Usługi w zakresie transportu medycznego dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi w zakresie transportu medycznego dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKłobuck
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-10-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-11
  • Numer ogłoszenia609296-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 609296-N-2019 z dnia 2019-10-11 r.

Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku: Usługi w zakresie transportu medycznego dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku, krajowy numer identyfikacyjny 30424300000000, ul. ul. 11 Listopada  5C , 42-100  Kłobuck, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 34 317 22 06, 34 3172207, e-mail zozklobuck@zozklobuck.com.pl, faks 34 3172301.
Adres strony internetowej (URL): zozklobuck.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.zozklobuck.com.pl/220/79/przetargi.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłobucku , ul. 11 Listopada 5 C , 42-100 Kłobuck - Administracja , Sekretariat Ip.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie transportu medycznego dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Numer referencyjny: ZP.380/11/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie transportu medycznego pacjentów zamawiającego, obejmującego również transport międzyszpitalny z komórek szpitalnych zamawiającego, w zakresie: 1.2 Transportu medycznego w składzie odpowiadającym specjalistycznemu zespołowi ratownictwa medycznego , zwany dalej „Zespołem S”, obejmującego : – przewóz pacjenta na konsultacje medyczne wraz z oczekiwaniem na niego w miejscu wykonywania konsultacji oraz powrót; przewóz pacjenta wraz z przekazaniem go do innych podmiotów leczniczych; - skład zespołu zapewniony przez Wykonawcę - odpowiada zespołowi specjalistycznemu ratownictwa medycznego; - zadaniem zespołu jest transport pacjentów ze szpitala do ambulansu oraz z ambulansu do miejsca wyznaczonego w zleceniu przewozu, pomoc pacjentom przy wsiadaniu i wysiadaniu do i z ambulansu oraz doprowadzenie do miejsca docelowego, zapewnienie transportowanym niezbędną pomoc medyczną oraz wszelkie działania służące uzyskaniu najlepszego efektu zdrowotnego lub samopoczucia w trakcie przewozu, - czas przyjazdu do siedziby Zamawiającego lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 45 minut od momentu zgłoszenia (czas dojazdu jest drugim kryterium oceny ofert), - w przypadku transportu planowanego Wykonawca podstawi środek transportu w dniu i czasie uzgodnionym telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną z dyspozytorem Wykonawcy. 1.3 Transportu medycznego , zapewniającego dostęp do opieki lekarskiej , zwany dalej „Zespołem L” , obejmujący: – przewóz pacjenta na konsultacje medyczne wraz z oczekiwaniem na niego w miejscu wykonywania konsultacji oraz powrót; przewóz pacjenta wraz z przekazaniem go do innych podmiotów leczniczych; - skład zespołu zapewniony przez Wykonawcę - (tj. trzy osoby, w tym minimum lekarz + ratownik medyczny lub pielęgniarka systemu); - zadaniem zespołu jest transport pacjentów ze szpitala do ambulansu oraz z ambulansu do miejsca wyznaczonego w zleceniu przewozu, pomoc pacjentom przy wsiadaniu i wysiadaniu do i z ambulansu oraz doprowadzenie do miejsca docelowego, zapewnienie transportowanym niezbędną pomoc medyczną oraz wszelkie działania służące uzyskaniu najlepszego efektu zdrowotnego lub samopoczucia w trakcie przewozu. - czas przyjazdu do siedziby Zamawiającego lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 45 minut od momentu zgłoszenia (czas dojazdu jest drugim kryterium oceny ofert). - w przypadku transportu planowanego Wykonawca podstawi środek transportu w dniu i czasie uzgodnionym telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną z dyspozytorem Wykonawcy. 1.4 Transportu medycznego w składzie odpowiadającym zespołowi podstawowemu, zwany dalej „Zespołem P” , obejmującego : - przewóz pacjenta na konsultacje medyczne wraz z oczekiwaniem na niego w miejscu wykonywania konsultacji oraz powrót; przewóz pacjenta wraz z przekazaniem go do innych podmiotów leczniczych, - skład zespołu zapewniony przez Wykonawcę: odpowiadający zespołowi podstawowemu ratownictwa medycznego , - zadaniem zespołu jest transport pacjentów ze szpitala do ambulansu oraz z ambulansu do miejsca wyznaczonego w zleceniu przewozu, pomoc pacjentom przy wsiadaniu i wysiadaniu do i z ambulansu oraz doprowadzenie do miejsca docelowego, zapewnienie transportowanym niezbędną pomoc medyczną oraz wszelkie działania służące uzyskaniu najlepszego efektu zdrowotnego lub samopoczucia w trakcie przewozu, - czas przyjazdu do siedziby Zamawiającego lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 45 minut od momentu zgłoszenia (czas dojazdu jest drugim kryterium oceny ofert). - w przypadku transportu planowanego Wykonawca podstawi środek transportu w dniu i czasie uzgodnionym telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną z dyspozytorem Wykonawcy. 1.5 Transportu medycznego, w składzie odpowiadającym zespołowi transportowego, zwanym dalej „Zespołem T” , obejmującego : - przewóz pacjenta w pozycji siedzącej lub leżącej do jego miejsca zamieszkania; przewóz pacjenta na konsultacje medyczne wraz z oczekiwaniem na niego w miejscu wykonywania konsultacji oraz powrót; przewóz pacjenta wraz z przekazaniem go do innych podmiotów leczniczych. - skład zespołu zapewniony przez Wykonawcę: minimum dwie osoby - zadaniem zespołu jest transport pacjentów ze szpitala do ambulansu oraz z ambulansu do miejsca wyznaczonego w zleceniu przewozu, pomoc pacjentom przy wsiadaniu i wysiadaniu do i z ambulansu oraz doprowadzenie do miejsca docelowego, zapewnienie transportowanym niezbędną pomoc medyczną oraz wszelkie działania służące uzyskaniu najlepszego efektu zdrowotnego lub samopoczucia w trakcie przewozu, - czas przyjazdu do siedziby Zamawiającego lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 45 minut od momentu zgłoszenia (czas dojazdu jest drugim kryterium oceny ofert), - w przypadku transportu planowanego Wykonawca podstawi środek transportu w dniu i czasie uzgodnionym telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną z dyspozytorem Wykonawcy. 2 .Wykonawca może być wyłącznie podmiotem leczniczym, o których mowa w art. 4 ustawy o działalności leczniczej z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej, który spełnia łącznie niżej wymienione warunki: 2.1 posiada zarejestrowane w rejestrze podmiotów wykonujących działalność leczniczą komórki organizacyjne o specjalności 9250 - zespół transportu medycznego - świadczenia zdrowotne udzielane w specjalistycznym środku transportu (część VIII systemu resortowych kodów identyfikacyjnych) z miejscem wyczekiwania (stacjonowania) zespołów transportowych zlokalizowanym nie dalej niż 50 km od siedziby Zamawiającego; Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 kwietnia 2017r zmieniającym rozporządzenie w sprawie systemu resortowych kodów identyfikacyjnych oraz szczegółowego sposobu ich nadawania Wykonawca w trakcie realizacji umowy zobligowany jest do uaktualnienia wpisu w księdze rejestrowej zgodnie w wymaganiami wynikającymi z w/w rozporządzenia. 2.2 Składy osobowe zespołów transportowych Wykonawcy wskazane powyżej w punkach od nr 1.2 do nr 1.5 posiadają odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i umiejętności oraz uprawnienia, zapewniające prawidłowe wykonywanie zamówienia w szczególności Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22 listopada 2013 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu leczenia szpitalnego Dz. U. z 2017r poz. 2295 , w tym Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 15 lutego 2019r. zmieniające rozporządzenie w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu lecznenia szpitalnego Dz.U. 2019r, poz. 401. 2.3 Środki transportu medycznego i medycznego powinny spełniać wymagania ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 993, 1590.), Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, posiadające stosowne homologacje dotyczące środków transportu medycznego; wyposażenie poszczególnych środków transportu medycznego są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa i wymogami płatnika świadczeń; Wykonawca posiada Zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku wykorzystywania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990. 2244, 2322, z p.zm.) 2.4 posiada i posiadać będzie przez cały okres realizacji zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , w tym ubezpieczenie szkód związanych z chorobami zakaźnymi. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był dyspozycyjny, świadczył swoje usługi rzetelnie przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia także w niedzielę i święta oraz dni ustawowo wolne od pracy, w ciągu całego okresu trwania umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest dysponować taką ilością środków transportu zespołów wyjazdowych, aby zapewnić Zamawiającemu ciągłość wykonywania usług. Wykonawca musi posiadać taką ilość środków transportu, aby mógł obsłużyć więcej niż jedno zlecenie w jednym czasie, a w przypadku awarii środka transportu , zapewnił transport zastępczy, bez dodatkowych obciążeń dla Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość usług, zapewnić bezpieczeństwo przewożonych osób 6. Liczba usług transportu medycznego wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. 7. Szacunkowa liczba kilometrów i godzin pracy poszczególnych zespołów transportowych w trakcie realizacji umowy przedstawia się następująco: Rodzaj transportu Kilometry Godziny pracy zespołu Transport tzw."S" 3 000 80 Transport tzw."L" 8 000 210 Transport tzw."P" 5 000 170 Transport tzw."T" 5 000 180 8. Transport powinien odbywać się trasą optymalną tzn. najkrótszą i najszybszą w danych warunkach komunikacyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie do przyjazdu i odbioru pacjentów z jednostek organizacyjnych zamawiającego tj.: 8.1 Szpital Rejonowy w Kłobucku ul. 11 Listopada 5 E 8.2 Szpital Rejonowy w Krzepicach ul. Szkolna 1

II.5) Główny kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-01-02

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (tj. Zaświadczenie o wpisie do ww. rejestru)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości , w zakresie: a. Wiedza i doświadczenie wykonawcy, w realizacji (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, doświadczenia w udzielaniu świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie transportu medycznego, w tym transportu między szpitalnego przez okres minimum 12 miesięcy dla minimum dwóch podmiotów wykonujących działalność leczniczą b. Potencjał techniczny- posiadanie pojazdów w celu wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi pojazdami, tj. minimum 2 sztuk ambulansu z typów ambulansu B lub C , posiadających Zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku wykorzystywania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990. 2244, 2322, z p.zm.) dodatkowo posiadającymi potwierdzenie , iż spełniają normę PN-EN 1789.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Dokument potwierdzający wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą (tj. Zaświadczenie o wpisie do ww. rejestru)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, Zakres w/w dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w dziale V ust.2 pkt. 3 lit. a SIWZ, tj. posiadanego doświadczenia w udzielaniu świadczeń opieki zdrowotnej w zakresie transportu medycznego, w tym transportu między szpitalnego przez okres minimum 12 miesięcy dla minimum dwóch podmiotów wykonujących działalność leczniczą ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) 2) wykaz pojazdów dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj. minimum 2 sztuk ambulansu z typów ambulansu B lub C , posiadających Zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku wykorzystywania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990. 2244, 2322, z p.zm.) dodatkowo posiadającymi potwierdzenie , iż spełniają normę PN-EN 1789. Zakres w/w dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w dziale V ust.2 pkt. 3 lit.b SIWZ ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ)
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty niepodlegającej odrzuceniu 60,00
Czas dojazdu do Szpitala W Kłobucku oraz do Szpitala w Krzepicach 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego kwotowej wartości umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-23, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę regularny serwis samochodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę regularny serwis samochodu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI