USŁUGA WYNAJMU CYWILNEGO STATKU POWIETRZNEGO WRAZ Z ZAŁOGĄ DO PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGA WYNAJMU CYWILNEGO STATKU POWIETRZNEGO WRAZ Z ZAŁOGĄ DO PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA DESANTOWEGO – SPADOCHRONOWEGO DLA JEDNOSTEK WOJSKOWYCH 25 BKPow
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZgierz
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-03-09
  • Zamawiający31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00070059
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA WYNAJMU CYWILNEGO STATKU POWIETRZNEGO WRAZ Z ZAŁOGĄ DO PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA DESANTOWEGO – SPADOCHRONOWEGO DLA JEDNOSTEK WOJSKOWYCH 25 BKPow

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA WYNAJMU CYWILNEGO STATKU POWIETRZNEGO WRAZ Z ZAŁOGĄ DO PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA DESANTOWEGO – SPADOCHRONOWEGO DLA JEDNOSTEK WOJSKOWYCH 25 BKPow

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97489745-9611-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070059

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058723/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Wynajem samolotu do ćwiczeń spadochronowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/31wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/31wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim elektronicznie
za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/31wog
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były
za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość
do zamawiającego”.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Wszelkie zapisy dotyczące korespondencji elektronicznej znajduje się w SWZ w rozdziale VIII.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 31. WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY, ul. Konstantynowska 85, 95 – 100 ZGIERZ, tel. 261 442 002, 31wog.kancelaria@ron.mil.pl reprezentowany przez KOMENDANTA,

2. u administratora danych osobowych wyznaczony jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować poprzez email: 31wog.iod@ron.mil.pl. lub telefonicznie nr 261 442 275,

3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego,

4. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;

5. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie art. 78 ustawy PZP, w zw. z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt 31.Wojskowego Oddziału Gospodarczego, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych dotyczących bezpośrednio Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy *;
− na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;
9. Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art.. 6 ust. 1 lit. c RODO.
_____________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 43/ZP/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu cywilnego statku powietrznego wraz z załogą do przeprowadzenia szkolenia desantowego – spadochronowego dla jednostek wojskowych 25 BKPow.
Zadanie 1

Celem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na wykorzystaniu cywilnego statku powietrznego do szkolenia spadochronowego żołnierzy i instruktorów spadochronowych wykonujących skoki na wolne otwarcie do wysokości 4000 metrów

L.p. ILOŚĆ TYP
1. 225 wylotów
(minimum 15 skoczków)
skoki na wolne otwarcie
do wysokości 4000 metrów

1. Wykonawca musi zapewnić lotnisko spełniające wymagania zrzutowiska dla spadochronów szybujących w odległości od Leźnicy Wielkiej do 200 km.
2. Statek powietrzny musi być przystosowany do zrzutu skoczków oraz posiadać dokumentację eksploatacyjną dopuszczającą do desantowania metodą spadochronową na wolne otwarcie.
3. Możliwości załadowcze statku powietrznego minimum 15 skoczków
4. Czas wylotu od momentu załadowania do momentu zrzutu nie dłuższy niż 25 minut.
5. Samolot jednosilnikowy lub dwusilnikowy z szerokim wyjściem bocznym lub tylnym.
6. Teren zrzutowiska do skoków zapewnia i zabezpiecza Wykonawca.
7. Zrzutowisko znajduje się w rejonie startu spadochronowego.
8. Wykonawca musi zapewnić przestrzeń powietrzną w rejonie zrzutowiska oraz zabezpieczyć kierowanie lotami na czas desantowania (kierownik lotów znajduje się przy kierowniku desantowania od momentu rozpoczęcia skoków do zakończenia). Na wykorzystywanym do skoków lotnisku w godzinach szkolenia nie mogą występować żadne ograniczenia związane z korzystaniem strefy zrzutu do wysokości 4000 m
9. Decyzję o starcie w celu wykonania zrzutu skoczków podejmuje pilot z pełnymi konsekwencjami braku dokonania zrzutu nie z winy Zamawiającego (brak zgody na zrzut wydany przez Organ Kontroli Przestrzenią Powietrzną i lądowanie ze skoczkami na pokładzie statku powietrznego).W powyższym wypadku wylot będzie traktowany jako niezrealizowany.
10. Desantowanie realizowane będzie w dni powszednie od poniedziałku do piątku w terminach 01.04.2022 -30.11.2022r.
11. Zabezpieczenie desantowania realizuje Zamawiający.
12. Wykonawca zapewni miejsce przykryte dachem przy zrzutowisku do układania spadochronów (jednoczesne układanie min. 50 spadochronów).
13. Wykonawca zapewni bezpieczne i chronione miejsce na terenie lotniska do przechowywania 100 kompletów spadochronów oraz sprzętu podczas szkolenia.
14. Wykonawca zapewnia do wykorzystania Zamawiającemu w czasie szkolenia stały dostęp do Internetu dla min. 10 komputerów oraz zestaw komputerowy z pakietem min. Microsoft Office ze stałym łączem do Internetu wraz z drukarką z możliwością wydruku w kolorze.
15. Wykonawca na prośbę Zamawiającego wskaże miejsca noclegowe lub wydzieli miejsce na terenie lotniska do rozbicia namiotów polowych dla uczestników szkolenia oraz zapewni darmowy dostęp do sanitariatów (WC, prysznice, umywalnia).
16. Usługa musi być realizowana przez wykwalifikowaną kadrę pilotów posiadających aktualne uprawnienia (licencje i badania lotnicze), niezbędne dla personelu lotniczego w świetle polskiego prawa lotniczego, do prowadzenia statków powietrznych i zrzucania skoczków.
17. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo przed planowanym wykorzystaniem statku powietrznego do zapewnienia we własnym zakresie wszystkich niezbędnych zezwoleń, dokumentów, sił i środków do wykonywania lotów i dokonywania zrzutu skoczków w wyznaczonym miejscu i czasie szkolenia.
18. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia możliwości bez opłat wjazdu i parkowania pojazdów przyjeżdżających na zabezpieczenie szkolenia.
19. Samolot musi być dopuszczony, w świetle polskiego prawa lotniczego, do wykonywania lotów i wykonywania skoków spadochronowych z jego pokładu (posiadać ważne do końca trwania umowy certyfikaty wystawione przez ULC).

4.2.6.) Główny kod CPV: 60424100-7 - Wynajem statków powietrznych wraz z załogą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 441 ust. 1 ustawy PZP) polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu usług, maksymalnie o 10%. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według ceny jednostkowej za 1 wylot. Uruchomienie prawa opcji nastąpi, na pisemny wniosek Zamawiającego. Realizacja prawa opcji nastąpi w trakcie trwania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-04-01 do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:
ZADANIE NR 1 - 2

L.p. Rodzaj kryterium Liczba punktów (waga)
1 Cena 60
2 Nalot oferowanego samolotu 40

Kryterium „Cena” – 60 pkt.

cena brutto oferty najniżej skalkulowanej
Liczba punktów oferty = ------------------------------------------------------------- x 60
cena brutto badanej oferty

Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena za realizacje zamówienia .

Kryterium „Nalot oferowanego samolotu” – 40 pkt.

Wykonawca w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ zobowiązany jest podać informację o nalocie oferowanego samolotu/silnika oferowanego samolotu.
Liczba punktów zostanie przyznana jak poniżej:
• do 500 godzin – 40 pkt,
• od 501 do 1000 godzin – 20 pkt,
• powyżej 1001 godzin – 0 pkt.

Punkty w danym zadaniu przyznane w ramach każdego kryterium zostaną zsumowane.

Jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie kryteriów oceny ofert jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP.


PUNKTACJA BĘDZIE LICZONA DLA KAŻDEGO ZADANIA OSOBNO !

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Nalot oferowanego samolotu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wynajmu cywilnego statku powietrznego wraz z załogą do przeprowadzenia szkolenia desantowego – spadochronowego dla jednostek wojskowych 25 BKPow.
Celem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na wykorzystaniu cywilnego statku powietrznego do szkolenia spadochronowego żołnierzy
i instruktorów spadochronowych 25.BKPow wykonujących skoki na wolne otwarcie z zasobnikiem do 30 kg i bez zasobnika z wysokości do 4000 metrów

L.p. ILOŚĆ TYP
1. 25 wylotów
(minimum 16 skoczków) skoki na wolne otwarcie
z wysokości 4000 metrów
(z zasobnikiem lub bez zasobnika)

1. Wykonawca musi zapewnić lotnisko spełniające wymagania zrzutowiska dla spadochronów szybujących w odległości od Tomaszowa Mazowieckiego do 200 km.
2. Statek powietrzny musi być przystosowany do zrzutu skoczków oraz posiadać dokumentację eksploatacyjną dopuszczającą do desantowania metodą spadochronową na wolne otwarcie.
3. Minimalne możliwości załadowcze statku powietrznego (minimum 16 skoczków z zasobnikiem lub 21 skoczków bez zasobnika).
4. Czas wylotu od momentu załadowania do momentu zrzutu nie dłuższy niż 25 minut.
5. Samolot dwusilnikowy z szerokim wyjściem tylnym zapewniający wyjście grupy (formacji) 4-6 skoczków z zasobnikiem czasie 1-2 sekund.
6. Teren zrzutowiska do skoków zapewnia i zabezpiecza Wykonawca.
7. Zrzutowisko znajduje się w rejonie startu spadochronowego.
8. Wykonawca musi zapewnić przestrzeń powietrzną w rejonie zrzutowiska oraz zabezpieczyć kierowanie lotami na czas desantowania (kierownik lotów znajduje się przy kierowniku desantowania od momentu rozpoczęcia skoków do zakończenia). Na wykorzystywanym do skoków lotnisku w godzinach szkolenia nie mogą występować żadne ograniczenia związane z korzystaniem strefy zrzutu do wysokości 4000 m.
9. Decyzję o starcie w celu wykonania zrzutu skoczków podejmuje pilot z pełnymi konsekwencjami braku dokonania zrzutu nie z winy Zamawiającego (brak zgody na zrzut wydany przez Organ Kontroli Przestrzenią Powietrzną i lądowanie ze skoczkami na pokładzie statku powietrznego).W powyższym wypadku wylot będzie traktowany jako niezrealizowany.
10. Desantowanie realizowane będzie w dni powszednie od poniedziałku do piątku w terminach 01.04.2022 r. - 30.11.2022 r.
11. Zabezpieczenie desantowania realizuje Zamawiający.
12. Terminy realizacji desantowania podane zostaną przez przedstawiciela Zamawiającego z wyprzedzeniem 7 dni. W przypadku niekorzystnych warunków meteorologicznych ustalony termin desantowania zostanie przesunięty na inny.
13. W przypadku wykonywania w danym terminie zadań z innym podmiotem, wykonawca zobowiązany jest skoordynować zadania. W przypadku nie wywiązania się z powyższego zobowiązania zamawiający może odstąpić od umowy.
14. Wykonawca zapewni miejsce przykryte dachem przy zrzutowisku do układania spadochronów (jednoczesne układanie min. 50 spadochronów).
15. Wykonawca zapewni miejsce i zabezpieczenie przy zrzutowisku do przechowywania 100 kompletów spadochronów oraz sprzętu podczas szkolenia. Miejsce do przechowywania sprzętu zabezpieczone systemem alarmowym oraz monitoringiem.
16. Wykonawca zapewnia do wykorzystania Zamawiającemu w czasie szkolenia stały dostęp do Internetu dla min. 10 komputerów oraz zestaw komputerowy z pakietem min. Microsoft Office ze stałym łączem do Internetu wraz z drukarką z możliwością wydruku w kolorze.
17. Wykonawca na prośbę Zamawiającego zabezpieczy wydzieli miejsce na terenie lotniska do rozbicia namiotów polowych dla uczestników szkolenia oraz zapewni darmowy dostęp do sanitariatów (WC, prysznice, umywalnia).
18. Usługa musi być realizowana przez wykwalifikowaną kadrę pilotów posiadających aktualne uprawnienia (licencje i badania lotnicze), niezbędne dla personelu lotniczego w świetle polskiego prawa lotniczego, do prowadzenia statków powietrznych i zrzucania skoczków.
19. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo przed planowanym wykorzystaniem statku powietrznego do zapewnienia we własnym zakresie wszystkich niezbędnych zezwoleń, dokumentów, sił i środków do wykonywania lotów i dokonywania zrzutu skoczków w wyznaczonym miejscu i czasie szkolenia.
20. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia możliwości bez opłat wjazdu i parkowania pojazdów przyjeżdżających na zabezpieczenie szkolenia.
21. Samolot musi być dopuszczony, w świetle polskiego prawa lotniczego, do wykonywania lotów i wykonywania skoków spadochronowych z jego pokładu (posiadać ważne do końca trwania umowy certyfikaty wystawione przez ULC -SPO).

4.2.6.) Główny kod CPV: 60424100-7 - Wynajem statków powietrznych wraz z załogą

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 441 ust. 1 ustawy PZP) polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu usług, maksymalnie o 10%. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według ceny jednostkowej za 1 wylot. Uruchomienie prawa opcji nastąpi, na pisemny wniosek Zamawiającego. Realizacja prawa opcji nastąpi w trakcie trwania umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-04-01 do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:
ZADANIE NR 1 - 2

L.p. Rodzaj kryterium Liczba punktów (waga)
1 Cena 60
2 Nalot oferowanego samolotu 40

Kryterium „Cena” – 60 pkt.

cena brutto oferty najniżej skalkulowanej
Liczba punktów oferty = ------------------------------------------------------------- x 60
cena brutto badanej oferty

Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena za realizacje zamówienia .

Kryterium „Nalot oferowanego samolotu” – 40 pkt.

Wykonawca w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ zobowiązany jest podać informację o nalocie oferowanego samolotu/silnika oferowanego samolotu.
Liczba punktów zostanie przyznana jak poniżej:
• do 500 godzin – 40 pkt,
• od 501 do 1000 godzin – 20 pkt,
• powyżej 1001 godzin – 0 pkt.

Punkty w danym zadaniu przyznane w ramach każdego kryterium zostaną zsumowane.

Jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie kryteriów oceny ofert jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP.


PUNKTACJA BĘDZIE LICZONA DLA KAŻDEGO ZADANIA OSOBNO !

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Nalot oferowanego samolotu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada

• ważne zgłoszenie działalności usług lotniczych (SPO) do wykonywania operacji specjalistycznych wydane przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego zgodnie z załącznikiem nr 8 do Rozporządzenia Komisji (UE) Nr 965/2012 – zmiana dotychczasowych usług lotniczych AWC w operacje specjalistyczne (SPO) Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania przez Wykonawcę innego dokumentu niż wskazany po przeprowadzeniu postępowania w sprawie uznania certyfikatu zagranicznego lub dokumentu równoważnego wydanego przez upoważnioną władzę innego państwa (zwanego dalej zagranicznym certyfikatem) zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013r. w sprawie certyfikacji działalności w lotnictwie cywilnym (Dz. U. z 2013 r., poz. 421).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania
o udzielenie zamówienia w oryginale w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym:

• Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ.

• oświadczenie w celu potwierdzenia aktualności informacji przedstawionych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 w oryginale w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:

• ważne zgłoszenie działalności usług lotniczych (SPO) do wykonywania operacji specjalistycznych wydane przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego zgodnie z załącznikiem nr 8 do Rozporządzenia Komisji (UE) Nr 965/2012 – zmiana dotychczasowych usług lotniczych AWC
w operacje specjalistyczne (SPO) Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania przez Wykonawcę innego dokumentu niż wskazany po przeprowadzeniu postępowania w sprawie uznania certyfikatu zagranicznego lub dokumentu równoważnego wydanego przez upoważnioną władzę innego państwa (zwanego dalej zagranicznym certyfikatem) zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013r. w sprawie certyfikacji działalności w lotnictwie cywilnym (Dz. U. z 2013 r., poz. 421).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,
• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
• ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.

Wymagana forma:
Pełnomocnictwo składa się, jako dokument elektroniczny opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym podpisem elektronicznym.

W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało wystawione, jako dokument
w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem
w postaci papierowej mogą dokonać mocodawcy lub notariusz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Zamawiający uzna warunek dotyczący uprawnień, o którym mowa w ust. 1 pkt. 2 lit. b niniejszego rozdziału, za spełniony, jeżeli co najmniej jeden
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada przedmiotowe uprawnienia i zrealizuje usługę będącą przedmiotem zamówienia, do realizacji której te uprawnienia są wymagane.
W przypadku, o którym mowa w ust. 3 (powyżej) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-09 10:10

8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-09 10:20

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam transportu dla psa - Łowicz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam transportu dla psa z Łowicza do Bredy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI