Wykonywanie usługi dowożenia i odwożenia uczniów z terenu gminy Andrespol do placówek...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonywanie usługi dowożenia i odwożenia uczniów z terenu gminy Andrespol do placówek oświatowych w okresie od dnia 03.09.2018 roku do dnia 21.06.2019 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoAndrespol
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-08-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Andrespol
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-02
  • Numer ogłoszenia598074-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 598074-N-2018 z dnia 2018-08-02 r.

Gmina Andrespol: Wykonywanie usługi dowożenia i odwożenia uczniów z terenu gminy Andrespol do placówek oświatowych w okresie od dnia 03.09.2018 roku do dnia 21.06.2019 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrespol, krajowy numer identyfikacyjny 47205774400000, ul. ul. Rokicińska  126 , 95020   Andrespol, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 422 132 440, e-mail ug@andrespol.pl, faks 422 132 434.
Adres strony internetowej (URL): www.andrespol.bip.cc
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.andrespol.bip.cc

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.andrespol.bip.cc

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego. Ofertę można złożyć osobiście, przez posłańca lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 z późn. zm.). Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu złożenia oferty ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką kurierską lub pocztową.
Adres:
Urząd Gminy w Andrespolu, 95 – 020 Andrespol ul. Rokicińska 126, Sekretariat Urzędu Gminy (I piętro)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi dowożenia i odwożenia uczniów z terenu gminy Andrespol do placówek oświatowych w okresie od dnia 03.09.2018 roku do dnia 21.06.2019 roku
Numer referencyjny: ZP.271.4464.34.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub dwóch części. 3. Część nr 1 – Dowożenie uczniów z terenu gminy Andrespol do oddziałów gimnazjalnych w Liceum Ogólnokształcącym w Wiśniowej Górze w okresie od dnia 03.09.2018 roku do dnia 21.06.2019 roku 3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych polegających na dowożeniu i odwożeniu uczniów do i z oddziałów gimnazjalnych w Liceum Ogólnokształcącym w Wiśniowej Górze, ul Tuszyńska 32 wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi w czasie przewozów. 3.2. Dowożenie uczniów do szkoły odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych, dni świątecznych i innych dodatkowo dni wolnych od nauki szkolnej w terminie od dnia 03.09.2018 roku do dnia 21.06.2019 roku. 3.3. Zakres zamówienia obejmuje trasę: 3.3.1. Bedoń Przykościelny - Janówka – Justynów – Wiśniowa Góra – szacunkowa odległość 12,5 km, 3.3.2. Wiśniowa Góra – Justynów – Janówka – Bedoń Przykościelny - szacunkowa odległość 12,5km, 3.4. Przewidywana maksymalna liczba przewożonych dzieci – 49 osób. 3.5. Miejsca zbiórki uczniów: - Bedoń Przykościelny – ul. Brzezińska (przy torach PKP); - Bedoń Przykościelny – ul. Magdalenki przy ul. Ogrodowej (przy sklepie); - Bedoń Przykościelny – ul. Główna przy ul. Ogrodowej (przystanek autobusowy); - Janówka – zbieg ulicy Głównej z Jordanowem (przystanek autobusowy); - Janówka – ul. Główna przy ul. Myśliwskiej (przy sklepie); - Justynów – ul. Główna przy ul. Granicznej (przystanek autobusowy); - Justynów – ul. Łódzka przy ul. Górnej (przystanek autobusowy); - Justynów – ul. Łódzka przy ul. Nowej (przystanek autobusowy); - oddziały gimnazjalne w Liceum Ogólnokształcącym w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 32. 3.6. Godziny przyjazdów i odjazdów: 3.6.1. godzina przyjazdu do szkoły: - poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 8.05 3.6.2. godziny odjazdu ze szkoły: - poniedziałek, środa, piątek: 15.05 - wtorek, czwartek: 15.05 i 16.00 PONIEDZIAŁEK: Przyjazd – 8.05 – 49 uczniów -1 przewóz Powrót – 15.05 – 49 uczniów - 1 przewóz WTOREK: Przyjazd – 8.05 – 49 uczniów - 1 przewóz Powrót – 15.05 – 30 uczniów - 1 przewóz 16.00- 19 uczniów - 1 przewóz ŚRODA: Przyjazd – 8.05 – 49 uczniów - 1 przewóz Powrót – 15.05 - 49 uczniów - 1 przewóz CZWARTEK: Przyjazd –8.05 – 49 uczniów - 1 przewóz Powrót – 15.05 – 30 uczniów - 1 przewóz 16.00 – 19 uczniów - 1 przewóz PIĄTEK: Przyjazd – 8.05 – 49 uczniów - 1 przewóz Powrót – 15.05 – 49 uczniów - 1 przewóz 3.7. Łączna maksymalna szacunkowa ilość przewozów objętych zamówieniem w okresie od 03.09.2018r. do 21.06.2019r. wynosi 440 przewozów. 3.8. Przyjęta szacunkowa ilości dni nauki szkolnej w okresie od 03.09.2017r. do 21.06.2018r. wynosi 184 dni. 3.9. Łączna ilość przewozów podana przez Zamawiającego jest wielkością szacunkową określoną dla zapewnienia przewozu i miejsc siedzących dla wszystkich przewożonych uczniów w określonych godzinach każdego dnia nauki. W trakcie trwania umowy liczba faktycznie wykonanych przewozów w poszczególnych dniach może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowej weryfikacji ilości wykonanych przewozów. 3.10. Łączna liczba uczniów objętych dowozem jest liczbą aktualną na dzień ogłaszania przetargu i może ulec zmianie w okresie trwania umowy. 3.11. Zamówienie nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy. 4. Część nr 2 – Dowożenie uczniów z terenu gminy Andrespol do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 128 w Łodzi (ul. Niciarniana 2a i ul. Nowogrodzka 6/14), Zespołu Szkół Specjalnych Nr 2 w Łodzi, ul. Karolewska 30/34 oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Koluszkach w okresie od dnia 03.09.2018 roku do dnia 21.06.2019 roku. 4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych polegających na: 4.1.1. Dowożeniu i odwożeniu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Andrespol do i ze Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 128 w Łodzi (ul. Niciarniana 2a i ul. Nowogrodzka 6/14), Zespołu Szkół Specjalnych Nr 2 w Łodzi, ul. Karolewska 30/34, wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi w czasie przewozów. 4.1.2. Dowożeniu i odwożeniu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Andrespol do i ze Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Koluszkach ul. Budowlanych 8, wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi w czasie przewozów. 4.2. Dowożenie uczniów do szkół odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych, dni świątecznych i innych dodatkowo dni wolnych od nauki szkolnej w terminie od dnia 03.09.2018 roku do dnia 21.06.2019 roku. 4.3. Dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Andrespol do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 128 w Łodzi (ul. Niciarniana 2a i ul. Nowogrodzka 6/14), Zespołu Szkół Specjalnych Nr 2 w Łodzi, ul. Karolewska 30/34: 4.3.1. Trasa przewozu: 4.3.1.1. Wiśniowa Góra (ul. Tuszyńska/ul. Oficerska) – Andrespol (ul. Rokicińska/ul. Tuszyńska) - Justynów (ul. Łódzka/ul. Główna) – Łódź ul. Niciarniana 2a – Łódź, ul. Nowogrodzka 6/14 – Łódź, ul. Karolewska 30/34 - szacunkowa odległość 36 km, 4.3.1.2. Łódź, ul. Karolewska 30/34 – Łódź, ul. Nowogrodzka 6/14 - Łódź, ul. Niciarniana 2a - Andrespol (ul. Rokicińska/ul. Tuszyńska) - Justynów (ul. Łódzka/ul. Główna) - Wiśniowa Góra (ul. Tuszyńska/ul. Oficerska) - szacunkowa odległość 36 km, 4.3.2. Przewidywana maksymalna liczba przewożonych dzieci – 7 osób. 4.3.3. Dokładne miejsce zbiórki uczniów do uzgodnienia z rodzicami dziecka (miejscowości Andrespol, Justynów, Wiśniowa Góra). 4.3.4. Godziny przyjazdów i odjazdów: 4.3.4.1. Godzina przyjazdu do szkoły: Łódź, ul. Niciarniana 2a i ul. Nowogrodzka 6/14 – 8.00 Łódź, ul. Karolewska 30/34 – 8.30 – 1 przewóz 4.3.4.2. Godzina odjazdu ze szkoły: Łódź, ul. Karolewska 30/34 –15.00 Łódź, ul. Niciarniana 2a i ul. Nowogrodzka 6/14 – 1530 – 1 przewóz 4.3.5. Łączna maksymalna szacunkowa ilość przewozów objętych zamówieniem w okresie od 03.09.2018r. do 21.06.2019r. wynosi 368 przewozów. 4.4. Dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Andrespol do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Koluszkach ul. Budowlanych 8 obejmuje trasę: 4.4.1. Trasa przewozu: 4.4.1.1.Wiśniowa Góra (ul. Tuszyńska/ul. Oficerska) - Andrespol (ul. Rokicińska/ul. Tuszyńska) – Janówka (ul. Główna/Jordanówek) - Koluszki SOSW (ul. Budowlanych 8) – szacunkowa odległość – 21 km, 4.4.1.2. Koluszki SOSW (ul. Budowlanych 8) – Janówka (ul. Główna/Jordanówek) – Andrespol (ul. Rokicińska/ul. Tuszyńska) – Wiśniowa Góra (ul. Tuszyńska/ul. Oficerska) – szacunkowa odległość – 21 km, 4.4.2. Przewidywana maksymalna liczba przewożonych dzieci – 6 osób. 4.4.3. Dokładne miejsce zbiórki uczniów do uzgodnienia z rodzicami dziecka (miejscowość Andrespol, Wiśniowa Góra, Janówka). 4.4.4. Godziny przyjazdów i odjazdów: 4.4.4.1. godzina przyjazdu do szkoły - 8.00 - 1 przewóz 4.4.4.2. godzina odjazdu ze szkoły: 14.20 – 1 przewóz 4.4.5. Łączna maksymalna szacunkowa ilość przewozów objętych zamówieniem w okresie od 03.09.2018r. do 21.06.2019r. wynosi 368 przewozów. 4.5. Przyjęta szacunkowa ilości dni nauki szkolnej w okresie od 03.09.2017r. do 21.06.2018r. wynosi 184 dni. 4.6. Łączna ilość przewozów podana przez Zamawiającego jest wielkością szacunkową określoną dla zapewnienia przewozu i miejsc siedzących dla wszystkich przewożonych uczniów w określonych godzinach każdego dnia nauki. W trakcie trwania umowy liczba faktycznie wykonanych przewozów w poszczególnych dniach może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowej weryfikacji ilości wykonanych przewozów. 4.7. Łączna liczba uczniów objętych dowozem jest liczbą aktualną na dzień ogłaszania przetargu i może ulec zmianie w okresie trwania umowy. 4.8. Zamówienie nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy. 4.9. Zamawiający wymaga, aby dowóz dzieci niepełnosprawnych do SOSW w Koluszkach, ul. Budowlanych 8 oraz do SPS Nr 28 w Łodzi (ul. Niciarniana 2a i ul. Nowogrodzka 6/14) i ZSS Nr 2 w Łodzi, ul. Karolewska 30/34 odbywał się dwoma oddzielnymi kursami. 5. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 5.1. Zapewnienie miejsc siedzących dla każdego przewożonego dziecka. 5.2. Zapewnienie opieki nad przewożonymi dziećmi, poprzez zatrudnienie w tym celu osób przeszkolonych w zakresie bhp i w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej (opiekunem dzieci nie może być kierowca), które będą odpowiedzialne za bezpieczeństwo w trakcie wsiadania, wysiadania i przejazdu dzieci i uczniów autobusem, zapinanie pasów bezpieczeństwa oraz w razie potrzeby zapewnienie bezpieczeństwa podczas przechodzenia przez jezdnię. 5.3. Zapewnienie odpowiednich warunków bhp w czasie przewozów dzieci. 5.4. Przestrzeganie ustalonego rozkładu jazdy (rozkład kursów autobusów dopasowany do planu zajęć placówek oświatowych Wykonawca ustali ostatecznie w porozumieniu z dyrektorami poszczególnych placówek). 5.5. Zamawiający wymaga, aby pojazdy, którymi świadczona będzie usługa przewozu uczniów były w pełni sprawne technicznie, dopuszczone do ruchu według przepisów o ustawy prawo o ruchu drogowym i oznakowane stosownie do charakteru świadczonych usług. Stan techniczny autobusów, którymi Wykonawca będzie świadczył usługę musi zostać potwierdzony odpowiednimi dokumentami przeglądów technicznych. Każdy z pojazdów musi posiadać ważne ubezpieczenie OC i NNW. 5.6. W przypadku awarii pojazdu, którym dowożone będą dzieci, Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia pojazdu zastępczego w czasie określonym w ofercie Wykonawcy. W razie zaistniałej sytuacji Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów. 5.7. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy – ważnych zaświadczeń o odbytym szkoleniu z zakresu bhp oraz pierwszej pomocy przedmedycznej osób pełniących funkcje opiekunów przewożonych dzieci oraz ważnych ubezpieczeń OC i NNW pojazdów, którymi wykonywana będzie usługa. 6. UWAGA. Zamawiający w odniesieniu do każdej Części zamówienia wymaga - zgodnie z art. 29 ust. 3a PZP - aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. 6.1. Szczegółowe wymagania oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - zostały określone w: Załączniku nr 10 do SIWZ – Wzór umowy dla Części nr 1, Załączniku nr 11 do SIWZ – Wzór umowy dla Części nr 2. 6.2. Realizacja powyższego obowiązku nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę dodatkowych osób, które nie były dotychczas przez niego zatrudniane na podstawie umowy o pracę (nie były pracownikami Wykonawcy). 6.3. Za wystarczające Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę osobami aktualnie zatrudnionymi u Wykonawcy na umowę o pracę (dotychczasowi pracownicy Wykonawcy).

II.5) Główny kod CPV: 60140000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-09-03   lub zakończenia: 2019-06-21
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-09-03 2019-06-21

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 2. W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: 2.1. Dla Części nr 1 - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5.1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017r. poz. 2200 z późn. zm.) lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2.2. Dla Części nr 2 - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5.1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017r. poz. 2200 z późn. zm.) lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 3. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 4. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: 4.1. Dla części nr 1 - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że: 4.1.1. W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na dowożeniu uczniów do placówek oświatowych lub wykonywaniu przewozów regularnych lub przewozów regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym osób, o wartości brutto usługi nie mniejszej niż 40.000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych) – wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi te zostały wykonane. 4.1.2. Dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej 1 autobusem wyposażonym, w co najmniej 50 miejsc siedzących, posiadającym aktualne badania techniczne i ważne ubezpieczenie OC i NNW. 4.1.3. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia w liczbie: 4.1.3.1. co najmniej 1 kierowcy posiadającego prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji zawodowych lub inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017r. poz. 2200 z późn. zm.), 4.1.3.2. co najmniej 1 opiekuna – osoba dorosła, sprawna fizycznie, niekarana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, posiadająca ważne zaświadczenie o odbytych szkoleniach z zakresu: bhp oraz pierwszej pomocy przedmedycznej. 4.2. Dla części nr 2 - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że: 4.2.1. W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na dowożeniu uczniów do placówek oświatowych lub wykonywaniu przewozów regularnych lub przewozów regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym osób, o wartości brutto usługi nie mniejszej niż 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) – wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi te zostały wykonane. 4.2.2. Dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej 2 pojazdami typu BUS wyposażonymi, w co najmniej 8 miejsc siedzących każdy i posiadającymi aktualne badania techniczne i ważne ubezpieczenie OC i NNW. 4.2.3. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia w liczbie: 4.2.3.1. co najmniej 2 kierowcami posiadającymi prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji zawodowych lub inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017r. poz. 2200 z późn. zm.), 4.2.3.2. co najmniej 2 opiekunami – osoby dorosłe, sprawne fizycznie, niekarane, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, posiadające ważne zaświadczenia o odbytych szkoleniach z zakresu: bhp oraz pierwszej pomocy przedmedycznej. Uwaga: 1) W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną Część, Wykonawca może w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykazać się wykonaniem/wykonywaniem tej samej usługi dla wszystkich Części, na które składa ofertę, pod warunkiem, że jej wartość jest nie niższa niż najwyższa z wartości wymaganych dla części zamówienia i zakres nie jest węższym niż najszerszy z zakresów wymaganych dla części zamówienia, o udzielenie, których się ubiega. 2) W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną Część, Wykonawca nie może wykazać się dysponowaniem tymi samymi osobami dla każdej z części zamówienia. 3) W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie zamówienia na więcej niż jedną Część, Wykonawca nie może wykazać się dysponowaniem tymi samymi pojazdami dla każdej z części zamówienia. 4) Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych, powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, Zamawiający za podstawę przeliczenia przyjmuje średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 5) Zamawiający, dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w dziale V pkt. 1 – 4 SIWZ oceniane będzie łącznie z zastrzeżeniem, że warunek określony w pkt. 2 dla każdej z Części zamówienia musi spełniać, co najmniej jeden Wykonawca spośród Wykonawców występujących wspólnie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
10.3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 10.3.1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 10.4. Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest do przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 10.3.1.. 10.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 10.3.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania: 10.5.1. dokument lub dokumenty potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.5.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10.5.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiednio w terminie określonym w punktach 10.5.1.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
10.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu, dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Aktualnego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017r. poz. 2200 z późn. zm.) lub aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydanej na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 10.2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 10.2.1. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 6 i/lub nr 7 do SIWZ) Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.2.2. Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wykaz taboru samochodowego wraz z kopiami dowodów rejestracyjnych autobusów (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 i/lub nr 9 do SIWZ) 10.2.3. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 i/lub nr 5 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
10.8. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazd zastępczego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy (o ile zmiany te nie prowadzą do zmiany charakteru umowy) wskutek wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie, których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności w wypadku: 1) zwiększenia się, bądź zmniejszenia liczby przewożonych uczniów; 2) zmiany trasy przewozu; 3) wprowadzenia niemożliwych do przewidzenia przy zawieraniu umowy zmian przepisów prawnych (w tym przepisów prawa miejscowego) mających istotny wpływ na wykonywanie niniejszej umowy, w szczególności mających wpływ na zakres zobowiązań Wykonawcy lub Zamawiającego lub zmianę wynagrodzenia Wykonawcy określonego niniejszą umową; 4) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. 2. Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, o ile nie zmienia to ogólnego charakteru umowy i nie zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) Zmiana wprowadza warunki, które gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby, lub mogliby wziąć udział inni Wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, 2) Zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie. 3) Zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy. 4) Zmiana polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym Wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 1 pkt. 4 ustawy. 3. Zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. 4. Nie stanowi zmiany umowy zmiana osoby wskazanej w umowie w § 11.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty przygotowanej zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty, dokumenty wymienione poniżej. 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt. 1 Ustawy - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.1. Jeżeli Wykonawca, w celu wykazania spełnienia warunków, powołuje się na zasoby innych podmiotów, to jest zobowiązany do umieszczenia stosownych informacji o tych podmiotach w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby. 2.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt. 1 Ustawy – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3.1. Jeżeli Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, to w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza w oświadczeniu stosowną informację o tych podmiotach 3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 4. Oryginał zobowiązania podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 13 do SIWZ - Wzór zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zobowiązanie do ich udostępnienia musi określać w szczególności: 5.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 5.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 5.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 5.4. czy podmiot na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu odbywa się dwuetapowo. 6.1. Etap I - ocena wstępna, odbędzie się na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oświadczeniu o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania oraz zobowiązaniu o udostępnieniu zasobów – jeśli dotyczy (Załączniki nr 2, 3 i 13 do SIWZ). 6.2. Etap II - ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów to potwierdzających. Ocenie na tym etapie podlegać będzie wyłącznie oferta Wykonawcy, która została najwyżej oceniona. Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP. 10.10. Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp 10.10.1. Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 10.10.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 10.10.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 i ust. 5. 10.10.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane. 10.10.5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 10.10.6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, innego podmiotu, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 10.10.6.1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 10.10.6.2. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 10.11. Informacja dla Wykonawców zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 10.11.1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10.11.2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 10.11.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dowożenie uczniów z terenu gminy Andrespol do oddziałów gimnazjalnych w Liceum Ogólnokształcącym w Wiśniowej Górze w okresie od dnia 03.09.2018 roku do dnia 21.06.2019 roku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych polegających na dowożeniu i odwożeniu uczniów do i z oddziałów gimnazjalnych w Liceum Ogólnokształcącym w Wiśniowej Górze, ul Tuszyńska 32 wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi w czasie przewozów. 3.2. Dowożenie uczniów do szkoły odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych, dni świątecznych i innych dodatkowo dni wolnych od nauki szkolnej w terminie od dnia 03.09.2018 roku do dnia 21.06.2019 roku. 3.3. Zakres zamówienia obejmuje trasę: 3.3.1. Bedoń Przykościelny - Janówka – Justynów – Wiśniowa Góra – szacunkowa odległość 12,5 km, 3.3.2. Wiśniowa Góra – Justynów – Janówka – Bedoń Przykościelny - szacunkowa odległość 12,5km, 3.4. Przewidywana maksymalna liczba przewożonych dzieci – 49 osób. 3.5. Miejsca zbiórki uczniów: - Bedoń Przykościelny – ul. Brzezińska (przy torach PKP); - Bedoń Przykościelny – ul. Magdalenki przy ul. Ogrodowej (przy sklepie); - Bedoń Przykościelny – ul. Główna przy ul. Ogrodowej (przystanek autobusowy); - Janówka – zbieg ulicy Głównej z Jordanowem (przystanek autobusowy); - Janówka – ul. Główna przy ul. Myśliwskiej (przy sklepie); - Justynów – ul. Główna przy ul. Granicznej (przystanek autobusowy); - Justynów – ul. Łódzka przy ul. Górnej (przystanek autobusowy); - Justynów – ul. Łódzka przy ul. Nowej (przystanek autobusowy); - oddziały gimnazjalne w Liceum Ogólnokształcącym w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 32. 3.6. Godziny przyjazdów i odjazdów: 3.6.1. godzina przyjazdu do szkoły: - poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 8.05 3.6.2. godziny odjazdu ze szkoły: - poniedziałek, środa, piątek: 15.05 - wtorek, czwartek: 15.05 i 16.00 PONIEDZIAŁEK: Przyjazd – 8.05 – 49 uczniów -1 przewóz Powrót – 15.05 – 49 uczniów - 1 przewóz WTOREK: Przyjazd – 8.05 – 49 uczniów - 1 przewóz Powrót – 15.05 – 30 uczniów - 1 przewóz 16.00- 19 uczniów - 1 przewóz ŚRODA: Przyjazd – 8.05 – 49 uczniów - 1 przewóz Powrót – 15.05 - 49 uczniów - 1 przewóz CZWARTEK: Przyjazd –8.05 – 49 uczniów - 1 przewóz Powrót – 15.05 – 30 uczniów - 1 przewóz 16.00 – 19 uczniów - 1 przewóz PIĄTEK: Przyjazd – 8.05 – 49 uczniów - 1 przewóz Powrót – 15.05 – 49 uczniów - 1 przewóz 3.7. Łączna maksymalna szacunkowa ilość przewozów objętych zamówieniem w okresie od 03.09.2018r. do 21.06.2019r. wynosi 440 przewozów. 3.8. Przyjęta szacunkowa ilości dni nauki szkolnej w okresie od 03.09.2017r. do 21.06.2018r. wynosi 184 dni. 3.9. Łączna ilość przewozów podana przez Zamawiającego jest wielkością szacunkową określoną dla zapewnienia przewozu i miejsc siedzących dla wszystkich przewożonych uczniów w określonych godzinach każdego dnia nauki. W trakcie trwania umowy liczba faktycznie wykonanych przewozów w poszczególnych dniach może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowej weryfikacji ilości wykonanych przewozów. 3.10. Łączna liczba uczniów objętych dowozem jest liczbą aktualną na dzień ogłaszania przetargu i może ulec zmianie w okresie trwania umowy. 3.11. Zamówienie nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dowożenie uczniów z terenu gminy Andrespol do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 128 w Łodzi (ul. Niciarniana 2a i ul. Nowogrodzka 6/14), Zespołu Szkół Specjalnych Nr 2 w Łodzi, ul. Karolewska 30/34 oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Koluszkach w okresie od dnia 03.09.2018 roku do dnia 21.06.2019 roku.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych polegających na: 4.1.1. Dowożeniu i odwożeniu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Andrespol do i ze Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 128 w Łodzi (ul. Niciarniana 2a i ul. Nowogrodzka 6/14), Zespołu Szkół Specjalnych Nr 2 w Łodzi, ul. Karolewska 30/34, wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi w czasie przewozów. 4.1.2. Dowożeniu i odwożeniu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Andrespol do i ze Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Koluszkach ul. Budowlanych 8, wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi w czasie przewozów. 4.2. Dowożenie uczniów do szkół odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem wakacji, ferii zimowych, dni świątecznych i innych dodatkowo dni wolnych od nauki szkolnej w terminie od dnia 03.09.2018 roku do dnia 21.06.2019 roku. 4.3. Dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Andrespol do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 128 w Łodzi (ul. Niciarniana 2a i ul. Nowogrodzka 6/14), Zespołu Szkół Specjalnych Nr 2 w Łodzi, ul. Karolewska 30/34: 4.3.1. Trasa przewozu: 4.3.1.1. Wiśniowa Góra (ul. Tuszyńska/ul. Oficerska) – Andrespol (ul. Rokicińska/ul. Tuszyńska) - Justynów (ul. Łódzka/ul. Główna) – Łódź ul. Niciarniana 2a – Łódź, ul. Nowogrodzka 6/14 – Łódź, ul. Karolewska 30/34 - szacunkowa odległość 36 km, 4.3.1.2. Łódź, ul. Karolewska 30/34 – Łódź, ul. Nowogrodzka 6/14 - Łódź, ul. Niciarniana 2a - Andrespol (ul. Rokicińska/ul. Tuszyńska) - Justynów (ul. Łódzka/ul. Główna) - Wiśniowa Góra (ul. Tuszyńska/ul. Oficerska) - szacunkowa odległość 36 km, 4.3.2. Przewidywana maksymalna liczba przewożonych dzieci – 7 osób. 4.3.3. Dokładne miejsce zbiórki uczniów do uzgodnienia z rodzicami dziecka (miejscowości Andrespol, Justynów, Wiśniowa Góra). 4.3.4. Godziny przyjazdów i odjazdów: 4.3.4.1. Godzina przyjazdu do szkoły: Łódź, ul. Niciarniana 2a i ul. Nowogrodzka 6/14 – 8.00 Łódź, ul. Karolewska 30/34 – 8.30 – 1 przewóz 4.3.4.2. Godzina odjazdu ze szkoły: Łódź, ul. Karolewska 30/34 –15.00 Łódź, ul. Niciarniana 2a i ul. Nowogrodzka 6/14 – 15.30 – 1 przewóz 4.3.5. Łączna maksymalna szacunkowa ilość przewozów objętych zamówieniem w okresie od 03.09.2018r. do 21.06.2019r. wynosi 368 przewozów. 4.4. Dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Andrespol do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Koluszkach ul. Budowlanych 8 obejmuje trasę: 4.4.1. Trasa przewozu: 4.4.1.1.Wiśniowa Góra (ul. Tuszyńska/ul. Oficerska) - Andrespol (ul. Rokicińska/ul. Tuszyńska) – Janówka (ul. Główna/Jordanówek) - Koluszki SOSW (ul. Budowlanych 8) – szacunkowa odległość – 21 km, 4.4.1.2. Koluszki SOSW (ul. Budowlanych 8) – Janówka (ul. Główna/Jordanówek) – Andrespol (ul. Rokicińska/ul. Tuszyńska) – Wiśniowa Góra (ul. Tuszyńska/ul. Oficerska) – szacunkowa odległość – 21 km, 4.4.2. Przewidywana maksymalna liczba przewożonych dzieci – 6 osób. 4.4.3. Dokładne miejsce zbiórki uczniów do uzgodnienia z rodzicami dziecka (miejscowość Andrespol, Wiśniowa Góra, Janówka). 4.4.4. Godziny przyjazdów i odjazdów: 4.4.4.1. godzina przyjazdu do szkoły - 8.00 - 1 przewóz 4.4.4.2. godzina odjazdu ze szkoły: 14.20 – 1 przewóz 4.4.5. Łączna maksymalna szacunkowa ilość przewozów objętych zamówieniem w okresie od 03.09.2018r. do 21.06.2019r. wynosi 368 przewozów. 4.5. Przyjęta szacunkowa ilości dni nauki szkolnej w okresie od 03.09.2017r. do 21.06.2018r. wynosi 184 dni. 4.6. Łączna ilość przewozów podana przez Zamawiającego jest wielkością szacunkową określoną dla zapewnienia przewozu i miejsc siedzących dla wszystkich przewożonych uczniów w określonych godzinach każdego dnia nauki. W trakcie trwania umowy liczba faktycznie wykonanych przewozów w poszczególnych dniach może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowej weryfikacji ilości wykonanych przewozów. 4.7. Łączna liczba uczniów objętych dowozem jest liczbą aktualną na dzień ogłaszania przetargu i może ulec zmianie w okresie trwania umowy. 4.8. Zamówienie nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy. 4.9. Zamawiający wymaga, aby dowóz dzieci niepełnosprawnych do SOSW w Koluszkach, ul. Budowlanych 8 oraz do SPS Nr 28 w Łodzi (ul. Niciarniana 2a i ul. Nowogrodzka 6/14) i ZSS Nr 2 w Łodzi, ul. Karolewska 30/34 odbywał się dwoma oddzielnymi kursami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60140000-1, 60130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-09-03
data zakończenia: 2019-06-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi wynajmu długoterminowego samochodu van/ minivan - Łowicz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi wynajmu długoterminowego samochodu dostawczego typu van/ minivan do 3,5 tony bez kierowcy , przeznaczonego do transportu sprzętu wspomagającego do miejsca zamieszkania osoby niesamodzielnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI