Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń w Gminie Rawicz
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRawicz
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-31
  • ZamawiającyGMINA RAWICZ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00029884
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny
i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń
w Gminie Rawicz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny
i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń
w Gminie Rawicz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54117850-7a86-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029884

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019808/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły ćwiczeń w ramach projektu "Szkoła Ćwiczeń w Gminie Rawicz" "

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Współfinansowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014–2020 Osi priorytetowej II „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji” Działania 2.10 „Wysoka jakość systemu oświaty”, typ operacji: wsparcie tworzenia sieci szkół ćwiczeń w celu rozwijania u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/564048

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/564048

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Ofertę,
oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 składa się pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2)
Sposób sporządzania oraz sposób przekazywania podmiotowych środków dowodowych,
przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów,
przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego został określony w
rozporządzeniu w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej.3)
Komunikacja w niniejszym postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie
internetowej prowadzonego postępowania, o której mowa w rozdziale I SWZ.4) Komunikacja ustna
dopuszczalna jest jedynie w toku negocjacji lub dialogu oraz w odniesieniu do informacji, które nie są
istotne.5) Zamawiający awaryjnie dopuszcza komunikowanie się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@rawicz.eu – powyższe nie dotyczy składania oferty, z tym że
podstawowym środkiem komunikowania się jest Platforma Zakupowa, o której wyżej mowa. W takim
przypadku wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem należy
kierować do Zamawiającego, podając numer sprawy lub nazwę zadania podaną na wstępie.6)
Wykonawca może się kontaktować z Zamawiającym w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej i formularzy: a) „Złóż ofertę” w odniesieniu do składania oferty lub wniosku.b)
„Wyślij wiadomość” w odniesieniu do pozostałej korespondencji kierowanej do Zamawiającego 7)
Zamawiający określa: a) niezbędne wymagania sprzętowe: stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kbit/s; zainstalowana dowolna przeglądarka
internetowa: Internet Explorer, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą
języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”. W przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10.0; komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV
2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, mac Os x 10
4,Linux, lub ich nowsze wersje; Platforma Zakupowa jest zoptymalizowana dla minimalnej
rozdzielczości
ekranu 1024x768 pikseli; Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji
sieciowej – kodowanie UTF8,b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: oznaczenie
czasu odbioru danych przez Platformę Zakupową stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego
datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdujące się na potwierdzeniu. Czas wyświetlany na
platformazakupowa.pl synchronizuje się automatycznie z serwerem Głównego Urzędu Miar; za chwilę
złożenia uznaje się moment wpływu informacji na platformę c) Zamawiający informuje, że występuje
limit objętości plików lub spakowanych folderów: w zakresie całej oferty: do ilości 10 plików lub
spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB; przy komunikacji poprzez wyślij
wiadomość: do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości
500 MB8) Zamawiający w zakresie:a) pytań technicznych dotyczących funkcjonowania i obsługi
technicznej Platformy Zakupowej wskazuje kontakt z Centrum Wsparcia Klienta, które dostępne jest od
poniedziałku do piątku w godz.: od 7:00 do 17:00 pod numerem telefonu (22)-101-02-02 lub e-mail
cwk@platformazakupowa.pl,b) pytań merytorycznych wyznaczył następujące osoby uprawnione do
komunikowania się z Wykonawcą: w zakresie procedury przetargowej: J. Ryba; w zakresie przedmiotu
zamówienia: A. Nowak,A.Kusztelak.9) Pozostałe wymagania i zalecenia zostały zawarte
w rozdziale XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i
2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, została określona w SWZ – rozdział
XXIV pkt 4.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZPiF.2710.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń w ramach projektu pt. „Szkoła Ćwiczeń w Gminie Rawicz” nr POWR.02.10.00-00-3022/20 realizowanego w partnerstwie przez Gminę Rawicz (Beneficjent) oraz Euro Innowacje sp. z o.o. (Partner), współfinoansowanego przez Unię Europejską ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020 Osi priorytetowej II „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji” Działania 2.10 „Wysoka jakość systemu oświaty”, typ operacji: wsparcie tworzenia sieci szkół ćwiczeń w celu rozwijania
u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych.

2. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na niżej określone części:
1) część 1 – dostawy sprzętu multimedialnego,
2) część 2 – dostawa sprzętu dydaktycznego i pomocy naukowych,
3) część 3 - dostawa wyposażenia meblowego.

3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych i sprzętu, ich wymagania i parametry techniczne został zawarty w kalkulacji ceny, odpowiednio dla każdej części, stanowiącej załączniki nr 4.1 – 4.3 do SWZ.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na ww. stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4. Wykonanie przedmiotu umowy zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

5. Zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem do Szkoły Podstawowej w Sierakowie, ul. Przyjemskiego 35, 63-900 Rawicz.

6. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.

7. Zamawiający wymaga, aby do każdej dostawy Wykonawca dołączył szczegółowe zestawienie dostarczonych pomocy dydaktycznych i sprzętu, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę kalkulacją ceny.

8. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu dostawę w terminie na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy. Zgłoszenia należy dokonać na nr tel.: (65) 616 49 85 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mail: akusztelak@rawicz.eu / anowak@rawicz.eu.

9. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy wyłącznie w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 14:00.

10. Zamawiający dokona przeliczenia i sprawdzi jakość dostarczonego asortymentu do 5 dni roboczych od daty ich każdej dostawy.

11. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy pomocy dydaktycznych i sprzętu fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, w pełni sprawnych, pozbawionych praw i obciążeń osób trzecich, wykonanych zgodnie z normami. Żadna część nie może być używana, nosić śladów uszkodzeń.

12. Dostarczone pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE. Muszą posiadać odpowiednie i niezbędne certyfikaty lub deklaracje i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku komputerów przenośnych, urządzeń wielofunkcyjnych, monitorów interaktywnych, robotów, wizualizera dodatkowo posiadać deklarację CE i certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (lub równoważne). W przypadku komputerów przenośnych dodatkowo spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 (lub równoważne).

13. Mogące występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań
i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację prac zgodnie z przedmiotem zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum technicznei jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w dokumentach zamówienia.
Jeżeli w ww. kalkulacjach został wskazany konkretny parametr np. pojemność, wielkość czy materiał (bez określenia minimum, maksimum, przedziału lub innego dopuszczenia itp.) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy produktu o tym parametrze.

14. W mogących występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazania norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

15. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi i użytkowania
w języku polskim (jeżeli dotyczy).

16. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy).

17. Wykonawca dostarczy sprzęt kompletny posiadający wszelkie kable, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.

18. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany jest do udzielenie rękojmi i gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnej z gwarancją oferowaną przez producenta, jednak nie krótszy niż 2 lata, a w przypadku monitorów interaktywnych nie krótszy niż 5 lat.

19. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu (odpowiednio dla każdej części) zobowiązany jest do oznaczenia odpowiednim logotypem: wszystkich dostarczonych sprzętów i pomocy dydaktycznych oraz wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Logotypy wraz z szczegółowymi wymaganiami zostaną przekazane osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wybranemu dla danej części Wykonawcy po podpisaniu umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30213100-6 - Komputery przenośne

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów
oceny ofert określonych w SWZ. 2. Zamawiający w oparciu o art. 253 ust. 1 pkt. 1 sporządzi
streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierających punktację przyznaną ofertom w
każdym kryterium oceny i łączną punktację. 3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami (przy założeniu, że 1% = 1pkt).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń w ramach projektu pt. „Szkoła Ćwiczeń w Gminie Rawicz” nr POWR.02.10.00-00-3022/20 realizowanego w partnerstwie przez Gminę Rawicz (Beneficjent) oraz Euro Innowacje sp. z o.o. (Partner), współfinoansowanego przez Unię Europejską ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020 Osi priorytetowej II „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji” Działania 2.10 „Wysoka jakość systemu oświaty”, typ operacji: wsparcie tworzenia sieci szkół ćwiczeń w celu rozwijania
u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych.

2. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na niżej określone części:
1) część 1 – dostawy sprzętu multimedialnego,
2) część 2 – dostawa sprzętu dydaktycznego i pomocy naukowych,
3) część 3 - dostawa wyposażenia meblowego.

3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych i sprzętu, ich wymagania i parametry techniczne został zawarty w kalkulacji ceny, odpowiednio dla każdej części, stanowiącej załączniki nr 4.1 – 4.3 do SWZ.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na ww. stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4. Wykonanie przedmiotu umowy zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

5. Zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem do Szkoły Podstawowej w Sierakowie, ul. Przyjemskiego 35, 63-900 Rawicz.

6. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.

7. Zamawiający wymaga, aby do każdej dostawy Wykonawca dołączył szczegółowe zestawienie dostarczonych pomocy dydaktycznych i sprzętu, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę kalkulacją ceny.

8. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu dostawę w terminie na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy. Zgłoszenia należy dokonać na nr tel.: (65) 616 49 85 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mail: akusztelak@rawicz.eu / anowak@rawicz.eu.

9. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy wyłącznie w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 14:00.

10. Zamawiający dokona przeliczenia i sprawdzi jakość dostarczonego asortymentu do 5 dni roboczych od daty ich każdej dostawy.

11. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy pomocy dydaktycznych i sprzętu fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, w pełni sprawnych, pozbawionych praw i obciążeń osób trzecich, wykonanych zgodnie z normami. Żadna część nie może być używana, nosić śladów uszkodzeń.

12. Dostarczone pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE. Muszą posiadać odpowiednie i niezbędne certyfikaty lub deklaracje i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku komputerów przenośnych, urządzeń wielofunkcyjnych, monitorów interaktywnych, robotów, wizualizera dodatkowo posiadać deklarację CE i certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (lub równoważne). W przypadku komputerów przenośnych dodatkowo spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 (lub równoważne).

13. Mogące występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań
i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację prac zgodnie z przedmiotem zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum technicznei jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w dokumentach zamówienia.
Jeżeli w ww. kalkulacjach został wskazany konkretny parametr np. pojemność, wielkość czy materiał (bez określenia minimum, maksimum, przedziału lub innego dopuszczenia itp.) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy produktu o tym parametrze.

14. W mogących występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazania norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

15. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi i użytkowania
w języku polskim (jeżeli dotyczy).

16. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy).

17. Wykonawca dostarczy sprzęt kompletny posiadający wszelkie kable, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.

18. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany jest do udzielenie rękojmi i gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnej z gwarancją oferowaną przez producenta, jednak nie krótszy niż 2 lata, a w przypadku monitorów interaktywnych nie krótszy niż 5 lat.

19. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu (odpowiednio dla każdej części) zobowiązany jest do oznaczenia odpowiednim logotypem: wszystkich dostarczonych sprzętów i pomocy dydaktycznych oraz wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Logotypy wraz z szczegółowymi wymaganiami zostaną przekazane osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wybranemu dla danej części Wykonawcy po podpisaniu umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów
oceny ofert określonych w SWZ. 2. Zamawiający w oparciu o art. 253 ust. 1 pkt. 1 sporządzi
streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierających punktację przyznaną ofertom w
każdym kryterium oceny i łączną punktację. 3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami (przy założeniu, że 1% = 1pkt).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt dydaktyczny i pomoce naukowe dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń w ramach projektu pt. „Szkoła Ćwiczeń w Gminie Rawicz” nr POWR.02.10.00-00-3022/20 realizowanego w partnerstwie przez Gminę Rawicz (Beneficjent) oraz Euro Innowacje sp. z o.o. (Partner), współfinoansowanego przez Unię Europejską ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020 Osi priorytetowej II „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji” Działania 2.10 „Wysoka jakość systemu oświaty”, typ operacji: wsparcie tworzenia sieci szkół ćwiczeń w celu rozwijania
u uczniów kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych.

2. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na niżej określone części:
1) część 1 – dostawy sprzętu multimedialnego,
2) część 2 – dostawa sprzętu dydaktycznego i pomocy naukowych,
3) część 3 - dostawa wyposażenia meblowego.

3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych i sprzętu, ich wymagania i parametry techniczne został zawarty w kalkulacji ceny, odpowiednio dla każdej części, stanowiącej załączniki nr 4.1 – 4.3 do SWZ.
Wymienione dokumenty są zamieszczone na ww. stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4. Wykonanie przedmiotu umowy zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

5. Zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy) wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem do Szkoły Podstawowej w Sierakowie, ul. Przyjemskiego 35, 63-900 Rawicz.

6. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie, a w przypadku sprzętu elektronicznego także wstępne przeszkolenie.

7. Zamawiający wymaga, aby do każdej dostawy Wykonawca dołączył szczegółowe zestawienie dostarczonych pomocy dydaktycznych i sprzętu, zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę kalkulacją ceny.

8. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu dostawę w terminie na 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy. Zgłoszenia należy dokonać na nr tel.: (65) 616 49 85 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mail: akusztelak@rawicz.eu / anowak@rawicz.eu.

9. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy wyłącznie w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 14:00.

10. Zamawiający dokona przeliczenia i sprawdzi jakość dostarczonego asortymentu do 5 dni roboczych od daty ich każdej dostawy.

11. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy pomocy dydaktycznych i sprzętu fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, w pełni sprawnych, pozbawionych praw i obciążeń osób trzecich, wykonanych zgodnie z normami. Żadna część nie może być używana, nosić śladów uszkodzeń.

12. Dostarczone pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE. Muszą posiadać odpowiednie i niezbędne certyfikaty lub deklaracje i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku komputerów przenośnych, urządzeń wielofunkcyjnych, monitorów interaktywnych, robotów, wizualizera dodatkowo posiadać deklarację CE i certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu (lub równoważne). W przypadku komputerów przenośnych dodatkowo spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 (lub równoważne).

13. Mogące występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań
i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie wskazanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jednakże zachowane muszą być normy, standardy i parametry techniczne jakimi charakteryzują się wymagane przez Zamawiającego materiały, które zagwarantują realizację prac zgodnie z przedmiotem zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum technicznei jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców proponujących materiały równoważne muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane w dokumentach zamówienia.
Jeżeli w ww. kalkulacjach został wskazany konkretny parametr np. pojemność, wielkość czy materiał (bez określenia minimum, maksimum, przedziału lub innego dopuszczenia itp.) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy produktu o tym parametrze.

14. W mogących występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazania norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

15. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi i użytkowania
w języku polskim (jeżeli dotyczy).

16. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy).

17. Wykonawca dostarczy sprzęt kompletny posiadający wszelkie kable, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.

18. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany jest do udzielenie rękojmi i gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnej z gwarancją oferowaną przez producenta, jednak nie krótszy niż 2 lata, a w przypadku monitorów interaktywnych nie krótszy niż 5 lat.

19. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu (odpowiednio dla każdej części) zobowiązany jest do oznaczenia odpowiednim logotypem: wszystkich dostarczonych sprzętów i pomocy dydaktycznych oraz wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Logotypy wraz z szczegółowymi wymaganiami zostaną przekazane osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wybranemu dla danej części Wykonawcy po podpisaniu umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39160000-1 - Meble szkolne

39180000-7 - Meble laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów
oceny ofert określonych w SWZ. 2. Zamawiający w oparciu o art. 253 ust. 1 pkt. 1 sporządzi
streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierających punktację przyznaną ofertom w
każdym kryterium oceny i łączną punktację. 3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami (przy założeniu, że 1% = 1pkt).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których
mowa
w art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następującego dokumentu:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż
3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Informacja dla podmiotów zagranicznych wynikająca z zapisów „Rozporządzenia w sprawie
podmiotowych środków dowodowych”
a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast: odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt. 1) lit. a) – składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza
likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona
ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej
w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument lub dokumenty, powinny być wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których wyżej mowa zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych
do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą,
lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o
oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem,
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej podanych dokumentów:
a) Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ
b) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy
z Wykonawców,
c) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
d) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienie – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, o których mowa w rozdziale XI SWZ,
e) Kalkulację ceny, na którą Wykonawca składa ofertę (zgodnie z załącznikami nr 4.1 – 4.3 do SWZ – odpowiednio dla danej części) - zalecane otwarcie plików – kalkulacji w programie Excel w wersji od 2007 – 2019

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

2. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ustanowiony pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania: zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.

4. Przepisy Prawa zamówień publicznych dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia.

5. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie zobowiązany jest do wykazania brak podstaw do wykluczenia
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia i/lub dokumenty wymienione w rozdziale IX SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

6. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały zawarte w projekcie
umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/564048

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-31 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-01

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekipy do wykończeń (malowanie). Inwestycja na terenie Poznania - budynek biurowo-magazynowy. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI