Usługi regeneracji podzespołów samochodowych: alternatory, rozruszniki, przekładnie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi regeneracji podzespołów samochodowych: alternatory, rozruszniki, przekładnie kierownicze, pompy wspomagające, turbosprężarki i kompresory klimatyzacji dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie ( 6 zadań częściowych)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2019-07-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-02
  • Numer ogłoszenia567430-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 567430-N-2019 z dnia 2019-07-02 r.

Komenda Wojewódzka Policji: Usługi regeneracji podzespołów samochodowych: alternatory, rozruszniki, przekładnie kierownicze, pompy wspomagające, turbosprężarki i kompresory klimatyzacji dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie ( 6 zadań częściowych)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny 51006478400000, ul. ul. Partyzantów  42529 , 10-521  Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 5225200, 5225760, e-mail zamowienia@ol.policja.gov.pl, faks 895 225 205.
Adres strony internetowej (URL): www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Komenda Wojewódzka Policji, Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn, pok. 218

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi regeneracji podzespołów samochodowych: alternatory, rozruszniki, przekładnie kierownicze, pompy wspomagające, turbosprężarki i kompresory klimatyzacji dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie ( 6 zadań częściowych)
Numer referencyjny: Z-t-P/18/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę potrzeb Zamawiającego, usługi regeneracji podzespołów samochodowych: alternatorów, rozruszników, przekładni kierowniczych, pomp wspomagających i turbosprężarek, kompresorów klimatyzacji. Przedmiot zamówienia obejmuje również w cenie oferty odbiór od Zamawiającego w/w podzespołów samochodowych wymagających regeneracji. Zamawiający dopuszcza zarówno wymianę podzespołów zregenerowanych na wymagające regeneracji, jak również możliwość regenerowania podzespołów odebranych od Zamawiającego, pod warunkiem zachowania terminów realizacji zamówienia, określonych w dniach roboczych dla poszczególnych zadań. Realizacja zamówienia będzie trwała przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 oddzielnych zadań: a) zadanie nr 1 – usługi regeneracji alternatorów samochodowych z dostawą oraz odbiór wymagających regeneracji, b) zadanie nr 2 – usługi regeneracji rozruszników samochodowych z dostawą oraz odbiór wymagających regeneracji, c) zadanie nr 3 – usługi regeneracji samochodowych przekładni kierowniczych z dostawą oraz odbiór wymagających regeneracji, d) zadanie nr 4 – usługi regeneracji samochodowych pomp wspomagających z dostawą oraz odbiór wymagających regeneracji, e) zadanie nr 5 – usługi regeneracji turbosprężarek samochodowych z dostawą oraz odbiór wymagających regeneracji. f) zadanie nr 6- usługi regeneracji kompresorów klimatyzacji z dostawą oraz odbiór wymagających regeneracji 2. Szczegółowy wykaz asortymentowy dla każdego zadania zawierają formularze cenowe, stanowiące załączniki nr 5a – 5 f do SIWZ, dostępne na stronie internetowej Zamawiającego. 3. W zakresie zadań nr 1 i nr 2 Zamawiający wymaga: 3.1 Termin wykonania usługi wraz z dostarczeniem podzespołów po regeneracji do Zamawiającego w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3, zgodny z ofertą najkorzystniejszą, jednak nie później, niż do godziny 14:00 trzeciego dnia roboczego pod dniu złożenia pisemnego (faksem) lub email zamówienia. 3.2. Oferowane alternatory i rozruszniki muszą odpowiadać parametrami alternatorom i rozrusznikom montowanym fabrycznie w poszczególnych markach pojazdów. Dopuszcza się regenerację alternatorów i rozruszników przekazanych do regeneracji przez Zamawiającego. 3.3. Odbiór podzespołów do regeneracji i dostawa zamówionych podzespołów po regeneracji (w tym również w ramach udzielonej gwarancji) będą odbywały się na koszt wykonawcy z i do magazynu SO KWP w Olsztynie ul. Pstrowskiego 3. 3.4. W regenerowanych alternatorach i rozrusznikach wymagane jest zastosowanie nowych łożysk, panewek, szczotek , regulatorów napięcia, sprzęgieł jednokierunkowych, elektrowłączników / automatów rozrusznika /. 3.5. Wymagane jest, aby wykonawca udzielił gwarancji na każdy regenerowany podzespół (alternator, rozrusznik) na okres minimum 6 miesięcy. 4. W zakresie zadań nr 3 i nr 4 Zamawiający wymaga: 4.1. Termin wykonania usługi wraz z dostarczeniem podzespołów po regeneracji do Zamawiającego w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3, zgodny z ofertą najkorzystniejszą, jednak nie później niż do godziny 14:00 czwartego dnia roboczego po dniu złożenia pisemnego (faksem) lub email zamówienia. 4.2. Oferowane przekładnie kierownicze i pompy wspomagające po regeneracji muszą odpowiadać parametrami przekładniom kierowniczym i pompom wspomagającym montowanym fabrycznie w poszczególnych markach pojazdów. Dopuszcza się regenerację przekładni kierowniczych i pomp wspomagających przekazanych do regeneracji przez Zamawiającego. 4.3. Odbiór podzespołów do regeneracji i dostawa zamówionych podzespołów po regeneracji (w tym również w ramach udzielonej gwarancji) będą odbywały się na koszt wykonawcy z i do magazynu SO KWP w Olsztynie ul. Pstrowskiego 3. 4.4 W regenerowanych przekładniach kierowniczych i pompach wspomagających wymagane jest zasto-sowanie fabrycznie nowych wszelkich uszczelnień i elementów gumowych - oringów , simeringów, uszczelek gumowych, uszczelnień listwy uszczelnień wałka rozdzielacza, przewodów hydraulicznych, osłon gumowych na drążki kierownicze, łożysk, tulei prowadzących. 4.5 Przekładnie kierownicze do i po regeneracji oddawane są bez drążków kierowniczych i końcówek 4.6. Wymagane jest, aby wykonawca udzielił gwarancji na każdy regenerowany podzespół (przekładnia kie-rownicza, pompa wspomagająca) na okres minimum 12 miesięcy. 5. W zakresie zadania nr 5 i nr 6 Zamawiający wymaga: 5.1. Termin wykonania usługi wraz z dostarczeniem podzespołów po regeneracji do Zamawiającego w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3, zgodny z ofertą najkorzystniejszą, jednak nie później niż do godziny 14:00 szóstego dnia roboczego pod dniu złożenia pisemnego (faksem) lub email zamówienia. 5.2. Oferowane turbosprężarki po regeneracji muszą odpowiadać parametrami turbosprężarkom montowanym fabrycznie w poszczególnych markach pojazdów. Dopuszcza się regenerację turbo sprężarek i kompresorów do klimatyzacji przekazanych do regeneracji przez Zamawiającego. 5.3. Odbiór podzespołów do regeneracji i dostawa zamówionych podzespołów po regeneracji (w tym rów-nież w ramach udzielonej gwarancji) będą odbywały się na koszt wykonawcy z i do magazynu SO KWP w Olsztynie ul. Pstrowskiego 3. 5.4. W regenerowanych turbosprężarkach i kompresorach klimatyzacji wymagane jest zastosowanie fabrycznie nowych wszelkich uszczelnień i elementów gumowych - oringów , simeringów, uszczelek gumowych, łożysk nośnych, łożysk oporowych. 5.5. Regeneracja turbosprężarki w razie potrzeby obejmuje naprawę uszkodzonej zmiennej geometrii VNT i wymianę aktuatora ( gruszki ) w podanej cenie oferty. 5.6. Regeneracja kompresora klimatyzacji w razie potrzeby obejmuje naprawę uszkodzonego sprzęgła elektro-magnetycznego i zaworu regulacyjnego kompresora. 5.7. Wymagane jest, aby wykonawca udzielił gwarancji na każdą regenerowaną turbosprężarkę na okres mini-mum 12 miesięcy. 6.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona utylizacji pozostałych po regeneracji odpadów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwrotu wymontowanych części zamiennych. 7. Wykonawca dokona regeneracji podzespołów samochodowych objętych przedmiotem zamówienia poprzez przywrócenie im pełnej sprawności technicznej, zgodnie z technologią naprawy oraz instrukcją obsługi producenta pojazdów z zachowaniem ich pierwotnych parametrów techniczno-użytkowych. 8. W przypadku ujawnienia w okresie gwarancji wad w wykonanej usłudze lub zamontowanych częściach zamiennych dostarczonych przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązuje się do ich usunięcia w terminie nieprzekraczającym 7 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia reklamacji. Koszt związany z ewentualnym przeholowaniem pojazdu do stacji obsługi poniesie Wykonawca.

II.5) Główny kod CPV: 50116000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
50116300-4
50116100-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184,1618 i 1634), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia (z którego wykonawca może skorzystać) stanowi Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający ustalił wadium na kwotę: 1) w zadaniu Nr 1 – 1 000,00 złotych 2) w zadaniu Nr 2 – 600,00 złotych 3) w zadaniu Nr 3 – 1 100,00 złotych 4) w zadaniu Nr 4 – 360,00 złotych 5) w zadaniu Nr 5 – 1 300,00 złotych 6) w zadaniu Nr 6 – 1 200,00 złotych Łączna kwota wadium dla zadań Nr 1- Nr 6 wynosi 5 560,00 złotych (słownie: pięć tysięcy pięćset sześćdziesiąt złotych).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 50,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania usługi 20,00
Aspekty społeczne 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty możliwa jest w następujących przypadkach i na zasadach w nich określonych: 1) w przypadku gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, 2) zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, 3) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 4) zmiana zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, 5) nastąpiła zmiana obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 6) Wykonawcę zaoferował lub wyraził zgodę na obniżenie ceny za realizację przedmiotu zamówienia, 2. Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy nie stanowią zobowiązania do wyrażenia na nie zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. 3. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany. 4. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-16, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Usługi regeneracji alternatorów samochodowych z dostawą oraz odbiór wymagających regeneracji,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę potrzeb Zamawiającego, usługi regeneracji podzespołów samochodowych-alternatorów. Przedmiot zamówienia obejmuje również w cenie oferty odbiór od Zamawiającego w/w podzespołów samochodowych wymagających regeneracji. Zamawiający dopuszcza zarówno wymianę podzespołów zregenerowanych na wymagające regeneracji, jak również możliwość regenerowania podzespołów odebranych od Zamawiającego, pod warunkiem zachowania terminów realizacji zamówienia, określonych w dniach roboczych dla poszczególnych zadań. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2a do SIWZ- Formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50116100-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania usługi 20,00
Apsekty społeczne 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Usługi regeneracji rozruszników samochodowych z dostawą oraz odbiór wymagających regeneracji.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę potrzeb Zamawiającego, usługi regeneracji podzespołów samochodowych- rozruszników. Przedmiot zamówienia obejmuje również w cenie oferty odbiór od Zamawiającego w/w podzespołów samochodowych wymagających regeneracji. Zamawiający dopuszcza zarówno wymianę podzespołów zregenerowanych na wymagające regeneracji, jak również możliwość regenerowania podzespołów odebranych od Zamawiającego, pod warunkiem zachowania terminów realizacji zamówienia, określonych w dniach roboczych dla poszczególnych zadań. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 2b do SIWZ- Formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50116600-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania usługi 20,00
Apsekty społeczne 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Usługi regeneracji samochodowych przekładni kierowniczych z dostawą oraz odbiór wymagających regeneracji.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę potrzeb Zamawiającego, usługi regeneracji podzespołów samochodowych- przekładni kierowniczych. Przedmiot zamówienia obejmuje również w cenie oferty odbiór od Zamawiającego w/w podzespołów samochodowych wymagających regeneracji. Zamawiający dopuszcza zarówno wymianę podzespołów zregenerowanych na wymagające regeneracji, jak również możliwość regenerowania podzespołów odebranych od Zamawiającego, pod warunkiem zachowania terminów realizacji zamówienia, określonych w dniach roboczych dla poszczególnych zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 c do SIWZ-Formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50116300-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 c do SIWZ-Formularz cenowy.
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania usługi 20,00
Apsekty społeczne 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Usługi regeneracji samochodowych pomp wspomagających z dostawą oraz odbiór wymagających regeneracji.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę potrzeb Zamawiającego, usługi regeneracji podzespołów samochodowych- pomp wspomagających. Przedmiot zamówienia obejmuje również w cenie oferty odbiór od Zamawiającego w/w podzespołów samochodowych wymagających regeneracji. Zamawiający dopuszcza zarówno wymianę podzespołów zregenerowanych na wymagające regeneracji, jak również możliwość regenerowania podzespołów odebranych od Zamawiającego, pod warunkiem zachowania terminów realizacji zamówienia, określonych w dniach roboczych dla poszczególnych zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2d do SIWZ- Formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50116000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania usługi 20,00
Apsekty społeczne 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Usługi regeneracji turbosprężarek samochodowych z dostawą oraz odbiór wymagających regeneracji.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę potrzeb Zamawiającego, usługi regeneracji podzespołów samochodowych- turbosprężarek. Przedmiot zamówienia obejmuje również w cenie oferty odbiór od Zamawiającego w/w podzespołów samochodowych wymagających regeneracji. Zamawiający dopuszcza zarówno wymianę podzespołów zregenerowanych na wymagające regeneracji, jak również możliwość regenerowania podzespołów odebranych od Zamawiającego, pod warunkiem zachowania terminów realizacji zamówienia, określonych w dniach roboczych dla poszczególnych zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 e do SIWZ- Formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50116000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania usługi 20,00
Apsekty społeczne 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Usługi regeneracji kompresorów klimatyzacji z dostawą oraz odbiór wymagających regeneracji.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę potrzeb Zamawiającego, usługi regeneracji podzespołów samochodowych- kompresorów klimatyzacji. Przedmiot zamówienia obejmuje również w cenie oferty odbiór od Zamawiającego w/w podzespołów samochodowych wymagających regeneracji. Zamawiający dopuszcza zarówno wymianę podzespołów zregenerowanych na wymagające regeneracji, jak również możliwość regenerowania podzespołów odebranych od Zamawiającego, pod warunkiem zachowania terminów realizacji zamówienia, określonych w dniach roboczych dla poszczególnych zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 f do SIWZ- Formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50116000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania usługi 20,00
Apsekty społeczne 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy do stałej współpracy przewoźników z plandekami - Żywiec, Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania15-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukujemy do stałej współpracy przewoźników z plandekami. Wyjazdy oraz powroty do magazynów: Żywiec, Tychy, Warka, Elbląg. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI