Wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom – placówka oświatowa – dom wraz z opieką
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRajsko
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-28
  • ZamawiającySAMORZĄDOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY OŚWIĘCIM
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00355643
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na
przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom – placówka oświatowa – dom
wraz z opieką

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMORZĄDOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY OŚWIĘCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070461614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: edukacyjna 9

1.5.2.) Miejscowość: Rajsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 842 95 60

1.5.8.) Numer faksu: 33 842 95 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@cuw.gminaoswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://cuw.gminaoswiecim.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na
przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom – placówka oświatowa – dom
wraz z opieką

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81764282-38c4-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355643

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00050297/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonanie na rzecz Zamawiajacego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom-placówka oświatowa-dom wraz z opieką

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej
cuw@cuw.gminaoswiecim.pl. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zam. publ., musi posiadać konto na ePUAP. Posiada dostęp do formularzy: ”Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do „Formularza do komunikacji”. 3.Na miniPortalu postęp. prowadzone jest pod nazwą: „Wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom – placówka oświatowa – dom wraz z
opieką” znak sprawy: CUW.PN.2.2022. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych.., elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniPortal.uzp.gov.pl/, oraz w Warunkach/ Regulaminie korzystania z elektronicznej platformy usług administr. publiczn. (ePUAP) https://epuap.gov.pl/wps/portal.5. Max rozmiar plików formularzy:
„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 pzp lub elektronicznych kopii dokumentów oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postepowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7. Dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich postępowań klikając opcję „Dla Wykonawców” lub ze stromy głównej z zakładki postępowania na miniPortalu.8. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostęp. Na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.9.Ofertę należy złożyć w oryginale. 10 Złożenie oferty: 1)Oferta powinna być sporządzona w j.pol., z zachowaniem postaci elektr. w formacie danych pdf, rtf, doc, xls i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 2)Do złożenia oferty
konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezent. Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. 11.Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:1)dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES; 2) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż pdf (np.: .doc, .xls,) zaleca się
podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES; 3)do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego). 12.Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, które Wykonawca zastrzeże, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a
następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompensowane do jednego pliku archiwum(ZIP).13.Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu. 14. Zamawiający
dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: .pdf, rtf, doc, .xls.15. Ofertę, wraz ze
stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Patrz SWZ pkt.14.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią pkt 32 SWZ (OCHRONA DANYCH
OSOBOWYCH)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią pkt 32 SWZ (OCHRONA DANYCH
OSOBOWYCH)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.PN.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 98380,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkał. na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom–placówka oświatowa–dom wraz z opieką
podczas przewozu. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz
Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnospr, zamieszkał. na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom placówka
oświatowa-dom wraz z opieką podczas przewozu do następujących placówek oświat, wg wyznaczonych tras:
1)Trasa I Oświęcim: w okresie od 10.10.2022r. do 23.06.2023r.–160 dni a)Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego
w Oświęcimiu, ul. Obozowa 40 w zakresie:(4 dzieci)-1 dziecko z miejscowości Broszkowice (pobyt czasowy dziecko z Ukrainy) - 2 dzieci z miejscowości Stawy Monowskie, - 1 dziecko z miejscowości Zaborze. a)Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Obozowa 31 w zakresie: (1 dziecka)-1 dziecko z miejscowości Rajsko 2) Trasa II Piasek: w okresie od 10.10.2022 r. do 31.08.2023r.–191 dni z wyłączeniem miesiąca lipca 2023 .3. Usługa przewozu ma być świadczona środkami transp. sprawnymi techn., ubezp. oraz przystos. techniczne do przewozu dzieci niepełnospr. (w tym
przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich). Pojazdy muszą być odpowiednio oznakowane, spełniające wymogi
bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego z możliwością posadzenia dziecka niepełnospr. w foteliku samochod. dostosowanym
do wagi i wzrostu dziecka zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym . Każdy z pojazdów musi posiadać adnotacje w
dowodzie rejestr, że jest przystos. do przewozu osób niepełnosp. 4.O udzielenie zamów. Publiczn.mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadz. określonej działaln.
zawodowej, o ile wynika to z odrębn. przepisów. Wykonawca w tym zakresie musi posiadać uprawnienia – licencję na
wykonyw.krajowego transportu drog. osób zgodnie z Ustawą o transp. drogowym 5. Wykonawca winien posiadać 2 specjal.
foteliki, umożl. przewiez 2 dzieci, poruszających się na wózku inwalidzkim. 6. Wykonawca winien posiadać 2 pojazdy
oraz 1 pojazd zastępczy w razie awarii –w tym min. 2 samoch. przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych, które
musza być wyposażone w atestowane urządzenie specjalistyczne: w windę z napędem elektr. lub podnośnik lub
teleskopowy najazd lub rozkładaną platformę itp. czyli urządz. Umożliw. zajęcie miejsca osobom porusz. się na wózkach
inwalidz., jak również osprzęt z atestem zapewniając.możliwość uruchom. przewożonych wózków. Urządzenia muszą
posiadać atest. 7.Usługa przewozu obejmuje dowóz 6 dzieci. Liczba ta może ulec zmianie w trakcie roku szkol., ale będzie
dotyczyć tylko dzieci zamieszk. na terenie Gminy Oświęcim w tym:1) 1 dzieciko do Specjalnego Ośrodka Szkolno–
Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Obozowa 31; 2) 4 dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w
Oświęcimiu, ul. Obozowa 40 (w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim wraz z opiekunem- wymaga specjalistycznego fotelika;3) 1 dziecko do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno - Wychowawczego w Piasku, ul.
Dworcowa 27 (w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim wraz z opiekunem-dziecko wymaga w samochodzie specjalistycznego
fotelika); 6 Liczba przewożon. dzieci ma być zgodna z liczbą miejsc wpisaną do dowodu rejestrac. W celu wykon.
zamówienia Wykon. przed podpis. umowy przedłoży informację o podst. Dyspon. tymi zasobami oraz kserok. dowodów
rejestrac.–Załącznik Nr 6 do projektów. Postan. umowy. 8. Dzieci mają być dowiezione do placówek oświat. zgodnie z
ustalonym planem zajęć i odwiezione po zajęciach do domu w czasookresie nie dłuższym niż wymag. na przejazd pomiędzy
placówką a miejscem zamieszkania dzieci.9. Zamawiający zakłada możliwość zmiany do umowy,gdy wystąpi sytuacja konieczności zorganizowania dowozu dla dodatk. dziecka niepełnospr. Zamieszkał. na terenie Gminy
Oświęcim.dowozu dla dodatk. dziecka niepełnospr. Zamieszkał. na terenie Gminy
Oświęcim. 10. Przewóz dzieci do szkół odbywać się będzie od poniedziałku każdego tygodnia lub od pierwszego dnia
rozpoczynającego tydzień szkolny do piątku każdego tygodnia lub do ostatniego dnia kończącego tydzień szkolny, w dni
nauki szkolnej z wyjątkiem świąt i innych ustawowo wolnych dni od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktycznowychowaw.
(ferie zimowe, letnie), a także dowóz w pierwszy dzień rozpoczynający tydzień szkolny, a odwóz w ostatni dzień
kończący tydzień szkolny, gdy dziecko przebywa na internacie z uwzględnieniem dni świątecznych, zgodnie z organizacją
pracy w danej placówce oświatowej z zastrzeżeniem ust. 8. 11. W indywidual. przypadkach w ciągu roku szkolnego
Wykonawca może świadczyć usługę przewozu w inny dzień (tj. odpracowanie w sobotę dnia szkolnego).12. W przypadku
odpracowania dnia wolnego przez szkoły, szczegóły należy ustalić z rodzicem/ prawnym opiekunem dziecka. 13.
Harmonogram przewozu (dowozu i odwozu) dzieci zostanie dostosowany do podziałów godzin obowiązuj. w danej
placówce oświat.14. Zamawiający zastrzega sobie, że możliwe są zmiany w planach zajęć lekc. i nie ponosi
odpowiedzialności finansowej za dodatkowe kursy. 15. Zamawiający informuje, że liczba dni przewozu do placówek oświat.
w okresie realizacji zamówienia wynosi, dla 5 dzieci dojeżdż. do SOSW w Oświęcimiu ok. 160 dni przewozu, dla 1 dziecka
dojeżdż. do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Piasku ok. 191 dni przewozu.16. W przypadku
czasowego zawieszenia zajęć w roku szkolnym 2022/2023 placówek oświatowych z powodu np. trwającej epidemii COVID,
zamówienie w tym okresie nie będzie realizowane. Zamówienie będzie realizowane tylko w dniach nauki szkolnej tj. w
dniach, w których zajęcia szkolne odbywają się na terenie placówki oświatowej (nie dotyczy to dni, kiedy w placówkach
oświatowych są zawieszone czasowo zajęcia i nauka realizowana jest zdalnie). 17. Zamawiający zastrzega, iż podane
liczby dni przewozu, o których mowa w ust. 15 są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmniejszeniu. Z tego tytułu
Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym roszczenia finansowe. 18. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie
wyłącznie za przewozy zrealizowane.19. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby dzieci, godzin dowozu i odwozu.
20. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewoż. dzieci. 21. Wykonawca ponosi odpowiedział. i
wszelkie koszty z tytułu strat material. oraz następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją
przedmiotu zamówienia.22. Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeń OC i NW (kierowcy, opiekunów i
pasażerów) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia - patrz 4 SWZ. Miejsce realizacji:
teren powiatu oświęcimskiego, pszczyńskiego .

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-10 do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 60%, Czas reakcji na podstawienie pojazdu zastępczego (awaria) 40%. Punkty przyznawane za
podane kryteria będą liczone według następujących wzorów: Kryterium 1: Cena - C Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie: 1) Cmin - najniższa cena całości wartości przedmiotu zamówienia spośród wszystkich ofert: 2) Cof cena całości wartości
przedmiotu zamówienia w ofercie badanej. Kryterium 2 - Czas reakcji na podstawienie pojazdu zastępczego (awaria) (CR). Przez
określenie „czas reakcji” Zamawiający rozumie w przypadku wystąpienia awarii pojazdu, maksymalny czas, którym Wykonawca
podstawi pojazd zastępczy na miejsce w/w zdarzenia. Maksymalny czas reakcji wynosi 60 minut od wystąpienia zdarzenia.
Wykonawca w złożonej ofercie może zadeklarować skrócenie maksymalnego czasu na podstawianie pojazdu zastępczego.
Wykonawca, który zaoferuje czas podstawienia pojazdu zastępczego: a) do 45 minut od wystąpienia zdarzenia - otrzyma 40
punktów; b) do 55 minut od wystąpienia zdarzenia - otrzyma 20 punktów; c) do 60 minut od wystąpienia zdarzenia - otrzyma 0
punktów. W przypadku gdy Wykonawca w złożonej ofercie nie wskaże żadnej z wymienionych opcji dot. czasu reakcji, Zamawiający
uzna, że wykonawca zaoferował czas reakcji do 60 minut od wystąpienia zdarzenia i Wykonawca otrzyma 0 punktów. W przypadku
gdy Wykonawca skreśli wszystkie lub tylko jedną w/w opcję, Zamawiający odrzuci taka ofertę (Wykonawca zobowiązany jest
wskazać jeden czas reakcji) . Wykonawca winien określić czas reakcji w sposób mierzalny, tj. w formie cyfrowej (liczba minut).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego (awaria)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w
postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ. Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa
następujące warunki udziału. Warunki udziału w postępowaniu: 1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa Zamawiający
wymaga: 1. Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeń OC i NW (odpowiedzialności cywilnej i
ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy, opiekunów i pasażerów) potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na
cały okres realizacji zamówienia. na wartość min 500 000 zł. 2. Zdolność techniczna lub zawodowa. O udzielenie
zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub
zawodowej. Zamawiający w zakresie zdolności zawodowej (wiedza i doświadczenie) nie stawia wymagań w zakresie tego
warunku. Zamawiający w zakresie zdolności zawodowej (potencjał techniczny) stawia wymagania w zakresie tego warunku,
tzn. Wykonawca spełni w/w warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje 2 samochodami do przewozu osób niepełnosprawnych i
jednym w razie awarii. Razem 3 pojazdy ( 2 pojazdy plus 1 w razie awarii). Każdy z pojazdów przystosowanych do
przewozu osób niepełnosprawnych musi posiadać adnotacje w dowodzie rejestracyjnym, że pojazd jest przystosowany do
przewozu osób niepełnosprawnych. Z 3 pojazdów (2 pojazdy oraz 1 pojazd zastępczy w razie awarii) minimum 2
samochody przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych muszą być wyposażone w atestowane urządzenie
specjalistyczne (w windę z napędem elektrycznym lub podnośnik lub teleskopowy najazd lub rozkładaną platformę itp.
urządzenia umożliwiające zajęcie miejsca osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich), jak również osprzęt
atestowany zapewniający możliwość unieruchomienia przewożonych wózków. Urządzenia muszą posiadać atest –
załącznik nr 5 do SWZ. Pojazdy muszą posiadać aktualne przeglądy techniczne oraz aktualne ubezpieczenie OC od
odpowiedzialności cywilnej przez cały czas obowiązywania niniejszej umowy, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i
kodeksu drogowego. 3) Zamawiający w zakresie zdolności zawodowej (potencjał osobowy) stawia wymagania w zakresie
tego
warunku, tzn. Wykonawca zapewnia, że:- dysponuje odpowiednią liczbą kierowców min. 3 do prowadzenia pojazdów,
posiadających stosowne wymagane prawem ruchu drogowego uprawnienia, z których każdy posiada przeszkolenie z
zakresu BHP, jest osobą niekaraną, korzystającą w pełni z praw publicznych i przeszkoloną z udzielania pierwszej pomocy
przedmedycznej. - dysponuje odpowiednią liczbą opiekunów min. 3, z których każdy posiada przeszkolenie z zakresu BHP,
jest osobą niekaraną, korzystającą w pełni z praw publicznych i przeszkoloną z udzielania pierwszej pomocy
przedmedycznej. Wykonawca zapewnia, że opiekunowie przewożonych dzieci nie widnieją w rejestrze sprawców na tle
seksualnym. Do weryfikacji w/w warunku wymagane będą następujące załączniki: nr 6 do SWZ, nr 6a do SWZ, nr 6b do
SWZ, nr 6c do SWZ. 3. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie
żadnych wymagań. 4. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z
odrębnych przepisów. Wykonawca w tym zakresie musi posiadać uprawnienia – licencję na wykonywanie krajowego
transportu drogowego osób zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j.: Dz. U. z 2022 r. poz.
180 ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej -
ZAŁĄCZNIK Nr 5 SWZ Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i
1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej. 2. Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG - Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru
Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: W
celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz narzędzi wyposażenia zakładu i
urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia
wraz z informacją o dysponowaniu tymi zasobami. Wykonawca powinien wskazać, na jakiej podstawie dysponuje lub będzie
dysponował wskazanymi urządzeniami (np. potencjał własny, potencjał podmiotu trzeciego zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy pzp itp.)
Jeżeli Wykonawca polegał będzie na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi
stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Załącznik Nr 5 do SWZ 2. Wykaz osób
skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
wraz z informacjami na temat: ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Załącznik Nr 6, Nr 6a, Nr
6b, Nr 6c do SWZ 3. Koncesja,
zezwolenie lub licencja Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z
rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu art.22 ust.1 ustawy Pzp.
Potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia – licencję – na wykonywanie
krajowego transportu drogowego osób zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o
transporcie drogowym (t.j.: Dz. U. z 2022 r. poz. 180 ze zm.). 4. Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy
gwarancyjnej tego ubezpieczenia

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

I. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek
wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 1 Pzp) – zgodnie z
załącznikiem nr 2 do SWZ. 2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie,
że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca, który polega na
zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie do oddania do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi
załącznik nr 3 do SWZ. Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, może polegać na
zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów trzecich, na zasadach określonych w art. 118–123 ustawy Pzp. 1)
Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązany jest: złożyć wraz z ofertą,
zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego
zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy
środek dowodowy, musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje
rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu
udostępniającego zasoby; b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na
zdolnościach, którego, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2) złożyć wraz z ofertą ”Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków”, podmiotu
udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3) przedstawić na żądanie Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, określone w pkt 10.1 ppkt .2 SWZ, dotyczące
tych podmiotów, na potwierdzenie, że nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia z postępowania. 4. Zamawiający
oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają
na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także zbada, czy nie zachodzą wobec
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00188106/01 z dnia 2022-06-01
2022-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
tych podmiotów podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy w pkt 9 niniejszej SWZ. 5. Jeżeli
zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzą spełniania przez Wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu lub zajdą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby
Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo
wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1 Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1594,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset dziewięćdziesiąt cztery złote 00/100. 2 Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2022-09-28 do godz. 12:00, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3 Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2022-10-27 .Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrychowie, O/Oświęcim nr 51 8110 1023 2003 0310 7842 0005;
1) (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego);
4 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:
1) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być SAMORZĄDOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY OŚWIĘCIM, Rajsko, ul. Edukacyjna 9,
32-600 Oświęcim;
2) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;
3) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;
4) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty
wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5 Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
6 W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek |o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony
dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt 10.1 ppkt 2
SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie
warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Na podst. treści Działu VII „Rozdziału III ustawy PZP dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2 Zamawiający dopuszcza dokonyw. zmian umowy na
podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1) ustawy PZP w szczególności w następujących przypad. i zakresie:2.1zwiększenie bądź
zmniejszenie liczby tras przewidzianych w Umowie (w tym zmiany miejsc rozpoczęcia i zakończenia danej trasy), a także
konieczności zapewnienia dowozu dzieci do/z innych miejsc/jednostek niż wskazane w umowie;2.2 zmniejsz. liczby dni, w
których będzie świadczona usługa przewozu w stosunku do orientacyjnej liczby podanej w SWZ,2.3 zmiana liczby
przewożonych dzieci, którym Zamawiający obowiązany jest zapewnić usługi w okresie realizacji Umowy, zmiana przebiegutras przejazd., miejsc przystanków, godzin przywozu i odwozu, w zakresie:1) niezbędnym do zapewnienia transportu na
warunkach przewidzianych w Umowie dla zmienionej liczby przewożonych dzieci, 2) niezbędnym do zapewnienia transportu
dzieci do/z innych miejsc/jednostek/placówek niż wskazane w Umowie lub według zmienionego planu zajęć ww. jednostek,
3) uwzględn. wystąpienie w trakcie realizacji Umowy nieprzewid. utrudnień w ruchu drogowym, takich jak: remont,
przebudowa drogi, wyłączenia z ruchu, zmiany organizacji ruchu drog. i tym podobne.2.4 zmniejszenie zakresu rzecz.
przedmiotu Umowy w szczególn. w razie rezygnacji przez Zamawiającego ze świadczenia usług na określonej trasie lub w
określone dni w związku ze zmniejszeniem zapotrzebowania na usługi; 2.5 zmiana zakresu lub sposobu świadcz. usług, w
przypad. zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego mających zastosowanie do przedmiotu Umowy, w zakresie
niezbędnym do dostos. Umowy do warunków wynikaj. ze zmienionych przepisów prawa;2.6 zlecenie dodatkowych zadań
związanych z usługami, służąc. do usprawnienia procesu dowozu, polepszenia jakości usług bądź zapewnienia ich
ciągłości. 3. Jeżeli zmiany, o których mowa w ust. 2 mają wpływ na wysokość wynagrodzenia, dopuszczalna jest zmiana
wynagrodzenia w zakresie, w jakim zmiany te mają wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że
zmiana wynagrodzenia nie przekroczy 10% pierwotnej wartości zamówienia.4. Zamawiający może dokonać zmiany umowy,
poprzez czasowe zawieszenie wykonyw. umowy lub jej części - zmianę sposobu wykonyw. usług objętych umową - zmianę,
w tym zmniejsz. zakresu świadcz. Wykonawcy i odpowiadającą jej - zmianę,w tym zmniejsz. Wynagr. Wykonawcy lub
zmianę sposobu rozliczenia wynagrodz. Wykonawcy:4.1.w okresie zawieszenia lub ograniczenia działalności placówek
oświat, uniemożliwiających lub ograniczających realizowanie w pełnym zakresie usług przewozu dzieci niepełnospr. w
związku z obowiązywaniem stanu zagrożenia epidem. albo stanu epidemii; 4.2. z powodu wystąpienia siły wyższej,;
wystąpieniu której ani Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem umowy;
której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej
przezwyciężyć oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu, a także zdarzenie
nadzwycz. losowo wywołane przez czynniki zewnęt., którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności
zagrażającego bezpośr. życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;4.3. z powodu
działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze
stron. 5. Zamawiający dopuszcza możliw. zmian umowy w zakresie: zmiany wynagrodz. w przypadku ustawowej zmiany
podatku od towarów i usług VAT w okresie obowiązania umowy.6. Zamawiający dopuszcza możliw. zmian umowy w
zakresie: zmiany z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi;7. Wszelkie zmiany i uzupełnienia
postanowień niniejszej umowy wymagają dla swej ważności, formy – patrz 28 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-28 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu i ePUAP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-28 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Wynajmę 2 autobusy na dzień 23 lub 24.05 .24 r. -Nowy Wiśnicz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Wynajmę 2 autobusy na dzień 23 lub 24.05 na trasę Stary Wiśnicz - Tuchów - Stary Wiśnicz. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI