„DOSTAWA MEBLI NA POTRZEBY PACJENTÓW OŚRODKA”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„DOSTAWA MEBLI NA POTRZEBY PACJENTÓW OŚRODKA”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Dworek
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-11-09
  • ZamawiającyOŚRODEK DLA OSÓB UZALEŻNIONYCH SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "NOWY DWOREK"
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-18
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00397569
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„DOSTAWA MEBLI NA POTRZEBY PACJENTÓW OŚRODKA”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK DLA OSÓB UZALEŻNIONYCH SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "NOWY DWOREK"

1.3.) Oddział zamawiającego: Nowy Dworek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001286406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 46

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dworek

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 38 101 67

1.5.8.) Numer faksu: 68 38 101 67 wew.11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nowydworek.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowydworek.com/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOSTAWA MEBLI NA POTRZEBY PACJENTÓW OŚRODKA”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-702c565c-4ebe-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00397569

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00315836/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 „DOSTAWA MEBLI NA POTRZEBY PACJENTÓW OŚRODKA”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-702c565c-4ebe-11ed-9171-f6b7c7d59353

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą platformy internetowej e-zamówienia.gov.pl która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.uzp.gov.pl na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Adres Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawcza ze skrytką: /Osrodek_SPZOZND/Skład_ESP
dostępnej pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/Osrodek_SPZOZND
oraz poczty elektronicznej e-mail: przetargi@nowydworek.com

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, a także oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym .
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto użytkownika na Platformie e-Zamówienia zarejestrowane jako Wykonawca i posiadające rolę „Przygotowanie ofert/wniosków/prac konkursowych”. Wykonawca posiadający konto ma dostęp do następujących formularzy : „Formularz do złożenia, zmiany , wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” który można znaleźć w Informacjach podstawowych zamówienia.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy e-zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i „Formularza do komunikacji" wynosi 150 MB.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie.
8. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz Identyfikator postępowania jako Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w e-zamówienia klikając wcześniej opcję „Przeglądaj postępowania".

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO"), Ośrodek dla Osób Uzależnionych SPZOZ „Nowy Dworek” (dalej SPZOZ Nowy Dworek) niniejszym informuje o zasadach oraz o przysługujących Państwu prawach związanych z przetwarzaniem przez SPZOZ Nowy Dworek Państwa danych osobowych.
1. Wskazanie administratora: Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor SPZOZ Nowy Dworek mający siedzibę Nowy Dworek 46, 66-200 Świebodzin - zwany dalej „ Administratorem".
2. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych: SPZOZ Nowy Dworek przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w związku z realizacją celów określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp".
3. Źródło pozyskiwania danych osobowych: Państwa dane osobowe zostały zebrane bezpośrednio od Państwa i nie będą wykorzystywane w innym celu niż przeprowadzenie procedury przetargowej.
4. Obowiązek podania danych osobowych: Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawy Pzp lub jest niezbędne do realizacji obowiązku wynikającego z jej
postanowień i jest konieczne do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Informacje o odbiorcach Państwa danych osobowych: Państwa dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności art. 18 i art. 70 ustawy Pzp, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Okresy przetwarzania danych osobowych: Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub przez cały czas trwania umowy, jeżeli przekracza on okres 5 lat.
7. Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji: Nie będą Państwo podlegać decyzjom podejmowanym w sposób zautomatyzowany. Państwa dane osobowe nie będą również wykorzystywane do profilowania.
8. Prawa osoby, której dane dotyczą: SPZOZ Nowy Dworek pragnie zapewnić Państwa, że wszystkim osobom, których danych osobowe są przetwarzane przysługują odpowiednie prawa wynikające z RODO.
W związku z tym, przysługują Państwu następujące prawa:
- prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
- prawo żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych;
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
9. Przekazywanie danych osobowych do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG") lub organizacji międzynarodowych: Administrator nie udostępnia Państwa danych osobowych podmiotom mającym siedzibę poza EOG, oraz organizacjom międzynarodowym.
W przypadku pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania Państwa danych osobowych przez SPZOZ Nowy Dworek , a także przysługujących Państwu uprawnień, prosimy o kontakt z inspektorem ochrony osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 5/ZP/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 384633,43 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 310758,89 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 – Łóżka

Lp Rodzaj Ilość (szt. ) Wymiary (szer./wys./długość.) Kolor parametry techniczne
1. łóżko typu tapczan 100 85x45x200 ciemnoszary twardość gąbki "30", sprężyna wysokość 11 cm, przekrój drutu 24 mm, wysokość zagłówka i boku 70 cm, grubość zagłówka 2cm, obite materiałem takim samym jak poszycie łóżka, wysokość siedziska 45cm

4.2.5.) Wartość części: 110700,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – waga kryterium 60%; ( w zł)
Okres gwarancji (G) - waga kryterium 40%; ( w miesiącach)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (G)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 – Szafy, regały i inne

lp. Rodzaj Ilość (szt lub kpl) Wymiary (szer./wys./głęb.) Kolor materiał Półki/ wymiar Szuflady/kosze/pojemniki wysuwane Drążek na wieszaki
1. Biurko 2 100x60 biurko, dąb bejcowany na biało/czarny, Płyta pilśniowa, Nadrukowana i wytłoczona farba akrylowa 0 0 0
2. Biurko 6 73x50 Imit. dębu Płyta wiórowa, Płyta meblowa 0 0 0
3. Fotel 10 typ finka jasnobeżowy drewno + tkanina tapicerska 0 0 0
4. Fotel 2 75x64 czarny Fotel, czarny/czarny/ drewno/tkanina 0 0 0
5. Komoda 1 80x100 dąb olejowany na biało płyta meblowa 0 4 0
6. Komoda 1 80x78 dąb olejowany na biało płyta meblowa 0 3 0
7. komoda 6 40x78 biały płyta meblowa 0 3
8. Komoda 1 80x100x48 biały płyta meblowa 0 4
9. Komoda 1 100x80 czarny brąz płyta meblowa 0 4 0
10. Komoda 11 35x49 czarny brąz płyta meblowa 0 2 0
11. Komoda 1 78x80 czarny brąz płyta meblowa 0 3 0
12. Komoda 2 140x72 biały płyta meblowa 0 6 0
13. Komoda 1 70x112 biały płyta meblowa 0 5 0
14. Komoda 1 80x123 biały płyta meblowa 0 6 0
15. Komoda 6 80x54x47 biały płyta meblowa 0 2 0
16. Komoda 5 80x100x48 biały płyta meblowa 0 4 0
17. Komoda/kontener 1 40x47x56 biały metalowa, na kółkach, zamykany na klucz 0 3 0
18. Krzesło 10 81x46 bambus - drewno/Biały Okleina klejona warstwowo, okleina brzozowa, Farba akrylowa 0 0 0
19. Krzesło 6 86x49 krzesło, czarny/czarny Gięta sklejka, laminat, Bezbarwny lakier akrylowy 0 0 0
20. Krzesło biurowe 3 Szerokość: 62 cm Głębokość: 60 cm Minimalna wysokość: 129 cm Maksymalna wysokość: 140 cm czarny metal, siatka materiałowa oddychająca 0 0 0
21. Krzesło biurowe obrotowe 4 Głębokość: 67 cm, Maksymalna wysokość: 110 cm, Maksymalna wysokość siedziska: 55 cm, Minimalna wysokość siedziska: 43 cm czarne poliuretan, poliester, bawełna 0 0 0
22. Meble kuchenne, szafki dolne x 2 1 183x122x91 cm biały płyta meblowa 3 1 0
23. Meble kuchenne - 3x szafki dolne, 2x szafki wiszące 3 243x164x220 biały płyta meblowa 5 5 0
24. Półka na buty 20 52x39x18 biały plastik 2 2 0
25. Półka na buty 15 52x39x18 czarna plastik 2 2 0
26. Regał 1 80x28x202 dębowy bejcowany na biało płyta meblowa 5 0 0
27. Regał 1 40x28x202 biały płyta meblowa 5 0 0
28. Regał Para drzwi panel płyta meblowa/szkło 1 160x30x202 brąz okleina jesion/szkło płyta meblowa 5 0 0
29. Słupek 13 50x64x201 dąb bejcowany na biało płyta meblowa 50*58cm 52 szt. 26 0
30. Słupek łazienkowy 3 30x27x190 biały płyta meblowa 5 sztuk 0 0
31. Słupek/ pojedyncza szafa z drzwiami 18 50x41x235 dąb bejcowany na biało płyta meblowa/ drzwi w kolorze drewna 91 szt,50x35 cm 0 0
32. Słupek/ szafa z drzwiami 12 100 (50x2)x58x201 obudowa biała, drzwi dąb bejcowany na biało płyta meblowa 5szt biała 50x58 cm 2 1 szt drążek biały 50 cm
33. Słupek/ szafa z pojedynczymi drzwiami 35 51x201x62 dąb bejcowany na biało, obudowa biała płyta meblowa 50x58- 140szt 2 0
34. Sofa 3 osobowa 2 195x86x74 szary Płyta wiórowa, Płyta pilśniowa, Lita sosna, Pianka poliuretanowa 30 kg/m3 0 0 0
35. Sofa 3 osobowa 3 197x76x80.5 czarny 100 % poliester, sklejka, włóknina polipropylenowa, watolina poliestrowa, wkładka filcowa, Drewno w okleinie laminowanej, Pianka poliuretanowa 25 kg/m3, Płyta pilśniowa 0 0 0
36. Stolik 52 55x55 biały, dąb bejcowany na biało płyta wiórowa 0 0 0
37. Stolik 5 37x28 czarny stal, Epoksydowa/poliestrowa powłoka proszkowa 0 0 0
38. Stolik 5 45x53 czarny stal, Epoksydowa/poliestrowa powłoka proszkowa 0 0 0
39. Stolik 1 okrągły, 2 stoliki, komplet, wysokość 1 - 51cm, wysokość 2 - 45cm czarny lity buk, płyta pilśniowa 0 0 0
40. Stolik 1 90x55 czarnobrązowy stolik płyta wiórowa 0 0 0
41. Stolik 8 90x55 dąb bejcowany na biało płyta wiórowa 0 0 0
42. Stolik kawowy 1 90x55 biały drewno 1 0 0
43. Stolik rtv 1 90x35x40 biały płyta wiórowa 2 0 0
44. Stoły kuchenne 8 135x85 stół, chrom/połysk biały Płyta wiórowa, 0 0 0
45. Stół 1 118x78 dąb olejowany na biało Płyta wiórowa 0 0 0
46. Stół 8 125x75 biały płyta wiórowa, stal 0 0 0
47. Stół 1 67x67 czarny płyta wiórowa, stal 0 0 0
48. Stół kuchenny 1 147x204x95 stół rozkładany, bejca patynowa drewno, sosna 0 0 0
49. Szafa 10 100x201x62 dąb bejcowany na biało, obudowa biała płyta meblowa 100x58 - 20 szt 0 biały 100 cm - 10 szt
50. Szafa 5 100x236x35 dąb olejowany na biało płyta meblowa 100x35 - 70szt 20 0
51. Szafa 5 50x236x35 dąb olejowany na biało płyta meblowa 50x35 - 80szt 0 0
52. Szafa 9 75x236x35 dąb olejowany na biało płyta meblowa 75x35 -108szt 36 0
53. Szafa 4 75x35x201 dąb olejowany na biało płyta meblowa 75x35 - 36szt 16 0
54. Szafa 8 80x181x41 biały płyta meblowa 80x40 - 12szt 32 0
55. Szafa 10 100x64x201 biały korpus drzwi :dąb bejcowany na biało płyta meblowa 18 szt.100*58 cm 0 drążęk na wieszaki 100cm- 9 szt.
56. Szafa 23 75x64x236 dąb bejcowany na biało płyta meblowa 80 szt, 75x58 cm 0 drążek na wieszaki biały 75 cm
57. Szafa 1 100x236x62 biały dąb bejcowany na biało 3x, 100x58 2 1x, 100cm
58. Szafa 1 151x236x62 biały płyta meblowa 3x, 50x58
1x, 100x58 3 1x, 100cm
1x, 50cm
59. Szafa 1 151x236x62 biały płyta meblowa 4x, 50x58
2x, 100x58 3 1x, 100cm
1x, 50cm
60. Szafa 1 160x236x111 biały dąb bejcowany na biało 2x, 50x351x, 100x585x, 50x58 3 2x, 100cm
61. Szafa 1 175x236x39 biały płyta meblowa 1x, 100x35
7x, 75x35 4 1x, 100cm
62. Szafa 1 200x236x39 biały płyta meblowa 6x, 100x35 4 2x, 100x35
63. Szafa 1 200x236x62 biały dąb bejcowany na biało 6x, 100x58 4 2x, 100cm
64. Szafa 1 251x236x62 biały płyta meblowa 4x, 100x58
7x, 50x58 4 2x, 100cm
65. Szafa 1 300x326x62 biały dąb bejcowany na biało 12x, 100x58 3 2x, 100cm
66. Szafa 1 350x236x64 biały dąb bejcowany na biało 12x, 100x58
4x, 50x58 5 2x, 100cm
1x, 50cm
67. komoda 1 40x55 biały okleina dębowa bejcowana na biało 0 2 0
68. Szafa (2 drzwi) 2 79x176x55 biały płyta meblowa
69. Szafka kuchenna stojąca 14 80x62x75 biały/ szary rama płyta wiórowa 1 0 0
70. Szafka łazienkowa (1 drzwi) 1 60x17x75 biały płyta meblowa 2 0 0
71. Szafka łazienkowa (2 drzwi) 2 80x17x75 biały płyta meblowa 2 0 0
72. Szafka na buty 41 52x18x39 biały plastik 0 0 0
73. Szafka na buty 11 80x35x102 biały płyta meblowa 4 0 0
74. Szafka na buty (2 przegrody) 1 49x28x93 biały płyta meblowa 0 2 0
75. Szafka na buty (3 przegrody) 6 49x28x135 biały płyta meblowa 0 3 0
76. Szafka nocna 59 35x49x40 biały płyta meblowa 0 2 0
77. Szafka nocna 24 35x40x49 czarny brąz płyta meblowa 0 2 0
78. Szafka stojąca kuchenna szuflady 3 60x62x75 biały/ szary płyta meblowa 0 3 0
79. Szafka stojąca kuchenna szuflady 1 40x62x75 biały/ szary płyta meblowa 0 3 0
80. Szafka wisząca 2 60x60 cm białe połysk płyta meblowa 1 0 0
81. Szafka wisząca 3 60x32x75 biały/ szary płyta meblowa 2 0 0
82. Szafka wisząca 5 80x32x75 biały/ szary płyta meblowa 2 0 0
83. Szafka wysoka z półkami 1 40x60x220 biały płyta meblowa 7 0 0





Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.

4.2.5.) Wartość części: 273933,43 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39141300-5 - Szafy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39141100-3 - Regały

39121000-6 - Biurka i stoły

39112000-0 - Krzesła

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – waga kryterium 60%; ( w zł)
Okres gwarancji (G) - waga kryterium 40%; ( w miesiącach)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (G)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Wykonawca dołącza do oferty stosowne oświadczenie, aktualne na dzień składania ofert.
3. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
5. Podmiotowe środki dowodowe od Wykonawcy obejmują:
5.1 Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz.U. z 2020 r. poz. 1076) , z innym Wykonawca , który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ.
6. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
8. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Załącznik nr 1 - formularz ofertowy
Załącznik nr 5 - formularz cenowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu w zakresie wymaganym przez Zamawiającego tj. oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SWZ
2. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Co najmniej jeden z Wykonawców lub kilku z nich łącznie muszą spełniać warunki działu w postępowaniu, w zakresie opisanym przez Zamawiającego;
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie;
5. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
6.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem
występującym jako reprezentant pozostałych.


X. Poleganie na zasobach innych podmiotów

1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymagane.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów .
4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu .
6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby .
7. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale VIII SWZ .

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-09 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza " dostępnego na Platformie e-Zamówienia, który jest przetwarzany przez Platformę i przesyłana do Oferenta. Wykonawca ma możliwość pobrania wersji roboczej formularza. 2.2 Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w postaci elektronicznej dostępnej na Platformie e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-09 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace żelbetowe/przy fundamentach - Zielona Góra
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace żelbetowe/przy fundamentach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI