WYKONANIE USŁUG WYNAJMU AUTOBUSÓW I AUTOKARÓW WRAZ Z KIEROWCĄ, W CELU PRZEWOZU OSÓB...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
WYKONANIE USŁUG WYNAJMU AUTOBUSÓW I AUTOKARÓW WRAZ Z KIEROWCĄ, W CELU PRZEWOZU OSÓB NA POTRZEBY JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG W ELBLĄGU.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoElbląg
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-11-25
  • Zamawiający21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00272819
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
WYKONANIE USŁUG WYNAJMU AUTOBUSÓW I AUTOKARÓW WRAZ
Z KIEROWCĄ, W CELU PRZEWOZU OSÓB NA POTRZEBY JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG W ELBLĄGU.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE USŁUG WYNAJMU AUTOBUSÓW I AUTOKARÓW WRAZ
Z KIEROWCĄ, W CELU PRZEWOZU OSÓB NA POTRZEBY JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG W ELBLĄGU.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebc10332-4140-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272819

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://21wog.wp.mil.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn21wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej, dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
oraz Instrukcji dla Wykonawców dostępnej pod adresem https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „wykonanie usług wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą, w celu przewozu osób na potrzeby Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu
21 WOG w Elblągu” nr postępowania 22/SZP/2021;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.25.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą celem przewozu osób na potrzeby 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych i instytucji będących
na zaopatrzeniu 21.WOG. Usługa ma na celu w szczególności dowóz żołnierzy i pracowników wojska na szkolenia poligonowe, szkolenia strzeleckie, szkolenia
w wojskowych ośrodkach szkolenia, zabezpieczenie uroczystości patriotyczno-wojskowych, odpraw, narad oraz zabezpieczenie przewozu osób (w tym dzieci) podczas wycieczek turystyczno-krajoznawczych oraz kulturalno-rekreacyjnych.
KOD CPV 60172000-4 – Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą.
2. Wykonywanie nieregularnych przewozów osób autobusami i autokarami
na rzecz 21.WOG Elbląg oraz jednostek wojskowych i instytucji będących
na jej zaopatrzeniu, zlokalizowanych w Elblągu, Braniewie, Bartoszycach
i Morągu odbywać się będzie doraźnie według potrzeb i zgłaszanych na zasadzie zapotrzebowań Zamawiającego. Usługa ma na celu zabezpieczenie działalności szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji usytuowanych
w powyższych lokalizacjach i może objąć teren całego kraju.

Przewóz osób z Jednostek Wojskowych zlokalizowanych w Elblągu
(Lp.; Trasy przejazdu; Planowana ilość osób w jednym kursie; Planowana
Ilość kursów w okresie obowiązywania umowy):

21. Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kwiatkowskiego 15, Elbląg

1. Elbląg – Bartoszyce – Elbląg 20 3
2. Elbląg – Bydgoszcz – Elbląg 20 2
3. Elbląg – Braniewo – Elbląg 20 4
4. Elbląg – Morąg – Elbląg 20 4
5. Elbląg – Warszawa – Elbląg 20 4

Orkiestra Wojskowa, ul. Królewiecka 169, Elbląg

1. Elbląg – Olsztyn – Elbląg 30 4
3. Elbląg – Braniewo – Elbląg 30 4
4. Elbląg – Lidzbark Warmiński – Elbląg 30 2
5. Elbląg – Grunwald – Elbląg 30 1
6. Elbląg – Krojanty – Elbląg 30 1
7. Elbląg – Warszawa – Elbląg 30 2

WKU Elbląg, ul. Królewiecka 167A, Elbląg

1. Elbląg – Braniewo – Elbląg 20 2
2. Elbląg – Olsztyn – Elbląg 6 4
3. Elbląg – Toruń – Elbląg 6 2
4. Elbląg – Morąg – Elbląg 6 4

15.pplot/ 2.dplot, ul. Kwiatkowskiego 15, Elbląg (JW. 4808)

1. Elbląg – Malbork – Elbląg 100 10
2. Elbląg – Świdwin – Elbląg 100 2
3 Elbląg – Gołdap – Elbląg 50 6
4. Elbląg – Gołdap – Elbląg 20 2
5. Elbląg – teren Elbląga 20 6
6. Elbląg – Orzysz – Elbląg 50 2

Węzeł Teleinformatyczny Elbląg, ul. Podchorążych 1

1. Elbląg – Braniewo – Elbląg 7 2
2. Braniewo – Chruściel – Braniewo 7 4
3. Elbląg – Olsztyn – Elbląg 5 4

16 pułk logistyczny, ul. Łęczycka 10-12, Elbląg (JW. 3751)

1. Elbląg – Drawsko Pomorskie – Elbląg 45 6
Elbląg – Bemowo Piskie – Elbląg 45 6
2. Elbląg – Olsztyn – Elbląg 45 16
3. Elbląg – Morąg – Elbląg 40 8

Oddział Żandarmerii Wojskowej, ul. Królewiecka 130, Elbląg
1. Elbląg – Bemowo Piskie – Elbląg 45 2
2. Elbląg–Braniewo – Elbląg 40 6
3. Elbląg – Morąg – Elbląg 45 25

Przewóz osób z Jednostek Wojskowych zlokalizowanych w Elblągu:

21. Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kwiatkowskiego 15, Elbląg

1. Elbląg – Bartoszyce – Elbląg 20 3
2. Elbląg – Bydgoszcz – Elbląg 20 2
3. Elbląg – Braniewo – Elbląg 20 4
4. Elbląg – Morąg – Elbląg 20 4
5. Elbląg – Warszawa – Elbląg 20 4

Orkiestra Wojskowa, ul. Królewiecka 169, Elbląg

1. Elbląg – Olsztyn – Elbląg 30 4
3. Elbląg – Braniewo – Elbląg 30 4
4. Elbląg – Lidzbark Warmiński – Elbląg 30 2
5. Elbląg – Grunwald – Elbląg 30 1
6. Elbląg – Krojanty – Elbląg 30 1
7. Elbląg – Warszawa – Elbląg 30 2

WKU Elbląg, ul. Królewiecka 167A, Elbląg

1. Elbląg – Braniewo – Elbląg 20 2
2. Elbląg – Olsztyn – Elbląg 6 4
3. Elbląg – Toruń – Elbląg 6 2
4. Elbląg – Morąg – Elbląg 6 4

15.pplot/ 2.dplot, ul. Kwiatkowskiego 15, Elbląg (JW. 4808)

1. Elbląg – Malbork – Elbląg 100 10
2. Elbląg – Świdwin – Elbląg 100 2
3 Elbląg – Gołdap – Elbląg 50 6
4. Elbląg – Gołdap – Elbląg 20 2
5. Elbląg – teren Elbląga 20 6
6. Elbląg – Orzysz – Elbląg 50 2

Węzeł Teleinformatyczny Elbląg, ul. Podchorążych 1

1. Elbląg – Braniewo – Elbląg 7 2
2. Braniewo – Chruściel – Braniewo 7 4
3. Elbląg – Olsztyn – Elbląg 5 4

16 pułk logistyczny, ul. Łęczycka 10-12, Elbląg (JW. 3751)

1. Elbląg – Drawsko Pomorskie – Elbląg 45 6
Elbląg – Bemowo Piskie – Elbląg 45 6
2. Elbląg – Olsztyn – Elbląg 45 16
3. Elbląg – Morąg – Elbląg 40 8

Oddział Żandarmerii Wojskowej, ul. Królewiecka 130, Elbląg

1. Elbląg – Bemowo Piskie – Elbląg 45 2
2. Elbląg–Braniewo – Elbląg 40 6
3. Elbląg – Morąg – Elbląg 45 25

Planowana ilość kilometrów do realizacji w trakcie trwania umowy jest ilością szacunkową: w części zamówienia nr 1 wynosi:
- 5 950 km dla autobusu do 20 osób;
- 9 050 km dla autobusu powyżej 20 osób.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczania innych tras przejazdu nieujętych w powyższym wykazie, a wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. Rozliczenie odbędzie się zgodnie ze stawką za 1 km, zaoferowaną przez Wykonawcę.

Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, w zakresie do 20% wartości zamówienia podstawowego. Polegać one będą na powtórzeniu podobnych usług z zakresu objętego przedmiotem zamówienia
w zakresie do 20% wartości zamówienia podstawowego. Będą udzielone na warunkach ustalonych w zamówieniu podstawowym (warunkach umowy) z uwzględnieniem dodatkowych negocjacji prowadzonych w zakresie realizacji tego zamówienia

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty - 60%
2) Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych - 20%
3) Średni wiek pojazdów – 20%

2. W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:
najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej

3. W kryterium „Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych” oferta uzyska:
Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych od zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego Liczba punktów
Od 3 godz. – do 10 godz. od zgłoszenia potrzeby 20 pkt
Od 11 godz. – do 24 godz. od zgłoszenia potrzeby 10 pkt
Od 25 godz. – do 48 godz. od zgłoszenia potrzeby 0 pkt

20 pkt – jeśli w razie wystąpienia wyjątkowej sytuacji, zostanie podstawiony
autobus/autokar od 3 godz. do 10 godz. od zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego;
10 pkt – jeśli w razie wystąpienia wyjątkowej sytuacji, zostanie podstawiony
autobus/autokar w przedziale czasowym od 11 godz. – do 24 godz. od zgłoszenia
potrzeby przez Zamawiającego;
0 pkt – jeśli w razie wystąpienia wyjątkowej sytuacji, zostanie podstawiony
autobus/autokar od 25 godz.- do 48 godz. od zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego.

4. W kryterium „ Średni wiek pojazdów” oferta uzyska:
Średni wiek pojazdów Liczba punktów
Od 0 do 3 lat 20 pkt
Powyżej 3 lat do 6 lat 10 pkt
Powyżej 6 lat do 8 lat 5 pkt

 20 pkt – jeśli średni wiek pojazdów dla danej części zmówienia, liczony jako suma punktów przyznanych dla zaoferowanych pojazdów podzieloną przez ilość pojazdów, mieści się w przedziale od 0 do 3 lat
 10 pkt – jeśli średni wiek pojazdów dla danej części zmówienia, liczony jako suma wieku wszystkich pojazdów podzieloną przez ilość pojazdów, mi’’eści się
w przedziale powyżej 3 lat do 6 lat.
 5 pkt – jeśli średni wiek pojazdów dla danej części zmówienia, liczony jako suma wieku wszystkich pojazdów podzieloną przez ilość pojazdów, mieści się
w przedziale powyżej 6 lat do 8 lat.
PRZEZ WIEK POJAZDÓW Zamawiający rozumie okres liczony od chwili produkcji pojazdów (rok produkcji wpisany w dowodzie rejestracyjnym) do ogłoszenia (wszczęcia) procedury przetargowej
tj. jeżeli wpisany rok produkcji jest:
2021 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 0 wiek pojazdu;
2020 – Zamawiający przyjmuje, że jest to - 1 roczny samochód;
2019 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 2 letni samochód;
2018 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 3 letni samochód;
2017 – Zamawiający przyjmuje, że jest to - 4 letni samochód;
2016 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 5 letni samochód;
2015 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 6 letni samochód;
2014 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 7 letni samochód;
2013 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 8 letni samochód.
Maksymalny wiek pojazdów dopuszczony przez Zamawiającego to pojazdy 8 letnie tj. z 2013 roku produkcji.
UWAGA:
1) Minimalna wymagana przez Zamawiającego liczba pojazdów wynosi:
- dla części zamówienia nr 1 – 6 pojazdów;
- dla części zamówienia nr 2 – 6 pojazdów;
- dla części zamówienia nr 3 – 4 pojazdy;
- dla części zamówienia nr 4 – 4 pojazdy.
3) W przypadku składania ofert na kilka części zamówienia, wówczas minimalną ilością pojazdów jest suma pojazdów dla każdej części zamówienia.

4) Pojazdy wyprodukowane wcześniej niż w 2013 roku nie będą brane pod uwagę tj. nie będą wliczane do wykazu pojazdów.
5) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę pojazdów w ilościach mniejszych niż wymagane – spowoduje to odrzucenie ofert, jako niezgodnej z SWZ.

5. Liczba punktów uzyskanych przez dana ofertę będzie wyliczana wg. wzoru:
P = K1 + K2 + K3
P - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę
K1 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty’’
K2 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas reakcji
w sytuacjach wyjątkowych”
K3 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Średni wiek pojazdów”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni wiek pojazdów

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą celem przewozu osób na potrzeby 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych i instytucji będących
na zaopatrzeniu 21.WOG. Usługa ma na celu w szczególności dowóz żołnierzy i pracowników wojska na szkolenia poligonowe, szkolenia strzeleckie, szkolenia
w wojskowych ośrodkach szkolenia, zabezpieczenie uroczystości patriotyczno-wojskowych, odpraw, narad oraz zabezpieczenie przewozu osób (w tym dzieci) podczas wycieczek turystyczno-krajoznawczych oraz kulturalno-rekreacyjnych.
KOD CPV 60172000-4 – Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą.
2. Wykonywanie nieregularnych przewozów osób autobusami i autokarami
na rzecz 21.WOG Elbląg oraz jednostek wojskowych i instytucji będących
na jej zaopatrzeniu, zlokalizowanych w Elblągu, Braniewie, Bartoszycach
i Morągu odbywać się będzie doraźnie według potrzeb i zgłaszanych na zasadzie zapotrzebowań Zamawiającego. Usługa ma na celu zabezpieczenie działalności szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji usytuowanych
w powyższych lokalizacjach i może objąć teren całego kraju.

Przewóz osób z Jednostek Wojskowych zlokalizowanych w Braniewie:
(Lp.; Trasy przejazdu; Planowana ilość osób w jednym kursie; Planowana
Ilość kursów w okresie obowiązywania umowy)

4 W-M BOT 43 blp, ul. Al. Wojska Polskiego 7, Braniewo

1. Braniewo – Olsztyn – Braniewo 100 5
2. Braniewo – Warszawa – Braniewo 100 4
3. Braniewo – Morąg - Braniewo 150 4
4. Braniewo – Giżycko - Braniewo 120 6
5. Braniewo – Gdynia - Braniewo 130 4
6. Braniewo – Orzysz - Braniewo 170 4
7. Braniewo – Morąg - Braniewo 150 4

Jednostka Wojskowa 2980, ul. Sikorskiego 41, Braniewo
Klub Wojskowy, ul. Sikorskiego 41, Braniewo
Jednostka Wojskowa 3411, ul. Sikorskiego 41, Braniewo
Jednostka Wojskowa 2031, Chruściel

1. Braniewo – Orzysz – Braniewo 55 30
2. Braniewo – Ustka – Braniewo 45 6
3. Braniewo – Gdańsk – Braniewo 20 10
4. Braniewo – Elbląg – Braniewo 45 6
5. Braniewo – Elbląg - Braniewo 20 6
6. Braniewo – Wędrzyn – Braniewo 55 10
7. Braniewo – Gdynia – Braniewo 55 4
8. Braniewo – Drawsko Pomorskie – Braniewo 55 10
9. Braniewo – Nowa Dęba – Braniewo 55 26
10. Braniewo – Nowa Dęba - Braniewo 20 30
11. Braniewo – Gdańsk – Braniewo 20 10
12. Braniewo – Lidzbark Warmiński - Braniewo 20 4

Planowana ilość kilometrów do realizacji w trakcie trwania umowy jest ilością szacunkową w części zamówienia nr 2 wynosi:
- 5 900 km dla autobusu do 20 osób;
- 29 300 km dla autobusu powyżej 20 osób.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczania innych tras przejazdu nieujętych w powyższym wykazie, a wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. Rozliczenie odbędzie się zgodnie ze stawką za 1 km, zaoferowaną przez Wykonawcę.

Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, w zakresie do 20% wartości zamówienia podstawowego. Polegać one będą na powtórzeniu podobnych usług z zakresu objętego przedmiotem zamówienia
w zakresie do 20% wartości zamówienia podstawowego. Będą udzielone na warunkach ustalonych w zamówieniu podstawowym (warunkach umowy) z uwzględnieniem dodatkowych negocjacji prowadzonych w zakresie realizacji tego zamówienia

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty - 60%
2) Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych - 20%
3) Średni wiek pojazdów – 20%

2. W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:

najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej

3. W kryterium „Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych” oferta uzyska:
Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych od zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego Liczba punktów
Od 3 godz. – do 10 godz. od zgłoszenia potrzeby 20 pkt
Od 11 godz. – do 24 godz. od zgłoszenia potrzeby 10 pkt
Od 25 godz. – do 48 godz. od zgłoszenia potrzeby 0 pkt

20 pkt – jeśli w razie wystąpienia wyjątkowej sytuacji, zostanie podstawiony
autobus/autokar od 3 godz. do 10 godz. od zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego;
10 pkt – jeśli w razie wystąpienia wyjątkowej sytuacji, zostanie podstawiony
autobus/autokar w przedziale czasowym od 11 godz. – do 24 godz. od zgłoszenia
potrzeby przez Zamawiającego;
0 pkt – jeśli w razie wystąpienia wyjątkowej sytuacji, zostanie podstawiony
autobus/autokar od 25 godz.- do 48 godz. od zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego.

4. W kryterium „ Średni wiek pojazdów” oferta uzyska:
Średni wiek pojazdów Liczba punktów
Od 0 do 3 lat 20 pkt
Powyżej 3 lat do 6 lat 10 pkt
Powyżej 6 lat do 8 lat 5 pkt

 20 pkt – jeśli średni wiek pojazdów dla danej części zmówienia, liczony jako suma punktów przyznanych dla zaoferowanych pojazdów podzieloną przez ilość pojazdów, mieści się w przedziale od 0 do 3 lat
 10 pkt – jeśli średni wiek pojazdów dla danej części zmówienia, liczony jako suma wieku wszystkich pojazdów podzieloną przez ilość pojazdów, mi’’eści się
w przedziale powyżej 3 lat do 6 lat.
 5 pkt – jeśli średni wiek pojazdów dla danej części zmówienia, liczony jako suma wieku wszystkich pojazdów podzieloną przez ilość pojazdów, mieści się
w przedziale powyżej 6 lat do 8 lat.
PRZEZ WIEK POJAZDÓW Zamawiający rozumie okres liczony od chwili produkcji pojazdów (rok produkcji wpisany w dowodzie rejestracyjnym) do ogłoszenia (wszczęcia) procedury przetargowej
tj. jeżeli wpisany rok produkcji jest:
2021 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 0 wiek pojazdu;
2020 – Zamawiający przyjmuje, że jest to - 1 roczny samochód;
2019 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 2 letni samochód;
2018 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 3 letni samochód;
2017 – Zamawiający przyjmuje, że jest to - 4 letni samochód;
2016 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 5 letni samochód;
2015 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 6 letni samochód;
2014 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 7 letni samochód;
2013 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 8 letni samochód.
Maksymalny wiek pojazdów dopuszczony przez Zamawiającego to pojazdy 8 letnie tj. z 2013 roku produkcji.
UWAGA:
1) Minimalna wymagana przez Zamawiającego liczba pojazdów wynosi:
- dla części zamówienia nr 1 – 6 pojazdów;
- dla części zamówienia nr 2 – 6 pojazdów;
- dla części zamówienia nr 3 – 4 pojazdy;
- dla części zamówienia nr 4 – 4 pojazdy.
3) W przypadku składania ofert na kilka części zamówienia, wówczas minimalną ilością pojazdów jest suma pojazdów dla każdej części zamówienia.

4) Pojazdy wyprodukowane wcześniej niż w 2013 roku nie będą brane pod uwagę tj. nie będą wliczane do wykazu pojazdów.
5) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę pojazdów w ilościach mniejszych niż wymagane – spowoduje to odrzucenie ofert, jako niezgodnej z SWZ.

5. Liczba punktów uzyskanych przez dana ofertę będzie wyliczana wg. wzoru:
P = K1 + K2 + K3
P - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę
K1 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty’’
K2 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas reakcji
w sytuacjach wyjątkowych”
K3 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Średni wiek pojazdów”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni wiek pojazdów

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą celem przewozu osób na potrzeby 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych i instytucji będących
na zaopatrzeniu 21.WOG. Usługa ma na celu w szczególności dowóz żołnierzy i pracowników wojska na szkolenia poligonowe, szkolenia strzeleckie, szkolenia
w wojskowych ośrodkach szkolenia, zabezpieczenie uroczystości patriotyczno-wojskowych, odpraw, narad oraz zabezpieczenie przewozu osób (w tym dzieci) podczas wycieczek turystyczno-krajoznawczych oraz kulturalno-rekreacyjnych.
KOD CPV 60172000-4 – Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą.
2. Wykonywanie nieregularnych przewozów osób autobusami i autokarami
na rzecz 21.WOG Elbląg oraz jednostek wojskowych i instytucji będących
na jej zaopatrzeniu, zlokalizowanych w Elblągu, Braniewie, Bartoszycach
i Morągu odbywać się będzie doraźnie według potrzeb i zgłaszanych na zasadzie zapotrzebowań Zamawiającego. Usługa ma na celu zabezpieczenie działalności szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji usytuowanych
w powyższych lokalizacjach i może objąć teren całego kraju.
Przewóz osób z Jednostki Wojskowej zlokalizowanej w Bartoszycach:

Jednostka Wojskowa 1248, ul. Wojska Polskiego 4, Bartoszyce

(Lp.; Trasy przejazdu; Planowana ilość osób w jednym kursie; Planowana
Ilość kursów w okresie obowiązywania umowy):

1. Bartoszyce – Bemowo Piskie –Bartoszyce 50 10
2. Bartoszyce – Drawsko Pomorskie –Bartoszyce 50 6
3. Bartoszyce – Morąg – Bartoszyce 50 4
4. Bartoszyce – Elbląg – Bartoszyce 50 2
5. Bartoszyce – Olsztyn – Bartoszyce 50 2

4. Planowana ilość kilometrów do realizacji w trakcie trwania umowy jest ilością szacunkową w części zamówienia nr 3 wynosi:
- 7 400 km dla autobusu powyżej 20 osób.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczania innych tras przejazdu nieujętych w powyższym wykazie, a wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. Rozliczenie odbędzie się zgodnie ze stawką za 1 km, zaoferowaną przez Wykonawcę.

Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, w zakresie do 20% wartości zamówienia podstawowego. Polegać one będą na powtórzeniu podobnych usług z zakresu objętego przedmiotem zamówienia
w zakresie do 20% wartości zamówienia podstawowego. Będą udzielone na warunkach ustalonych w zamówieniu podstawowym (warunkach umowy) z uwzględnieniem dodatkowych negocjacji prowadzonych w zakresie realizacji tego zamówienia

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty - 60%
2) Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych - 20%
3) Średni wiek pojazdów – 20%

2. W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:

najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej

3. W kryterium „Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych” oferta uzyska:
Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych od zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego Liczba punktów
Od 3 godz. – do 10 godz. od zgłoszenia potrzeby 20 pkt
Od 11 godz. – do 24 godz. od zgłoszenia potrzeby 10 pkt
Od 25 godz. – do 48 godz. od zgłoszenia potrzeby 0 pkt

20 pkt – jeśli w razie wystąpienia wyjątkowej sytuacji, zostanie podstawiony
autobus/autokar od 3 godz. do 10 godz. od zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego;
10 pkt – jeśli w razie wystąpienia wyjątkowej sytuacji, zostanie podstawiony
autobus/autokar w przedziale czasowym od 11 godz. – do 24 godz. od zgłoszenia
potrzeby przez Zamawiającego;
0 pkt – jeśli w razie wystąpienia wyjątkowej sytuacji, zostanie podstawiony
autobus/autokar od 25 godz.- do 48 godz. od zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego.

4. W kryterium „ Średni wiek pojazdów” oferta uzyska:
Średni wiek pojazdów Liczba punktów
Od 0 do 3 lat 20 pkt
Powyżej 3 lat do 6 lat 10 pkt
Powyżej 6 lat do 8 lat 5 pkt

 20 pkt – jeśli średni wiek pojazdów dla danej części zmówienia, liczony jako suma punktów przyznanych dla zaoferowanych pojazdów podzieloną przez ilość pojazdów, mieści się w przedziale od 0 do 3 lat
 10 pkt – jeśli średni wiek pojazdów dla danej części zmówienia, liczony jako suma wieku wszystkich pojazdów podzieloną przez ilość pojazdów, mi’’eści się
w przedziale powyżej 3 lat do 6 lat.
 5 pkt – jeśli średni wiek pojazdów dla danej części zmówienia, liczony jako suma wieku wszystkich pojazdów podzieloną przez ilość pojazdów, mieści się
w przedziale powyżej 6 lat do 8 lat.
PRZEZ WIEK POJAZDÓW Zamawiający rozumie okres liczony od chwili produkcji pojazdów (rok produkcji wpisany w dowodzie rejestracyjnym) do ogłoszenia (wszczęcia) procedury przetargowej
tj. jeżeli wpisany rok produkcji jest:
2021 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 0 wiek pojazdu;
2020 – Zamawiający przyjmuje, że jest to - 1 roczny samochód;
2019 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 2 letni samochód;
2018 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 3 letni samochód;
2017 – Zamawiający przyjmuje, że jest to - 4 letni samochód;
2016 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 5 letni samochód;
2015 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 6 letni samochód;
2014 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 7 letni samochód;
2013 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 8 letni samochód.
Maksymalny wiek pojazdów dopuszczony przez Zamawiającego to pojazdy 8 letnie tj. z 2013 roku produkcji.
UWAGA:
1) Minimalna wymagana przez Zamawiającego liczba pojazdów wynosi:
- dla części zamówienia nr 1 – 6 pojazdów;
- dla części zamówienia nr 2 – 6 pojazdów;
- dla części zamówienia nr 3 – 4 pojazdy;
- dla części zamówienia nr 4 – 4 pojazdy.
3) W przypadku składania ofert na kilka części zamówienia, wówczas minimalną ilością pojazdów jest suma pojazdów dla każdej części zamówienia.

4) Pojazdy wyprodukowane wcześniej niż w 2013 roku nie będą brane pod uwagę tj. nie będą wliczane do wykazu pojazdów.
5) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę pojazdów w ilościach mniejszych niż wymagane – spowoduje to odrzucenie ofert, jako niezgodnej z SWZ.

5. Liczba punktów uzyskanych przez dana ofertę będzie wyliczana wg. wzoru:
P = K1 + K2 + K3
P - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę
K1 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty’’
K2 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas reakcji
w sytuacjach wyjątkowych”
K3 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Średni wiek pojazdów”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni wiek pojazdów

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą celem przewozu osób na potrzeby 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych i instytucji będących
na zaopatrzeniu 21.WOG. Usługa ma na celu w szczególności dowóz żołnierzy i pracowników wojska na szkolenia poligonowe, szkolenia strzeleckie, szkolenia
w wojskowych ośrodkach szkolenia, zabezpieczenie uroczystości patriotyczno-wojskowych, odpraw, narad oraz zabezpieczenie przewozu osób (w tym dzieci) podczas wycieczek turystyczno-krajoznawczych oraz kulturalno-rekreacyjnych.
KOD CPV 60172000-4 – Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą.
2. Wykonywanie nieregularnych przewozów osób autobusami i autokarami
na rzecz 21.WOG Elbląg oraz jednostek wojskowych i instytucji będących
na jej zaopatrzeniu, zlokalizowanych w Elblągu, Braniewie, Bartoszycach
i Morągu odbywać się będzie doraźnie według potrzeb i zgłaszanych na zasadzie zapotrzebowań Zamawiającego. Usługa ma na celu zabezpieczenie działalności szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji usytuowanych
w powyższych lokalizacjach i może objąć teren całego kraju.
Przewóz osób z Jednostek Wojskowych zlokalizowanych w Morągu:

4 W-M BOT 42 blp, ul. Wojska Polskiego 16, Morąg,
Jednostka Wojskowa 1248, ul. Wojska Polskiego 16, Morąg

(Lp.; Trasy przejazdu Planowana ilość osób w jednym kursie; Planowana
Ilość kursów w okresie obowiązywania umowy)
1. Morąg – Olsztyn – Morąg 40 10
2. Morąg – Giżycko – Morąg 40 6
3. Morąg – Braniewo - Morąg 40 8
4. Morąg – Wędrzyn - Morąg 50 10
5. Morąg – Warszawa - Morąg 40 4
6. Morąg – Bemowo Piskie - Morąg 50 6
7. Morąg – Bartoszyce – Morąg 50 10
8. Morąg – Drawsko Pomorskie – Morąg 50 6

Planowana ilość kilometrów do realizacji w trakcie trwania umowy jest ilością szacunkową w części zamówienia nr 4 wynosi:
- 16 000 km dla autobusu powyżej 20 osób.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczania innych tras przejazdu nieujętych w powyższym wykazie, a wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. Rozliczenie odbędzie się zgodnie ze stawką za 1 km, zaoferowaną przez Wykonawcę.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, w zakresie do 20% wartości zamówienia podstawowego. Polegać one będą na powtórzeniu podobnych usług z zakresu objętego przedmiotem zamówienia
w zakresie do 20% wartości zamówienia podstawowego. Będą udzielone na warunkach ustalonych w zamówieniu podstawowym (warunkach umowy) z uwzględnieniem dodatkowych negocjacji prowadzonych w zakresie realizacji tego zamówienia

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena brutto oferty - 60%
2) Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych - 20%
3) Średni wiek pojazdów – 20%

2. W kryterium „Cena brutto oferty” zostanie zastosowany wzór:

najniższa oferowana cena brutto
Liczba punktów = ------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena brutto oferty badanej

3. W kryterium „Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych” oferta uzyska:
Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych od zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego Liczba punktów
Od 3 godz. – do 10 godz. od zgłoszenia potrzeby 20 pkt
Od 11 godz. – do 24 godz. od zgłoszenia potrzeby 10 pkt
Od 25 godz. – do 48 godz. od zgłoszenia potrzeby 0 pkt

20 pkt – jeśli w razie wystąpienia wyjątkowej sytuacji, zostanie podstawiony
autobus/autokar od 3 godz. do 10 godz. od zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego;
10 pkt – jeśli w razie wystąpienia wyjątkowej sytuacji, zostanie podstawiony
autobus/autokar w przedziale czasowym od 11 godz. – do 24 godz. od zgłoszenia
potrzeby przez Zamawiającego;
0 pkt – jeśli w razie wystąpienia wyjątkowej sytuacji, zostanie podstawiony
autobus/autokar od 25 godz.- do 48 godz. od zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego.

4. W kryterium „ Średni wiek pojazdów” oferta uzyska:
Średni wiek pojazdów Liczba punktów
Od 0 do 3 lat 20 pkt
Powyżej 3 lat do 6 lat 10 pkt
Powyżej 6 lat do 8 lat 5 pkt

 20 pkt – jeśli średni wiek pojazdów dla danej części zmówienia, liczony jako suma punktów przyznanych dla zaoferowanych pojazdów podzieloną przez ilość pojazdów, mieści się w przedziale od 0 do 3 lat
 10 pkt – jeśli średni wiek pojazdów dla danej części zmówienia, liczony jako suma wieku wszystkich pojazdów podzieloną przez ilość pojazdów, mi’’eści się
w przedziale powyżej 3 lat do 6 lat.
 5 pkt – jeśli średni wiek pojazdów dla danej części zmówienia, liczony jako suma wieku wszystkich pojazdów podzieloną przez ilość pojazdów, mieści się
w przedziale powyżej 6 lat do 8 lat.
PRZEZ WIEK POJAZDÓW Zamawiający rozumie okres liczony od chwili produkcji pojazdów (rok produkcji wpisany w dowodzie rejestracyjnym) do ogłoszenia (wszczęcia) procedury przetargowej
tj. jeżeli wpisany rok produkcji jest:
2021 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 0 wiek pojazdu;
2020 – Zamawiający przyjmuje, że jest to - 1 roczny samochód;
2019 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 2 letni samochód;
2018 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 3 letni samochód;
2017 – Zamawiający przyjmuje, że jest to - 4 letni samochód;
2016 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 5 letni samochód;
2015 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 6 letni samochód;
2014 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 7 letni samochód;
2013 – Zamawiający przyjmuje, że jest to – 8 letni samochód.
Maksymalny wiek pojazdów dopuszczony przez Zamawiającego to pojazdy 8 letnie tj. z 2013 roku produkcji.
UWAGA:
1) Minimalna wymagana przez Zamawiającego liczba pojazdów wynosi:
- dla części zamówienia nr 1 – 6 pojazdów;
- dla części zamówienia nr 2 – 6 pojazdów;
- dla części zamówienia nr 3 – 4 pojazdy;
- dla części zamówienia nr 4 – 4 pojazdy.
3) W przypadku składania ofert na kilka części zamówienia, wówczas minimalną ilością pojazdów jest suma pojazdów dla każdej części zamówienia.

4) Pojazdy wyprodukowane wcześniej niż w 2013 roku nie będą brane pod uwagę tj. nie będą wliczane do wykazu pojazdów.
5) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę pojazdów w ilościach mniejszych niż wymagane – spowoduje to odrzucenie ofert, jako niezgodnej z SWZ.

5. Liczba punktów uzyskanych przez dana ofertę będzie wyliczana wg. wzoru:
P = K1 + K2 + K3
P - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę
K1 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty’’
K2 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Czas reakcji
w sytuacjach wyjątkowych”
K3 - liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę w kryterium „Średni wiek pojazdów”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Średni wiek pojazdów

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.

b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. jeżeli Wykonawca:
Dotyczy części zamówienia nr 1, 2, 3, 4
1) posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego,
o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2021 r., poz. 919) lub posiada odpowiednią licencję wspólnotową, o której mowa w art. 5a ww. ustawy, w przypadku podjęcia
i wykonywania międzynarodowego transportu drogowego;

c) zdolności ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu.


d) zdolności technicznej lub zawodowej tj. jeżeli Wykonawca:
1) dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami (prawo jazdy kategorii „D”), określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016 r. w sprawie wydania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami
(Dz. U. 2016 r., poz. 231 z późn. zm.), w ilościach minimalnych:
dla części zamówienia nr 1 - 6 osób (kierowców);
dla części zamówienia nr 2 - 6 osób (kierowców);
dla części zamówienia nr 3 - 4 osób (kierowców);
dla części zamówienia nr 4 – 4 osób (kierowców).
W przypadku składania ofert na kilka części zamówienia, minimalną liczbą osób będzie suma wymagana dla każdej części zamówienia (ta sama osoba nie może być wskazana dla kilku części zamówienia);

2) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał,
a przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje w sposób należyty:
a) dla części zamówienia nr 1 - co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług przewozowych osób autobusami lub autokarami, o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 PLN brutto każda;
b) dla części zamówienia nr 2 - co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług przewozowych osób autobusami lub autokarami, o wartości nie mniejszej niż 110 000,00 PLN brutto każda;
c) dla części zamówienia nr 3 - co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług przewozowych osób autobusami lub autokarami, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto każda;
d) dla części zamówienia nr 4 - co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług przewozowych osób autobusami lub autokarami, o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto każda.
UWAGA:
 w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi wykazać wartość usług nie mniejszą niż łączna wartość wymagana na potwierdzenie dla tych części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę, z zastrzeżeniem, że przez jedną usługę Zamawiający rozumie zamówienie wykonywane lub wykonane na podstawie jednej umowy;
 w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych do oceny będzie brana jedynie wartość tej części usługi, która została wykonana w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert i została potwierdzona dokumentem o jej należnym wykonaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych;
a) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy,
w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt. 1)
2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy,
ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju,
w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów
o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony odpowiednio jak w terminie wskazanym w pkt 2).
a) do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych
w art. 118 ustawy, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przepisy pkt 2) oraz 3) stosuje się odpowiednio.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2) lit. b i d SWZ,
tj. potwierdzającego posiadanie:
a) Dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej tj.:
zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa
w art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2021 r., poz. 919) lub odpowiednią licencję wspólnotową, o której mowa w art. 5a ww. ustawy, w przypadku podjęcia i wykonywania międzynarodowego transportu drogowego;
b) Dokumentów potwierdzających posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej tj:
wykazu osób posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami ( prawo jazdy kategorii „D”), określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury
i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016 r. w sprawie wydania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U. 2016 r., poz. 231
z późn. zm.), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego z podaniem imion i nazwisk tych osób, wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami w ilościach minimalnych:
dla części zamówienia nr 1 - 6 osób (kierowców);
dla części zamówienia nr 2 - 6 osób (kierowców);
dla części zamówienia nr 3 - 4 osób (kierowców);
dla części zamówienia nr 4 – 4 osób (kierowców).
W przypadku składania oferty na kilka części zamówienia, minimalną liczbą osób jest suma wymagana dla każdej części zamówienia (ta sama osoba nie może być wskazana dla kilku części zamówienia).
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
c) Dokumentów potwierdzających posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej tj.: wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usług:
 dla części zamówienia nr 1: co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług przewozowych osób autobusami lub autokarami, na kwotę o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 PLN brutto każda;
 dla części zamówienia nr 2: co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług przewozowych osób autobusami lub autokarami, na kwotę o wartości nie mniejszej niż 110 000,00 PLN brutto każda;
 dla części zamówienia nr 3: co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług przewozowych osób autobusami lub autokarami, na kwotę o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto każda;
 dla części zamówienia nr 4: co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług przewozowych osób autobusami lub autokarami, na kwotę o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 PLN brutto każda;
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postepowaniu.

2. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - wzór - załącznik nr 5 do SWZ.

3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane elektronicznym podpisem, kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.

4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku:
1) zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy;
2) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp;
3) zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT;
4) zmiany sposobu spełnienia świadczenia w sytuacji, gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy;
5) zmiany lub wprowadzeniu podwykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień § 10 projektowanych postanowień umowy:
a) zmiana lub wprowadzenie albo rezygnacja z podwykonawcy, który nie występuje jednocześnie jako inny podmiot na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału
w postępowaniu,
b) jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
c) jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
d) powyższe przepisy lit. b) i c) mają zastosowanie wobec dalszych podwykonawców.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-25 08:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-25 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-24

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin realizacji zamówienia:
Część zamówienia nr 1 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż do dnia 02.01.2022 r., na okres 360 dni lub całkowitego wykorzystania wartości umowy.
Część zamówienia nr 2 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż do dnia 02.01.2022 r., na okres 360 dni lub całkowitego wykorzystania wartości umowy.
Część zamówienia nr 3 - od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż do dnia 02.01.2022 r., na okres 360 dni lub całkowitego wykorzystania wartości umowy.
Część zamówienia nr 4 - od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż do dnia 02.01.2022 r., na okres 360 dni lub całkowitego wykorzystania wartości umowy.

Zamówienie zostało ujęte w projekcie planu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w 21 Wojskowym Oddziale Gospodarczym na 2022 r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę szyby w Renault Megane ll 2006 r. - Susz
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę szyby w Renault Megane ll 2006 r. Szyba z sensorem deszczu przód. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI