Produkcja filmów informacyjno-edukacyjnych o tematyce zdrowotnej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Produkcja filmów informacyjno-edukacyjnych o tematyce zdrowotnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
  • Termin składania wniosków2023-09-14
  • ZamawiającyNarodowy Fundusz Zdrowia Centrala
  • Data publikacji ogłoszenia2023-08-31
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00375124
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Produkcja filmów informacyjno-edukacyjnych o tematyce zdrowotnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Fundusz Zdrowia Centrala

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015817985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rakowiecka 26/30

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-528

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nfz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nfz.ezamawiajacy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Produkcja filmów informacyjno-edukacyjnych o tematyce zdrowotnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a48b9c3-47cc-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375124

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00326526/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Produkcja filmów edukacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://nfz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nfz.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej https://nfz.ezamawiajacy.pl (dalej jako "Platforma Zakupowa" lub „System”).
Wejście na platformę poprzez link: https://nfz.ezamawiajacy.pl.
Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie
zamieszczonym na stronie internetowej https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin oraz uznaje go za wiążący.
Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej w niniejszym postępowaniu znajduje się na Platformie Zakupowej Zamawiającego w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): TAK

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NFZ-BAG-SZP.251.21.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 467320,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Produkcja filmów informacyjno-edukacyjnych o tematyce zdrowotnej”.
2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa projekt Umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Scenariusz

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Grafika Facebook

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Personelu Kluczowego

4.3.6.) Waga: 25

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również wykonywane) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 usługi o wartości minimum 50 000 zł brutto każda, polegające w części lub całości, na kompleksowej produkcji (w tym przygotowanie scenariuszy, produkcja, postprodukcja) materiałów wideo. W ramach każdej usługi realizowana była seria przynajmniej 5 materiałów wideo (dowolnie: edukacyjnych / społecznych / promocyjnych / informacyjnych / video podcast / inna krótka forma filmowa) przeznaczonych do publikacji w Internecie lub TV, o długości minimum 5 minut, z udziałem osoby prowadzącej i/lub Eksperta.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać, w całości 1 Wykonawca. Zamawiający nie dopuszcza możliwości łącznego wykazywania spełniania warunku udziału w postępowaniu.

b) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności zawodowej za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje poniższym personelem:
 Kierownik/Kordynator Projektu – osoba posiadająca doświadczenie w prowadzeniu projektów związanych z przygotowaniem i realizacją materiału filmowego; w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert była odpowiedzialna za realizację co najmniej 3 różnych projektów, w ramach których powstały materiały filmowe (dowolnie: edukacyjne / społeczne / promocyjne / informacyjne / video podcast / inna krótka forma filmowa) o długości minimum 5 minut, z udziałem osoby prowadzącej i/lub Eksperta;
 Scenarzysta/Copywriter – osoba posiadająca doświadczenie w zakresie przygotowania scenariusza; w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert była odpowiedzialna za przygotowanie scenariusza do co najmniej 6 materiałów filmowych (dowolnie: edukacyjnych / społecznych / promocyjnych / informacyjnych / video podcast / inna krótka forma filmowa) o długości minimum 5 minut, z udziałem osoby prowadzącej i/lub Eksperta;
 Reżyser - osoba posiadająca doświadczenie w zakresie reżyserii filmów; w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert była odpowiedzialna za reżyserię co najmniej 6 materiałów filmowych (dowolnie: edukacyjnych / społecznych / promocyjnych / informacyjnych / video podcast / inna krótka forma filmowa) o długości minimum 5 minut, z udziałem osoby prowadzącej i/lub Eksperta; Zamawiający dopuszcza, że osoba pełniąca funkcję reżysera może być jednocześnie osobą pełniącą funkcję Scenarzysty/Copywritera;
 Kierownik Produkcji/Planu – osoba posiadająca doświadczenie w zakresie organizacji produkcji filmowej/telewizyjnej, była odpowiedzialna za realizację całego procesu produkcji, tj. organizowanie formalnych warunków dla realizacji produkcji pod kątem ich zgodności ze scenariuszem oraz koordynację i nadzór prac wszystkich osób zatrudnionych na planie; w okresie ostatnich 3 lat była odpowiedzialna za kierowanie produkcją w projektach, w ramach których powstało co najmniej 6 materiałów filmowych (dowolnie: edukacyjnych / społecznych / promocyjnych / informacyjnych / video podcast / inna krótka forma filmowa) o długości minimum 5 minut, z udziałem osoby prowadzącej i/lub Eksperta;
 Operator kamery – (minimum 1 osoba) osoba posiadająca doświadczenie wynikające z udziału w projektach związanych z przygotowaniem i realizacją materiału filmowego w zakresie operatorskim; w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła rolę operatora kamery w co najmniej 6 realizacjach materiałów filmowych (dowolnie: edukacyjnych / społecznych / promocyjnych / informacyjnych / video podcast / inna krótka forma filmowa) o długości minimum 5 minut, z udziałem minimum 2 osób;
 Dźwiękowiec – osoba posiadająca doświadczenie w zakresie realizacji dźwięku; w okresie ostatnich 3 lat była odpowiedzialna za realizację dźwięku do co najmniej 6 materiałów filmowych (dowolnie: edukacyjnych / społecznych / promocyjnych / informacyjnych / video podcast / inna krótka forma filmowa) o długości minimum 5 minut, z udziałem minimum 4 osób, w pomieszczeniach zamkniętych i w plenerze;
 Oświetleniowiec - osoba posiadająca doświadczenie w zakresie oświetlania planu filmowego; w okresie ostatnich 3 lat była odpowiedzialna za oświetlanie co najmniej 6 filmów (dowolnie: edukacyjnych / społecznych / promocyjnych / informacyjnych / video podcast / inna krótka forma filmowa) o długości minimum 5 minut, z udziałem minimum 2 osób, w pomieszczeniach zamkniętych i w plenerze;
 Montażysta – osoba posiadająca doświadczenie w zakresie montażu materiałów filmowych i post-produkcji; w okresie ostatnich 3 lat była odpowiedzialna za montaż i post-produkcję co najmniej 6 materiałów filmowych (dowolnie: edukacyjnych / społecznych / promocyjnych / informacyjnych / video podcast / inna krótka forma filmowa) o długości minimum 5 minut, z udziałem minimum 2 osób.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać co najmniej 1 podmiot lub Wykonawcy składający ofertę wspólną.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2) Oświadczenia Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu (nazwa i rodzaj usługi), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, oraz materiały wideo lub linki bezpośrednio do danego materiału wideo, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów i/lub materiałów wideo i lub ww. linków – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Zamawiający określa dopuszczalne formaty materiałów wideo tj. plików o wielkości do 2 GB w *avi lub *mp4.
2) Wykaz osób (imię i nazwisko) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, postaci elektronicznej, tj. w formie w elektronicznej - opatrzona elektronicznym podpisem kwalifikowanym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Do elektronicznej oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia, każde odpowiednio podpisane zgodnie z informacją powyżej:
1) wypełniony formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SWZ). Wykonawca może złożyć ofertę na własnych formularzach, których treść musi być zgodna z formularzami załączonymi do SWZ;
2) oświadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postepowaniu (załącznik nr 5 do SWZ);
3) oświadczenie Podmiotu udostepniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 7 do SWZ);
5) oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia – (załącznik nr 6 do SWZ) (dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie);
6) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów (jeżeli dotyczy);
7) w przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi;
8) zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy);
9) uzasadnienie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (o ile dotyczy);
10) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - składaną w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy (lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania, przy czym Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Wykonawca obowiązany jest złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby;
11) Scenariusz do filmu w formacie *pdf (zgodnie z kryterium II);
12) Grafika do postu na Facebook promująca film w formacie *png lub *jpg lub jpeg, rozdzielczość 1920x1080 px, waga do 3 MB (zgodnie z kryterium III);
13) Doświadczenie personelu kluczowego (jeżeli dotyczy w kryterium IV- załącznik nr 4 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty;
3) Zamawiający nie może wymagać od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
4) W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może określić wymagania związane z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców, jeżeli jest to uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu;
5) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
6) Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem Umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii Umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 p.z.p., Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych w załączniku nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę podstawy (nogi) telewizora Samsung 55cali- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę podstawy (nogi) telewizora Samsung 55cali. Model LE55B652T4WXXH. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Zakup sprzętu informatycznego dla PSSE w Świebodzinie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Remont agregatów w pompowniach NW Gryfice
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Usługa wyprodukowania 4 filmów edukacyjnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: usługa stworzenia 5 kursów online dotyczących umiejętności transferowalnych
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI