Realizacja usługi nagrania i montażu 20-stu filmów edukacyjno - naukowych dla

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Realizacja usługi nagrania i montażu 20-stu filmów edukacyjno - naukowych dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2023-11-21
  • ZamawiającyUniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-13
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00490254
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja usługi nagrania i montażu 20-stu filmów edukacyjno - naukowych dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Adama Mickiewicza 21

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-120

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wioletta.kubica@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urk.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja usługi nagrania i montażu 20-stu filmów edukacyjno - naukowych dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d66bb42-8218-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

projektu „Zrównoważony Rozwój Uczelni” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO WER. (POWR.03.05.00-00-ZR50/18) zadanie 9.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/urk.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/urk.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/urk.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/urk.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły podano w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły podano w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 7/TP/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

realizacja usługi w zakresie produkcji, nagrania, montażu i dostarczenia 20 filmów edukacyjno - naukowych z zakresu osiągnięć ukraińskiej nauki i współpracy z polskim środowiskiem naukowo – gospodarczym w obszarze dyscyplin Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie z następujących dziedzin: naukowa współpraca polsko – ukraińska, działalność ukraińskiej diaspory naukowej, innowacyjne technologie w rolnictwie, transformacja cyfrowa, innowacyjne działania naukowo – pedagogiczne, technologia energetycznego wykorzystania biomasy, rozwój w dziedzinie energetyki przyszłości, uniwersytecka współpraca humanitarno – naukowa, osiągnięcia w dziedzinie zrównoważonego rozwoju i gospodarki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92111210-7 - Produkcja filmów reklamowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wymienione w swz

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 20 Scenariuszy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 6 rolek promocyjno – informacyjnych

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 4) projekt intro i outro waga

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający określa minimalny poziom zdolności dotyczący niezbędnego doświadczenia wykonawcy. Wykonawca musi opracować 20 scenariuszy we współpracy z ekspertami merytorycznymi pochodzącymi z Ukrainy, reprezentującymi ukraińską uczelnię lub instytucję badawczo – naukową, badawczą, prowadzącch działalność naukową, badawczą lub dydaktyczną i posiadający tytuł naukowy
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że opracował 20 scenariuszy we współpracy z:
1) minimum 5 ekspertami merytorycznymi pochodzącymi z Ukrainy, reprezentującymi ukraińską uczelnię lub instytucję badawczo – naukową, badawczą, prowadzący działalność naukową, badawczą lub dydaktyczną i posiadający tytuł naukowy
2) minimum 11 specjalistami merytorycznymi, reprezentującymi polskie i lub ukraińskie uczelnie, instytuty badawczo – naukowe i podmioty godpodarcz, w tym min. 5 osób z tytułem profesora, min. 2 osoby reprezentujące podmiot gospodarczy, min. 4 osoby prowadzące prace badawczo – naukowe.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Na potwierdzenie spełnienia tego warunku, wykonawca złoży „Wykaz osób” (załącznik nr 5 do SWZ)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

6. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 20 scenariuszy wraz z podaniem ekspertów merytorycznych (imię, nazwisko, tytuł naukowy, uniwersytet/instytut badawczo – naukowy, badawczy w Ukrainie) i specjalistów merytorycznych (imię, nazwisko, tytuł naukowy, uniwersytet/instytut badawczo – naukowy, badawczy lub podmiot gospodarczy w Polsce lub Ukrainie) w języku ukraińskim i polskim, 6 nagranych rolek promocyjno - informacyjnych do 2 wybranych scenariuszy (3 rolki promocyjno – informacyjne do jednego scenariusza), projekt intro i outro. Pozostałe informacje w SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

6. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 20 scenariuszy wraz z podaniem ekspertów merytorycznych (imię, nazwisko, tytuł naukowy, uniwersytet/instytut badawczo – naukowy, badawczy w Ukrainie) i specjalistów merytorycznych (imię, nazwisko, tytuł naukowy, uniwersytet/instytut badawczo – naukowy, badawczy lub podmiot gospodarczy w Polsce lub Ukrainie) w języku ukraińskim i polskim, 6 nagranych rolek promocyjno - informacyjnych do 2 wybranych scenariuszy (3 rolki promocyjno – informacyjne do jednego scenariusza), projekt intro i outro. Pozostałe informacje w SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo , szczegóły w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Pełnomocnictwo do wspólnego składania oferty

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szegółowo opisane w SWZ i wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-21 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/urk.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-21 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-19

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę zniszczarek- Zabierzów
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania08-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę zniszczarek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI