Usługa transportu sanitarnego dla IPiN

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa transportu sanitarnego dla IPiN
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-02-12
  • ZamawiającyInstytut Psychiatrii i Neurologii
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-02
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00089282
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa transportu sanitarnego dla IPiN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Psychiatrii i Neurologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288509

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-957

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bmmichalska@ipin.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipin.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa transportu sanitarnego dla IPiN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08d9adbf-c1c7-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00089282

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ipin.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ipin.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://ipin.ezamawiajacy.pl:
1) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
2) Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
3) Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);

Oferty, wnioski, oświadczenia (o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy), podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art.18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym;
 administratorem danych osobowych jest Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, ul. Sobieskiego 9
 dane kontaktowe do inspektora ochrony danych w Instytucie Psychiatrii i Neurologii email: iod@ipin.edu.pl
 odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio związanych z postępowaniem jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do podanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługują Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/TP/4/551/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację świadczeń zdrowotnych w zakresie usług transportu sanitarnego w podziale na następujące pakiety:
1) przewóz karetką specjalistyczną z udziałem lekarza, ratownika i kierowcy.
2) przewóz karetką podstawową z udziałem ratownika i kierowcy.
3) przewóz karetką transportową z udziałem sanitariusza i kierowcy.
4) przewóz karetką ogólną z udziałem lekarza, sanitariusza i kierowcy oraz 2-ch pracowników ochrony (pacjenci Kliniki Psychiatrii Sądowej)
5) przewóz karetką ogólną z udziałem ratownika medycznego/sanitariusza i kierowcy oraz 2-ch pracowników ochrony (pacjenci Kliniki Psychiatrii Sądowej).
2. Usługi te obejmują:
1) transport pacjentów, pomiędzy szpitalami na konsultacje i badania diagnostyczne, przekazanie do innego podmiotu leczniczego,
2) pomiędzy szpitalem a miejscem przebywania pacjenta (ze szpitala, jak również do szpitala na zlecenie Zamawiającego),
3) transport materiału biologicznego do badań lub innych materiałów/wyrobów medycznych, dokumentacji medycznej.
3. Świadczone usługi wymagają:
1) zapewnienia w obsadzie sanitarnej zespołu wyjazdowego pomocy doraźnej składu osobowego i wyposażenia zgodnego ze standardami i obowiązującymi przepisami, spełniającymi normy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane oraz w Ustawie o Państwowym Ratownictwie Medycznym,
2) zapewnienia ciągłości w zabezpieczeniu zespołów,
3) zachowania tajemnicy medycznej,
4) max. wymagany czas przyjazdu karetki od chwili telefonicznego złożenia zlecenia:
a) karetka specjalistyczna – niezwłocznie w czasie nie dłuższym niż 25 minut od zgłoszenia CITO,
b) pozostałe przypadki – do 45 minut.
4. Zamawiający przewiduje zlecanie w koniecznych przypadkach przewozów wszystkimi rodzajami transportów na odległość powyżej 25 km i poza Warszawę.
5. Zamawiający wymaga, żeby przewozy pilne w odległości do 150 km od siedziby Zamawiającego realizowane były w dniu wystawienia zlecenia na przewóz.
6. Zamawiający przewiduje również, w dni „dyżurowe” Kliniki Psychiatrii Dzieci i Młodzieży (10-12 dyżurów w miesiącu), w nagłych przypadkach, przewóz pacjentów do innych szpitali położonych na terenie Polski, które w swojej strukturze mają oddział dzieci i młodzieży. Obowiązek wyszukania i wskazania placówki medycznej, do której należy przetransportować pacjenta, spoczywa na Zamawiającym.
7. Cena jednego wyjazdu powinna zawierać koszt dojazdu z bazy do siedziby Instytutu i winna być ceną ryczałtową za transport na odległość do 25 km na terenie Warszawy .
8. Transport na odległość powyżej 25 km, rozliczny będzie wg stawki za 1 km.
9. Wykonawca nie jest uprawniony do dokonywania zasadności zgłoszeń (tj. zamówień usługi) zlecanych przez pracowników Zamawiającego i zobowiązany jest je zrealizować na pierwsze żądanie pracowników Zamawiającego.
10. Usługi transportu sanitarnego będą wykonywane całodobowo przez wszystkie dni tygodnia.
11. Pracownicy Wykonawcy świadczący usługi transportu sanitarnego będą wyposażeni w środki ochrony osobistej adekwatne do wykonywanego przewozu oraz jednolitą odzież ochronną (uniformy), wyróżniającą ich tak, aby osoby postronne rozpoznawały w nich pracowników transportu sanitarnego.
12. W formularzu ofertowym Zamawiający określa przewidywaną liczbę wyjazdów w trakcie realizacji umowy i zastrzega, iż średnia ta oparta jest na przewidywaniach związanych z dotychczasową działalnością Zamawiającego i służy wyłącznie do kalkulacji ceny oferty.
13. Wyjazdy na odległość powyżej 25 km, rozliczane będą wg cen za 1 km podanych przez Wykonawcę w Ofercie – i nie wchodzą do kalkulacji ceny oferty.
14. Wykonawca powinien w druku oferta wycenić czas postoju/oczekiwania, z zastrzeżeniem, że postój do 30 minut wliczony jest do ceny przejazdu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W przypadku niewyczerpania w całości środków, o których mowa w § 4 ust. 1 umowy, w okresie 12 miesięcy obowiązywania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na wydłużeniu terminu wykonywania umowy o dodatkowe 6 miesięcy. Wykonawca nie może odmówić wykonania umowy w zakresie objętym opcją, o ile tylko Zamawiający złoży oświadczenie (pisemne albo w postaci elektronicznej – opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, pod rygorem nieważności) o skorzystaniu z niej, na co najmniej 1 miesiąc przed upływem terminu obowiązywania umowy.
2. Realizacja umowy w terminie opcjonalnym będzie się odbywała w zakresie asortymentowym i na podstawie cen jednostkowych wskazanych w załączniku nr 2 – Formularz oferty.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 10 minut postoju (K2)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający ustanawia warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przy czym suma gwarancyjna wynikająca z umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy niebędącego podmiotem wykonującym działalność leczniczą, udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2011 r. Nr 293 poz.1728).
2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż posiada:
W zakresie potencjału technicznego:
1) Wykonawca powinien posiadać niezbędny sprzęt i aparaturę medyczną przeznaczone do wykonywania usług transportu sanitarnego objętych zamówieniem zgodnie z przyjętymi standardami tych usług wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, a usługi transportu sanitarnego winny być wykonywane specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego spełniającymi:
a) wymagania określone w ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej i w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
b) wymagania dotyczące niezbędnych elementów wyposażenia w sprzęt i aparaturę medyczną oraz zestaw leków i wyrobów medycznych w ustawie z dnia 8 września 2006 r. o Pogotowiu Ratownictwa Medycznego.
c) warunki techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
d) posiadać cechy techniczne i jakościowe określone w Polskiej Normie przenoszącej europejskie normy zharmonizowane: Polska Norma PN-EN 1789+A2:2015-01 „Pojazdy mechaniczne i ich wyposażenie - Ambulanse drogowe” lub równoważnej normie.
e) posiadać ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NW), a także odpowiadać warunkom określonym w ustawie Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 110), w rozumieniu której są samochodami uprzywilejowanymi.
2) Wykonawca powinien posiadać co najmniej 10 pojazdów przeznaczonych do wykonywania usług transportu sanitarnego spełniających wymagania opisane powyżej, w tym co najmniej 2 pojazdy do przewozów specjalistycznych.
W zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Wykonawca powinien dysponować osobami o wymaganych kwalifikacjach do realizacji przedmiotu zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
- oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – załącznik nr 3 do SWZ;
- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – załącznik nr 3 do SWZ;
- opłaconej polisy ubezpieczeniowej OC lub zobowiązanie do zawarcia umowy ubezpieczenia OC obowiązującego od dnia świadczenia usług medycznych zgodnie z umową, potwierdzająca, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przy czym suma gwarancyjna wynikająca z umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej świadczeniodawcy niebędącego podmiotem wykonującym działalność leczniczą, udzielającego świadczeń opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2011 r. Nr 293 poz.1728);
- Wykaz posiadanych środków transportu wraz z rokiem produkcji – załącznik nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie ze wzorem umowy § 12 Zmiana umowy. Zmiana wysokości wynagrodzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ipin.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-12 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-12

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę malowanie błotnika prawego w Ford Mondeo MK4- Gozdowo
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę malowanie błotnika prawego w Ford Mondeo MK4. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI