Usługi w zakresie wykonywania lokalnego transportu zbiorowego osób na terenie Miasta...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi w zakresie wykonywania lokalnego transportu zbiorowego osób na terenie Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki za częściową odpłatnością Gminy Ożarów Mazowiecki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOżarów Mazowiecki
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-12-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBurmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-06
  • Numer ogłoszenia655553-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 655553-N-2018 z dnia 2018-12-06 r.

Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki: Usługi w zakresie wykonywania lokalnego transportu zbiorowego osób na terenie Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki za częściową odpłatnością Gminy Ożarów Mazowiecki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki, krajowy numer identyfikacyjny 53060800000, ul. ul. Kolejowa  2 , 05850   Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 7222207 w. 242, e-mail zampub@ozarow-mazowiecki.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://ozarow-mazowiecki.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.ozarow-mazowiecki.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://bip.ozarow-mazowiecki.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.ozarow-mazowiecki.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Urząd Miejski w Ożarowie Mazowieckim, ul. Kolejowa 2, 05-850 Ożarów Mazowiecki

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie wykonywania lokalnego transportu zbiorowego osób na terenie Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki za częściową odpłatnością Gminy Ożarów Mazowiecki
Numer referencyjny: RZP.271.55.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia składa się z 2 części ujętych w trasy A i B. Świadczenie usług w zakresie lokalnego transportu zbiorowego osób na terenie Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki za częściową odpłatnością Gminy Ożarów Mazowiecki odbywać się będzie na trasie: Część A – Trasa A - LINIA Pass Błonie – przez Józefów – Ożarów Mazowiecki –TESCO Warszawa, Część B – Trasa B - LINIA Koprki – przez Borzęcin Duży – Ożarów Mazowiecki – Starostwo PWZ. Część A czas przejazdu na jeden kurs ~ 55 minut, ilość km na jeden kurs ~ 25 km. Zamawiający dokonał zmiany dotychczasowej trasy cz. B na odcinku od przystanku „Poniatowskiego 01” do przystanku „Sanktuarium 01”. Trasa ulicą Poniatowskiego – Poznańska – w obu kierunkach, z pominięciem z dotychczasowego przystanku – PKP Ożarów Mazowiecki 01. Część B czas przejazdu na jeden kurs ~ 33 minut, ilość km na jeden kurs ~ 14 km (autobus kursuje w dni powszednie od poniedziałku do piątku oraz w soboty, niedziele i święta), według załączonych rozkładów jazdy, stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ. Szczegółowe zasady i wymagania dotyczące świadczenia w/w usług są następujące: Usługi transportu zbiorowego osób muszą być wykonywane zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Ceny biletów nie mogą być wyższe niż wymienione w „cennikach”, stanowiących załącznik Nr 1 do umowy. Należy zachować wszystkie ulgi dla osób uprawnionych do korzystania z bezpłatnych i ulgowych przewozów. Należy wprowadzić bilety miesięczne uprawniające do nieograniczonej liczby przejazdów. W autobusach na linii ( trasa B ) relacji Wolskie - przez Borzęcin Duży - Ożarów Mazowiecki - Starostwo PWZ honorowane mają być bilety ZTM krótko i długoterminowe tzn. 1, 3, 7, 30 i 90 dniowe. Wymogi Zamawiającego odnośnie środków transportowych: a) Transport osób realizowany będzie środkami transportu posiadającymi aktualne badania techniczne oraz polisy ubezpieczeniowe OC i NW. b) Zamawiający wymaga dysponowania środkami transport u spełniającymi normę emisji spalin - co najmniej EURO IV. c) Środki transportowe winny być wyposażone w klimatyzację oraz ogrzewanie. Pojazdy realizujące usługi przewozowe muszą być wyposażone w klimatyzację cało pojazdową o mocy min 11KW dla części A i B. d) Powierzchnia niskiej podłogi każdego środka transportowego min. 30 % całkowitej powierzchni. e) Wykonawca musi zapewnić podróżnym bezpieczne, wygodne i higieniczne warunki przejazdów, w tym w szczególności podstawiania środków transportowych w stanie czystym. ( Zamawiający pod pojęciem „niedostatecznej czystości” rozumie widoczne wielodniowe niesprzątanie środka/ów transportu ). Zamawiający zastrzega sobie możliwość doraźnej kontroli pojazdów pod kątem w/w wymogów, zwłaszcza czystości środków transportowych, wyposażenia i działania klimatyzacji oraz wentylacji, kolorystyki taboru zgodnego z ofertą wykonawcy. f) Środki transportu desygnowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać: - min. 28 miejsc ogółem łącznie z kierowcą z czego min. 15 to miejsca siedzące ( dotyczy części A - trasy A ), - min. 15 miejsc ogółem łącznie z kierowcą ( dotyczy części B - trasy B ), - oznakowanie przednie: tablica elektroniczna zawierająca numer oraz nazwę krańca linii, - oznakowanie tylne: wyświetlacz zawierający numer linii, - jednakową kolorystykę, - podłogę z materiału antypoślizgowego, - min. dwa wejścia, otwierane automatycznie z miejsca kierowcy dla części A, oraz min. jedne wejście o podwójnych drzwiach otwierane automatycznie z miejsca kierowcy dla części B. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacyjne. Rozkłady jazdy stanowią załącznik Nr 1 cz. A, B do SIWZ i ewentualne ich zmiany Wykonawca ustali po rozstrzygnięciu przetargu w porozumieniu i z akceptacją z Zamawiającym. Za wywieszanie aktualnych rozkładów jazdy na każdym przystanku odpowiada Wykonawca – przewoźnik. Za comiesięczną kontrolę rozkładów na przystankach odpowiada Wykonawca - przewoźnik. Środki transportu desygnowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj. Dz.U.2015.1422). Przewóz osób musi być zgodny z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U.2017.2200). Rozkłady jazdy mogą różnić się godzinami odjazdów w tolerancji +/- 15 minut.

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-01-01 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia (dotyczy cz. A i B): TRASA A i B - rozpoczęcie od dnia 1 stycznia 2019 r., - zakończenie w dniu 31 gudnia 2019 r. (okres 12 miesięcy). 2. W razie niemożności rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia w wymaganym powyżej terminie z przyczyn formalnych (wymogami obowiązujących przepisów prawnych związanych z procedurą przetargową), Zamawiający dopuszcza dokonanie w umowie zmiany terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia (na trasie A i B) tj. od daty możliwego rozpoczęcia przewozów na kolejne 12 pełnych miesięcy. 3. W przypadku nie uzyskania w zakładanym terminie zezwolenia z Urzędu Marszałkowskiego/Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego na nowe przystanki oraz nie uzgodnienia rozkładu jazdy w ZTM Warszawa, Zamawiający przedłuży termin rozpoczęcia realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1 SIWZ na kolejne 12 miesięcy, jednak nie dłużej jak o 2 miesiące tzn. - ostateczny termin rozpoczęcia świadczenia usług przewozu osób od dnia 01.03.2019 r. 4. Zmiana terminu realizacji zamówienia wynikająca z ewentualnych powyższych przesłanek zostanie wprowadzona w formie aneksu do umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: (dotyczy części A i B zamówienia) Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga - aby Wykonawca wykazał, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową - w kwocie min. 50.000,00 zł ( dotyczy cz. A zamówienia ), - w kwocie min. 30.000,00 zł ( dotyczy cz. B zamówienia ). *Przy składaniu oferty na cz. A i cz. B – w kwocie min. 80.000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca: ( dotyczy cz. A i B zamówienia ) a) wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje - minimum 3 usługi, polegające na świadczeniu transportu zbiorowego osób, b) dysponował urządzeniami technicznymi (środkami transportu) wymienionymi poniżej:( dotyczy cz. A zamówienia ) - min. 3 środkami transportu spełniającymi normę emisji spalin co najmniej EURO IV, wyposażonymi w min. 28 miejsc ogółem (łącznie z kierowcą) z czego min. 15 to miejsca siedzące, posiadające: klimatyzację i ogrzewanie oraz powierzchnię niskiej podłogi min. 30 % całkowitej powierzchni pojazdu oraz aktualne badania techniczne i polisy ubezpieczeniowe OC i NW.( dotyczy cz. B zamówienia ) - min. 2 środkami transportu spełniającymi normę emisji spalin co najmniej EURO IV, wyposażonymi w min. 15 miejsc ogółem (łącznie z kierowcą), posiadające: klimatyzację i ogrzewanie oraz powierzchnię niskiej podłogi min. 30 % całkowitej powierzchni pojazdu oraz aktualne badania techniczne i polisy ubezpieczeniowe OC i NW. c) skierował do realizacji zamówienia publicznego:( dotyczy cz. A zamówienia ) - min. 9 kierowców, posiadającymi wymagane uprawnienia wynikające z ustawy o transporcie drogowym (tj. Dz.U.2017.2200) ( dotyczy cz. B zamówienia ) - min. 3 kierowców, posiadającymi wymagane uprawnienia wynikające z ustawy o transporcie drogowym (tj. Dz.U.2017.2200). Uwaga: Przy składaniu oferty łącznej na cz. A i cz. B należy skierować do realizacji zamówienia min. 12 kierowców, posiadających wymagane uprawnienia wynikające z ustawy o transporcie drogowym (tj. Dz.U.2017.2200).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25 a ust 1 ustawy Pzp. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty. b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania brak u podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp *Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa - w pkt. 8.3.2 lit. a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.Dokumenty, o których mowa w pkt. 8.3.2 lit a) lub zastępujący je dokument, o którym mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z dyspozycją § 7.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Dz.U. z 2016 r. poz.1126). c) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeśli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej niniejsze oświadczenie może być złożone razem z ofertą. (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp Dokument ten będzie załącznikiem Nr 1 do oferty. b) kopia aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania obejmującej/go swoją ważnością minimum okres obowiązywania umowy. c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, minimum 3 usług polegających na świadczeniu usług transportu zbiorowego wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Dowodami w przypadku zamówień na usługi są: – referencje, – inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, – gdy z uzasadnionych przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków.*(przy składaniu oferty na część A): d) wykaz urządzeń technicznych ( środków transportu ) dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Zawarte w wykazie informacje mają potwierdzać wymagania Zamawiającego z pkt. 7.1.3) lit. b) SIWZ odnośnie posiadania sprzętu: - min. 3 środków transportu spełniających normę emisji spalin co najmniej EURO IV, wyposażonych w min. 28 miejsc ogółem (łącznie z kierowcą) z czego min. 15 to miejsca siedzące, posiadających aktualne badania techniczne oraz polisy ubezpieczeniowe OC i NW. *(przy składaniu oferty na część B): d) wykaz urządzeń technicznych ( środków transportu ) dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Zawarte w wykazie informacje mają potwierdzać wymagania Zamawiającego z pkt. 7.1.3) lit. b) SIWZ odnośnie posiadania sprzętu:- min. 2 środków transportu spełniających normę emisji spalin co najmniej EURO IV, wyposażonych w min. 15 miejsc ogółem (łącznie z kierowcą), posiadających aktualne badania techniczne oraz polisy ubezpieczeniowe OC i NW.*(przy składaniu oferty na część A): e) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zawarte w wykazie informacje mają potwierdzać wymagania Zamawiającego z pkt. 7.1.3 lit. c SIWZ odnośnie skierowanych do realizacji zamówienia: - minimum 9 osób - kierowców, posiadających wymagane uprawnienia wynikające z ustawy o transporcie zbiorowym oraz informacje o podstawie do dysponowania nimi. *(przy składaniu oferty na część B): e) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zawarte w wykazie informacje mają potwierdzać wymagania Zamawiającego z pkt. 7.1.3 lit. c SIWZ odnośnie skierowanych do realizacji zamówienia:- minimum 3 osób - kierowców, posiadających wymagane uprawnienia wynikające z ustawy o transporcie zbiorowym oraz informacje o podstawie do dysponowania nimi. *(przy składaniu oferty na część A i B): e) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zawarte w wykazie informacje mają potwierdzać wymagania Zamawiającego z pkt. 7.1.3 lit. c SIWZ odnośnie skierowanych do realizacji zamówienia: - minimum 12 osób - kierowców, posiadających wymagane uprawnienia wynikające z ustawy o transporcie zbiorowym oraz informacje o podstawie do dysponowania nimi. *(przy składaniu oferty na część A): f) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzając a wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min. 50.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert, * W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 2 ustawy Pzp, na zasoby innych podmiotów należy złożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu w kwocie min. 50.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert. *(przy składaniu oferty na część B): f) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min. 30.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert, * W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 2 ustawy Pzp, na zasoby innych podmiotów należy złożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu w kwocie min. 30.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert. *(przy składaniu oferty na część A i B): f) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min. 80.000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert, * W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 2 ustawy Pzp, na zasoby innych podmiotów należy złożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu w kwocie min. 80.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. c) Dowód wpłacenia wadium: (na cz. A - 10.000,- zł, na cz. B - 5.000,- zł ). W przypadku wniesienia wadium przelewem – dowód wpłaty wadium w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisujące ofertę, Wykonawca załączy do oferty. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 pkt. 2- 5 ustawy: -oryginał gwarancji lub poręczenia wykonawca załączy do oferty, Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie uwzględniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty. d) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ( *jeżeli dotyczy ) Dokument ten będzie załącznikiem Nr 6 do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek Zamawiającego w banku: PKO BP S.A. XVIII O/Warszawa; Nr konta: 15 10201185 0000 4602 0019 2351 z adnotacją: ”Wadium RZP.271.55.2018” na część ...... ( *należy wpisać właściwą cz. A, B ). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej ( przelewem ) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Postanowienia pkt. 8 SIWZ odnośnie wadium są dla Wykonawców wiążące. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom Zamawiający dokona w trybie art. 46 ustawy Pzp. Dowód wpłacenia wadium: (na cz. A - 10.000, - zł, na cz. B - 5.000,- zł ). W przypadku wniesienia wadium przelewem – dowód wpłaty wadium w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisujące ofertę, Wykonawca załączy do oferty. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 pkt. 2- 5 ustawy: - oryginał gwarancji lub poręczenia wykonawca załączy do oferty,Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie uwzględniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
oddziaływanie na środowisko - realizowanie przedmiotu zamówienia za pomocą sprzętu spełniającego normę emisji spalin EURO 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W razie niemożności rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia w wymaganym powyżej terminie z przyczyn formalnych (wymogami obowiązujących przepisów prawnych związanych z procedurą przetargową), Zamawiający dopuszcza dokonanie w umowie zmiany terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia (na trasie A i B) tj. od daty możliwego rozpoczęcia przewozów na kolejne 12 pełnych miesięcy. 2. W przypadku nie uzyskania w zakładanym terminie zezwolenia z Urzędu Marszałkowskiego/Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego na nowe przystanki oraz nie uzgodnienia rozkładu jazdy w ZTM Warszawa, Zamawiający przedłuży termin rozpoczęcia realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1 SIWZ na kolejne 12 miesięcy, jednak nie dłużej jak o 2 miesiące tzn. - ostateczny termin rozpoczęcia świadczenia usług przewozu osób od dnia 01.03.2019 r. 3. Zmiana terminu realizacji zamówienia wynikająca z ewentualnych powyższych przesłanek zostanie wprowadzona w formie aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca może wydzielić w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i zastrzec w odniesieniu do tych informacji, które nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania – oznaczając np. klauzulą „POUFNE - Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. 2018.419)”. Wypełniony formularz (druk) oferty nie może zostać zastrzeżony. ( art. 86 ust 4 ustawy Pzp ). Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. nr 153 z 2003 r. poz. 1503 ze zm.), jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. (w uzasadnionym wypadku zastrzeżenie należy dołączyć do oferty). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. (Art. 8 ust. 3 ustawy Pzp).
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-14, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Świadczenie usług w zakresie lokalnego transportu zbiorowego osób na terenie Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki za częściową odpłatnością Gminy Ożarów Mazowiecki odbywać się będzie na trasie: Część A – Trasa A - LINIA Pass Błonie – przez Józefów – Ożarów Mazowiecki – TESCO Warszawa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część A czas przejazdu na jeden kurs ~ 55 minut, ilość km na jeden kurs ~ 25 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
oddziaływanie na środowisko - realizowanie przedmiotu zamówienia za pomocą sprzętu spełniającego normę emisji spalin EURO 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:W razie niemożności rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia w wymaganym powyżej terminie z przyczyn formalnych (wymogami obowiązujących przepisów prawnych związanych z procedurą przetargową), Zamawiający dopuszcza dokonanie w umowie zmiany terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia (na trasie A i B) tj. od daty możliwego rozpoczęcia przewozów na kolejne 12 pełnych miesięcy. W przypadku nie uzyskania w zakładanym terminie zezwolenia z Urzędu Marszałkowskiego/Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego na nowe przystanki oraz nie uzgodnienia rozkładu jazdy w ZTM Warszawa, Zamawiający przedłuży termin rozpoczęcia realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1 SIWZ na kolejne 12 miesięcy, jednak nie dłużej jak o 2 miesiące tzn. - ostateczny termin rozpoczęcia świadczenia usług przewozu osób od dnia 01.03.2019 r. Zmiana terminu realizacji zamówienia wynikająca z ewentualnych powyższych przesłanek zostanie wprowadzona w formie aneksu do umowy.


Część nr: 2 Nazwa: Świadczenie usług w zakresie lokalnego transportu zbiorowego osób na terenie Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki za częściową odpłatnością Gminy Ożar ów Mazowiecki odbywać się będzie na trasie: Część B – Trasa B - LINIA Koprki – przez Borzęcin Duży – Ożarów Mazowiecki – Starostwo PWZ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część B czas przejazdu na jeden kurs ~ 33 minut, ilość km na jeden kurs ~ 14 km. Zamawiający dokonał zmiany dotychczasowej trasy cz. B na odcinku od przystanku „Poniatowskiego 01” do przystanku „Sanktuarium 01”. Trasa ulicą Poniatowskiego – Poznańska – w obu kierunkach, z pominięciem z dotychczasowego przystanku – PKP Ożarów Mazowiecki 01.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
oddziaływanie na środowisko - realizowanie przedmiotu zamówienia za pomocą sprzętu spełniającego normę emisji spalin EURO 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:W razie niemożności rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia w wymaganym powyżej terminie z przyczyn formalnych (wymogami obowiązujących przepisów prawnych związanych z procedurą przetargową), Zamawiający dopuszcza dokonanie w umowie zmiany terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia (na trasie A i B) tj. od daty możliwego rozpoczęcia przewozów na kolejne 12 pełnych miesięcy. W przypadku nie uzyskania w zakładanym terminie zezwolenia z Urzędu Marszałkowskiego/Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego na nowe przystanki oraz nie uzgodnienia rozkładu jazdy w ZTM Warszawa, Zamawiający przedłuży termin rozpoczęcia realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1 SIWZ na kolejne 12 miesięcy, jednak nie dłużej jak o 2 miesiące tzn. - ostateczny termin rozpoczęcia świadczenia usług przewozu osób od dnia 01.03.2019 r. Zmiana terminu realizacji zamówienia wynikająca z ewentualnych powyższych przesłanek zostanie wprowadzona w formie aneksu do umowy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę malowanie błotnika prawego w Ford Mondeo MK4- Gozdowo
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę malowanie błotnika prawego w Ford Mondeo MK4. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI