Wykonanie usług wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą, w celu przewozu osób...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usług wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą, w celu przewozu osób na potrzeby Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 21 WOG w Elblągu. Numer referencyjny: 1/SZP/2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoElbląg
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-01-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-13
  • Numer ogłoszenia501637-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 501637-N-2020 z dnia 2020-01-13 r.

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu: Wykonanie usług wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą, w celu przewozu osób na potrzeby Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 21 WOG w Elblągu. Numer referencyjny: 1/SZP/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, krajowy numer identyfikacyjny 28138539600000, ul. ul. Kwiatkowskiego  15 , 82-300  Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 261 313 015, e-mail 21wog@ron.mil.pl, faks 261 313 304.
Adres strony internetowej (URL): www.21wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.21wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kwiatkowskiego 15, 82- 300 Elbląg

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą, w celu przewozu osób na potrzeby Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 21 WOG w Elblągu. Numer referencyjny: 1/SZP/2020
Numer referencyjny: 1/SZP/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą celem przewozu osób na potrzeby 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 21. WOG. Usługa ma na celu w szczególności dowóz żołnierzy i pracowników wojska na szkolenia poligonowe, szkolenia strzeleckie, szkolenia w wojskowych ośrodkach szkolenia, zabezpieczenie uroczystości patriotyczno-wojskowych, odpraw, narad oraz zabezpieczenie przewozu osób (w tym dzieci) podczas wycieczek turystyczno-krajoznawczych oraz kulturalno-rekreacyjnych. KOD CPV 60172000-4 – Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą. Wykonywanie nieregularnych przewozów osób autobusami i autokarami na rzecz 21. WOG Elbląg oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na jej zaopatrzeniu, zlokalizowanych w Elblągu, Braniewie, Bartoszycach i Morągu odbywać się będzie doraźnie według potrzeb i zgłaszanych na zasadzie zapotrzebowań Zamawiającego. Usługa ma na celu zabezpieczenie działalności szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji usytuowanych w powyższych lokalizacjach i może objąć teren całego kraju. Część zamówienia nr 1 -Przewóz osób z Jednostek Wojskowych zlokalizowanych w Elblągu; część zamówienia nr 2- Przewóz osób z Jednostek Wojskowych zlokalizowanych w Braniewie; część zamówienia nr 3 - Przewóz osób z Jednostki Wojskowej zlokalizowanej w Bartoszycach; część zamówienia nr 4 - Przewóz osób z Jednostek Wojskowych zlokalizowanych w Morągu: Planowana ilość kilometrów do realizacji w trakcie trwania umowy jest ilością szacunkową: w części zamówienia nr 1 wynosi: -6 915 km dla autobusu/autokaru do 20 osób; - 10 890 km dla autobusu/autokaru powyżej 20 osób; w części zamówienia nr 2 wynosi: - 10 120 km dla autobusu/autokaru do 20 osób;46 700 km dla autobusu/autokaru powyżej 20 osób. w części zamówienia nr 3 wynosi:- 6 300 km dla autobusu/autokaru powyżej 20 osób. w części zamówienia nr 4 wynosi:- 9 550 km dla autobusu/autokaru powyżej 20 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczania innych tras przejazdu nieujętych w powyższym wykazie, a wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. Rozliczenie odbędzie się zgodnie ze stawką za 1 km, zaoferowaną przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnej ilości kilometrów. Punkty zbiórek, od których liczona będzie liczba kilometrów to: - JW 5330 Elbląg ul. Kwiatkowskiego 15; - JW 4260 Elbląg - ul. Królewiecka 169; - JW 3518 Elbląg - ul. Podchorążych 1 - JW 3751 Elbląg - ul. Łęczycka 10-12 - JW 4808 Elbląg - ul. Kwiatkowskiego 15; - WKU Elbląg - ul. Królewiecka 167 A; - OŻW Elbląg - ul. Królewiecka 130; - Orkiestra Wojskowa Elbląg - ul. Królewiecka 169; - Węzeł Teleinformatyczny Elbląg - ul. Podchorążych 1; - JW 3411 Braniewo - ul. Sikorskiego 41 - JW 2980 Braniewo - ul. Sikorskiego 41; - Klub Wojskowy Braniewo - ul. Sikorskiego 41; - JW 5446 - 43 blp Braniewo - ul. Al. Wojska Polskiego 7 - JW 1248 Bartoszyce- ul. Wojska Polskiego 4; - JW 1248 Morąg - ul. Wojska Polskiego 16; - JW 5446 - 42 blp Morąg - ul. Wojska Polskiego 16. Koszt dojazdu do ww. miejsca zbiórki Wykonawca ponosi we własnym zakresie. Do wykonania przewozu Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia nw., minimalnego standardu autobusów/autokarów: a) na trasy do 200 km: - sprawna klimatyzacja i ogrzewanie; - dostępność bagażnika; - oparcia siedzeń uchylne z zagłówkami; - nagłośnienie pojazdu. b) na trasy powyżej 200 km: - sprawna klimatyzacja i ogrzewanie; - dostępność bagażnika; - oparcia siedzeń uchylne z zagłówkami; - nagłośnienie pojazdu; - podgrzewacz wody; - dostępność DVD; - dostępność WC. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 5 do SIWZ. Zakres znajduje się w załączniku nr I

II.5) Główny kod CPV: 60172000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. Polegać one będą na powtórzeniu podobnych usług objętych przedmiotem zamówienia tj. wynajmie autobusów i autokarów wraz z kierowcą , w zakresie do 20% wartości zamówienia podstawowego, na warunkach ustalonych w zamówieniu podstawowym (warunkach umowy), z uwzględnieniem dodatkowych negocjacji, dotyczących realizacji tego zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-21
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-21

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy, do dnia 21.12.2020 r. lub całkowitego wykorzystania wartości umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: Posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. jeżeli Wykonawca: posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2019 r., poz. 2140) lub posiada odpowiednią licencję wspólnotową, o której mowa w art. 5a ww. ustawy, w przypadku podjęcia i wykonywania międzynarodowego transportu drogowego;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej, tj. jeżeli Wykonawca: dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami (prawo jazdy kategorii „D”), określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016 r. w sprawie wydania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U. 2016 r., poz. 231 z późn. zm.), w ilościach minimalnych: dla części zamówienia nr 1 - 8 osób (kierowców); dla części zamówienia nr 2 - 6 osób (kierowców); dla części zamówienia nr 3 - 4 osób (kierowców); dla części zamówienia nr 4 – 4 osób (kierowców). W przypadku składania ofert na kilka części zamówienia, minimalną liczbą osób będzie suma wymagana dla każdej części zamówienia (ta sama osoba nie może być wskazana dla kilku części zamówienia); 2) Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej tj. jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w sposób należyty: a) dla części zamówienia nr 1 - co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług przewozowych osób autobusami lub autokarami, o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 PLN brutto każda; b) dla części zamówienia nr 2 - co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług przewozowych osób autobusami lub autokarami, o wartości nie mniejszej niż 155 000,00 PLN brutto każda; c) dla części zamówienia nr 3 - co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług przewozowych osób autobusami lub autokarami, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto każda; d) dla części zamówienia nr 4 - co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług przewozowych osób autobusami lub autokarami, o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 PLN brutto każda. UWAGA: -w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi wykazać wartość usług nie mniejszą niż łączna wartość wymagana na potwierdzenie dla tych części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę, z zastrzeżeniem, że przez jedną usługę Zamawiający rozumie zamówienie wykonywane lub wykonane na podstawie jednej umowy; -w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych do oceny będzie brana jedynie wartość tej części usługi, która została wykonana w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert i została potwierdzona dokumentem o jej należnym wykonaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2) stosuje się odpowiednio. 4) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 1 lub 2 składa każdy z tych Wykonawców. 4.W przypadku innych podmiotów, na zdolnościach, których polega Wykonawca, dokumenty określone w pkt 1 lub 2 składane są dla każdego z tych podmiotów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)Dokumentów potwierdzających posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj.: zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2019 r., poz. 2140) lub odpowiednią licencję wspólnotową, o której mowa w art. 5a ww. ustawy, w przypadku podjęcia i wykonywania międzynarodowego transportu drogowego; 2) Dokumentów potwierdzających posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej tj. wykazu osób posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami ( prawo jazdy kategorii „D”), określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016 r. w sprawie wydania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U. 2016 r., poz. 231 z późn. zm.), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego z podaniem imion i nazwisk tych osób, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami w ilościach minimalnych: dla części zamówienia nr 1 - 8 osób (kierowców); dla części zamówienia nr 2 - 6 osób (kierowców); dla części zamówienia nr 3 - 4 osób (kierowców); dla części zamówienia nr 4 – 4 osób (kierowców). W przypadku składania oferty na kilka części zamówienia, minimalną liczbą osób jest suma wymagana dla każdej części zamówienia (ta sama osoba nie może być wskazana dla kilku części zamówienia). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3) Dokumentów potwierdzających posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej tj. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usług: a) dla części zamówienia nr 1: co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług przewozowych osób autobusami lub autokarami, na kwotę o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 PLN brutto każda; b) dla części zamówienia nr 2: co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług przewozowych osób autobusami lub autokarami, na kwotę o wartości nie mniejszej niż 155 000,00 PLN brutto każda; c) dla części zamówienia nr 3: co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług przewozowych osób autobusami lub autokarami, na kwotę o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto każda; d) dla części zamówienia nr 4: co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług przewozowych osób autobusami lub autokarami, na kwotę o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 PLN brutto każda; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Czas reakcji w sytuacjach wyjatkowych 20,00
Średni wiek pojazdów 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku: 1) zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy; 2) wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp; 3) zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT; 4) zmiany sposobu spełnienia świadczenia w sytuacji, gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy; 5) zmiany lub wprowadzeniu podwykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień § 10 wzoru umowy: a) zmiana lub wprowadzenie albo rezygnacja z podwykonawcy, który nie występuje jednocześnie jako inny podmiot na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu; b) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. c) jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-20, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, fax: 261 313 304, e-mail: 21wog@ron.mil.pl; 2. inspektor ochrony danych 21Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu dostępny jest pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO oraz art. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr 1/SZP/2020 na wykonanie usług wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą, w celu przewozu osób na potrzeby Jednostek Wojskowych będących na zaopatrzeniu 21 WOG w Elblągu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7. konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu; 8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9. posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10. nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Zamawiający dodatkowo informuje, że: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przewóz osób z Jednostek Wojskowych zlokalizowanych w Elblągu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą celem przewozu osób na potrzeby 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 21. WOG. Usługa ma na celu w szczególności dowóz żołnierzy i pracowników wojska na szkolenia poligonowe, szkolenia strzeleckie, szkolenia w wojskowych ośrodkach szkolenia, zabezpieczenie uroczystości patriotyczno-wojskowych, odpraw, narad oraz zabezpieczenie przewozu osób (w tym dzieci) podczas wycieczek turystyczno-krajoznawczych oraz kulturalno-rekreacyjnych. 2. Wykonywanie nieregularnych przewozów osób autobusami i autokarami na rzecz 21. WOG Elbląg oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na jej zaopatrzeniu, zlokalizowanych w Elblągu, Braniewie, Bartoszycach i Morągu odbywać się będzie doraźnie według potrzeb i zgłaszanych na zasadzie zapotrzebowań Zamawiającego. Usługa ma na celu zabezpieczenie działalności szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji usytuowanych w powyższych lokalizacjach i może objąć teren całego kraju. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1 Przewóz osób z Jednostek Wojskowych zlokalizowanych w Elblągu: Jednostka Wojskowa 5330, ul. Kwiatkowskiego 15, Elbląg Lp. Trasy przejazdu Planowana ilość osób w jednym kursie Planowana Ilość kursów w okresie obowiązywania umowy 1. Elbląg – Bartoszyce – Elbląg 20 3 2. Elbląg – Bydgoszcz – Elbląg 20 2 3. Elbląg – Braniewo – Elbląg 20 4 4. Elbląg – Morąg – Elbląg 20 4 5. Elbląg – Warszawa – Elbląg 20 4 Jednostka Wojskowa 4260, ul. Królewiecka 169, Elbląg Lp. Trasy przejazdu Planowana ilość osób w jednym kursie Planowana Ilość kursów w okresie obowiązywania umowy 1. Elbląg – Morąg – Elbląg 45 4 Orkiestra Wojskowa, ul. Królewiecka 169, Elbląg Lp. Trasy przejazdu Planowana ilość osób w jednym kursie Planowana Ilość kursów w okresie obowiązywania umowy 1. Elbląg – Olsztyn – Elbląg 30 2 3. Elbląg – Braniewo – Elbląg 30 4 4. Elbląg – Lidzbark Warmiński – Elbląg 30 2 5. Elbląg – Grunwald – Elbląg 30 1 6. Elbląg – Krojanty – Elbląg 30 1 WKU Elbląg, ul. Królewiecka 167A, Elbląg Lp. Trasy przejazdu Planowana ilość osób w jednym kursie Planowana Ilość kursów w okresie obowiązywania umowy 1. Elbląg – Braniewo – Elbląg 20 2 2. Elbląg – Olsztyn – Elbląg 6 2 3. Elbląg – Toruń – Elbląg 6 2 Jednostka Wojskowa 4808, ul. Kwiatkowskiego 15, Elbląg Lp. Trasy przejazdu Planowana ilość osób w jednym kursie Planowana Ilość kursów w okresie obowiązywania umowy 1. Elbląg – Malbork – Elbląg 100 10 2. Elbląg – Świdwin – Elbląg 100 2 3 Elbląg – Gołdap – Elbląg 50 6 4. Elbląg – Gołdap – Elbląg 20 2 5. Elbląg – teren Elbląga 20 6 6. Elbląg – Orzysz – Elbląg 50 2 Węzeł Teleinformatyczny Elbląg, ul. Podchorążych 1 Lp. Trasy przejazdu Planowana ilość osób w jednym kursie Planowana Ilość kursów w okresie obowiązywania umowy 1. Elbląg – Braniewo – Elbląg 7 2 2. Braniewo – Chruściel – Braniewo 7 4 Jednostka Wojskowa 3751, ul. Łęczycka 10-12, Elbląg Lp. Trasy przejazdu Planowana ilość osób w jednym kursie Planowana Ilość kursów w okresie obowiązywania umowy 1. Elbląg – Drawsko Pomorskie – Elbląg 45 6 Elbląg – Bemowo Piskie – Elbląg 45 6 2. Elbląg – Olsztyn – Elbląg 45 16 3. Elbląg – Morąg – Elbląg 40 8 DWD P – W Jednostka Wojskowa 3518, ul. Podchorążych 1, Elbląg Lp. Trasy przejazdu Planowana ilość osób w jednym kursie Planowana Ilość kursów w okresie obowiązywania umowy 1. Elbląg – Szczecin – Elbląg 45 4 2. Elbląg – Olsztyn - Elbląg 45 6 3. Elbląg – Braniewo – Elbląg 40 8 4. Elbląg – Gdańsk - Elbląg 40 6 5. Elbląg – Wędrzyn - Elbląg 40 4 6. Elbląg – Toruń - Elbląg 20 2 Oddział Żandarmerii Wojskowej, ul. Królewiecka 130, Elbląg Lp. Trasy przejazdu Planowana ilość osób w jednym kursie Planowana Ilość kursów w okresie obowiązywania umowy 1. Elbląg – Bemowo Piskie – Elbląg 45 2 2. Elbląg–Braniewo – Elbląg 40 6 3. Elbląg – Morąg – Elbląg 45 25 Szczegółowe informacje zawarte są w załączniku nr 1 i 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych 20,00
Średni wiek pojazdów 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy, do dnia 21.12.2020 r. lub całkowitego wykorzystania wartości umowy.


Część nr: 2 Nazwa: Przewóz osób z Jednostek Wojskowych zlokalizowanych w Braniewie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą celem przewozu osób na potrzeby 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 21. WOG. Usługa ma na celu w szczególności dowóz żołnierzy i pracowników wojska na szkolenia poligonowe, szkolenia strzeleckie, szkolenia w wojskowych ośrodkach szkolenia, zabezpieczenie uroczystości patriotyczno-wojskowych, odpraw, narad oraz zabezpieczenie przewozu osób (w tym dzieci) podczas wycieczek turystyczno-krajoznawczych oraz kulturalno-rekreacyjnych. 2. Wykonywanie nieregularnych przewozów osób autobusami i autokarami na rzecz 21. WOG Elbląg oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na jej zaopatrzeniu, zlokalizowanych w Elblągu, Braniewie, Bartoszycach i Morągu odbywać się będzie doraźnie według potrzeb i zgłaszanych na zasadzie zapotrzebowań Zamawiającego. Usługa ma na celu zabezpieczenie działalności szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji usytuowanych w powyższych lokalizacjach i może objąć teren całego kraju. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2 Przewóz osób z Jednostek Wojskowych zlokalizowanych w Braniewie: Jednostka Wojskowa 5446 43 blp, ul. Al. Wojska Polskiego 7, Braniewo Lp. Trasy przejazdu Planowana ilość osób w jednym kursie Planowana Ilość kursów w okresie obowiązywania umowy 1. Braniewo – Olsztyn – Braniewo 100 5 2. Braniewo – Warszawa – Braniewo 100 4 3. Braniewo – Morąg - Braniewo 150 4 4. Braniewo – Giżycko - Braniewo 120 6 5. Braniewo – Gdynia - Braniewo 130 4 6. Braniewo – Orzysz - Braniewo 170 4 7. Braniewo – Morąg - Braniewo 150 4 Jednostka Wojskowa 2980, ul. Sikorskiego 41, Braniewo Klub Wojskowy, ul. Sikorskiego 41, Braniewo Jednostka Wojskowa 3411, ul. Sikorskiego 41, Braniewo Lp. Trasy przejazdu Planowana ilość osób w jednym kursie Planowana Ilość kursów w okresie obowiązywania umowy 1. Braniewo – Orzysz – Braniewo 55 30 2. Braniewo – Ustka – Braniewo 45 6 3. Braniewo – Gdańsk – Braniewo 20 10 4. Braniewo – Elbląg – Braniewo 45 6 5. Braniewo – Elbląg - Braniewo 20 6 6. Braniewo – Wędrzyn – Braniewo 55 10 7. Braniewo – Gdynia – Braniewo 55 4 8. Braniewo – Drawsko Pomorskie – Braniewo 55 10 9. Braniewo – Nowa Dęba – Braniewo 55 26 10. Braniewo – Nowa Dęba - Braniewo 20 30 11. Braniewo – Gdańsk – Braniewo 20 10 12. Braniewo – Lidzbark Warmiński - Braniewo 20 4 Szczegółowe informacje zawarte są w załączniku nr 1 i 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych 20,00
Średni wiek pojazdów 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy, do dnia 21.12.2020 r. lub całkowitego wykorzystania wartości umowy.


Część nr: 3 Nazwa: Przewóz osób z Jednostki Wojskowej zlokalizowanej w Bartoszycach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą celem przewozu osób na potrzeby 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 21. WOG. Usługa ma na celu w szczególności dowóz żołnierzy i pracowników wojska na szkolenia poligonowe, szkolenia strzeleckie, szkolenia w wojskowych ośrodkach szkolenia, zabezpieczenie uroczystości patriotyczno-wojskowych, odpraw, narad oraz zabezpieczenie przewozu osób (w tym dzieci) podczas wycieczek turystyczno-krajoznawczych oraz kulturalno-rekreacyjnych. KOD CPV 60172000-4 – Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą. 2. Wykonywanie nieregularnych przewozów osób autobusami i autokarami na rzecz 21. WOG Elbląg oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na jej zaopatrzeniu, zlokalizowanych w Elblągu, Braniewie, Bartoszycach i Morągu odbywać się będzie doraźnie według potrzeb i zgłaszanych na zasadzie zapotrzebowań Zamawiającego. Usługa ma na celu zabezpieczenie działalności szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji usytuowanych w powyższych lokalizacjach i może objąć teren całego kraju. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 3 Przewóz osób z Jednostki Wojskowej zlokalizowanej w Bartoszycach: Jednostka Wojskowa 1248, ul. Wojska Polskiego 4, Bartoszyce Lp. Trasy przejazdu Planowana ilość osób w jednym kursie Planowana Ilość kursów w okresie obowiązywania umowy 1. Bartoszyce – Bemowo Piskie –Bartoszyce 50 10 2. Bartoszyce – Drawsko Pomorskie –Bartoszyce 50 6 3. Bartoszyce – Morąg – Bartoszyce 50 4 4. Bartoszyce – Elbląg – Bartoszyce 50 2 5. Bartoszyce – Olsztyn – Bartoszyce 50 2 Szczegółowe informacje zawarte są w załączniku nr 1 i 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych 20,00
Średni wiek pojazdów 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy, do dnia 21.12.2020 r. lub całkowitego wykorzystania wartości umowy.


Część nr: 4 Nazwa: Przewóz osób z Jednostek Wojskowych zlokalizowanych w Morągu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu autobusów i autokarów wraz z kierowcą celem przewozu osób na potrzeby 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na zaopatrzeniu 21. WOG. Usługa ma na celu w szczególności dowóz żołnierzy i pracowników wojska na szkolenia poligonowe, szkolenia strzeleckie, szkolenia w wojskowych ośrodkach szkolenia, zabezpieczenie uroczystości patriotyczno-wojskowych, odpraw, narad oraz zabezpieczenie przewozu osób (w tym dzieci) podczas wycieczek turystyczno-krajoznawczych oraz kulturalno-rekreacyjnych. 2. Wykonywanie nieregularnych przewozów osób autobusami i autokarami na rzecz 21. WOG Elbląg oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na jej zaopatrzeniu, zlokalizowanych w Elblągu, Braniewie, Bartoszycach i Morągu odbywać się będzie doraźnie według potrzeb i zgłaszanych na zasadzie zapotrzebowań Zamawiającego. Usługa ma na celu zabezpieczenie działalności szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji usytuowanych w powyższych lokalizacjach i może objąć teren całego kraju. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 4 Przewóz osób z Jednostek Wojskowych zlokalizowanych w Morągu: Jednostka Wojskowa 5446 42 blp, ul. Wojska Polskiego 16, Morąg, Jednostka Wojskowa 1248, ul. Wojska Polskiego 16, Morąg Lp. Trasy przejazdu Planowana ilość osób w jednym kursie Planowana Ilość kursów w okresie obowiązywania umowy 1. Morąg – Olsztyn – Morąg 40 10 2. Morąg – Giżycko – Morąg 40 6 3. Morąg – Braniewo - Morąg 40 8 4. Morąg – Wędrzyn - Morąg 50 10 5. Morąg – Warszawa - Morąg 40 4 6. Morąg – Bemowo Piskie - Morąg 50 6 7. Morąg – Bartoszyce – Morąg 50 10 8. Morąg – Drawsko Pomorskie – Morąg 50 6 Szczegółowe informacje zawarte są w załączniku nr 1 i 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60172000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Czas reakcji w sytuacjach wyjątkowych 20,00
Średni wiek pojazdów 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy, do dnia 21.12.2020 r. lub całkowitego wykorzystania wartości umowy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę transport telewizora z Rotterdamu - Giżycko
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę transport telewizora z Rotterdamu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI