Dostawa materiałów promocyjnych dla Instytutu Adama Mickiewicza

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów promocyjnych dla Instytutu Adama Mickiewicza
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2022-05-09
  • ZamawiającyInstytut Adama Mickiewicza
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00142199
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów promocyjnych dla Instytutu Adama Mickiewicza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkieloch@iam.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów promocyjnych dla Instytutu Adama Mickiewicza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dccb16d3-c6da-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142199

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071857/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa materiałów promocyjnych (piny i breloki)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://iam.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://iam.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://iam.ezamawiajacy.pl
4. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, wymaga założenia konta.
5. Rejestracja i korzystanie z Platformy zostały szczegółowo opisane w Instrukcji dla Wykonawcy, która jest dostępna na Platformie w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego/Plan zamówień publicznych.
6. Zgodnie z 67 ustawy Pzp., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2 GB ram, procesor Intel IV 2 GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Osx10,4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w tym: Chrome; Mozilla Firefox; Internet Explorer minimalna wersja 10.0, zaleca się jej aktualną wersję;
4) włączona obsługa JavScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny odczytujący pliki .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 17/IAM/2022/04

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa materiałów promocyjnych dla Instytutu Adama Mickiewicza



Specyfikacja zamówienia:
a) Pin „Serce” - 2000 szt., kartonik: 2000 szt.
- pin metalowy, w kolorze srebrnym o wymiarach 26 mm / 26 mm +/- 2mm
- emaliowany we wskazanej części na kolor fioletowy wg odpowiednika koloru Pantone: VioletU dla podłoży niepowlekanych i VioletC dla podłoży powlekanych
- wykonany wg projektu dostarczonego wzoru serca z promieniami
- pin ze standardowym zapięciem z tyłu pinu
- zapięcie, motylek wykonane z tego samego metalu w kolorze srebrnym co pin
- tekturka wykonana z papieru ok 600g, dedykowana dla pinów z możliwością nadruku w kolorze fioletowym Pantone: VioletU dla podłoży niepowlekanych i VioletC dla podłoży powlekanych, lub odpowiedni CMYK, dwustronnie 4/4
- kartonik o wymiarach 55 mm/85 mm +/- 2 mm
- nadruk wykonany przez dostawcę według projektu dostarczonego przez zamawiającego.
- każdy z wykonanych pinów wpięty do kartonika we wskazanym przez zamawiającego miejscu kartonika
- przesyłka do zamówienia na adres zamawiającego
B) Pin „Pieróg” - 200 szt., kartoniki: 200 szt., 1 wzór pinu „Pieróg” wykonany z mosiądzu (nie w kolorze starego złota ), zdobionych kolorową emalią.
Materiał – mosiądz lub metal (złoty) + kolory emalii i zapięcie typu motylek
złoty + 1 kolor emalii, wymiary: szer. 32 x wys. 17 mm
format netto 65 x 110 mm
papier typu karton biały 620 g/m2 (obustronnie powlekany)
zadruk dwustronny 4+4, (CMYK)
druk offsetowy CMYK lub druk CMYKOV (HP INDIGO).
Konfekcjonowanie.
c) Pin „Muchołówka” - 200 szt., 200 szt.

1 wzór pinu „Muchówka” wykonany z mosiądzu (nie w kolorze starego złota ), zdobionych kolorową emalią:
materiał – mosiądz lub metal (złoty) + kolory emalii i zapięcie typu motylek
złoty + 3 kolory emalii, wymiary: szer. 29 x wys. 41 mm
format netto 65 x 110 mm
papier typu karton biały 620 g/m2 (obustronnie powlekany)
zadruk dwustronny 4+4, (CMYK)
druk offsetowy CMYK lub druk CMYKOV (HP INDIGO).
Konfekcjonowanie.
d) Brelok „Bocian” - 400 szt., kartoniki: 400 szt.
1 wzór breloka „Bocian” wykonanego z mosiądzu lub metalu (nie w kolorze starego złota ) w kolorze złota, zdobionego emalią kolorową, na mosiężnym lub metalowym złotym kółku.
Średnica kółka na którym element ozdobny będzie zaczepiony 25 mm, szerokość rantu koła 3 mm, rant płaski. Brelok mocowany do kółka za pomocą złotego kółeczka.
1 wzór – mosiądz/metal w kolorze złota (nie w kolorze starego złota ) + 3 kolory emalii (bocian)
Wymiary elementu ozdobnego bez kółka wys. 60 x szer. 54 mm
papier typu karton biały 620 g/m2 (obustronnie powlekany)
zadruk dwustronny 4+4, (CMYK)
druk offsetowy CMYK lub druk CMYKOV (HP INDIGO).
Wykrojnik w kartoniku z dwiema dziurkami do zaczepienia breloczka
mocowanie breloka do kartonika, konfekcjonowanie.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-09

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) w przypadku gdy upoważnienie do podpisywania oferty, oświadczeń, reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty wynika z pełnomocnictwa - winno być ono udzielone (podpisane) przez osobę/osoby uprawnione zgodnie z wpisem do właściwego rejestru, oraz dołączone do oferty.
4) Próbki (jeden pin z kartonikiem i jeden brelok z kartonikiem), przy czym próbki należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj.: Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-09 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://iam.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-09 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Kryterium jakość, maksymalnie 60 pkt.
Punkty w tym kryterium będą przyznawane przez komisję przetargową w skali od 0-60 na podstawie dostarczonych próbek (pin z kartonikiem max. 30 pkt. i brelok z kartonikiem max. 30 pkt).
Ocenie podlegać będzie:
- intensywność kolorów, w tym staranność nadruku emalii (estetyka nadruku, ostrość konturów brak schodzenia nadruku przy mechanicznym potarciu, brak przebarwień) - max. 20 pkt. (pin max. 10 pkt., brelok max. 10 pkt.)
- działanie zapięcia (łatwość zapinania i rozpinania, brak potrzeby używania siły przy zapinaniu i rozpinaniu) – max. 20 pkt. (pin max. 10 pkt., brelok max. 10 pkt.)
- estetyka wykonania, w tym staranne wykonanie elementów wypukłych i wklęsłych – max. 10 pkt. (pin max. 5 pkt., brelok max. 5 pkt.)
- intensywność i jakość wydruku na kartoniku (estetyka nadruku, ostrość konturów brak schodzenia nadruku przy mechanicznym potarciu, brak przebarwień ) –max. 10 pkt. (kartonik dołączony do pina max. 5 pkt., kartonik dołączony do breloka max. 5 pkt.)

W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy próbek lub załączy więcej niż jedną próbkę z każdego rodzaju, otrzyma 0 pkt w kryterium jakość, co jednak nie uniemożliwia mu wzięcia udziału w postępowaniu i złożeniu oferty. Próbki stanowią treść oferty i nie będą podlegały uzupełnieniu.
UWAGA:
Termin dostawy – pin „Serce” z kartonikiem, do dnia 31 maja 2022 roku.
Pozostałe artykuły promocyjne dostawa do dnia 9 czerwca 2022 roku.
Adres dostawy wszystkich artykułów promocyjnych: Instytut Adama Mickiewicza
ul: Mokotowska 25, 00-560 Warszawa
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 - Mniszek
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 w najbliższym terminie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI