USŁUGA TRANSPORTOWA NA PRZEWÓZ UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA w ramach projektu „CUŚ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGA TRANSPORTOWA NA PRZEWÓZ UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA w ramach projektu „CUŚ DOBREGO 2 ” Zadanie 10. Klub Seniora Gmina Rawa Mazowiecka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRawa Mazowiecka
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-05-07
  • ZamawiającyGminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rawie Mazowieckiej
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-30
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00307818
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA TRANSPORTOWA
NA PRZEWÓZ UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA
w ramach projektu „CUŚ DOBREGO 2 ”
Zadanie 10. Klub Seniora Gmina Rawa Mazowiecka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rawie Mazowieckiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005281713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Konstytucji 3 Maja 32

1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 468143908

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@rawam.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gopsrawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA TRANSPORTOWA
NA PRZEWÓZ UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA
w ramach projektu „CUŚ DOBREGO 2 ”
Zadanie 10. Klub Seniora Gmina Rawa Mazowiecka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfd01869-06c7-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307818

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00250561/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 USŁUGA TRANSPORTOWA NA PRZEWÓZ UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA w ramach projektu „CUŚ DOBREGO 2” Zadanie 10. Klub Seniora Gmina Rawa Mazowiecka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

CUŚ DOBREGO 2 Zadanie 10. Klub Seniora gm. Rawa Mazowiecka realizowanego z programu Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dfd01869-06c7-11ef-9b7e-467806a93518

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”, odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego.
W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na platformie e-zamowienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: gops@rawam.ug.gov.pl
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca komunikują się za pomocą poczty email, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości od Wykonawcy, Zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na adres e-mail podany przez Wykonawcę, dla którego Zamawiający posiada pozytywny raport transmisji, zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: USŁUGA TRANSPORTOWA NA PRZEWÓZ UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA w ramach projektu „CUŚ DOBREGO 2 ” Zadanie 10. Klub Seniora Gmina Rawa Mazowiecka, prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GOPS.271.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na transporcie uczestników Klubu Seniora w ramach projektu „CUŚ DOBREGO 2. Zadanie 10. Klub Seniora Gmina Rawa Mazowiecka.
2. Transport będzie się odbywał na terenie miasta i gminy Rawa Mazowiecka wg trasy ustalonej z Kierownikiem Klubu Seniora. Usługę transportową należy zapewnić dla przeciętnie 12-15 osób dziennie do Klubu Seniora w Starej Rossosze, Stara Rossocha 1, 96-200 Rawa Mazowiecka.
3. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru uczestników z miejsc ich zamieszkania i ich odwozu w te same miejsca.
4. Usługa transportowa będzie świadczona przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach – z zastrzeżeniem łączenia tras wskazanego w ust. 5 poniżej:
1) trasa poranna przywiezienie uczestników do siedziby Klubu Seniora na godz. 08:00. Punktem początkowym od którego liczone będą kilometry tej trasy jest adres zamieszkania pierwszej osoby, która danego dnia zostanie dowieziona.
Punktem końcowym do którego liczone będą kilometry tej trasy będzie Klub Seniora, Stara Rossocha 1, 96-200 Rawa Mazowiecka.
Kilometry będą rozliczane według schematu:
a) pierwszy dowóz będzie realizowany na trasie: od punktu początkowego  do miejsc zamieszkania kolejnych dowożonych osób  do Klubu Seniora,
b) kolejne dowozy lub ostatni dowóz będą realizowane na trasie: od Klubu Seniora  do miejsca zamieszkania kolejnych dowożonych osób  do Klubu Seniora.
W ramach trasy porannej zakończenie rozliczenia następuje po dowiezieniu ostatniej osoby do Klubu Seniora. Trasa powrotna od Klubu Seniora nie podlega rozliczeniu.
2) trasa popołudniowa rozwiezienie uczestników od godz. 15:00
Punktem początkowym od którego liczone będą kilometry tej trasy będzie Klub Seniora, Stara Rossocha 1, 96-200 Rawa Mazowiecka.
Punktem końcowym do którego liczone będą kilometry jest adres zamieszkania ostatniej osoby, która danego dnia zostanie odwieziona.
Kilometry będą rozliczane według schematu:
a) pierwszy dowóz i kolejne dowozy będą realizowane na trasie: od punktu początkowego  do pierwszej i kolejnych osób  i od ostatniej osoby w ramach danego kursu  do Klubu Seniora,
b) ostatni dowóz będzie realizowany na trasie: od Klubu Seniora  do adresu zamieszkania kolejnych osób na danej trasie  do ostatniej osoby, która danego dnia zostanie odwieziona.
W ramach trasy popołudniowej zakończenie rozliczenia następuje po odwiezieniu ostatniej osoby do jej adresu zamieszkania. Trasa powrotna od ostatniej odwiezionej osoby nie podlega rozliczeniu.

5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ustalenia różnych godzin dowozu i odwozu uczestników oraz do zmiany długości trasy wynikającej z rotacji uczestników. O zmianie Wykonawca zostanie poinformowany 1 dzień przed zmianą. Wykonawca zobowiązany będzie łączyć kursy z miejsc blisko położonych w celu maksymalnego wykorzystania środka transportu.
5.1 Usługa transportowa będzie realizowana od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 1 czerwca 2024 roku przez okres 35 miesięcy.
6. Orientacyjna dzienna ilość kilometrów do pokonania oszacowana przez Zamawiającego wynosi średnio 100 km. Kalkulacja usługi przedstawia się następująco:
• 22 wyjazdy miesięcznie do Klubu Seniora x średnio 100 km dziennie = 2200 km miesięcznie
35 miesięcy x 2200 km = 77000 km
6.1 Liczba osób oraz dzienna ilość kilometrów mogą ulec zmianie w okresie trwania umowy. Transport nie następuje po wcześniej ustalonej trasie, trasy będą ustalane na bieżąco – w ramach zgłaszania zapotrzebowania przez osoby uprawnione, zgodnie z ust. 2 powyżej. Adresy oraz liczba osób będą wskazywane na bieżąco. Ryzyko doboru właściwego środka transportu spoczywa na Wykonawcy.
6.2 Maksymalny okres trwania umowy to okres od 01 czerwca 2024r. do 30 kwietnia 2027r. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za ilość faktycznie wykonanej usługi. Wykonawcy nie będą przysługiwały dodatkowe koszty w przypadku wcześniejszego odstąpienia od realizacji umowy przez Zamawiającego w związku ze zmianą źródła finansowania zadania.

7. Wykonawca zobowiązuje się do odpowiedniego standardu świadczonych usług i zobowiązuje się przy jego wykonaniu dołożyć szczególnej staranności.
8. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) Zapewnienia bezpiecznego i niezbędnego środka transportu do dowozu osób niesamodzielnych;
2) Zapewnienia środka transportu sprawnego technicznie, gwarantującego pełne bezpieczeństwo przy przewozie uczestników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz o liczbie miejsc siedzących adekwatnych do ilości przewożonych uczestników, posiadającego pasy bezpieczeństwa;
3) Zapewnienia środka transportu posiadającego aktualne ubezpieczenie OC i NNW, aktualne badanie techniczne dopuszczające pojazd do ruchu;
4) Utrzymania w należytym porządku i czystości środka transportu; przestrzegania przepisów BHP i p. poż.
9. Wykonawca zapewni kierowcę posiadającego wymagane uprawnienia i kwalifikacje do kierowania pojazdem, którym będą dowożone osoby niesamodzielne, a w przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia osobiście – sam zobowiązuje się do spełnienia powyższych wymogów.
10. Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego i terminowego podstawienia samochodu w wyznaczonym miejscu i czasie.
11. Wykonawca podczas wykonywania przewozu na poszczególnych trasach nie może przewozić osób trzecich. Jedynie uczestników Klubu Seniora.
12. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usługi przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowane działalnością Wykonawcy;
13. Wykonawca zamówienia musi realizować je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.)
14. Wielkość pojazdu dowożącego osoby musi być dostosowana do liczby przewożonych osób.
15. W przypadku wystąpienia, podczas wykonywania usługi, awarii uniemożliwiającej dalszą jazdę wyznaczonego pojazdu Wykonawca podstawi w czasie nie dłuższym niż 60 min pojazd zastępczy– pojazd spełniający właściwe wymagania. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego.
16. Wymaga się, aby Wykonawca zapoznał się z SWZ i złożył ofertę zgodnie z jej wymogami.
17. Zamawiający w każdym czasie trwania umowy może przeprowadzić kontrolę spełniania warunków niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, a także poprawności realizacji usług przez Wykonawcę, bez jego wcześniejszego informowania. Kontrola może m. in. obejmować sprawdzenie pojazdów, kierowców. W przypadku braku stosownych dokumentów, wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,1% wynagrodzenia umownego brutto (przez wynagrodzenie brutto rozumie się wynagrodzenie brutto należne za cały czas obowiązywania umowy według wartości na dzień jej podpisania).
18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin pojazdu przed podpisaniem umowy.
19. Zamawiający dopuszcza zmianę pojazdów wykazanych w ofercie przetargowej przed podpisaniem umowy, jak również w trakcie jej trwania pod warunkiem, iż nowe pojazdy będą spełniały wymogi zawarte w SWZ.
20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu usług, z powodu czasowego zawieszenia ich wykonania lub rezygnacji z dalszej ich realizacji w związku z wystąpieniem nieprzewidzianych okoliczności w tym pandemii (np. COVID-19) , które wykluczą możliwość udziału uczestników w spotkaniach Klubu Seniora.
21. Wykonawca zobowiązany jest do pomocy podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu.
22. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych.
23. Warunki płatności:
Zamawiający ustala odroczony, 14 dniowy termin płatności licząc od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. Rozliczenia będą odbywać się w cyklach miesięcznych., po zakończeniu świadczenia usługi w danym miesiącu na podstawie stawki wynagrodzenia za 1 kilometr. Płatność będzie dokonywana w oparciu o rzeczywistą ilość przejechanych kilometrów przez Wykonawcę.

24. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
60100000-9 -usługi w zakresie transportu drogowego
60112000-6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2027-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczne

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z art. 5 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201 z późn. zm.) przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania uprawnień (licencji) do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego oraz art. 18 tejże ustawy wymaga uzyskania przez wykonawcę zezwolenia uprawniającego do wykonywania takiego transportu.

Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu według załącznika do SWZ.

3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Wykonawca powinien dysponować następującym potencjałem technicznym: środkiem transportu – posiadającym ważne badania techniczne i ubezpieczenie OC i NNW, dostosowanym do danej ilości przewożonych osób, zapewniającej miejsca siedzące, gwarantującym prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia; zastępczym środkiem transportu posiadającym ważne badania techniczne i ubezpieczenie OC i NNW, by w razie awarii właściwego środka transportu, zapewnić prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków w postępowaniu według załącznika do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Przedmiotowe oświadczenie zawiera załącznik do SWZ.
4Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, zmiana postanowień umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której, dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian postanowień umowy w zakresie przedmiotu umowy w szczególności w następujących przypadkach:
1) rozszerzenie lub zawężenie trasy w przypadku rotacji uczestników
2) zawieszenie usług na czas określony, w szczególności w razie choroby uczestników i innych nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających uczęszczanie do klubu Seniora.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu uczestników, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby uczestników, ze względu na okoliczności których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
4. Zmiany danych dotyczących stron, innych osób wskazanych imiennie w umowie, nie będą traktowane jako zmiany umowy i będą dokonywane w formie jednostronnego oświadczenia strony, której zmiana dotyczy, złożonego na piśmie pod rygorem nieważności.
5. Jeśli zmiana nie wpływa na zakres trasy ustalony w zleceniu wykonawczym do umowy oraz nie wpływa na wartość umowy, Zleceniobiorca dopuszcza jedynie zmianę zlecenia wykonawczego bez konieczności sporządzania aneksu (np. zmiana liczby uczestników, zmiana adresu uczestnika).
6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
7. Dodatkowo - Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian Umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-07 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego jako załącznik nr 1 do SWZ na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-07 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję przewoźników z zestawami 13, 6 i windami - Łodź - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuję przewoźników z zestawami 13, 6 i windami. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI