Usługi transportu - przewozu uczniów szkół średnich- na zjazdy szkoleniowe organizowane...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi transportu - przewozu uczniów szkół średnich- na zjazdy szkoleniowe organizowane w ramach projektu „Akademia Młodego Prawnika” (POWR.03.01.00-00-T082/18), który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-09-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Szczeciński
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-02
  • Numer ogłoszenia592203-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 592203-N-2019 z dnia 2019-09-02 r.

Uniwersytet Szczeciński: Usługi transportu - przewozu uczniów szkół średnich- na zjazdy szkoleniowe organizowane w ramach projektu „Akademia Młodego Prawnika” (POWR.03.01.00-00-T082/18), który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
w ramach projektu „Akademia Młodego Prawnika” (POWR.03.01.00-00-T082/18)
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Szczeciński, krajowy numer identyfikacyjny 00120877700000, ul. al. Jana Pawła II  31 , 70-453  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 4441151, e-mail czusk@univ.szczecin.pl, faks 91 4441065.
Adres strony internetowej (URL): https://zp.univ.szczecin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://zp.univ.szczecin.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://zp.univ.szczecin.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna ad solemnitatem
Adres:
Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, budynek administracyjny US, pokój nr 201, al. Papieża Jana Pawła II nr 31

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportu - przewozu uczniów szkół średnich- na zjazdy szkoleniowe organizowane w ramach projektu „Akademia Młodego Prawnika” (POWR.03.01.00-00-T082/18), który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020)
Numer referencyjny: DP/371/97/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ 1: 1. Przedmiotem umowy jest świadczenie usług transportu dla grupy szkoleniowej (10 osób+ opiekun) na trasie Gryfice-Szczecin oraz Szczecin-Gryfice 2. Wykonawca zobowiązuje się do przewozu grupy szkoleniowej pojazdem dostosowanym do jednorazowego przewozu osób, o których mowa w ust. 1, z siedziby Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. B. Chrobrego w Gryficach, przy ul. ul. Wałowej 18, na Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, ul. Narutowicza 17A w Szczecinie, oraz z Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, ul. Narutowicza 17A w Szczecinie do siedziby Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. B. Chrobrego w Gryficach, przy ul. ul. Wałowej 18 – w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. 3. Usługi transportowe będą realizowane w następujących terminach: 28.09.2019 r., 12.10.2019 r., 26.10.2019 r., 9.11.2019 r., 23.11.2019 r., 07.12.2019 r., 11.01.2020 r., 25.01.2020 r. 4. Uczestnikami projektu (i zajęć) są uczniowie szkół średnich w wieku od 14 do 19 lat. 5. Zamawiający wymaga, aby usługi transportowe były wykonywane przez osoby (kierowców) posiadające wszystkie niezbędne uprawnienia do transportu drogowego osób. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu w dokumenty potwierdzające posiadanie tych uprawnień, a Wykonawca jest obowiązany na każde żądanie Zamawiającego te dokumenty udostępnić. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonywał usługę transportową przy pomocy pojazdów przeznaczonych do przewozu osób. Pojazdy przeznaczone do wykonywania tej usługi muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa przewidziane w obowiązujących przepisach, wymagane dla przewozu osób i poruszania się po drogach publicznych. Pojazdy powinny posiadać aktualne badania techniczne oraz aktualne ubezpieczenie OC i NW. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu w te dokumenty, a Wykonawca jest obowiązany na każde żądanie Zamawiającego je udostępnić. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty ilościowej grup w ramach zamówienia oraz zmiany ilości kursów, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania. 8. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż pojazd nie spełnia warunków określonych w prawie o ruchu drogowym, bądź w przypadku awarii pojazdu głównego Wykonawca podstawi pojazd zastępczy do miejsca, z którego dowóz winien być kontynuowany w czasie max. 90 minut od chwili zgłoszenia lub awarii (Uwaga: czas podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert). W przypadku braku pojazdu zastępczego w w/w czasie, Zamawiający może zlecić wykonanie usługi innej firmie na koszt Wykonawcy. 9. Wykonawca w celu wykonania przedmiotu umowy zapewnia na okres realizacji umowy odpowiedni potencjał kadrowy i techniczny, umożliwiający przewóz uczestników na trasie wskazanej w pkt. 2. 10. Pojazdy do przewożenia uczestników powinny być sprawne technicznie i reprezentować podwyższony standard. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli ilości przejechanych kilometrów na podstawie karty drogowej i stanu licznika pojazdu. 12. W czasie przejazdu w pojeździe nie może być większej liczby osób niż dopuszczalna, określona w dowodzie rejestracyjnym. 13. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo przewożonych osób. 14. Pojazdy w czasie dowożenia powinny być tylko do dyspozycji uczestników. 15. Zamawiający wymaga, by usługi transportu wykonywane były przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. CZĘŚĆ 2: 1. Przedmiotem umowy jest świadczenie usług transportu dla grupy szkoleniowej (7 osób+ opiekun) na trasie Gorzów Wielkopolski - Szczecin oraz Szczecin- Gorzów Wielkopolski 2. Wykonawca zobowiązuje się do przewozu grupy szkoleniowej pojazdem dostosowanym do jednorazowego przewozu osób, o których mowa w ust. 1, z siedziby IV Liceum Ogólnokształcące w Gorzowie Wielkopolskim, przy ul. Kosynierów Gdyńskich 8, na Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, ul. Narutowicza 17A w Szczecinie, oraz z Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, ul. Narutowicza 17A w Szczecinie do siedziby IV Liceum Ogólnokształcące w Gorzowie Wielkopolskim, przy ul. Kosynierów Gdyńskich 8- w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. 3. Usługi transportowe będą realizowane w następujących terminach: 28.09.2019 r., 12.10.2019 r., 26.10.2019 r., 9.11.2019 r., 23.11.2019 r., 07.12.2019 r., 11.01.2020 r., 25.01.2020 r. 4. Uczestnikami projektu (i zajęć) są uczniowie szkół średnich w wieku od 14 do 19 lat. 5. Zamawiający wymaga, aby usługi transportowe były wykonywane przez osoby (kierowców) posiadające wszystkie niezbędne uprawnienia do transportu drogowego osób. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu w dokumenty potwierdzające posiadanie tych uprawnień, a Wykonawca jest obowiązany na każde żądanie Zamawiającego te dokumenty udostępnić. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonywał usługę transportową przy pomocy pojazdów przeznaczonych do przewozu osób. Pojazdy przeznaczone do wykonywania tej usługi muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa przewidziane w obowiązujących przepisach, wymagane dla przewozu osób i poruszania się po drogach publicznych. Pojazdy powinny posiadać aktualne badania techniczne oraz aktualne ubezpieczenie OC i NW. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu w te dokumenty, a Wykonawca jest obowiązany na każde żądanie Zamawiającego je udostępnić. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty ilościowej grup w ramach zamówienia oraz zmiany ilości kursów, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania. 8. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż pojazd nie spełnia warunków określonych w prawie o ruchu drogowym, bądź w przypadku awarii pojazdu głównego Wykonawca podstawi pojazd zastępczy do miejsca, z którego dowóz winien być kontynuowany w czasie max. 90 minut od chwili zgłoszenia lub awarii (Uwaga: czas podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert). W przypadku braku pojazdu zastępczego w w/w czasie, Zamawiający może zlecić wykonanie usługi innej firmie na koszt Wykonawcy. 9. Wykonawca w celu wykonania przedmiotu umowy zapewnia na okres realizacji umowy odpowiedni potencjał kadrowy i techniczny, umożliwiający przewóz uczestników na trasie wskazanej w pkt. 2. 10. Pojazdy do przewożenia uczestników powinny być sprawne technicznie i reprezentować podwyższony standard. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli ilości przejechanych kilometrów na podstawie karty drogowej i stanu licznika pojazdu. 12. W czasie przejazdu w pojeździe nie może być większej liczby osób niż dopuszczalna, określona w dowodzie rejestracyjnym. 13. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo przewożonych osób. 14. Pojazdy w czasie dowożenia powinny być tylko do dyspozycji uczestników. 15. Zamawiający wymaga, by usługi transportu wykonywane były przez osoby zatrudnione na umowę o pracę CZĘŚĆ 3: 1. Przedmiotem umowy jest świadczenie usług transportu dla grupy szkoleniowej (7 osób + opiekun) na trasie Chojna-Szczecin oraz Szczecin-Chojna. 2. Wykonawca zobowiązuje się do przewozu grupy szkoleniowej pojazdem dostosowanym do jednorazowego przewozu osób, o których mowa w ust. 1, z siedziby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Chojnie, przy ul. Dworcowa 3, na Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, ul. Narutowicza 17A w Szczecinie, oraz z Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, ul. Narutowicza 17A w Szczecinie do siedziby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Chojnie, przy ul. Dworcowa 3- w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. 3. Usługi transportowe będą realizowane w następujących terminach: 28.09.2019 r., 12.10.2019 r., 26.10.2019 r., 9.11.2019 r., 23.11.2019 r., 07.12.2019 r., 11.01.2020 r., 25.01.2020 r. 4. Uczestnikami projektu (i zajęć) są uczniowie szkół średnich w wieku od 14 do 19 lat. 5. Zamawiający wymaga, aby usługi transportowe były wykonywane przez osoby (kierowców) posiadające wszystkie niezbędne uprawnienia do transportu drogowego osób. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu w dokumenty potwierdzające posiadanie tych uprawnień, a Wykonawca jest obowiązany na każde żądanie Zamawiającego te dokumenty udostępnić. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonywał usługę transportową przy pomocy pojazdów przeznaczonych do przewozu osób. Pojazdy przeznaczone do wykonywania tej usługi muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa przewidziane w obowiązujących przepisach, wymagane dla przewozu osób i poruszania się po drogach publicznych. Pojazdy powinny posiadać aktualne badania techniczne oraz aktualne ubezpieczenie OC i NW. Ponadto, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu w te dokumenty, a Wykonawca jest obowiązany na każde żądanie Zamawiającego je udostępnić. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty ilościowej grup w ramach zamówienia oraz zmiany ilości kursów, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania. 8. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż pojazd nie spełnia warunków określonych w prawie o ruchu drogowym, bądź w przypadku awarii pojazdu głównego Wykonawca podstawi pojazd zastępczy do miejsca, z którego dowóz winien być kontynuowany w czasie max. 90 minut od chwili zgłoszenia lub awarii (Uwaga: czas podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert). W przypadku braku pojazdu zastępczego w w/w czasie, Zamawiający może zlecić wykonanie usługi innej firmie na koszt Wykonawcy. 9. Wykonawca w celu wykonania przedmiotu umowy zapewnia na okres realizacji umowy odpowiedni potencjał kadrowy i techniczny, umożliwiający przewóz uczestników na trasie wskazanej w pkt. 2. 10. Pojazdy do przewożenia uczestników powinny być sprawne technicznie i reprezentować podwyższony standard. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli ilości przejechanych kilometrów na podstawie karty drogowej i stanu licznika pojazdu. 12. W czasie przejazdu w pojeździe nie może być większej liczby osób niż dopuszczalna, określona w dowodzie rejestracyjnym. 13. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo przewożonych osób. 14. Pojazdy w czasie dowożenia powinny być tylko do dyspozycji uczestników. 15. Zamawiający wymaga, by usługi transportu wykonywane były przez osoby zatrudnione na umowę o pracę

II.5) Główny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-28   lub zakończenia: 2020-01-25
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-28 2020-01-25

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydaną przed 15 sierpnia 2013 r. na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów, tzn. sprzed wejścia w życie ustawy o zmianie ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o czasie pracy kierowców (Dz.U. z 2013 r. poz. 567), uprawniającą do wykonywania przewozów osób w krajowym transporcie drogowym do czasu upływu terminu ważności
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 3 ppkt 2 lit. a składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dopuszczalne jest również dołączenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. 4) Formularz ofertowy (załącznik nr 1). 2. Dokumenty wymagane po zamieszczeniu przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto 60,00
czas podstawienia pojazdu zastępczego 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zgodnie z SIWZ oraz uPZP
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-10, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje mechanika do motoroweru Simson SR50- Choszczno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje mechanika do motoroweru Simson SR50. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Szczecin: Dostawa pasków testowych i dzierżawa glukometrów z systemem zarządzania POCT
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI