Dostawa mebli do Centrum Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Warcino

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa mebli do Centrum Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Warcino
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKępice
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-05-10
  • ZamawiającySkarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Warcino
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00143136
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli do Centrum Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Warcino

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Warcino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528265

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego 11A

1.5.2.) Miejscowość: Kępice

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: (0-59) 857 66 71

1.5.8.) Numer faksu: (0-59) 857 6951

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: warcino@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://warcino.szczecinek.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli do Centrum Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Warcino

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-852611e4-c9de-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.warcino

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy Portalu e-Usług SMARTPZP oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy Portalu e-Usług SMARTPZP. Adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.warcino

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące korzystania z Platformy:
a) przesyłane dokumenty powinny być załączone w formie plików w formacie odpowiednio . png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg,
b) wymagania sprzętowe dla Wykonawcy:
- przeglądarka internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11
- lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek,
- system operacyjny Windows 7 i późniejsze,
- zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),
- w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,
- oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym,
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s,
- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje,
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf.
Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Platformy można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Warcino. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Karolinę Jüngling, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod.warcino@szczecinek.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem 59 857 66 71.
Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób
gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające
upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki
określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także
udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o
przepisy PZP, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
Niezależnie od postanowień pkt 21.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe
będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane
podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe,
Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.270.54.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 334931,30 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli do pokoi gościnnych do Centrum Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Warcino w miejscowości Kawka, gmina Kępice:
1.Dostawa stolika nocnego w ilości 9 szt. o wymiarach: szerokość 80 cm x długość 50 cm x wysokość 55 cm z litego drewna dębowego klasy selekt (bez większych sęków, pęknięć, bielu i innych wad), naturalny bezbarwny kolor drewna dębowego, wykończenie drewna olejowoskami, ewentualne elementy okuć i łączniki ze stali nierdzewnej, zgodnie z rysunkiem technicznym stolika nocnego „Projekt mebli- stół i szafka nocna nr AM08”, stanowiącym załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia, dalej „OPZ”
2.Dostawa stolika na 4 nogach w ilości 9 szt. o wymiarach długość 80 cm x szerokość 80 cm x wysokość 75 cm z litego drewna dębowego klasy selekt (bez większych sęków, pęknięć, bielu i innych wad), naturalny bezbarwny kolor drewna dębowego, wykończenie drewna olejowoskami, ewentualne elementy okuć i łączniki ze stali nierdzewnej, zgodnie z rysunkiem technicznym stolika stolika „Projekt mebli- stół i szafka nocna nr AM08”, stanowiącym załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia, dalej „OPZ”.
3.Dostawa szafy ubraniowej w ilości 9 szt. o wymiarach: wysokość 190 cm x długość 60 cm x szerokość 122 cm z litego drewna dębowego klasy selekt (bez większych sęków,pęknięć, bielu i innych wad), naturalny bezbarwny kolor drewna dębowego, wykończenie drewna olejowoskami, ewentualne elementy okuć i łączniki ze stali nierdzewnej, zgodnie z rysunkiem technicznym szafy ubraniowej „Projekt mebli- szafa do pokoju nr AM09”, stanowiącym załącznik nr 2 do OPZ.
4.Dostawa szafy na broń klasy S1 w ilości 9 szt. o wymiarach: wysokość 145 cm x szerokość 21 cm x głębokość 28 cm w kolorze jasnoszarym, z 3 uchwytami na broń długą, zamykana zamkiem kluczykowym, w górnej części szafy schowek sejfowy.
5.Dostawa materacy sprężynowo kieszeniowych o wymiarach: długość 200 cm x szerokość 90 cm x grubość 22 cm w ilości 18 szt. o średnim stopniu twardości, materac na gęstej sprężynie kieszeniowej typu MultiPocket, każda ze sprężyn zamknięta w osobnej kieszonce, co zapewnia działanie materaca punktowo i przeciwdziała powstawaniu niecki, materac obłożony z jednej strony pianką lateksową, z drugiej pianką wysokoelastyczną powstałą na bazie pianki poliuretanowej, zapewniający dwie różne twardości po obu stronach.
6.Dostawa stelaży pod materace o wymiarach: długość 200 cm x 90 cm w ilości 18 szt. wykonanych z drewna brzozowego, klejonego warstwowo, z 28 elastycznych listew osadzonych w uchwytach w ramie stelaża, wzmocnione pasem dla lepszego rozłożenia ciężaru ciała, z dodatkową regulacją twardości, w części środkowej stelaża.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
1 Cena brutto (C) z wagą 60 %
2 Okres gwarancji (G) z wagą 40 %

Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty, sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x 60 pkt
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
2) W ramach kryterium „Okres Gwarancji” oceniany będzie Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady na dostarczone wyposażenie licząc od dnia odbioru końcowego Przedmiotu Umowy. Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady zawarty w formularzu oferty. Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady należy podać w miesiącach. Wykonawca nie może zaoferować Okresu Gwarancji krótszego niż 24 miesiące. Maksymalny Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady przyjęty do oceny ofert wyniesie 60 miesiące, co oznacza, że w przypadku zaoferowania Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady na okres dłuższy niż 60 miesięcy do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęte zostanie 60-miesięczny Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady.
Podanie przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku podania w ofercie Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady, Zamawiający uzna, że Wykonawca zapewnia minimalną długość okresu wymaganą przez Zamawiającego. W ramach kryterium „Okres Gwarancji” sposób przyznania punktów będzie dokonany przy zastosowaniu wzoru:

Go
G = ------------ x 40 pkt
Gn
gdzie:
G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres gwarancji”
Gn – najdłuższy okres gwarancji spośród ofert ocenianych
Go – okres gwarancji oferty ocenianej

Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + G
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Ocena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdej części zamówienia.
Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli do Sali głównej, jadalni oraz saloniku do Centrum Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Warcino w miejscowości Kawka, gmina Kępice:
1.Dostawa krzesła na 4 nogach w ilości 92 szt., o wysokości 90 cm, szerokości siedziska 44 cm, wysokości siedziska 45 cm, wykonanych z litego drewna dębowego klasy selekt (bez większych sęków, pęknięć, bielu i innych wad), naturalny bezbarwny kolor drewna dębowego, wykończenie drewna olejowoskami posiadającymi atest dopuszczający powierzchnie nimi wykończone do kontaktu z żywnością (wg EN1186-11/14) lub do stosowania przy produkcji zabawek dziecięcych (wg EN 71-3), oparcie krzesła dębowego wyprofilowane po delikatnym łuku poprzez frezowanie grubych desek, krzesło zapewniające maksymalne obciążenie 110 kg, zgodnie z pkt. 3 „Dobór mebli nr AM07”, stanowiącym załącznik nr 3 do OPZ;
2.Dostawa krzeseł konferencyjnych na 4 nogach w ilości 30 szt. ze zintegrowanymi z ramą podłokietnikami oraz pulpitem montowanym po prawej stronie, materiał siedziska, podłokietników i pulpitu wykonany ze sklejki bukowej lakierowanej, w kolorze naturalnym, materiał ramy - wykonana z rury stalowej min. Ø 18,00 mm× 2,00 mm malowanej proszkowo na kolor ciemnografitowy RAL 7016, krzesło wyposażone w stopki chroniące powierzchnię podłogi przed zarysowaniem, krzesło z możliwością sztaplowania co najmniej 4 krzeseł, krzesło zapewniające maksymalne obciążenie 110 kg, zgodnie z pkt. 4 „Dobór mebli nr AM07”, stanowiącym załącznik nr 3 do OPZ.
3.Dostawa stołu na 4 nogach w ilości 14 szt. o wymiarach blatu długość 180 cm x szerokość 90 cm, blat wykonany z drewna dębowego klasy selekt (bez większych sęków, pęknięć, bielu i innych wad) klejonego warstwowo, bez łączeń na długości blatu, grubość blatu min. 4 cm, nogi stołu wykonane z klejonki dębowych z lameli litych, wysokość stołu 76 cm, naturalny bezbarwny kolor drewna dębowego, wykończenie drewna olejowoskami posiadającymi atest dopuszczający powierzchnie nimi wykończone do kontaktu z żywnością (wg EN1186-11/14) lub do stosowania przy produkcji zabawek dziecięcych (wg EN 71-3), zgodnie z pkt. 1 „Dobór mebli nr AM07”, stanowiącym załącznik nr 3 do OPZ.
4.Dostawa stolika kawowego w ilości 3 szt. o średnicy blatu 90 cm, blat wykonany z drewna dębowego klasy selekt (bez większych sęków, pęknięć, bielu i innych wad) klejonego warstwowo, bez łączeń na długości blatu, grubość blatu min. 4 cm, nogi stołu toczone, wykonane z klejonki dębowych z lameli litych, wysokość stolika kawowego 45 cm, stolik oparty na czterech nogach ustawionych pod kątem od blatu, naturalny bezbarwny kolor drewna dębowego, wykończenie drewna olejowoskami posiadającymi atest dopuszczający powierzchnie nimi wykończone do kontaktu z żywnością (wg EN1186-11/14) lub do stosowania przy produkcji zabawek dziecięcych (wg EN 71-3), zgodnie z pkt. 2 „Dobór mebli nr AM07”, stanowiącym załącznik nr 3 do OPZ.
5.Dostawa 3- osobowej sofy w ilości 2 szt., szerokość sofy 180 cm, wysokość siedziska 40 cm, głębokość siedziska 70 cm, dopuszcza się tolerancję podanych wymiarów w zakresie +5%, siedzisko wykonane z pianki poliuretanowej, pokrycie siedziska wykonane z tkaniny poliestrowej, posiadającej wysoką odporność na ścieranie oraz będącą tkaniną trudnopalną, posiadającą atesty EN1021, BS5852, w kolorze ciemnozielonym, nogi sofy wykonane z litego drewna dębowego klasy selekt (bez większych sęków, pęknięć, bielu i innych wad) w kolorze naturalnym, lakierowane, kolorystyka do akceptacji przez Zamawiającego; zgodnie z pkt. 5 „Dobór mebli nr AM07”, stanowiącym załącznik nr 3 do OPZ.
6.Dostawa fotela w ilości 6 szt., szerokość fotela 65 cm, wysokość siedziska 39 cm, głębokość siedziska 70 cm, , dopuszcza się tolerancję podanych wymiarów w zakresie +5%, siedzisko wykonane z pianki poliuretanowej, pokrycie siedziska wykonane z taniny poliestrowej, posiadającej wysoką odporność na ścieranie oraz będącą tkaniną trudnopalną, posiadającą atesty EN1021, BS5852, w kolorze ciemnozielonym,, nogi sofy wykonane z litego drewna dębowego klasy selekt (bez większych sęków, pęknięć, bielu i innych wad) w kolorze naturalnym, lakierowane, kolorystyka do akceptacji przez Zamawiającego, fotel powinien być wizualizacyjnie spójny z sofą 3 osobową, opisaną w pkt. 2 e) OPZ, zgodnie z pkt. 5 „Dobór mebli nr AM07”, stanowiącym załącznik nr 3 do OPZ.
7.Dostawa gabloty mobilnej w ilości 3 szt. o wymiarach: szerokość 110 cm x wysokość 218 cm, długość 50 cm, zgodnie z rysunkiem technicznym gabloty mobilnej „Projekt gabloty mobilnej nr AM06”, stanowiącym załącznik nr 4 do OPZ, gablota mobilna z 3 szklanymi półkami, wykonana z płyty MDF NRO o grubości min. 18 mm, wykończona lakierem matowym, wewnętrzna i zewnętrzna strona płyty z forniru naturalnego dębowego, cokół meblowy systemowy w kolorze białym o wysokości 15 cm wykonany ze stali nierdzewnej szczotkowanej, mocowany na klipsach montażowych, szkło gabloty bezpieczne VSG 33.1, krawędzie szlifowane, gablota wyposażona w zamki patentowe, gablota zawierająca kółka meblowe z blokadą, mocowane na 4 śruby do ramy, kółka o nośności min. 150 kg, dostęp do kółek przez demontowany cokół boczny.
8.Dostawa gabloty w ilości 4 szt. o wymiarach: szerokość 110 cm x wysokość 220 cm, długość 70 cm, zgodnie z rysunkiem technicznym gabloty „Projekt gabloty w łączniku nr AM05”, stanowiącym załącznik nr 5 do OPZ, gablota z 3 szklanymi półkami, wykonana z płyty MDR NRO o grubości 18 mm, wykończona lakierem matowym, wewnętrzna i zewnętrzna strona płyty z forniru naturalnego dębowego, cokół meblowy systemowy w kolorze białym o wysokości 15 cm wykonany ze stali nierdzewnej szczotkowanej, mocowany na klipsach montażowych, szkło gabloty bezpieczne VSG 33.1, krawędzie szlifowane; gablota wyposażona w zamki patentowe.
9.Dostawa i montaż regałów drewnianych w ilości 2 szt. o wymiarach: wysokość 180 cm, szerokość 160 cm, głębokość 45 cm, wyposażonych w 5 półek, zapewniających nośność każdej półki min. 100 kg, regały wykonane z litego drewna sosnowego, wraz z przymocowaniem regałów do ściany za pomocą elementu montażowego w celu zapobiegnięcia przewrócenia się regału.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
1 Cena brutto (C) z wagą 60 %
2 Okres gwarancji (G) z wagą 40 %

Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty, sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x 60 pkt
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
2) W ramach kryterium „Okres Gwarancji” oceniany będzie Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady na dostarczone wyposażenie licząc od dnia odbioru końcowego Przedmiotu Umowy. Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady zawarty w formularzu oferty. Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady należy podać w miesiącach. Wykonawca nie może zaoferować Okresu Gwarancji krótszego niż 24 miesiące. Maksymalny Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady przyjęty do oceny ofert wyniesie 60 miesiące, co oznacza, że w przypadku zaoferowania Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady na okres dłuższy niż 60 miesięcy do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęte zostanie 60-miesięczny Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady.
Podanie przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku podania w ofercie Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady, Zamawiający uzna, że Wykonawca zapewnia minimalną długość okresu wymaganą przez Zamawiającego. W ramach kryterium „Okres Gwarancji” sposób przyznania punktów będzie dokonany przy zastosowaniu wzoru:

Go
G = ------------ x 40 pkt
Gn
gdzie:
G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres gwarancji”
Gn – najdłuższy okres gwarancji spośród ofert ocenianych
Go – okres gwarancji oferty ocenianej

Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + G
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Ocena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdej części zamówienia.
Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie zabudowy meblowej kuchni wraz z dostawą sprzętu AGD do Centrum Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Warcino w miejscowości Kawka, gmina Kępice:
1. wykonanie zabudowy meblowej kuchennej zgodnie z rysunkiem technicznym „Projekt mebli kuchennych-01 nr AM02”, stanowiącym załącznik nr 6 do OPZ, rysunkiem technicznym „Projekt mebli kuchennych-02 nr AM03”, stanowiącym załącznik nr 7 do OPZ, rysunkiem technicznym „Projekt mebli kuchennych-03 nr AM04”, stanowiącym załącznik nr 8 do OPZ, wykonanie zabudowy meblowej z płyty MDF o grubości min. 18 mm wykończonej od strony wewnętrznej i zewnętrznej fornirem dębowym w kolorze naturalnym, wykończenie lakierem matowym, cokół meblowy systemowy w kolorze białym o wysokości 15 cm wykonany ze stali nierdzewnej szczotkowanej, mocowany na klipsach montażowych, blat kamienny, granitowy, szary o grubości blatu 3 cm, okucia zewnętrzne- belki, uchwyty ze stali nierdzewnej szczotkowanej o prostym kształcie, wewnętrzne okucia szafek oparte o komponenty od jednego producenta, półki o wymiarach 50 cm x 30 cm x 30 cm wykonane z klejonki dębowej o grubości 2 cm wraz z wykonaniem linii oświetlenia meblowego LED, frezowanego w połowie głębokości półki, zgodnie z rysunkiem technicznym nr AM03, Zamawiający zastrzega konieczność weryfikacji przez Wykonawcę pomiarów na gruncie, Zamawiający zastrzega konieczność przedłożenia do akceptacji kolorystyki materiałów wykończeniowych zabudowy meblowej;
2. Dostawa i montaż w zabudowie meblowej kuchennej zlewozmywaka dwukomorowego- 1 szt. o wymiarach 800 x 500 x 200 mm, zlewozmywak dopasowany do zabudowy meblowej kuchennej, zlewozmywak wykonany ze stali szlachetnej w kolorze srebrnym, wykończenie polerowane wraz z baterią kuchenną stojącą z elastyczną wylewką w kolorze srebrnym;
3.Dostawa i montaż w zabudowie meblowej kuchennej płyty indukcyjnej- 1 szt. o wymiarach 80 x 52 cm, płyta indukcyjna dopasowana do zabudowy meblowej.
4.kuchennej, płyta zawierająca 5 pól indukcyjnych, kolor płyty grzewczej czarny, moc przyłączeniowa: 7400 W, napięcie zasilania: 230 V sterowanie płyty grzewczej sensorowe, sterowanie zapewniające za jednym dotknięciem aktywowanie wybranego pola grzewczego oraz moc grzania, płyta zawierająca funkcje: wskaźnika ciepła resztkowego, wolnej strefy indukcyjnej, funkcję zapewniającą przyśpieszone nagrzewanie płyty indukcyjnej, funkcję zwalniającą użytkownika z aktywacji pola grzania, na którym zostało umieszczone naczynie, funkcję zapewniającą zachowanie wybranych ustawień w przypadku automatycznego wyłączenia płyty spowodowanego np. zalaniem strefy sterowania, sygnał dźwiękowy zakończenia pracy, Timer, wyświetlacz cyfrowy, instrukcja obsługi w języku polskim.
5.Dostawa i montaż do istniejącego kanału wentylacyjnego- 1 szt. pod sufitem okapu kuchennego o wymiarach 90 x 45 cm, okap dopasowany do zabudowy meblowej kuchennej, okap o klasie energetycznej A, wydajność maksymalna w trybie standardowym 650 m3/h, maksymalny poziom głośności: 65 dB, okaz zawierający filtr węglowy, filtry przeciwtłuszczowe aluminiowe, oświetlenie ledowe 2 x 2,5W, kontrola okapu elektroniczna, 1 silnik, tryb działania: pochłaniacz, wyciąg, kolor: stal szlachetna, wykończenie: stal szlachetna, okap zawierający funkcję umożliwiającą połączenie okapu z płytą grzejną, instrukcja obsługi w języku polskim.
6.Dostawa i montaż pieca konwencyjno- parowego- 1 szt. wykonanego ze stali szlachetnej, o wymiarach 655 x 621 x 567 mm, piec konwencyjno- parowy dopasowany do zabudowy meblowej kuchennej piec konwencyjno- parowy umożliwiający gotowanie z zastosowaniem do wyboru pary wodnej i gorącego powietrza, pojedynczo, po kolei lub w kombinacji, moc całkowita: 5,7 kW, napięcie 400V, minimalna temperatura: 30 stopni Celsjusza, maksymalna temperatura: 300 stopni Celsjusza, ilość drzwi 1 szt., ilość pojemników GN: 6 szt., wymiary pojemników GN: GN 1/3, GN ½, GN 2/3, zasilanie elektryczne, tryb pracy: konwekcyjno- parowy, rodzaj drzwi: uchylne, przeszklone, w kolorze inox (stalowa barwa z połyskiem), drzwi urządzenia z wentylowaną potrójną szybą i dwoma odchylanymi szybami wewnętrznymi (łatwe czyszczenie) z powłoką odbijającą ciepło, podstawa urządzenia z uszczelką dookoła, wyjmowany, odchylany stelaż zawieszany z elastycznymi możliwościami załadunku na 11 poziomach, diody LED oświetlające komorę– energooszczędne, wytrzymałe i niewymagające intensywnej konserwacji, łączeUSB, pomiar temperatury rdzenia za pomocą czujnika, indywidualne programowanie 100 programów przyrządzania do 6 kroków każdy, 5 programowanych prędkości pracy wentylatora, zintegrowany, nie wymagający konserwacji system odprowadzania tłuszczu, bez filtra, funkcja cool-down do szybkiego schładzania komory urządzenia za pomocą wirnika wentylatora, wysokowydajny generator pary, automatyczne, aktywne płukanie i opróżnianie generatora pary za pomocą pompy, automatyczne dostosowanie do miejsca instalacji (wysokości, klimatu itd.), pozbawiona fug higieniczna komora robocza z zaokrąglonymi narożami, komora z zabezpieczeniem przed falą piętrzenia - woda nie wychlapuje ze środka, materiał wewnętrzny i zewnętrzny stal szlachetna 304, automatyczny spryskiwacz ręczny, poziom izolacji elektrycznej przed pryskającą wodą i wodą o niskim ciśnieniu IP X 5, jednostka temperatury do wyboru °C lub °F, system rozprowadzania powietrza w komorze, pokrętło obsługi do ustawiania trybu pracy, temperatury, temperatury rdzenia i czas, świecący wyświetlacz, widoczny z daleka, czytelny panel obsługi, automatyczne czyszczenie z trzema programami czyszczeni, system diagnostyczny z automatycznym pokazywaniem komunikatów serwisowych, programowana menu funkcja odkamieniania, umożliwienie transmisji danych HACCP i aktualizacja oprogramowania przez wbudowane gniazdo USB, ogranicznik temperatury dla generatora pary i gorącego powietrza, zintegrowany hamulec wirnika wentylatora, klamka zamykająca z funkcją zamykania zarówno przy wychyleniu jej w prawo jak i w lewo i funkcją zamykania poprzez zatrzaśnięcie drzwi wraz z dostawą zintegrowanej podstawy systemowej pod piec konwekcyjny wykonanego ze stali szlachetnej, z regulacją nóżek w podstawie w zakresie do 3 cm, instrukcja obsługi w języku polskim;
7.Dostawa i montaż w zabudowie meblowej kuchennej lodówki dwudzielnej- 1 szt. z kostkarką i dystrybutorem wody, o wymiarach 178 x 91, lodówka powinna być dopasowana do zabudowy meblowej kuchennej, lodówka złożona z części mrożącej i zamrażającej, chłodziarka i zamrażalka przylegające do siebie bokiem o tej samej wysokości (konstrukcja side by side), chłodziarka z kostkarką usytuowana po lewej stronie lodówki, pojemność chłodziarki min. 355 l, pojemność zamrażarki min. 170 l, zamrażalnik z systemem bezszronowym (No Frost), kolor urządzenia: stal szczotkowana, kolor drzwi: stalowy, lodówka z wyświetlaczem, lodówka z inwerterowym kompresorem liniowym, lodówka umożliwiająca utrzymanie temperatury w przypadku braku zasilania przez okresmin. 8 godzin, chłodziarka z półkami szklanymi wewnątrz, z półkami w drzwiach, z półką na butelki, z pojemnikiem na jajka, z 2 szufladami na warzywa i owoce, oświetlenie wewnętrzne LED, lodówka z alarmem (wskaźnikiem) niedomkniętych drzwi, instrukcja obsługi w języku polskim.
8.Dostawa i montaż w zabudowie kuchennej zmywarki- 1 szt. z funkcją wyparzania, wymiary: szerokość 56 cm, głębokość 68 cm, wysokość 83 mm, zmywarka dopasowana do zabudowy meblowej kuchennej, materiał wykonania: stal nierdzewna, sterownie elektromechaniczne, czytelne i trwałe oznakowanie na panelu sterowania / odpowiednio pochylony panel zapewniający komfort pracy, ergonomiczny uchwyt, przystosowana do mycia talerzy, szkła, tac i pojemników GN 1/1, maksymalna wysokość mytego naczynia 320 mm, precyzyjny jelitkowy dozownik płynu myjącego i nabłyszczającego, cykl mycia 120 s lub 180 s, kontrolki temperatury pracy bojlera i komory, 2 pary ramion myjąco-płuczących (góra/dół), zużycie wody 2,5 l/cykl, moc grzałki komory - 2 kW, moc grzałki bojlera - 3 kW lub 4,5 kW, kosz 500x500 mm, w komplecie 3 kosze: do talerzy, uniwersalny, do szkła oraz pojemnik na sztućce, urządzenie powinno posiadać zamontowany uzdatniacz wody, instrukcja obsługi w języku polskim.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
1 Cena brutto (C) z wagą 60 %
2 Okres gwarancji (G) z wagą 40 %

Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty, sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x 60 pkt
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
2) W ramach kryterium „Okres Gwarancji” oceniany będzie Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady na dostarczone wyposażenie licząc od dnia odbioru końcowego Przedmiotu Umowy. Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady zawarty w formularzu oferty. Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady należy podać w miesiącach. Wykonawca nie może zaoferować Okresu Gwarancji krótszego niż 24 miesiące. Maksymalny Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady przyjęty do oceny ofert wyniesie 60 miesiące, co oznacza, że w przypadku zaoferowania Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady na okres dłuższy niż 60 miesięcy do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęte zostanie 60-miesięczny Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady.
Podanie przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku podania w ofercie Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady, Zamawiający uzna, że Wykonawca zapewnia minimalną długość okresu wymaganą przez Zamawiającego. W ramach kryterium „Okres Gwarancji” sposób przyznania punktów będzie dokonany przy zastosowaniu wzoru:

Go
G = ------------ x 40 pkt
Gn
gdzie:
G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres gwarancji”
Gn – najdłuższy okres gwarancji spośród ofert ocenianych
Go – okres gwarancji oferty ocenianej

Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + G
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Ocena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdej części zamówienia.
Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie zabudowy meblowej do saloniku oraz pod schodami:
1. Wykonanie zabudowy meblowej- regałów do saloniku w ilości 3 szt. zgodnie z rysunkiem technicznym „Projekt mebli do klubiku- pom. 1.03 nr AM01”, stanowiącym załącznik nr 9 do OPZ, wykonanie zabudowy meblowej z drewna dębowego klasy selekt (bez większych sęków, pęknięć, bielu i innych wad), naturalny bezbarwny kolor drewna dębowego, wykończenie drewna olejowoskami, ewentualne elementy okuć i łączniki ze stali nierdzewnej, Zamawiający zastrzega konieczność weryfikacji przez Wykonawcę pomiarów na gruncie.
2.Wykonanie zabudowy meblowej pod schodami wewnętrznej klatki schodowej- 1 szt. zgodnie z rysunkiem technicznym „Zabudowa indywidualna schodów- szatnia widok nr AM12”, stanowiącym załącznik nr 10 do OPZ, oraz detalami uszczegółowionymi w rysunku technicznym „Zabudowa indywidualna schodów- szatnia przekrój A-A nr AM13”, stanowiącym załącznik nr 11 do OPZ, wykonanie zabudowy meblowe z drewna dębowego klasy selekt (bez większych sęków, pęknięć, bielu i innych wad), naturalny bezbarwny kolor drewna dębowego, deski dębowe o szerokości min. 11 cm, grubość desek min. 20 mm, wykończenie drewna olejowoskami, szerokość siedziska min. 40 cm, siedzisko zapewniające maksymalne obciążenie 110 kg, zabudowa meblowa z hakami wieszakowymi podwójnymi przedłożonymi do akceptacji Zamawiającego, Zamawiający zastrzega konieczność weryfikacji przez Wykonawcę pomiarów na gruncie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
1 Cena brutto (C) z wagą 60 %
2 Okres gwarancji (G) z wagą 40 %

Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty, sporządzonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ. W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x 60 pkt
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
2) W ramach kryterium „Okres Gwarancji” oceniany będzie Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady na dostarczone wyposażenie licząc od dnia odbioru końcowego Przedmiotu Umowy. Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady zawarty w formularzu oferty. Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady należy podać w miesiącach. Wykonawca nie może zaoferować Okresu Gwarancji krótszego niż 24 miesiące. Maksymalny Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady przyjęty do oceny ofert wyniesie 60 miesiące, co oznacza, że w przypadku zaoferowania Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady na okres dłuższy niż 60 miesięcy do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęte zostanie 60-miesięczny Okres Gwarancji i Rękojmi za Wady.
Podanie przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku podania w ofercie Okresu Gwarancji i Rękojmi za Wady, Zamawiający uzna, że Wykonawca zapewnia minimalną długość okresu wymaganą przez Zamawiającego. W ramach kryterium „Okres Gwarancji” sposób przyznania punktów będzie dokonany przy zastosowaniu wzoru:

Go
G = ------------ x 40 pkt
Gn
gdzie:
G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres gwarancji”
Gn – najdłuższy okres gwarancji spośród ofert ocenianych
Go – okres gwarancji oferty ocenianej

Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
O = C + G
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Ocena ofert zostanie dokonana oddzielnie dla każdej części zamówienia.
Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż:
Dla części 1: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).
Dla części 2: 60 000,00 zł (słowie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
Dla części 3: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100)
Dla części 4: 7 000,00zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100)
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na kilka części musi wykazać się zdolnością finansową w wysokości odpowiadającej sumie kwot określonych w warunku dla części zamówienia, o których udzielenie ubiega się Wykonawca.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1., 6.3. i 6.4. SWZ oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj.
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ oraz
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3 Zamawiający, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 6 do SWZ),
b) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
d) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ), o których mowa w:
1) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
2) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
3) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
4) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,
5) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
6) art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 PZP.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej:
Dla części 1: 1 700,00 zł (słownie: tysiąc siedemset złotych 00/100)
Dla części 2: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Dla części 3: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100)
Dla części 4: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100)
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ BNP PARIBAS nr rachunku 65 2030 0045 1110 0000 0093 6440 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Dostawa mebli do Centrum Edukacji Ekologicznej w Nadleśnictwie Warcino, część nr……”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP.
Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy polegających na wprowadzeniu zmian w zakresie terminu realizacji Przedmiotu Umowy, w zakresie zmiany sposobu wykonania dostawy oraz w zakresie zmiany wynagrodzenia.
2. Umowa może zostać zmieniona w sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 3 niniejszego paragrafu.
3. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez:
1) zmianę terminu realizacji Przedmiotu Umowy o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu tego terminu w przypadku:
a. wystąpienia okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
b. wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego lub niezależnych od obu Stron, które skutkowały wstrzymaniem wykonywania Przedmiotu Umowy.
- przy czym każda zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy może nastąpić tylko o czas niezbędny do wykonania Przedmiotu Umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności będących podstawą zmiany oraz ich następstw.
2) zmianę sposobu wykonania Przedmiotu Umowy:
a. gdy ulegnie zmianie stan prawny, w zakresie dotyczącym realizowanej Umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę (przesłanka ta uprawnia także do zmiany Wynagrodzenia),
b. poprzez zastąpienie części Przedmiotu Umowy innym/innymi, o analogicznym przeznaczeniu i spełniającym/spełniającymi wszystkie wymogi określone przez Zamawiającego w dokumentach stanowiących załącznik nr 1 do Umowy, w szczególności taka zmiana jest dopuszczalna w przypadku pojawienia się sprzętu lub wyposażenia nowszej generacji, o lepszych parametrach, właściwościach użytkowych czy z innych przyczyn korzystniejszych dla Zamawiającego, przy czym zmiana taka nie może spowodować zwiększenia Wynagrodzenia;
c. zmiany materiału z którego miał zostać wykonany Przedmiot Umowy, zmiany komponentu lub koloru (wzoru), wybarwień, koloru lub kształtu o ile nie wpłynie to na zwiększenie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, a poprawi funkcjonalność, trwałość lub estetykę Przedmiotu Umowy i będzie równoważne z materiałem określonym w opisie przedmiotu zamówienia,
d. zmiany wymiarów Przedmiotu Umowy powstałych na skutek niezgodności stanu faktycznego z opisem przedmiotu zamówienia określonym w SWZ,
e. zastąpienie wyposażenia, które ma być dostarczone Zamawiającemu w ramach Umowy, innym wyposażeniem posiadającym co najmniej takie same parametry, jakie posiadało wyposażenie będące podstawą wyboru oferty Wykonawcy, w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji wyposażenia, które ma być dostarczone przez Wykonawcę, pod warunkiem, iż cena dostarczonego wyposażenia nie ulegnie zwiększeniu,
f. zmianę i/lub ustalenie nowych miejsc dostawy ze względu na zmiany organizacyjne u Zamawiającego.
3) zmianę ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian, a zmianie ulega tylko wysokość podatku VAT.
4) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
5) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w zakresie sposobu organizacji spełnienia świadczenia w przypadku wystąpienia okoliczności związanych z epidemią COVID-19,
6) jeżeli realizacja Umowy stanie się niemożliwa ze względu na wycofanie ze sprzedaży lub zaprzestanie produkcji którejkolwiek z części Przedmiotu Umowy i wystąpi jednocześnie brak możliwości zastąpienia przez Wykonawcę tej części innym produktem/elementem równoważnym dopuszczalna jest zmiana zakresu Przedmiotu Umowy oraz wynagrodzenia Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy Portalu e-Usług SMARTPZP oferty (https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.warcino), do dnia 10.05.2022 r., godz.9:00

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-10 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wygłuszenie drzwi wejściowych- Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wygłuszenie drzwi wejściowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI