„Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do publicznej Szkoły Podstawowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do publicznej Szkoły Podstawowej w Białołęce na terenie Gminy Pęcław w roku szkolnym 2022/2023”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałołęka
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-07-14
  • ZamawiającySZKOŁA PODSTAWOWA W BIAŁOŁĘCE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00240563
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do
publicznej Szkoły Podstawowej w Białołęce na terenie Gminy Pęcław
w roku szkolnym 2022/2023”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA W BIAŁOŁĘCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000580865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 20

1.5.2.) Miejscowość: Białołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-221

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76/8317169

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sp@peclaw.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spbialoleka.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do
publicznej Szkoły Podstawowej w Białołęce na terenie Gminy Pęcław
w roku szkolnym 2022/2023”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df57a7c7-fcfa-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00240410/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do publicznej Szkoły Podstawowej w Białołęce na terenie Gminy Pęcław w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz za pomocą ePUAP:
/Szkoła podstawowa w Białołęce/Domyślna oraz email wskazany w nin. Rozdz.
2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4.Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:sekretariat.sp@peclaw.eu.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: sekretariat.sp@peclaw.eu . Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).


6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem: https://portal.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
7. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Portalu, określone w Regulaminie Portalu oraz zobowiązuje się, korzystając z Portalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy, do złożenia
i wycofania oferty oraz do komunikacji, wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa w Białołęce,
Białołęka 20, 67-221 Białołęka.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Alicja Grzesińska-Świętek, adres e-mail: iodags@iodags.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr CUW – 340.01.2022 pn.: „Zakup biletów miesięcznych umożliwiających dojazd uczniów środkami komunikacji publicznej do szkoły na terenie Gminy Pęcław w roku szkolnym 2022/2023”.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO
Jednocześnie informuję się, że na Panu/Pani spoczywa obowiązek wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z realizacją obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z rozporządzenia RODO, w

szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Pan/Pani bezpośrednio pozyska. Ponadto spoczywające na Pani/Panu obowiązki dotyczą także obowiązków informacyjnych wynikających z art.14 rozporządzenia RODO względem osób fizycznych, których dane zostają przekazane Zamawiającemu i których dane pośrednio Pani/ Pan pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP.B-ka – 340.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do publicznej Szkoły Podstawowej w Białołęce na terenie Gminy Pęcław
w roku szkolnym 2022/2023.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkoły podstawowej i dzieci
z oddziałów przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Pęcław w roku szkolnym 2022/2023 w ramach przewozów regularnych.
1) dowóz uczniów w dniach nauki szkolnej na zajęcia do szkoły podstawowej, oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Białołęce – z miejscowości na terenie Gminy Pęcław do siedziby placówki oświatowej, zgodnie z planem dowozów, załącznik nr 2a do umowy:

a) Szkoła Podstawowa w Białołęce, Białołęka 20, 67-221 Białołęka
Dowóz uczniów kl. I-VIII oraz dzieci 3,4,5 i 6 – letnich z miejscowości Borków (ok. 1 uczeń), Droglowice (ok. 6 uczniów), Golkowice (ok. 2 uczniów), Kaczyce (ok. 2 uczniów), Kotowice (ok. 6 uczniów), Leszkowice (ok. 12 uczniów), Mileszyn (ok. 6 uczniów), Piersna (ok. 10 uczniów), Turów (ok. 9 uczniów), Wierzchownia (ok. 8 uczniów), Wietszyce (ok. 17 uczniów), Wojszyn (ok. 5 uczniów) na zajęcia na godz. 7:40 i odwóz uczniów po zajęciach szkolnych z siedziby Szkoły Podstawowej w Białołęce – ok. godziny 15:55 szczegółowo ustalonej z dyrektorem Szkoły Podstawowej w Białołęce wg planu zajęć dydaktycznych.
Prognozowana liczba uczniów objęta zamówieniem wynosi 84.
2) Odwóz uczniów w dniach nauki szkolnej po zajęciach z placówki oświatowej, wskazanej w pkt. 1), do miejscowości zamieszkania uczniów na terenie Gminy Pęcław zgodnie planem odwozów, załącznik nr 2 do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby przewożonych dzieci na mniejszą od podanej
w zestawieniach o 20% .
Dopuszcza się możliwość przedstawienia przez Wykonawcę – wybranego w przetargu, w porozumieniu z Zamawiającym innych rozwiązań tras, które mogą być bardziej racjonalne i efektywne, przy uwzględnieniu godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć oraz w oparciu o ceny podane w ofercie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

11. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług tj. dowozu uczniów do szkoły na terenie Gminy Pęcław w roku szkolnym 2022/2023 o wartości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie udzielone zostanie i realizowane będzie w standardzie i na warunkach określonych dla zamówienia podstawowego.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
a) Cena A(x)– 60%
b) Czas podstawienia autobusu zastępczego w przypadku awarii (Bx) - 40%
Kryteria i ich wartość w ocenie: 1% = 1 pkt (od każdego członka komisji),
Cena Ad a) –A(x)
a. przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100 otrzyma cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na wykonanie zadania objętego przetargiem,
b. ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:





gdzie:


A(x) 

Cmin 100
C(x)

A(x) – liczba punktów przyznana ofercie „x” za kryterium ceny,
C min – cena najniższa wśród cen zawartych w ofertach na zadania objęte przetargiem,
C(x) – cena zawarta w ofercie „x”.
Wartość podstawiana do wzoru punktacyjnego to wartość brutto zadania w okresie trwania umowy, określona przez Wykonawcę w Załączniku nr 1 do SWZ na podstawie wyliczenia zawartego w Załączniku nr 1a do SWZ.
Ad. b) Czas podstawienia autobusu zastępczego w przypadku awarii B(x) – przyjmuje się, że pojazd przeznaczony do transportu uczniów otrzyma w przypadku wskazania czasu podstawienia autobusu zastępczego:
 100 pkt – podstawienie autobusu zastępczego w przypadku awarii w czasie do 15 minut włącznie
od wystąpienia awarii,
 80 pkt – podstawienie autobusu zastępczego w przypadku awarii w czasie od 15 minut do 30 minut włącznie od wystąpienia awarii,
 50 pkt – podstawienie autobusu zastępczego w przypadku awarii w czasie powyżej 30 minut włącznie
od wystąpienia awarii


a. przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100 otrzyma oferta, która będzie posiadać największą łączną liczbę punktów za czas podstawienia autobusu zastępczego w przypadku awarii,
b. pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do największej ilości punktów, punktowane będą w oparciu o następujący wzór:



gdzie:

B(x) 

I (x) 100
I


B(x) - łączna liczba punktów przyznana ofercie „x” za kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego
w przypadku awarii”
I(x) - ilość uzyskanych punktów w ofercie x.
I - największa lizcba uzyskanych punktów w ofercie „x”

Łączna punktacja C wyliczana będzie ze wzoru:
C = A(x) x 60% + B(x) x 40%

2. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny ofert.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę ̨w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie

Wykonawcę,

którego oferta otrzymała najwyższą ocenę,

do wyrażenia, w wyznaczonym

przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą ̨przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: b) Czas podstawienia autobusu zastępczego w przypadku awarii (Bx)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.





2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeśli dysponuje ważną licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub obowiązującym zezwoleniem na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest:
- UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż: 300 000,00 zł. (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100),
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie zdolności zawodowej, Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 1 (jedną) usługę o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto, polegającą na transporcie osób oraz , że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ
b) w zakresie zdolności technicznej, Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować minimum 3 sprawnymi pojazdami – autobusami/busami zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.

2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z tym podmiotem stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,
Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów wyłącznie, gdy podmioty te zrealizują usługi w ramach niniejszego zamówienia, do realizacji których zdolności te są wymagane.
4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje warunków w tym zakresie.





2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeśli dysponuje ważną licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub obowiązującym zezwoleniem na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późn. zm.)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest:
- UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczeniową nie mniejszą niż: 300 000,00 zł. (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100),
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie zdolności zawodowej, Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 1 (jedną) usługę o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto, polegającą na transporcie osób oraz , że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ
b) w zakresie zdolności technicznej, Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować minimum 3 sprawnymi pojazdami – autobusami/busami zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1) Oświadczenia Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, uwzględniające przesłanki wykluczenia na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby uwzględniające przesłanki wykluczenia na podstawie art. 125 ust. 1 w związku z ust 5 ustawy Pzp zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów udostępniających zasoby, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy);
3) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy)
wg załącznika nr 5 do SWZ.
4) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa Pełnomocnik
5) Pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ww. ust 1 pkt 1, stanowią dowód potwierdzający, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

5. Do oferty sporządzonej na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz
załącznik 1 a SWZ , należy załączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ, stwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2) zobowiązanie lub inne dokumenty w formie pisemnej, potwierdzające oddanie zasobów podmiotów trzecich do dyspozycji Wykonawcy, sformułowane w sposób pozwalający Zamawiającemu określić realność udostępnienia zasobów, w szczególności np. określające rodzaj i zakres zasobów udostępnianych, sposób ich udostępnienia, czasookres itp. – gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 7 do SWZ - jeżeli dotyczy
3) oświadczenie wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienie – zgodnie z załącznikiem
nr 5 do SWZ
4) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa Pełnomocnik
5) Pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowy opis w SWZ w XV Opis sposobu przygotowania ofert pkt od 6 do 15

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 3. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-14 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę minikoparki gąsiennicowej- Karpacz
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę minikoparki gąsiennicowej. Proszę o przesłanie oferty cenowej. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI