3 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w zakresie korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnych) d) dostawa i instalacja ( jeśli dotyczy) wyposażenia pracowni dydaktycznych (w ramach zadania 4 projektu: Wsparcie szkół podstawowych w Gminie Lgota Wielka w procesie indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi) Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż, transport, dostarczenie, wniesienie oraz instalację ( w tym oprogramowania) przedmiotu zamówienia do: Publicznej Szkoły Podstawowej w Woli Blakowej (w Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Blakowej); Wola Blakowa 39; 97-565 Lgota Wielka. Zamawiający dopuszcza realizowanie dostaw sukcesywnie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym z minimum 3-dniowym pisemnym wyprzedzeniem. Odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia w czasie transportu oraz wnoszenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do Formularza oferty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 22100000-1, 30190000-7, 32321300-2, 30213100-6, 30200000-1, 48900000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie tynków wapiennych w nowo wybudowanym domu - Tomaszów Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie tynków wapiennych w nowo wybudowanym domu. Dom o powierzchni 280 m2. Szacowana ilość tynku ok. 700 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI