Wykonanie okresowych prac serwisowych oraz remontowych na samolocie L410-UVP-E-LW...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie okresowych prac serwisowych oraz remontowych na samolocie L410-UVP-E-LW Turbolet SP-MBA
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2024-02-29
  • ZamawiającyDyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00208578
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie okresowych prac serwisowych oraz remontowych na samolocie L410-UVP-E-LW Turbolet SP-MBA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bernarda Chrzanowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-338

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@umgdy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie okresowych prac serwisowych oraz remontowych na samolocie L410-UVP-E-LW Turbolet SP-MBA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-156b009e-cca8-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umgdy.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://umgdy.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zawarte są w Rozdziale VIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące danych osobowych zawarte są w Rozdziale XXIV SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące danych osobowych zawarte są w Rozdziale XXIV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.371.10.2024.AW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie okresowych prac serwisowych oraz remontowych na samolocie L410-UVP-E-LW Turbolet SP-MBA.
Zakres usługi obejmuje czynności zgodne z:
a) instrukcją obsługi samolotu zawartą w MM Do-L410-1232.2,
b) instrukcją Inspection Manual Do-L410-2011.2,
c) instrukcją obsługi silnika MM M601E-0982055,
d) instrukcją obsługi śmigieł MM for V510, E-1500,
e) instrukcją Maintenance Schedule L410-UVP-E-LW Do-L410 UVP-1221.1,
f) zatwierdzonym Programem Obsługi Technicznym jak niżej:
1) prace P2-2 (po 600 godzinach) roczny przegląd serwisowy i prace po 12 miesiącach M12 oraz smarowanie,
2) kontrola urządzeń awionicznych samolotu – przegląd po 1 roku,
3) prace na śmigłach V510/90A/C po 300 godzinach / 1 roku,
4) wymiana pironaboi w 2 szt. gaśnic p.poż PP3,
5) wymiana lub remont generalny pompy paliwowej LUN 6290.4-8,
6) wymiana lub remont generalny prądorozrusznika LUN 2132.02-8,
7) wymiana lub remont generalny regulatora obrotów śmigła LUN 7816-8,
8) dostawa 2 sztuk filtrów oleju M601-529.7,
9) dostawa 1 sztuki przełącznika dwupołożeniowego VG-15K-2S,
10) dostawa przełącznika ciśnienia 0,012K LUN 1492.01-8,
11) przegląd / test wymienionych agregatów:
- 2 sztuk zakrętomierzy LUN 1215.3 – 8,
- 2 sztuk zintegrowanych dajników obrotów LUN 1333.12B-8,
- wyłącznika ciśnieniowego ogranicznika momentu obrotowego LUN 1476-8,
12) wykonanie lotu testowego po wymianie pompy paliwa i regulatora obrotów śmigła,
13) przegląd i prace serwisowe na silnikach M601E (2 sztuki)po 300 godzinach lotu,
14) wystawienie poświadczeń na wykonane prace na formularzach zgodnych z polskim krajowym prawem lotniczym (Dz.U. 200, Nr 262,poz. 2609).

4.2.6.) Główny kod CPV: 50211200-9 - Usługi w zakresie napraw statków powietrznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najwyższą ilość punktów w kryterium:
1) „Cena ofertowa brutto” - (C),
2) „Termin wykonania” - (T).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy – zgodnie z art. 112 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie;
1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów:
a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania prac obsługowych na samolotach wynikających
z Rozporządzenia Komisji Europejskiej (WE) Nr 1321/2014 z dnia 26 listopada 2014 r. w sprawie nieprzerwanej zdatności do lotu statków powietrznych oraz wyrobów lotniczych, części i wyposażenia, a także
w sprawie zezwoleń udzielanych instytucjom i personelowi zaangażowanemu w takie zadania;
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie;
1.4 zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, Wykonawca za wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa wart. 125 ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) (załącznik nr 3 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, składa każdy z Wykonawców oraz podmiot trzeci udostępniający zasoby określone w art. 118 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) ceryfikatu organizacji obsługowej PART 145 wg EASA lub równoważny na typ L410 Turbolet wydanego zgodnie z Rozporządzeniem Komisji Europejskiej (WE) Nr 1321/2014 z dnia 26 listopada 2014 r. w sprawie nieprzerwanej zdatności do lotu statków powietrznych oraz wyrobów lotniczych, części i wyposażenia, a także w sprawie zezwoleń udzielanych instytucjom i personelowi zaangażowanemu w takie zadania. Zamawiający dopuszcza, aby certyfikat został złożony w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę za zgodność
z oryginałem kopii. W przypadku, jeśli certyfikat został wystawiony w języku innym niż polski, Zamawiający dopuszcza, aby został on złożony w języku oryginału wraz z tłumaczeniem na język polski lub angielski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek o którym mowa w Rozdziale XVII ust. 1 pkt 1.2 a) – SWZ, zostanie uznany za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wykaże samodzielne jego spełnianie.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie należy złożyć:
a) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ,
f) oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ - składa każdy z Wykonawców,
g) oświadczenie, z którego wynika, który zakres prac wykonają poszczególni współkonsorcjanci (załącznik nr 4 do SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami paragrafu 2 ust. 7 projektu umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę w postaci elektronicznej należy złożyć poprzez Platformę pod adresem: https://umgdy.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Zamawiający przewiduje rozliczenia w walutach obcych, tj. euro (EUR).
2.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności obsługowe na powierzonym przez Zamawiającego samolocie:
a) sposób dokumentowania zatrudnienia został określony § 2 ust. 10 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ;
b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli zostały określone w § 2 ust. 11 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ;
c) sankcje z tytułu niespełnienia powyższych wymagań zostały określone w § 6 ust. 3 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
3.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, tj.
a) wykonania rocznych prac serwisowych P2-2,
b) prac na śmigłach,
c) kontroli urządzeń awionicznych,
d) przeglądu i serwisu silnika po 300FH,
e) wystawienia poświadczeń w dokumentacji samolotu.
4. Do oferty należy dołączyć:
a) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
b) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tego dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
c) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt b) - pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
d) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu rejestrowego, o którym mowa w pkt b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z którego wynika sposób reprezentacji Wykonawcy;
e) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
f) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu, o którym mowa w ppkt. a) - składa każdy z Wykonawców,
g) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, który zakres prac wykonają poszczególni współkonsorcjanci (załącznik nr 4 do SWZ).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport kilku walizek z odzieżą w dniu 27 lub 28.04.24 r. w stronę Podkarpacia- Tczew
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę transport kilku walizek z odzieżą w dniu 27 lub 28.04.24 r. w stronę Podkarpacia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.