Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2024 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczytno
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-16
  • ZamawiającyGmina Szczytno
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-08
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00483701
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczytno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743261

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Szczytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 623 25 80

1.5.8.) Numer faksu: 89 623 25 92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugszczytno@ug.szczytno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.szczytno.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4de57176-7e36-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483701

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007003/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowożenie uczniów do szkół – transport dla uczniów bilety miesięczne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/843961

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno.
2. Zaleca się, aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, posiadał konto na platformie zakupowej. Rejestracja oraz logowanie dostępne jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/login. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej i formularza Wyślij wiadomość. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: ugszczytno@ug.szczytno.pl lub kamilasamsel@ug.szczytno.pl.
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza Wyślij wiadomość jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: ugszczytno@ug.szczytno.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Szczytno, ul. Łomżyńska 3, 12-100 Szczytno; tel. (89) 62 32 580, e-mail: ugszczytno@ug.szczytno.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Szczytno jest Pan Kamil Maliszewski, kontakt: e-mail: iodo@ug.szczytno.pl, tel. (89) 62 32 583;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RR.PFZ.271.25.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych (Rudka, Wawrochy, Lipowiec) w 2024 roku

Adresy szkół i przedszkoli oraz godziny początku zajęć lekcyjnych:
1) Szkoła Podstawowa w Rudce, Rudka 10, - godz. 8:00;
2) Szkoła Podstawowa w Wawrochach, Wawrochy 12, - godz. 8:00;
3) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Lipowcu, Lipowiec 48, - godz. 8:20.

Transport osób do szkół lub przedszkoli, liczba osób, maksymalny czas dojazdu ucznia z miejscowości zamieszkania do szkoły (przedszkola) oraz odległość w kilometrach od szkoły (przedszkola) do miejscowości:
1) do Szkoły Podstawowej w Rudce na godz. 7:50 z miejscowości: Czarkowy Grąd (3,3 km) – 8 osób, Małdaniec (5,5 km) – 11 osób, Rudka (Lipnik) (8,00 km) – 8 osób, maksymalny czas dojazdu wynosi 25 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.
2) do Szkoły Podstawowej w Wawrochach na godz. 7:50 z miejscowości: Młyńsko (5,5 km) - 2 osoby, Płozy (3,2 km) – 21 osób, Prusowy Borek (2,2 km) – 10 osób, Kolonia Wawrochy (1,5 km) – 1 osoba, maksymalny czas dojazdu wynosi 20 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.
3) Zespół Szkolno – Przedszkolny w Lipowcu:
- do Szkoły Podstawowej w Lipowcu na godz. 8:10 z miejscowości: Wały (4,6 km) – 12 osób, Płozy
(10,0 km) – 2 osoby, Pużary (3,0 km) – 3 osoby, Piecuchy (8,1 km) – 13 osób, Łuka (5,4 km) – 11 osób, Mały Lipowiec (3,0 km) - 10 osób, Kolonia Lipowiec (2,0 km) – 16 osób, Gawrzyjałki (6,0 km) – 14 osób, maksymalny czas dojazdu wynosi 50 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.
- do Gminnego Przedszkola w Lipowcu z miejscowości: Wały (4,6 km) – 2 osoby, Piecuchy (8,1 km) – 2 osoby, Łuka (5,4 km) – 5 osób, Wawrochy (9,0 km) – 1 osoba, Mały Lipowiec (3,0 km) – 3 osoby, Kolonia Lipowiec (2,0 km) – 2 osoby Gawrzyjałki (6,0 km) – 5 osób maksymalny czas dojazdu wynosi 40 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.

Powrót ze szkoły lub przedszkola:
1) ze Szkoły Podstawowej w Rudce do miejscowości:
Poniedziałek:
o godz. 13:45: Czarkowy Grąd – 4 osoby, Małdaniec – 7 osób, Lipnik – 2 osoby;
o godz. 15:15: Czarkowy Grąd – 4 osoby, Małdaniec – 4 osoby, Lipnik – 6 osób.
Wtorek:
o godz. 13:45: Czarkowy Grąd – 4 osoby, Małdaniec – 7 osób, Lipnik – 2 osoby;
o godz. 15:15: Czarkowy Grąd – 4 osoby, Małdaniec – 4 osoby, Lipnik – 6 osób.
Środa:
o godz. 13:45: Czarkowy Grąd – 4 osoby, Małdaniec – 7 osób, Lipnik – 2 osoby;
o godz. 15:15: Czarkowy Grąd – 4 osoby, Małdaniec – 4 osoby, Lipnik – 6 osób.
Czwartek:
o godz. 13:45: Czarkowy Grąd – 4 osoby, Małdaniec – 7 osób, Lipnik – 2 osoby;
o godz. 15:15: Czarkowy Grąd – 4 osoby, Małdaniec – 4 osoby, Lipnik – 6 osób.
Piątek:
o godz. 13:45: Czarkowy Grąd – 4 osoby, Małdaniec – 7 osób, Lipnik – 2 osoby;
o godz. 15:15: Czarkowy Grąd – 4 osoby, Małdaniec – 4 osoby, Lipnik – 6 osób.

2) ze Szkoły Podstawowej w Wawrochach do miejscowości:
Poniedziałek:
o godz. 13:25: Prusowy Borek – 8 osób, Płozy – 15 osób, Młyńsko – 1 osoba;
o godz. 15:05: Prusowy Borek – 2 osoby, Płozy – 6 osób, Kolonia Wawrochy – 1 osoba, Młyńsko – 1 osoba.
Wtorek:
o godz. 13:25: Prusowy Borek – 8 osób, Płozy – 15 osób, Młyńsko – 2 osoby;
o godz. 15:05: Prusowy Borek – 2 osoby, Płozy – 6 osób, Kolonia Wawrochy – 1 osoba.
Środa:
o godz. 13:25: Prusowy Borek – 8 osób, Płozy – 15 osób, Młyńsko – 2 osoby;
o godz. 15:05: Prusowy Borek – 2 osoby, Płozy – 6 osób, Kolonia Wawrochy – 1 osoba.
Czwartek:
o godz. 13:25: Prusowy Borek – 10 osób, Płozy – 21 osób, Kolonia Wawrochy – 1 osoba, Młyńsko – 2 osoby.
Piątek:
o godz. 12:30: Prusowy Borek – 10 osób, Płozy – 21 osób, Kolonia Wawrochy – 1 osoba, Młyńsko – 2 osoby.
Brak drugiego kursu w czwartki i piątki (sytuacja jednak może ulec zmianie)

3) z Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Lipowcu:
ze Szkoły Podstawowej w Lipowcu do miejscowości:
Poniedziałek:
o godz. 13:00: Kolonia Lipowiec – 8 osób, Łuka – 9 osób, Lipowiec Mały – 9 osób, Pużary – 1 osoba, Gawrzyjałki - 14 osób, Piecuchy – 11 osób; Wały - 7 osób;
o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 6 osób, Łuka – 2 osoby, Lipowiec Mały – 3 osoby, Pużary – 2 osoby, Piecuchy – 2 osoby, Płozy – 2 osoby, Wały 5 osób.
Wtorek:
o godz. 13:00: Kolonia Lipowiec – 7 osób, Łuka – 7 osób, Lipowiec Mały – 4 osoby, Pużary – 1 osoba, Gawrzyjałki - 8 osób, Piecuchy – 6 osób, Wały - 7 osób;
o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 9 osób, Łuka – 4 osoby, Lipowiec Mały – 6 osób, Pużary – 2 osoby, Gawrzyjałki – 6 osób, Piecuchy – 7 osób, Płozy – 2 osoby, Wały 5 osób.
Środa:
o godz. 13:00: Kolonia Lipowiec – 4 osoby, Łuka – 6 osób, Lipowiec Mały – 9 osób, Pużary – 1 osoba, Gawrzyjałki - 8 osób, Piecuchy – 7 osób; Wały - 7 osób;
o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 10 osób, Łuka – 5 osób, Lipowiec Mały – 3 osoby, Pużary – 2 osoby, Gawrzyjałki – 6 osób, Piecuchy – 6 osób, Płozy – 2 osoby, Wały -5 osób.
Czwartek:
o godz. 13:00: Kolonia Lipowiec – 10 osób, Łuka – 7 osób, Lipowiec Mały – 8 osób, Pużary – 1 osoba, Gawrzyjałki - 9 osób, Piecuchy – 8 osób, Wały - 7 osób;
o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 4 osoby, Łuka – 4 osoby, Lipowiec Mały – 4 osoby, Pużary – 2 osoby, Gawrzyjałki – 5 osób, Piecuchy – 5 osób, Płozy – 2 osoby, Wały 5 osób.
Piątek:
o godz. 13:00: Kolonia Lipowiec – 4 osoby, Łuka – 7 osób, Lipowiec Mały – 3 osoby, Pużary – 1 osoba, Gawrzyjałki - 8 osób, Piecuchy – 7 osób, Wały - 4 osoby;
o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 12 osób, Łuka – 4 osoby, Lipowiec Mały – 7 osób, Pużary – 2 osoby, Gawrzyjałki – 6 osób, Piecuchy – 6 osób, Płozy – 2 osoby, Wały - 8 osób.

z Gminnego Przedszkola w Lipowcu z miejscowości:
Poniedziałek:
o godz. 13:00: Lipowiec Mały – 2 osoby, Gawrzyjałki – 4 osoby, Piecuchy – 2 osoby;
o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 2 osoby, Wały– 2 osoby, Łuka – 5 osób, Mały Lipowiec – 1 osoba, Gawrzyjałki – 1 osoba, Wawrochy – 1 osoba.
Wtorek:
o godz. 13:00: Lipowiec Mały – 2 osoby, Gawrzyjałki – 4osoby, Piecuchy – 2 osoby;
o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 2 osoby, Wały– 2 osoby, Łuka – 5 osób, Mały Lipowiec – 1 osoba, Gawrzyjałki – 1 osoba, Wawrochy – 1 osoba.
Środa:
o godz. 13:00: Lipowiec Mały – 2 osoby, Gawrzyjałki – 4osoby, Piecuchy – 2 osoby;
o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 2 osoby, Wały– 2 osoby, Łuka – 5 osób, Mały Lipowiec – 1 osoba, Gawrzyjałki – 1 osoba, Wawrochy – 1 osoba.
Czwartek:
o godz. 13:00: Lipowiec Mały – 2 osoby, Gawrzyjałki – 4osoby, Piecuchy – 2 osoby;
o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 2 osoby, Wały– 2 osoby, Łuka – 5 osób, Mały Lipowiec – 1 osoba, Gawrzyjałki – 1 osoba, Wawrochy – 1 osoba.
Piątek:
o godz. 13:00: Lipowiec Mały – 2 osoby, Gawrzyjałki – 4 osoby, Piecuchy – 2 osoby;
o godz. 14:30: Kolonia Lipowiec – 2 osoby, Wały– 2 osoby, Łuka – 5 osób, Mały Lipowiec – 1 osoba, Gawrzyjałki – 1 osoba, Wawrochy – 1 osoba.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: zaplecze techniczne do obsługi zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych (Olszyny) w 2024 roku

Adresy szkół i przedszkoli oraz godziny początku zajęć lekcyjnych:
1) Szkoła Podstawowa w Olszynach, Olszyny 30, - godz. 8:00

Transport osób do szkół lub przedszkoli, liczba osób, maksymalny czas dojazdu ucznia z miejscowości zamieszkania do szkoły (przedszkola) oraz odległość w kilometrach od szkoły (przedszkola) do miejscowości:
1) Szkoła Podstawowa w Olszynach, Olszyny 30 (na godz. 7:50) z miejscowości: Niedźwiedzie (4,9 km) – 18 osób, Gawrzyjałki (8,8 km) – 10 osób, Jeruty (4,1 km) – 1 osoba, maksymalny czas dojazdu wynosi 30 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.

Powrót z Szkoła Podstawowa w Olszynach do miejscowości:
Poniedziałek:
o godz. 13:30: Niedźwiedzie – 16 osób, Gawrzyjałki – 7 osób;
o godz. 15:10: Niedźwiedzie – 2 osoby, Gawrzyjałki – 3 osoby, Jeruty – 1 osoba.
Wtorek:
o godz. 13:30: Niedźwiedzie – 16 osób, Gawrzyjałki – 7 osób;
o godz. 15:10: Niedźwiedzie – 2 osoby, Gawrzyjałki – 3 osoby, Jeruty – 1 osoba.
Środa:
o godz. 13:30: Niedźwiedzie – 18 osób, Gawrzyjałki – 8 osób;
o godz. 15:10: Gawrzyjałki – 2 osoby, Jeruty – 1 osoba.
Czwartek:
o godz. 13:30: Niedźwiedzie – 16 osób, Gawrzyjałki – 7 osób;
o godz. 15:10: Niedźwiedzie – 2 osoby, Gawrzyjałki – 3 osoby, Jeruty – 1 osoba.
Piątek:
o godz. 13:30: Niedźwiedzie – 18 osób, Gawrzyjałki – 10 osób Jeruty – 1 osoba.

Brak drugiego kursu w piątki (sytuacja jednak może ulec zmianie).

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: zaplecze techniczne do obsługi zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych (Szczytno) w 2024 roku

Adresy szkół oraz godz. początku zajęć lekcyjnych:
1) Szkoła Podstawowa nr 6 w Szczytnie, ul. Bohaterów Września 1939 r. 2, - godz.8:00;
2) Szkoła Podstawowa z Oddz. Integracyjnymi nr 2 w Szczytnie, ul. W. Kętrzyńskiego 6, - godz. 8:00;
3) Sportowa Szkoła Podstawowa nr 4 w Szczytnie, ul. J. Lanca 1, 12-100 Szczytno;
4) Oddział Przedszkolny Gminnego Przedszkola w Nowinach, ul. Łomżyńska 3.
Transport osób do szkół lub przedszkoli, liczba osób, maksymalny czas dojazdu ucznia z miejscowości zamieszkania do szkoły (przedszkola) oraz odległość w kilometrach od szkoły (przedszkola) do miejscowości:

Dowóz osób do:
1) Szkoła Podstawowa nr 6 w Szczytnie, ul. Bohaterów Września 1939 r. 2, (na godz. 7:45) z miejscowości: trasa I: Marksewo (14,3 km) – 3 osoby, Wałpusz (5,3 km) – 2 osoby, Lemany (1,9 km) – 16 osób, Zielonka (5,5 km) – 3 osoby, maksymalny czas dojazdu wynosi 40 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.
2) Szkoła Podstawowa z Oddz. Integracyjnymi nr 2 w Szczytnie, ul. W. Kętrzyńskiego 6, (na godz. 7:50) z miejscowości: trasa I: Marksewo (15,0 km) – 3 osoby, Stare Kiejkuty (10,5 km) – 2 osoby, Zielonka (5,5 km) – 8 osób, Wałpusz (6,0 km) – 1 osoba, Lemany (2,6 km) – 18 osób; trasa II: Dębówko (4,08 km) – 21 osób, Kobyłocha (8,0 km) – 2 osoby, Romany (4,0 km) – 22 osoby, Trelkowo (10,0 km) – 3 osoby, Ulążki (7,00 km) – 2 osoby, trasa III: Janowo (7,3 km) – 6 osób, Sędańsk (9,5 km) – 9 osób, maksymalny czas dojazdu wynosi 40 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.
3) Sportowa Szkoła Podstawowa nr 4 w Szczytnie, ul. J. Lanca 1, z miejscowości: trasa I: Lemany (2,6 km) – 3 osoby, Stare Kiejkuty (10,5 km) – 1 osoba, Marksewo (15,0 km) – 7 osób, maksymalny czas dojazdu wynosi 40 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.
4) Oddział Przedszkolny Gminnego Przedszkola w Nowinach, który znajduje się w Szczytnie, ul. Łomżyńska 3, z miejscowości: trasa I: Marksewo (15,0 km) – 1 osoba, Dębówko (4,08 km) – 3 osoby, Zielonka (5,5 km) – 1 osoba, Sędańsk (9,5 km) – 1 osoba, Lemany (2,6 km) – 1 osoba, Wałpusz (6,0 km) – 1 osoba, maksymalny czas dojazdu wynosi 40 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.

* - trasa – istnieje możliwość zmian w zakresie danej trasy

Powrót ze szkoły lub przedszkola:
1) Szkoła Podstawowa nr 6 w Szczytnie do miejscowości:
Poniedziałek:
o godz. 13:40: Marksewo – 1 osoba, Wałpusz – 1 osoba, Lemany – 10 osób, Zielonka – 2 osoby;
o godz. 16:20: Marksewo – 2 osoby, Wałpusz – 1 osoba, Lemany – 6 osób, Zielonka – 1 osoba.
Wtorek:
o godz. 13:40: Marksewo – 1 osoba, Wałpusz – 1 osoba, Lemany – 10 osób, Zielonka – 2 osoby;
o godz. 16:20: Marksewo – 2 osoby, Wałpusz – 1 osoba, Lemany – 6 osób, Zielonka – 1 osoba.
Środa:
o godz. 13:40: Marksewo – 1 osoba, Wałpusz – 1 osoba, Lemany – 10 osób, Zielonka – 2 osoby;
o godz. 16:20: Marksewo – 2 osoby, Wałpusz – 1 osoba, Lemany – 6 osób, Zielonka – 1 osoba.
Czwartek:
o godz. 13:40: Marksewo – 1 osoba, Wałpusz – 1 osoba, Lemany – 10 osób, Zielonka – 2 osoby;
o godz. 16:20: Marksewo – 2 osoby, Wałpusz – 1 osoba, Lemany – 6 osób, Zielonka – 1 osoba.
Piątek:
o godz. 13:40: Marksewo – 1 osoba, Wałpusz – 1 osoba, Lemany – 10 osób, Zielonka – 2 osoby;
o godz. 16:20: Marksewo – 2 osoby, Wałpusz – 1 osoba, Lemany – 6 osób, Zielonka – 1 osoba.

2) ze Szkoły Podstawowej z Oddz. Integracyjnymi nr 2 w Szczytnie do miejscowości:
Poniedziałek:
o godz. 13:45: Lemany – 6 osób, Zielonka – 4 osoby, Stare Kiejkuty – 1 osoba, Marksewo – 2 osoby, Dębówko – 20 osób, Kobyłocha – 2 osoby, Ulążki – 1 osoba, Trelkowo – 2 osoby, Romany - 20 osób, Janowo – 4 osoby, Sędańsk – 5 osób;
o godz. 16:15: Lemany – 12 osób, Zielonka – 4 osoby, Wałpusz – 1 osoba, Stare Kiejkuty – 1 osoba, Marksewo – 1 osoba, Dębówko – 1 osoba, Ulążki – 1 osoba, Trelkowo – 1 osoba, Romany 2 - osoby, Janowo – 2 osoby, Sędańsk – 4 osoby.
Wtorek:
o godz. 13:45: Lemany – 4 osoby, Zielonka – 3 osoby, Stare Kiejkuty – 1 osoba, Dębówko – 20 osób, Kobyłocha – 1 osoba, Ulążki – 1 osoba, Trelkowo – 2 osoby, Romany - 20 osób, Janowo – 4 osoby, Sędańsk – 4 osoby;
o godz. 16:15: Lemany – 14 osób, Zielonka – 5 osób, Wałpusz – 1 osoba, Stare Kiejkuty – 1 osoba, Marksewo – 3 osoby, Dębówko – 1 osoba, Kobyłocha – 1 osoba, Ulążki – 1 osoba, Trelkowo – 1 osoba, Romany - 2 osoby, Janowo – 2 osoby, Sędańsk – 5 osób.
Środa:
o godz. 13:45: Lemany – 6 osób, Zielonka – 4 osoby, Marksewo – 1 osoba, Dębówko – 10 osób, Kobyłocha – 2 osoby, Ulążki – 1 osoba, Trelkowo – 2 osoby, Romany - 16 osób, Janowo – 6 osób, Sędańsk – 4 osoby;
o godz. 16:15: Lemany – 12 osób, Zielonka – 4 osoby, Wałpusz – 1 osoba, Stare Kiejkuty – 2 osoby, Marksewo – 2 osoby, Dębówko – 11 osób, Ulążki – 1 osoba, Trelkowo – 1 osoba, Romany - 6 osób, Sędańsk – 5 osób.
Czwartek:
o godz. 13:45: Lemany – 9 osób, Zielonka – 5 osób, Stare Kiejkuty – 2 osoby, Marksewo – 1 osoba, Dębówko – 10 osób, Kobyłocha – 2 osoby, Ulążki – 1 osoba, Trelkowo – 2 osoby, Romany - 15 osób, Janowo – 6 osób, Sędańsk – 7 osób;
o godz. 16:15: Lemany – 9 osób, Zielonka – 3 osoby, Wałpusz – 1 osoba, Marksewo – 2 osoby, Dębówko – 11 osób, Ulążki – 1 osoba, Trelkowo – 1 osoba, Romany - 7 osób, Sędańsk – 2 osoby.
Piątek:
o godz. 13:45: Lemany – 7 osób, Zielonka – 6 osób, Wałpusz – 1 osoba, Stare Kiejkuty – 1 osoba, Marksewo – 1 osoba, Dębówko – 10 osób, Kobyłocha – 2 osoby, Ulążki – 1 osoba, Trelkowo – 2 osoby, Romany - 20 osób, Janowo –6 osób, Sędańsk – 7 osób;
o godz. 16:15: Lemany – 11 osób, Zielonka – 2 osoby, Stare Kiejkuty – 1 osoba, Marksewo – 2 osoby, Dębówko – 11 osób, Ulążki – 1 osoba, Trelkowo – 1 osoba, Romany - 2 osoby, Sędańsk – 2 osoby.
3) ze Sportowej Szkoły Podstawowej nr 4 w Szczytnie do miejscowości:
Poniedziałek:
o godz. 13:35: Lemany – 1 osoba, Marksewo – 3 osoby;
o godz. 16:25: Stare Kiejkuty – 1 osoba, Marksewo – 4 osoby, Lemany – 2 osoby.
Wtorek:
o godz. 13:35: Stare Kiejkuty – 1 osoba, Lemany – 1 osoba, Marksewo – 3 osoby;
o godz. 16:25: Marksewo – 4 osoby, Lemany – 2 osoby.
Środa:
o godz. 13:35: Stare Kiejkuty – 1 osoba, Lemany – 1 osoba, Marksewo – 3 osoby;
o godz. 16:25: Marksewo – 4 osoby, Lemany – 2 osoby.
Czwartek:
o godz. 13:35: Lemany – 1 osoba, Marksewo – 3 osoby;
o godz. 16:25: Stare Kiejkuty – 1 osoba, Marksewo – 4 osoby, Lemany – 2 osoby.
Piątek:
o godz. 13:35: Lemany – 1 osoba, Marksewo – 3 osoby;
o godz. 16:25: Stare Kiejkuty – 1 osoba, Marksewo – 4 osoby, Lemany – 2 osoby.

4) Oddział Przedszkolny Gminnego Przedszkola w Nowinach, który znajduje się w Szczytnie, ul. Łomżyńska 3, do miejscowości: Marksewo – 1 osoba, Dębówko – 3 osoby, Zielonka – 1 osoba, Sędańsk – 1 osoba, Lemany – 1 osoba, Wałpusz – 1 osoba.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: zaplecze techniczne do obsługi zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV - Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych (Szymany, Nowiny) w 2024 roku

Adresy szkół i przedszkoli oraz godz. początku zajęć lekcyjnych:
1) Szkoła Podstawowa w Szymanach, Szymany 21, - godz.8:00;
2) Gminne Przedszkole w Nowinach, Nowiny 31.

Transport osób do szkół lub przedszkoli, liczba osób, maksymalny czas dojazdu ucznia z miejscowości zamieszkania do szkoły (przedszkola) oraz odległość w kilometrach od szkoły (przedszkola) do miejscowości:

1) do Szkoły Podstawowej w Szymanach na godz. 7:55 z miejscowości: Siódmak (5,3 km) –10 osób, Wólka Szczycieńska (5,3 km) – 2 osoby, Sasek Mały (10,5 km) – 2 osoby, Sasek Wielki (9,2 km) – 9 osób, Szymanki (2,6 km) – 16 osób, Nowiny (2,5 km) – 20 osób, maksymalny czas dojazdu wynosi 35 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.
2) do Gminnego Przedszkola w Nowinach na godz. 7:30 z miejscowości: Siódmak (3,3 km) – 2 osoby, Sasek Wielki (7,3 km) – 2 osoby, Sasek Mały (10,5 km) – 1 osoba, Szymanki (4,9 km) – 1 osoba, Szymany (2,5 km) – 9 osób, maksymalny czas dojazdu wynosi 35 minut licząc od miejscowości położonej najdalej od szkoły.

Powrót ze szkoły lub przedszkola:
1) Szkoła Podstawowa w Szymanach do miejscowości:
Poniedziałek:
o godz. 12:40: Nowiny – 11 osób, Sasek Wielki – 4 osoby, Szymanki – 8 osób, Siódmak – 6 osób, Wólka Szczycieńska – 1 osoba;
o godz. 15:20: Nowiny – 9 osób, Sasek Mały – 2 osoby, Szymanki – 8 osób, Siódmak – 4 osoby, Wólka Szczycieńska – 1 osoba, Sasek Wielki – 5 osób.
Wtorek:
o godz. 12:40: Nowiny – 9 osób, Sasek Wielki – 2 osoby, Szymanki – 5 osób, Siódmak – 5 osób, Wólka Szczycieńska – 1 osoba;
o godz. 15:20: Nowiny – 11 osób, Sasek Mały – 2 osoby, Szymanki – 11 osób, Siódmak – 5 osób, Wólka Szczycieńska – 1 osoba, Sasek Wielki – 7 osób.
Środa:
o godz. 12:40: Szymanki – 14 osób, Siódmak – 8 osób, Sasek Wielki – 8 osób, Sasek Mały – 1 osoba, Nowiny – 15 osób, Wólka Szczycieńska – 2 osoby;
o godz. 14:30: Szymanki – 2 osoby, Siódmak – 2 osoby, Sasek Wielki – 1 osoba, Sasek Mały – 1 osoba, Nowiny – 5 osób.
Czwartek:
o godz. 12:40: Szymanki – 7 osób, Siódmak – 5 osób, Sasek Wielki – 4 osoby, Nowiny – 12 osób, Wólka Szczycieńska – 1 osoba;
o godz. 14:30: Szymanki – 9 osób, Siódmak –5 osób, Sasek Wielki –5 osób, Sasek Mały – 2 osoby, Nowiny – 8 osób, Wólka Szczycieńska – 1 osoba.
Piątek:
o godz. 12:40: Szymanki – 7 osób, Siódmak – 5 osób, Sasek Wielki – 4 osoby, Nowiny – 12 osób, Wólka Szczycieńska – 1 osoba;
o godz. 14:30: Szymanki – 9 osób, Siódmak –5 osób, Sasek Wielki –5 osób, Sasek Mały – 2 osoby, Nowiny – 8 osób, Wólka Szczycieńska – 1 osoba.

2) Gminne Przedszkole w Nowinach do miejscowości:
Poniedziałek:
o godz. 12:30: Szymany – 3 osoby, Szymanki – 1 osoba;
o godz. 15:10: Sasek Mały – 1 osoba, Sasek Wielki – 2 osoby, Siódmak – 2 osoby, Szymany – 6 osób.
Wtorek:
o godz. 12:30: Szymany – 3 osoby, Szymanki – 1 osoba;
o godz. 15:10: Sasek Mały – 1 osoba, Sasek Wielki – 2 osoby, Siódmak – 2 osoby, Szymany – 6 osób.
Środa:
o godz. 12:30: Szymany – 3 osoby, Szymanki – 1 osoba;
o godz. 15:10: Sasek Mały – 1 osoba, Sasek Wielki – 2 osoby, Siódmak – 2 osoby, Szymany – 6 osób.
Czwartek:
o godz. 12:30: Szymany – 3 osoby, Szymanki – 1 osoba;
o godz. 15:10: Sasek Mały – 1 osoba, Sasek Wielki – 2 osoby, Siódmak – 2 osoby, Szymany – 6 osób.
Piątek:
o godz. 12:30: Szymany – 3 osoby, Szymanki – 1 osoba;
o godz. 15:10: Sasek Mały – 1 osoba, Sasek Wielki – 2 osoby, Siódmak – 2 osoby, Szymany – 6 osób.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: zaplecze techniczne do obsługi zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy pzp w zakresie dotyczącym:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia minimalnych wymogów w przedmiotowym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.), ważną przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.

3) zdolności technicznej i zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:

a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na wykonywaniu regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym o wartości usługi co najmniej 80 000,00 zł brutto;

b) w zakresie narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada minimalne zaplecze techniczne w przypadku:
części I – 3 autobusy,
części II – 1 autobus,
części III – 4 autobusy,
części IV- 2 autobusy.
Zamawiający dopuszcza możliwość transportu busami, z zachowaniem maksymalnego czasu dojazdu.

4) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedłoży dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.),
2) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wzór wykazu - załącznik nr 6 do SWZ);
3) wykaz narzędzi – wykaz środków transportu- wzór wykazu - załącznik nr 7 do SWZ;
4) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
Część I – 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100)
Część II – 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100)
Część III – 3 300,00 zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych 00/100)
Część IV – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do oferty załączają:
1) pełnomocnictwo do reprezentowania albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego;
2) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00483522/01 z dnia 2023-11-08
2023-11-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 5 do SWZ;
3) oświadczenie wstępne- załączniki nr 2 i 3 do SWZ - składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak
podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania został określony w projektowanych postanowieniach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-16 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_szczytno/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-16 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów Ustawy pzp, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX Ustawy pzp.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę najem długoterminowy samochodu osobowego typu suv/crossover
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę najem długoterminowy samochodu osobowego typu suv/crossover. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI