Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa mebli biurowych dla jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego - 4 części”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48713752234
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa mebli biurowych dla jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego - 4 części”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-664cea79-7cdf-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013794
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003709/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa mebli biurowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.uni.wroc.pl/7/strona-glowna-bip.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia lub https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub poczty elektronicznej bzp@uwr.edu.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu miniportal https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Regulaminie ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” oraz art. 19 uPzp, Zamawiający – Uniwersytet Wrocławski - informuje, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, reprezentowany przez Rektora;• o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w związku z realizacją procedur udzielania zamówień publicznych decyduje Uniwersytet jako Administrator danych;• Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można kontaktować się poprzez adres email: iod@uwr.edu.pl;• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzane zgodnie z uPzp oraz w pozostałych celach określonych w uPzp;• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp; ponadto dane osobowe mogą zostać przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;• okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio: - zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, - jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikających z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE;- okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne; konsekwencją nieudostępnienia do przetwarzania danych osobowych będzie odrzucenie złożonej oferty• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;• Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego (poza UE) /organizacji międzynarodowej na zasadach określonych w uPzp. Może Pan/ Pani uzyskać kopię danych osobowych przekazywanych do państwa trzeciego na zasadach wynikających z uPzp;• posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w. pozostałe postanowienia zapisano w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.2710.1.2021.GK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 852041,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89241,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na dostawie mebli biurowych dla jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego.Część 1 - dla Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego;
4.2.5.) Wartość części: 7075,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39113100-8 - Fotele
39121100-7 - Biurka
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1: Cena (C)– 60%;Kryterium 2: Okres gwarancji (G) -20%Kryterium 3: Gwarantowany czas naprawy (N) -20%Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt. Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:2.1. Cena (C): Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób: Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:C = (Cmin/Cn) x 60gdzie:Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty60 -współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium2.2. Okres gwarancji (G) Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) okresu gwarancji. Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Okres gwarancji (liczony od dnia podpisania protokołu odbioru) Liczba przyznanych punktów24 – 30 miesięcy 0 pkt, 31 – 40 miesięcy 5 pkt, 41 – 50 miesięcy 10 pkt, 51 – 59 miesięcy 15 pkt, 60 miesięcy i więcej 20 pkt Przy założeniu, że minimalny (podstawowy) okres gwarancji wynosi do 24 miesiące, a maksymalny60 miesięcy. Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej minimalny okres gwarancji oczekiwany przez Zamawiającego czyli 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.Brak podania w ofercie okresu gwarancji oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.W przypadku podania okresu gwarancji dłuższego niż maksymalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres gwarancji maksymalny. Do umowy będzie wpisany okres gwarancji wskazany w ofercie.2.3. Gwarantowany czas naprawy (N)Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) gwarantowanego czasu naprawy.Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Gwarantowany czas naprawy (liczony od dnia zgłoszenia usterki) Liczba przyznanych punktów12 dni kalendarzowych 0 pkt, 10-11 dni kalendarzowych 5 pkt, 8-9 dni kalendarzowych 10 pkt 6-7 dni kalendarzowych 15 pkt, 5 dni kalendarzowych 20 pktPrzy założeniu, że maksymalny (podstawowy) gwarantowany czas naprawy wynosi do 12 dni kalendarzowych, a minimalny 5 dni kalendarzowych. Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny (podstawowy) gwarantowany czas naprawy oczekiwany przez Zamawiającego czyli 12 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia usterki. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy gwarantowany czas naprawy niż 12 dni, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.Brak podania w ofercie gwarantowanego czasu naprawy oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy gwarantowany czas naprawy. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.W przypadku podania gwarantowanego czasu naprawy krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie gwarantowany czas naprawy minimalny. Do umowy będzie wpisany gwarantowany czas naprawy wskazany w ofercie.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w łącznej ocenie punktowej.4. Wartości C będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarantowany czas naprawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Kryterium 1: Cena (C)– 60%;Kryterium 2: Okres gwarancji (G) -20%Kryterium 3: Gwarantowany czas naprawy (N) -20%Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt. Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:2.1. Cena (C): Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób: Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:C = (Cmin/Cn) x 60gdzie:Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty60 -współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium2.2. Okres gwarancji (G) Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) okresu gwarancji. Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Okres gwarancji (liczony od dnia podpisania protokołu odbioru) Liczba przyznanych punktów24 – 30 miesięcy 0 pkt, 31 – 40 miesięcy 5 pkt, 41 – 50 miesięcy 10 pkt, 51 – 59 miesięcy 15 pkt, 60 miesięcy i więcej 20 pkt Przy założeniu, że minimalny (podstawowy) okres gwarancji wynosi do 24 miesiące, a maksymalny60 miesięcy. Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej minimalny okres gwarancji oczekiwany przez Zamawiającego czyli 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.Brak podania w ofercie okresu gwarancji oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.W przypadku podania okresu gwarancji dłuższego niż maksymalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres gwarancji maksymalny. Do umowy będzie wpisany okres gwarancji wskazany w ofercie.2.3. Gwarantowany czas naprawy (N)Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) gwarantowanego czasu naprawy.Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Gwarantowany czas naprawy (liczony od dnia zgłoszenia usterki) Liczba przyznanych punktów12 dni kalendarzowych 0 pkt, 10-11 dni kalendarzowych 5 pkt, 8-9 dni kalendarzowych 10 pkt 6-7 dni kalendarzowych 15 pkt, 5 dni kalendarzowych 20 pktPrzy założeniu, że maksymalny (podstawowy) gwarantowany czas naprawy wynosi do 12 dni kalendarzowych, a minimalny 5 dni kalendarzowych. Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny (podstawowy) gwarantowany czas naprawy oczekiwany przez Zamawiającego czyli 12 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia usterki. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy gwarantowany czas naprawy niż 12 dni, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.Brak podania w ofercie gwarantowanego czasu naprawy oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy gwarantowany czas naprawy. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.W przypadku podania gwarantowanego czasu naprawy krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie gwarantowany czas naprawy minimalny. Do umowy będzie wpisany gwarantowany czas naprawy wskazany w ofercie.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w łącznej ocenie punktowej.4. Wartości C będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na dostawie mebli biurowych dla jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego.Część 2 - dla Biura Radców Prawnych Uniwersytetu Wrocławskiego;
4.2.5.) Wartość części: 70566,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39113100-8 - Fotele
39121100-7 - Biurka
39121200-8 - Stoły
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1: Cena (C)– 60%;Kryterium 2: Okres gwarancji (G) -20%Kryterium 3: Gwarantowany czas naprawy (N) -20%Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt. Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:2.1. Cena (C): Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób: Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:C = (Cmin/Cn) x 60gdzie:Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty60 -współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium2.2. Okres gwarancji (G) Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) okresu gwarancji. Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Okres gwarancji (liczony od dnia podpisania protokołu odbioru) Liczba przyznanych punktów24 – 30 miesięcy 0 pkt, 31 – 40 miesięcy 5 pkt, 41 – 50 miesięcy 10 pkt, 51 – 59 miesięcy 15 pkt, 60 miesięcy i więcej 20 pkt Przy założeniu, że minimalny (podstawowy) okres gwarancji wynosi do 24 miesiące, a maksymalny60 miesięcy. Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej minimalny okres gwarancji oczekiwany przez Zamawiającego czyli 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.Brak podania w ofercie okresu gwarancji oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.W przypadku podania okresu gwarancji dłuższego niż maksymalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres gwarancji maksymalny. Do umowy będzie wpisany okres gwarancji wskazany w ofercie.2.3. Gwarantowany czas naprawy (N)Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) gwarantowanego czasu naprawy.Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Gwarantowany czas naprawy (liczony od dnia zgłoszenia usterki) Liczba przyznanych punktów12 dni kalendarzowych 0 pkt, 10-11 dni kalendarzowych 5 pkt, 8-9 dni kalendarzowych 10 pkt 6-7 dni kalendarzowych 15 pkt, 5 dni kalendarzowych 20 pktPrzy założeniu, że maksymalny (podstawowy) gwarantowany czas naprawy wynosi do 12 dni kalendarzowych, a minimalny 5 dni kalendarzowych. Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny (podstawowy) gwarantowany czas naprawy oczekiwany przez Zamawiającego czyli 12 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia usterki. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy gwarantowany czas naprawy niż 12 dni, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.Brak podania w ofercie gwarantowanego czasu naprawy oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy gwarantowany czas naprawy. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.W przypadku podania gwarantowanego czasu naprawy krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie gwarantowany czas naprawy minimalny. Do umowy będzie wpisany gwarantowany czas naprawy wskazany w ofercie.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w łącznej ocenie punktowej.4. Wartości C będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarantowany czas naprawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Kryterium 1: Cena (C)– 60%;Kryterium 2: Okres gwarancji (G) -20%Kryterium 3: Gwarantowany czas naprawy (N) -20%Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt. Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:2.1. Cena (C): Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób: Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:C = (Cmin/Cn) x 60gdzie:Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty60 -współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium2.2. Okres gwarancji (G) Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) okresu gwarancji. Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Okres gwarancji (liczony od dnia podpisania protokołu odbioru) Liczba przyznanych punktów24 – 30 miesięcy 0 pkt, 31 – 40 miesięcy 5 pkt, 41 – 50 miesięcy 10 pkt, 51 – 59 miesięcy 15 pkt, 60 miesięcy i więcej 20 pkt Przy założeniu, że minimalny (podstawowy) okres gwarancji wynosi do 24 miesiące, a maksymalny60 miesięcy. Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej minimalny okres gwarancji oczekiwany przez Zamawiającego czyli 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.Brak podania w ofercie okresu gwarancji oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.W przypadku podania okresu gwarancji dłuższego niż maksymalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres gwarancji maksymalny. Do umowy będzie wpisany okres gwarancji wskazany w ofercie.2.3. Gwarantowany czas naprawy (N)Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) gwarantowanego czasu naprawy.Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Gwarantowany czas naprawy (liczony od dnia zgłoszenia usterki) Liczba przyznanych punktów12 dni kalendarzowych 0 pkt, 10-11 dni kalendarzowych 5 pkt, 8-9 dni kalendarzowych 10 pkt 6-7 dni kalendarzowych 15 pkt, 5 dni kalendarzowych 20 pktPrzy założeniu, że maksymalny (podstawowy) gwarantowany czas naprawy wynosi do 12 dni kalendarzowych, a minimalny 5 dni kalendarzowych. Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny (podstawowy) gwarantowany czas naprawy oczekiwany przez Zamawiającego czyli 12 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia usterki. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy gwarantowany czas naprawy niż 12 dni, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.Brak podania w ofercie gwarantowanego czasu naprawy oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy gwarantowany czas naprawy. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.W przypadku podania gwarantowanego czasu naprawy krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie gwarantowany czas naprawy minimalny. Do umowy będzie wpisany gwarantowany czas naprawy wskazany w ofercie.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w łącznej ocenie punktowej.4. Wartości C będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na dostawie mebli biurowych dla jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego.Część 3 – do pomieszczenia nr 96 w Gmachu Głównym Uniwersytetu Wrocławskiego;
4.2.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39113100-8 - Fotele
39121100-7 - Biurka
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1: Cena (C)– 60%;Kryterium 2: Okres gwarancji (G) -20%Kryterium 3: Gwarantowany czas naprawy (N) -20%Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt. Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:2.1. Cena (C): Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób: Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:C = (Cmin/Cn) x 60gdzie:Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty60 -współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium2.2. Okres gwarancji (G) Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) okresu gwarancji. Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Okres gwarancji (liczony od dnia podpisania protokołu odbioru) Liczba przyznanych punktów24 – 30 miesięcy 0 pkt, 31 – 40 miesięcy 5 pkt, 41 – 50 miesięcy 10 pkt, 51 – 59 miesięcy 15 pkt, 60 miesięcy i więcej 20 pkt Przy założeniu, że minimalny (podstawowy) okres gwarancji wynosi do 24 miesiące, a maksymalny60 miesięcy. Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej minimalny okres gwarancji oczekiwany przez Zamawiającego czyli 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.Brak podania w ofercie okresu gwarancji oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.W przypadku podania okresu gwarancji dłuższego niż maksymalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres gwarancji maksymalny. Do umowy będzie wpisany okres gwarancji wskazany w ofercie.2.3. Gwarantowany czas naprawy (N)Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) gwarantowanego czasu naprawy.Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Gwarantowany czas naprawy (liczony od dnia zgłoszenia usterki) Liczba przyznanych punktów12 dni kalendarzowych 0 pkt, 10-11 dni kalendarzowych 5 pkt, 8-9 dni kalendarzowych 10 pkt 6-7 dni kalendarzowych 15 pkt, 5 dni kalendarzowych 20 pktPrzy założeniu, że maksymalny (podstawowy) gwarantowany czas naprawy wynosi do 12 dni kalendarzowych, a minimalny 5 dni kalendarzowych. Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny (podstawowy) gwarantowany czas naprawy oczekiwany przez Zamawiającego czyli 12 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia usterki. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy gwarantowany czas naprawy niż 12 dni, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.Brak podania w ofercie gwarantowanego czasu naprawy oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy gwarantowany czas naprawy. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.W przypadku podania gwarantowanego czasu naprawy krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie gwarantowany czas naprawy minimalny. Do umowy będzie wpisany gwarantowany czas naprawy wskazany w ofercie.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w łącznej ocenie punktowej.4. Wartości C będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarantowany czas naprawy
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Kryterium 1: Cena (C)– 60%;Kryterium 2: Okres gwarancji (G) -20%Kryterium 3: Gwarantowany czas naprawy (N) -20%Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt. Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:2.1. Cena (C): Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób: Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:C = (Cmin/Cn) x 60gdzie:Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty60 -współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium2.2. Okres gwarancji (G) Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) okresu gwarancji. Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Okres gwarancji (liczony od dnia podpisania protokołu odbioru) Liczba przyznanych punktów24 – 30 miesięcy 0 pkt, 31 – 40 miesięcy 5 pkt, 41 – 50 miesięcy 10 pkt, 51 – 59 miesięcy 15 pkt, 60 miesięcy i więcej 20 pkt Przy założeniu, że minimalny (podstawowy) okres gwarancji wynosi do 24 miesiące, a maksymalny60 miesięcy. Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej minimalny okres gwarancji oczekiwany przez Zamawiającego czyli 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.Brak podania w ofercie okresu gwarancji oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.W przypadku podania okresu gwarancji dłuższego niż maksymalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres gwarancji maksymalny. Do umowy będzie wpisany okres gwarancji wskazany w ofercie.2.3. Gwarantowany czas naprawy (N)Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) gwarantowanego czasu naprawy.Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Gwarantowany czas naprawy (liczony od dnia zgłoszenia usterki) Liczba przyznanych punktów12 dni kalendarzowych 0 pkt, 10-11 dni kalendarzowych 5 pkt, 8-9 dni kalendarzowych 10 pkt 6-7 dni kalendarzowych 15 pkt, 5 dni kalendarzowych 20 pktPrzy założeniu, że maksymalny (podstawowy) gwarantowany czas naprawy wynosi do 12 dni kalendarzowych, a minimalny 5 dni kalendarzowych. Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny (podstawowy) gwarantowany czas naprawy oczekiwany przez Zamawiającego czyli 12 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia usterki. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy gwarantowany czas naprawy niż 12 dni, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.Brak podania w ofercie gwarantowanego czasu naprawy oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy gwarantowany czas naprawy. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.W przypadku podania gwarantowanego czasu naprawy krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie gwarantowany czas naprawy minimalny. Do umowy będzie wpisany gwarantowany czas naprawy wskazany w ofercie.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w łącznej ocenie punktowej.4. Wartości C będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na dostawie mebli biurowych dla jednostek Uniwersytetu Wrocławskiego.Część 4 - do gabinetu Dyrektora Generalnego i Dyrektora Finansowego, mieszczącego się w Gmachu Głównym Uniwersytetu Wrocławskiego, parter pok. 38.
4.2.5.) Wartość części: 5600,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39113100-8 - Fotele
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium 1: Cena (C)– 60%;Kryterium 2: Okres gwarancji (G) -20%Kryterium 3: Gwarantowany czas naprawy (N) -20%Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt. Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:2.1. Cena (C): Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób: Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:C = (Cmin/Cn) x 60gdzie:Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty60 -współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium2.2. Okres gwarancji (G) Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) okresu gwarancji. Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Okres gwarancji (liczony od dnia podpisania protokołu odbioru) Liczba przyznanych punktów24 – 30 miesięcy 0 pkt, 31 – 40 miesięcy 5 pkt, 41 – 50 miesięcy 10 pkt, 51 – 59 miesięcy 15 pkt, 60 miesięcy i więcej 20 pkt Przy założeniu, że minimalny (podstawowy) okres gwarancji wynosi do 24 miesiące, a maksymalny60 miesięcy. Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej minimalny okres gwarancji oczekiwany przez Zamawiającego czyli 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.Brak podania w ofercie okresu gwarancji oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.W przypadku podania okresu gwarancji dłuższego niż maksymalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres gwarancji maksymalny. Do umowy będzie wpisany okres gwarancji wskazany w ofercie.2.3. Gwarantowany czas naprawy (N)Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) gwarantowanego czasu naprawy.Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Gwarantowany czas naprawy (liczony od dnia zgłoszenia usterki) Liczba przyznanych punktów12 dni kalendarzowych 0 pkt, 10-11 dni kalendarzowych 5 pkt, 8-9 dni kalendarzowych 10 pkt 6-7 dni kalendarzowych 15 pkt, 5 dni kalendarzowych 20 pktPrzy założeniu, że maksymalny (podstawowy) gwarantowany czas naprawy wynosi do 12 dni kalendarzowych, a minimalny 5 dni kalendarzowych. Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny (podstawowy) gwarantowany czas naprawy oczekiwany przez Zamawiającego czyli 12 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia usterki. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy gwarantowany czas naprawy niż 12 dni, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.Brak podania w ofercie gwarantowanego czasu naprawy oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy gwarantowany czas naprawy. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.W przypadku podania gwarantowanego czasu naprawy krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie gwarantowany czas naprawy minimalny. Do umowy będzie wpisany gwarantowany czas naprawy wskazany w ofercie.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w łącznej ocenie punktowej.4. Wartości C będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarantowany czas naprawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Kryterium 1: Cena (C)– 60%;Kryterium 2: Okres gwarancji (G) -20%Kryterium 3: Gwarantowany czas naprawy (N) -20%Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt. Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt. Sposób obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów:2.1. Cena (C): Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium „cena” w następujący sposób: Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60 pkt, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru:C = (Cmin/Cn) x 60gdzie:Cmin– [PLN] cena ofertowa brutto - najniższa wśród ocenianych ofert;Cn– [PLN] cena ofertowa brutto - ocenianej oferty60 -współczynnik wynikający z przyjętej wagi za dane kryterium2.2. Okres gwarancji (G) Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) okresu gwarancji. Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Okres gwarancji (liczony od dnia podpisania protokołu odbioru) Liczba przyznanych punktów24 – 30 miesięcy 0 pkt, 31 – 40 miesięcy 5 pkt, 41 – 50 miesięcy 10 pkt, 51 – 59 miesięcy 15 pkt, 60 miesięcy i więcej 20 pkt Przy założeniu, że minimalny (podstawowy) okres gwarancji wynosi do 24 miesiące, a maksymalny60 miesięcy. Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej minimalny okres gwarancji oczekiwany przez Zamawiającego czyli 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.Brak podania w ofercie okresu gwarancji oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.W przypadku podania okresu gwarancji dłuższego niż maksymalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie okres gwarancji maksymalny. Do umowy będzie wpisany okres gwarancji wskazany w ofercie.2.3. Gwarantowany czas naprawy (N)Punkty w tym kryterium zostaną przyznane na podstawie oferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) gwarantowanego czasu naprawy.Odpowiednią ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje:Gwarantowany czas naprawy (liczony od dnia zgłoszenia usterki) Liczba przyznanych punktów12 dni kalendarzowych 0 pkt, 10-11 dni kalendarzowych 5 pkt, 8-9 dni kalendarzowych 10 pkt 6-7 dni kalendarzowych 15 pkt, 5 dni kalendarzowych 20 pktPrzy założeniu, że maksymalny (podstawowy) gwarantowany czas naprawy wynosi do 12 dni kalendarzowych, a minimalny 5 dni kalendarzowych. Wykonawca ma obowiązek zaoferować przynajmniej maksymalny (podstawowy) gwarantowany czas naprawy oczekiwany przez Zamawiającego czyli 12 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia usterki. Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie dłuższy gwarantowany czas naprawy niż 12 dni, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp.Brak podania w ofercie gwarantowanego czasu naprawy oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wymagany przez Zamawiającego podstawowy gwarantowany czas naprawy. W takim przypadku Zamawiający nie przyzna punktów w tym kryterium.W przypadku podania gwarantowanego czasu naprawy krótszego niż minimalny oczekiwany przez Zamawiającego, Zamawiający do oceny ofert przyjmie gwarantowany czas naprawy minimalny. Do umowy będzie wpisany gwarantowany czas naprawy wskazany w ofercie.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w łącznej ocenie punktowej.4. Wartości C będą wyliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10