USŁUGI SERWISOWANIA I NAPRAWY POJAZDÓW RÓŻNYCH MAREK NA POTRZEBY 17 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować tutaj:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGI SERWISOWANIA I NAPRAWY POJAZDÓW RÓŻNYCH MAREK NA POTRZEBY 17 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W KOSZALINIE (9 ZADAŃ).
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoszalin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2018-02-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2018-02-12
  • Numer ogłoszenia516758-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 516758-N-2018 z dnia 2018-02-12 r.

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy: USŁUGI SERWISOWANIA I NAPRAWY POJAZDÓW RÓŻNYCH MAREK NA POTRZEBY 17 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W KOSZALINIE (9 ZADAŃ).
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 33120312800000, ul. 4 Marca  3 , 75-901   Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, e-mail 17wog.przetargi@ron.mil.pl, 17wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 45 62 44.
Adres strony internetowej (URL): www.17wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.17wog.wp.mil.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.17wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 529 z 2015 r. poz. 1830) za posrednictwem posłańca lub osobiście.
Adres:
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, 75-901 Koszalin, ul. 4-go Marca 3.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SERWISOWANIA I NAPRAWY POJAZDÓW RÓŻNYCH MAREK NA POTRZEBY 17 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W KOSZALINIE (9 ZADAŃ).
Numer referencyjny: 2/WOG/U/Samoch./18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowania i napraw pojazdów różnych marek, sukcesywnie przez okres trwania umowy, w zależności od potrzeb 17 WOG w Koszalinie w grupach obejmujących dziewięć odrębnych części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ – Specyfikacja techniczna. 2. Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności- układy: 1) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów 2) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych 3) obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki 4) naprawa układów pojazdu: - kierowniczego, - przeniesienia mocy, - hamulcowego, - zasilania paliwem i powietrzem, - naprawa instalacji elektrycznej, - naprawa zawieszenia pojazdu, - naprawa osprzętu silnika, - naprawa wciągarki. - naprawa klimatyzacji, ogrzewania 5) drobne naprawy blacharskie i lakiernicze 6) naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować: -naprawę skrzyń biegów; -naprawę mostów napędowych; -regenerację wałów napędowych i resorów; -regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych; -regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego. W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.

II.5) Główny kod CPV: 50100000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
50112100-4
50113100-1
50114100-8
50116000-1
34300000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni niniejszy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu usługi serwisu i naprawy samochodów różnej marki o łącznej wartości brutto dla każdego zadania: zadanie nr 1 – 10.000,00 zł, zadanie nr 2 – 25.000,00 zł, zadanie nr 3 – 10.000,00 zł, zadanie nr 4 – 25.000,00, zadanie nr 5 – 20.000,00, zadanie nr 6 – 2.000,00 zł, zadanie nr 7 – 2.000,00 zł, zadanie nr 8 – 4.000,00 zł, zadanie nr 9 – 30.000,00 zł, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu usługi serwisu i naprawy samochodów różnej marki o łącznej wartości brutto dla każdego zadania: zadanie nr 1 – 10.000,00 zł, zadanie nr 2 – 25.000,00 zł, zadanie nr 3 – 10.000,00 zł, zadanie nr 4 – 25.000,00, zadanie nr 5 – 20.000,00, zadanie nr 6 – 2.000,00 zł, zadanie nr 7 – 2.000,00 zł, zadanie nr 8 – 4.000,00 zł, zadanie nr 9 – 30.000,00 zł, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Gwarancja na wykonane usługi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z treścią zawartą w SIWZ i projekcie umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Naprawa pojazdów ogólnego przeznaczenia małej ładowności.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności- układy: 1) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów 2) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych 3) obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki 4) naprawa układów pojazdu: - kierowniczego, - przeniesienia mocy, - hamulcowego, - zasilania paliwem i powietrzem, - naprawa instalacji elektrycznej, - naprawa zawieszenia pojazdu, - naprawa osprzętu silnika, - naprawa wciągarki. - naprawa klimatyzacji, ogrzewania 5) drobne naprawy blacharskie i lakiernicze 6) naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować: -naprawę skrzyń biegów; -naprawę mostów napędowych; -regenerację wałów napędowych i resorów; -regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych; -regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego. W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50100000-6, 50112100-4, 50113100-1, 50114100-8, 50116000-1, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja na wykonane usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Naprawa i serwisowanie pojazdów ogólnego przeznaczenia średniej ładowności.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności- układy: 1) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów 2) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych 3) obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki 4) naprawa układów pojazdu: - kierowniczego, - przeniesienia mocy, - hamulcowego, - zasilania paliwem i powietrzem, - naprawa instalacji elektrycznej, - naprawa zawieszenia pojazdu, - naprawa osprzętu silnika, - naprawa wciągarki. - naprawa klimatyzacji, ogrzewania 5) drobne naprawy blacharskie i lakiernicze 6) naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować: -naprawę skrzyń biegów; -naprawę mostów napędowych; -regenerację wałów napędowych i resorów; -regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych; -regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego. W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50100000-6, 50112100-4, 50113100-1, 50114100-8, 50116000-1, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja na wykonane usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Naprawa i serwisowanie pojazdów ogólnego przeznaczenia dużej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności- układy: 1) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów 2) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych 3) obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki 4) naprawa układów pojazdu: - kierowniczego, - przeniesienia mocy, - hamulcowego, - zasilania paliwem i powietrzem, - naprawa instalacji elektrycznej, - naprawa zawieszenia pojazdu, - naprawa osprzętu silnika, - naprawa wciągarki. - naprawa klimatyzacji, ogrzewania 5) drobne naprawy blacharskie i lakiernicze 6) naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować: -naprawę skrzyń biegów; -naprawę mostów napędowych; -regenerację wałów napędowych i resorów; -regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych; -regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego. W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50100000-6, 50112100-4, 50113100-1, 50114100-8, 50116000-1, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja na wykonane usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Naprawa i serwisowanie autobusów i mikrobusów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności- układy: 1.3.1. diagnostyka komputerowa silnika i jego układów; 1.3.2. diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych 1,3.3. obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki; 1.3.4. naprawa układów pojazdu: - kierowniczego, - przeniesienia mocy, - hamulcowego, - zasilania paliwem i powietrzem, - naprawa instalacji elektrycznej, - naprawa zawieszenia pojazdu, - naprawa osprzętu silnika, - naprawa wciągarki. - naprawa klimatyzacji, ogrzewania 1.3.5. drobne naprawy blacharskie i lakiernicze; 1.3.6. naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować: -naprawę skrzyń biegów; -naprawę mostów napędowych; -regenerację wałów napędowych i resorów; -regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych; -regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego. W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50100000-6, 50112100-4, 50113100-1, 50114100-8, 50116000-1, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja na wykonane usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Naprawa i serwisowanie ciągników siodłowych z naczepami/przyczepami
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności- układy: 1.3.1. diagnostyka komputerowa silnika i jego układów; 1.3.2. diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych 1,3.3. obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki; 1.3.4. naprawa układów pojazdu: - kierowniczego, - przeniesienia mocy, - hamulcowego, - zasilania paliwem i powietrzem, - naprawa instalacji elektrycznej, - naprawa zawieszenia pojazdu, - naprawa osprzętu silnika, - naprawa wciągarki. - naprawa klimatyzacji, ogrzewania 1.3.5. drobne naprawy blacharskie i lakiernicze; 1.3.6. naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować: -naprawę skrzyń biegów; -naprawę mostów napędowych; -regenerację wałów napędowych i resorów; -regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych; -regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego. W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50100000-6, 50112100-4, 50113100-1, 50114100-8, 50116000-1, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja na wykonane usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Naprawa i serwisowanie pojazdów izotermicznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności- układy: 1.3.1. diagnostyka komputerowa silnika i jego układów; 1.3.2. diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych 1,3.3. obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki; 1.3.4. naprawa układów pojazdu: - kierowniczego, - przeniesienia mocy, - hamulcowego, - zasilania paliwem i powietrzem, - naprawa instalacji elektrycznej, - naprawa zawieszenia pojazdu, - naprawa osprzętu silnika, - naprawa wciągarki. - naprawa klimatyzacji, ogrzewania 1.3.5. drobne naprawy blacharskie i lakiernicze; 1.3.6. naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować: -naprawę skrzyń biegów; -naprawę mostów napędowych; -regenerację wałów napędowych i resorów; -regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych; -regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego. W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50100000-6, 50112100-4, 50113100-1, 50114100-8, 50116000-1, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja na wykonane usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Naprawa i serwisowanie samochód chłodnia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności- układy: 1.3.1. diagnostyka komputerowa silnika i jego układów; 1.3.2. diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych 1,3.3. obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki; 1.3.4. naprawa układów pojazdu: - kierowniczego, - przeniesienia mocy, - hamulcowego, - zasilania paliwem i powietrzem, - naprawa instalacji elektrycznej, - naprawa zawieszenia pojazdu, - naprawa osprzętu silnika, - naprawa wciągarki. - naprawa klimatyzacji, ogrzewania 1.3.5. drobne naprawy blacharskie i lakiernicze; 1.3.6. naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować: -naprawę skrzyń biegów; -naprawę mostów napędowych; -regenerację wałów napędowych i resorów; -regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych; -regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego. W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50100000-6, 50112100-4, 50113100-1, 50114100-8, 50116000-1, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja na wykonane usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Naprawa i serwisowanie samochód autocysterna wody
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności- układy: 1.3.1. diagnostyka komputerowa silnika i jego układów; 1.3.2. diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych 1,3.3. obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki; 1.3.4. naprawa układów pojazdu: - kierowniczego, - przeniesienia mocy, - hamulcowego, - zasilania paliwem i powietrzem, - naprawa instalacji elektrycznej, - naprawa zawieszenia pojazdu, - naprawa osprzętu silnika, - naprawa wciągarki. - naprawa klimatyzacji, ogrzewania 1.3.5. drobne naprawy blacharskie i lakiernicze; 1.3.6. naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować: -naprawę skrzyń biegów; -naprawę mostów napędowych; -regenerację wałów napędowych i resorów; -regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych; -regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego. W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50100000-6, 50112100-4, 50113100-1, 50114100-8, 50116000-1, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja na wykonane usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Naprawa i serwisowanie pojazdów sanitarnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługą serwisowania i naprawy objęte będą następujące czynności- układy: 1.3.1. diagnostyka komputerowa silnika i jego układów; 1.3.2. diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych 1,3.3. obsługiwania okresowe wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki; 1.3.4. naprawa układów pojazdu: - kierowniczego, - przeniesienia mocy, - hamulcowego, - zasilania paliwem i powietrzem, - naprawa instalacji elektrycznej, - naprawa zawieszenia pojazdu, - naprawa osprzętu silnika, - naprawa wciągarki. - naprawa klimatyzacji, ogrzewania 1.3.5. drobne naprawy blacharskie i lakiernicze; 1.3.6. naprawa podzespołów do pojazdów samochodowych może obejmować: -naprawę skrzyń biegów; -naprawę mostów napędowych; -regenerację wałów napędowych i resorów; -regenerację przekładni kierowniczych i pomp wtryskowych; -regenerację zaworów, pomp, osprzętu pneumatyczno – hydraulicznego. W zakres przedmiotowy napraw nie wchodzi wymiana akumulatorów, foteli, dywaników, pasów bezpieczeństwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50100000-6, 50112100-4, 50113100-1, 50114100-8, 50116000-1, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja na wykonane usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport elektrycznego wózka inwalidzkiego - Białogard - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania19-02-2018
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecęodbiór wózka inwalidzkiego elektrycznego (posiada akumulatory dlatego jest ciężki ok 100kg)od inwalidy ze wsi obok Białogardu i przewóz oraz dostarczenie go do mieszkania Służew nad Dolinką Warszawa.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI