IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
50,00 |
Jakość |
50,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-09-06, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Wykonawca jest zobowiązany umieścić w składanej ofercie informację o części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Zamawiający nie zastrzega żadnej części zamówienia, która nie może być powierzona podwykonawcom. 2. Ponadto do oferty wypełnionej zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ należy załączyć: 1) pełnomocnictwa, jeżeli dotyczy 2) próbki materiałów promocyjnych.Wymagania wobec próbek: a) Próbka, może zawierać oznakowanie, elementy graficzne odmienne od wymaganych przez Zamawiającego. b) Cechy jakościowe próbki, w szczególności dotyczące: precyzji wykonania, estetyki, jakość nadruku itp., będą podlegały ocenie w kryterium oceny „Jakość”, a także będą stanowiły wzorzec odniesienia dla produktów dostarczanych przez Wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia. c) Załączone próbki muszą posiadać przykładowy nadruk lub tłoczenie wykonany/ne taką samą metodą, która będzie zastosowana przy umieszczaniu nadruku/ tłoczenia na materiałach dostarczonych w ramach realizacji umowy. 3. Zamawiający przystąpi do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą w trybie art. 94 ustawy. 4. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć Zamawiającemu w terminie przez niego wyznaczonym umowę regulującą ich współpracę. Umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę powinna określać m.in.: 1) podmioty składające ofertę; 2) cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa; 3) zasady reprezentacji i prowadzenia spraw; 4) oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i/lub rękojmi. 5.Brak przedstawienia dokumentu, o którym mowa w ust. 4 Zamawiający potraktuje jako uchylenie się od podpisania umowy, w takim przypadku Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert .
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie nr 1 Ilustracje - 8 wzorów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 Ilustracje 8 wzorów Nakład: 800 sztuk (po 100 sztuk każdy ze wzorów) format 300 x 300 mm, Technika zadruku CMYKOV (HP Indigo) zadruk z jednej strony, 4+0 papier: Munken Pure Rough 170 g/m2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
50,00 |
Jakość |
50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryterium jakość, maksymalnie 50 pkt. Punkty w tym kryterium przyznawane zostaną przez komisję przetargową w skali od 0-50 na podstawie złożonej próbki (podobnej publikacji - ilustracji): - estetyka wykonania, tj. jakość przykładowego druku, nieścieralność , dokładność nałożenia (0-15 pkt.) - jakość odwzorowania elementów graficznych i tekstowych, barwy, spasowania, kontrastu druku , nasycenia kolorów, jednolitości barw na całej powierzchni, brak smug i przebarwień, druk farbami UV (0-20 pkt.) - jakość papieru, na którym została wykonana ilustracja (0-15 pkt.) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta w danym Zadaniu, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L = C + J gdzie: L – całkowita liczba punktów, C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”, J – punkty uzyskane w kryterium „jakość”. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy próbki przedmiotu zamówienia otrzyma 0 pkt w kryterium jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegała uzupełnieniu.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie nr 2 Torba – 4 wzory |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 2 Torba (4 wzory) bawełna 280 g/m2 na czterech wzorach torby ten sam wzór metki Nakład: 500 sztuk (po 125 sztuk każdy ze wzorów) a) 1 wzór: kolor czysty biały (nie naturalny) (rączki, przód i tył, dno płaskie) bawełna 280 g/m2 wymiary torby: 52 x 48 cm (dł/szer) Rączki premium: 60 x 5 cm (dł/szer) (tolerancja do 1 cm ) dno płaskie zadruk po obu stronach: 1+1 kolor, folia termotransferowa flex holograficzna Flho 217 (efekt holograficzny mieniący się na różnokolorowo, gruba powłoka mocno metaliczna) Po obu stronach inne wzory metka wszywana, materiał tyvek soft, wymiary metki po wszyciu 8 cm x 4 cm (dł/szer) zadruk na metce dwustronny 1+1 (przód i tył inny wzór) b) 2 wzór: kolor materiału jasny różowy (rączki, tył i przód, dno płaskie) bawełna 280 g/m2 wymiary torby: 52 x 48 cm (dł/szer) Rączki premium: 60 x 5 cm (dł/szer) (tolerancja do 1 cm ) zadruk po obu stronach sitem: front: 5 kolorów w tym złoto, gruba powłoka mocno metaliczna, tył 1 kolor. Po obu stronach inne wzory metka wszywana, materiał tyvek soft, wymiary metki po wszyciu 50 mm x 20 mm zadruk na metce dwustronny 1+1 (przód i tył inny wzór) c) 3 wzór: torba klin: front, tył i dno (kolor biały naturalny, boki (czerwone), rączki (zielono-turkusowe) wszystkie kolory materiału zgodne z kolorami grafiki na przodzie torby bawełna 280 g/m2 wymiary: 40 x 40 x 10 cm (dł/szer/gł) Boki/dno: 10 cm Rączki premium: 70 x 4 cm (dł/szer) zadruk po obu stronach sitem: 5 +1 kolor ( przód: 5 kolorów wybranych z wzornika Pantone, tył: 1 kolor) Po obu stronach inne wzory metka wszywana, materiał tyvek soft wymiary metki 8 x 4 cm (dł/szer) (tolerancja do 1 cm) zadruk na metce dwustronny 1+1 (przód i tył innywzór) d) 4 wzór: kolor biały (przód i tył), rączki (czarne), dno głębokie / ścięte rogi: 8 cm bawełna na 280 g/m2 wymiary: 42 x 38 cm (dł/szer) Dno głębokie: 8 cm / ścięte rogi: 8 cm Rączki premium: 70 x 4 cm (dł/szer) zadruk po obu stronach sitem: 5+1 kolor (przód: 5 kolorów wybranych z wzornika Pantone), (tył 1 kolor) Metka: 8 x 4 cm (dł/szer) (tolerancja do 1 cm) zadruk na metce dwustronny 1+1 (przód i tył inny wzór)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
50,00 |
Jakość |
50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryterium jakość, maksymalnie 50 pkt. Punkty w tym kryterium przyznawane zostaną przez komisję przetargową w skali od 0-50 na podstawie złożonej próbki (1 torby materiałowej): ocenie podlegać będzie: - estetyka wykonania tj. staranność wykonania, rozmieszczenie szwów (0- 20 pkt.) - jakości nadruku tj. dokładność nałożenia, trwałość (0-10 pkt.) - kolorystyka (0- 10) - materiał, z którego została wykonana próbka tj. gęstość i sztywność tkaniny, brak skaz na materiale (0 – 10 pkt) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta w danym Zadaniu, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L = C + J gdzie: L – całkowita liczba punktów, C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”, J – punkty uzyskane w kryterium „jakość”. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy próbki przedmiotu zamówienia otrzyma 0 pkt w kryterium jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegała uzupełnieniu.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Ołówek okrągły – 5 wzorów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 3 Ołówki okrągłe Nakład: 500 sztuk (po 100 każdego wzoru) barwione w masie na czarno, 5 wzorów ( każdy wzór: powierzchnia ołówka pomalowana na inny kolor z 5 kolorów wybranych ze wzornika Pantone) złoty, jasny różowy, jasny turkusowo-zielony, czerwony, biały bez gumki na każdym wzorze ołówka dwustronne inne tłoczenie lub tampondruk w postaci napisu polski/angielski na powierzchni 60 x 8 mm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
50,00 |
Jakość |
50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryterium jakość, maksymalnie 50 pkt. Punkty w tym kryterium przyznawane zostaną przez komisję przetargową w skali od 0-50 na podstawie złożonej próbki (1 ołówka okrągłego): ocenie podlegać będzie: - jakość przykładowego kolorowego nadruku/tłoczenia – dokładność nałożenia, nieścieralność, precyzja (0-15 pkt.) - estetyka wykonania, gładkość (0- 15 pkt.) - twardości pręcika grafitowego HB, niełamliwość, łatwość temperowania (0-20 pkt.) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta w danym Zadaniu, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L = C + J gdzie: L – całkowita liczba punktów, C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”, J – punkty uzyskane w kryterium „jakość”. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy próbki przedmiotu zamówienia otrzyma 0 pkt w kryterium jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegała uzupełnieniu.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zadanie nr 4 Piny odlewane z emalią i kartonikiem informacyjnym – 8 wzorów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 4 Piny odlewane z emalią i kartonikiem informacyjnym 8 wzorów Nakład: 800 sztuk (po 100 z każdego wzoru) złote + kolory emalii zapięcie typu motylek a) wzór: złoty + 1 kolor, wymiary: 32 x 17 mm b) wzór: złoty + 2 kolory, wymiary: 30 x 24 mm c) wzór: złoty + 3 kolory, wymiary: 53 x 33 mm d) wzór: złoty + 3 kolory, wymiary: 29 x 40 mm e) wzór: złoty + 1 kolor, wymiary: 20 x 7 mm f) wzór: złoty + 3 kolory, wymiary: 36 x 17 mm g) 7 wzór: złoty + 2 kolory, wymiary: 26 x 40 mm h) wzór: złoty + 2 kolory , wymiary: 32 x 40 mm Kartonik informacyjny: 8 wzorów Nakład: 800 sztuk (po 100 każdego wzoru) format netto 65 x 110 mm papier typu Munken Rough 300 g/m2, lub papier typu Munken Polar 400 g/m2 zadruk dwustronny 5+1, na jednej stronie (CMYK + 1 Pantone), na drugiej ( 1 kolor (Pantone lub 100% czerń) druk offsetowy CMYK lub druk CMYKOV (HP INDIGO) otwór do umieszczenia trzpienia od pina Konfekcjonowanie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
50,00 |
Jakość |
50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryterium jakość, maksymalnie 50 pkt. Punkty w tym kryterium przyznawane zostaną przez komisję przetargową w skali od 0-50 na podstawie złożonej próbki (1 pin): ocenie podlegać będzie: - estetyka wykonania (0- 10 pkt.) - trwałość i łatwość zapięcia pina (0-20 pkt.) - jakości nadruku/tłoczenia tj. dokładność nałożenia, trwałość (0-10 pkt.) - kolorystyka (0- 10 pkt.) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta w danym Zadaniu, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L = C + J gdzie: L – całkowita liczba punktów, C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”, J – punkty uzyskane w kryterium „jakość”. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy próbki przedmiotu zamówienia otrzyma 0 pkt w kryterium jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegała uzupełnieniu.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zadanie nr 5 Notes |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 5 Notes Nakład: 500 sztuk ilość stron 220 papier środka barwiony w masie typu Burano pink (80) gramatura 90 g/m2 8 stron zadruk 5+5 (CMYK + 1 Pantone 805 U), reszta puste format netto (A6) 105 x 148 mm zaokrąglone rogi złocone brzegi środka szyto-klejony, nici (złote lub zielone ciemne) Oprawa miękka, otabind oklejka: płótno typu premium Paradise kolor 7505 usztywniona i kaszerowana z papierem barwionym w masie o gramaturze 250 g/m2 typu Burano pink(80) lub Burano english green (64) na frontowej stronie i tylnej okładce hot stamping wypukły/wklęsły mocno wtłoczony złota folią o powierzchni około front 105 x 148 mm, tył 105 x 40 mm Wyklejka: papier barwiony w masie o gramaturze 140 g/m2 typu Burano kolor english green (64) lub Burano pink (80) lub papier niepowlekany o gramaturze 140 g/m2 typu Munken Lynx i zadruk 5+5 (CMYK + 1 Pantone 805 U) tasiemka pleciona zielona lub różowa nr 620 lub blado różowa 402Notes
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39294100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-25
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
50,00 |
Jakość |
50,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Kryterium jakość, maksymalnie 50 pkt. Punkty w tym kryterium przyznawane zostaną przez komisję przetargową w skali od 0-50 na podstawie złożonej próbki (1 notesu): ocenie podlegać będzie: - estetyka wykonania tj. jakość przykładowego nadruku, jego trwałość, precyzja (0-15 pkt.) - kolorystyka (brak smug i przebarwień, jednolitość barwy, trwałość koloru) (0-15pkt.) - jakości papieru, z którego wykonano notes, gramatura papieru (0-10 pkt.) - staranność wykonania szycia, brak luźnych nitek (0-10 pkt) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta w danym Zadaniu, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L = C + J gdzie: L – całkowita liczba punktów, C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto”, J – punkty uzyskane w kryterium „jakość”. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy próbki przedmiotu zamówienia otrzyma 0 pkt w kryterium jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Próbka stanowi treść oferty i nie będzie podlegała uzupełnieniu.